Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:19:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
809
810
811
812
813
814
815
[
816
]
817
818
819
820
821
822
823
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14655338 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40750 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 09:43:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.07.07 csütörtök, 09:35:32
Amikor szeded lefelé, jó ötlet a légkulcs. Az sem baj, ha ül benn valaki, és a legmagasabb fokozatba téve a váltót erősen tapossa a féket. Az Álmoskönyv szerint nem jelent túl sok jót, ha véletlenül sikerül visszafelé forgatni a motort. Ha nincs légkulcs, akkor mindenképpen kell a fékező segítő, különben eléggé esélytelen. Meg egy jó hosszú kar a kulcsra.
Szigorúan csakis hatlapfejű dugóval. 12 ágú csillagot felejtsd el, mert ha körbenyalod a csavart, gondban vagy.
Meghúzás hasonló módon, fékezve, és csakis szigorúan az előírt nyomatékra. A légkulcsot felejtsd el a meghúzásnál.
AndyA
Normál menetű a csavar, balra jön ki?
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40751 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 09:51:37 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.07.07 csütörtök, 09:43:12
Normál menetű a csavar, balra jön ki?
Köszi!
Persze. Ha nagyon alapos akarsz lenni, veszel három új csavart is. Némelyik tárcsához adják is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40752 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 10:01:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.07.07 csütörtök, 09:51:37
Persze. Ha nagyon alapos akarsz lenni, veszel három új csavart is. Némelyik tárcsához adják is.
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
A Ford szerelési útmutató a 3. főtengely ékszíjtárcsa csere esetén írja elő a csavarok cseréjét is. A meghúzási nyomatékot nem adták meg. Én a csavarokat 100-120 Nm rel húzom meg eddig még soha nem volt gond.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40753 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 10:03:40 »
Idézetet írta: László - 2016.07.07 csütörtök, 10:01:24
Tisztelt Fórumtárs!
A Ford szerelési útmutató a 3. főtengely ékszíjtárcsa csere esetén írja elő a csavarok cseréjét is. A meghúzási nyomatékot nem adták meg. Én a csavarokat 100-120 Nm rel húzom meg eddig még soha nem volt gond.
Tisztelettel László!
Csavarrögzítőt szoktál rá tenni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40754 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 10:04:41 »
Idézetet írta: László - 2016.07.07 csütörtök, 10:01:24
Tisztelt Fórumtárs!
A Ford szerelési útmutató a 3. főtengely ékszíjtárcsa csere esetén írja elő a csavarok cseréjét is. A meghúzási nyomatékot nem adták meg. Én a csavarokat 100-120 Nm rel húzom meg eddig még soha nem volt gond.
Tisztelettel László!
Ez lesz az első csere, most nem cserélek csavart.
Csavarrögzítő kell rá?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40755 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 10:12:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.07.07 csütörtök, 10:03:40
Csavarrögzítőt szoktál rá tenni?
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Igen használok csavarrögzítőt de ide minimálisat. A csavarrögzítőm(Loctite) alapból 60Nm-t tud.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40756 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 14:21:24 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.07.06 szerda, 15:36:52
Sziasztok!
Tegnap csak próbából csináltam élőadat mentés forscannel.
A 3000-es fordulatnál miért esik le a töltő nyomás 2,5bar felett?
http://kepfeltoltes.hu/160706/Turbo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
EZ terheletlen menetből van?
Map hibára nem panaszkodik a gép? Mert a 0-ra futó érték kb azt jelenti, hogy a légköri nyomásnak megfelelő vákuum van a töltőlevegő csőben, ami egy légfelesleggel működő motornál az álmoskönyvek szerint nem üzemszerű. Másrészt emlékeim szerint a töltőnyomás felfutás normál esetben sokkal egyenletesebb a fordulatszám felfutása mellett.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40757 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 14:34:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.07.07 csütörtök, 14:21:24
EZ terheletlen menetből van?
Map hibára nem panaszkodik a gép? Mert a 0-ra futó érték kb azt jelenti, hogy a légköri nyomásnak megfelelő vákuum van a töltőlevegő csőben, ami egy légfelesleggel működő motornál az álmoskönyvek szerint nem üzemszerű. Másrészt emlékeim szerint a töltőnyomás felfutás normál esetben sokkal egyenletesebb a fordulatszám felfutása mellett.
Ez kikanyarodtam a lámpánál és nyomtam neki. Azthiszem 3.-ban vagy 4.-ben volt ez a felugrás utána jött a köv lámpa.
1x volt hibakódom P132B ausztriában nagyon nagy emelkedőn 5 személlyel. Amúgy december óta van nálam azóta nem volt. Pedig nyomom neki többször is így.
Mit próbáljak meg? MAP szenzor tisztítás?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40758 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 14:38:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.07.07 csütörtök, 14:21:24
EZ terheletlen menetből van?
Map hibára nem panaszkodik a gép? Mert a 0-ra futó érték kb azt jelenti, hogy a légköri nyomásnak megfelelő vákuum van a töltőlevegő csőben, ami egy légfelesleggel működő motornál az álmoskönyvek szerint nem üzemszerű. Másrészt emlékeim szerint a töltőnyomás felfutás normál esetben sokkal egyenletesebb a fordulatszám felfutása mellett.
http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=5d2e7d84ddc30e8b053cdfc4419e6a78&file=LiveData_2016-07-05_18+48+29.xls
Itt a fájl
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
TonySpark
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40759 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 15:08:45 »
Sziasztok
Végeztünk a generállal a motoron, annyira jó lett hogy el sem hiszem.
Mindenkinek nagyon köszönöm aki segített itt a fórumon.
A következő dolgok lettek cserélve:
-Komplett kuplung kinyomóval + Lendkerék (LUK szett AndyA ajánlásával)
-Szíjak, feszítők, görgők
-Tömítések, szűrők.
-Önindító és generátor felújítás
A
szervószíj feszítő görgő átalakításáról
és a
generátor szabadonfutósításáról
szóló cikkeket külön köszönöm Alf-nak.
A Cromaxban tudtak szerezni a leírás és cikkszám alapján INA szabadonfutót.
A fervill-nél mindent be tudtam szerezni a generátor és önindító felújításához.
Sokkal jobb lett az autó, sima az alapjárat, jobban húz.
Remélem én is tudok segíteni a későbbiekben ahogy egyre jobban kiismerem az autót.
Szóval köszönöm nektek.
Naplózva
2005 MKIII Fehér Ghia / 2.0 TD
CI
FMBA
130Le
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40760 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 18:11:44 »
Idézetet írta: TonySpark - 2016.07.07 csütörtök, 15:08:45
Sziasztok
Végeztünk a generállal a motoron, annyira jó lett hogy el sem hiszem.
Mindenkinek nagyon köszönöm aki segített itt a fórumon.
A következő dolgok lettek cserélve:
-Komplett kuplung kinyomóval + Lendkerék (LUK szett AndyA ajánlásával)
-Szíjak, feszítők, görgők
-Tömítések, szűrők.
-Önindító és generátor felújítás
A
szervószíj feszítő görgő átalakításáról
és a
generátor szabadonfutósításáról
szóló cikkeket külön köszönöm Alf-nak.
A Cromaxban tudtak szerezni a leírás és cikkszám alapján INA szabadonfutót.
A fervill-nél mindent be tudtam szerezni a generátor és önindító felújításához.
Sokkal jobb lett az autó, sima az alapjárat, jobban húz.
Remélem én is tudok segíteni a későbbiekben ahogy egyre jobban kiismerem az autót.
Szóval köszönöm nektek.
Alf nagyon szereti az epres shake-et......
MEG hívatod egyszer!!!!
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40761 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 18:27:45 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.07 csütörtök, 09:34:30
a sok kérdéshez képest sokkal 1xűbb a történet.légkulccsal leveszed,aztán meg a legkissebb fokozaton visszahúzod.ennyi.
Mikor én cseréltem és itt utánaolvastam a dolognak, úgy emlékszem volt valami tipp, hogy egy megfelelő méretű csigafúróval szépen lehet központosítani a tárcsát a helyére, hogy utóbb emiatt ne legyen gond. Bár lehet már én emlékszem rosszul.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40762 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 22:25:53 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.07.07 csütörtök, 14:34:50
Ez kikanyarodtam a lámpánál és nyomtam neki. Azthiszem 3.-ban vagy 4.-ben volt ez a felugrás utána jött a köv lámpa.
1x volt hibakódom P132B ausztriában nagyon nagy emelkedőn 5 személlyel. Amúgy december óta van nálam azóta nem volt. Pedig nyomom neki többször is így.
Mit próbáljak meg? MAP szenzor tisztítás?
Első körben MAP tiszítás, vezeték ellenőrzés. A ~100 alatti MAP érték nem reális.
Menet közbeni diag kellene, ahol többször, akár emelkedőn, 2000-3500 közötti fordulatszám tartományban intenzív gyorsítást rögzítesz. A 2,5bar csúcsnyomás felépülése jónak tűnik.
Lehet, MAP csere lesz belőle.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40763 Dátum:
2016.07.08 péntek, 04:19:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.07.07 csütörtök, 22:25:53
Első körben MAP tiszítás, vezeték ellenőrzés. A ~100 alatti MAP érték nem reális.
Menet közbeni diag kellene, ahol többször, akár emelkedőn, 2000-3500 közötti fordulatszám tartományban intenzív gyorsítást rögzítesz. A 2,5bar csúcsnyomás felépülése jónak tűnik.
Lehet, MAP csere lesz belőle.
Lehetett a P132B is ez miatt? Mert hosszabb ideig adott esetleg 0 értéket akkor?
2 hét múlva megyek Dubrovnikba, na ott lesz pár emelkedő, jó lenne addigra megcsinálni.
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40764 Dátum:
2016.07.08 péntek, 07:24:00 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.07.07 csütörtök, 18:27:45
Mikor én cseréltem és itt utánaolvastam a dolognak, úgy emlékszem volt valami tipp, hogy egy megfelelő méretű csigafúróval szépen lehet központosítani a tárcsát a helyére, hogy utóbb emiatt ne legyen gond. Bár lehet már én emlékszem rosszul.
jól emlékszel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40765 Dátum:
2016.07.08 péntek, 07:30:04 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.08 péntek, 07:24:00
jól emlékszel.
Hogy van ez pontosan, hol találni meg a leírást? Miről van szó pontosan?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40766 Dátum:
2016.07.08 péntek, 07:47:00 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.07.07 csütörtök, 18:27:45
Mikor én cseréltem és itt utánaolvastam a dolognak, úgy emlékszem volt valami tipp, hogy egy megfelelő méretű csigafúróval szépen lehet központosítani a tárcsát a helyére, hogy utóbb emiatt ne legyen gond. Bár lehet már én emlékszem rosszul.
Az a klímahűtő volt...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40767 Dátum:
2016.07.08 péntek, 08:16:37 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.07.08 péntek, 07:30:04
Hogy van ez pontosan, hol találni meg a leírást? Miről van szó pontosan?
a főtengely végén van 1 furat,és a szíjtárcsán is ugyan abban a pozícióban-gyárilag.egy fúrószárral kell központosítani,és abban a pozícióban lehúzni a csavarokat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40768 Dátum:
2016.07.08 péntek, 08:55:43 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.08 péntek, 08:16:37
a főtengely végén van 1 furat,és a szíjtárcsán is ugyan abban a pozícióban-gyárilag.egy fúrószárral kell központosítani,és abban a pozícióban lehúzni a csavarokat.
Köszi!
Láttam a lyukat a szíjtárcsán.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40769 Dátum:
2016.07.08 péntek, 22:08:13 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.08 péntek, 07:24:00
jól emlékszel.
Ilyen fiatalon még illik.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40770 Dátum:
2016.07.10 vasárnap, 10:02:53 »
Sziasztok!
Lecseréltem az összes görgőt, a rugós feszítő patront, lecseréltem a főtengely szíjtárcsáját és a szíjat. Így most abbamaradt a hang amire azthittem a klíma kuplungja. Érdekes mert a leszerelt alkatrészeken nagy mértékű hibát nagyon nem találtam. A feszítő patron gumi szilentjei nagyon ki voltak már, meg 2 görgő picit száraz volt, de hangot nem ad.
Főtengely szíjtárcsa hibájáról hogy lehet meggyőződni leszerelt állapotban? A motoron összejelöltem és nem mászott el. Még gyári volt.
Viszont most szép halk a motor
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40771 Dátum:
2016.07.11 hétfő, 08:42:23 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.07.08 péntek, 08:55:43
Köszi!
Láttam a lyukat a szíjtárcsán.
Nem láttam a főtengely végén erre alkalmas furatot... Pedig kerestem erősvést, azt gondolhatod. Egy kb. 8-as vakfurat van ott, de semmi, ami a szíjtárcsa közepébe passzos fúrószár vezetésére alkalmas lenne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40772 Dátum:
2016.07.12 kedd, 07:27:18 »
Sziasztok!
Tegnap este az autó megijesztett...de nagyon! A víz is levert kicsit...
Vasúti átjáron átmentem, majd szépen lassan gyorsítottam, váltottam...nem húzattam meg, rendesen 2000 körül váltottam, majd nyomtam a gázt és semmi...olyan érzés volt mint ha nem érzékelné az autó a gázpedált. nyomtam de semmi érzékelés. A motor check lámpa világított, majd kb 5-10mp múlva az izzításjelző is villogott. Majd megjelent az akkumulátor jel is. félreálltam, újraindít, semmi jel, semmi baj.
Majd mentem vele óvatosan 15 km-t, utána magam is mentem vele 10 km-t, de a fordulatszám kb 4 ezren pörgött. Nagyon meghúzattam az autót. 4-esben 4500-ös fordulattal is pár km-t mentem. Hirtelen gyorsítások is voltak...semmi. nem tudtam előhozni a hibát.
Gázolajszűrő 2 éve lehetett cserélve. ( szerintem noname) Azóta volt olajcsere is.
Nyomjak bele valami injektor tisztítót az üzemanyagba?! Vagy felesleges?
Nem füstöl (semmi füst nincs), pöccre indul hidegen-melegen, alapjárat szép egyenletes, nem dadog. reggel első indításnál sincs füst.
Mi lehetett? Kezdjek aggódni?
Hibát sajnos nem tudok olvasni.
Naplózva
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40773 Dátum:
2016.07.12 kedd, 07:31:22 »
Tegnap ezeket a kódokat dobta ki a diag: P1211 és P0251
Egyik sem hangzik jól, de a P0251 nagynyomású szívattyú meghibásodására utal...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40774 Dátum:
2016.07.12 kedd, 07:51:59 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.12 kedd, 07:31:22
Tegnap ezeket a kódokat dobta ki a diag: P1211 és P0251
Egyik sem hangzik jól, de a P0251 nagynyomású szívattyú meghibásodására utal...
nem feltétlen, de mind1, ha azt írta akkor azt írta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40775 Dátum:
2016.07.12 kedd, 08:40:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.07.12 kedd, 07:51:59
nem feltétlen, de mind1, ha azt írta akkor azt írta
Kössz a segítséget...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40776 Dátum:
2016.07.12 kedd, 10:39:37 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.12 kedd, 08:40:34
Kössz a segítséget...
ma már mindenki profi diagnoszta
meg lesz ott előbb utóbb a hiba, max idő kérdése
jövő évi nyaralásra tuti összeáll
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40777 Dátum:
2016.07.12 kedd, 11:03:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.07.12 kedd, 10:39:37
ma már mindenki profi diagnoszta
meg lesz ott előbb utóbb a hiba, max idő kérdése
jövő évi nyaralásra tuti összeáll
Sebaj, akkor dupla időre fizetek majd be
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40778 Dátum:
2016.07.12 kedd, 12:06:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.07.12 kedd, 10:39:37
ma már mindenki profi diagnoszta
meg lesz ott előbb utóbb a hiba, max idő kérdése
jövő évi nyaralásra tuti összeáll
Úgy látszik nem mindenki. Én 1-et kérdeztem a benzin topikban, senki nem tudja. Hol vannak a profik?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40779 Dátum:
2016.07.12 kedd, 12:11:46 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.07.12 kedd, 12:06:16
Úgy látszik nem mindenki. Én 1-et kérdeztem a benzin topikban, senki nem tudja. Hol vannak a profik?
írónia akart lenni, mindenki azt hiszi, hogy egy obd olvasóval mindent megold egyszerűen, csak amikor nem tudják használni, akkor pislognak. szerelők 90%a is ilyen.
írtam rá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Paprika
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40780 Dátum:
2016.07.12 kedd, 12:31:34 »
Sziasztok. Segítség kellene hozzáértő személyektől, mivel van egy kis problémám az MK4-es mondimmal. A kocsi 2.0 TDCI motoros és valós 209.000 km van benne. Frissen volt szervízelve 2.000 km -el ezelőtt. A probléma csak bemelegítve fordul elő.
A helyzet az, hogy rángat szaggat ,2,3,4, 5 sebességi fokozatokban és 2.000-es fordulatszám környékén gyorsításkor. A szaggatás rángás csak akkor érződik ha odalépek neki, de egy sima előzésnél is van mikor megérzem, de szép finoman, normálisan vezetve nem érződik. A kocsi gyorsul, de 2.000-től szaggat, úgy 2,200 - 2.300 ig majd nem érződik és megy mintha kilőtték volna. Egyszóval idegesítő a dolog segítsetek légyszíves.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40781 Dátum:
2016.07.12 kedd, 13:38:48 »
Idézetet írta: Paprika - 2016.07.12 kedd, 12:31:34
Sziasztok. Segítség kellene hozzáértő személyektől, mivel van egy kis problémám az MK4-es mondimmal. A kocsi 2.0 TDCI motoros és valós 209.000 km van benne. Frissen volt szervízelve 2.000 km -el ezelőtt. A probléma csak bemelegítve fordul elő.
A helyzet az, hogy rángat szaggat ,2,3,4, 5 sebességi fokozatokban és 2.000-es fordulatszám környékén gyorsításkor. A szaggatás rángás csak akkor érződik ha odalépek neki, de egy sima előzésnél is van mikor megérzem, de szép finoman, normálisan vezetve nem érződik. A kocsi gyorsul, de 2.000-től szaggat, úgy 2,200 - 2.300 ig majd nem érződik és megy mintha kilőtték volna. Egyszóval idegesítő a dolog segítsetek légyszíves.
Tedd fel a kérdést az MK 4-es dízel fórumban. Biztosan lesz, aki válaszol.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40782 Dátum:
2016.07.12 kedd, 15:16:59 »
Mi volt a motorvezérlő program frissítés? Mi miatt kellett?
Honnét tudom hogy az enyém frissített verzió?
Köszi
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40783 Dátum:
2016.07.12 kedd, 16:47:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.07.12 kedd, 12:11:46
írónia akart lenni, mindenki azt hiszi, hogy egy obd olvasóval mindent megold egyszerűen, csak amikor nem tudják használni, akkor pislognak. szerelők 90%a is ilyen.
írtam rá
Vettük az iróniát.... -.-"
De az emberek nagyrésze azért jön ide, hogy segítséget kérjen, tájékozódjon.. Mint pl én is, hogy ha elmegyünk egy szerelőhöz, ne tudjon átk**ni... Érteeed?!?
De nyílván könnyebb gúnyolodni,mint segítő szándékkal tamácsot adni...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40784 Dátum:
2016.07.12 kedd, 17:39:23 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.12 kedd, 16:47:06
Vettük az iróniát.... -.-"
De az emberek nagyrésze azért jön ide, hogy segítséget kérjen, tájékozódjon.. Mint pl én is, hogy ha elmegyünk egy szerelőhöz, ne tudjon átk**ni... Érteeed?!?
De nyílván könnyebb gúnyolodni,mint segítő szándékkal tamácsot adni...
Szia!
Nyugodj meg, ha egy mester át akar, akkor át is fog.
A kérdés az, hogy akar-e, és ha igen, akkor mennyire?
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40785 Dátum:
2016.07.12 kedd, 19:06:06 »
Idézetet írta: bihu - 2016.07.12 kedd, 17:39:23
Szia!
Nyugodj meg, ha egy mester át akar, akkor át is fog.
A kérdés az, hogy akar-e, és ha igen, akkor mennyire?
Teljesen nyugott vagyok.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40786 Dátum:
2016.07.12 kedd, 22:38:16 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.12 kedd, 16:47:06
Vettük az iróniát.... -.-"
De az emberek nagyrésze azért jön ide, hogy segítséget kérjen, tájékozódjon.. Mint pl én is, hogy ha elmegyünk egy szerelőhöz, ne tudjon átk**ni... Érteeed?!?
De nyílván könnyebb gúnyolodni,mint segítő szándékkal tamácsot adni...
én mondtam hozd el a kocsit, jött a válasz, hogy nem mert messze van a 100párkm. de látatlanban mondjam meg mi a baja
ok
és igen, ha át akarni vágni akkor át is fognak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40787 Dátum:
2016.07.13 szerda, 14:27:12 »
Nah itt vagyok a szerelőnél... Mind a 4 porlasztó offos...durván kész vannak. Nagy a dilemma, hogy ráköltsek 228 ezret a gépre, vagy toljam a bontóba inkább...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40788 Dátum:
2016.07.13 szerda, 14:40:15 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.13 szerda, 14:27:12
Nah itt vagyok a szerelőnél... Mind a 4 porlasztó offos...durván kész vannak. Nagy a dilemma, hogy ráköltsek 228 ezret a gépre, vagy toljam a bontóba inkább...
Ha be is tolod, és veszel egy másikat mi a garancia, hogy nem fogol újra költekezni ? Soknak tűnik, de utána tudod, hogy jó
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40789 Dátum:
2016.07.13 szerda, 14:52:33 »
Idézetet írta: brughom - 2016.07.13 szerda, 14:40:15
Ha be is tolod, és veszel egy másikat mi a garancia, hogy nem fogol újra költekezni ? Soknak tűnik, de utána tudod, hogy jó
Sosincs garancia ilyesmire... Mindegy most ezt dobta a gép. Nyelek egy jó nagyot és kiköhögöm az árát.
Ugyan itt eladó egy 2002-es mk3 2.0 tdci kombi, kisebb sérülésekkel, de fullos porlasztókkal
Érdeklődni nálam!
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40790 Dátum:
2016.07.13 szerda, 15:19:59 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.13 szerda, 14:27:12
Nah itt vagyok a szerelőnél... Mind a 4 porlasztó offos...durván kész vannak. Nagy a dilemma, hogy ráköltsek 228 ezret a gépre, vagy toljam a bontóba inkább...
Kedves Andi!
Nagyon sajnálom, hogy rendetlenkedik a gépsárkányod.
Ismételtem elmondom ill leírom, hogy önmagában a 4 porlasztó csere nem biztos, hogy jó megoldás. Mi van ha a magasnyomású haldoklik és attól halódnak a csúcsok. Az eltárolt P1664 és a P0251 hiba kódok nem feltétlenül jelentik a porlasztó és a magasnyomású meghibásodását. Elképzelhető még a vezérlő elektronika hiba is. A teljesen biztonságos megoldás egy mindenre kiterjedő, üzemanyag rendszeri vizsgálat és hibafeltárás lenne. Ennek birtokában és tudatában kéne több százezer Ft-t kiadni a gépre. A Forscannel végzett vizsgálat nem utalt porlasztó gondra. Egyértelműen vezérlési hibára utalt! Én a helyedben nagyon óvatos lennék.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40791 Dátum:
2016.07.13 szerda, 15:27:28 »
Idézetet írta: László - 2016.07.13 szerda, 15:19:59
Kedves Andi!
Nagyon sajnálom, hogy rendetlenkedik a gépsárkányod.
Ismételtem elmondom ill leírom, hogy önmagában a 4 porlasztó csere nem biztos, hogy jó megoldás. Mi van ha a magasnyomású haldoklik és attól halódnak a csúcsok. Az eltárolt P1664 és a P0251 hiba kódok nem feltétlenül jelentik a porlasztó és a magasnyomású meghibásodását. Elképzelhető még a vezérlő elektronika hiba is. A teljesen biztonságos megoldás egy mindenre kiterjedő, üzemanyag rendszeri vizsgálat és hibafeltárás lenne. Ennek birtokában és tudatában kéne több százezer Ft-t kiadni a gépre. A Forscannel végzett vizsgálat nem utalt porlasztó gondra. Egyértelműen vezérlési hibára utalt! Én a helyedben nagyon óvatos lennék.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Az a helyzet, hogy elhoztam bácsbokodra a spéci szervizbe a kocsit ahol kiszerelték a porlasztókat és úgy nézték meg a műszeren, ami nem hazudik...
Azt mondta a szaki, hogy csoda, hogy még nem tette tönkre a motort annyira rosszak a porlasztók. Mondott még valamit, de nekem az kínai volt ezért elismételni sem tudom, hülyeséget meg inkább nem írnék.
Úgy, hogy ez van most.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40792 Dátum:
2016.07.13 szerda, 15:37:33 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.13 szerda, 15:27:28
Kedves László!
Az a helyzet, hogy elhoztam bácsbokodra a spéci szervizbe a kocsit ahol kiszerelték a porlasztókat és úgy nézték meg a műszeren, ami nem hazudik...
Azt mondta a szaki, hogy csoda, hogy még nem tette tönkre a motort annyira rosszak a porlasztók. Mondott még valamit, de nekem az kínai volt ezért elismételni sem tudom, hülyeséget meg inkább nem írnék.
Úgy, hogy ez van most.
Kihez vitted pontosan, és milyen műszerrel, mit mértek a csúcsokon?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40793 Dátum:
2016.07.13 szerda, 16:06:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.07.13 szerda, 15:37:33
Kihez vitted pontosan, és milyen műszerrel, mit mértek a csúcsokon?
AndyA
Bácsbokod, Branddiesel. Kimondottan erre szakosodtak. Pár éve is itt csináltattam a porlasztókat. Valami nyomást mértek rajta, de nem tudom h mit. Olyan mércés kémcsövek vannak a gépen ami kimutatja, h hányszoros a befecskendezés. Asszem...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40794 Dátum:
2016.07.13 szerda, 16:29:54 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.13 szerda, 14:52:33
Sosincs garancia ilyesmire... Mindegy most ezt dobta a gép. Nyelek egy jó nagyot és kiköhögöm az árát.
Ugyan itt eladó egy 2002-es mk3 2.0 tdci kombi, kisebb sérülésekkel, de fullos porlasztókkal
Érdeklődni nálam!
ha nem nyúltok hozzá egyik ismerősöm lehet érdekelné. de csak így javítgatva már nem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40795 Dátum:
2016.07.13 szerda, 16:47:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.07.13 szerda, 16:29:54
ha nem nyúltok hozzá egyik ismerősöm lehet érdekelné. de csak így javítgatva már nem
Hogy így? A sérülések javítása nélkül? Mennyit ad érte?
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: 2.0 TDCI EGR dugó. Felmérés!
«
Új hozzászólás #40796 Dátum:
2016.07.13 szerda, 17:00:20 »
Szia! A világért sem szeretném rontani az üzletedet, de szerintem qrvára túl van spilázva ez az EGR dugó kérdés. Az enyémet igen régen csináltam 1mm-es alu lemezből, fúrógép, flex és reszelő alkalmazásával.
Összeraktam, és azóta sincs semmi baja. Édesanyám Smartján az EGR dugót kb. 0,3mm-es trombitarézből vágtam ki már három éve. És még semmi baja! Szóval, nem kell ezt annyira komolyan venni! Lényeg, hogy el legyen választva a két tér egymástól.....osztjónapot!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40797 Dátum:
2016.07.13 szerda, 17:14:29 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.13 szerda, 16:47:29
Hogy így? A sérülések javítása nélkül? Mennyit ad érte?
Szia!
Mi volt az előjele? Csak simán elkezdett villogni az izzításjelző és leállt?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40798 Dátum:
2016.07.13 szerda, 19:09:23 »
Idézetet írta: Andi - 2016.07.13 szerda, 16:47:29
Hogy így? A sérülések javítása nélkül? Mennyit ad érte?
küldjél róla képeket meg pár infót, látatlanban ez sem megy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 2.0 TDCI EGR dugó. Felmérés!
«
Új hozzászólás #40799 Dátum:
2016.07.13 szerda, 20:03:16 »
http://www.ebay.co.uk/itm/105-EGR-valve-blanking-plate-Mondeo-Focus-Kuga-C-Max-EURO5-DW10CTED4-2-0-TDCi-/182053370472?hash=item2a6339fa68:g:TLIAAOSwAuNW5Yjg
1600ft
és még pénzt se tennél bele csak előre utalással lehet megrendelni
tiszta vatera
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
809
810
811
812
813
814
815
[
816
]
817
818
819
820
821
822
823
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ