Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:49:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
63
64
65
66
67
68
69
[
70
]
71
72
73
74
75
76
77
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14623686 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3450 Dátum:
2010.05.19 szerda, 09:46:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.19 szerda, 09:43:18
szivárgásnál sajnos nincs, mert a köv. indításnál rendben van a nyomás, olyankor törli az ecu a pending kódokat.
akkor pláne esélyes a szűrőcsere egy rendszernyomásméréssel 1ütt....
egyébként Nitrotom autója sárga villogással állt meg,majd 1-2 perc után elindult újra,de nemsoká meg is állt.A résolajvisszavezetés lett kikötve a szűrőből,aztán minden ok. lett.Azóta is úgy jár!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.19 szerda, 09:48:20 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3451 Dátum:
2010.05.19 szerda, 10:27:01 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.19 szerda, 09:46:15
akkor pláne esélyes a szűrőcsere egy rendszernyomásméréssel 1ütt....
egyébként Nitrotom autója sárga villogással állt meg,majd 1-2 perc után elindult újra,de nemsoká meg is állt.A résolajvisszavezetés lett kikötve a szűrőből,aztán minden ok. lett.Azóta is úgy jár!
Tudom. Ez ilyen. A résolajcső O gyűrűje a leggyengébb lácszem.
A levegősödés esetén, ha nem állandó a rés (pl. nálam ilyen volt, csak bizonyos hőmérsékleten folyott) egészen addig megvan a nyomás, míg ki nem nyílik a rendszer. Utána ismét megvan. ezért van az, hogy megy-villog-megáll-leállít-újraindít-nemvillog-megy-villog-stb.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3452 Dátum:
2010.05.19 szerda, 13:56:28 »
Olyan szép neve van - résolajcső - milyen rész és hol van?
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.19 szerda, 10:27:01
Tudom. Ez ilyen. A résolajcső O gyűrűje a leggyengébb lácszem.
A levegősödés esetén, ha nem állandó a rés (pl. nálam ilyen volt, csak bizonyos hőmérsékleten folyott) egészen addig megvan a nyomás, míg ki nem nyílik a rendszer. Utána ismét megvan. ezért van az, hogy megy-villog-megáll-leállít-újraindít-nemvillog-megy-villog-stb.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3453 Dátum:
2010.05.19 szerda, 14:37:54 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.19 szerda, 13:56:28
Olyan szép neve van - résolajcső - milyen rész és hol van?
porlasztók nyaka->CR szivattyú között, gumicső.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3454 Dátum:
2010.05.19 szerda, 14:48:32 »
Szia!
Amúgy ez baromság, mert nekem is azt mondták, hogy cseréljem mindegyik porlasztómat, de az egyikben csináltak valamit csak, és kafa lett minden.
A Filep Dieselnél voltam, székesfehérváron.
Idézetet írta: Nagi - 2010.05.19 szerda, 07:45:19
Köszönöm a gyors választ. Megnéztem a szervíz lapot, de ott csak művelet leírást találtam a diagnosztika eredményét nem adták ide, szóval a hibakódot nem tudom. Az biztos, hogy a sárga spirált gyújtotta ki, és onnantól nem pörgött 1500-2000 fölé. A kigyújtása vagy teljesen hidegen volt, vagy menet közben egy erősebb gázadásnál. Utána ha már meleg volt a motor leállítás és újry indítás után megszűnt. Tegnap miután megírtam, egyszer produkálta ugyanezt - január óta először. (Ez azt jelenti, hogy talán ki lehet olvasni a hibakódot.)
A nyomás mérésekhez tudsz, vagy valaki tud javasolni Budapesten vagy környékén megbízható szervizt, vagy szakit ahova érdemes elvinni.
Köszi
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3455 Dátum:
2010.05.19 szerda, 15:42:42 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.05.19 szerda, 07:46:53
Megskubizznátok? Ez az én EGR-m és EURO4-es motorom van, de nekem is van vákum cső az EGR-n. Szóval, ha ledugózom nem lesz hibaüzenet? GiN neked is így néz ki?
dugózhatod nyugodtan az enyéman is ilyen van és nem szólt érte
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3456 Dátum:
2010.05.19 szerda, 16:06:04 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.19 szerda, 13:56:28
Olyan szép neve van - résolajcső - milyen rész és hol van?
Az oldalra menő kivezetése a porlasztónak,a rés veszteségből keletkező olajmennyiséget vezeti vissza a tankba-a szűrőn keresztül.
Itt látszik a porlasztók nyakán a fekete gumicső,ami az összes porlasztót összeköti:
És itt csatlakozik a pumpába(adagolóba):
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.19 szerda, 16:18:04 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3457 Dátum:
2010.05.19 szerda, 16:12:03 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.19 szerda, 16:06:04
ez de ismerős
csak nem az enyém
TDDI!!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3458 Dátum:
2010.05.19 szerda, 16:16:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.19 szerda, 16:12:03
ez de ismerős
csak nem az enyém
TDDI!!!
Azon is ugyan ott kell keresni a résoljacsöveket.
1ébként igen,csak gyorsan kerestem néhány képet a meglévők között.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3459 Dátum:
2010.05.19 szerda, 17:24:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.19 szerda, 15:42:42
dugózhatod nyugodtan az enyéman is ilyen van és nem szólt érte
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3460 Dátum:
2010.05.19 szerda, 17:52:40 »
jaj de jó a TDDI kép,legalább látom hogy rámegy az adagolótól a TDCI szivócsonk....most kell vennem egyet,bakker...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3461 Dátum:
2010.05.19 szerda, 18:19:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.19 szerda, 17:52:40
jaj de jó a TDDI kép,legalább látom hogy rámegy az adagolótól a TDCI szivócsonk....most kell vennem egyet,bakker...
tom off, de egy kis + info bunyeknek, nehogy feleslegesen vásároljon. a
képen 90le-s, vp30 van!!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3462 Dátum:
2010.05.19 szerda, 18:32:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.19 szerda, 17:52:40
jaj de jó a TDDI kép,legalább látom hogy rámegy az adagolótól a TDCI szivócsonk....most kell vennem egyet,bakker...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3463 Dátum:
2010.05.19 szerda, 18:58:56 »
Jó sok dolga van a szűrőnek. Jön a nafta a tank felől, megszűri. Tovább megy a nagynyomású szivattyú felé, onnan az injektorokhoz, ami nem a motorba megy, az a szűrőbe vissza, majd a tank.
Jól emléxem, hogy hideg motornál valami nem engedi a tank felé, hanem újra vissza a szivattyúra küldi?
Idézetet írta: alf - 2010.05.19 szerda, 16:06:04
Az oldalra menő kivezetése a porlasztónak,a rés veszteségből keletkező olajmennyiséget vezeti vissza a tankba-a szűrőn keresztül.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3464 Dátum:
2010.05.19 szerda, 19:26:16 »
Egy kérdésem lenne, hogy:
A nívópálca mellett balról az a vastag cső az mi? mert nekem az van elrepedve és ma vettem észre? Valamiben befolyásol ez valamit?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3465 Dátum:
2010.05.19 szerda, 19:34:50 »
Idézetet írta: T0aD - 2010.05.19 szerda, 19:26:16
Egy kérdésem lenne, hogy:
A nívópálca mellett balról az a vastag cső az mi? mert nekem az van elrepedve és ma vettem észre? Valamiben befolyásol ez valamit?
A turbócső!Cseréld!
http://mondeo.hu/index.php?topic=3728.msg504429#msg504429
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3466 Dátum:
2010.05.19 szerda, 19:35:33 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.19 szerda, 18:58:56
Jó sok dolga van a szűrőnek. Jön a nafta a tank felől, megszűri. Tovább megy a nagynyomású szivattyú felé, onnan az injektorokhoz, ami nem a motorba megy, az a szűrőbe vissza, majd a tank.
Jól emléxem, hogy hideg motornál valami nem engedi a tank felé, hanem újra vissza a szivattyúra küldi?
Igen,azt is a szűrő végzi,mechanikusan!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3467 Dátum:
2010.05.19 szerda, 19:38:00 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.19 szerda, 19:34:50
A turbócső!Cseréld!
http://mondeo.hu/index.php?topic=3728.msg504429#msg504429
kis burkolt reklám
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3468 Dátum:
2010.05.19 szerda, 19:55:01 »
Barátom kérdezi, hogy mire számítson. 2.0 TDCI kombija van, 2005-ös.
Az autó egyre gyakrabban rángat, induláskor nagyon füstöl, most már mindig rángat, nincs is elég teljesítmény, de az izzításjelző nem gyullad ki.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3469 Dátum:
2010.05.19 szerda, 19:57:04 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.05.19 szerda, 19:55:01
Barátom kérdezi, hogy mire számítson. 2.0 TDCI kombija van, 2005-ös.
Az autó egyre gyakrabban rángat, induláskor nagyon füstöl, most már mindig rángat, nincs is elég teljesítmény, de az izzításjelző nem gyullad ki.
Lehet szimpla egr szelephiba is,vagy turbócsőlukadás.....
Hibakódot-turbónyomást kéne méretni,így nagy a szórás.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3470 Dátum:
2010.05.19 szerda, 19:57:39 »
És ennek a dolognak van köze ahhoz, hogy hidegen a motor hangosabban zenél, majd egyszercsak abbahagyja és csendesen zümmög tovább?
Idézetet írta: alf - 2010.05.19 szerda, 19:35:33
Igen,azt is a szűrő végzi,mechanikusan!
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3471 Dátum:
2010.05.19 szerda, 20:03:01 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.19 szerda, 19:57:39
És ennek a dolognak van köze ahhoz, hogy hidegen a motor hangosabban zenél, majd egyszercsak abbahagyja és csendesen zümmög tovább?
lehetséges,mert hidegen magasabb alapjárati rendszernyomást állít be az ecu.....
A szűrőben lévő kis golyós szelepnek az a szerepe,hogy ne kapjon a pumpedli hideg anyagot,ezért kb 40fokon tartja a pumpa felé menő anyagot.Bekeveri a meleg résolajat, a hideg tankfelőli ágba.A felesleg visszamegy a tankerba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3472 Dátum:
2010.05.19 szerda, 20:06:51 »
A felmelegedésről...
Ilyen közép nem túl meleg reggeleken kb. milyen hamar illik bemelegedni a motornak?
Idézetet írta: alf - 2010.05.19 szerda, 20:03:01
lehetséges,mert hidegen magasabb alapjárati rendszernyomást állít be az ecu.....
A szűrőben lévő kis golyós szelepnek az a szerepe,hogy ne kapjon a pumpedli hideg anyagot,ezért kb 40fokon tartja a pumpa felé menő anyagot.Bekeveri a meleg résolajat, a hideg tankfelőli ágba.A felesleg visszamegy a tankerba.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3473 Dátum:
2010.05.19 szerda, 20:10:41 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.19 szerda, 20:06:51
A felmelegedésről...
Ilyen közép nem túl meleg reggeleken kb. milyen hamar illik bemelegedni a motornak?
Miután tdci-ről van szó(ami köztudott nem sok felesleges hőenergiát ad
),ilyenkor már 5-6km en bemelegszik üzemire.Persze a termoszoknak ilyenkor is jónak kell lenniük.Télen hamarabb észrevenni,ha nem jók,mert cudar idő marad odabenn.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3474 Dátum:
2010.05.19 szerda, 21:08:36 »
Sziasztok,
Párom autóját ma vezettem. Megtaposva 2500-től füstöl rendesen és úgy 3500-ig. 2-, 3-és 4-es fokozatban. 5-ben és 6-ban nincs meg ez a jelenség. 1-ben meg nem bántottam. EGR dugózva van, nem látok sehol és nem is hallok turbócsőrepedésre utaló problémát. Ez normális? Valós 160e van a gépben. Hibajel az nincs. Megy mint állat. Mostanában elég sokat ment dugóban is a gép.
Az enyém nem füstöl sehol sem csak a szokásos reggeli büdös pamacs.
Aztán lehet régebben is füstölt csak akkor nem vettem észre?!
Régen a citromunkat megjárattuk pályán rendesen akkor mindig elmúlt ez a füstöléses dolog. Szerintetek ez segít vagy más jellegű a probléma?
Köszi, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3475 Dátum:
2010.05.19 szerda, 21:13:37 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.19 szerda, 21:08:36
Sziasztok,
Párom autóját ma vezettem. Megtaposva 2500-től füstöl rendesen és úgy 3500-ig. 2-, 3-és 4-es fokozatban. 5-ben és 6-ban nincs meg ez a jelenség. 1-ben meg nem bántottam. EGR dugózva van, nem látok sehol és nem is hallok turbócsőrepedésre utaló problémát. Ez normális? Valós 160e van a gépben. Hibajel az nincs. Megy mint állat. Mostanában elég sokat ment dugóban is a gép.
Az enyém nem füstöl sehol sem csak a szokásos reggeli büdös pamacs.
Aztán lehet régebben is füstölt csak akkor nem vettem észre?!
Régen a citromunkat megjárattuk pályán rendesen akkor mindig elmúlt ez a füstöléses dolog. Szerintetek ez segít vagy más jellegű a probléma?
Köszi, T.
szimplán lekormolódott a rendszer a tögyörgéssel. meg kell küldeni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3476 Dátum:
2010.05.19 szerda, 21:15:24 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.05.19 szerda, 19:55:01
Barátom kérdezi, hogy mire számítson. 2.0 TDCI kombija van, 2005-ös.
Az autó egyre gyakrabban rángat, induláskor nagyon füstöl, most már mindig rángat, nincs is elég teljesítmény, de az izzításjelző nem gyullad ki.
milyen színű a füst?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3477 Dátum:
2010.05.19 szerda, 21:21:10 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.19 szerda, 21:08:36
Sziasztok,
Párom autóját ma vezettem. Megtaposva 2500-től füstöl rendesen és úgy 3500-ig. 2-, 3-és 4-es fokozatban. 5-ben és 6-ban nincs meg ez a jelenség. 1-ben meg nem bántottam. EGR dugózva van, nem látok sehol és nem is hallok turbócsőrepedésre utaló problémát. Ez normális? Valós 160e van a gépben. Hibajel az nincs. Megy mint állat. Mostanában elég sokat ment dugóban is a gép.
Az enyém nem füstöl sehol sem csak a szokásos reggeli büdös pamacs.
Aztán lehet régebben is füstölt csak akkor nem vettem észre?!
Régen a citromunkat megjárattuk pályán rendesen akkor mindig elmúlt ez a füstöléses dolog. Szerintetek ez segít vagy más jellegű a probléma?
Köszi, T.
mennyire súlyos a füst? tükörben látszik nappal? Az enyém is füstöl ha küldöm, de látni csak tükörben, hátulról jövő fényben (köv. autó fényszórója) látom, nappal nem.
Lehet, az overboost eredményét látod. A füst kevés zoxigént jelent, ami lehet töltőlevegő probléma. Szívósori nyomásmérés eldönti.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3478 Dátum:
2010.05.19 szerda, 21:53:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.19 szerda, 21:15:24
milyen színű a füst?
Világos színű, fehér szerű a füst.
Ahogy mesélte, először A francia-Alpokban kezdett rángatni, tavaly télen, -20 fok körül és magaslati körülmények között. De hazajöttek vele szerencsésen.
Majd azt mondták idehaza neki a szagszervizben, hogy ledermedt a vacak francia gázolaj...mert nem alpesi dízelt tettek bele.
De azóta is rángat
1700-1800 ford. körül
, tavasszal is, és minden indításnál nagyon füstöl.
Hibakódolvasás lesz akkor, kezdetnek.
Sajnos egy ismerőstől vette a gépet, aki szerelő, ezért azóta is kábítja hülyeségekkel, és elviszi tévútra.
Lehet turbónyomás szökés is, a kivastagított ford. szám küszöb pont megegyezik a turbó bekapcsolásával?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.19 szerda, 22:00:29 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3479 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 06:45:25 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.05.19 szerda, 21:53:45
Világos színű, fehér szerű a füst.
Ahogy mesélte, először A francia-Alpokban kezdett rángatni, tavaly télen, -20 fok körül és magaslati körülmények között. De hazajöttek vele szerencsésen.
Majd azt mondták idehaza neki a szagszervizben, hogy ledermedt a vacak francia gázolaj...mert nem alpesi dízelt tettek bele.
De azóta is rángat
1700-1800 ford. körül
, tavasszal is, és minden indításnál nagyon füstöl.
Hibakódolvasás lesz akkor, kezdetnek.
Sajnos egy ismerőstől vette a gépet, aki szerelő, ezért azóta is kábítja hülyeségekkel, és elviszi tévútra.
Lehet turbónyomás szökés is, a kivastagított ford. szám küszöb pont megegyezik a turbó bekapcsolásával?
A gond a fehér/szürke füst, főleg indításnál. Az vagy víz az égéstérben (hűtőközeg ellenőrzése motorolajra szemrevételezéssel, szintellenőrzés) vagy zárási hibás porlasztó, ami álltában elereszti a nyomást az égéstér felé, így a köv. indításnál a felhalmozódott üzemanyag távozik. Erre nem lesz hibakód, mert a rail nyomása ilyen esetben fenntartható, visszont van pontatlan befecskendezés, ami rángatást, füstölést, mechanikai problémát okozhat.
http://www.youtube.com/v/Ha1gVsS89xo&hl=en_GB&fs=1&
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3480 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 07:58:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.19 szerda, 21:21:10
mennyire súlyos a füst? tükörben látszik nappal? Az enyém is füstöl ha küldöm, de látni csak tükörben, hátulról jövő fényben (köv. autó fényszórója) látom, nappal nem.
Lehet, az overboost eredményét látod. A füst kevés zoxigént jelent, ami lehet töltőlevegő probléma. Szívósori nyomásmérés eldönti.
Látszik rendesen nappal is. Fekete mint állat aztán 3500 felé teljesen eltűnik szép fokozatosan.
Érdekes, hogy 5-és 6-ban már nem tud olyan gyorsan leforogni és ott nem látszik a füst nappal.
Lesz akkor egy kormolás meg 1x valamikor szívósori nyomásmérés.
Köszi, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3481 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 09:05:53 »
Segítsetek megérteni a kéttömegű főtengely szíjtárcsa mibenlétét?
Gondolom nem az anyagmegmaradás törvényét sértő eszköz
A hosszbordás szíj remegése észlelhető vizuális módszerrel? A gyári új állapotban ugye nem rezeg, az a kopáspk, elhasználódások miatt következik be? Ha zaja van, akkor látni is lehet a ficergést?!?
Az elhasználódás valami sorrendiséget követ? Előbb a műanyagöntvényes görgős csapágyak, utána a feszítő, majd a főtengely tárcsa?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.20 csütörtök, 09:25:56 írta Trendi
»
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3482 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 09:36:25 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.20 csütörtök, 09:05:53
Segítsetek megérteni a kéttömegű főtengely szíjtárcsa mibenlétét?
Gondolom nem az anyagmegmaradás törvényét sértő eszköz
A hosszbordás szíj remegése észlelhető vizuális módszerrel? A gyári új állapotban ugye nem rezeg, az a kopáspk, elhasználódások miatt következik be? Ha zaja van, akkor látni is lehet a ficergést?!?
Az elhasználódás valami sorrendiséget követ? Előbb a műanyagöntvényes görgős csapágyak, utána a feszítő, majd a főtengely tárcsa?
nézz be a tárcsás topicba a keres-kínálban, alf posztolt leírást a dologról.
A beremegés szemmel látható a klíma és a főtengely tárcsa közötti szakaszon.
A folyamat kb úgy néz ki, hogy a generátor a tehetetlensége miatt a fordulatszám visszaesésekor (pl. váltás) meghúzza a szíjat, ami terheli a görgőket, a feszítőt és a kéttömegű tárcsát. Először a feszítő szilentjei adják meg magukat, közben nyúlik kicsit a szíj, majd a folyamatos rángatástól a kéttömegű tárcsa is elgyengül.
A szabadonfutós tárcsával a kiváltó hatás megszűnik, mivel a főtengely fordulatszám esésekor a szabadonfutó lekapcsolja a generátor forgórészt a segédszíj rendszerről.
Ez kb. olyan, mint ha racsnis bringa helyett fix hajtású gépet használnál (mint a biciklis futárok), és gurulás közben a pedál visszahajtaná a lábadat.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3483 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 09:42:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.20 csütörtök, 09:36:25
nézz be a tárcsás topicba a keres-kínálban, alf posztolt leírást a dologról.
A beremegés szemmel látható a klíma és a főtengely tárcsa közötti szakaszon.
A folyamat kb úgy néz ki, hogy a generátor a tehetetlensége miatt a fordulatszám visszaesésekor (pl. váltás) meghúzza a szíjat, ami terheli a görgőket, a feszítőt és a kéttömegű tárcsát. Először a feszítő szilentjei adják meg magukat, közben nyúlik kicsit a szíj, majd a folyamatos rángatástól a kéttömegű tárcsa is elgyengül.
A szabadonfutós tárcsával a kiváltó hatás megszűnik, mivel a főtengely fordulatszám esésekor a szabadonfutó lekapcsolja a generátor forgórészt a segédszíj rendszerről.
Ez kb. olyan, mint ha racsnis bringa helyett fix hajtású gépet használnál (mint a biciklis futárok), és gurulás közben a pedál visszahajtaná a lábadat.
A legjobb hasonlat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3484 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 09:47:51 »
Ühümm, értem már a sorrendet. Akkor elsőnek a feszítőt érdemes csekkolni. Ifjú még a gépszörny, remélem nem minden íze, porcogója van kikészülve, de hang már jön felőle.
Mitől kéttömegű a kéttömegű?!?
A generátor lassítani próbálja a szíj futását. Ha elveszem a hajtást róla, akkor is ezt teszi. A maga részéről mindig visszafog. Van olyan terhelési helyzet, amikor a generátor próbálja vinni a szíjat?
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.20 csütörtök, 09:36:25
nézz be a tárcsás topicba a keres-kínálban, alf posztolt leírást a dologról.
A beremegés szemmel látható a klíma és a főtengely tárcsa közötti szakaszon.
A folyamat kb úgy néz ki, hogy a generátor a tehetetlensége miatt a fordulatszám visszaesésekor (pl. váltás) meghúzza a szíjat, ami terheli a görgőket, a feszítőt és a kéttömegű tárcsát. Először a feszítő szilentjei adják meg magukat, közben nyúlik kicsit a szíj, majd a folyamatos rángatástól a kéttömegű tárcsa is elgyengül.
A szabadonfutós tárcsával a kiváltó hatás megszűnik, mivel a főtengely fordulatszám esésekor a szabadonfutó lekapcsolja a generátor forgórészt a segédszíj rendszerről.
Ez kb. olyan, mint ha racsnis bringa helyett fix hajtású gépet használnál (mint a biciklis futárok), és gurulás közben a pedál visszahajtaná a lábadat.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3485 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 10:01:26 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.20 csütörtök, 09:05:53
Segítsetek megérteni a kéttömegű főtengely szíjtárcsa mibenlétét?
Gondolom nem az anyagmegmaradás törvényét sértő eszköz
A hosszbordás szíj remegése észlelhető vizuális módszerrel? A gyári új állapotban ugye nem rezeg, az a kopáspk, elhasználódások miatt következik be? Ha zaja van, akkor látni is lehet a ficergést?!?
Az elhasználódás valami sorrendiséget követ? Előbb a műanyagöntvényes görgős csapágyak, utána a feszítő, majd a főtengely tárcsa?
Hasonló a működése a kéttömegű lendkerékhez.Csak ebben nem rugó csillapít,hanem gumiágyba van vulkanizálva a két alkatrész.A feladata ennek is az lenne,hogy elnyelje a forgó mozgás apró rezgéseit szíj felöli oldalon,amit egyébként a lendkerék okoz.Összességében jól kitalált rendszer,gyakorlatilag egymás erőit oltanák ki,és ezáltal lenne kultúráltabb-kiegyensúlyozottabb járása a motornak.Csak elcseszték a szíjrendszert,hogy nem raktak szabadonfutót a generátorra,mint a benyásokra.És így a generátoroldalon nagyobb a tehetetlen terhelés üresjáratban.
Ez tönkreteszi (szerintem először) a feszítőben a szilenteket(ez a leggyengébb láncszem),majd egyre nagyobb lessz a kilengése a feszítőnek-ezáltal a szíjnak is.Itt már berreg rendesen.A remegő szíj szétveri a görgők csapágyait és a főtengely szíjtárcsát is szértázza.A szíjtárcsában a milliónyi apró kalapácsütéstől elgyengül a gumi és szépen elkezd kalimpálni a két különálló része.És itt a vég......
http://www.youtube.com/watch?v=0_fTttDu8eo&feature=related
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3486 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 10:04:22 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.20 csütörtök, 09:47:51
Ühümm, értem már a sorrendet. Akkor elsőnek a feszítőt érdemes csekkolni. Ifjú még a gépszörny, remélem nem minden íze, porcogója van kikészülve, de hang már jön felőle.
Mitől kéttömegű a kéttömegű?!?
A generátor lassítani próbálja a szíj futását. Ha elveszem a hajtást róla, akkor is ezt teszi. A maga részéről mindig visszafog.
Van olyan terhelési helyzet, amikor a generátor próbálja vinni a szíjat?
A kéttömegű jelző a két külön alkatrészből adódik.Köztük gumiágy,amibe belevannak vulkanizálva.
Nem hajtottál még lejtőn fix hajtású biciklit,ami nem szabadonfutós?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3487 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 10:12:27 »
A kéttömegű kipipálva
)
A fix hajtású bicikli hasonlat nem igazán fexik. A generátor nem tudom, hogy tudja-e bármikor is hajtani a szíjrendszert. Az mindig húzza. Olyan hirtelen terhelés változás a motor felől nem lehet, hogy a főtengely fordulata gyorsabban csökkenjen, mint amilyen gyorsan a generátor lendülete elfogy, azaz, a generátor akarná forgatni a főtengelyt...
Mindegy, ha van haszna a szabadonfutónak, akkor be kell tenni, csak lehet a magyarázat összetettebb.
Idézetet írta: alf - 2010.05.20 csütörtök, 10:04:22
A kéttömegű jelző a két külön alkatrészből adódik.Köztük gumiágy,amibe belevannak vulkanizálva.
Nem hajtottál még lejtőn fix hajtású biciklit,ami nem szabadonfutós?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3488 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 10:41:25 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.20 csütörtök, 10:12:27
A kéttömegű kipipálva
)
A fix hajtású bicikli hasonlat nem igazán fexik. A generátor nem tudom, hogy tudja-e bármikor is hajtani a szíjrendszert. Az mindig húzza. Olyan hirtelen terhelés változás a motor felől nem lehet, hogy a főtengely fordulata gyorsabban csökkenjen, mint amilyen gyorsan a generátor lendülete elfogy, azaz, a generátor akarná forgatni a főtengelyt...
Mindegy, ha van haszna a szabadonfutónak, akkor be kell tenni, csak lehet a magyarázat összetettebb.
Tévedés!Nem "mindig " húzza!!!!!
A motor fordul mondjuk 2000-et,akkor a generátor kb 8e-t!!Az áttétel miatt.A motor fordulata képes leesni 0,5sec alatt a felére.A generátor forgórésze viszont egy kb 3kg-os forgó tömeg,ami ezt a lassulást nem tudja lekövetni.Ilyenkor nem feszíti a szíjat,hanem belazítja maga után-gyakorlatilag tolja.Ennek hatására beremeg a szíj és a feszítő.Ha van szabadonfutó a generátoron,ez a jelenség megszűnik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3489 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 11:49:44 »
Igen, ez lehet a magyarázat... a négyszeres áttétel billentheti a generátor felé a nyomaték egyenleget. A szíj meg nem neccharisnya, hogy minden huzigálást kibírjon.
Idézetet írta: alf - 2010.05.20 csütörtök, 10:41:25
Tévedés!Nem "mindig " húzza!!!!!
A motor fordul mondjuk 2000-et,akkor a generátor kb 8e-t!!Az áttétel miatt.A motor fordulata képes leesni 0,5sec alatt a felére.A generátor forgórésze viszont egy kb 3kg-os forgó tömeg,ami ezt a lassulást nem tudja lekövetni.Ilyenkor nem feszíti a szíjat,hanem belazítja maga után-gyakorlatilag tolja.Ennek hatására beremeg a szíj és a feszítő.Ha van szabadonfutó a generátoron,ez a jelenség megszűnik.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3490 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 12:11:09 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.20 csütörtök, 11:49:44
Igen, ez lehet a magyarázat... a négyszeres áttétel billentheti a generátor felé a nyomaték egyenleget. A szíj meg nem neccharisnya, hogy minden huzigálást kibírjon.
A szíj bírja a legjobban!
Ugyanis amikor a generátor "tolja" a szíjat maga után,akkor a generátor előtt irdatlanul megfeszül a szíj és közvetlenül kapja a legnagyobb terhelést a szíjfeszítő.Ettől mennek tönkre a szíjfeszítő gumiszilentjei.Ezután már megette a fene az egészet.A szíjnak ez meg sem kottyan.
A probléma még ott rejlik,hogy minden alkatrésznek tökéletesnek kell lennie,különben az egyik rossz alkatrész tönkrevágja az összes többi(esetleg jó) alkatrészt.Egy rossz feszítőszilent elveri a főtengelyszíjtárcsát,és vica verza.A görgők nem tételek a többihez képest.
Egyébként nem hiszem,hogy feltaláltuk a spanyol viaszt,csak megpróbáljuk alkalmazni,ha már a mi autónkba nem szerelt a ford......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3491 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 13:35:57 »
Sziasztok!
Csak érdeklődnék az EGR-ről, hogy mi van ha csak ki van tisztítva és nincs ledugózva és úgy van vissza rakva?
Minden működni fog?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3492 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 13:38:03 »
Idézetet írta: spyware - 2010.05.20 csütörtök, 13:35:57
Sziasztok!
Csak érdeklődnék az EGR-ről, hogy mi van ha csak ki van tisztítva és nincs ledugózva és úgy van vissza rakva?
Minden működni fog?
egy idő után úgyanúgy visszakormolódik és ha nem zá tökéletesen még a töltőnyomás is el tud menni arra
plusz televered a motorod korommal,
jah és minimálissal rugalmasabb lesz, mert csak tiszta zoxigént fog szívni
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.20 csütörtök, 13:40:49 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3493 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 13:42:37 »
Idézetet írta: spyware - 2010.05.20 csütörtök, 13:35:57
Sziasztok!
Csak érdeklődnék az EGR-ről, hogy mi van ha csak ki van tisztítva és nincs ledugózva és úgy van vissza rakva?
Minden működni fog?
Miért ódzkodsz a dugózástó? A friss levegő az friss levegő!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3494 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 13:45:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.20 csütörtök, 13:38:03
egy idő után úgyanúgy visszakormolódik és ha nem zá tökéletesen még a töltőnyomás is el tud menni arra
plusz televered a motorod korommal,
jah és minimálissal rugalmasabb lesz, mert csak tiszta zoxigént fog szívni
Az enyém dugózás óta láthatóan kevesebbet füstöl...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3495 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 13:58:11 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.20 csütörtök, 13:45:23
Az enyém dugózás óta láthatóan kevesebbet füstöl...
az enyém előtte és utánna sem füstölöt
zöldkártyánál 0 korom volt.
a srác nem akarta elhinni.
de ez a nálunk lévő összes dízellel így van\volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3496 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 14:07:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.20 csütörtök, 13:58:11
az enyém előtte és utánna sem füstölöt
zöldkártyánál 0 korom volt.
a srác nem akarta elhinni.
de ez a nálunk lévő összes dízellel így van\volt
Ezt passzolom...
Az enyém füstölt (kormolt) mintha muszáj lett volna.
Tavaly alig akart átmenni a züdkártyán... Még jó, hogy ismerős csinálta...
Mindenki megmérte, minden oksa, de füstölt.
Vik most, hogy műszakizott a kocsi ledugózta, azóta nó füst. Illetve van, de minimális.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3497 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 14:39:49 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.20 csütörtök, 14:07:15
Ezt passzolom...
Az enyém füstölt (kormolt) mintha muszáj lett volna.
Tavaly alig akart átmenni a züdkártyán... Még jó, hogy ismerős csinálta...
Mindenki megmérte, minden oksa, de füstölt.
Vik most, hogy műszakizott a kocsi ledugózta, azóta nó füst. Illetve van, de minimális.
nem kell 2-2,2e alatt elváltani városban
ennyi a nagy trükk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3498 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 14:40:47 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.20 csütörtök, 14:07:15
Vik most, hogy műszakizott a kocsi ledugózta, azóta nó füst. Illetve van, de minimális.
Az mit jelent nálad, hogy minimális? meg mikor teszi ezt?
Tegnap este leírtam, hogy a páromé, hogyan is füstöl.
Köszi!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3499 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 14:44:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.20 csütörtök, 14:39:49
nem kell 2-2,2e alatt elváltani városban
ennyi a nagy trükk
Jobb, ha be sem megyünk a városi dugóba az a legjobb
Na de tényleg, ha pörgeted is városba kicsit jobban (mi 2e-nél váltunk normál gyorsításkor) attól még szvsz kormolódik a rendszer vagy nem?
Autópálya segít csak neki sztm.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak:
1
...
63
64
65
66
67
68
69
[
70
]
71
72
73
74
75
76
77
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ