Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 02:18:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14678246 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3250 Dátum: 2010.05.11 kedd, 19:38:14 »

bővíteni kellene 4 fok alatt/felett kérdéssel.
az enyémnek melegben, üresben 750 1/min, minden más esetben 900.

Helyes, építő jellegű felvetés!
Neked volt frissítve? Mikorival lett?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ChaboTDCi
Vendég
« Új hozzászólás #3251 Dátum: 2010.05.11 kedd, 19:51:00 »

Vészüzemmód (teljesítményvesztés) vagy izzításjelző vagy motorkontrol jelzés felvillan? Füstölés ?Hidegen hogy? Zakatolós-e a hideg alapjárat? Egyenletlenűl jár-e a motor? stb.
Úgy néz ki ,hogy porlasztócsúcs :S ami típushiba akinek volt már cserélve meg tudná mondani milyet érdemes tenni bele és mennyiért?
Kérdéseidre válaszolva : Vészüzemmód nem kapcsol be... izzításjelző villog motorkontrol nem. Füstölni alig füstöl azt is csak hidegen . Hidegen nem nyomom neki 1500 rpm fölé , ahogy 90fok a víz már nyomom neki... hideg alapjárat OK , mintha egy kicsit egyenetlenül járna de nagyion nem vészes..
Naplózva
ChaboTDCi
Vendég
« Új hozzászólás #3252 Dátum: 2010.05.11 kedd, 19:54:06 »

Átb@sztak. Ez elég komoly hiba is lehet. Sürgősen keresd meg az eladót, hogy javítsa ki az autót vagy vegye vissza.
Az eladó természetesen nem veszi vissza... nem tudom vettél-e már használtautót ,de te úgy veszed meg ,hogy átvizsgáltad(úgy gondoltuk 150k KM fölött van ezér már cserélték ..) ami ha jól emlékszem a szerződésben foglalódik. Mindenesetre kössz az aggódást Smiley
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3253 Dátum: 2010.05.11 kedd, 21:13:52 »

Három.

Négy!

de Alf információi alapján még én is megkérdezek egy beszerzési forrást, hátha... tudnak olcsón
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3254 Dátum: 2010.05.11 kedd, 21:21:41 »

Az eladó természetesen nem veszi vissza... nem tudom vettél-e már használtautót ,de te úgy veszed meg ,hogy átvizsgáltad(úgy gondoltuk 150k KM fölött van ezér már cserélték ..) ami ha jól emlékszem a szerződésben foglalódik. Mindenesetre kössz az aggódást Smiley
A rejtett hibáért az eladó szavatol, az átvizsgálás ténye ez alól nem mentesít.
A szerződésben foglaltatik a rejtett hibáért való szavatosság is, ha máshogy nem, a PTK alapján. A porlasztók újraprogramozása felveti a vevő megtévesztését és a tisztességtelen piaci magatartást is, így támadható a dolog.

Az átvizsgálás során az átvizsgálást végzők mindig kiemelik, hogy az üzemanyag rendszer és a motor állapotát csak a tárolt hibakódok és látható jelenségek alapján tudják megítélni, ami a porlasztók állapotát nem tükrözi. Főleg ha eladás előtt gondosan kitörölték a kódokat....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3255 Dátum: 2010.05.11 kedd, 21:54:50 »

Az eladó természetesen nem veszi vissza... nem tudom vettél-e már használtautót ,de te úgy veszed meg ,hogy átvizsgáltad(úgy gondoltuk 150k KM fölött van ezér már cserélték ..) ami ha jól emlékszem a szerződésben foglalódik. Mindenesetre kössz az aggódást Smiley
Akkor keress gyorsan egy ügyvédet. Szavatosság terheli az eladót, és nagyon egyértelmű az eset, ha 1-2 nappal az adásvétel után már ki is derül a rejtett hiba. A törvény téged véd, csak élned kell vele. Kereskedőtől vetted?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ChaboTDCi
Vendég
« Új hozzászólás #3256 Dátum: 2010.05.11 kedd, 22:41:37 »

Akkor keress gyorsan egy ügyvédet. Szavatosság terheli az eladót, és nagyon egyértelmű az eset, ha 1-2 nappal az adásvétel után már ki is derül a rejtett hiba. A törvény téged véd, csak élned kell vele. Kereskedőtől vetted?
Így van kereskedőtől ... belekerül az ügyvédi per annyiba hogy felújítsam a motort... ráadásul a fővárosi autópiacon kigyúrtkopaszok vannak énmeg nemakarok álmatlan éjszakákat  Sad Undecided
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3257 Dátum: 2010.05.11 kedd, 23:06:11 »

Így van kereskedőtől ... belekerül az ügyvédi per annyiba hogy felújítsam a motort... ráadásul a fővárosi autópiacon kigyúrtkopaszok vannak énmeg nemakarok álmatlan éjszakákat  Sad Undecided
vigyél te is kigyúrtkopaszokat. Smiley
meg féltéglát.
Smiley
Nem kell per.
Egyszerűen fizetési meghagyást nyújtasz be ellene hivatkozva a szerződéstől való elállásra rejtett hiba miatt, a gépjármű-pénz csere helyének/idejének megjelölésével.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3258 Dátum: 2010.05.12 szerda, 07:38:35 »

Úgy néz ki ,hogy porlasztócsúcs :S ami típushiba akinek volt már cserélve meg tudná mondani milyet érdemes tenni bele és mennyiért?
Kérdéseidre válaszolva : Vészüzemmód nem kapcsol be... izzításjelző villog motorkontrol nem. Füstölni alig füstöl azt is csak hidegen . Hidegen nem nyomom neki 1500 rpm fölé , ahogy 90fok a víz már nyomom neki... hideg alapjárat OK , mintha egy kicsit egyenetlenül járna de nagyion nem vészes..
Csak gyárit, csak újat és cserélni kell a magasnyomású fém csőszakaszokat, a résolajcsöveket és a gázolajszűrőt is vele.
A számlát fizetési meghagyás keretében eljuttatni a kereskedőnek.  police
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3259 Dátum: 2010.05.12 szerda, 08:40:02 »

Az én mondeomba nincs maf szerelve csak a helye van meg. A map szenzor az ami a közös nyomócső végén van? De akkor sem értem hogy miért csak fülledt melegben dadog be a motor. Adj nekem valami jó tippet. 
Nem.Az a nyomásjeladó!A map a cooler után van egy fémcső szakaszban a függőleges turbócső alatt a levegőrendszerben!
Én inkább üzarendszeri nyomásproblémára tippelnék.Falsot szív valahol a rendszer.Nem szivárog sehol az olaj?Résolajcsöveknél,szűrőnél?
Mikor volt szűrő cserélve?Én azt kapásból cserélném...... Roll Eyes
Aztán még a légszűrőt is,és méretnék egy komoly motordiagnosztikát,lehet,hogy a cooler nem hűti le megfelelő hőmérsékletre a belépő levegőt!Továbbá érdekes lehet a turbónyomás is!
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3260 Dátum: 2010.05.12 szerda, 08:44:29 »

Négy!

de Alf információi alapján még én is megkérdezek egy beszerzési forrást, hátha... tudnak olcsón
Ha lesz olcsóbb forrásod,egyeztess Relhist-tel,esetleg bevárhatnád a többieket,és kedvezményesebben hozzájutnátok! Wink wave worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3261 Dátum: 2010.05.12 szerda, 10:35:17 »

Nem.Az a nyomásjeladó!A map a cooler után van egy fémcső szakaszban a függőleges turbócső alatt a levegőrendszerben!
Én inkább üzarendszeri nyomásproblémára tippelnék.Falsot szív valahol a rendszer.Nem szivárog sehol az olaj?Résolajcsöveknél,szűrőnél?
Mikor volt szűrő cserélve?Én azt kapásból cserélném...... Roll Eyes
Aztán még a légszűrőt is,és méretnék egy komoly motordiagnosztikát,lehet,hogy a cooler nem hűti le megfelelő hőmérsékletre a belépő levegőt!Továbbá érdekes lehet a turbónyomás is!
 Wink wave
Üa. rendszeri probléma lesz, de nem a szokott módon. Azért a vezérlés felé indultam (MAF, MAP szenzor), mert a különböző szenzorok paraméterei alapján áll össze az üa. rendszeri nyomás.
Az üa. rendszer hibájára vonatkozó jelzés (izzításjelző és hibakód) hiánya azt jelentheti, hogy az adott működési körülmények között a nyomásérték rendben van. Minden más esetben jön a hibakód.
Nincs hibakód porlasztó mechanikai hibánál sem, de annak más tünete is van: rángatás, füstölés, csattogós járás.
Ha nem kapna elég levegőt, feketén füstölne, de ezt állítólag nem teszi.
Tehát nem kap elég üzemanyagot.
A párás melegben való jelentkezés is a szenzorok felé orientál.
Lehet pl. szivattyú üa. hőfok jeladó is, mert elvileg 40 fok fölött tank felé kellene keringtetni az üzemanyagot a hűtés miatt. Az enyémben pl. sosem mértem 40fok fölötti Rail Temp-et, még másoknál akár 50fokot is sikerült...

lehet, hogy csippelve volt a gép és nem megfelelő a paraméterezés. .> sw frissítés kellene rá.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3262 Dátum: 2010.05.12 szerda, 10:40:10 »

Helyes, építő jellegű felvetés!
Neked volt frissítve? Mikorival lett?
tavaly nyáron a tempomat aktiválásnál volt frissítve. De az  is lehet, hogy szeptemberben a porlsztócserével is kapott.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ChaboTDCi
Vendég
« Új hozzászólás #3263 Dátum: 2010.05.12 szerda, 14:34:15 »

Csak gyárit, csak újat és cserélni kell a magasnyomású fém csőszakaszokat, a résolajcsöveket és a gázolajszűrőt is vele.
A számlát fizetési meghagyás keretében eljuttatni a kereskedőnek.  police
Hova vigyem és mi az ára?
Naplózva
bundi0101
Vendég
« Új hozzászólás #3264 Dátum: 2010.05.12 szerda, 14:46:18 »

Hol lehet sw frissítést csinálni? Mert Dunaújvárosban és környékén nem lehet... A székesfehérváriakról meg nem mondok véleményt, mert velük küszködöm.... Ha elviszem az autót, mindig azt kapom, hogy nincs hibakód...
A füstölésről annyit, hogy ha morcosabban lepedálozom, akkor fekete füstöt ad....
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #3265 Dátum: 2010.05.12 szerda, 15:02:07 »

Inkább azt mondanám,hogy a 3alkatrész cseréjét ,ha rosszak,mindenképpen kikell cserélni,mert az már sosem lesz jó!
Szerintem egészen egyszerűen költségcsökkentés miatt nem került fel a szabadonfutó a tdci-kre.Azért nem egy olcsó alkatrész. Roll Eyes
Továbbá a fogyasztói társadalom elvén,így mindig volt mire költenie a juzernak.Csak épp a tünetek voltak kezelve a cserélgetésekkel.A sz.f.szíjtárcsa egyértelműen megoldja a szíj beremegését!Nukuberemegés! nyes
Alf
A generátor kivétele nem 1xű. Én motorkidöntés nélkül nem tudtam levenni anno szíj, görgő cserénél. Ugye csak motordöntéssel lehet?
Régebben linkeltél 2 fajta más márkához való szíjfeszítő rugót. Azok használhatóak kis átalakítással?
Lehet egy BMWs kicsit jobb...
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3266 Dátum: 2010.05.12 szerda, 17:44:48 »

Ahogy nézem a motorterekről készített fotókat, kicsit elgondolkodtam, ohgy az én trendimből miért hiányzik a motor takaró borítás, meg az aksi borítás, meg a toronynál lévő sapkák!?!?

Az csak valami felszereltségi szint után kerül rá, vagy csak egyszerűen leloppantották eladás előtt?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3267 Dátum: 2010.05.12 szerda, 17:56:58 »

Ahogy nézem a motorterekről készített fotókat, kicsit elgondolkodtam, ohgy az én trendimből miért hiányzik a motor takaró borítás, meg az aksi borítás, meg a toronynál lévő sapkák!?!?

Az csak valami felszereltségi szint után kerül rá, vagy csak egyszerűen leloppantották eladás előtt?
csak lelopták taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #3268 Dátum: 2010.05.12 szerda, 18:02:38 »

Ahogy nézem a motorterekről készített fotókat, kicsit elgondolkodtam, ohgy az én trendimből miért hiányzik a motor takaró borítás, meg az aksi borítás, meg a toronynál lévő sapkák!?!?

Az csak valami felszereltségi szint után kerül rá, vagy csak egyszerűen leloppantották eladás előtt?
Hali az nem létezik Wink
Nekem egy 2001-tddi-m van trend felsz.,szinte az alap,van benne motortérburkolat,toronyvég burkolat,és aksinak a borítása.A tieden is volt,1000% smile
Neviceljünk már pont egy "mondin ne lenne!!
De hapótólni akarod,memenj fel a cromax.hu-ra,vagy valameik mondi-bontó honlapjára wave wave
sok sikert wave
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3269 Dátum: 2010.05.12 szerda, 21:00:41 »

Hol lehet sw frissítést csinálni? Mert Dunaújvárosban és környékén nem lehet... A székesfehérváriakról meg nem mondok véleményt, mert velük küszködöm.... Ha elviszem az autót, mindig azt kapom, hogy nincs hibakód...
A füstölésről annyit, hogy ha morcosabban lepedálozom, akkor fekete füstöt ad....

Szia,

Fehérváron hova vitted a kocsit?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3270 Dátum: 2010.05.12 szerda, 21:18:50 »

Kedves Kollégák!

A hétvégén Vik beszerelte a tempomatot, ami azóta is tökéletesen működik! Köszönet érte!!!  eljen taps worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ChaboTDCi
Vendég
« Új hozzászólás #3271 Dátum: 2010.05.12 szerda, 21:46:43 »

Kedves Kollégák!

A hétvégén Vik beszerelte a tempomatot, ami azóta is tökéletesen működik! Köszönet érte!!!  eljen taps worship

nekem is elférne .. mennyiért fáj ez nekem sokba?Cheesy
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3272 Dátum: 2010.05.12 szerda, 23:30:08 »

Ha lesz olcsóbb forrásod,egyeztess Relhist-tel,esetleg bevárhatnád a többieket,és kedvezményesebben hozzájutnátok! Wink wave worship

Sajnos nincs, nem sikerült még árat sem mondaniuk...
így marad a te vonalad.

Relhist akkor te gyűjtöd a jelentkezőket?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
p_gergo
Vendég
« Új hozzászólás #3273 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 01:21:31 »

Nnna. Üdv mindenkinek!

Egy jó hónapja olvasgatok itt a fórumon, nagyjából azóta vezetek egy gyönyörű ezüst Mondeo kombit. /TDCi, 130 LE2005.08./ Állítólag 102000 km-rel jött /sztem inkább a másfélszerese, de nagyon rendben volt, szépen húzott, semmi füstölés, kartergáz alig, szóval tipsi-tapsi/, kp gazdát cserélt, széles vigyor, két óra eszeveszett gombnyomkodás, mert jó érzés, aztán zamek haza. Kicsit rángatott. Vagyis nagyon. Szigorúan részterhelésnél, 1900-2000 között, bármilyen fokozatban. Sebaj, állítólag egy évet állt, beleköthetett a nafta, majd kidolgozza magából. Persze azonnal szerviz, folyadékok, szűrők, fékbetétek/tárcsák /kissé megviseltek voltak/ cseréje. Hát két hét és ugyanennyi ezer km alatt jól nem javult meg. Sebaj, már egy ideje böngésztem akkor az oldalt, hát
-MAF takarításra fel!, ez még egy magamfajta dilettáns számára is megoldható feladatnak tűnt. Az volt. Dagadó kebellel tesztkörre indultam, és enyhült a rángatás. Nem sokat, de azért érezhetően.
-Tovább olvasás, Protec takarítólötty megvesz, negyed tankhoz tölt. Finomabb gázreakció, érzésre még jobban is ment. És rángat. F@sza.
-Tegnapelőtt nagy levegő, csőkulcs, Brigéciol elő, EGR-pucolás. Mivel ugye elképesztő autószerelői rutinom nincs, alig háromnegyed óra alatt kiszedtem a mumust, és semmit nem törtem/téptem el. Tartalom: ránézésre másfél kiló carbo activatus, nyilván sok-sok egészséges aromás dologgal. Mondok: Csak meg kén' nézni a szívósort is. Megnéztem. Ez után az EGR már nem is tűnt olyan dzsuvásnak. Rézkefe, Brigéciol, 3-4 nm rongy, a szén eltűnt. Összerak, másodjára el is indul /úgy tűnik, a közös nyomócső végén lévő csatit szereti bedugva tudni/, megy. Jobban, mint eddig. És rángat. Ugyanott, ugyanúgy. Anyád.
Nem vagyok tuningpárti, mindig úgy gondoltam, hogy ha valaminek nem látom értelmét, azt akkor is nálam tanultabb emberek, munkaórák ezrei alatt álmodták meg oda, ahol  van, szóval csak nem felesleges. Igen, az EGR-re gondolok. Ekkorra már középsúlyossá vált bennem az agyf@sz, szóval lehúztam a vákuumcsövet a szelepről és lezártam, pusztán akadémikus kíváncsiságból.
Nem rángat. B+, nem rángat. 10-15 km sikertelen provokálás után kissé talán gyermeteg módon elkezdtem /nyilván vezetés közben/ diadalittasan ordítani. Check engine világít, de sebaj, én is sírnék az autó helyében, ha gyártanám a sok jó vákuumot, és nyilvánvalóan semmibe vennék a munkámat, szóval jött a /remélem, tényleg/ utolsó művelet:
-EGR dugózás. Én rossz tápegység hátából csináltam. Smiley Vákuumcső vissza, hadd dolgozzon, check engine alszik, rángatás semmi.

Ja igen, EGR és szívósortisztítás után az átlag /fél város, ugyanennyi országút, utóbbi 100 körül, tempomattal/ 5.5. Előtte 7.2 volt. Eléggé tojással a talpam alatt vezetek, de ez akkor is szép. Szeretem ezt az autót. Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3274 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 06:47:42 »

Sajnos nincs, nem sikerült még árat sem mondaniuk...
így marad a te vonalad.

Relhist akkor te gyűjtöd a jelentkezőket?
igen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3275 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 06:52:40 »

Nnna. Üdv mindenkinek!

Egy jó hónapja olvasgatok itt a fórumon, nagyjából azóta vezetek egy gyönyörű ezüst Mondeo kombit. /TDCi, 130 LE2005.08./ Állítólag 102000 km-rel jött /sztem inkább a másfélszerese, de nagyon rendben volt, szépen húzott, semmi füstölés, kartergáz alig, szóval tipsi-tapsi/, kp gazdát cserélt, széles vigyor, két óra eszeveszett gombnyomkodás, mert jó érzés, aztán zamek haza. Kicsit rángatott. Vagyis nagyon. Szigorúan részterhelésnél, 1900-2000 között, bármilyen fokozatban. Sebaj, állítólag egy évet állt, beleköthetett a nafta, majd kidolgozza magából. Persze azonnal szerviz, folyadékok, szűrők, fékbetétek/tárcsák /kissé megviseltek voltak/ cseréje. Hát két hét és ugyanennyi ezer km alatt jól nem javult meg. Sebaj, már egy ideje böngésztem akkor az oldalt, hát
-MAF takarításra fel!, ez még egy magamfajta dilettáns számára is megoldható feladatnak tűnt. Az volt. Dagadó kebellel tesztkörre indultam, és enyhült a rángatás. Nem sokat, de azért érezhetően.
-Tovább olvasás, Protec takarítólötty megvesz, negyed tankhoz tölt. Finomabb gázreakció, érzésre még jobban is ment. És rángat. F@sza.
-Tegnapelőtt nagy levegő, csőkulcs, Brigéciol elő, EGR-pucolás. Mivel ugye elképesztő autószerelői rutinom nincs, alig háromnegyed óra alatt kiszedtem a mumust, és semmit nem törtem/téptem el. Tartalom: ránézésre másfél kiló carbo activatus, nyilván sok-sok egészséges aromás dologgal. Mondok: Csak meg kén' nézni a szívósort is. Megnéztem. Ez után az EGR már nem is tűnt olyan dzsuvásnak. Rézkefe, Brigéciol, 3-4 nm rongy, a szén eltűnt. Összerak, másodjára el is indul /úgy tűnik, a közös nyomócső végén lévő csatit szereti bedugva tudni/, megy. Jobban, mint eddig. És rángat. Ugyanott, ugyanúgy. Anyád.
Nem vagyok tuningpárti, mindig úgy gondoltam, hogy ha valaminek nem látom értelmét, azt akkor is nálam tanultabb emberek, munkaórák ezrei alatt álmodták meg oda, ahol  van, szóval csak nem felesleges. Igen, az EGR-re gondolok. Ekkorra már középsúlyossá vált bennem az agyf@sz, szóval lehúztam a vákuumcsövet a szelepről és lezártam, pusztán akadémikus kíváncsiságból.
Nem rángat. B+, nem rángat. 10-15 km sikertelen provokálás után kissé talán gyermeteg módon elkezdtem /nyilván vezetés közben/ diadalittasan ordítani. Check engine világít, de sebaj, én is sírnék az autó helyében, ha gyártanám a sok jó vákuumot, és nyilvánvalóan semmibe vennék a munkámat, szóval jött a /remélem, tényleg/ utolsó művelet:
-EGR dugózás. Én rossz tápegység hátából csináltam. Smiley Vákuumcső vissza, hadd dolgozzon, check engine alszik, rángatás semmi.

Ja igen, EGR és szívósortisztítás után az átlag /fél város, ugyanennyi országút, utóbbi 100 körül, tempomattal/ 5.5. Előtte 7.2 volt. Eléggé tojással a talpam alatt vezetek, de ez akkor is szép. Szeretem ezt az autót. Smiley
gratula.
ez volt a beavatási szertartás Smiley
Az döglött egr tényleg csinál ilyet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3276 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 07:19:29 »

Fogsz még örülni is neki, ahogy a fogyasztás elindul lefelé tőle!  Cheesy

Olyan precizen viszi a kocsit, hogy nincs olyan lábfej, ami felvenné vele a versenyt.

Kedves Kollégák!

A hétvégén Vik beszerelte a tempomatot, ami azóta is tökéletesen működik! Köszönet érte!!!  eljen taps worship

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3277 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 07:21:41 »

A gazemberek! Mocifedél kerestetik. Aksifedél is. Toronysapek is...

Hali az nem létezik Wink
Nekem egy 2001-tddi-m van trend felsz.,szinte az alap,van benne motortérburkolat,toronyvég burkolat,és aksinak a borítása.A tieden is volt,1000% smile
Neviceljünk már pont egy "mondin ne lenne!!
De hapótólni akarod,memenj fel a cromax.hu-ra,vagy valameik mondi-bontó honlapjára wave wave
sok sikert wave
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
bundi0101
Vendég
« Új hozzászólás #3278 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 07:25:37 »

Szia,

Ford Simő.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3279 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 08:38:34 »

Ahogy nézem a motorterekről készített fotókat, kicsit elgondolkodtam, ohgy az én trendimből miért hiányzik a motor takaró borítás, meg az aksi borítás, meg a toronynál lévő sapkák!?!?

Az csak valami felszereltségi szint után kerül rá, vagy csak egyszerűen leloppantották eladás előtt?

Nem f2-es a mondid, mert azokból ezeket kihagyták...  falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3280 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 08:46:35 »

Alf
A generátor kivétele nem 1xű. Én motorkidöntés nélkül nem tudtam levenni anno szíj, görgő cserénél. Ugye csak motordöntéssel lehet?
Régebben linkeltél 2 fajta más márkához való szíjfeszítő rugót. Azok használhatóak kis átalakítással?
Lehet egy BMWs kicsit jobb...
Szia!
Sokkal 1xűbb is lehet.
mikor már levetted a generátort alúlról,fogod magad,és hirtelen felindulásból kiveszed az ott lévő motortartó bak csavarjait(15ös krova)!
Határozott mozdulattal előrehúzod kézzel a motort kb 5-6 cm-t!Ezután már alulról ügyesen kilehet forgatni a generátort a kormánygép és a féltengely között!Természetesen lekell szedni még odabenn a gen.-ról a műanyag szélterelőt! vigyor3

A feszítők,ha hosszban stimmelnek akkor felrakhatók!A bmw-s valszeg jobban bírja(sógor 17évesén eredeti!),de az gázzal töltött!
Azé 20pízért nem olcsó,jóhogy lehet kapni,de a bömbis 10pízért van....ha,szükségem lenne rá,biztos a bömiével kísérleteznék!
De a szabadonfutó generátorszíjtárcsás átalakítás óta nincsenek ilyen gondolataim....! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3281 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 08:56:12 »

Nnna. Üdv mindenkinek!
...
-EGR dugózás. Én rossz tápegység hátából csináltam. Smiley Vákuumcső vissza, hadd dolgozzon, check engine alszik, rángatás semmi.

Tehát ledugóztad az EGR-t. Motorkódod mi? Csak azért érdekel, mert 2005-ös modellről azt gondolnám, hogy "nem javasolt dugózni" változatú motorral rendelkezik. Engem eddig csak ez tartott vissza a dugózástól.
üdv
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3282 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 08:58:37 »

Tehát ledugóztad az EGR-t. Motorkódod mi? Csak azért érdekel, mert 2005-ös modellről azt gondolnám, hogy "nem javasolt dugózni" változatú motorral rendelkezik. Engem eddig csak ez tartott vissza a dugózástól.
üdv
2005ös még lehet eu3-as..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3283 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 09:16:35 »

Szia!
Sokkal 1xűbb is lehet.
mikor már levetted a generátort alúlról,fogod magad,és hirtelen felindulásból kiveszed az ott lévő motortartó bak csavarjait(15ös krova)!
Határozott mozdulattal előrehúzod kézzel a motort kb 5-6 cm-t!Ezután már alulról ügyesen kilehet forgatni a generátort a kormánygép és a féltengely között!Természetesen lekell szedni még odabenn a gen.-ról a műanyag szélterelőt! vigyor3

A feszítők,ha hosszban stimmelnek akkor felrakhatók!A bmw-s valszeg jobban bírja(sógor 17évesén eredeti!),de az gázzal töltött!
Azé 20pízért nem olcsó,jóhogy lehet kapni,de a bömbis 10pízért van....ha,szükségem lenne rá,biztos a bömiével kísérleteznék!
De a szabadonfutó generátorszíjtárcsás átalakítás óta nincsenek ilyen gondolataim....! nyes Wink wave

Alf,

Említetted, hogy lesz egy cikk a generátor átalakításáról, érdeklődnék mikorra lesz belőle valami?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3284 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 09:23:13 »

Alf,

Említetted, hogy lesz egy cikk a generátor átalakításáról, érdeklődnék mikorra lesz belőle valami?
Igyekszem összedobniawikiben! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3285 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 12:14:16 »

Várjuk már nagyon!  worship

A szétszerelés köztes lépéseivel kibővítve, ha szabad tolmácsolnom a ki nem mondott kérést!

Igyekszem összedobniawikiben! Wink
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3286 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 12:16:25 »

Várjuk már nagyon!  worship

A szétszerelés köztes lépéseivel kibővítve, ha szabad tolmácsolnom a ki nem mondott kérést!

megírtam,már csak bekell kerülnie.nemsoká....
Ami meg esetleg kimaradt,azt majd kitárgyaljuk itt! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3287 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 12:17:24 »

Ha mondod az f2 ismertető jegyeit, beazonosítom.
Amikor néztem hasonlót vétel előtt, azon sem volt, ezért nem kukacoskodtam. A rögzítési helyek megvannak, talán télre veszek is, nyáron lehet, jobb is, hogy nincs nagyon bebugyolálva.

Nem f2-es a mondid, mert azokból ezeket kihagyták...  falbav
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3288 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 12:18:48 »

Ha mondod az f2 ismertető jegyeit, beazonosítom.
Amikor néztem hasonlót vétel előtt, azon sem volt, ezért nem kukacoskodtam. A rögzítési helyek megvannak, talán télre veszek is, nyáron lehet, jobb is, hogy nincs nagyon bebugyolálva.


például évjárat alapján meg tudom mondani, illetve a belső óra számlapjának színe alapján...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
p_gergo
Vendég
« Új hozzászólás #3289 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 13:37:11 »

Tehát ledugóztad az EGR-t. Motorkódod mi? Csak azért érdekel, mert 2005-ös modellről azt gondolnám, hogy "nem javasolt dugózni" változatú motorral rendelkezik. Engem eddig csak ez tartott vissza a dugózástól.
üdv

Hát, N7BA. Euro4, attól tartok.
Amúgy mi bajt csinálhatok a dugóval? Roll Eyes Alapvetően semmilyet nem szeretnék.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3290 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 14:59:06 »

Hát, N7BA. Euro4, attól tartok.
Amúgy mi bajt csinálhatok a dugóval? Roll Eyes Alapvetően semmilyet nem szeretnék.
Visszafog jelezni, hogy nem működik az egered és ... nem emlékszem, hogy letilt-e vagy csak folyamatosan világít. Korábbi posztokban le van írva.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
p_gergo
Vendég
« Új hozzászólás #3291 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 16:27:28 »

Visszafog jelezni, hogy nem működik az egered és ... nem emlékszem, hogy letilt-e vagy csak folyamatosan világít. Korábbi posztokban le van írva.

Az van, hogy eddig ~200 km-t mentem vele dugás után, eddig semmi. Magára az EGR-re egyébként egy darab vákuumcső megy, a membrán és a cső között, meg a membrán másik oldalán egy delejes csatlakozó, három érrel. Eszerint vákuumos működtetésű, elektromosan ellenőrzött/szabályzott cuccról van szó? Csak mert én itt korábban aztat olvastam /ha jól értettem/, hogy a villanyosan működtetett EGR-nél fog barátságos narancsszínben derengni a műszerfal, egyebet ott sem csinál. Ha tévedek, javítsatok ki, nem szeretném gallyra vágni a járművet. vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3292 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 16:48:37 »

Az van, hogy eddig ~200 km-t mentem vele dugás után, eddig semmi. Magára az EGR-re egyébként egy darab vákuumcső megy, a membrán és a cső között, meg a membrán másik oldalán egy delejes csatlakozó, három érrel. Eszerint vákuumos működtetésű, elektromosan ellenőrzött/szabályzott cuccról van szó? Csak mert én itt korábban aztat olvastam /ha jól értettem/, hogy a villanyosan működtetett EGR-nél fog barátságos narancsszínben derengni a műszerfal, egyebet ott sem csinál. Ha tévedek, javítsatok ki, nem szeretném gallyra vágni a járművet. vigyor3
amin vákum cső van, attól nem fog világítani a check engine izzó, meg fészüzembe állni. az enyémen vákumcső és csati is van, kb 1000 km.e dugózva, még csak hibakód sincs taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3293 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 17:47:16 »

igen

zsír!
Akkor "regisztrálnál" engem is, ha szépen megkérlek?  vigyor3
Hányan vagyunk velem együtt? 4?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3294 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 17:48:20 »

amin vákum cső van, attól nem fog világítani a check engine izzó, meg fészüzembe állni. az enyémen vákumcső és csati is van, kb 1000 km.e dugózva, még csak hibakód sincs taps
De a tiéd nem EUR 4es? Az enyém az, de ha jól emlékeszem vákumcső megy rá. De még a nem dugóztam, majd nyárra tartogatom, műszaki után.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3295 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 17:51:27 »

De a tiéd nem EUR 4es? Az enyém az, de ha jól emlékeszem vákumcső megy rá. De még a nem dugóztam, majd nyárra tartogatom, műszaki után.
az enyém eur3 tddi beka3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3296 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 17:54:53 »

Nnna. Üdv mindenkinek!

Egy jó hónapja olvasgatok itt a fórumon, nagyjából azóta vezetek egy gyönyörű ezüst Mondeo kombit. /TDCi, 130 LE2005.08./ Állítólag 102000 km-rel jött /sztem inkább a másfélszerese, de nagyon rendben volt, szépen húzott, semmi füstölés, kartergáz alig, szóval tipsi-tapsi/, kp gazdát cserélt, széles vigyor, két óra eszeveszett gombnyomkodás, mert jó érzés, aztán zamek haza. Kicsit rángatott. Vagyis nagyon. Szigorúan részterhelésnél, 1900-2000 között, bármilyen fokozatban. Sebaj, állítólag egy évet állt, beleköthetett a nafta, majd kidolgozza magából. Persze azonnal szerviz, folyadékok, szűrők, fékbetétek/tárcsák /kissé megviseltek voltak/ cseréje. Hát két hét és ugyanennyi ezer km alatt jól nem javult meg. Sebaj, már egy ideje böngésztem akkor az oldalt, hát
-MAF takarításra fel!, ez még egy magamfajta dilettáns számára is megoldható feladatnak tűnt. Az volt. Dagadó kebellel tesztkörre indultam, és enyhült a rángatás. Nem sokat, de azért érezhetően.
-Tovább olvasás, Protec takarítólötty megvesz, negyed tankhoz tölt. Finomabb gázreakció, érzésre még jobban is ment. És rángat. F@sza.
-Tegnapelőtt nagy levegő, csőkulcs, Brigéciol elő, EGR-pucolás. Mivel ugye elképesztő autószerelői rutinom nincs, alig háromnegyed óra alatt kiszedtem a mumust, és semmit nem törtem/téptem el. Tartalom: ránézésre másfél kiló carbo activatus, nyilván sok-sok egészséges aromás dologgal. Mondok: Csak meg kén' nézni a szívósort is. Megnéztem. Ez után az EGR már nem is tűnt olyan dzsuvásnak. Rézkefe, Brigéciol, 3-4 nm rongy, a szén eltűnt. Összerak, másodjára el is indul /úgy tűnik, a közös nyomócső végén lévő csatit szereti bedugva tudni/, megy. Jobban, mint eddig. És rángat. Ugyanott, ugyanúgy. Anyád.
Nem vagyok tuningpárti, mindig úgy gondoltam, hogy ha valaminek nem látom értelmét, azt akkor is nálam tanultabb emberek, munkaórák ezrei alatt álmodták meg oda, ahol  van, szóval csak nem felesleges. Igen, az EGR-re gondolok. Ekkorra már középsúlyossá vált bennem az agyf@sz, szóval lehúztam a vákuumcsövet a szelepről és lezártam, pusztán akadémikus kíváncsiságból.
Nem rángat. B+, nem rángat. 10-15 km sikertelen provokálás után kissé talán gyermeteg módon elkezdtem /nyilván vezetés közben/ diadalittasan ordítani. Check engine világít, de sebaj, én is sírnék az autó helyében, ha gyártanám a sok jó vákuumot, és nyilvánvalóan semmibe vennék a munkámat, szóval jött a /remélem, tényleg/ utolsó művelet:
-EGR dugózás. Én rossz tápegység hátából csináltam. Smiley Vákuumcső vissza, hadd dolgozzon, check engine alszik, rángatás semmi.

Ja igen, EGR és szívósortisztítás után az átlag /fél város, ugyanennyi országút, utóbbi 100 körül, tempomattal/ 5.5. Előtte 7.2 volt. Eléggé tojással a talpam alatt vezetek, de ez akkor is szép. Szeretem ezt az autót. Smiley

Jól csináltad! Gratula a szereléshez és az autóhoz is!
Egy kis elszántság és kézügyesség és máris 10e-ket lehet spórolni.

Kiváncsi lennék, hogy egy szervizbe miket cseréltek volna ki mire rájönnek,h mitől rángat....
Persze, tisztelet a kivételnek, mert vannak rendes hozzáértő szerelők is.... csak ritka.


Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3297 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 18:01:27 »

zsír!
Akkor "regisztrálnál" engem is, ha szépen megkérlek?  vigyor3
Hányan vagyunk velem együtt? 4?
igen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3298 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 18:02:33 »

amin vákum cső van, attól nem fog világítani a check engine izzó, meg fészüzembe állni. az enyémen vákumcső és csati is van, kb 1000 km.e dugózva, még csak hibakód sincs taps
kiv ha a vákumcső dugózása nem sikerült és elmegy a vákum. Mert arra kell lennie checkengine jelzésnek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
p_gergo
Vendég
« Új hozzászólás #3299 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 18:07:08 »

kiv ha a vákumcső dugózása nem sikerült és elmegy a vákum. Mert arra kell lennie checkengine jelzésnek.

Én a vákuumcsövet nem bántottam, hadd huzigálja csak a szelepet. Ugye ezt így szabad?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.