Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:47:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14624495 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3500 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 14:54:01 »

Jobb, ha be sem megyünk a városi dugóba az a legjobb  wave
Na de tényleg, ha pörgeted is városba kicsit jobban (mi 2e-nél váltunk normál gyorsításkor) attól még szvsz kormolódik a rendszer vagy nem?
Autópálya segít csak neki sztm.
nálam a mondi keveset lát pályát. max debrecen elkerülő. az meg kb 5km.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3501 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 15:21:22 »

Jobb, ha be sem megyünk a városi dugóba az a legjobb  wave
Na de tényleg, ha pörgeted is városba kicsit jobban (mi 2e-nél váltunk normál gyorsításkor) attól még szvsz kormolódik a rendszer vagy nem?
Autópálya segít csak neki sztm.
foroghat melegen 2,5k-ig is, de akár 3,0k-ig is. Menjen az a turbó kicsit.
Ha elváltod 2,0knál, sosem dolgozik a turbód rendesen, és szívódízelként megy a gép, ami nem túl jó ezeknek (pl. katalizátor, szelepek, stb)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3502 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 15:25:50 »

Az mit jelent nálad, hogy minimális? meg mikor teszi ezt?
Tegnap este leírtam, hogy a páromé, hogyan is füstöl.
Köszi!

A tükörben épphogy látszik a feketeség, és magas fordulaton, 3-4-ik sebességben padlógázon...
Bocsi, még nem olvastam, de minnyá...  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3503 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 15:28:06 »

foroghat melegen 2,5k-ig is, de akár 3,0k-ig is. Menjen az a turbó kicsit.
Ha elváltod 2,0knál, sosem dolgozik a turbód rendesen, és szívódízelként megy a gép, ami nem túl jó ezeknek (pl. katalizátor, szelepek, stb)

Pedig, olyan 2000-2500nál szoktam kapcsolni, de majd kicsit jobban húzom...  worship
Az asszony nem szereti, ha pörög, mert azt hiszi, ha hangos, akkor megyünk mint az állat!
Hiába mondom neki, hogy "Drágám, a megengedett sebességgel megyünk..." körút, 70km/h, igaz azt másodikban...  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3504 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 15:32:22 »

Tegnap este leírtam, hogy a páromé, hogyan is füstöl.

Olvastam...

Az enyém ugyanez, csak minimális mennyiségű füsttel.
Ahogy olvastam a leírásodat, a tiétek rendesen kormol...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3505 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 15:40:46 »

foroghat melegen 2,5k-ig is, de akár 3,0k-ig is. Menjen az a turbó kicsit.
Ha elváltod 2,0knál, sosem dolgozik a turbód rendesen, és szívódízelként megy a gép, ami nem túl jó ezeknek (pl. katalizátor, szelepek, stb)
Na majd mondom a páromnak, hogy forgassa melegen. Lesz itt gumifüstölés  nyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3506 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 15:42:33 »

Olvastam...

Az enyém ugyanez, csak minimális mennyiségű füsttel.
Ahogy olvastam a leírásodat, a tiétek rendesen kormol...
Ja kormol, de majd kiégetem egy kicsit csak a  police meg ne lásson  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3507 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 15:47:04 »

Ja kormol, de majd kiégetem egy kicsit csak a  police meg ne lásson  eplus2

Próbáld ki autópálya kivezetőn 3-4-ik fokozatban megengedett sebességgel, oda vissza...
100km/h-val menni ezekben a fokozatokban, forogni fog rendesen a motor...  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3508 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 16:10:49 »

3-4-ik fokozatban megengedett sebességgel, oda vissza...100km/h-val   vigyor3
Hányszor?  nyes
Megforgatom az tuti  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3509 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 16:14:22 »

Hányszor?  nyes
Megforgatom az tuti  wave

Én dugózás után mentem vele így kb.10-15km-t, hazafelé anyámékhoz az M6-on, de már vérzett a szívem, így inkább békén hagytam szerencsétlen járgányt...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3510 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 16:27:08 »

Én dugózás után mentem vele így kb.10-15km-t, hazafelé anyámékhoz az M6-on, de már vérzett a szívem, így inkább békén hagytam szerencsétlen járgányt...
Csak viccből kérdeztem. Nem akarom én nagyon bántani!
Legközelebb majd azzal megyünk haza szüleimhez és autópályán 6-ban 140-el oda vissza 360km pályán sztm jó lesz. Aztán újra csekkolom.
üdv  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3511 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 16:32:14 »

Csak viccből kérdeztem. Nem akarom én nagyon bántani!
Legközelebb majd azzal megyünk haza szüleimhez és autópályán 6-ban 140-el oda vissza 360km pályán sztm jó lesz. Aztán újra csekkolom.
üdv  wave

Akkor is csak 2200-körül forog, szerintem azzal még nem nagyon fogod kikormolni.  Undecided
De nem értek hozzá, hogy mekkora fordulatszám kell, talán Relhist, vagy Alf megírja, ha ezeket olvassák!  Wink
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3512 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 18:21:01 »

Akkor is csak 2200-körül forog, szerintem azzal még nem nagyon fogod kikormolni.  Undecided
De nem értek hozzá, hogy mekkora fordulatszám kell, talán Relhist, vagy Alf megírja, ha ezeket olvassák!  Wink

145 kmh @2519 1/min
205/55/R16 kerekek, autópálya
szépen kirajzolódik a 6 sebességfokozat (az első kicsit nyomi)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
konradtomi
Vendég
« Új hozzászólás #3513 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 20:51:05 »

Sziasztok

Van egy 2004.TDCI. Kijött rajta a 2063 hibakód ami MAp sensor vagy EGR szelepre utalhatott elöször. na ugy néz ki egyik sem. MONDOGATJÁK ,HOGY TURBÓ ELEKTRONIKA LEHET. Olvastam itt , valaki irta Veszprémben megjavitották 35 000 Huf ért. Tudnátok nekem irni egy elérhetőséget? Amugy a hiba ,hogy villog az izzitás jelző lámpa+ motor check lámpa. Erő nincs benne ,de megy. Ráadásul egyszer megis szünt mentem vlee még 1000 km aztán most már nem lehet törölni sem a hibát. Amugy kb mennyibe kerül egy uj elektronika?

Előre is köszi a segítséget.
üdv
Tomi
Fehérvárcsúrgóról
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3514 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 21:41:06 »

Most olvastam ki a hibakódokat az új elm kütyümmel, ez volt benne:

P0425

majd miután kitöröltem,
Scanmaster ezt írja:
P1024
ScanXL meg ezt:
P0401


Nem értem miért ír ki mást!
warum?
Mik ezek?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3515 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 21:49:19 »

Most olvastam ki a hibakódokat az új elm kütyümmel, ez volt benne:

P0425

majd miután kitöröltem,
Scanmaster ezt írja:
P1024
ScanXL meg ezt:
P0401


Nem értem miért ír ki mást!
warum?
Mik ezek?

P0401 EGR Flow Insufficient Detected
P0425 Catalyst Temp Sens Bank1
P1024 ECU Start Circ Low
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.20 csütörtök, 21:52:11 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3516 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 22:01:39 »

P0401 EGR Flow Insufficient Detected
P0425 Catalyst Temp Sens Bank1
P1024 ECU Start Circ Low
Köszi, ezt a neten megtaláltam. (kivéve ezt:P1024)
leginkább a 4025 érdekelne miért volt?

a másik kettő érthetetlen számomra, mert egyiket az egyik program hozza, másikat a másik.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3517 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 22:36:17 »

Köszi, ezt a neten megtaláltam. (kivéve ezt:P1024)
leginkább a 4025 érdekelne miért volt?

a másik kettő érthetetlen számomra, mert egyiket az egyik program hozza, másikat a másik.
és mindkettő hülyeség.
a P0401 a lényeg, EGR dugó miatt van ilyen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3518 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 22:39:56 »

Sziasztok

Van egy 2004.TDCI. Kijött rajta a 2063 hibakód ami MAp sensor vagy EGR szelepre utalhatott elöször. na ugy néz ki egyik sem. MONDOGATJÁK ,HOGY TURBÓ ELEKTRONIKA LEHET. Olvastam itt , valaki irta Veszprémben megjavitották 35 000 Huf ért. Tudnátok nekem irni egy elérhetőséget? Amugy a hiba ,hogy villog az izzitás jelző lámpa+ motor check lámpa. Erő nincs benne ,de megy. Ráadásul egyszer megis szünt mentem vlee még 1000 km aztán most már nem lehet törölni sem a hibát. Amugy kb mennyibe kerül egy uj elektronika?

Előre is köszi a segítséget.
üdv
Tomi
Fehérvárcsúrgóról
A p2063 biztos? nem p0263? mert annak több értelme lenne.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3519 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 22:43:29 »

és mindkettő hülyeség.
a P0401 a lényeg, EGR dugó miatt van ilyen.
az hülyeség amit találtam hozzá Huh? Roll Eyes vagy, hogy a kütyü ezt írta ki
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3520 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 22:44:47 »

az hülyeség amit találtam hozzá Huh? Roll Eyes vagy, hogy a kütyü ezt írta ki
a kiolvasott eredmény a hülyeség.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3521 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 22:50:29 »

a kiolvasott eredmény a hülyeség.
akk megnyugodtam, azt hittem én írtam valami hülyeséget
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3522 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 22:52:16 »

a kiolvasott eredmény a hülyeség.
kivéve a P0401-et, mert az valós (ld.lent)

A ci-ben nincs érzékelő a katalizátoron, így olyan kódod nem lehet.
a P1024 sem túl valószínű, mert inkább főrelére panaszkodna.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #3523 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 23:06:53 »

Sziasztok

... MONDOGATJÁK ,HOGY TURBÓ ELEKTRONIKA LEHET. ...
Előre is köszi a segítséget.
üdv
Tomi
Fehérvárcsúrgóról

Szia Tomi!

Írj Törőő-nek privát üzenetet, ő már túl van rajta.
Ha nem reagál, akkor nekem írj, és én majd szólok neki hogy válaszoljon.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=5858

Üdv
Sz
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #3524 Dátum: 2010.05.21 péntek, 08:02:03 »

Én is rendeltem a szabadonfutóból, de hogy tökéletes legyen, az "alumíniumpogácsos" feszítőt megrendelem Alf-tól.  Wink
Oké, Alf? Már beszerzés alatt van a bontott feszítő.
Ha jól emlékszem, Alf egy picivel rövidebb szíjat is tett fel ehhez.
Az ismertetett  szaabdonfutós előnyökön túl az alábbi jelenség megszűnését is várom:
Azt vettem észre, hogy alapjáraton a feszítőnél van a legnagyobb vibráció, és zajforrás, pontosan ahogy Relhist levezette a folyamatot. Attól valóban elkezdhet megnyúlni a szíj.
Minden gázadáskor és gázelvételkor - bármilyen finoman kezelem a pedált -  apró rántást érzek, hallható bakkanással, mintha valami laza lenne, és terhelés adáskor ill. elvételkor feszülne meg. Ez lehet a szíj? Valami más is fel lehet lazulva az erőátvitelben? A motorbakok stabilak, de olyan érzés, mintha az egész motor megmozdulna a helyén, ha gázt adok, vagy éppen ellenkezőleg, motorféküzembe lép . Mi lehet ez?
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.21 péntek, 08:07:26 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3525 Dátum: 2010.05.21 péntek, 08:38:05 »

Akkor is csak 2200-körül forog, szerintem azzal még nem nagyon fogod kikormolni.  Undecided
De nem értek hozzá, hogy mekkora fordulatszám kell, talán Relhist, vagy Alf megírja, ha ezeket olvassák!  Wink
Viszont, ha hosszú távon azaz 2 órán keresztül mész vele 2200-es fordulattal pl, sztm akkor is kikormolódik, mert ott már a turbó szépen dolgozik és átforrósodik a kipuff rendszer is. Na de majd tesztelem  Wink

Mellesleg tök jó a Relhist ábrája   wave
5-ben 50-el is ment, na meg 140-el is. Rugalmas ez a tdci  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3526 Dátum: 2010.05.21 péntek, 09:17:07 »

a kiolvasott eredmény a hülyeség.

Ezt a kis izét még megpróbálom más sebességen is, hátha kommunikációs problémája van.
De ha van valakinek tapasztalata elm327-ben, ossza már meg velem a konfigját, legyen kedves.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3527 Dátum: 2010.05.21 péntek, 09:52:20 »

Hajtáslánc hibára utal.
Váltó, differenciálmű, kuplung, vagy féltengely kosár.
Felemelt autónál, sebességben a kereket max 15%-ot lehet elmozdítani, enniy a hajtáslánc elfogadható kotyogása. Ha több, akkor lesz vele dolog.

Én is rendeltem a szabadonfutóból, de hogy tökéletes legyen, az "alumíniumpogácsos" feszítőt megrendelem Alf-tól.  Wink
Oké, Alf? Már beszerzés alatt van a bontott feszítő.
Ha jól emlékszem, Alf egy picivel rövidebb szíjat is tett fel ehhez.
Az ismertetett  szaabdonfutós előnyökön túl az alábbi jelenség megszűnését is várom:
Azt vettem észre, hogy alapjáraton a feszítőnél van a legnagyobb vibráció, és zajforrás, pontosan ahogy Relhist levezette a folyamatot. Attól valóban elkezdhet megnyúlni a szíj.
Minden gázadáskor és gázelvételkor - bármilyen finoman kezelem a pedált -  apró rántást érzek, hallható bakkanással, mintha valami laza lenne, és terhelés adáskor ill. elvételkor feszülne meg. Ez lehet a szíj? Valami más is fel lehet lazulva az erőátvitelben? A motorbakok stabilak, de olyan érzés, mintha az egész motor megmozdulna a helyén, ha gázt adok, vagy éppen ellenkezőleg, motorféküzembe lép . Mi lehet ez?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3528 Dátum: 2010.05.21 péntek, 17:59:53 »

Szia Tomi!

Írj Törőő-nek privát üzenetet, ő már túl van rajta.
Ha nem reagál, akkor nekem írj, és én majd szólok neki hogy válaszoljon.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=5858

Üdv
Sz

Törőő maga javította az elektronikát, mert egy szál volt elszakadva benne, de ez nem jellemző hiba.
Zolit keressétek a www.turbogyar.hu -n. Van cseredarabja, és a veszpréminél jóval olcsóbban meg tudjuk oldani a javítást is.
De Relhist véleményét érdemes lenne meghallgatni, hogy turbó elektronika miatt lehet-e egyáltalán ilyen hibakód.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3529 Dátum: 2010.05.21 péntek, 20:09:05 »

Sziasztok!

Nos egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Az újabbik Mondeonk(2007-es 2.0tdci 130le,6 sebességes) mostanában 4-5 decivel többet fogyaszt( 6,5-6,6 helyett 7,1-7,2) és minden gázadásra nagy koromfelhőt lövell ki magából. A csak városi használat miatti koszolás kizárható, fater csak kint használja a kocsit. A kocsi jól megy,csak zavaró a kormolás, mivel a régi Mondiban(2002-es, 2.0 tdci 130le) sokkal több a kilóméter(320.000 km) és még sincsen semmi ilyen baja,és eddig nem is volt(pcs-k még eredetiek vigyor3)...
Szerintetek mi lehet a baj?
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #3530 Dátum: 2010.05.21 péntek, 21:55:46 »

Törőő maga javította az elektronikát, mert egy szál volt elszakadva benne, de ez nem jellemző hiba.
Zolit keressétek a www.turbogyar.hu -n. Van cseredarabja, és a veszpréminél jóval olcsóbban meg tudjuk oldani a javítást is.
De Relhist véleményét érdemes lenne meghallgatni, hogy turbó elektronika miatt lehet-e egyáltalán ilyen hibakód.
Így van, maga megforrasztotta vagy kétszer, és utána is előjött a hibajelenség.
Konradtomi írjon neki pü-t, egyeztessék a hibajelenséget, és ha ez azonos, akkor tud adni telefonszámot ahol megjavítják.
Ha jól emlékezem akkor Zircre ment. Ha jól emlékezem 30e-be fájt, azóta ment több ezer km-t hibamentesen.
Persze Zolival is egyeztessen, természetesen több úton kell elindulni.

Szóval először hibajelenség egyeztetés.

Üdv
Sz
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3531 Dátum: 2010.05.21 péntek, 22:23:56 »

Sziasztok!

Nos egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Az újabbik Mondeonk(2007-es 2.0tdci 130le,6 sebességes) mostanában 4-5 decivel többet fogyaszt( 6,5-6,6 helyett 7,1-7,2) és minden gázadásra nagy koromfelhőt lövell ki magából. A csak városi használat miatti koszolás kizárható, fater csak kint használja a kocsit. A kocsi jól megy,csak zavaró a kormolás, mivel a régi Mondiban(2002-es, 2.0 tdci 130le) sokkal több a kilóméter(320.000 km) és még sincsen semmi ilyen baja,és eddig nem is volt(pcs-k még eredetiek vigyor3)...
Szerintetek mi lehet a baj?
az bizony turbócső repedés lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3532 Dátum: 2010.05.21 péntek, 22:31:09 »

az bizony turbócső repedés lesz.

Értem köszi a gyors segítséget:) Amúgy érdekes,mert a régiben ha elrepedt a turbócső,akkor azt nagyon megéreztük...De ez meg megy rendesen...Ez normális?
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3533 Dátum: 2010.05.21 péntek, 22:52:09 »

Értem köszi a gyors segítséget:) Amúgy érdekes,mert a régiben ha elrepedt a turbócső,akkor azt nagyon megéreztük...De ez meg megy rendesen...Ez normális?

Ha nem nagyon van kirepedve, akkor lehet, hogy csak nagyobb nyomásnál fúj ki érezhetően. Nincs klassz kis lefúvószelep hang? Az enyémnek isteni hangja volt, amikor kirepedt..., de azért gyorsan kicseréltem.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3534 Dátum: 2010.05.21 péntek, 23:12:56 »

Ha nem nagyon van kirepedve, akkor lehet, hogy csak nagyobb nyomásnál fúj ki érezhetően. Nincs klassz kis lefúvószelep hang? Az enyémnek isteni hangja volt, amikor kirepedt..., de azért gyorsan kicseréltem.

A-a nincs semmi hangja:) Volt már a régi teljes repedés,na az az Alpokban nem volt vicces dolog:P De ez nem hasonlít hozzá:S
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3535 Dátum: 2010.05.21 péntek, 23:34:24 »

A-a nincs semmi hangja:) Volt már a régi teljes repedés,na az az Alpokban nem volt vicces dolog:P De ez nem hasonlít hozzá:S
Az is lehet, hogy nincs kirepedve, csak az egyik bilincsnél szökik el a nyomás. Olajfoltot kell a csővezeték mentén keresni, ott lesz a bibi...
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3536 Dátum: 2010.05.22 szombat, 00:04:30 »

Az is lehet, hogy nincs kirepedve, csak az egyik bilincsnél szökik el a nyomás. Olajfoltot kell a csővezeték mentén keresni, ott lesz a bibi...

Köszi a segítséget holnap megnézem:)
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3537 Dátum: 2010.05.22 szombat, 07:51:10 »

Így van, maga megforrasztotta vagy kétszer, és utána is előjött a hibajelenség.
Konradtomi írjon neki pü-t, egyeztessék a hibajelenséget, és ha ez azonos, akkor tud adni telefonszámot ahol megjavítják.
Ha jól emlékezem akkor Zircre ment. Ha jól emlékezem 30e-be fájt, azóta ment több ezer km-t hibamentesen.
Persze Zolival is egyeztessen, természetesen több úton kell elindulni.

Szóval először hibajelenség egyeztetés.

Üdv
Sz
Amit én javasoltam az olcsóbb, jóval.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3538 Dátum: 2010.05.22 szombat, 15:38:49 »

Értem köszi a gyors segítséget:) Amúgy érdekes,mert a régiben ha elrepedt a turbócső,akkor azt nagyon megéreztük...De ez meg megy rendesen...Ez normális?
Van rosszabb verzió is: enyém is ilyet csinált, mielőtt eltört a turbó tengelye.  gun Nehezen pörgött föl a turbó, így fokozatos gyorsításnál nem volt rendes töltőnyomás. Viszont ha visszaengedtem 2000 körülre majd ismét gyorsítani kezdtem, ment rendesen, mert a már lendületben lévő turbó könyebben pörgött föl a szükséges fordulatra. Aztán egyszer szétszállt az egész.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3539 Dátum: 2010.05.22 szombat, 18:50:00 »

Van rosszabb verzió is: enyém is ilyet csinált, mielőtt eltört a turbó tengelye.  gun Nehezen pörgött föl a turbó, így fokozatos gyorsításnál nem volt rendes töltőnyomás. Viszont ha visszaengedtem 2000 körülre majd ismét gyorsítani kezdtem, ment rendesen, mert a már lendületben lévő turbó könyebben pörgött föl a szükséges fordulatra. Aztán egyszer szétszállt az egész.

Úhh az nem kellemes:S Ezt valahogyan meg lehetne nézetni?Vagy csak várni kell,hogy szétmenjen?:S
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3540 Dátum: 2010.05.22 szombat, 22:13:39 »

Úhh az nem kellemes:S Ezt valahogyan meg lehetne nézetni?Vagy csak várni kell,hogy szétmenjen?:S
meg tudod nézni. Álló motornál leveszed a szívócsövet a turbóról és kézzel megforgatod. Ha egyenletesen forog, ill nem mutat jelentős ellenállást a forgásnál, jó a dolog. Hideg motornál kezdetben kicsit nehezen forog az olajnyomás hiánya miatt, de ez elmúlik pár fordulat után.

tis szerint:
- A small amount of movement in the bearings is normal.
- The inital rotor rotation of a cold turbocharger may feel rough and uneven but should rotate freely after a few turns.
 
   Make sure the turbocharger rotor spins freely within the housing.
—   1. With the turbocharger stationary, gently lift the shaft (the shaft will naturally lay in the bottom of the bearings).
—   2. Make sure the rotor spins freely within the housing.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #3541 Dátum: 2010.05.22 szombat, 22:42:15 »

Amit én javasoltam az olcsóbb, jóval.
eljen
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #3542 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 21:44:12 »

A gond a fehér/szürke füst, főleg indításnál. Az vagy víz az égéstérben (hűtőközeg ellenőrzése motorolajra szemrevételezéssel, szintellenőrzés) vagy zárási hibás porlasztó, ami álltában elereszti a nyomást az égéstér felé, így a köv. indításnál a felhalmozódott üzemanyag távozik. Erre nem lesz hibakód, mert a rail nyomása ilyen esetben fenntartható, visszont van pontatlan befecskendezés, ami rángatást, füstölést, mechanikai problémát okozhat.
http://www.youtube.com/v/Ha1gVsS89xo&hl=en_GB&fs=1&
Ma este kipróbáltam az említett autót, voltam Szilvásváradon. 2005-ös 2.0 TDCi kombi.
Indítás után kell 10-12 mp mire beáll az alapjárat, ezalatt kékes-fehér füstöt ereget. Utána is mér remeg, rezeg, kissé ráz-rángat az autó, álló helyzetben.
Gyorsításkor teljesítmény alig van, 2100 ford/perc alatt semmi turbónyomás, utána viszont megjön, de nem az igazi.
Nincs normális nyomatéka, lefulladtam vele rükvercben, szokatlanul nagy gázt kellett adni.

Megpróbáltam egyesből nagy gáz után hármasba tenni, de rángatott, nem tudott felgyorsulni ehhez. Állítólag másfélezres ford.sz. küszöbén néha ránt egy nagyot, de én nem tapasztaltam. Lusta, vonakodva gyorsul az autó, vánszorog, de a fogyasztása nem csökkent.
Nem volt elég jó kezekben, tele van retekkel a motortér, biztos a szívósor is, meg minden lehetséges hely, lehet hogy levegőt se kap rendesen a motor....
Mi lehet a gond?
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.24 hétfő, 21:48:08 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3543 Dátum: 2010.05.25 kedd, 00:38:48 »

Ma este kipróbáltam az említett autót, voltam Szilvásváradon. 2005-ös 2.0 TDCi kombi.
Indítás után kell 10-12 mp mire beáll az alapjárat, ezalatt kékes-fehér füstöt ereget. Utána is mér remeg, rezeg, kissé ráz-rángat az autó, álló helyzetben.
Gyorsításkor teljesítmény alig van, 2100 ford/perc alatt semmi turbónyomás, utána viszont megjön, de nem az igazi.
Nincs normális nyomatéka, lefulladtam vele rükvercben, szokatlanul nagy gázt kellett adni.

Megpróbáltam egyesből nagy gáz után hármasba tenni, de rángatott, nem tudott felgyorsulni ehhez. Állítólag másfélezres ford.sz. küszöbén néha ránt egy nagyot, de én nem tapasztaltam. Lusta, vonakodva gyorsul az autó, vánszorog, de a fogyasztása nem csökkent.
Nem volt elég jó kezekben, tele van retekkel a motortér, biztos a szívósor is, meg minden lehetséges hely, lehet hogy levegőt se kap rendesen a motor....
Mi lehet a gond?
Sorrendben:
porlasztók csere+tank tisztítás
egr dugó
szívósor tisztítás
töltőlevegő cső ellenőrzés
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3544 Dátum: 2010.05.25 kedd, 08:00:28 »

Pár napja esett szó a hibrid EGR (majdnem eur4-es) dugózásáról és az ELM327-ről. Most ott tartok, hogy már a múltkori pending hiba átment világító check engine ikonba, és délután fogom kiolvasni a hibakódot.
Addig is próbálom megfejteni, hogy mi lehet. A múltkor feltételeztük, hogy a valós hibakód az EGR hibát valószínűsíti. Ez lehetséges a dugózás miatt? Írtátok ugyanis, hogy ennél még nem fog jelezni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #3545 Dátum: 2010.05.25 kedd, 09:04:45 »

Sziasztok,

gondolkodom egy Modeo vételen, ezzel kapcsolatban kérnék tanácsot, gondolom már ezer ilyen hozzászólásra válaszoltatok, ezért elnézést kérek,
de ha tudtok tanácsot adni azt megköszönném. Ő lenne a kiszemelt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_xenon-bor-3866941
ma nézem meg ha minden igaz. Mire figyeljek? Olvastam, hogy az alapjárat sokat elárul ha nem stabil 750, illetve alulról áll be akkor inkább hagyjuk. Mi a véleményetek a 2.2-es motorról, kevésbé/jobban előfordulnak vele problémák? Füstölést nézzem? Szeretném átvizsgáltatni márkaszervizben, ha lehet, ér ez valamit? Jó lenen ha nem kellene még 500at rákölteni, mert igy sem olcsó a gép.

Kösz a segitséget,
Üdv.
Gábor
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3546 Dátum: 2010.05.25 kedd, 09:54:40 »

Sziasztok,

gondolkodom egy Modeo vételen, ezzel kapcsolatban kérnék tanácsot, gondolom már ezer ilyen hozzászólásra válaszoltatok, ezért elnézést kérek,
de ha tudtok tanácsot adni azt megköszönném. Ő lenne a kiszemelt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_xenon-bor-3866941
ma nézem meg ha minden igaz. Mire figyeljek? Olvastam, hogy az alapjárat sokat elárul ha nem stabil 750, illetve alulról áll be akkor inkább hagyjuk. Mi a véleményetek a 2.2-es motorról, kevésbé/jobban előfordulnak vele problémák? Füstölést nézzem? Szeretném átvizsgáltatni márkaszervizben, ha lehet, ér ez valamit? Jó lenen ha nem kellene még 500at rákölteni, mert igy sem olcsó a gép.

Kösz a segitséget,
Üdv.
Gábor
1.) A 2,2TDCi alapjárata nem 750 hanem 810rpm
2.) csináltass diagnosztikát (hozzáértővel)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3547 Dátum: 2010.05.25 kedd, 10:49:25 »

Pár napja esett szó a hibrid EGR (majdnem eur4-es) dugózásáról és az ELM327-ről. Most ott tartok, hogy már a múltkori pending hiba átment világító check engine ikonba, és délután fogom kiolvasni a hibakódot.
Addig is próbálom megfejteni, hogy mi lehet. A múltkor feltételeztük, hogy a valós hibakód az EGR hibát valószínűsíti. Ez lehetséges a dugózás miatt? Írtátok ugyanis, hogy ennél még nem fog jelezni.

Igen. Az P0401 előbb-utóbb motor kontroll lámpához vezet. Ennyit a hibrid EGR dugózhatóságáról. Továbbra is azt gondolom, hogy amin elektronika van, az ad hibakódot dugózásnál.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3548 Dátum: 2010.05.25 kedd, 11:00:58 »

Sziasztok,

gondolkodom egy Modeo vételen, ezzel kapcsolatban kérnék tanácsot, gondolom már ezer ilyen hozzászólásra válaszoltatok, ezért elnézést kérek,
de ha tudtok tanácsot adni azt megköszönném. Ő lenne a kiszemelt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_xenon-bor-3866941
ma nézem meg ha minden igaz. Mire figyeljek? Olvastam, hogy az alapjárat sokat elárul ha nem stabil 750, illetve alulról áll be akkor inkább hagyjuk. Mi a véleményetek a 2.2-es motorról, kevésbé/jobban előfordulnak vele problémák? Füstölést nézzem? Szeretném átvizsgáltatni márkaszervizben, ha lehet, ér ez valamit? Jó lenen ha nem kellene még 500at rákölteni, mert igy sem olcsó a gép.

Kösz a segitséget,
Üdv.
Gábor
Ez tuti ST? Vagy egy Trend felszereltség ST optikával és belsővel?
A képen nem a gyári 18"-as kerekek vannak rajta, habár nyári gumin áll az autó. Szerintem nincs meg az ültetése sem. Az ST TDCi-nél a hátsó st jelvény egyben van: ST TDCI (ebben nem vagyok biztos)
Miért nincs benne hátsó fedélnyitó gomb az esp mellett?

 Írd le az alvázszámát, ott van az első szélvédő aljánál a vezető előtt az A oszlop tövében.
ST TDCi-vel az lehet a gond, hogy csippelve volt és szét van hajtva.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #3549 Dátum: 2010.05.25 kedd, 11:14:08 »

Hi,

bongésztem gyorsan képek után, de nekem úgy tűnik a felirat rendben van pl:
http://freespace.virgin.net/anthony.ashmead/08%20-%20ST%20TDCI/13052008133.jpg

Felni megvan azt mondta, csak nincs még rajta a képen, mindenesetre fura...

A fedélnyitó nem tudom mit jelent? ST specifikus valami?

G.


Ez tuti ST? Vagy egy Trend felszereltség ST optikával és belsővel?
A képen nem a gyári 18"-as kerekek vannak rajta, habár nyári gumin áll az autó. Szerintem nincs meg az ültetése sem. Az ST TDCi-nél a hátsó st jelvény egyben van: ST TDCI (ebben nem vagyok biztos)
Miért nincs benne hátsó fedélnyitó gomb az esp mellett?

 Írd le az alvázszámát, ott van az első szélvédő aljánál a vezető előtt az A oszlop tövében.
ST TDCi-vel az lehet a gond, hogy csippelve volt és szét van hajtva.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.