Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:47:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
77
78
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624495 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3500 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 14:54:01 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.20 csütörtök, 14:44:01
Jobb, ha be sem megyünk a városi dugóba az a legjobb
Na de tényleg, ha pörgeted is városba kicsit jobban (mi 2e-nél váltunk normál gyorsításkor) attól még szvsz kormolódik a rendszer vagy nem?
Autópálya segít csak neki sztm.
nálam a mondi keveset lát pályát. max debrecen elkerülő. az meg kb 5km.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3501 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 15:21:22 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.20 csütörtök, 14:44:01
Jobb, ha be sem megyünk a városi dugóba az a legjobb
Na de tényleg, ha pörgeted is városba kicsit jobban (mi 2e-nél váltunk normál gyorsításkor) attól még szvsz kormolódik a rendszer vagy nem?
Autópálya segít csak neki sztm.
foroghat melegen 2,5k-ig is, de akár 3,0k-ig is. Menjen az a turbó kicsit.
Ha elváltod 2,0knál, sosem dolgozik a turbód rendesen, és szívódízelként megy a gép, ami nem túl jó ezeknek (pl. katalizátor, szelepek, stb)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3502 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 15:25:50 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.20 csütörtök, 14:40:47
Az mit jelent nálad, hogy minimális? meg mikor teszi ezt?
Tegnap este leírtam, hogy a páromé, hogyan is füstöl.
Köszi!
A tükörben épphogy látszik a feketeség, és magas fordulaton, 3-4-ik sebességben padlógázon...
Bocsi, még nem olvastam, de minnyá...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3503 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 15:28:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.20 csütörtök, 15:21:22
foroghat melegen 2,5k-ig is, de akár 3,0k-ig is. Menjen az a turbó kicsit.
Ha elváltod 2,0knál, sosem dolgozik a turbód rendesen, és szívódízelként megy a gép, ami nem túl jó ezeknek (pl. katalizátor, szelepek, stb)
Pedig, olyan 2000-2500nál szoktam kapcsolni, de majd kicsit jobban húzom...
Az asszony nem szereti, ha pörög, mert azt hiszi, ha hangos, akkor megyünk mint az állat!
Hiába mondom neki, hogy "Drágám, a megengedett sebességgel megyünk..." körút, 70km/h, igaz azt másodikban...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3504 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 15:32:22 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.20 csütörtök, 14:40:47
Tegnap este leírtam, hogy a páromé, hogyan is füstöl.
Olvastam...
Az enyém ugyanez, csak minimális mennyiségű füsttel.
Ahogy olvastam a leírásodat, a tiétek rendesen kormol...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3505 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 15:40:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.20 csütörtök, 15:21:22
foroghat melegen 2,5k-ig is, de akár 3,0k-ig is. Menjen az a turbó kicsit.
Ha elváltod 2,0knál, sosem dolgozik a turbód rendesen, és szívódízelként megy a gép, ami nem túl jó ezeknek (pl. katalizátor, szelepek, stb)
Na majd mondom a páromnak, hogy forgassa melegen. Lesz itt gumifüstölés
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3506 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 15:42:33 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.20 csütörtök, 15:32:22
Olvastam...
Az enyém ugyanez, csak minimális mennyiségű füsttel.
Ahogy olvastam a leírásodat, a tiétek rendesen kormol...
Ja kormol, de majd kiégetem egy kicsit csak a
meg ne lásson
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3507 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 15:47:04 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.20 csütörtök, 15:42:33
Ja kormol, de majd kiégetem egy kicsit csak a
meg ne lásson
Próbáld ki autópálya kivezetőn 3-4-ik fokozatban megengedett sebességgel, oda vissza...
100km/h-val menni ezekben a fokozatokban, forogni fog rendesen a motor...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3508 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 16:10:49 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.20 csütörtök, 15:47:04
3-4-ik fokozatban megengedett sebességgel, oda vissza...100km/h-val
Hányszor?
Megforgatom az tuti
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3509 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 16:14:22 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.20 csütörtök, 16:10:49
Hányszor?
Megforgatom az tuti
Én dugózás után mentem vele így kb.10-15km-t, hazafelé anyámékhoz az M6-on, de már vérzett a szívem, így inkább békén hagytam szerencsétlen járgányt...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3510 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 16:27:08 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.20 csütörtök, 16:14:22
Én dugózás után mentem vele így kb.10-15km-t, hazafelé anyámékhoz az M6-on, de már vérzett a szívem, így inkább békén hagytam szerencsétlen járgányt...
Csak viccből kérdeztem. Nem akarom én nagyon bántani!
Legközelebb majd azzal megyünk haza szüleimhez és autópályán 6-ban 140-el oda vissza 360km pályán sztm jó lesz. Aztán újra csekkolom.
üdv
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3511 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 16:32:14 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.20 csütörtök, 16:27:08
Csak viccből kérdeztem. Nem akarom én nagyon bántani!
Legközelebb majd azzal megyünk haza szüleimhez és autópályán 6-ban 140-el oda vissza 360km pályán sztm jó lesz. Aztán újra csekkolom.
üdv
Akkor is csak 2200-körül forog, szerintem azzal még nem nagyon fogod kikormolni.
De nem értek hozzá, hogy mekkora fordulatszám kell, talán Relhist, vagy Alf megírja, ha ezeket olvassák!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3512 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 18:21:01 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.20 csütörtök, 16:32:14
Akkor is csak 2200-körül forog, szerintem azzal még nem nagyon fogod kikormolni.
De nem értek hozzá, hogy mekkora fordulatszám kell, talán Relhist, vagy Alf megírja, ha ezeket olvassák!
145 kmh @2519 1/min
205/55/R16 kerekek, autópálya
szépen kirajzolódik a 6 sebességfokozat (az első kicsit nyomi)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
konradtomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3513 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 20:51:05 »
Sziasztok
Van egy 2004.TDCI. Kijött rajta a 2063 hibakód ami MAp sensor vagy EGR szelepre utalhatott elöször. na ugy néz ki egyik sem. MONDOGATJÁK ,HOGY TURBÓ ELEKTRONIKA LEHET. Olvastam itt , valaki irta Veszprémben megjavitották 35 000 Huf ért. Tudnátok nekem irni egy elérhetőséget? Amugy a hiba ,hogy villog az izzitás jelző lámpa+ motor check lámpa. Erő nincs benne ,de megy. Ráadásul egyszer megis szünt mentem vlee még 1000 km aztán most már nem lehet törölni sem a hibát. Amugy kb mennyibe kerül egy uj elektronika?
Előre is köszi a segítséget.
üdv
Tomi
Fehérvárcsúrgóról
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3514 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 21:41:06 »
Most olvastam ki a hibakódokat az új elm kütyümmel, ez volt benne:
P0425
majd miután kitöröltem,
Scanmaster ezt írja:
P1024
ScanXL meg ezt:
P0401
Nem értem miért ír ki mást!
warum?
Mik ezek?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3515 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 21:49:19 »
Idézetet írta: GiN - 2010.05.20 csütörtök, 21:41:06
Most olvastam ki a hibakódokat az új elm kütyümmel, ez volt benne:
P0425
majd miután kitöröltem,
Scanmaster ezt írja:
P1024
ScanXL meg ezt:
P0401
Nem értem miért ír ki mást!
warum?
Mik ezek?
P0401 EGR Flow Insufficient Detected
P0425 Catalyst Temp Sens Bank1
P1024 ECU Start Circ Low
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.20 csütörtök, 21:52:11 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3516 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 22:01:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.20 csütörtök, 21:49:19
P0401 EGR Flow Insufficient Detected
P0425 Catalyst Temp Sens Bank1
P1024 ECU Start Circ Low
Köszi, ezt a neten megtaláltam. (kivéve ezt:P1024)
leginkább a 4025 érdekelne miért volt?
a másik kettő érthetetlen számomra, mert egyiket az egyik program hozza, másikat a másik.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3517 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 22:36:17 »
Idézetet írta: GiN - 2010.05.20 csütörtök, 22:01:39
Köszi, ezt a neten megtaláltam. (kivéve ezt:P1024)
leginkább a 4025 érdekelne miért volt?
a másik kettő érthetetlen számomra, mert egyiket az egyik program hozza, másikat a másik.
és mindkettő hülyeség.
a P0401 a lényeg, EGR dugó miatt van ilyen.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3518 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 22:39:56 »
Idézetet írta: konradtomi - 2010.05.20 csütörtök, 20:51:05
Sziasztok
Van egy 2004.TDCI. Kijött rajta a 2063 hibakód ami MAp sensor vagy EGR szelepre utalhatott elöször. na ugy néz ki egyik sem. MONDOGATJÁK ,HOGY TURBÓ ELEKTRONIKA LEHET. Olvastam itt , valaki irta Veszprémben megjavitották 35 000 Huf ért. Tudnátok nekem irni egy elérhetőséget? Amugy a hiba ,hogy villog az izzitás jelző lámpa+ motor check lámpa. Erő nincs benne ,de megy. Ráadásul egyszer megis szünt mentem vlee még 1000 km aztán most már nem lehet törölni sem a hibát. Amugy kb mennyibe kerül egy uj elektronika?
Előre is köszi a segítséget.
üdv
Tomi
Fehérvárcsúrgóról
A p2063 biztos? nem p0263? mert annak több értelme lenne.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3519 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 22:43:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.20 csütörtök, 22:36:17
és mindkettő hülyeség.
a P0401 a lényeg, EGR dugó miatt van ilyen.
az hülyeség amit találtam hozzá
vagy, hogy a kütyü ezt írta ki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3520 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 22:44:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.20 csütörtök, 22:43:29
az hülyeség amit találtam hozzá
vagy, hogy a kütyü ezt írta ki
a kiolvasott eredmény a hülyeség.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3521 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 22:50:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.20 csütörtök, 22:44:47
a kiolvasott eredmény a hülyeség.
akk megnyugodtam, azt hittem én írtam valami hülyeséget
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3522 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 22:52:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.20 csütörtök, 22:44:47
a kiolvasott eredmény a hülyeség.
kivéve a P0401-et, mert az valós (ld.lent)
A ci-ben nincs érzékelő a katalizátoron, így olyan kódod nem lehet.
a P1024 sem túl valószínű, mert inkább főrelére panaszkodna.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Szilo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3523 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 23:06:53 »
Idézetet írta: konradtomi - 2010.05.20 csütörtök, 20:51:05
Sziasztok
... MONDOGATJÁK ,HOGY TURBÓ ELEKTRONIKA LEHET. ...
Előre is köszi a segítséget.
üdv
Tomi
Fehérvárcsúrgóról
Szia Tomi!
Írj Törőő-nek privát üzenetet, ő már túl van rajta.
Ha nem reagál, akkor nekem írj, és én majd szólok neki hogy válaszoljon.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=5858
Üdv
Sz
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3524 Dátum:
2010.05.21 péntek, 08:02:03 »
Én is rendeltem a szabadonfutóból, de hogy tökéletes legyen, az "alumíniumpogácsos" feszítőt megrendelem Alf-tól.
Oké, Alf? Már beszerzés alatt van a bontott feszítő.
Ha jól emlékszem, Alf egy picivel rövidebb szíjat is tett fel ehhez.
Az ismertetett szaabdonfutós előnyökön túl az alábbi jelenség megszűnését is várom:
Azt vettem észre, hogy alapjáraton a feszítőnél van a legnagyobb vibráció, és zajforrás, pontosan ahogy Relhist levezette a folyamatot. Attól valóban elkezdhet megnyúlni a szíj.
Minden gázadáskor és gázelvételkor - bármilyen finoman kezelem a pedált -
apró rántást
érzek, hallható bakkanással, mintha valami laza lenne, és terhelés adáskor ill. elvételkor feszülne meg. Ez lehet a szíj? Valami más is fel lehet lazulva az erőátvitelben? A motorbakok stabilak, de olyan érzés, mintha az egész motor megmozdulna a helyén, ha gázt adok, vagy éppen ellenkezőleg, motorféküzembe lép . Mi lehet ez?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.21 péntek, 08:07:26 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3525 Dátum:
2010.05.21 péntek, 08:38:05 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.20 csütörtök, 16:32:14
Akkor is csak 2200-körül forog, szerintem azzal még nem nagyon fogod kikormolni.
De nem értek hozzá, hogy mekkora fordulatszám kell, talán Relhist, vagy Alf megírja, ha ezeket olvassák!
Viszont, ha hosszú távon azaz 2 órán keresztül mész vele 2200-es fordulattal pl, sztm akkor is kikormolódik, mert ott már a turbó szépen dolgozik és átforrósodik a kipuff rendszer is. Na de majd tesztelem
Mellesleg tök jó a Relhist ábrája
5-ben 50-el is ment, na meg 140-el is. Rugalmas ez a tdci
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3526 Dátum:
2010.05.21 péntek, 09:17:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.20 csütörtök, 22:44:47
a kiolvasott eredmény a hülyeség.
Ezt a kis izét még megpróbálom más sebességen is, hátha kommunikációs problémája van.
De ha van valakinek tapasztalata elm327-ben, ossza már meg velem a konfigját, legyen kedves.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3527 Dátum:
2010.05.21 péntek, 09:52:20 »
Hajtáslánc hibára utal.
Váltó, differenciálmű, kuplung, vagy féltengely kosár.
Felemelt autónál, sebességben a kereket max 15%-ot lehet elmozdítani, enniy a hajtáslánc elfogadható kotyogása. Ha több, akkor lesz vele dolog.
Idézetet írta: ezsolt - 2010.05.21 péntek, 08:02:03
Én is rendeltem a szabadonfutóból, de hogy tökéletes legyen, az "alumíniumpogácsos" feszítőt megrendelem Alf-tól.
Oké, Alf? Már beszerzés alatt van a bontott feszítő.
Ha jól emlékszem, Alf egy picivel rövidebb szíjat is tett fel ehhez.
Az ismertetett szaabdonfutós előnyökön túl az alábbi jelenség megszűnését is várom:
Azt vettem észre, hogy alapjáraton a feszítőnél van a legnagyobb vibráció, és zajforrás, pontosan ahogy Relhist levezette a folyamatot. Attól valóban elkezdhet megnyúlni a szíj.
Minden gázadáskor és gázelvételkor - bármilyen finoman kezelem a pedált -
apró rántást
érzek, hallható bakkanással, mintha valami laza lenne, és terhelés adáskor ill. elvételkor feszülne meg. Ez lehet a szíj? Valami más is fel lehet lazulva az erőátvitelben? A motorbakok stabilak, de olyan érzés, mintha az egész motor megmozdulna a helyén, ha gázt adok, vagy éppen ellenkezőleg, motorféküzembe lép . Mi lehet ez?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3528 Dátum:
2010.05.21 péntek, 17:59:53 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.05.20 csütörtök, 23:06:53
Szia Tomi!
Írj Törőő-nek privát üzenetet, ő már túl van rajta.
Ha nem reagál, akkor nekem írj, és én majd szólok neki hogy válaszoljon.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=5858
Üdv
Sz
Törőő maga javította az elektronikát, mert egy szál volt elszakadva benne, de ez nem jellemző hiba.
Zolit keressétek a
www.turbogyar.hu
-n. Van cseredarabja, és a veszpréminél jóval olcsóbban meg tudjuk oldani a javítást is.
De Relhist véleményét érdemes lenne meghallgatni, hogy turbó elektronika miatt lehet-e egyáltalán ilyen hibakód.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3529 Dátum:
2010.05.21 péntek, 20:09:05 »
Sziasztok!
Nos egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Az újabbik Mondeonk(2007-es 2.0tdci 130le,6 sebességes) mostanában 4-5 decivel többet fogyaszt( 6,5-6,6 helyett 7,1-7,2) és minden gázadásra nagy koromfelhőt lövell ki magából. A csak városi használat miatti koszolás kizárható, fater csak kint használja a kocsit. A kocsi jól megy,csak zavaró a kormolás, mivel a régi Mondiban(2002-es, 2.0 tdci 130le) sokkal több a kilóméter(320.000 km) és még sincsen semmi ilyen baja,és eddig nem is volt(pcs-k még eredetiek
)...
Szerintetek mi lehet a baj?
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3530 Dátum:
2010.05.21 péntek, 21:55:46 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.21 péntek, 17:59:53
Törőő maga javította az elektronikát, mert egy szál volt elszakadva benne, de ez nem jellemző hiba.
Zolit keressétek a
www.turbogyar.hu
-n. Van cseredarabja, és a veszpréminél jóval olcsóbban meg tudjuk oldani a javítást is.
De Relhist véleményét érdemes lenne meghallgatni, hogy turbó elektronika miatt lehet-e egyáltalán ilyen hibakód.
Így van, maga megforrasztotta vagy kétszer, és utána is előjött a hibajelenség.
Konradtomi írjon neki pü-t, egyeztessék a hibajelenséget, és ha ez azonos, akkor tud adni telefonszámot ahol megjavítják.
Ha jól emlékezem akkor Zircre ment. Ha jól emlékezem 30e-be fájt, azóta ment több ezer km-t hibamentesen.
Persze Zolival is egyeztessen, természetesen több úton kell elindulni.
Szóval először hibajelenség egyeztetés.
Üdv
Sz
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3531 Dátum:
2010.05.21 péntek, 22:23:56 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.05.21 péntek, 20:09:05
Sziasztok!
Nos egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Az újabbik Mondeonk(2007-es 2.0tdci 130le,6 sebességes) mostanában 4-5 decivel többet fogyaszt( 6,5-6,6 helyett 7,1-7,2) és minden gázadásra nagy koromfelhőt lövell ki magából. A csak városi használat miatti koszolás kizárható, fater csak kint használja a kocsit. A kocsi jól megy,csak zavaró a kormolás, mivel a régi Mondiban(2002-es, 2.0 tdci 130le) sokkal több a kilóméter(320.000 km) és még sincsen semmi ilyen baja,és eddig nem is volt(pcs-k még eredetiek
)...
Szerintetek mi lehet a baj?
az bizony turbócső repedés lesz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3532 Dátum:
2010.05.21 péntek, 22:31:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.21 péntek, 22:23:56
az bizony turbócső repedés lesz.
Értem köszi a gyors segítséget:) Amúgy érdekes,mert a régiben ha elrepedt a turbócső,akkor azt nagyon megéreztük...De ez meg megy rendesen...Ez normális?
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3533 Dátum:
2010.05.21 péntek, 22:52:09 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.05.21 péntek, 22:31:09
Értem köszi a gyors segítséget:) Amúgy érdekes,mert a régiben ha elrepedt a turbócső,akkor azt nagyon megéreztük...De ez meg megy rendesen...Ez normális?
Ha nem nagyon van kirepedve, akkor lehet, hogy csak nagyobb nyomásnál fúj ki érezhetően. Nincs klassz kis lefúvószelep hang? Az enyémnek isteni hangja volt, amikor kirepedt..., de azért gyorsan kicseréltem.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3534 Dátum:
2010.05.21 péntek, 23:12:56 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.05.21 péntek, 22:52:09
Ha nem nagyon van kirepedve, akkor lehet, hogy csak nagyobb nyomásnál fúj ki érezhetően. Nincs klassz kis lefúvószelep hang? Az enyémnek isteni hangja volt, amikor kirepedt..., de azért gyorsan kicseréltem.
A-a nincs semmi hangja:) Volt már a régi teljes repedés,na az az Alpokban nem volt vicces dolog:P De ez nem hasonlít hozzá:S
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3535 Dátum:
2010.05.21 péntek, 23:34:24 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.05.21 péntek, 23:12:56
A-a nincs semmi hangja:) Volt már a régi teljes repedés,na az az Alpokban nem volt vicces dolog:P De ez nem hasonlít hozzá:S
Az is lehet, hogy nincs kirepedve, csak az egyik bilincsnél szökik el a nyomás. Olajfoltot kell a csővezeték mentén keresni, ott lesz a bibi...
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3536 Dátum:
2010.05.22 szombat, 00:04:30 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.05.21 péntek, 23:34:24
Az is lehet, hogy nincs kirepedve, csak az egyik bilincsnél szökik el a nyomás. Olajfoltot kell a csővezeték mentén keresni, ott lesz a bibi...
Köszi a segítséget holnap megnézem:)
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3537 Dátum:
2010.05.22 szombat, 07:51:10 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.05.21 péntek, 21:55:46
Így van, maga megforrasztotta vagy kétszer, és utána is előjött a hibajelenség.
Konradtomi írjon neki pü-t, egyeztessék a hibajelenséget, és ha ez azonos, akkor tud adni telefonszámot ahol megjavítják.
Ha jól emlékezem akkor Zircre ment. Ha jól emlékezem 30e-be fájt, azóta ment több ezer km-t hibamentesen.
Persze Zolival is egyeztessen, természetesen több úton kell elindulni.
Szóval először hibajelenség egyeztetés.
Üdv
Sz
Amit én javasoltam az olcsóbb, jóval.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3538 Dátum:
2010.05.22 szombat, 15:38:49 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.05.21 péntek, 22:31:09
Értem köszi a gyors segítséget:) Amúgy érdekes,mert a régiben ha elrepedt a turbócső,akkor azt nagyon megéreztük...De ez meg megy rendesen...Ez normális?
Van rosszabb verzió is: enyém is ilyet csinált, mielőtt eltört a turbó tengelye.
Nehezen pörgött föl a turbó, így fokozatos gyorsításnál nem volt rendes töltőnyomás. Viszont ha visszaengedtem 2000 körülre majd ismét gyorsítani kezdtem, ment rendesen, mert a már lendületben lévő turbó könyebben pörgött föl a szükséges fordulatra. Aztán egyszer szétszállt az egész.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3539 Dátum:
2010.05.22 szombat, 18:50:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.22 szombat, 15:38:49
Van rosszabb verzió is: enyém is ilyet csinált, mielőtt eltört a turbó tengelye.
Nehezen pörgött föl a turbó, így fokozatos gyorsításnál nem volt rendes töltőnyomás. Viszont ha visszaengedtem 2000 körülre majd ismét gyorsítani kezdtem, ment rendesen, mert a már lendületben lévő turbó könyebben pörgött föl a szükséges fordulatra. Aztán egyszer szétszállt az egész.
Úhh az nem kellemes:S Ezt valahogyan meg lehetne nézetni?Vagy csak várni kell,hogy szétmenjen?:S
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3540 Dátum:
2010.05.22 szombat, 22:13:39 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.05.22 szombat, 18:50:00
Úhh az nem kellemes:S Ezt valahogyan meg lehetne nézetni?Vagy csak várni kell,hogy szétmenjen?:S
meg tudod nézni. Álló motornál leveszed a szívócsövet a turbóról és kézzel megforgatod. Ha egyenletesen forog, ill nem mutat jelentős ellenállást a forgásnál, jó a dolog. Hideg motornál kezdetben kicsit nehezen forog az olajnyomás hiánya miatt, de ez elmúlik pár fordulat után.
tis szerint:
- A small amount of movement in the bearings is normal.
- The inital rotor rotation of a cold turbocharger may feel rough and uneven but should rotate freely after a few turns.
Make sure the turbocharger rotor spins freely within the housing.
— 1. With the turbocharger stationary, gently lift the shaft (the shaft will naturally lay in the bottom of the bearings).
— 2. Make sure the rotor spins freely within the housing.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Szilo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3541 Dátum:
2010.05.22 szombat, 22:42:15 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.22 szombat, 07:51:10
Amit én javasoltam az olcsóbb, jóval.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3542 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 21:44:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.20 csütörtök, 06:45:25
A gond a fehér/szürke füst, főleg indításnál. Az vagy víz az égéstérben (hűtőközeg ellenőrzése motorolajra szemrevételezéssel, szintellenőrzés) vagy zárási hibás porlasztó, ami álltában elereszti a nyomást az égéstér felé, így a köv. indításnál a felhalmozódott üzemanyag távozik. Erre nem lesz hibakód, mert a rail nyomása ilyen esetben fenntartható, visszont van pontatlan befecskendezés, ami rángatást, füstölést, mechanikai problémát okozhat.
http://www.youtube.com/v/Ha1gVsS89xo&hl=en_GB&fs=1&
Ma este kipróbáltam az említett autót, voltam Szilvásváradon. 2005-ös 2.0 TDCi kombi.
Indítás után kell 10-12 mp mire beáll az alapjárat, ezalatt kékes-fehér füstöt ereget. Utána is mér remeg, rezeg, kissé ráz-rángat az autó, álló helyzetben.
Gyorsításkor teljesítmény alig van, 2100 ford/perc alatt semmi turbónyomás, utána viszont megjön, de nem az igazi.
Nincs normális nyomatéka, lefulladtam vele rükvercben, szokatlanul nagy gázt kellett adni.
Megpróbáltam egyesből nagy gáz után hármasba tenni, de rángatott, nem tudott felgyorsulni ehhez. Állítólag másfélezres ford.sz. küszöbén néha ránt egy nagyot, de én nem tapasztaltam. Lusta, vonakodva gyorsul az autó, vánszorog, de a fogyasztása nem csökkent.
Nem volt elég jó kezekben, tele van retekkel a motortér, biztos a szívósor is, meg minden lehetséges hely, lehet hogy levegőt se kap rendesen a motor....
Mi lehet a gond?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.24 hétfő, 21:48:08 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3543 Dátum:
2010.05.25 kedd, 00:38:48 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.05.24 hétfő, 21:44:12
Ma este kipróbáltam az említett autót, voltam Szilvásváradon. 2005-ös 2.0 TDCi kombi.
Indítás után kell 10-12 mp mire beáll az alapjárat, ezalatt kékes-fehér füstöt ereget. Utána is mér remeg, rezeg, kissé ráz-rángat az autó, álló helyzetben.
Gyorsításkor teljesítmény alig van, 2100 ford/perc alatt semmi turbónyomás, utána viszont megjön, de nem az igazi.
Nincs normális nyomatéka, lefulladtam vele rükvercben, szokatlanul nagy gázt kellett adni.
Megpróbáltam egyesből nagy gáz után hármasba tenni, de rángatott, nem tudott felgyorsulni ehhez. Állítólag másfélezres ford.sz. küszöbén néha ránt egy nagyot, de én nem tapasztaltam. Lusta, vonakodva gyorsul az autó, vánszorog, de a fogyasztása nem csökkent.
Nem volt elég jó kezekben, tele van retekkel a motortér, biztos a szívósor is, meg minden lehetséges hely, lehet hogy levegőt se kap rendesen a motor....
Mi lehet a gond?
Sorrendben:
porlasztók csere+tank tisztítás
egr dugó
szívósor tisztítás
töltőlevegő cső ellenőrzés
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3544 Dátum:
2010.05.25 kedd, 08:00:28 »
Pár napja esett szó a hibrid EGR (majdnem eur4-es) dugózásáról és az ELM327-ről. Most ott tartok, hogy már a múltkori pending hiba átment világító check engine ikonba, és délután fogom kiolvasni a hibakódot.
Addig is próbálom megfejteni, hogy mi lehet. A múltkor feltételeztük, hogy a valós hibakód az EGR hibát valószínűsíti. Ez lehetséges a dugózás miatt? Írtátok ugyanis, hogy ennél még nem fog jelezni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3545 Dátum:
2010.05.25 kedd, 09:04:45 »
Sziasztok,
gondolkodom egy Modeo vételen, ezzel kapcsolatban kérnék tanácsot, gondolom már ezer ilyen hozzászólásra válaszoltatok, ezért elnézést kérek,
de ha tudtok tanácsot adni azt megköszönném. Ő lenne a kiszemelt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_xenon-bor-3866941
ma nézem meg ha minden igaz. Mire figyeljek? Olvastam, hogy az alapjárat sokat elárul ha nem stabil 750, illetve alulról áll be akkor inkább hagyjuk. Mi a véleményetek a 2.2-es motorról, kevésbé/jobban előfordulnak vele problémák? Füstölést nézzem? Szeretném átvizsgáltatni márkaszervizben, ha lehet, ér ez valamit? Jó lenen ha nem kellene még 500at rákölteni, mert igy sem olcsó a gép.
Kösz a segitséget,
Üdv.
Gábor
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3546 Dátum:
2010.05.25 kedd, 09:54:40 »
Idézetet írta: polgab - 2010.05.25 kedd, 09:04:45
Sziasztok,
gondolkodom egy Modeo vételen, ezzel kapcsolatban kérnék tanácsot, gondolom már ezer ilyen hozzászólásra válaszoltatok, ezért elnézést kérek,
de ha tudtok tanácsot adni azt megköszönném. Ő lenne a kiszemelt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_xenon-bor-3866941
ma nézem meg ha minden igaz. Mire figyeljek? Olvastam, hogy az alapjárat sokat elárul ha nem stabil 750, illetve alulról áll be akkor inkább hagyjuk. Mi a véleményetek a 2.2-es motorról, kevésbé/jobban előfordulnak vele problémák? Füstölést nézzem? Szeretném átvizsgáltatni márkaszervizben, ha lehet, ér ez valamit? Jó lenen ha nem kellene még 500at rákölteni, mert igy sem olcsó a gép.
Kösz a segitséget,
Üdv.
Gábor
1.) A 2,2TDCi alapjárata nem 750 hanem 810rpm
2.) csináltass diagnosztikát (hozzáértővel)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3547 Dátum:
2010.05.25 kedd, 10:49:25 »
Idézetet írta: GiN - 2010.05.25 kedd, 08:00:28
Pár napja esett szó a hibrid EGR (majdnem eur4-es) dugózásáról és az ELM327-ről. Most ott tartok, hogy már a múltkori pending hiba átment világító check engine ikonba, és délután fogom kiolvasni a hibakódot.
Addig is próbálom megfejteni, hogy mi lehet. A múltkor feltételeztük, hogy a valós hibakód az EGR hibát valószínűsíti. Ez lehetséges a dugózás miatt? Írtátok ugyanis, hogy ennél még nem fog jelezni.
Igen. Az P0401 előbb-utóbb motor kontroll lámpához vezet. Ennyit a hibrid EGR dugózhatóságáról. Továbbra is azt gondolom, hogy amin elektronika van, az ad hibakódot dugózásnál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3548 Dátum:
2010.05.25 kedd, 11:00:58 »
Idézetet írta: polgab - 2010.05.25 kedd, 09:04:45
Sziasztok,
gondolkodom egy Modeo vételen, ezzel kapcsolatban kérnék tanácsot, gondolom már ezer ilyen hozzászólásra válaszoltatok, ezért elnézést kérek,
de ha tudtok tanácsot adni azt megköszönném. Ő lenne a kiszemelt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_xenon-bor-3866941
ma nézem meg ha minden igaz. Mire figyeljek? Olvastam, hogy az alapjárat sokat elárul ha nem stabil 750, illetve alulról áll be akkor inkább hagyjuk. Mi a véleményetek a 2.2-es motorról, kevésbé/jobban előfordulnak vele problémák? Füstölést nézzem? Szeretném átvizsgáltatni márkaszervizben, ha lehet, ér ez valamit? Jó lenen ha nem kellene még 500at rákölteni, mert igy sem olcsó a gép.
Kösz a segitséget,
Üdv.
Gábor
Ez tuti ST? Vagy egy Trend felszereltség ST optikával és belsővel?
A képen nem a gyári 18"-as kerekek vannak rajta, habár nyári gumin áll az autó. Szerintem nincs meg az ültetése sem. Az ST TDCi-nél a hátsó st jelvény egyben van: ST TDCI (ebben nem vagyok biztos)
Miért nincs benne hátsó fedélnyitó gomb az esp mellett?
Írd le az alvázszámát, ott van az első szélvédő aljánál a vezető előtt az A oszlop tövében.
ST TDCi-vel az lehet a gond, hogy csippelve volt és szét van hajtva.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3549 Dátum:
2010.05.25 kedd, 11:14:08 »
Hi,
bongésztem gyorsan képek után, de nekem úgy tűnik a felirat rendben van pl:
http://freespace.virgin.net/anthony.ashmead/08%20-%20ST%20TDCI/13052008133.jpg
Felni megvan azt mondta, csak nincs még rajta a képen, mindenesetre fura...
A fedélnyitó nem tudom mit jelent? ST specifikus valami?
G.
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.25 kedd, 11:00:58
Ez tuti ST? Vagy egy Trend felszereltség ST optikával és belsővel?
A képen nem a gyári 18"-as kerekek vannak rajta, habár nyári gumin áll az autó. Szerintem nincs meg az ültetése sem. Az ST TDCi-nél a hátsó st jelvény egyben van: ST TDCI (ebben nem vagyok biztos)
Miért nincs benne hátsó fedélnyitó gomb az esp mellett?
Írd le az alvázszámát, ott van az első szélvédő aljánál a vezető előtt az A oszlop tövében.
ST TDCi-vel az lehet a gond, hogy csippelve volt és szét van hajtva.
Naplózva
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
77
78
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ