Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:23:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 282 283 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 295 296 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14657786 alkalommal)
0 Felhasználó és 166 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14400 Dátum: 2011.12.16 péntek, 16:24:26 »

Sziasztok,

Még mindig az említett problémával küzdök. Ma van az autóm egy 400Km-es túrán, és most már azt is csinálja, hogy néha berángat, mintha nem tudná, hogy most mi van. Nem én vezettem, nem próbáltam még.

A kérdés, valaki vállalná, hogy megnézi? Én Ászáron lakom. Ami közel van az Győr, Sz.fehérvár, T.bánya, Komárom. Esetleg Pest is jöhet! Van itt olyan aki meg tudja mondani mi a baja, és ezt orvosolni is tudja?
A lényeg, hogy sűrgős lenne. Előre is Köszi B.!

Én üzemanyag ellátásra gyanakszom.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #14401 Dátum: 2011.12.16 péntek, 20:59:27 »

Nekem azt mondták 1 hónappal ezelőtt és a héten is hogy országos hiánycikk a pcs alkatrészei.(csúcs és elektronika)
Sajnos az autó napi használatban van ezért nem tudom nélkülözni,erre azt mondták ,hogy hagyjam ott a csúcsokat és minimum 2-3 nap múlva megcsinálják.De miből ha hiánycikk?Huh???
Mondtam neki azt is hogy reggel nyitásra ott vagyok,záráskor pedig eljövök,de ha lehetne akkor már a rendberakott csúcsokkal.Válasz ismét nemleges.
Véleményük szerint a csúcsok kiszedése is minimum 2 óra!!!! Kicsit érdekes.Nekem olyan szerelő kellene aki ezekkel a feltételekkel egy nap alatt meg is tudná csinálni.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
teo
Vendég
« Új hozzászólás #14402 Dátum: 2011.12.16 péntek, 21:14:22 »

Nekem azt mondták 1 hónappal ezelőtt és a héten is hogy országos hiánycikk a pcs alkatrészei.(csúcs és elektronika)
Sajnos az autó napi használatban van ezért nem tudom nélkülözni,erre azt mondták ,hogy hagyjam ott a csúcsokat és minimum 2-3 nap múlva megcsinálják.De miből ha hiánycikk?Huh???
Mondtam neki azt is hogy reggel nyitásra ott vagyok,záráskor pedig eljövök,de ha lehetne akkor már a rendberakott csúcsokkal.Válasz ismét nemleges.
Véleményük szerint a csúcsok kiszedése is minimum 2 óra!!!! Kicsit érdekes.Nekem olyan szerelő kellene aki ezekkel a feltételekkel egy nap alatt meg is tudná csinálni.

2 óra?? Szemem előtt szedték ki 15 percen belül.
Naplózva
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #14403 Dátum: 2011.12.16 péntek, 21:59:58 »

Sziasztok!
Voltama Vik-nál. Meg állapította hogy porlasztok szarok mert a nyomás 1030 bar.Pont min. érték határ fölötti.Meg azért állt meg mert a főtengely jeladó teli ment forgáccsal ki tisztitította mnet kb 100 km ujra megáll sajnos.

Nem tudtok vmi jó porlasztóst? Mert én megnézettem padon és rés olaj mennyiség megfelelő csak a szállított üzemanyag magas.

Segítségeket előre köszi
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14404 Dátum: 2011.12.16 péntek, 23:32:43 »

Nekem azt mondták 1 hónappal ezelőtt és a héten is hogy országos hiánycikk a pcs alkatrészei.(csúcs és elektronika)
Sajnos az autó napi használatban van ezért nem tudom nélkülözni,erre azt mondták ,hogy hagyjam ott a csúcsokat és minimum 2-3 nap múlva megcsinálják.De miből ha hiánycikk?Huh???
Mondtam neki azt is hogy reggel nyitásra ott vagyok,záráskor pedig eljövök,de ha lehetne akkor már a rendberakott csúcsokkal.Válasz ismét nemleges.
Véleményük szerint a csúcsok kiszedése is minimum 2 óra!!!! Kicsit érdekes.Nekem olyan szerelő kellene aki ezekkel a feltételekkel egy nap alatt meg is tudná csinálni.
Én a helyedben rendelnék 4db-ot a Fordtól mikor megjön berakják,felprogramozzák ez 1 óra és viheted.Én is így csináltam a nyáron.kintről hozták be ......
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #14405 Dátum: 2011.12.17 szombat, 09:46:16 »

Sziasztok,

Nem hiszem el, hogy itt a forumon nincs senki aki egy rohadt FORD márka szervízben dolgozik! Tényleg senki? Ez hihetetlen, vagy aki ott dolgozik nem vesz FORD-ot, mert tán tud valamit?!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14406 Dátum: 2011.12.17 szombat, 09:58:07 »

Sziasztok,

Nem hiszem el, hogy itt a forumon nincs senki aki egy rohadt FORD márka szervízben dolgozik! Tényleg senki? Ez hihetetlen, vagy aki ott dolgozik nem vesz FORD-ot, mert tán tud valamit?!

Mér ne lenne?A kérdés hangsúlya azonban hagy némi  rossz szájízt maga után.... Undecided

"Vik" Németh Viktor Auto Fort Bp
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14407 Dátum: 2011.12.17 szombat, 10:02:09 »

Sziasztok,

Nem hiszem el, hogy itt a forumon nincs senki aki egy rohadt FORD márka szervízben dolgozik! Tényleg senki? Ez hihetetlen, vagy aki ott dolgozik nem vesz FORD-ot, mert tán tud valamit?!

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/01/19/jobb_a_kulfoldi_autoszerviz/
http://mondeo.hu/index.php?topic=1573.msg534632#msg534632
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14408 Dátum: 2011.12.17 szombat, 13:02:49 »

Sziasztok,

Nem hiszem el, hogy itt a forumon nincs senki aki egy rohadt FORD márka szervízben dolgozik! Tényleg senki? Ez hihetetlen, vagy aki ott dolgozik nem vesz FORD-ot, mert tán tud valamit?!

A szalon ahol vettem a kocsit ott az egyik értékesítő srác saját autóként egy használt IV-est vett a másik  meg egy focust. Miért kellene egyébként itt leni akár bárkinek is a ford-tól amikor igazából ez a forum azért nem okoz sok boldogságot a hivatalos márkaszervizeknek?  wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14409 Dátum: 2011.12.17 szombat, 13:09:45 »

A szalon ahol vettem a kocsit ott az egyik értékesítő srác saját autóként egy használt IV-est vett a másik  meg egy focust. Miért kellene egyébként itt leni akár bárkinek is a ford-tól amikor igazából ez a forum azért nem okoz sok boldogságot a hivatalos márkaszervizeknek?  wave

Hát hogy neki segítsen...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #14410 Dátum: 2011.12.17 szombat, 14:08:39 »

A történet az úgy szólt,hogy megbeszélt időpontra mentem Nagykanizsáról.Előtte pontosan elmondtam neki hogy mit szeretnék és megvalósítható-e?--> (Pcs mérés ,hibafeltárás ,javítás.Ugyanis az előző héten Bosch szervizben és bosch gépen bemérettem a csúcsokat,mivel véleményem szerint egy kicsit csattog.Akkor egy csúcsra azt mondták hogy ez a hiba forrása.Kicseréltük de ugyanolyan maradt.Ekkor jötték képbe a Filepék.)-->folyt.erre Filepék azt mondták hogy igen,orvosolható a probléma.Ezért beszéltem le velük időpontot.Mikor odamentem reggel 1/2 9-re 15 perc beszélgetés után kiderült hogy nem csinálják meg.Ez csak úgy működik hogy otthagyni?Huh?Huh?Huh?? De ha nincs alkatrész akkor meg minek?Huh? nem értette meg hogy az autó a munkámhoz kell ,tehát nem tudom letenni.Meg szeretek ottlenni az autóm javításánál mert esetlegesen nem 2 Ft-ról lehet szó.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #14411 Dátum: 2011.12.17 szombat, 14:33:15 »

Valóban ez lenne a leg egyszerűbb.Csak már kétszer lett cserélve ami akkor sem volt olcsó ,és már nem szeretnék az autóra egy fillért sem költeni.Kb a piaci értékét már ráköltöttem a kötelező szervizekkel együtt.Inkább veszek egy MKIV-et ,csak itt is vannak fenntartásaim.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
patrikom
Vendég
« Új hozzászólás #14412 Dátum: 2011.12.17 szombat, 16:01:39 »

Sziasztok! Sos segítség kéne nekem! Eladó az autóm és tegnap jelentkezett egy hiba rajta villog az izzitás visszajelző a müszerfalon! Elvittem mezei szerelőhőz a gépe azt irta ki hogy a 4, henger kopog! Az autó megy indul is rendesen csak mind ha elment volna az ereje! szerintetek mi lehet ez! Ha porlasztó a baja mennyibe kerül vagy bontottat tud valaki! Az autó 2002 mondeo tdci 130le / nem akar huzni a fordulat 4100 fölé nem megy álló helyzetben/ Füstje mint ha kék lenne nagyobb gázadásnál
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #14413 Dátum: 2011.12.17 szombat, 16:35:01 »

Sziasztok,
Bocs,hogy közbevágok a porlasztó témába de Én most ékszíjat cserélnék a Mondin és nem néztem eddig de  2 ékszíjat kellene cserélnem?Egy rövid 4PK736 és egy hosszú 6PK1640-et(2007,TDCI,130LE ,N7BA)?

Előre is köszi...
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.17 szombat, 16:52:14 írta TSPORT » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14414 Dátum: 2011.12.17 szombat, 17:41:15 »

Sziasztok,
Bocs,hogy közbevágok a porlasztó témába de Én most ékszíjat cserélnék a Mondin és nem néztem eddig de  2 ékszíjat kellene cserélnem?Egy rövid 4PK736 és egy hosszú 6PK1640-et(2007,TDCI,130LE ,N7BA)?

Előre is köszi...
igen. a rövid a szervószíj,a hosszú a generátorszíj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14415 Dátum: 2011.12.17 szombat, 17:41:55 »

Sziasztok! Sos segítség kéne nekem! Eladó az autóm és tegnap jelentkezett egy hiba rajta villog az izzitás visszajelző a müszerfalon! Elvittem mezei szerelőhőz a gépe azt irta ki hogy a 4, henger kopog! Az autó megy indul is rendesen csak mind ha elment volna az ereje! szerintetek mi lehet ez! Ha porlasztó a baja mennyibe kerül vagy bontottat tud valaki! Az autó 2002 mondeo tdci 130le / nem akar huzni a fordulat 4100 fölé nem megy álló helyzetben/ Füstje mint ha kék lenne nagyobb gázadásnál
vészüzem.cseréld a porlasztót!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14416 Dátum: 2011.12.17 szombat, 17:41:59 »

Sziasztok! Sos segítség kéne nekem! Eladó az autóm és tegnap jelentkezett egy hiba rajta villog az izzitás visszajelző a müszerfalon! Elvittem mezei szerelőhőz a gépe azt irta ki hogy a 4, henger kopog! Az autó megy indul is rendesen csak mind ha elment volna az ereje! szerintetek mi lehet ez! Ha porlasztó a baja mennyibe kerül vagy bontottat tud valaki! Az autó 2002 mondeo tdci 130le / nem akar huzni a fordulat 4100 fölé nem megy álló helyzetben/ Füstje mint ha kék lenne nagyobb gázadásnál
Először is vidd el gyári műszrerre mert az a pontos.Őoharaztasd meg a csúcsokat abból lesz kiinduló pont.Mivel neked is olyan van mint nekem én nyáron mindent cseréltem rajta pcsúcs+szivattyú is mert ment a go szürőbe a vasreszelék.Az ár ami a Ford-tól lett rendelve munkadíjjal kis kedvezménnyel:512000ft!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #14417 Dátum: 2011.12.17 szombat, 17:46:38 »

Sziasztok! Sos segítség kéne nekem! Eladó az autóm és tegnap jelentkezett egy hiba rajta villog az izzitás visszajelző a müszerfalon! Elvittem mezei szerelőhőz a gépe azt irta ki hogy a 4, henger kopog! Az autó megy indul is rendesen csak mind ha elment volna az ereje! szerintetek mi lehet ez! Ha porlasztó a baja mennyibe kerül vagy bontottat tud valaki! Az autó 2002 mondeo tdci 130le / nem akar huzni a fordulat 4100 fölé nem megy álló helyzetben/ Füstje mint ha kék lenne nagyobb gázadásnál

Üdv a klubban! Wink
Ugyan ez van most az én vasammal is. Milyen meglepő ugyanezek a paraméterek (2002. mondeo tdci 130le, villogó izzítás jelző)
azért érzed,hogy elment az ereje, mert ilyenkor letiltja a turbót biztonsági okokból. valamelyik porlasztód a 4 közül kezd meghalni. egy megoldás van erre.
ford szervízbe el. hibakódot kivetetni. megmondják hanyas porlasztó a ratyi. rendeled őket. 80 ezer forint darabja. beszereléssel 96ezer. nekem is ugyanezen a forgatókönyvön kell majd végig galoppolnom.
de ha most történt először akkor csak a kódot ne vedd ki. nyúzzad ameddig lehet.
én pl augusztusban találkoztam vele először november közepén jött ki újra.
jó zsebbe nyúlást  Embarrassed szomoru1
ui.: ne lepődj meg,ha 4 fok körül már nehézkesen fog indulni.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #14418 Dátum: 2011.12.17 szombat, 17:54:01 »

igen. a rövid a szervószíj,a hosszú a generátorszíj.

Köszi,generátor szíj cseréről megtaláltam a képes beszámolód. Most fordult az óra 100e km-re,a gyári előírás 200e-km a hosszú és 160e-km a rövid cserére de jobbnak látom cserélni olajcsere és társaival egybekötve.

 Óóó f..k!

Köszönöm a választ,akkor bekalkulálom ezt a kis játékot még.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14419 Dátum: 2011.12.17 szombat, 17:56:12 »

Üdv a klubban! Wink
Ugyan ez van most az én vasammal is. Milyen meglepő ugyanezek a paraméterek (2002. mondeo tdci 130le, villogó izzítás jelző)
azért érzed,hogy elment az ereje, mert ilyenkor letiltja a turbót biztonsági okokból. valamelyik porlasztód a 4 közül kezd meghalni. egy megoldás van erre.
ford szervízbe el. hibakódot kivetetni. megmondják hanyas porlasztó a ratyi. rendeled őket. 80 ezer forint darabja. beszereléssel 96ezer. nekem is ugyanezen a forgatókönyvön kell majd végig galoppolnom.
de ha most történt először akkor csak a kódot ne vedd ki. nyúzzad ameddig lehet.
én pl augusztusban találkoztam vele először november közepén jött ki újra.
jó zsebbe nyúlást  Embarrassed szomoru1
ui.: ne lepődj meg,ha 4 fok körül már nehézkesen fog indulni.
Meg azonse ha menetközben terheléskor teljesen leáll a kocsi már átéltem nemkívánom senkinek!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14420 Dátum: 2011.12.17 szombat, 17:57:11 »

Üdv a klubban! Wink
Ugyan ez van most az én vasammal is. Milyen meglepő ugyanezek a paraméterek (2002. mondeo tdci 130le, villogó izzítás jelző)
azért érzed,hogy elment az ereje, mert ilyenkor letiltja a turbót biztonsági okokból. valamelyik porlasztód a 4 közül kezd meghalni. egy megoldás van erre.
ford szervízbe el. hibakódot kivetetni. megmondják hanyas porlasztó a ratyi. rendeled őket. 80 ezer forint darabja. beszereléssel 96ezer. nekem is ugyanezen a forgatókönyvön kell majd végig galoppolnom.
de ha most történt először akkor csak a kódot ne vedd ki. nyúzzad ameddig lehet.
én pl augusztusban találkoztam vele először november közepén jött ki újra.
jó zsebbe nyúlást  Embarrassed szomoru1
ui.: ne lepődj meg,ha 4 fok körül már nehézkesen fog indulni.
nekem 70e ft-volt darabja....Ford-tól!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14421 Dátum: 2011.12.17 szombat, 20:15:07 »

Üdv a klubban! Wink
Ugyan ez van most az én vasammal is. Milyen meglepő ugyanezek a paraméterek (2002. mondeo tdci 130le, villogó izzítás jelző)
azért érzed,hogy elment az ereje, mert ilyenkor letiltja a turbót biztonsági okokból. valamelyik porlasztód a 4 közül kezd meghalni. egy megoldás van erre.
ford szervízbe el. hibakódot kivetetni. megmondják hanyas porlasztó a ratyi. rendeled őket. 80 ezer forint darabja. beszereléssel 96ezer. nekem is ugyanezen a forgatókönyvön kell majd végig galoppolnom.
de ha most történt először akkor csak a kódot ne vedd ki. nyúzzad ameddig lehet.
én pl augusztusban találkoztam vele először november közepén jött ki újra.
jó zsebbe nyúlást  Embarrassed szomoru1
ui.: ne lepődj meg,ha 4 fok körül már nehézkesen fog indulni.

Szerintem járd még körbe kicsit a dolgot, lesz az olcsóbb is. Sokat mondtak neked. 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
lkiss2
Vendég
« Új hozzászólás #14422 Dátum: 2011.12.17 szombat, 21:19:48 »

Sziasztok,

A heten rendberaktak a turbogyar-ban a turbot. En a kivetelek koze tartoztam, es nem az elektronika vacakolt (legalabbis egyelore ugy nez ki). Kivulrol az latszott, hogy szorul az allitorud, es ezert tilt le az elektronika. Szetszedtek es valami gorgo szorult, plusz el volt vetemedve valamelyik lapat, amit kicsereltek. Meg persze ki is takaritottak a kormot belole. Igy mostmar konnyen lehet allitani a lapatsort es ket napos teszt szerint nem ugrik be a hibauzenet.
Az ujabb problema, hogy a szerelo szerint elegge televan a katalizator, es visszafele aramolhat a kipufogogaz. Ki lehet ezt takaritani valahogy?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14423 Dátum: 2011.12.17 szombat, 21:21:30 »

Sziasztok,

A heten rendberaktak a turbogyar-ban a turbot. En a kivetelek koze tartoztam, es nem az elektronika vacakolt (legalabbis egyelore ugy nez ki). Kivulrol az latszott, hogy szorul az allitorud, es ezert tilt le az elektronika. Szetszedtek es valami gorgo szorult, plusz el volt vetemedve valamelyik lapat, amit kicsereltek. Meg persze ki is takaritottak a kormot belole. Igy mostmar konnyen lehet allitani a lapatsort es ket napos teszt szerint nem ugrik be a hibauzenet.
Az ujabb problema, hogy a szerelo szerint elegge televan a katalizator, es visszafele aramolhat a kipufogogaz. Ki lehet ezt takaritani valahogy?

persze pl kalapáccsal  vigyor3

vagy veszel egy bontottat, a mostanidat meg megveszem 5e-ért vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.17 szombat, 21:23:35 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
patrikom
Vendég
« Új hozzászólás #14424 Dátum: 2011.12.17 szombat, 21:35:01 »

sziasztok ha a rossz porlasztó helyett egy bontott porlasztot teszek be a negyedik hengerhez akkor az megoldaná azt hogy müszerfalon az izzitás lámp tovább villogjon! egyébként menne től igy is bontott alkatrésszel? 2002 es tdci mondeo 130le
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14425 Dátum: 2011.12.17 szombat, 21:38:50 »

sziasztok ha a rossz porlasztó helyett egy bontott porlasztot teszek be a negyedik hengerhez akkor az megoldaná azt hogy müszerfalon az izzitás lámp tovább villogjon! egyébként menne től igy is bontott alkatrésszel? 2002 es tdci mondeo 130le

Elvileg mehetne,ha stimmelnek a porlasztók kódjai. Utána valószínű a 4. csúcsot felkéne programozni,stb...De működhet.
Naplózva
lkiss2
Vendég
« Új hozzászólás #14426 Dátum: 2011.12.17 szombat, 22:19:48 »

A Cataclean-nel van valakinek tapasztalata?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14427 Dátum: 2011.12.17 szombat, 22:38:12 »

sziasztok ha a rossz porlasztó helyett egy bontott porlasztot teszek be a negyedik hengerhez akkor az megoldaná azt hogy müszerfalon az izzitás lámp tovább villogjon! egyébként menne től igy is bontott alkatrésszel? 2002 es tdci mondeo 130le
ha jó amit beteszel, megoldja. A probléma az, hogy egy bontott porlasztóról csak alapos tesztelés után mondható biztosan, hogy jó-e vagy sem.
A beszerelés után a kalibrációs kódját be kell programozni az ecu-be. A 2002-es tdci elég sajátos darab, így szakszerviz segítség kell.

Az eladás során érdemes elmondani, hogy mi van az üzemanyag rendszerrel, mert úgy is kiderül és akkor magadnak csináltad a bajt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14428 Dátum: 2011.12.17 szombat, 22:43:23 »

sziasztok ha a rossz porlasztó helyett egy bontott porlasztot teszek be a negyedik hengerhez akkor az megoldaná azt hogy müszerfalon az izzitás lámp tovább villogjon! egyébként menne től igy is bontott alkatrésszel? 2002 es tdci mondeo 130le
És azt előtte bevizsgáltatod,hogy milyen a porlasztása?Nehogy cseberből vederbe essél!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #14429 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 01:07:28 »

Sziasztok! Sos segítség kéne nekem! Eladó az autóm és tegnap jelentkezett egy hiba rajta villog az izzitás visszajelző a müszerfalon! Elvittem mezei szerelőhőz a gépe azt irta ki hogy a 4, henger kopog! Az autó megy indul is rendesen csak mind ha elment volna az ereje! szerintetek mi lehet ez! Ha porlasztó a baja mennyibe kerül vagy bontottat tud valaki! Az autó 2002 mondeo tdci 130le / nem akar huzni a fordulat 4100 fölé nem megy álló helyzetben/ Füstje mint ha kék lenne nagyobb gázadásnál

HA porlaszto akkor nekem van egy uj.
meg kellene nezned a tiednek mi a szama!!

az hogy nincs ereje az lehet tobb dologtol!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14430 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 08:58:51 »

Sziasztok,

A heten rendberaktak a turbogyar-ban a turbot. En a kivetelek koze tartoztam, es nem az elektronika vacakolt (legalabbis egyelore ugy nez ki). Kivulrol az latszott, hogy szorul az allitorud, es ezert tilt le az elektronika. Szetszedtek es valami gorgo szorult, plusz el volt vetemedve valamelyik lapat, amit kicsereltek. Meg persze ki is takaritottak a kormot belole. Igy mostmar konnyen lehet allitani a lapatsort es ket napos teszt szerint nem ugrik be a hibauzenet.
Az ujabb problema, hogy a szerelo szerint elegge televan a katalizator, es visszafele aramolhat a kipufogogaz. Ki lehet ezt takaritani valahogy?

hali!
Mennyiben volt a turbó javítás?És időben?


Az mit jelent,hogy visszafelé áramlik a gáz?Vissza a hengerbe? eplus2

Amúgy szerintem a Cataclean katalizátor tisztító adaléka jó ötlet.Magasabb égéshőt fejleszt,és a lerakódott xart kiégeti a katiból. vigyor3
Jó kis pályás menet mondjuk 100km biztosan segít neki.

Ha lesz tapasztalat,akkor jöhet.2hónapja eltört a turbó tengelye,és akkor televágta a katit olajjal.Engem ez zavar,hogy azzal ott most vajon mi a gyík lehet.Lehet én is benevezek egy ilyen kiégetéses mókára valami jó cuccal.Ráadásul én még nem is pályázok,úgyhogy kell valami extra cucc. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14431 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 10:21:06 »

hali!
Mennyiben volt a turbó javítás?És időben?


Az mit jelent,hogy visszafelé áramlik a gáz?Vissza a hengerbe? eplus2

Amúgy szerintem a Cataclean katalizátor tisztító adaléka jó ötlet.Magasabb égéshőt fejleszt,és a lerakódott xart kiégeti a katiból. vigyor3
Jó kis pályás menet mondjuk 100km biztosan segít neki.

Ha lesz tapasztalat,akkor jöhet.2hónapja eltört a turbó tengelye,és akkor televágta a katit olajjal.Engem ez zavar,hogy azzal ott most vajon mi a gyík lehet.Lehet én is benevezek egy ilyen kiégetéses mókára valami jó cuccal.Ráadásul én még nem is pályázok,úgyhogy kell valami extra cucc. Roll Eyes

Neked egy hosszú pájszer kell és egy kalapács és kiütöd....ennél jobb tisztitást nemis tudsz csinálni hidd el... eljen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14432 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 10:25:21 »

Neked egy hosszú pájszer kell és egy kalapács és kiütöd....ennél jobb tisztitást nemis tudsz csinálni hidd el... eljen
már rajta vagyok 1 iktatón,de a gyárit eldobni semmiképp nem akarom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14433 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 10:32:40 »

már rajta vagyok 1 iktatón,de a gyárit eldobni semmiképp nem akarom.

FrancoNero árulja az övét,ha jól tudom...(lusta beszerelni hehe )
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14434 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 10:59:25 »

FrancoNero árulja az övét,ha jól tudom...(lusta beszerelni hehe )
vele is felvettem a kapcsolatot,meg a gyártóval is! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #14435 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 11:06:19 »

Sziasztok,

Mi a neve annak a csőnek, ami az EGR szelepbe csatlakozik? Vastag gumi, mert ez van kirepedve! Ott érezhetően fúja ki a levegőt, remélem ez minden bajom okozója!
Mennyibe kerül? Alul hová csatlakozik? Nehéz cserélni, akna kell hozzá?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14436 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 11:12:52 »

Sziasztok,

Mi a neve annak a csőnek, ami az EGR szelepbe csatlakozik? Vastag gumi, mert ez van kirepedve! Ott érezhetően fúja ki a levegőt, remélem ez minden bajom okozója!
Mennyibe kerül? Alul hová csatlakozik? Nehéz cserélni, akna kell hozzá?
egr-re menő gumi turbőcső.10ből 9x ez lukad ki.Kb 17e ft a cromaxban.Szinte biztos,hogy ha kicseréled sok gondod megszűnik.Alul a cooler utáni fémcsőre csatlakozik bilinccsel.HA nincs motorvédőd,akkor csak állj rá egy árokra,de mindenképp alulról kell szerelni.Akna nagy előny!
Amúgy nem nehéz cserélni,2 bilincs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #14437 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 11:16:49 »

egr-re menő gumi turbőcső.10ből 9x ez lukad ki.Kb 17e ft a cromaxban.Szinte biztos,hogy ha kicseréled sok gondod megszűnik.Alul a cooler utáni fémcsőre csatlakozik bilinccsel.HA nincs motorvédőd,akkor csak állj rá egy árokra,de mindenképp alulról kell szerelni.Akna nagy előny!
Amúgy nem nehéz cserélni,2 bilincs.
[/quotei]
Köszi, akkor holnap cserélem, mert a szervízben nincs arany vasárnap! Azért az autót használhatom? Mert kellene ma 100Km-re, lehet baja? -sziigetelőszalagozzam be?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14438 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 11:20:46 »

egr-re menő gumi turbőcső.10ből 9x ez lukad ki.Kb 17e ft a cromaxban.Szinte biztos,hogy ha kicseréled sok gondod megszűnik.Alul a cooler utáni fémcsőre csatlakozik bilinccsel.HA nincs motorvédőd,akkor csak állj rá egy árokra,de mindenképp alulról kell szerelni.Akna nagy előny!
Amúgy nem nehéz cserélni,2 bilincs.
[/quotei]
Köszi, akkor holnap cserélem, mert a szervízben nincs arany vasárnap! Azért az autót használhatom? Mert kellene ma 100Km-re, lehet baja? -sziigetelőszalagozzam be?
a szigetelőszalag ,mint halottnak a csók.Nagy baj nem lesz,ha tudatosan kicseréled a csövet,és nem közlekedsz így vele-sokat.Azt senki sem tudja megmondani,hogy mennyi idő,míg a turbó kikönyököl a lukas cső miatt,de nem egészséges.Hozzáteszem,hogy én is elmentem vele néhányszáz km-t,mire kiderítettem,hogy lukas a cső.Tehát a te döntésed.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14439 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 12:34:02 »

vele is felvettem a kapcsolatot,meg a gyártóval is! nyes

Amúgy miért jó kiütni a katalizátort?...Jobb lesz tőle vmi? Lehet már ezerszer kibeszéltük itt a fórumon,csak bevallom nem emlékszem már rá  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.18 vasárnap, 12:35:49 írta Nika91127 » Naplózva
lkiss2
Vendég
« Új hozzászólás #14440 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 13:33:31 »

hali!
Mennyiben volt a turbó javítás?És időben?


Az mit jelent,hogy visszafelé áramlik a gáz?Vissza a hengerbe? eplus2

Amúgy szerintem a Cataclean katalizátor tisztító adaléka jó ötlet.Magasabb égéshőt fejleszt,és a lerakódott xart kiégeti a katiból. vigyor3
Jó kis pályás menet mondjuk 100km biztosan segít neki.

Ha lesz tapasztalat,akkor jöhet.2hónapja eltört a turbó tengelye,és akkor televágta a katit olajjal.Engem ez zavar,hogy azzal ott most vajon mi a gyík lehet.Lehet én is benevezek egy ilyen kiégetéses mókára valami jó cuccal.Ráadásul én még nem is pályázok,úgyhogy kell valami extra cucc. Roll Eyes


3 nap volt az egesz. Eleg nehezen vallaltak el a kiszerelest, de vegul is belementek. Minden egyutt volt 50eFt.
Azt magyarazta, hogy ha visszaramlik valamennyi kipufogogaz, az osszevissza csavaro terhelest ad a turbora, plusz a visszanyomott korom belekeveredhet az olajba is.
Naplózva
lkiss2
Vendég
« Új hozzászólás #14441 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 13:49:45 »

Hogyan szokott elojonni, ha teljesen tonkremegy, vagy nagyon megtelik a katalizator? Nekem most szetszedesnel latta a turbos szaki, de igazabol semmi jele nem volt.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14442 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 15:09:12 »

Hogyan szokott elojonni, ha teljesen tonkremegy, vagy nagyon megtelik a katalizator? Nekem most szetszedesnel latta a turbos szaki, de igazabol semmi jele nem volt.
Nem gyorsul rendesen, zabál, füstöl...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14443 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 16:19:48 »

Amúgy miért jó kiütni a katalizátort?...Jobb lesz tőle vmi? Lehet már ezerszer kibeszéltük itt a fórumon,csak bevallom nem emlékszem már rá  Roll Eyes
nem folytja a mocit,talán csökken a fogyi is picit-de ezt nem tudom pontosan.Nyitott lesz a rendszer,picit hallani a turbót majd a kipuffból.
Amúgy Ervin és Hzsolt már tud beszámolni a tapasztalatokról!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cszs
Vendég
« Új hozzászólás #14444 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 18:05:38 »

Sziasztok!

A másik termosztát cserét követően gyorsan éri el az üzemi hőmérsékletet.
Még egyszer köszönöm a gyors és hasznos tanácsokat.



Azért írdmeg a változást kiváncsi vagyok.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #14445 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 18:54:14 »

Amúgy miért jó kiütni a katalizátort?...Jobb lesz tőle vmi? Lehet már ezerszer kibeszéltük itt a fórumon,csak bevallom nem emlékszem már rá  Roll Eyes

Most mondták be a tv-ben, hogy a katalizátort a benne lévő platina miatt lopják.
Akkor ezért ér meg 20-30 ezret az átvevőnek....
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14446 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 19:16:18 »

FrancoNero árulja az övét,ha jól tudom...(lusta beszerelni hehe )
úgy néz ki mégis berakják eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14447 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 19:18:51 »

nem folytja a mocit,talán csökken a fogyi is picit-de ezt nem tudom pontosan.Nyitott lesz a rendszer,picit hallani a turbót majd a kipuffból.
Amúgy Ervin és Hzsolt már tud beszámolni a tapasztalatokról!
meg V.Tamás is. meg szerintem vannak még vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14448 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 19:28:09 »

úgy néz ki mégis berakják eljen

Csoda  eplus2 eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14449 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 20:26:32 »

Csoda  eplus2 eplus2
ha még jobban megy tőle az autó, akkor én elrakom télre és biciklivel fogok járni!
Nem tudok úgy közlekedni ha vizes az út, hogy biztonságos legyen! Egy határozottabb elindulás, vagy egy 3.-ban való erőteljes előzéskor nem nagyon akar elindulni, inkább csak pörög!

Néha kicsit kéne az az ASR  Roll Eyes eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 282 283 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 295 296 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.