Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 08:53:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
284
285
286
287
288
289
290
[
291
]
292
293
294
295
296
297
298
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14686180 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14500 Dátum:
2011.12.20 kedd, 10:24:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.19 hétfő, 15:14:11
BTW, azokat a potikat hogyan lehet megnezni, hogy rendben vannak-e?
AndyA
Igen, a formidable is mutatja a potikon mérhető feszültségeket. APP1, APP2, APP3 (Acceleration Pedal Position). Ha nem is tudod, mikor mit kell rajtuk mérni, a pedál mozgatásával esetleg kigurítható, ha baja van.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14501 Dátum:
2011.12.20 kedd, 10:30:59 »
Idézetet írta: teo - 2011.12.20 kedd, 10:18:16
Én nem gondolnám, hogy ez normális.
hát én nemtudom...Domi autóján is hallottam
nem akarok vészmadár lenni, csak mondom!
Az enyém meg mindig csinálja hidegen:
Itt a videóm, amikor visszaesik a fordulat, lehet hallani azt a bizonyos "fütyülést"
http://www.youtube.com/watch?v=gpRv2wSahCk
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14502 Dátum:
2011.12.20 kedd, 11:06:11 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.20 kedd, 10:30:59
hát én nemtudom...Domi autóján is hallottam
nem akarok vészmadár lenni, csak mondom!
Az enyém meg mindig csinálja hidegen:
Itt a videóm, amikor visszaesik a fordulat, lehet hallani azt a bizonyos "fütyülést"
http://www.youtube.com/watch?v=gpRv2wSahCk
Ez szerintem teljesen normalis. Amikor felporgeted a motort, akkor is futyul, mert a turbo is elkezd porogni, csak akkor nem hallod a motorhangtol. Amikor elveszed a gazt, akkor meg leporog, azt hallani, mert a motor mar nem zajong annyira. A turbolyuk forditva is igaz, nem csak gazadasra reagal kesve, hanem gazelvetelre is az ellenkezo iranyban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14503 Dátum:
2011.12.20 kedd, 11:14:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.20 kedd, 11:06:11
Ez szerintem teljesen normalis. Amikor felporgeted a motort, akkor is futyul, mert a turbo is elkezd porogni, csak akkor nem hallod a motorhangtol. Amikor elveszed a gazt, akkor meg leporog, azt hallani, mert a motor mar nem zajong annyira. A turbolyuk forditva is igaz, nem csak gazadasra reagal kesve, hanem gazelvetelre is az ellenkezo iranyban.
AndyA
pontosan
ha meg a kat nincs bent, akkor a felpörgést is lehet hallani, nekem 1300-1400 körül kezdi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14504 Dátum:
2011.12.20 kedd, 12:58:17 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.20 kedd, 10:30:59
hát én nemtudom...Domi autóján is hallottam
nem akarok vészmadár lenni, csak mondom!
Az enyém meg mindig csinálja hidegen:
Itt a videóm, amikor visszaesik a fordulat, lehet hallani azt a bizonyos "fütyülést"
http://www.youtube.com/watch?v=gpRv2wSahCk
Nem remeg a szíjad, vagy valami?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14505 Dátum:
2011.12.20 kedd, 14:34:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.20 kedd, 11:06:11
Ez szerintem teljesen normalis. Amikor felporgeted a motort, akkor is futyul, mert a turbo is elkezd porogni, csak akkor nem hallod a motorhangtol. Amikor elveszed a gazt, akkor meg leporog, azt hallani, mert a motor mar nem zajong annyira. A turbolyuk forditva is igaz, nem csak gazadasra reagal kesve, hanem gazelvetelre is az ellenkezo iranyban.
AndyA
hát csak mikor már bemelegszik ez a hang teljesen megszűnik nálam! De problémám nincs és nem is volt belőle szóval biztos normális
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14506 Dátum:
2011.12.20 kedd, 14:38:22 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.12.20 kedd, 12:58:17
Nem remeg a szíjad, vagy valami?
ó dehogynem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14507 Dátum:
2011.12.20 kedd, 15:05:15 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2011.12.20 kedd, 08:38:16
Érdekes jelenségre lettem figyelmes. Reggel hideg időben (4 C° alatt, amikor automatikusan bekapcsol az első és hátsó ablak fűtés), kb. 5 perc járatás után, gyorsításnál fütyülő turbó hang jön el. Amint kikapcsolom az ablak fűtéseket a hang azonnal megszűnik. Az autónak ereje van, csak reggelente ez a hang... Melyik cső lehet a felelős vagy mi okozhatja a hiba jelenséget?
Valamelyik csapágy lesz a generátor segédszíj rendszerben. A nagyobb terhelésre kezd el sípolni.
A turbó független az ablakfűtéstől. Az enyémen pl. már 2 éve sivít kicsit a turbó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14508 Dátum:
2011.12.20 kedd, 15:07:16 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2011.12.19 hétfő, 21:07:46
PLEASE HELP ME!
Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni az autómmal kapcsolatban, most esett át egy teljes üzemanyagrendszer felújításon....tételesen porlasztócsúcsok teljes felújítása 4db 55e\db, CRszivattyú felújítás (vmi forgófej volt rossz) 70ezer forint...nemrég hívott a szerelő, hogy kész volna az autó persze óriás úszásban van a kocsival mert csütörtökön mennék ausztriába és az utsó pillanatban közli velem, hogy "nem az igazi" ..... motor hidegen alapjáraton "bedadog"...... van valakinek valami ötlete? Nem akarok ottmaradni a kocsival sehol...teljes a káosz....ezer köszönet és szép estét
hanyadik szettet cseréled? Visszaolvasva a hsz-eidet, kb már a 3. lehet. Enniyt mész a géppel vagy kannából tankolsz vagy nem jó helyre hordod? Egyáltalán belevaló alkatrészeket tesznek bele? Kellene a motor kód és az évjárat (nem a forgalmoba helyezési, hanem az alvázszámba kódolt), meg több infó, hogy segíteni tudjunk.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
chunkh asarurrasagh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14509 Dátum:
2011.12.20 kedd, 18:28:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.12.20 kedd, 15:05:15
Valamelyik csapágy lesz a generátor segédszíj rendszerben. A nagyobb terhelésre kezd el sípolni.
A turbó független az ablakfűtéstől. Az enyémen pl. már 2 éve sivít kicsit a turbó.
Megoldási javaslat?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14510 Dátum:
2011.12.20 kedd, 18:32:59 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2011.12.20 kedd, 18:28:25
Megoldási javaslat?
feszítőgörgők, generátor csapágyak ellenőrzése, cseréje. Ha a generátor lent van, érdemes cserélni benne a szénkeféket, csapágyakat, csúszógyűrűr szabályoztatni és szabadonfutó szíjtárcsássá alakítani.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14511 Dátum:
2011.12.20 kedd, 19:24:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.19 hétfő, 18:01:53
hát ha van hibakód, akkor nem annyira kellene elmenni vele mert asszem az nemjó!
kiszedni meg 5perc
van kód törlö kütyüm.nem probléma a törlés.ha elötte jön akkor megvárom vele a müszaki napját és akkor kitörlöm.ugyse jön vissza olyan 2-300 km alatt.csak az a kérdés hogy a kipufogo gáz ami összetevöket tartalmaz azok miatt mennyivel lesz rosszabb az érték...erre kéne a válasz.mert ki tudom törölni a hibát bármikor.
üdv.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14512 Dátum:
2011.12.20 kedd, 20:06:32 »
Idézetet írta: waver - 2011.12.20 kedd, 19:24:43
van kód törlö kütyüm.nem probléma a törlés.ha elötte jön akkor megvárom vele a müszaki napját és akkor kitörlöm.ugyse jön vissza olyan 2-300 km alatt.csak az a kérdés hogy a kipufogo gáz ami összetevöket tartalmaz azok miatt mennyivel lesz rosszabb az érték...erre kéne a válasz.mert ki tudom törölni a hibát bármikor.
üdv.
Semmivel hiszen ha levan dugózva jobb nem,,!!!TZS is előtte kitörölte és beállt vele a műszakira és tuti volt neki.Az enyém is a régitulajnál dugózva ment át. és most is így megy.Csak nekem nemkell törölni mert vákumos az enyém.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14513 Dátum:
2011.12.20 kedd, 20:10:24 »
Idézetet írta: waver - 2011.12.20 kedd, 19:24:43
van kód törlö kütyüm.nem probléma a törlés.ha elötte jön akkor megvárom vele a müszaki napját és akkor kitörlöm.ugyse jön vissza olyan 2-300 km alatt.csak az a kérdés hogy a kipufogo gáz ami összetevöket tartalmaz azok miatt mennyivel lesz rosszabb az érték...erre kéne a válasz.mert ki tudom törölni a hibát bármikor.
üdv.
Koromtartamot tudják mérni (az csökken a dugózás miatt)
A NOX-t nem tudják mérni (ez nő valamelyest)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14514 Dátum:
2011.12.20 kedd, 20:18:38 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2011.12.20 kedd, 18:28:25
Megoldási javaslat?
le kell dobni a generátorszíjat,és megnézni,hogy mit hajtottál csapágyasra!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14515 Dátum:
2011.12.20 kedd, 20:19:08 »
Idézetet írta: waver - 2011.12.20 kedd, 19:24:43
van kód törlö kütyüm.nem probléma a törlés.ha elötte jön akkor megvárom vele a müszaki napját és akkor kitörlöm.ugyse jön vissza olyan 2-300 km alatt.csak az a kérdés hogy a kipufogo gáz ami összetevöket tartalmaz azok miatt mennyivel lesz rosszabb az érték...erre kéne a válasz.mert ki tudom törölni a hibát bármikor.
üdv.
NEM lesz rosszabb a mért érték sem!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14516 Dátum:
2011.12.20 kedd, 20:24:33 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2011.12.19 hétfő, 23:36:40
állítólag újraprogramozta, és kompresszió is nagyjából egyforma a hengerekben nem értem...meg remélem holnap amikor megyek az autóért kitalálja a hiba okát, mert ez már idegölő...
mennyi km van most benne?Korábban Stealt mérte az autód?Akkor mi volt vele?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14517 Dátum:
2011.12.20 kedd, 21:23:26 »
Idézetet írta: stealt - 2011.12.20 kedd, 20:10:24
Koromtartamot tudják mérni (az csökken a dugózás miatt)
A NOX-t nem tudják mérni (ez nő valamelyest)
köszönöm uraim!
Naplózva
patrikom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14518 Dátum:
2011.12.20 kedd, 22:20:30 »
Jöszi mindenkinek a jótanácsokat! De hála isten nem porlasztó baja volt neki ,de a szervizben 20 perc után közölték velem hogy valoszinüleg ki kell cserélni. Erre törölték a hibakodokat és az autó nem indult utánna! Végül kiderült kb6 órás ford szervizi munkával hogy az egyik kábelköteg kimozdult a helyéről és négy szál kábel kidörzsölödött, plusz kettő elszakadt benne! Valami szivattyú vezérlő kábelek lehettek! Aztán ujraprogramozták és tőkéletes lett! Az ár pedig töredéke lett mint ha porlasztó csucsokat kén cserélni! 25eFt! Eltünt a villogo izzitás és jól is megy! mégegyszer köszi mindenkinek a segitséget
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14519 Dátum:
2011.12.20 kedd, 23:38:29 »
Idézetet írta: patrikom - 2011.12.20 kedd, 22:20:30
Jöszi mindenkinek a jótanácsokat! De hála isten nem porlasztó baja volt neki ,de a szervizben 20 perc után közölték velem hogy valoszinüleg ki kell cserélni. Erre törölték a hibakodokat és az autó nem indult utánna! Végül kiderült kb6 órás ford szervizi munkával hogy az egyik kábelköteg kimozdult a helyéről és négy szál kábel kidörzsölödött, plusz kettő elszakadt benne! Valami szivattyú vezérlő kábelek lehettek! Aztán ujraprogramozták és tőkéletes lett! Az ár pedig töredéke lett mint ha porlasztó csucsokat kén cserélni! 25eFt! Eltünt a villogo izzitás és jól is megy! mégegyszer köszi mindenkinek a segitséget
ez elég extrém hiba...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14520 Dátum:
2011.12.21 szerda, 07:27:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.12.20 kedd, 23:38:29
ez elég extrém hiba...
Nem tipikus. Mondjuk nekem az angol Escortomban fordult elo az, hogy az uzemanyagot megszakito magnesszelep drotja dorzsolodott ki egyedul a teljes kabelkotegbol, igy nem kapott uzemanyagot az auto, amikor rovidre csukott a kasztnihoz es kiverte a biztit. Gyosszerviz utszelen: kiszedte a szelepbol a belsejet, igy gyujtas levetele utan a kis 1.8D siman pofogott tovabb.
Ugy kellett fekkel es kuplunggal lefullasztani. Azutan 10 centi szigszalag orvosolta a hibat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14521 Dátum:
2011.12.21 szerda, 12:26:42 »
Idézetet írta: patrikom - 2011.12.20 kedd, 22:20:30
Jöszi mindenkinek a jótanácsokat! De hála isten nem porlasztó baja volt neki ,de a szervizben 20 perc után közölték velem hogy valoszinüleg ki kell cserélni. Erre törölték a hibakodokat és az autó nem indult utánna! Végül kiderült kb6 órás ford szervizi munkával hogy az egyik kábelköteg kimozdult a helyéről és négy szál kábel kidörzsölödött, plusz kettő elszakadt benne! Valami szivattyú vezérlő kábelek lehettek! Aztán ujraprogramozták és tőkéletes lett! Az ár pedig töredéke lett mint ha porlasztó csucsokat kén cserélni! 25eFt! Eltünt a villogo izzitás és jól is megy! mégegyszer köszi mindenkinek a segitséget
bakker...ezt a hibát megtalálni....
És simán kicseréltették volna megen a teljes üza rendszert vagy félmilláért....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14522 Dátum:
2011.12.21 szerda, 13:24:23 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.21 szerda, 12:26:42
bakker...ezt a hibát megtalálni....
És simán kicseréltették volna megen a teljes üza rendszert vagy félmilláért....
Azt is csk papiron és valaki igen jól járt volna az elszámolt alkatrészekkel, privátban.
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14523 Dátum:
2011.12.21 szerda, 13:45:28 »
Idézetet írta: László - 2011.12.21 szerda, 13:24:23
Azt is csk papiron és valaki igen jól járt volna az elszámolt alkatrészekkel, privátban.
Hat azert en elegge csodalkoznek, ha full fizeto javitas eseten a kiszerelt alkatreszeket nem adnak vissza, ill. akar csak a jovahagyasom nelkul dobnak ki a kukaba. Meg a GO-szurot is el szoktam hozni a szervizbol... Aki ilyen szervizbe jar, az szinte maga keri, hogy atcsesszek a fejet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14524 Dátum:
2011.12.21 szerda, 14:06:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.21 szerda, 13:45:28
Hat azert en elegge csodalkoznek, ha full fizeto javitas eseten a kiszerelt alkatreszeket nem adnak vissza, ill. akar csak a jovahagyasom nelkul dobnak ki a kukaba. Meg a GO-szurot is el szoktam hozni a szervizbol... Aki ilyen szervizbe jar, az szinte maga keri, hogy atcsesszek a fejet.
AndyA
csak annyit kell mondania, hogy kérték vissza cseredarabnak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14525 Dátum:
2011.12.21 szerda, 14:11:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.21 szerda, 14:06:04
csak annyit kell mondania, hogy kérték vissza cseredarabnak
Nem minden holmi cserefelaras, sot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14526 Dátum:
2011.12.21 szerda, 14:17:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.21 szerda, 14:11:11
Nem minden holmi cserefelaras, sot.
AndyA
de a pcs meg a magasnyomású általában igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14527 Dátum:
2011.12.21 szerda, 14:54:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.21 szerda, 14:17:12
de a pcs meg a magasnyomású általában igen
Azokra viszont van a Ford szerviznel olcsobb megoldas is, ami semmivel se rosszabb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14528 Dátum:
2011.12.21 szerda, 15:09:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.21 szerda, 14:54:17
Azokra viszont van a Ford szerviznel olcsobb megoldas is, ami semmivel se rosszabb.
AndyA
ok, de aki betolja egy szervízbe az azért teszi, mert nem tud ezekről.
tehát ha egy ilyennek mondják, hogy kellett vissza cserébe 99% hogy el is hiszi.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14529 Dátum:
2011.12.21 szerda, 15:15:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.21 szerda, 15:09:48
ok, de aki betolja egy szervízbe az azért teszi, mert nem tud ezekről.
tehát ha egy ilyennek mondják, hogy kellett vissza cserébe 99% hogy el is hiszi.
Az ilyennek vagy nagyon sok penze van es nagyon keves ideje, vagy akar nyugodtan a homlokara is tetovaltathatja, hogy "BALEK".
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
patrikom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14530 Dátum:
2011.12.21 szerda, 23:48:33 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.21 szerda, 12:26:42
bakker...ezt a hibát megtalálni....
És simán kicseréltették volna megen a teljes üza rendszert vagy félmilláért....
Igazad van velem is elösször kiakarták cseréltetni csak az volt a szerencsém hogy a hibakodok tőrlése után nem indult az autó! mondtam nekik hogy elakarok menni az autoval erre nekiláttak keresni a hibát és Kb 6 ora munka után megtalálták a kábelkötegben lévő szakadás kidőrzsőlődést! Egyébként ha kodolás után elindul mint ahogyan szokott kicseréltették volna az izzitokat és a magasnyomásut de a problémát ez sem oldotta volna meg !
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14531 Dátum:
2011.12.22 csütörtök, 00:00:59 »
Idézetet írta: patrikom - 2011.12.21 szerda, 23:48:33
Igazad van velem is elösször kiakarták cseréltetni csak az volt a szerencsém hogy a hibakodok tőrlése után nem indult az autó! mondtam nekik hogy elakarok menni az autoval erre nekiláttak keresni a hibát és Kb 6 ora munka után megtalálták a kábelkötegben lévő szakadás kidőrzsőlődést! Egyébként ha kodolás után elindul mint ahogyan szokott kicseréltették volna az izzitokat és a magasnyomásut de a problémát ez sem oldotta volna meg !
A szivattyút minek,volt rá konkrét hibakód?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14532 Dátum:
2011.12.22 csütörtök, 08:23:18 »
Idézetet írta: patrikom - 2011.12.21 szerda, 23:48:33
Igazad van velem is elösször kiakarták cseréltetni csak az volt a szerencsém hogy a hibakodok tőrlése után nem indult az autó! mondtam nekik hogy elakarok menni az autoval erre nekiláttak keresni a hibát és Kb 6 ora munka után megtalálták a kábelkötegben lévő szakadás kidőrzsőlődést! Egyébként ha kodolás után elindul mint ahogyan szokott kicseréltették volna az izzitokat és a magasnyomásut de a problémát ez sem oldotta volna meg !
Hol volt kidörzsölődve? Mert ezek egyformán vannak összeszerelve és a legyártott több százezer TDCi-nél is ugyanitt várható kidörzsölődés! Szerintem házilag megelőzhető, ha meg tudod írni hol volt!
Köszi előre is!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14533 Dátum:
2011.12.22 csütörtök, 16:46:26 »
Egy levegosodo uzemanyagrendszert hogyan kell kivizsgalni? Nem hiszem, hogy komoly gond lenne, de idonkent ugy indul poccre, hogy orom hallgatni, maskor meg kohog egyet-kettot, mire beall az alapjarat, meg pici fust is van meg hidegen inditaskor. Korabban azt mondtatok, hogy izzito vagy levego. Izzitocsere valoban segitett, de nem 100%-osan, es a levegos uzemanyag egyben a nagynyomasu szivattyu keneset is veszelyezteti, ugyhogy utana kellene nezni azert.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14534 Dátum:
2011.12.22 csütörtök, 21:04:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.22 csütörtök, 16:46:26
Egy levegosodo uzemanyagrendszert hogyan kell kivizsgalni? Nem hiszem, hogy komoly gond lenne, de idonkent ugy indul poccre, hogy orom hallgatni, maskor meg kohog egyet-kettot, mire beall az alapjarat, meg pici fust is van meg hidegen inditaskor. Korabban azt mondtatok, hogy izzito vagy levego. Izzitocsere valoban segitett, de nem 100%-osan, es a levegos uzemanyag egyben a nagynyomasu szivattyu keneset is veszelyezteti, ugyhogy utana kellene nezni azert.
AndyA
olajszivárgás nyomát kell keresni.nagynyomású csöveknél,résolajcsöveknél,szűrőnél-és csatlakozásainál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
patrikom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14535 Dátum:
2011.12.22 csütörtök, 22:02:49 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.22 csütörtök, 08:23:18
Hol volt kidörzsölődve? Mert ezek egyformán vannak összeszerelve és a legyártott több százezer TDCi-nél is ugyanitt várható kidörzsölődés! Szerintem házilag megelőzhető, ha meg tudod írni hol volt!
Köszi előre is!
Azt mondták hogy vagy amotortarto vagy váltotartó baknál kimozdolt a helyérőla kábelköteg! és az inditásnál lévő rázkodáskor dőrzsőlődőtt ki !
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14536 Dátum:
2011.12.23 péntek, 01:10:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.22 csütörtök, 16:46:26
Egy levegosodo uzemanyagrendszert hogyan kell kivizsgalni? Nem hiszem, hogy komoly gond lenne, de idonkent ugy indul poccre, hogy orom hallgatni, maskor meg kohog egyet-kettot, mire beall az alapjarat, meg pici fust is van meg hidegen inditaskor. Korabban azt mondtatok, hogy izzito vagy levego. Izzitocsere valoban segitett, de nem 100%-osan, es a levegos uzemanyag egyben a nagynyomasu szivattyu keneset is veszelyezteti, ugyhogy utana kellene nezni azert.
AndyA
Ha tényleg lelevegősödik, akkor azt sokszor hallani is lehet. Garázsban (ahol közel csend van) felnyitod a motorháztetőt, járatod a kocsit, leállítod, és hallgatózol a csatlakozóknál. Ha levegő jut be a rendszerbe, akkor sziszeg meg szörcsögő hangot ad.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14537 Dátum:
2011.12.23 péntek, 12:20:31 »
Ma reggel minusz 2-ben erdekeset csinalt az auto.
Inditas poccre, a korabban emlitett 1-2 apro kohintes nelkul. Kicsi fust hatul, utana semmi. Elmentem vele a sarokig, a zoldsegesig, 1 perc. Kiszalltam, hogy szoljak neki, nezem, hogy feher fust jon hatulrol. Az auto kozben kicsit kelletlen volt, finom gazra nemigen akart jol reagalni, de erosebb pedalnyomasra ugrott, ahogy kellett. Azutan meg ket sarok aposomekig, ujabb 1 perc, ott mar semmi nem jott a kipubol, csak a szokasos poffenes, ha ratoltam egy picit a gazpedalra. Eddigre a kis kelletlenseg is elmult a gazpedalbol. Ilyenkor mi van? Nem fogyaszt rosszabbul, mint szabad lenne neki, ugy megy, mint a raketa, menet kozben semmi eszlelheto hiba.
Van valami hideginditas utani "szivato", dusitas, ami ilyet okozhat? Vagy az EGR dugo az, ami nelkul ez rendesen nagyobbreszt nem tudna hideginditaskor kijonni a kipun, mert visszaterne a szivooldalra?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14538 Dátum:
2011.12.23 péntek, 13:39:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.23 péntek, 12:20:31
Ma reggel minusz 2-ben erdekeset csinalt az auto.
Inditas poccre, a korabban emlitett 1-2 apro kohintes nelkul. Kicsi fust hatul, utana semmi. Elmentem vele a sarokig, a zoldsegesig, 1 perc. Kiszalltam, hogy szoljak neki, nezem, hogy feher fust jon hatulrol. Az auto kozben kicsit kelletlen volt, finom gazra nemigen akart jol reagalni, de erosebb pedalnyomasra ugrott, ahogy kellett. Azutan meg ket sarok aposomekig, ujabb 1 perc, ott mar semmi nem jott a kipubol, csak a szokasos poffenes, ha ratoltam egy picit a gazpedalra. Eddigre a kis kelletlenseg is elmult a gazpedalbol. Ilyenkor mi van? Nem fogyaszt rosszabbul, mint szabad lenne neki, ugy megy, mint a raketa, menet kozben semmi eszlelheto hiba.
Van valami hideginditas utani "szivato", dusitas, ami ilyet okozhat? Vagy az EGR dugo az, ami nelkul ez rendesen nagyobbreszt nem tudna hideginditaskor kijonni a kipun, mert visszaterne a szivooldalra?
AndyA
Szerintem csak a lecsapódott pára jön a kipuból (EGR-rel is jött), 1-2 km-ig jön, aztán minden ok, más autók is füstölögnek ilyenkor, benyás is
Hidegen nekem sem szereti az alapjárat közeli fordulatot be-berángat, de ezt is vehetjük normálisnak, gondolom...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14539 Dátum:
2011.12.23 péntek, 16:31:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.23 péntek, 12:20:31
Ma reggel minusz 2-ben erdekeset csinalt az auto.
Inditas poccre, a korabban emlitett 1-2 apro kohintes nelkul. Kicsi fust hatul, utana semmi. Elmentem vele a sarokig, a zoldsegesig, 1 perc. Kiszalltam, hogy szoljak neki, nezem, hogy feher fust jon hatulrol. Az auto kozben kicsit kelletlen volt, finom gazra nemigen akart jol reagalni, de erosebb pedalnyomasra ugrott, ahogy kellett. Azutan meg ket sarok aposomekig, ujabb 1 perc, ott mar semmi nem jott a kipubol, csak a szokasos poffenes, ha ratoltam egy picit a gazpedalra. Eddigre a kis kelletlenseg is elmult a gazpedalbol. Ilyenkor mi van? Nem fogyaszt rosszabbul, mint szabad lenne neki, ugy megy, mint a raketa, menet kozben semmi eszlelheto hiba.
Van valami hideginditas utani "szivato", dusitas, ami ilyet okozhat? Vagy az EGR dugo az, ami nelkul ez rendesen nagyobbreszt nem tudna hideginditaskor kijonni a kipun, mert visszaterne a szivooldalra?
AndyA
Biztos Te jobban értesz a dolgokhoz mint én, de nem lehet véletlen hogy az amit fehér füstnek gondolsz, csak gőz?
Mikor beindítom kb. indítás után 10percig nekem is jön belőle ez a gőz ha csak járatom, aztán eláll! De menet közben megintcsak jön belőle egy darabig, gondolom a maradék!
A gázt pedig én is így vettem észre. Hidegen kicsit mélyebben kell rálépni, hogy úgy reagáljon mint ahogy kellene!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14540 Dátum:
2011.12.23 péntek, 16:44:50 »
Üdv
Hideg indításoknál ingadozik az alapjáratom 1000-1250 között. Elmegyek vele az első lámpáig(kb:300 méter) megállok még ingadozik egy kicsit és beáll a normális alapjárati állásba. Mi lehet ez a probléma?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14541 Dátum:
2011.12.23 péntek, 16:56:31 »
Idézetet írta: T0aD - 2011.12.23 péntek, 16:44:50
Üdv
Hideg indításoknál ingadozik az alapjáratom 1000-1250 között. Elmegyek vele az első lámpáig(kb:300 méter) megállok még ingadozik egy kicsit és beáll a normális alapjárati állásba. Mi lehet ez a probléma?
Maf szenzort kikéne pucolni/Légtömegmérő/illetve izzítógyertya lehet hogy valamelyik nem megy.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14542 Dátum:
2011.12.23 péntek, 17:14:13 »
A légtömegmérőben kb:14 e km van. A Gyertyák szerintem még gyáriak. Nem tudom, hogy az előző tulaj cserélte-e őket.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14543 Dátum:
2011.12.23 péntek, 17:57:53 »
Idézetet írta: T0aD - 2011.12.23 péntek, 17:14:13
A légtömegmérőben kb:14 e km van. A Gyertyák szerintem még gyáriak. Nem tudom, hogy az előző tulaj cserélte-e őket.
Akkor nézesd meg és ha rossz cseréltesd ki.De vigyázz nehogy beletörjön mert akkor gond van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14544 Dátum:
2011.12.23 péntek, 18:15:01 »
Be kell mérni, hogy jó e? Vagy mi módon lehet kideríteni, hogy milyen állapotban van?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14545 Dátum:
2011.12.23 péntek, 19:18:57 »
Idézetet írta: T0aD - 2011.12.23 péntek, 18:15:01
Be kell mérni, hogy jó e? Vagy mi módon lehet kideríteni, hogy milyen állapotban van?
Villanyosnál a legkönnyebb.HA magad csinálod akkor lekell kötni a közös lemezt ami rajtuk van és az akksiról egy vezetékkel a pozitívról egyenként hozzá érteted.Amelyik szikrázik az jó.Kedden elviszed egy szerelőhöz és megméri neked.A kiszedéssel kell vigyázni mert ha beleszakad akkor kikell fúratni és ahoz lekell venni a hengerfejet.De erre is van megoldás.Ha szerelő csinálja akkor az ő felelősége.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14546 Dátum:
2011.12.23 péntek, 19:24:59 »
OK! Köszönöm a segítséged.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14547 Dátum:
2011.12.23 péntek, 21:37:13 »
Idézetet írta: T0aD - 2011.12.23 péntek, 16:44:50
Üdv
Hideg indításoknál ingadozik az alapjáratom 1000-1250 között. Elmegyek vele az első lámpáig(kb:300 méter) megállok még ingadozik egy kicsit és beáll a normális alapjárati állásba. Mi lehet ez a probléma?
mérj a generátoron áramfelvételt!Ha több mint 80,akkor van valami túlterhelés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14548 Dátum:
2011.12.24 szombat, 18:28:26 »
Boldog karácsonyt mindenkinek
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14549 Dátum:
2011.12.24 szombat, 18:48:11 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.12.24 szombat, 18:28:26
Boldog karácsonyt mindenkinek
Én is kívánok békés boldog ünnepeket minden fórumtársnak és a családjának.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
284
285
286
287
288
289
290
[
291
]
292
293
294
295
296
297
298
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ