Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 08:37:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 284 285 286 287 288 289 290 [291] 292 293 294 295 296 297 298 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14686072 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
teo
Vendég
« Új hozzászólás #14500 Dátum: 2011.12.20 kedd, 10:24:01 »

BTW, azokat a potikat hogyan lehet megnezni, hogy rendben vannak-e?

AndyA

Igen, a formidable is mutatja a potikon mérhető feszültségeket. APP1, APP2, APP3 (Acceleration Pedal Position). Ha nem is tudod, mikor mit kell rajtuk mérni, a pedál mozgatásával esetleg kigurítható, ha baja van.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14501 Dátum: 2011.12.20 kedd, 10:30:59 »

Én nem gondolnám, hogy ez normális.
hát én nemtudom...Domi autóján is hallottam  vigyor3 nem akarok vészmadár lenni, csak mondom!
Az enyém meg mindig csinálja hidegen:

Itt a videóm, amikor visszaesik a fordulat, lehet hallani azt a bizonyos "fütyülést"

http://www.youtube.com/watch?v=gpRv2wSahCk
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #14502 Dátum: 2011.12.20 kedd, 11:06:11 »

hát én nemtudom...Domi autóján is hallottam  vigyor3 nem akarok vészmadár lenni, csak mondom!
Az enyém meg mindig csinálja hidegen:

Itt a videóm, amikor visszaesik a fordulat, lehet hallani azt a bizonyos "fütyülést"

http://www.youtube.com/watch?v=gpRv2wSahCk

Ez szerintem teljesen normalis. Amikor felporgeted a motort, akkor is futyul, mert a turbo is elkezd porogni, csak akkor nem hallod a motorhangtol. Amikor elveszed a gazt, akkor meg leporog, azt hallani, mert a motor mar nem zajong annyira. A turbolyuk forditva is igaz, nem csak gazadasra reagal kesve, hanem gazelvetelre is az ellenkezo iranyban. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14503 Dátum: 2011.12.20 kedd, 11:14:14 »

Ez szerintem teljesen normalis. Amikor felporgeted a motort, akkor is futyul, mert a turbo is elkezd porogni, csak akkor nem hallod a motorhangtol. Amikor elveszed a gazt, akkor meg leporog, azt hallani, mert a motor mar nem zajong annyira. A turbolyuk forditva is igaz, nem csak gazadasra reagal kesve, hanem gazelvetelre is az ellenkezo iranyban. Smiley

AndyA
pontosan eljen

ha meg a kat nincs bent, akkor a felpörgést is lehet hallani, nekem 1300-1400 körül kezdi vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14504 Dátum: 2011.12.20 kedd, 12:58:17 »

hát én nemtudom...Domi autóján is hallottam  vigyor3 nem akarok vészmadár lenni, csak mondom!
Az enyém meg mindig csinálja hidegen:

Itt a videóm, amikor visszaesik a fordulat, lehet hallani azt a bizonyos "fütyülést"

http://www.youtube.com/watch?v=gpRv2wSahCk

Nem remeg a szíjad, vagy valami?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14505 Dátum: 2011.12.20 kedd, 14:34:15 »

Ez szerintem teljesen normalis. Amikor felporgeted a motort, akkor is futyul, mert a turbo is elkezd porogni, csak akkor nem hallod a motorhangtol. Amikor elveszed a gazt, akkor meg leporog, azt hallani, mert a motor mar nem zajong annyira. A turbolyuk forditva is igaz, nem csak gazadasra reagal kesve, hanem gazelvetelre is az ellenkezo iranyban. Smiley

AndyA
hát csak mikor már bemelegszik ez a hang teljesen megszűnik nálam! De problémám nincs és nem is volt belőle szóval biztos normális  eljen
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14506 Dátum: 2011.12.20 kedd, 14:38:22 »

Nem remeg a szíjad, vagy valami?
ó dehogynem  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14507 Dátum: 2011.12.20 kedd, 15:05:15 »

Érdekes jelenségre lettem figyelmes. Reggel hideg időben (4 C° alatt, amikor automatikusan bekapcsol az első és hátsó ablak fűtés), kb. 5 perc járatás után, gyorsításnál fütyülő turbó hang jön el. Amint kikapcsolom az ablak fűtéseket a hang azonnal megszűnik. Az autónak ereje van, csak reggelente ez a hang... Melyik cső lehet a felelős vagy mi okozhatja a hiba jelenséget?
Valamelyik csapágy lesz a generátor segédszíj rendszerben. A nagyobb terhelésre kezd el sípolni.
A turbó független az ablakfűtéstől. Az enyémen pl. már 2 éve sivít kicsit a turbó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14508 Dátum: 2011.12.20 kedd, 15:07:16 »

PLEASE HELP ME! integet2

Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni az autómmal kapcsolatban, most esett át egy teljes üzemanyagrendszer felújításon....tételesen porlasztócsúcsok teljes felújítása 4db 55e\db, CRszivattyú felújítás (vmi forgófej volt rossz) 70ezer forint...nemrég hívott a szerelő, hogy kész volna az autó persze óriás úszásban van a kocsival mert csütörtökön mennék ausztriába és az utsó pillanatban közli velem, hogy "nem az igazi" ..... motor hidegen alapjáraton "bedadog"...... van valakinek valami ötlete? Nem akarok ottmaradni a kocsival sehol...teljes a káosz....ezer köszönet és szép estét  worship
hanyadik szettet cseréled? Visszaolvasva a hsz-eidet, kb már a 3. lehet. Enniyt mész a géppel vagy kannából tankolsz vagy nem jó helyre hordod? Egyáltalán belevaló alkatrészeket tesznek bele? Kellene a motor kód és az évjárat (nem a forgalmoba helyezési, hanem az alvázszámba kódolt), meg több infó, hogy segíteni tudjunk.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #14509 Dátum: 2011.12.20 kedd, 18:28:25 »

Valamelyik csapágy lesz a generátor segédszíj rendszerben. A nagyobb terhelésre kezd el sípolni.
A turbó független az ablakfűtéstől. Az enyémen pl. már 2 éve sivít kicsit a turbó.

Megoldási javaslat? Huh? Huh?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14510 Dátum: 2011.12.20 kedd, 18:32:59 »

Megoldási javaslat? Huh? Huh?
feszítőgörgők, generátor csapágyak ellenőrzése, cseréje. Ha a generátor lent van, érdemes cserélni benne a szénkeféket, csapágyakat, csúszógyűrűr szabályoztatni és szabadonfutó szíjtárcsássá alakítani.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #14511 Dátum: 2011.12.20 kedd, 19:24:43 »

hát ha van hibakód, akkor nem annyira kellene elmenni vele mert asszem az nemjó!
kiszedni meg 5perc

van kód törlö kütyüm.nem probléma a törlés.ha elötte jön akkor megvárom vele a müszaki napját és akkor kitörlöm.ugyse jön vissza olyan 2-300 km alatt.csak az a kérdés hogy a kipufogo gáz ami összetevöket tartalmaz azok miatt mennyivel lesz rosszabb az érték...erre kéne a válasz.mert ki tudom törölni a hibát bármikor.
üdv.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14512 Dátum: 2011.12.20 kedd, 20:06:32 »

van kód törlö kütyüm.nem probléma a törlés.ha elötte jön akkor megvárom vele a müszaki napját és akkor kitörlöm.ugyse jön vissza olyan 2-300 km alatt.csak az a kérdés hogy a kipufogo gáz ami összetevöket tartalmaz azok miatt mennyivel lesz rosszabb az érték...erre kéne a válasz.mert ki tudom törölni a hibát bármikor.
üdv.
Semmivel hiszen ha levan dugózva jobb nem,,!!!TZS  is előtte kitörölte és beállt vele a műszakira és tuti volt neki.Az enyém is a régitulajnál dugózva ment át. és most is így megy.Csak nekem nemkell törölni mert vákumos az enyém.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14513 Dátum: 2011.12.20 kedd, 20:10:24 »

van kód törlö kütyüm.nem probléma a törlés.ha elötte jön akkor megvárom vele a müszaki napját és akkor kitörlöm.ugyse jön vissza olyan 2-300 km alatt.csak az a kérdés hogy a kipufogo gáz ami összetevöket tartalmaz azok miatt mennyivel lesz rosszabb az érték...erre kéne a válasz.mert ki tudom törölni a hibát bármikor.
üdv.
Koromtartamot tudják mérni (az csökken a dugózás miatt)
A NOX-t nem tudják mérni (ez nő valamelyest)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14514 Dátum: 2011.12.20 kedd, 20:18:38 »

Megoldási javaslat? Huh? Huh?
le kell dobni a generátorszíjat,és megnézni,hogy mit hajtottál csapágyasra! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14515 Dátum: 2011.12.20 kedd, 20:19:08 »

van kód törlö kütyüm.nem probléma a törlés.ha elötte jön akkor megvárom vele a müszaki napját és akkor kitörlöm.ugyse jön vissza olyan 2-300 km alatt.csak az a kérdés hogy a kipufogo gáz ami összetevöket tartalmaz azok miatt mennyivel lesz rosszabb az érték...erre kéne a válasz.mert ki tudom törölni a hibát bármikor.
üdv.
NEM lesz rosszabb a mért érték sem!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14516 Dátum: 2011.12.20 kedd, 20:24:33 »

állítólag újraprogramozta, és kompresszió is nagyjából egyforma a hengerekben nem értem...meg remélem holnap amikor megyek az autóért kitalálja a hiba okát, mert ez már idegölő...
mennyi km van most benne?Korábban Stealt mérte az autód?Akkor mi volt vele?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #14517 Dátum: 2011.12.20 kedd, 21:23:26 »

Koromtartamot tudják mérni (az csökken a dugózás miatt)
A NOX-t nem tudják mérni (ez nő valamelyest)

köszönöm uraim! worship
Naplózva
patrikom
Vendég
« Új hozzászólás #14518 Dátum: 2011.12.20 kedd, 22:20:30 »

Jöszi mindenkinek a jótanácsokat! De hála isten nem porlasztó baja volt neki ,de a szervizben 20 perc után közölték velem hogy valoszinüleg ki kell cserélni. Erre törölték a hibakodokat és az autó nem indult utánna! Végül kiderült kb6 órás ford szervizi munkával hogy az egyik kábelköteg kimozdult a helyéről és négy szál kábel kidörzsölödött, plusz kettő elszakadt benne! Valami szivattyú vezérlő kábelek lehettek! Aztán ujraprogramozták és tőkéletes lett! Az ár pedig töredéke lett mint ha porlasztó csucsokat kén cserélni! 25eFt! Eltünt a villogo izzitás és jól is megy! mégegyszer köszi mindenkinek a segitséget
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14519 Dátum: 2011.12.20 kedd, 23:38:29 »

Jöszi mindenkinek a jótanácsokat! De hála isten nem porlasztó baja volt neki ,de a szervizben 20 perc után közölték velem hogy valoszinüleg ki kell cserélni. Erre törölték a hibakodokat és az autó nem indult utánna! Végül kiderült kb6 órás ford szervizi munkával hogy az egyik kábelköteg kimozdult a helyéről és négy szál kábel kidörzsölödött, plusz kettő elszakadt benne! Valami szivattyú vezérlő kábelek lehettek! Aztán ujraprogramozták és tőkéletes lett! Az ár pedig töredéke lett mint ha porlasztó csucsokat kén cserélni! 25eFt! Eltünt a villogo izzitás és jól is megy! mégegyszer köszi mindenkinek a segitséget
eljen
ez elég extrém hiba...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #14520 Dátum: 2011.12.21 szerda, 07:27:18 »

eljen
ez elég extrém hiba...

Nem tipikus. Mondjuk nekem az angol Escortomban fordult elo az, hogy az uzemanyagot megszakito magnesszelep drotja dorzsolodott ki egyedul a teljes kabelkotegbol, igy nem kapott uzemanyagot az auto, amikor rovidre csukott a kasztnihoz es kiverte a biztit. Gyosszerviz utszelen: kiszedte a szelepbol a belsejet, igy gyujtas levetele utan a kis 1.8D siman pofogott tovabb. Smiley Ugy kellett fekkel es kuplunggal lefullasztani. Azutan 10 centi szigszalag orvosolta a hibat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14521 Dátum: 2011.12.21 szerda, 12:26:42 »

Jöszi mindenkinek a jótanácsokat! De hála isten nem porlasztó baja volt neki ,de a szervizben 20 perc után közölték velem hogy valoszinüleg ki kell cserélni. Erre törölték a hibakodokat és az autó nem indult utánna! Végül kiderült kb6 órás ford szervizi munkával hogy az egyik kábelköteg kimozdult a helyéről és négy szál kábel kidörzsölödött, plusz kettő elszakadt benne! Valami szivattyú vezérlő kábelek lehettek! Aztán ujraprogramozták és tőkéletes lett! Az ár pedig töredéke lett mint ha porlasztó csucsokat kén cserélni! 25eFt! Eltünt a villogo izzitás és jól is megy! mégegyszer köszi mindenkinek a segitséget
bakker...ezt a hibát megtalálni.... eljen
És simán kicseréltették volna megen a teljes üza rendszert vagy félmilláért.... falbav
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14522 Dátum: 2011.12.21 szerda, 13:24:23 »

bakker...ezt a hibát megtalálni.... eljen
És simán kicseréltették volna megen a teljes üza rendszert vagy félmilláért.... falbav
Azt is csk papiron és valaki igen jól járt volna az elszámolt alkatrészekkel, privátban.
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #14523 Dátum: 2011.12.21 szerda, 13:45:28 »

Azt is csk papiron és valaki igen jól járt volna az elszámolt alkatrészekkel, privátban.

Hat azert en elegge csodalkoznek, ha full fizeto javitas eseten a kiszerelt alkatreszeket nem adnak vissza, ill. akar csak a jovahagyasom nelkul dobnak ki a kukaba. Meg a GO-szurot is el szoktam hozni a szervizbol... Aki ilyen szervizbe jar, az szinte maga keri, hogy atcsesszek a fejet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14524 Dátum: 2011.12.21 szerda, 14:06:04 »

Hat azert en elegge csodalkoznek, ha full fizeto javitas eseten a kiszerelt alkatreszeket nem adnak vissza, ill. akar csak a jovahagyasom nelkul dobnak ki a kukaba. Meg a GO-szurot is el szoktam hozni a szervizbol... Aki ilyen szervizbe jar, az szinte maga keri, hogy atcsesszek a fejet.

AndyA
csak annyit kell mondania, hogy kérték vissza cseredarabnak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #14525 Dátum: 2011.12.21 szerda, 14:11:11 »

csak annyit kell mondania, hogy kérték vissza cseredarabnak

Nem minden holmi cserefelaras, sot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14526 Dátum: 2011.12.21 szerda, 14:17:12 »

Nem minden holmi cserefelaras, sot.

AndyA
de a pcs meg a magasnyomású általában igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #14527 Dátum: 2011.12.21 szerda, 14:54:17 »

de a pcs meg a magasnyomású általában igen

Azokra viszont van a Ford szerviznel olcsobb megoldas is, ami semmivel se rosszabb. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14528 Dátum: 2011.12.21 szerda, 15:09:48 »

Azokra viszont van a Ford szerviznel olcsobb megoldas is, ami semmivel se rosszabb. Smiley

AndyA
ok, de aki betolja egy szervízbe az azért teszi, mert nem tud ezekről.

tehát ha egy ilyennek mondják, hogy kellett vissza cserébe 99% hogy el is hiszi.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #14529 Dátum: 2011.12.21 szerda, 15:15:30 »

ok, de aki betolja egy szervízbe az azért teszi, mert nem tud ezekről.

tehát ha egy ilyennek mondják, hogy kellett vissza cserébe 99% hogy el is hiszi.

Az ilyennek vagy nagyon sok penze van es nagyon keves ideje, vagy akar nyugodtan a homlokara is tetovaltathatja, hogy "BALEK".  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
patrikom
Vendég
« Új hozzászólás #14530 Dátum: 2011.12.21 szerda, 23:48:33 »

bakker...ezt a hibát megtalálni.... eljen
És simán kicseréltették volna megen a teljes üza rendszert vagy félmilláért.... falbav
Igazad van velem is elösször kiakarták cseréltetni csak az volt a szerencsém hogy a hibakodok tőrlése után nem indult az autó! mondtam nekik hogy elakarok menni az autoval erre nekiláttak keresni a hibát és Kb 6 ora munka után megtalálták a kábelkötegben lévő szakadás kidőrzsőlődést! Egyébként ha kodolás után elindul mint ahogyan szokott kicseréltették volna az izzitokat és a magasnyomásut de a problémát ez sem oldotta volna meg !
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14531 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 00:00:59 »

Igazad van velem is elösször kiakarták cseréltetni csak az volt a szerencsém hogy a hibakodok tőrlése után nem indult az autó! mondtam nekik hogy elakarok menni az autoval erre nekiláttak keresni a hibát és Kb 6 ora munka után megtalálták a kábelkötegben lévő szakadás kidőrzsőlődést! Egyébként ha kodolás után elindul mint ahogyan szokott kicseréltették volna az izzitokat és a magasnyomásut de a problémát ez sem oldotta volna meg !
A szivattyút minek,volt rá konkrét hibakód?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14532 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 08:23:18 »

Igazad van velem is elösször kiakarták cseréltetni csak az volt a szerencsém hogy a hibakodok tőrlése után nem indult az autó! mondtam nekik hogy elakarok menni az autoval erre nekiláttak keresni a hibát és Kb 6 ora munka után megtalálták a kábelkötegben lévő szakadás kidőrzsőlődést! Egyébként ha kodolás után elindul mint ahogyan szokott kicseréltették volna az izzitokat és a magasnyomásut de a problémát ez sem oldotta volna meg !
Hol volt kidörzsölődve? Mert ezek egyformán vannak összeszerelve és a legyártott több százezer TDCi-nél is ugyanitt várható kidörzsölődés! Szerintem házilag megelőzhető, ha meg tudod írni hol volt!
Köszi előre is!  worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #14533 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 16:46:26 »

Egy levegosodo uzemanyagrendszert hogyan kell kivizsgalni? Nem hiszem, hogy komoly gond lenne, de idonkent ugy indul poccre, hogy orom hallgatni, maskor meg kohog egyet-kettot, mire beall az alapjarat, meg pici fust is van meg hidegen inditaskor. Korabban azt mondtatok, hogy izzito vagy levego. Izzitocsere valoban segitett, de nem 100%-osan, es a levegos uzemanyag egyben a nagynyomasu szivattyu keneset is veszelyezteti, ugyhogy utana kellene nezni azert.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14534 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 21:04:27 »

Egy levegosodo uzemanyagrendszert hogyan kell kivizsgalni? Nem hiszem, hogy komoly gond lenne, de idonkent ugy indul poccre, hogy orom hallgatni, maskor meg kohog egyet-kettot, mire beall az alapjarat, meg pici fust is van meg hidegen inditaskor. Korabban azt mondtatok, hogy izzito vagy levego. Izzitocsere valoban segitett, de nem 100%-osan, es a levegos uzemanyag egyben a nagynyomasu szivattyu keneset is veszelyezteti, ugyhogy utana kellene nezni azert.

AndyA
olajszivárgás nyomát kell keresni.nagynyomású csöveknél,résolajcsöveknél,szűrőnél-és csatlakozásainál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
patrikom
Vendég
« Új hozzászólás #14535 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 22:02:49 »

Hol volt kidörzsölődve? Mert ezek egyformán vannak összeszerelve és a legyártott több százezer TDCi-nél is ugyanitt várható kidörzsölődés! Szerintem házilag megelőzhető, ha meg tudod írni hol volt!
Köszi előre is!  worship
Azt mondták hogy vagy amotortarto vagy váltotartó baknál kimozdolt a helyérőla kábelköteg! és az inditásnál lévő rázkodáskor dőrzsőlődőtt ki !
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #14536 Dátum: 2011.12.23 péntek, 01:10:39 »

Egy levegosodo uzemanyagrendszert hogyan kell kivizsgalni? Nem hiszem, hogy komoly gond lenne, de idonkent ugy indul poccre, hogy orom hallgatni, maskor meg kohog egyet-kettot, mire beall az alapjarat, meg pici fust is van meg hidegen inditaskor. Korabban azt mondtatok, hogy izzito vagy levego. Izzitocsere valoban segitett, de nem 100%-osan, es a levegos uzemanyag egyben a nagynyomasu szivattyu keneset is veszelyezteti, ugyhogy utana kellene nezni azert.

AndyA

Ha tényleg lelevegősödik, akkor azt sokszor hallani is lehet. Garázsban (ahol közel csend van) felnyitod a motorháztetőt, járatod a kocsit, leállítod, és hallgatózol a csatlakozóknál. Ha levegő jut be a rendszerbe, akkor sziszeg meg szörcsögő hangot ad.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #14537 Dátum: 2011.12.23 péntek, 12:20:31 »

Ma reggel minusz 2-ben erdekeset csinalt az auto.

Inditas poccre, a korabban emlitett 1-2 apro kohintes nelkul. Kicsi fust hatul, utana semmi. Elmentem vele a sarokig, a zoldsegesig, 1 perc. Kiszalltam, hogy szoljak neki, nezem, hogy feher fust jon hatulrol. Az auto kozben kicsit kelletlen volt, finom gazra nemigen akart jol reagalni, de erosebb pedalnyomasra ugrott, ahogy kellett. Azutan meg ket sarok aposomekig, ujabb 1 perc, ott mar semmi nem jott a kipubol, csak a szokasos poffenes, ha ratoltam egy picit a gazpedalra. Eddigre a kis kelletlenseg is elmult a gazpedalbol. Ilyenkor mi van? Nem fogyaszt rosszabbul, mint szabad lenne neki, ugy megy, mint a raketa, menet kozben semmi eszlelheto hiba.

Van valami hideginditas utani "szivato", dusitas, ami ilyet okozhat? Vagy az EGR dugo az, ami nelkul ez rendesen nagyobbreszt nem tudna hideginditaskor kijonni a kipun, mert visszaterne a szivooldalra?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #14538 Dátum: 2011.12.23 péntek, 13:39:37 »

Ma reggel minusz 2-ben erdekeset csinalt az auto.

Inditas poccre, a korabban emlitett 1-2 apro kohintes nelkul. Kicsi fust hatul, utana semmi. Elmentem vele a sarokig, a zoldsegesig, 1 perc. Kiszalltam, hogy szoljak neki, nezem, hogy feher fust jon hatulrol. Az auto kozben kicsit kelletlen volt, finom gazra nemigen akart jol reagalni, de erosebb pedalnyomasra ugrott, ahogy kellett. Azutan meg ket sarok aposomekig, ujabb 1 perc, ott mar semmi nem jott a kipubol, csak a szokasos poffenes, ha ratoltam egy picit a gazpedalra. Eddigre a kis kelletlenseg is elmult a gazpedalbol. Ilyenkor mi van? Nem fogyaszt rosszabbul, mint szabad lenne neki, ugy megy, mint a raketa, menet kozben semmi eszlelheto hiba.

Van valami hideginditas utani "szivato", dusitas, ami ilyet okozhat? Vagy az EGR dugo az, ami nelkul ez rendesen nagyobbreszt nem tudna hideginditaskor kijonni a kipun, mert visszaterne a szivooldalra?

AndyA
Szerintem csak a lecsapódott pára jön a kipuból (EGR-rel is jött), 1-2 km-ig jön, aztán minden ok, más autók is füstölögnek ilyenkor, benyás is Smiley
Hidegen nekem sem szereti az alapjárat közeli fordulatot be-berángat, de ezt is vehetjük normálisnak, gondolom...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14539 Dátum: 2011.12.23 péntek, 16:31:41 »

Ma reggel minusz 2-ben erdekeset csinalt az auto.

Inditas poccre, a korabban emlitett 1-2 apro kohintes nelkul. Kicsi fust hatul, utana semmi. Elmentem vele a sarokig, a zoldsegesig, 1 perc. Kiszalltam, hogy szoljak neki, nezem, hogy feher fust jon hatulrol. Az auto kozben kicsit kelletlen volt, finom gazra nemigen akart jol reagalni, de erosebb pedalnyomasra ugrott, ahogy kellett. Azutan meg ket sarok aposomekig, ujabb 1 perc, ott mar semmi nem jott a kipubol, csak a szokasos poffenes, ha ratoltam egy picit a gazpedalra. Eddigre a kis kelletlenseg is elmult a gazpedalbol. Ilyenkor mi van? Nem fogyaszt rosszabbul, mint szabad lenne neki, ugy megy, mint a raketa, menet kozben semmi eszlelheto hiba.

Van valami hideginditas utani "szivato", dusitas, ami ilyet okozhat? Vagy az EGR dugo az, ami nelkul ez rendesen nagyobbreszt nem tudna hideginditaskor kijonni a kipun, mert visszaterne a szivooldalra?

AndyA
Biztos Te jobban értesz a dolgokhoz mint én, de nem lehet véletlen hogy az amit fehér füstnek gondolsz, csak gőz?  Roll Eyes

Mikor beindítom kb. indítás után 10percig nekem is jön belőle ez a gőz ha csak járatom, aztán eláll! De menet közben megintcsak jön belőle egy darabig, gondolom a maradék!
A gázt pedig én is így vettem észre. Hidegen kicsit mélyebben kell rálépni, hogy úgy reagáljon mint ahogy kellene!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #14540 Dátum: 2011.12.23 péntek, 16:44:50 »

Üdv

Hideg indításoknál ingadozik az alapjáratom 1000-1250 között. Elmegyek vele az első lámpáig(kb:300 méter) megállok még ingadozik egy kicsit és beáll a normális alapjárati állásba. Mi lehet ez a probléma?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14541 Dátum: 2011.12.23 péntek, 16:56:31 »

Üdv

Hideg indításoknál ingadozik az alapjáratom 1000-1250 között. Elmegyek vele az első lámpáig(kb:300 méter) megállok még ingadozik egy kicsit és beáll a normális alapjárati állásba. Mi lehet ez a probléma?
Maf szenzort kikéne pucolni/Légtömegmérő/illetve izzítógyertya lehet hogy valamelyik nem megy.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #14542 Dátum: 2011.12.23 péntek, 17:14:13 »

A légtömegmérőben kb:14 e km van. A Gyertyák szerintem még gyáriak. Nem tudom, hogy az előző tulaj cserélte-e őket.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14543 Dátum: 2011.12.23 péntek, 17:57:53 »

A légtömegmérőben kb:14 e km van. A Gyertyák szerintem még gyáriak. Nem tudom, hogy az előző tulaj cserélte-e őket.
Akkor nézesd meg és ha rossz cseréltesd ki.De vigyázz nehogy beletörjön mert akkor gond van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #14544 Dátum: 2011.12.23 péntek, 18:15:01 »

Be kell mérni, hogy jó e? Vagy mi módon lehet kideríteni, hogy milyen állapotban van?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14545 Dátum: 2011.12.23 péntek, 19:18:57 »

Be kell mérni, hogy jó e? Vagy mi módon lehet kideríteni, hogy milyen állapotban van?
Villanyosnál a legkönnyebb.HA magad csinálod akkor lekell kötni a közös lemezt ami rajtuk van és az akksiról egy vezetékkel a pozitívról egyenként hozzá érteted.Amelyik szikrázik az jó.Kedden elviszed egy szerelőhöz és megméri neked.A kiszedéssel kell vigyázni mert ha beleszakad akkor kikell fúratni és ahoz lekell venni a hengerfejet.De erre is van megoldás.Ha szerelő csinálja akkor az ő felelősége.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #14546 Dátum: 2011.12.23 péntek, 19:24:59 »

OK! Köszönöm a segítséged.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14547 Dátum: 2011.12.23 péntek, 21:37:13 »

Üdv

Hideg indításoknál ingadozik az alapjáratom 1000-1250 között. Elmegyek vele az első lámpáig(kb:300 méter) megállok még ingadozik egy kicsit és beáll a normális alapjárati állásba. Mi lehet ez a probléma?
mérj a generátoron áramfelvételt!Ha több mint 80,akkor van valami túlterhelés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #14548 Dátum: 2011.12.24 szombat, 18:28:26 »

Boldog karácsonyt mindenkinek
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14549 Dátum: 2011.12.24 szombat, 18:48:11 »

Boldog karácsonyt mindenkinek
Én is kívánok békés boldog ünnepeket minden fórumtársnak és a családjának. worship worship worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 284 285 286 287 288 289 290 [291] 292 293 294 295 296 297 298 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.