Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:55:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
389
390
391
392
393
394
395
[
396
]
397
398
399
400
401
402
403
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14662750 alkalommal)
0 Felhasználó és 189 vendég van a témában
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19750 Dátum:
2012.09.01 szombat, 23:09:08 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.01 szombat, 21:29:40
Mint ahogy máshol is írták már, 1 turbónak rengeteget ki kell bírni, soxor annyit mint a motor, ha minden jó, és odafigyelnek rá. Ha felújított nem bírt ki 1 évet, akkor ott más gond is van. Pl nem kap elég olajat.Turbós cégek honlapján is írnak erről. Vissza kellene menni oda ahol felrakták, felújították. 1 normális diagot is kellene csináltatnod.
koszonom hozzaszolasod!
az elozo turbonal a geometria kornyeken ment el valami(csorgott..) a lapatok nem mozogtak.. ezzel a turboval mint ha jobban ment volna az elso napokban..
mint ha valami miatt vissza esne az ero a motorban.
Azt megint nem tudom hogy az ido mulasaval (par honap) miert erzekenyedik a levego szurore..
Volt olyan hogy szuro csere, majd kb 3 honapra ra mikor elegge eldugult,elkoszolodott a szuro szinte mar nem ment az auto..
lehet valami szenzor, vagy vakum cso... stb??
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19751 Dátum:
2012.09.01 szombat, 23:16:43 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.09.01 szombat, 23:09:08
koszonom hozzaszolasod!
az elozo turbonal a geometria kornyeken ment el valami(csorgott..) a lapatok nem mozogtak.. ezzel a turboval mint ha jobban ment volna az elso napokban..
mint ha valami miatt vissza esne az ero a motorban.
Azt megint nem tudom hogy az ido mulasaval (par honap) miert erzekenyedik a levego szurore..
Volt olyan hogy szuro csere, majd kb 3 honapra ra mikor elegge eldugult,elkoszolodott a szuro szinte mar nem ment az auto..
lehet valami szenzor, vagy vakum cso... stb??
légtömegmérő volt tisztítva? füst van?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19752 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 11:25:03 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.01 szombat, 23:16:43
légtömegmérő volt tisztítva? füst van?
[/quote
Az elmúlt 1 évben 2 szer is, legutoljára 3 hónapja.
Viszont van egy csere darabom egy másik 130lovasbol ami szinten 2003-as modell volt. Érdemes azt bele raknom pár napra és figyelgetni??
Az azért érdekes hogy a levegő szűrő beporosodik és akkor nagyon erőtlen, ha kicserelem akkor megy szépen.. Legtomeg merotol lehet "levegő hiányos?"
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19753 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 13:48:33 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.09.02 vasárnap, 11:25:03
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.01 szombat, 23:16:43
légtömegmérő volt tisztítva? füst van?
[/quote
Az elmúlt 1 évben 2 szer is, legutoljára 3 hónapja.
Viszont van egy csere darabom egy másik 130lovasbol ami szinten 2003-as modell volt. Érdemes azt bele raknom pár napra és figyelgetni??
Az azért érdekes hogy a levegő szűrő beporosodik és akkor nagyon erőtlen, ha kicserelem akkor megy szépen.. Legtomeg merotol lehet "levegő hiányos?"
Te itt más lehet.Ha olajcserekor kicserélem a levegő szürőt ami 13000km-t teszem az is koszos addigra de a menésben nem okoz gondot.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19754 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 17:21:43 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.09.02 vasárnap, 11:25:03
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.01 szombat, 23:16:43
légtömegmérő volt tisztítva? füst van?
Az elmúlt 1 évben 2 szer is, legutoljára 3 hónapja.
Viszont van egy csere darabom egy másik 130lovasbol ami szinten 2003-as modell volt. Érdemes azt bele raknom pár napra és figyelgetni??
Az azért érdekes hogy a levegő szűrő beporosodik és akkor nagyon erőtlen, ha kicserelem akkor megy szépen.. Legtomeg merotol lehet "levegő hiányos?"
Ez elég érdekes. Mennyi km alatt porosodik be? Ha van akkor próbáld ki, nem vesztesz semmit.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
mexmex
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19755 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 17:58:02 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.25 szombat, 19:29:12
Akár gázolajszűrő dugulhatott el, vagy valami nem odavaló van a gázolajban.
De az is lehet, hogy teljesen független a tankolástól, csak véletlen egybeesés.
Használd el a teljes tankot, minél üresebb legyen, amikor rátankolsz. És ha abbahagyja... akkor ennyi volt.
Hibát kéne olvasni. Ha hibakódot ad, írd már ide a számát.
Köszi a segítséget.A hibakód:
P 1211 és P0251
Egyébként gázolajszűrő cserélve lett és sajnos a probléma nem szűnt meg, ugyanúgy leáll, vagy jelez az izzításjelző menet közben.
Köszi.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19756 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 18:30:33 »
Idézetet írta: mexmex - 2012.09.02 vasárnap, 17:58:02
Köszi a segítséget.A hibakód:
P 1211 és P0251
Egyébként gázolajszűrő cserélve lett és sajnos a probléma nem szűnt meg, ugyanúgy leáll, vagy jelez az izzításjelző menet közben.
Köszi.
Akkor keress tovább poharaztasd meg a csúcsokat kiindulásnak .Gyári diagon a szivattyút is néztétek,továbbá nézted nincs-e gázolaj szivárgás a csúcsoknál levegősödés.
Itt a nyomással van gond vagy kevés vagy magas.Lehet a szivattyúban a nyomás szabályozó is okozhat ilyet.Kezd a poharazással.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
mondi
«
Új hozzászólás #19757 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 19:17:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.09.02 vasárnap, 13:48:33
Te itt más lehet.Ha olajcserekor kicserélem a levegő szürőt ami 13000km-t teszem az is koszos addigra de a menésben nem okoz gondot.
Pontosan! tobbet kellene kibirnia mint nekem!
kb 3000-6000 kozott bir
amikor szurot csereltem mindig tisztitottam a legtomegmerot is.
viszont most bele raktam a csere darabot, levegoszurobol a port ki utogettem..
most szepen jar ujra!
kivancsi leszek meddig huzza most a szuro!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19758 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 19:23:45 »
hozza teszem hogy (meleg motornal persze) mikor dinamikusabban probalom a gazpedalt szabalyozni akkor van nemi fustje - meiknek nincs..
viszont a fustolesre nem panaszkodom!
Az meg sz.tem egy jarhato ut hogy a kopogas erzekelot es a szivosor alatti szenzort szinten csere darabra kicserelem hogy mit mutat ugy az ossz kep..
-a napi rutin: reggel inditok, varok 3-8 percet (biztos ami biztos) es indulok.. ilyenkor az elso inditasnal es az azt koveto idoszakban az uzemi homerseklet elereseig jobban harap, es jobban is huz!
a nap vegere ez a teljesitmeny mintha csokkenne uzemmeleg hassznalatban..- erre valami lehetoseg??
fogyasztas varosban 6-6.5 korul-tehat ezzel sincs gondom.
mikor a szuros,levegos problemak elo jonnek akkor a fogyasztason is latszik!
Naplózva
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19759 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 08:13:59 »
Sziasztok,
Péntek estére elgyengült, rángatott és iszonyatos füstöt kezdett eregetni a kocsi. Fater vezette és teljesen kétségbe esetten hívott, mert szombaton fellépésük volt: ők lettek volna a felvezetőautó a húgom esküvőjén
De így nem lehetett mert koromba borították volna az egész násznépet! Meg hát a kocsiért is nagyon aggódott
Nekem egyből beugrott, hogy itt a fórumon ilyenkor mindig azt ajánljátok, hogy ilyenkor a turbócsöveket nézze át az ember, így szombat hajnalban első dolgunk ez volt. Meg is lett a ludas gyorsan: az EGR utáni turbócső volt hosszában elrepedve egyből az EGR alatt. Piros szigszalaggal körbetekertük rendesen, bár nagyon kevés hely volt a cső körül.... A hétvégét kibírta (szombaton a lagzit, meg vasárnap a hazautat: sum= kb.200km)
Most szeretnénk kicserélni az érintett turbócsövet és szeretném megkérdezni, hogy egyrészt milyen cikkszám alatt fut ez az alkatrész és hol érdemes beszerezni? Más részt, hogy Ti gyárira szoktátok lecserélni, vagy valami erősebb kivitelt vesztek bele? (milyet? honnan? mennyiért?)
Előre is köszi a válaszokat!
Ha megjöttek a képek a fotóstól, majd töltök fel a kocsiról, mert nagyon szép volt feldíszítve
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19760 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 08:28:38 »
Idézetet írta: Gabee - 2012.09.03 hétfő, 08:13:59
Bemész pl a cromaxba és kérsz egy turbócsővet (nyugi tudni fogják mi az adtak már el pár darabot) Ha erősebbre akarod akkor csináltanod kell egy fém turbócsővet vállalkozó szellemű lakatossal.
Naplózva
Adamkoo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19761 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 11:10:14 »
Hello,
bocsi a hülye kérdésért, de a motorszámot hol a túróban találom meg? Hol keressem?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19762 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 11:20:26 »
Idézetet írta: Gabee - 2012.09.03 hétfő, 08:13:59
Most szeretnénk kicserélni az érintett turbócsövet és szeretném megkérdezni, hogy egyrészt milyen cikkszám alatt fut ez az alkatrész és hol érdemes beszerezni? Más részt, hogy Ti gyárira szoktátok lecserélni, vagy valami erősebb kivitelt vesztek bele? (milyet? honnan? mennyiért?)
Előre is köszi a válaszokat!
Ha megjöttek a képek a fotóstól, majd töltök fel a kocsiról, mert nagyon szép volt feldíszítve
Jöhetnek a képek
Páran közülünk kicseréltük a teljes cső szettet. Ha a leggyakrabban kihasadót (épp az EGR-re csatlakozót) egy masszív és merev csőre cseréled, akkor utána a többi megmaradt gumicső között oszlik meg a terhelés. Kilukadhat másik is hamarosan. Egy ilyen EGR csőszakasz elég drága, és csak egy a 7 db-os készletből!
Mi kiszámoltuk, hogy inkább beszerzünk egy szilikon készletet, ami "örökös".
Legalábbis eddig még senkinek sem lukadt ki, ezt takarja az alárásokban a "Forge"
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19763 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 11:36:03 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.09.03 hétfő, 11:20:26
Ha a leggyakrabban kihasadót (épp az EGR-re csatlakozót) egy masszív és merev csőre cseréled, akkor utána a többi megmaradt gumicső között oszlik meg a terhelés. Kilukadhat másik is hamarosan. Egy ilyen EGR csőszakasz elég drága, és csak egy a 7 db-os készletből!
Mi kiszámoltuk, hogy inkább beszerzünk egy szilikon készletet, ami "örökös".
Legalábbis eddig még senkinek sem lukadt ki, ezt takarja az alárásokban a "Forge"
Attól még ugyanakkora lesz a terhelés a többi csőre... ha azt kicseréled fémre, a nyomás ugyanakkora marad...
Nem csak a nyomás, hanem a meleg, kormos-olajos levegő, és a remegés teszi tönkre.
Nekem még minden csövem gyári... ettől még a forge szett jó ötlet. Vagy a vascső (nekem a forge a szimpatikusabb).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19764 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 11:39:08 »
Sziasztok!
Kiszakadt a vastag turbócsövem
, ami az EGR-re csatlakozik. Sajnos cserélni kell. Olyan a hangja a gípnek, ha gázt adok, hogy csak na...
Nem tudjátok, hol lehet kapni? A FORD szervizben kérdeztem az árát, ott 23.000 környékén mondtak... Nem drága egy kicsit?
Köszi.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19765 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 11:51:37 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2012.09.03 hétfő, 11:39:08
Sziasztok!
Kiszakadt a vastag turbócsövem
, ami az EGR-re csatlakozik. Sajnos cserélni kell. Olyan a hangja a gípnek, ha gázt adok, hogy csak na...
Nem tudjátok, hol lehet kapni? A FORD szervizben kérdeztem az árát, ott 23.000 környékén mondtak... Nem drága egy kicsit?
Nézd meg a
www.cromax.hu
www.nagyauto.hu
oldalakon. Kérhetsz árat wyctor nevű userünktől, vehetsz bontottat, fém csőre cserélheted, vehetsz forge szettet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19766 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 12:13:56 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.03 hétfő, 11:51:37
Nézd meg a
www.cromax.hu
www.nagyauto.hu
oldalakon. Kérhetsz árat wyctor nevű userünktől, vehetsz bontottat, fém csőre cserélheted, vehetsz forge szettet.
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19767 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 12:31:01 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2012.09.03 hétfő, 11:39:08
Sziasztok!
Kiszakadt a vastag turbócsövem
, ami az EGR-re csatlakozik. Sajnos cserélni kell. Olyan a hangja a gípnek, ha gázt adok, hogy csak na...
Nem tudjátok, hol lehet kapni? A FORD szervizben kérdeztem az árát, ott 23.000 környékén mondtak... Nem drága egy kicsit?
Köszi.
vagy kérjél árajánlatot a partnerektől:
http://mondeo.hu/index.php?topic=8553.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=6540.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=1008.0
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19768 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 14:01:58 »
Idézetet írta: Gabee - 2012.09.03 hétfő, 08:13:59
Sziasztok,
Péntek estére elgyengült, rángatott és iszonyatos füstöt kezdett eregetni a kocsi. Fater vezette és teljesen kétségbe esetten hívott, mert szombaton fellépésük volt: ők lettek volna a felvezetőautó a húgom esküvőjén
De így nem lehetett mert koromba borították volna az egész násznépet! Meg hát a kocsiért is nagyon aggódott
Nekem egyből beugrott, hogy itt a fórumon ilyenkor mindig azt ajánljátok, hogy ilyenkor a turbócsöveket nézze át az ember, így szombat hajnalban első dolgunk ez volt. Meg is lett a ludas gyorsan: az EGR utáni turbócső volt hosszában elrepedve egyből az EGR alatt. Piros szigszalaggal körbetekertük rendesen, bár nagyon kevés hely volt a cső körül.... A hétvégét kibírta (szombaton a lagzit, meg vasárnap a hazautat: sum= kb.200km)
Most szeretnénk kicserélni az érintett turbócsövet és szeretném megkérdezni, hogy egyrészt milyen cikkszám alatt fut ez az alkatrész és hol érdemes beszerezni? Más részt, hogy Ti gyárira szoktátok lecserélni, vagy valami erősebb kivitelt vesztek bele? (milyet? honnan? mennyiért?)
Előre is köszi a válaszokat!
Ha megjöttek a képek a fotóstól, majd töltök fel a kocsiról, mert nagyon szép volt feldíszítve
Tisztelt Fórumtárs!
Segitésképp, olvasd el a WIKI topikban a turbórendszer átalakitása I-II, fotókkal ilusztrált cikket. Én ugyan igy jártam. Nekem is az EGR-re menő függőleges csövem durrant el. Ezután szántam rá magam a csőrendszer átalakitására. Remélem tudod hasznositani a leirtakat.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19769 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 14:50:34 »
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.09.03 hétfő, 11:10:14
Hello,
bocsi a hülye kérdésért, de a motorszámot hol a túróban találom meg? Hol keressem?
Forgalmiban bent van de alkatrész rendeléshez az alvázszám kell.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19770 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 16:29:41 »
Idézetet írta: László - 2012.09.03 hétfő, 14:01:58
Tisztelt Fórumtárs!
Segitésképp, olvasd el a WIKI topikban a turbórendszer átalakitása I-II, fotókkal ilusztrált cikket. Én ugyan igy jártam. Nekem is az EGR-re menő függőleges csövem durrant el. Ezután szántam rá magam a csőrendszer átalakitására. Remélem tudod hasznositani a leirtakat.
Tisztelettel László!
Köszönöm szépen a választ mindenkinek!
Sajnos kell az autó, ezért most vettem egy gyári Ford-ot (nekem 22E volt nem márkaszervízben ez a darab). De valóban megéri egy Forge szett, főleg, ha gyakran eldurrannak ezek a turbócsövek. Itt láttam kb.65E+postaköltségért:
http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=070601&product=FMKTFMD
. Lehet, hogy beszerzek egyet
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Franky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19771 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 20:23:47 »
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne ismét szükségem. A következő a problémám a Mondeommal: Indításnál úgy tűnik, hogy nem minden henger indul be egyszerre. Olyan, mintha csak egy-két henger menne kb. 5-10 másodpercig, majd szép lassan beindulna a többi is. A fordulatszám, amíg el nem indul rendesen, olyan 300-400 körül van csak, és gázadásra sem reagál az autó. Ha már beindul, akkor már megy gond nélkül. Izzításjelző nem villog, és megy is az autó rendesen, még csak nem is füstöl. Van valami ötletetek, hogy mi lehet a probléma?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19772 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 20:25:46 »
Idézetet írta: Franky - 2012.09.03 hétfő, 20:23:47
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne ismét szükségem. A következő a problémám a Mondeommal: Indításnál úgy tűnik, hogy nem minden henger indul be egyszerre. Olyan, mintha csak egy-két henger menne kb. 5-10 másodpercig, majd szép lassan beindulna a többi is. A fordulatszám, amíg el nem indul rendesen, olyan 300-400 körül van csak, és gázadásra sem reagál az autó. Ha már beindul, akkor már megy gond nélkül. Izzításjelző nem villog, és megy is az autó rendesen, még csak nem is füstöl. Van valami ötletetek, hogy mi lehet a probléma?
első gondolat,ami talán nem annyira költséges,az akkumlátor-töltés és vagy generátor gond.jó hír,hogy csekkolható!
a második a porlasztócsúcsok letapadása-haldoklása......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Franky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19773 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 20:39:34 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.03 hétfő, 20:25:46
első gondolat,ami talán nem annyira költséges,az akkumlátor-töltés és vagy generátor gond.jó hír,hogy csekkolható!
a második a porlasztócsúcsok letapadása-haldoklása......
A generátor fel volt újítva év elején. Gyakorlatilag azóta nem is használom az autót, max. 200km-t mentem vele. A töltést megnézem majd.
Remélem csak ez lesz, nem porlasztócsúcs...
Köszönöm a gyors választ!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19774 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 20:45:37 »
Idézetet írta: Franky - 2012.09.03 hétfő, 20:39:34
A generátor fel volt újítva év elején. Gyakorlatilag azóta nem is használom az autót, max. 200km-t mentem vele. A töltést megnézem majd.
Remélem csak ez lesz, nem porlasztócsúcs...
Köszönöm a gyors választ!
14.2 és kb 14.6v a jó.ha más értéket mérsz,akkor ne menj tovább a hibakereséssel,amíg meg nem javítod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19775 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:31:01 »
ujra itt az ujabb hir!
levego szurot kicsereltem, Maf szenzort kcisereltem csatlakozokat mindenhol atneztem es a jelenseg ujra elo jott!
inditas, elindulas es nincsbenne ero, ugy ertem mint ha nem lenne benne turbo nyomas vagy uzemanyag nyomas??
Tud valaki otlett adni??
nyomas szabalyozo szelep??
injektor problema??
nincs hiba kod!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19776 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:36:01 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.09.03 hétfő, 21:31:01
ujra itt az ujabb hir!
levego szurot kicsereltem, Maf szenzort kcisereltem csatlakozokat mindenhol atneztem es a jelenseg ujra elo jott!
inditas, elindulas es nincsbenne ero, ugy ertem mint ha nem lenne benne turbo nyomas vagy uzemanyag nyomas??
Tud valaki otlett adni??
nyomas szabalyozo szelep??
injektor problema??
nincs hiba kod!
Nincs turbónyomás...vákumlabdára menő vákumcső nem szakadt? Turbó ad életjelet magáról, nincs megszorulva a geó?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19777 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:38:36 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.09.03 hétfő, 21:31:01
ujra itt az ujabb hir!
levego szurot kicsereltem, Maf szenzort kcisereltem csatlakozokat mindenhol atneztem es a jelenseg ujra elo jott!
inditas, elindulas es nincsbenne ero, ugy ertem mint ha nem lenne benne turbo nyomas vagy uzemanyag nyomas??
Tud valaki otlett adni??
nyomas szabalyozo szelep??
injektor problema??
nincs hiba kod!
turbonyomast kellene mérni.mikor a gép?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19778 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:53:52 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.03 hétfő, 21:38:36
turbonyomast kellene mérni.mikor a gép?
2003-as az aláírása alapján.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19779 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 22:01:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.09.03 hétfő, 21:36:01
Nincs turbónyomás...vákumlabdára menő vákumcső nem szakadt? Turbó ad életjelet magáról, nincs megszorulva a geó?
meg kéne taposni aztán ha fütyül akkor még él
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19780 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 22:11:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.09.03 hétfő, 21:36:01
Nincs turbónyomás...vákumlabdára menő vákumcső nem szakadt? Turbó ad életjelet magáról, nincs megszorulva a geó?
multhet szerdan ment tonkre a nem 1 eves felujitott turbo
most fennt van az uj es jobban is ment egeszen mostanaig...
turbo futyulest hallok 2000-2200 korul
a turbo vakum csovet megneztem nem latok szakadast rajta, de atnezem ujra biztos ami biztos!!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19781 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 22:14:07 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.03 hétfő, 21:53:52
2003-as az aláírása alapján.
amikor ''nem megy'' es probalom taposni hallok enyhe ''turbo susogast''
lehet vakuum szelep?? (ami a motor elejne van)
vagy map szenzor??
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19782 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 22:20:05 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.09.03 hétfő, 22:14:07
amikor ''nem megy'' es probalom taposni hallok enyhe ''turbo susogast''
lehet vakuum szelep?? (ami a motor elejne van)
vagy map szenzor??
A vákum labda a turbón van ha vákumos ha elektromos akkor a turbón egy doboz van ami a vezérlő elektronika és az vezérli a kart a geometriához.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19783 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 22:24:03 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.09.03 hétfő, 22:20:05
A vákum labda a turbón van ha vákumos ha elektromos akkor a turbón egy doboz van ami a vezérlő elektronika és az vezérli a kart a geometriához.
igen ezt mar tudom innen a forumrol es meg is neztemmar! (meg beszereles elott is meg lett mozgatva a geometria, meg a vakum labda is) most mar nem biztam a veletlenre es vegig neztem (okoskodtam) a szerelest!
a vakum szenzor (vagy mi) amire gondolok nem lehet e hibas ami a szivosorra van rogzitve..
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19784 Dátum:
2012.09.04 kedd, 00:24:42 »
Hozza kell tennem a sztorihoz hogy menet közben mikor nem húzott leallitottam,ujra indítottam és ment mint amikor jó!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19785 Dátum:
2012.09.04 kedd, 09:21:47 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.09.04 kedd, 00:24:42
Hozza kell tennem a sztorihoz hogy menet közben mikor nem húzott leallitottam,ujra indítottam és ment mint amikor jó!
Ezsolt tapasztalatai alapján a hengerfej hőfok jeladó hibája is okozhat ilyet.
Kellene még nézni üzemanyag hőmérsékletet, mert meleg üzemanyagra is kényes (40-50fok körüli üa. hőmérséklet kellene, 40fok felett visszakeringtetés van a tank irányába).
A turbóval együtt cserélték az olajzócsöveket is? mert ha az el van koszolódva, nincs rendes olajzás a turbón, attól meg szétmegy hamar.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19786 Dátum:
2012.09.04 kedd, 10:08:35 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.09.03 hétfő, 22:11:51
multhet szerdan ment tonkre a nem 1 eves felujitott turbo
most fennt van az uj es jobban is ment egeszen mostanaig...
turbo futyulest hallok 2000-2200 korul
a turbo vakum csovet megneztem nem latok szakadast rajta, de atnezem ujra biztos ami biztos!!
De mi lett a régivel, megnézted amit írtam? Ha most sem jó akkor nem turbó baja van, hanem valami miatt nem megy. Mint ahogy írtak is pár lehetőséget.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19787 Dátum:
2012.09.04 kedd, 11:33:40 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.03 hétfő, 21:53:52
2003-as az aláírása alapján.
ja.nem láttam a kuba töltés felirat miatt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19788 Dátum:
2012.09.04 kedd, 11:59:47 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.04 kedd, 11:33:40
ja.nem láttam a kuba töltés felirat miatt!
Kék háttér, és nincs ez a bibi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19789 Dátum:
2012.09.04 kedd, 12:52:55 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.04 kedd, 11:59:47
Kék háttér, és nincs ez a bibi.
már nincs semmilyen bibi. jó ez a fekete nekem is
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19790 Dátum:
2012.09.04 kedd, 14:05:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.09.04 kedd, 09:21:47
Ezsolt tapasztalatai alapján a hengerfej hőfok jeladó hibája is okozhat ilyet.
Kellene még nézni üzemanyag hőmérsékletet, mert meleg üzemanyagra is kényes (40-50fok körüli üa. hőmérséklet kellene, 40fok felett visszakeringtetés van a tank irányába).
A turbóval együtt cserélték az olajzócsöveket is? mert ha az el van koszolódva, nincs rendes olajzás a turbón, attól meg szétmegy hamar.
Relhist: Igen, a hőfok jeladó hibaüzenete utalt erre (hengerfej túlmelegedéééésss), és az az infó vitt el helyes kutatási irányba. Előtte én is a turbóra gyanakodtam! Merthogy megtévesztően úgy néz ki.
MondeoPeti:
Amikor felismertem, hogy a hőfok jelző műszer mutatója előbb
látványosan visszaesik
, és akkor nem megy az autó (vészüzemszerűen), a turbó ártatlannak lett nyilvánítva.
A hibaüzenet miatt túlmelegedésnek hiszi, és ezért nem engedi forgatni a motort 2000 fölé. Sőt 1500 és 2000 ford között is csigalassan mászik felfelé, hiába padlózzuk.
Ezért azt gondolná az ember, hogy a turbója ment el.
Mondjuk a termosztátot is megnéztük, ahogy Alf javasolta, meg a hőfok jeladót is cseréltük, és megszűnt a hiba - megy mint a repülőőőőőőő.
Érdekes, hogy a hőfok jeladó cseréről (CHT) több helyről is azt az infót kaptuk, hogy azt soha még nem kellett cserélni, én meg már kettőről is tudok a klubban...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.04 kedd, 14:08:57 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19791 Dátum:
2012.09.04 kedd, 15:37:35 »
Mennyire jó vétel egy készlet 2.2-eshez való, EJDR601-es PCS, gyári Ford, dobozos (nem felújított) kb. 210-215 ezer Ft-ért?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19792 Dátum:
2012.09.04 kedd, 16:59:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.09.04 kedd, 15:37:35
Mennyire jó vétel egy készlet 2.2-eshez való, EJDR601-es PCS, gyári Ford, dobozos (nem felújított) kb. 210-215 ezer Ft-ért?
AndyA
45-47/db szerintem az jó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19793 Dátum:
2012.09.04 kedd, 17:36:38 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.04 kedd, 11:59:47
Kék háttér, és nincs ez a bibi.
piából az erős,nőből a sok,fórumból a fekete!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19794 Dátum:
2012.09.04 kedd, 18:36:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.04 kedd, 17:36:38
piából az erős,nőből a sok,fórumból a fekete!
Ha ezt a nőd olvassa, erősen fekete lesz neked a világ
(eekűdömén neki....)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19795 Dátum:
2012.09.04 kedd, 18:55:44 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.04 kedd, 18:36:40
Ha ezt a nőd olvassa, erősen fekete lesz neked a világ
(eekűdömén neki....)
mé'?Nekem is négy van,meg neked is.Hol itt a baj?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19796 Dátum:
2012.09.04 kedd, 19:49:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.09.04 kedd, 09:21:47
Ezsolt tapasztalatai alapján a hengerfej hőfok jeladó hibája is okozhat ilyet.
Kellene még nézni üzemanyag hőmérsékletet, mert meleg üzemanyagra is kényes (40-50fok körüli üa. hőmérséklet kellene, 40fok felett visszakeringtetés van a tank irányába).
A turbóval együtt cserélték az olajzócsöveket is? mert ha az el van koszolódva, nincs rendes olajzás a turbón, attól meg szétmegy hamar.
igen, az olajzo cso lett cserelve!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19797 Dátum:
2012.09.04 kedd, 19:55:19 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.09.04 kedd, 14:05:49
Relhist: Igen, a hőfok jeladó hibaüzenete utalt erre (hengerfej túlmelegedéééésss), és az az infó vitt el helyes kutatási irányba. Előtte én is a turbóra gyanakodtam! Merthogy megtévesztően úgy néz ki.
MondeoPeti:
Amikor felismertem, hogy a hőfok jelző műszer mutatója előbb
látványosan visszaesik
, és akkor nem megy az autó (vészüzemszerűen), a turbó ártatlannak lett nyilvánítva.
A hibaüzenet miatt túlmelegedésnek hiszi, és ezért nem engedi forgatni a motort 2000 fölé. Sőt 1500 és 2000 ford között is csigalassan mászik felfelé, hiába padlózzuk.
Ezért azt gondolná az ember, hogy a turbója ment el.
Mondjuk a termosztátot is megnéztük, ahogy Alf javasolta, meg a hőfok jeladót is cseréltük, és megszűnt a hiba - megy mint a repülőőőőőőő.
Érdekes, hogy a hőfok jeladó cseréről (CHT) több helyről is azt az infót kaptuk, hogy azt soha még nem kellett cserélni, én meg már kettőről is tudok a klubban...
ide illonek talaltam a leirasod! koszonom!
holnap ki is cserelem es megnezem mitortenik, mert igy ahogy van es szivat ez nemjo. neha ''jol huz'' (szurkes feketes fust) neha nem annyira (szurkes, neha kekes)
es menet kozben gyorsitasoknal is valtozik a teljesitmenye!
koszonom elore is MINDENKINEK a segitseget!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19798 Dátum:
2012.09.04 kedd, 19:59:55 »
meg annyit had kerdezzek hogy az a hofok jelado ami a pumpaban van (nalam kek szinu)??
Naplózva
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19799 Dátum:
2012.09.04 kedd, 20:44:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.09.04 kedd, 15:37:35
Mennyire jó vétel egy készlet 2.2-eshez való, EJDR601-es PCS, gyári Ford, dobozos (nem felújított) kb. 210-215 ezer Ft-ért?
AndyA
Csak kíváncsiságból kérdezem, hol sikerült szerezni?
ez akkor elvileg új?
köszi!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Oldalak:
1
...
389
390
391
392
393
394
395
[
396
]
397
398
399
400
401
402
403
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ