mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19850 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 23:39:37 » |
|
Model Month / Year Ford Part Delphi Part Euro 115hp Sep 02-Nov 02 3S7Q-9K546-AA EJDR00202Z 3 115hp Nov 02-Jun 03 3S7Q-9K546-AB EJDR00402Z 3 115hp Manual Trns Jun 03- 3S7Q-9K546-CB EJDR00502Z 3 115hp Auto Trns & Man repair Jun 03- 3S7Q-9K546-BB EJDR00501Z 3 115hp Sep 03- 4S7Q-PK546-BD EJDR00504Z 4 115hp Feb 06- 6S7Q-9K546-BA EJDR00801D 4 130hp Oct 01-Jan03 2S7Q-9K546-AJ EJDR00301Z 3 130hp Jan 03-Jun 03 2C1Q-9K546-BA EJDR01001D 3 130hp Jun 03- 3S7Q-9K546-BB EJDR00501Z 3 125hp Sep 03- 4S7Q-PK546-BD EJDR00504Z 4 125hp Feb 06 6S7Q-9K546-BA EJDR00801D 4 155hp Aug 0 5S7Q-9K546-AB EJDR00601D 3 152hp Aug 05- 6S7Q-9K546-AA EJDR00701D 4
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19851 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 23:40:37 » |
|
Model Month / Year Ford Part Delphi Part Euro 115hp Sep 02-Nov 02 3S7Q-9K546-AA EJDR00202Z 3 115hp Nov 02-Jun 03 3S7Q-9K546-AB EJDR00402Z 3 115hp Manual Trns Jun 03- 3S7Q-9K546-CB EJDR00502Z 3 115hp Auto Trns & Man repair Jun 03- 3S7Q-9K546-BB EJDR00501Z 3 115hp Sep 03- 4S7Q-PK546-BD EJDR00504Z 4 115hp Feb 06- 6S7Q-9K546-BA EJDR00801D 4 130hp Oct 01-Jan03 2S7Q-9K546-AJ EJDR00301Z 3 130hp Jan 03-Jun 03 2C1Q-9K546-BA EJDR01001D 3 130hp Jun 03- 3S7Q-9K546-BB EJDR00501Z 3 125hp Sep 03- 4S7Q-PK546-BD EJDR00504Z 4 125hp Feb 06 6S7Q-9K546-BA EJDR00801D 4 155hp Aug 0 5S7Q-9K546-AB EJDR00601D 3 152hp Aug 05- 6S7Q-9K546-AA EJDR00701D 4
Egy kis segitseg a megfelelo injektor vasarlasahoz...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mcskot
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19852 Dátum: 2012.09.11 kedd, 01:11:30 » |
|
Szombaton megvolt az EGR off! Kíváncsi leszek, mit mutat így a gép! Lesz-e plusz erő, meg mínusz fogyasztás? Mert "dzsuva", az volt rendesen!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #19853 Dátum: 2012.09.11 kedd, 07:02:32 » |
|
Szombaton megvolt az EGR off! Kíváncsi leszek, mit mutat így a gép! Lesz-e plusz erő, meg mínusz fogyasztás? Mert "dzsuva", az volt rendesen! És vele együtt a szívósort is tisztitottad,mert az is koszos?!
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #19854 Dátum: 2012.09.11 kedd, 07:30:53 » |
|
Model Month / Year Ford Part Delphi Part Euro 115hp Sep 02-Nov 02 3S7Q-9K546-AA EJDR00202Z 3 115hp Nov 02-Jun 03 3S7Q-9K546-AB EJDR00402Z 3 115hp Manual Trns Jun 03- 3S7Q-9K546-CB EJDR00502Z 3 115hp Auto Trns & Man repair Jun 03- 3S7Q-9K546-BB EJDR00501Z 3 115hp Sep 03- 4S7Q-PK546-BD EJDR00504Z 4 115hp Feb 06- 6S7Q-9K546-BA EJDR00801D 4 130hp Oct 01-Jan03 2S7Q-9K546-AJ EJDR00301Z 3 130hp Jan 03-Jun 03 2C1Q-9K546-BA EJDR01001D 3 130hp Jun 03- 3S7Q-9K546-BB EJDR00501Z 3 125hp Sep 03- 4S7Q-PK546-BD EJDR00504Z 4 125hp Feb 06 6S7Q-9K546-BA EJDR00801D 4 155hp Aug 0 5S7Q-9K546-AB EJDR00601D 3 152hp Aug 05- 6S7Q-9K546-AA EJDR00701D 4
És ha a Fordos száma előtt RM van, azaz pl. RM5S7Q-9K546-AB, akkor az felújított (remanufactured) akkor is, ha Ford logós dobozban érkezik. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
kefe0406
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19855 Dátum: 2012.09.11 kedd, 08:46:39 » |
|
Klimakompresszorod nincs? 2.0 tdci kombi 2005 .03 havi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19856 Dátum: 2012.09.11 kedd, 09:29:05 » |
|
És ha a Fordos száma előtt RM van, azaz pl. RM5S7Q-9K546-AB, akkor az felújított (remanufactured) akkor is, ha Ford logós dobozban érkezik.
AndyA
Igen,így van, mivel mar gyári újat értem úgy ahogy bele raktak a gyártó soron nem lehet kapni mar. Csak is felujitottat. Angliában a "vadonat uj"is felújított.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #19857 Dátum: 2012.09.11 kedd, 09:53:30 » |
|
Szombaton megvolt az EGR off! Kíváncsi leszek, mit mutat így a gép! Lesz-e plusz erő, meg mínusz fogyasztás? Mert "dzsuva", az volt rendesen! Én mértem gyorsulást előtte/utána. Nem volt jelentős különbség. Talán lenn jobban húz, mondja a nép. A fogyi sem jelentős, elvileg a nép szerint csökken, de nem jelentős. A korom az viszont csökken, az szemmel látható.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #19858 Dátum: 2012.09.11 kedd, 09:57:32 » |
|
Én mértem gyorsulást előtte/utána. Nem volt jelentős különbség. Talán lenn jobban húz, mondja a nép. A fogyi sem jelentős, elvileg a nép szerint csökken, de nem jelentős. A korom az viszont csökken, az szemmel látható.
Én sem vettem észre fogyasztás-csökkenést, vagy teljesítmény növekedést (lehet csak nem figyeltem eléggé). De padlózásnál a füst valóban csökkent, és folyamatos 60 környékén négyesben nem rángat a kocsi (cserébe pont ennél a sebességnél dobja mindig fel a lámpát).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #19859 Dátum: 2012.09.11 kedd, 10:18:25 » |
|
Igen,így van, mivel mar gyári újat értem úgy ahogy bele raktak a gyártó soron nem lehet kapni mar. Csak is felujitottat. Angliában a "vadonat uj"is felújított.
Miért ne lehetne? Csak annak az ára is annyi, kb. duplája a felújítottnak. Csak megfelelő FINIS-sel kell rendelni. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #19860 Dátum: 2012.09.11 kedd, 12:05:24 » |
|
Én sem vettem észre fogyasztás-csökkenést, vagy teljesítmény növekedést (lehet csak nem figyeltem eléggé). De padlózásnál a füst valóban csökkent, és folyamatos 60 környékén négyesben nem rángat a kocsi (cserébe pont ennél a sebességnél dobja mindig fel a lámpát).
én észre vettem.fogytam úgy cirka 7 kilót......
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #19861 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:30:40 » |
|
Sziasztok! Most cserélek olajat az autómban 2.0 TDCI 2003.12. és nem tudom milyen gázolajszűrőt vegyek bele.Találtam 3000Ft-osat,de 12000Ft-osat is.Azt mondják a Mann filter is elég jó.Szerintetek milyet érdemes venni,hogy ezt a jó kis magyar gázolajat megszűrje és ne keljen cserélnem porlasztócsúcsokat?sEGÍTSÉGETEKET ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.
|
|
|
Naplózva
|
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19862 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:47:52 » |
|
Sziasztok! Most cserélek olajat az autómban 2.0 TDCI 2003.12. és nem tudom milyen gázolajszűrőt vegyek bele.Találtam 3000Ft-osat,de 12000Ft-osat is.Azt mondják a Mann filter is elég jó.Szerintetek milyet érdemes venni,hogy ezt a jó kis magyar gázolajat megszűrje és ne keljen cserélnem porlasztócsúcsokat?sEGÍTSÉGETEKET ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.
A gyárit,vagy Mann-t. A lényeg,hogy a 2 mikronos szűrést tudja
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #19863 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:49:23 » |
|
Rendben,a 2 mikron az hol van feltüntetve?Netről akarom rendelni Ford olajjal együtt.
|
|
|
Naplózva
|
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #19864 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:52:14 » |
|
Rendben,a 2 mikron az hol van feltüntetve?Netről akarom rendelni Ford olajjal együtt.
Gyári (azaz Bosch) és a Mann tudja biztosan. A többinél lutri. Szóval ilyet kell venni, és kész. Természetesen a Bosch nem-Ford dobozban is ugyanolyan jó. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #19865 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:55:25 » |
|
Rendben,köszönöm a segítségeteket,szerintem is ezek lesznek a jók.
|
|
|
Naplózva
|
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
|
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19867 Dátum: 2012.09.11 kedd, 17:27:18 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #19868 Dátum: 2012.09.11 kedd, 17:34:49 » |
|
Én megkérdezném wyctor klubtársunkat, hátha ő még jobb áron adja...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #19869 Dátum: 2012.09.11 kedd, 17:48:51 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #19870 Dátum: 2012.09.11 kedd, 18:06:31 » |
|
Mégiscsak a wyctort kéne megkeresni
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
athos74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19871 Dátum: 2012.09.11 kedd, 19:17:46 » |
|
Hello mindenki. Kicsit ledobott a net GRRRRR angol sz.....r MondeoPetinek köszi a sok infót, megyek arra fele privibe is. Egy gyors kérdés.... Holnap repülök haza pár napra, és ha valaki megtudná mondani hol tudom a kapcsolatot felvenni Viktorral azt nagyon meg köszönném. Az én gépem sajna még beteg, és valszeg karácsonyig az is lesz. De azért addig is megkapja a friss olajat és a többi finomságot. Még egy gyors... mennyire árt a kocsinak ha vész üzemmódban használom? Nem taposom csak olyan csiga tempóban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #19872 Dátum: 2012.09.11 kedd, 19:29:12 » |
|
Szombaton megvolt az EGR off! Kíváncsi leszek, mit mutat így a gép! Lesz-e plusz erő, meg mínusz fogyasztás? Mert "dzsuva", az volt rendesen! sok mindent nem tapasztalsz
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #19873 Dátum: 2012.09.11 kedd, 20:10:55 » |
|
Hello mindenki. Kicsit ledobott a net GRRRRR angol sz.....r MondeoPetinek köszi a sok infót, megyek arra fele privibe is. Egy gyors kérdés.... Holnap repülök haza pár napra, és ha valaki megtudná mondani hol tudom a kapcsolatot felvenni Viktorral azt nagyon meg köszönném. Az én gépem sajna még beteg, és valszeg karácsonyig az is lesz. De azért addig is megkapja a friss olajat és a többi finomságot. Még egy gyors... mennyire árt a kocsinak ha vész üzemmódban használom? Nem taposom csak olyan csiga tempóban.
Németh Viktort megtalálod munkaidőben általában a Lurdy házzal szemben budapesten a Könyves Kálmán Körúton az AutoFort-ban. Vész üzembe hazajönni angélusból......hát.....kemény.én nem vágnék neki.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
athos74
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19874 Dátum: 2012.09.11 kedd, 20:20:51 » |
|
Németh Viktort megtalálod munkaidőben általában a Lurdy házzal szemben budapesten a Könyves Kálmán Körúton az AutoFort-ban. Vész üzembe hazajönni angélusból......hát.....kemény.én nem vágnék neki. Köszi Alf. Sajnos muszáj lesz. De majd vigyázunk egymásra. Remélem rajtam múlik majd és nem a kocsin.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mcskot
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19875 Dátum: 2012.09.11 kedd, 22:59:44 » |
|
És vele együtt a szívósort is tisztitottad,mert az is koszos?!
Nem volt mindenre időm (30 percem volt a lemezkészítéssel együtt). De tervbe van véve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #19876 Dátum: 2012.09.11 kedd, 23:02:18 » |
|
Nem volt mindenre időm (30 percem volt a lemezkészítéssel együtt). De tervbe van véve.
Hát ne halogasd mert az még nagyon trutyis szokott lenni.A szívósornál vigyázz a tömítésekre nehogy brigiciolt kapjanak,mert tönkre mennek.Amúgy ha úgy látod rosszak cseréld nem vészes árban vannak.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
mcskot
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19877 Dátum: 2012.09.11 kedd, 23:09:17 » |
|
Én mértem gyorsulást előtte/utána. Nem volt jelentős különbség. Talán lenn jobban húz, mondja a nép. A fogyi sem jelentős, elvileg a nép szerint csökken, de nem jelentős. A korom az viszont csökken, az szemmel látható.
LENN JOBBAN HÚZ??? Ez kell nekem!!! A kormolás csökkenése, nekem is feltünt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mcskot
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19878 Dátum: 2012.09.11 kedd, 23:16:10 » |
|
Én sem vettem észre fogyasztás-csökkenést, vagy teljesítmény növekedést (lehet csak nem figyeltem eléggé). De padlózásnál a füst valóban csökkent, és folyamatos 60 környékén négyesben nem rángat a kocsi (cserébe pont ennél a sebességnél dobja mindig fel a lámpát).
4-be 60-nál eddig sem rángatott. Sőt! Még 5-be sem! Mikor várható a engine lámpa (eu3-as, vákumos)? Eddig minden rendben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mcskot
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19879 Dátum: 2012.09.11 kedd, 23:18:07 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mcskot
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19880 Dátum: 2012.09.11 kedd, 23:20:42 » |
|
Hát ne halogasd mert az még nagyon trutyis szokott lenni.A szívósornál vigyázz a tömítésekre nehogy brigiciolt kapjanak,mert tönkre mennek.Amúgy ha úgy látod rosszak cseréld nem vészes árban vannak.
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #19881 Dátum: 2012.09.12 szerda, 00:04:36 » |
|
4-be 60-nál eddig sem rángatott. Sőt! Még 5-be sem! Mikor várható a engine lámpa (eu3-as, vákumos)? Eddig minden rendben. Nem úgy rángatott, hogy túl alacsony a fordulat, hanem meg-meg torpant néha, mert az EGR nyitása-csukása nem ment tökéletesen a korom miatt. Eu4-esen várható csak a lámpa 2.0-nál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meszike007
|
|
« Új hozzászólás #19882 Dátum: 2012.09.12 szerda, 10:22:08 » |
|
Ki kell kötni az EGR-t, ez íratlan szabály, nekem is rángatott, míg ki nem szedtük.. Nem úgy rángatott, hogy túl alacsony a fordulat, hanem meg-meg torpant néha, mert az EGR nyitása-csukása nem ment tökéletesen a korom miatt. Eu4-esen várható csak a lámpa 2.0-nál.
|
|
|
Naplózva
|
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin. 2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #19883 Dátum: 2012.09.12 szerda, 11:31:16 » |
|
Hello mindenki. Kicsit ledobott a net GRRRRR angol sz.....r MondeoPetinek köszi a sok infót, megyek arra fele privibe is. Egy gyors kérdés.... Holnap repülök haza pár napra, és ha valaki megtudná mondani hol tudom a kapcsolatot felvenni Viktorral azt nagyon meg köszönném. Az én gépem sajna még beteg, és valszeg karácsonyig az is lesz. De azért addig is megkapja a friss olajat és a többi finomságot. Még egy gyors... mennyire árt a kocsinak ha vész üzemmódban használom? Nem taposom csak olyan csiga tempóban.
a dual modul system TDCi-k (2004-es modellév előtti), mint amilyen a tiéd is, tudják azt a jó dolgot, hogy erős kopogás és üa. rendszeri nyavajgás mellett egyszer csak nem indulnak be. Csak úgy indítható, ha a hibatárolóból a kódok törölve vannak, gyári IDS műszerrel. Ez elég problémás tud lenni autópálya parkolóban. További kockázat, hogy a befecskendezés pontatlansága károsíthatja a dugattyút, hajtókart, csapágyakat, ami már a gazdasági totálkárhoz közelíti a szervízszámlát.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19884 Dátum: 2012.09.12 szerda, 11:50:42 » |
|
a dual modul system TDCi-k (2004-es modellév előtti), mint amilyen a tiéd is, tudják azt a jó dolgot, hogy erős kopogás és üa. rendszeri nyavajgás mellett egyszer csak nem indulnak be. Csak úgy indítható, ha a hibatárolóból a kódok törölve vannak, gyári IDS műszerrel. Ez elég problémás tud lenni autópálya parkolóban. További kockázat, hogy a befecskendezés pontatlansága károsíthatja a dugattyút, hajtókart, csapágyakat, ami már a gazdasági totálkárhoz közelíti a szervízszámlát.
Ez érdekes. Akkor mi a hiba oka ebben az esetben? Szoftver? Szenzor?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Adamkoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19885 Dátum: 2012.09.12 szerda, 19:59:10 » |
|
Hali, láttam a Tube-on egy videót http://www.youtube.com/watch?v=iGpvEBLKdJ8 aminek a címe szerint baj van a motorral? Na ehhez a füstölgéshez az enyém egy gyárkémény, annyira füstöl... Szerintetek mi lehet a baja? Nagyon nagy a baj?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #19886 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:05:51 » |
|
Hali, láttam a Tube-on egy videót http://www.youtube.com/watch?v=iGpvEBLKdJ8 aminek a címe szerint baj van a motorral? Na ehhez a füstölgéshez az enyém egy gyárkémény, annyira füstöl... Szerintetek mi lehet a baja? Nagyon nagy a baj? ez semmi.normál.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Adamkoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19887 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:07:57 » |
|
ez semmi.normál.
De ha nagyon füstöl, az se?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #19888 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:09:54 » |
|
De ha nagyon füstöl, az se?
csinálj róla videót.így a "nagyon" füstöl -semmit nem mond....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #19889 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:11:35 » |
|
De ha nagyon füstöl, az se?
Cserélj pcsúcsot, egrt, nagynyomású szivattyút, meg turbót... Esteleg dugattyút, gyűrűt is. Na, ezt akartad hallani? Na látod... Ha nincs vészüzem, xard se le.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #19890 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:13:15 » |
|
Cserélj pcsúcsot, egrt, nagynyomású szivattyút, meg turbót... Esteleg dugattyút, gyűrűt is.
Na, ezt akartad hallani?
Na látod...
Ha nincs vészüzem, xard se le.
öregem,mint a vídia!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #19891 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:15:46 » |
|
Hali, láttam a Tube-on egy videót http://www.youtube.com/watch?v=iGpvEBLKdJ8 aminek a címe szerint baj van a motorral? Na ehhez a füstölgéshez az enyém egy gyárkémény, annyira füstöl... Szerintetek mi lehet a baja? Nagyon nagy a baj? Nyitva ragadt az egr és folyamatosan füstöt nyel levegő helyett, volt már ilyen nálam, nem lehetett látni semmit mögötte, aztán egr dugó-szívósor tisztítás, és semmi füst.
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #19892 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:30:46 » |
|
Nyitva ragadt az egr és folyamatosan füstöt nyel levegő helyett, volt már ilyen nálam, nem lehetett látni semmit mögötte, aztán egr dugó-szívósor tisztítás, és semmi füst.
Szerintem nem ugyanazon típusú füstölésre gondoltok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #19893 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:49:58 » |
|
Szerintem nem ugyanazon típusú füstölésre gondoltok. Ja.. az lehet...ez hidegen nem füstölt, csak minimális gyorsításnál is koromfelhőbe burkolózott minden..
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #19894 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:59:57 » |
|
Ja.. az lehet...ez hidegen nem füstölt, csak minimális gyorsításnál is koromfelhőbe burkolózott minden.. Na most össze vagyok zavarodva. A videóban a kocsi az olajbeöntőből füstölög, nem hátul
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Adamkoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19895 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:03:48 » |
|
Na most össze vagyok zavarodva. A videóban a kocsi az olajbeöntőből füstölög, nem hátul Így van, az olajbeöntőnél füstöl, mint állat... Csak kiváncsiságból megnéztem a videó láttán.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #19896 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:12:39 » |
|
Így van, az olajbeöntőnél füstöl, mint állat... Csak kiváncsiságból megnéztem a videó láttán.
Azt értem, hogy mi van a videón, csak azt nem, hogy Ervin miért ír EGR-ről, meg kipufogóból jövő füstökről
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #19897 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:16:22 » |
|
Azt értem, hogy mi van a videón, csak azt nem, hogy Ervin miért ír EGR-ről, meg kipufogóból jövő füstökről ha az egr állandóan nyitva van,akkor növekszik a kartergáz is.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #19898 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:30:04 » |
|
ha az egr állandóan nyitva van,akkor növekszik a kartergáz is.
Így már érthető Miért nő meg tőle a kartergáz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #19899 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:36:17 » |
|
Na most össze vagyok zavarodva. A videóban a kocsi az olajbeöntőből füstölög, nem hátul Nem néztem a videót, kipuff füstre gondoltam...bocsi..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.12 szerda, 21:38:18 írta Ervin »
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
|