Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:57:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
413
414
415
416
417
418
419
[
420
]
421
422
423
424
425
426
427
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654621 alkalommal)
0 Felhasználó és 138 vendég van a témában
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20950 Dátum:
2012.10.19 péntek, 11:04:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.19 péntek, 08:08:52
szűrés a lényeg....nem a vörösréz...
Kedves Bunyek!
Nem osztom a nézetedet. Az olaj levásztóban a szűrés mellett, fontos szerepe van a vörösréz katalizátornak! Canadai szabadalom,
www.condensator.com
. A vörösréz katalizátor, kémiai reakcióba lép az olajtól vízgőztől megszűrt hosszú szénhidrogénláncú gázzal. Ennek következtében a hosszú szénláncolat módosul, rövid széhidrogén láncolattá, és egyuttal éghetőbb gázzá alakul.. Ennek köszönhető a motor dinamikusabb működése.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.19 péntek, 11:34:13 írta AndyA
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20951 Dátum:
2012.10.19 péntek, 12:47:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.19 péntek, 09:15:15
Most fizettem ki: 8360 Ft a leválasztó darabja. Ha még ma postára adják, jövő hétre meg is jöhet, meglátjuk.
PLS mindenki keressen meg PÜ-ben, hogy megbeszéljük a fizetési feltételeket.
AndyA
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20952 Dátum:
2012.10.19 péntek, 12:49:51 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2012.10.19 péntek, 12:47:32
Már tegnap postára adták, pedig még ki sem fizettem, csak ma reggel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20953 Dátum:
2012.10.19 péntek, 13:37:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.19 péntek, 12:49:51
Már tegnap postára adták, pedig még ki sem fizettem, csak ma reggel.
AndyA
Egyébként szokták úgy csinálni, hogy mikor bedobozolják és felcimkézik, már bejelölik az ebay-en elküldöttnek. Ilyenkor van, hogy az értékelést is egy kalap alatt megteszik. Aztán pár napon belül feladják
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20954 Dátum:
2012.10.19 péntek, 14:06:22 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.19 péntek, 13:37:31
Egyébként szokták úgy csinálni, hogy mikor bedobozolják és felcimkézik, már bejelölik az ebay-en elküldöttnek. Ilyenkor van, hogy az értékelést is egy kalap alatt megteszik. Aztán pár napon belül feladják
Itt megvan a nyomkövetési lista a postától, hogy tegnap délután átvették, ma már a kicserélőközpontban volt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20955 Dátum:
2012.10.19 péntek, 14:50:13 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2012.10.18 csütörtök, 22:18:01
http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/elmelet.html
"A képen egy mezei üzemanyag-szűrőt tettek a gáz útjába..."
Na azért ezen legalább jót nevettem. Sima olajleválasztót üzemanyagszűrőnek nézni!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20956 Dátum:
2012.10.19 péntek, 15:56:56 »
Idézetet írta: gabe - 2012.10.19 péntek, 14:50:13
"A képen egy mezei üzemanyag-szűrőt tettek a gáz útjába..."
Na azért ezen legalább jót nevettem. Sima olajleválasztót üzemanyagszűrőnek nézni!
Tisztelt Fórumtárs!
Nem akarlak megbántani.
A képen egy süritett levegő rendszerhez való, olajleválasztó szűrő egység van beépítve az autóba, mint kartergázleválasztó. A célnak tökéletesen megfelel.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.19 péntek, 19:39:24 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20957 Dátum:
2012.10.19 péntek, 16:31:08 »
Idézetet írta: László - 2012.10.19 péntek, 15:56:56
Tisztelt Fórumtárs!
Nem akarlak megbántani.
A képen egy süritett levegő rendszerhez való,s olajleválasztó szűrő egység van beépítve az autóba, mint kartergázleválasztó. A célnak tökéletesen megfelel.
Tisztelettel László!
Tisztelt fórumtárs!
A kolléga épp ezt írja, amit Te is mondasz.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Adamkoo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20958 Dátum:
2012.10.19 péntek, 16:57:01 »
Hali, Mennyibe kerül egy komplett EGR szelep?? Sikerült beletörnöm az egyik szívósor rögzítő csavart... Én balf...
Így persze nem tart ott rendesen, de így járhatok azért vele addig, amíg nem lesz másik EGR?
Kérlek segítsetek... Megszenvedek vele piszkosul...
:szomoru1
Naplózva
Adamkoo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20959 Dátum:
2012.10.19 péntek, 17:01:18 »
Idézetet írta: László - 2012.10.17 szerda, 19:52:58
Tisztelt Fórutárs!
Az eredeti vékony tömitő lemez a EGR dugó és a füstgázokat vissza vezető cső, csőkarimája között akadályozza meg az esetleges kifujást. A vékony lemez mindkét elemhez megfelelően tud igazodni, igy tömiteni. Nem egy olyan összegbe kerül, hogy ezen kéne spórolni. Én beépiteném.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Nem is spórolni akarok én rajta, csak lehet venni üzletben olyat, hogy "EGR kipufogócső oldali tömítés"??
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20960 Dátum:
2012.10.19 péntek, 17:05:10 »
Sziasztok!
Két kérdéssel fordulnék hozzátok:
1. Mennyibe fáj kb. egy ékszíjtárcsa? Utángyártottat soha többé,az 1,5 év alatt megadta magát....
2. A csúcsokat érdemes felújítani? Kit ajánlanátok? Filep Diesel esetleg? Meddig tart egy ilyen csúcsfelújítás? 1 nap alatt megvan,ha előtte lebeszélem,és reggelre odaviszem a kocsit?
A válaszokat előre is köszi
Nika
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20961 Dátum:
2012.10.19 péntek, 17:05:31 »
Idézetet írta: László - 2012.10.19 péntek, 11:04:11
Kedves Bunyek!
Nem osztom a nézetedet. Az olaj levásztóban a szűrés mellett, fontos szerepe van a vörösréz katalizátornak! Canadai szabadalom,
www.condensator.com
. A vörösréz katalizátor, kémiai reakcióba lép az olajtól vízgőztől megszűrt hosszú szénhidrogénláncú gázzal. Ennek következtében a hosszú szénláncolat módosul, rövid széhidrogén láncolattá, és egyuttal éghetőbb gázzá alakul.. Ennek köszönhető a motor dinamikusabb működése.
Tisztelettel László!
Részemről ez a vörösréz nemérdekel, számomra a szűrt tiszta levegő a lényeg és semmilyen szénlánc nem érdekel mivé alakul....dinamikusabb attól lessz a kocsi hogy nem megy be az olajos levegő és tisztább az égés,jobb a hatásfok, nem attól hogy átalakul szénhidrogénné....szerintem.
szűrés a lényeg részemről...ezért csináltam.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20962 Dátum:
2012.10.19 péntek, 17:20:54 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.19 péntek, 17:05:10
Sziasztok!
Két kérdéssel fordulnék hozzátok:
1. Mennyibe fáj kb. egy ékszíjtárcsa? Utángyártottat soha többé,az 1,5 év alatt megadta magát....
2. A csúcsokat érdemes felújítani? Kit ajánlanátok? Filep Diesel esetleg? Meddig tart egy ilyen csúcsfelújítás? 1 nap alatt megvan,ha előtte lebeszélem,és reggelre odaviszem a kocsit?
A válaszokat előre is köszi
Nika
1. Nem tudom.
2. Többeknek volt már gondja felújított csúcsokkal. 45 rugó és másfél óra darabja amúgy. Van itt a fórumon is, aki csinálja, odaviszed, kiszereli, felújítja a szemed láttára, megvárhatod.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20963 Dátum:
2012.10.19 péntek, 17:27:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.19 péntek, 17:20:54
1. Nem tudom.
2. Többeknek volt már gondja felújított csúcsokkal. 45 rugó és másfél óra darabja amúgy. Van itt a fórumon is, aki csinálja, odaviszed, kiszereli, felújítja a szemed láttára, megvárhatod.
AndyA
Gondok alatt mit értesz? Gyorsan behaltak? A gyári csúcs viszont írtó drága...
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20964 Dátum:
2012.10.19 péntek, 18:31:15 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.10.19 péntek, 16:31:08
Tisztelt fórumtárs!
A kolléga épp ezt írja, amit Te is mondasz.
Köszönöm, pontosan így gondoltam.
Mindazonáltal a dolog felvet nálam egy kérdést, mégpedig, hogy ha leválasztjuk a kartergázt egy hasonló lecsapatóval, akkor még ott van a turbo, ami a rendszerbe minimális mennyiségű olajat juttat, ami szintén az intercoolerbe jut. Csökkentheti ez a hűtési hatásfokot (szóval elhagytuk a kartergáz témát)?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20965 Dátum:
2012.10.19 péntek, 18:35:13 »
Hi NIKAAAA!
Én most csináltattam meg,28 pénz volt darabja és kb. 20-30 perc egy csúcs felújítása,előtte teszt és utána is!
Az emberke kiveszi és visszateszi ha kell,azt a részét én magamnak csináltam.
Cegléd mellett található a mókuska.
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.19 péntek, 17:05:10
Sziasztok!
Két kérdéssel fordulnék hozzátok:
1. Mennyibe fáj kb. egy ékszíjtárcsa? Utángyártottat soha többé,az 1,5 év alatt megadta magát....
2. A csúcsokat érdemes felújítani? Kit ajánlanátok? Filep Diesel esetleg? Meddig tart egy ilyen csúcsfelújítás? 1 nap alatt megvan,ha előtte lebeszélem,és reggelre odaviszem a kocsit?
A válaszokat előre is köszi
Nika
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20966 Dátum:
2012.10.19 péntek, 18:52:13 »
Tudja valaki, hogy hol vagyon a DPF-es topik, vagy hogy van-e?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20967 Dátum:
2012.10.19 péntek, 18:57:23 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.19 péntek, 17:27:58
Gondok alatt mit értesz? Gyorsan behaltak? A gyári csúcs viszont írtó drága...
Mondjuk finoman úgy, hogy a gyári új csúcsok élettartamát messze nem közelítették meg...
Az igaz, hogy az új drága, közel x2. Másnak meg a felújított is elment addig, mint a gyári új, ez is igaz.
Te döntesz, illetve a te pénztárcád.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20968 Dátum:
2012.10.19 péntek, 18:58:32 »
Idézetet írta: gabe - 2012.10.19 péntek, 18:31:15
Köszönöm, pontosan így gondoltam.
Mindazonáltal a dolog felvet nálam egy kérdést, mégpedig, hogy ha leválasztjuk a kartergázt egy hasonló lecsapatóval, akkor még ott van a turbo, ami a rendszerbe minimális mennyiségű olajat juttat, ami szintén az intercoolerbe jut. Csökkentheti ez a hűtési hatásfokot (szóval elhagytuk a kartergáz témát)?
Normális körülmények között ez annyi, hogy ha kitörlöd a csövet egy tiszta PZS-vel, akkor elszürkül. A motorból leeresztett olaj mennyiségén nem látod, ami a turboban fogy e két csere között.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20969 Dátum:
2012.10.19 péntek, 18:59:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.19 péntek, 18:57:23
Mondjuk finoman úgy, hogy a gyári új csúcsok élettartamát messze nem közelítették meg...
Az igaz, hogy az új drága, közel x2. Másnak meg a felújított is elment addig, mint a gyári új, ez is igaz.
Te döntesz, illetve a te pénztárcád.
AndyA
Értem,köszi a tanácsot
Igazából én nem döntök,apa autójáról van szó,egyre többet eszik,de amíg nem "döglik meg" és nem ír ki hibakódot,addig futni tud. Még kb. 2 évig fogja nyúzni a kocsit(80-95ezer km kb.) és utána nekem adja tovább,szóval nem tudom,h mennyit fogunk még rá költeni...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20970 Dátum:
2012.10.19 péntek, 19:18:41 »
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.10.19 péntek, 16:57:01
Hali, Mennyibe kerül egy komplett EGR szelep?? Sikerült beletörnöm az egyik szívósor rögzítő csavart... Én balf...
Így persze nem tart ott rendesen, de így járhatok azért vele addig, amíg nem lesz másik EGR?
Kérlek segítsetek... Megszenvedek vele piszkosul...
:szomoru1
vedd ki a csavart és csináld meg így:
http://mondeo.hu/index.php?topic=8190.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20971 Dátum:
2012.10.19 péntek, 19:38:06 »
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.10.19 péntek, 17:01:18
Tisztelt László!
Nem is spórolni akarok én rajta, csak lehet venni üzletben olyat, hogy "EGR kipufogócső oldali tömítés"??
Tisztelt Fórumtáes!
Igen lehet ilyen tőmitést kapnai. Mint irtam pár száz Ft. Pl nagyauto.hu, cromax.hu vagy keresd a fórumon "wyctor" fórumtársat.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20972 Dátum:
2012.10.19 péntek, 20:01:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.19 péntek, 17:05:31
Részemről ez a vörösréz nemérdekel, számomra a szűrt tiszta levegő a lényeg és semmilyen szénlánc nem érdekel mivé alakul....dinamikusabb attól lessz a kocsi hogy nem megy be az olajos levegő és tisztább az égés,jobb a hatásfok, nem attól hogy átalakul szénhidrogénné....szerintem.
szűrés a lényeg részemről...ezért csináltam.
Keves Bunyek!
Félre értettél! Nem kérdőjeleztem meg a lecsapatóban a szürés szükségességét, fontosságát. A vörösréz katalizátor pluszban van benne, ami még rádob egy lapáttal a hatásfok javitására azzal, hogy a szürt gáz a katalizátor hatására éghetőbbé válik. Persze továbbra is érvényes az a mondás, ki mit szeret, szép az annak. Én itt leszállok a témáról.
Mindenki úgy csinálja magának, ahogy jónak látja. Én is.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.19 péntek, 20:04:01 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20973 Dátum:
2012.10.19 péntek, 21:04:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.19 péntek, 14:06:22
Itt megvan a nyomkövetési lista a postától, hogy tegnap délután átvették, ma már a kicserélőközpontban volt.
AndyA
valamit elszúrhatott, hogy ekkora bizalmat előlegezett meg neked
..mert itt azért elég nagy összegről volt szó. Én tutira megvártam volna, hogy a zseton csengjen a számlámon. Majd ha megérkezik, belenéztek a likon, hogy van-e benne valami rézre utaló jel? Nyomokban tartalmaz-e rezet?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20974 Dátum:
2012.10.19 péntek, 21:44:54 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.19 péntek, 19:18:41
vedd ki a csavart és csináld meg így:
http://mondeo.hu/index.php?topic=8190.0
Költséghatékony, profi megoldás!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20975 Dátum:
2012.10.19 péntek, 21:46:59 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.19 péntek, 21:04:37
valamit elszúrhatott, hogy ekkora bizalmat előlegezett meg neked
..mert itt azért elég nagy összegről volt szó. Én tutira megvártam volna, hogy a zseton csengjen a számlámon. Majd ha megérkezik, belenéztek a likon, hogy van-e benne valami rézre utaló jel? Nyomokban tartalmaz-e rezet?
Ő angol, én meg az ő szemében osztrák vagyok. Csak Magyarországon nem működik ez a dolog (sajnos okkal). Máshol a világon ez így megy. Teljesen hülyék, nem...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20976 Dátum:
2012.10.19 péntek, 22:06:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.19 péntek, 17:05:31
Részemről ez a vörösréz nemérdekel, számomra a szűrt tiszta levegő a lényeg és semmilyen szénlánc nem érdekel mivé alakul....dinamikusabb attól lessz a kocsi hogy nem megy be az olajos levegő és tisztább az égés,jobb a hatásfok, nem attól hogy átalakul szénhidrogénné....szerintem.
szűrés a lényeg részemről...ezért csináltam.
Teljesen igazad van!
A szűrés a lényeg.
Ám, ha a haszontalan, és nem odavaló olaj-víz elegyből, a kémiai átalakítás után,
még egy pici plusz energiát nyerhetünk, talán nem árt megpróbálni.
Szerintem 1/2 méter rézkábel, nem tétel.
Talán még olcsóbb is mint a dörzsi.
Természetesen, nem akarunk rád erőltetni semmit.
Naplózva
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20977 Dátum:
2012.10.19 péntek, 22:20:42 »
Üdv mindenkinek. Egy marha nagy kérdéssel ill kéréssel fordulok újfent hozzátok.
December 17-én leszek Mo-n és szervizt keresek vagy szerelőt aki elvállalja az autóm. Sajnos korábban nem tudok menni, ami miatt Vik kolléga nem tudd már fogadni. Innen is köszönöm neki a gyors választ
Aki tud segíteni egyik vagy másik módon annak priviben le írom miről is van szó konkrétan.
Előre is köszönöm Attila
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20978 Dátum:
2012.10.19 péntek, 22:59:02 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.19 péntek, 22:06:15
Teljesen igazad van!
A szűrés a lényeg.
Ám, ha a haszontalan, és nem odavaló olaj-víz elegyből, a kémiai átalakítás után,
még egy pici plusz energiát nyerhetünk, talán nem árt megpróbálni.
Szerintem 1/2 méter rézkábel, nem tétel.
Talán még olcsóbb is mint a dörzsi.
Természetesen, nem akarunk rád erőltetni semmit.
Előszőr is nem tudom milyen gázról beszélünk..mert gyakorlatilag olajpárás levegő ami ott van...bármilyen gáz lenne felrobbana a motor.
Miaz hogy katalizátor lessz belőle? most vagy megszűrjük,vagy éghető anyagot csinálunk belőle? de azt minek hisz eredeti állapotában is bemegy az égéstérbe és elég, de rontja a hatásfokot..szal értelmetlen...ha megszűrjük akkor tiszta levegő megy be és ez az ami javithatja a hatásfokot.
Lehet hogy én látom rosszul a dolgokat ,akkor valaki majd kijavités ujragondolom az egészet...nincs ebből gond.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20979 Dátum:
2012.10.19 péntek, 23:06:27 »
Idézetet írta: László - 2012.10.19 péntek, 20:01:36
Keves Bunyek!
Félre értettél! Nem kérdőjeleztem meg a lecsapatóban a szürés szükségességét, fontosságát. A vörösréz katalizátor pluszban van benne, ami még rádob egy lapáttal a hatásfok javitására azzal, hogy a szürt gáz a katalizátor hatására éghetőbbé válik. Persze továbbra is érvényes az a mondás, ki mit szeret, szép az annak. Én itt leszállok a témáról.
Mindenki úgy csinálja magának, ahogy jónak látja. Én is.
Tisztelettel László!
Nem értettelek félre szerintem, csak leirtam az én elvárásaimat a cuccal kapcsolatban.
Teljesen igazad van mindenki csinálja úgy ahogy elképzelte és jó neki....én elkezdtem annó és remélem még többen folytatják más-más szálon a dolgot...amelyik a legjobban beválik azt kell használni majd...
Naplózva
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20980 Dátum:
2012.10.19 péntek, 23:32:25 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2012.10.18 csütörtök, 22:18:01
http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/elmelet.html
Köszi!
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20981 Dátum:
2012.10.20 szombat, 00:03:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.19 péntek, 22:59:02
Előszőr is nem tudom milyen gázról beszélünk..mert gyakorlatilag olajpárás levegő ami ott van...bármilyen gáz lenne felrobbana a motor.
Miaz hogy katalizátor lessz belőle? most vagy megszűrjük,vagy éghető anyagot csinálunk belőle? de azt minek hisz eredeti állapotában is bemegy az égéstérbe és elég, de rontja a hatásfokot..szal értelmetlen...ha megszűrjük akkor tiszta levegő megy be és ez az ami javithatja a hatásfokot.
Lehet hogy én látom rosszul a dolgokat ,akkor valaki majd kijavités ujragondolom az egészet...nincs ebből gond.
Kedves Bunyek!
Kokrétan arról van szó, hogy a hengerben a kompresszió gyürük és az olaj lehuzó györük ellenére, üzemanyag és levegő keverék, vagy ennek égés terméke kerül le a munkaütem alatt, a nem teljesen tökéletes tömités miatt a karterba. Igazad van, ha ez túlzott mértékben jelenik meg a karterban, berobbanhat, ha nincs megoldva a szellőztetés vagy az elvezetés elszívás. A kartergáz olaj lecsapatóban kettős folyamatot valósitunk meg egyszerre. Lecsapatjuk az olajat, és az esetleges vizgőzt (benzines gépeknél ez jelentős mennyiség) és a maradék szürt gáznemü elegyet, átvezetve a vörösréz katalizátoron, kémiailag megváltoztatjuk az elegy kémiai szerkezetét (a hosszú szénhidrogén láncolatot átalakitjuk, rövid szénhidrogén láncolattá, ami már megfelelően támogatja az égési folyamatokat), és ezzel ÉGHETŐBBÉ tesszük a szivótorokba bevezetett levegő-maradékgáz elegyet. Ennyi
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20982 Dátum:
2012.10.20 szombat, 00:13:53 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.19 péntek, 22:20:42
Üdv mindenkinek. Egy marha nagy kérdéssel ill kéréssel fordulok újfent hozzátok.
December 17-én leszek Mo-n és szervizt keresek vagy szerelőt aki elvállalja az autóm. Sajnos korábban nem tudok menni, ami miatt Vik kolléga nem tudd már fogadni. Innen is köszönöm neki a gyors választ
Aki tud segíteni egyik vagy másik módon annak priviben le írom miről is van szó konkrétan.
Előre is köszönöm Attila
1. Az aláírásba bele kéne tenni, hogy milyen autód van.
2. Elektromos vagy mechanikus a gond?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20983 Dátum:
2012.10.20 szombat, 00:28:05 »
Idézetet írta: László - 2012.10.20 szombat, 00:03:44
Kedves Bunyek!
Kokrétan arról van szó, hogy a hengerben a kompresszió gyürük és az olaj lehuzó györük ellenére, üzemanyag és levegő keverék, vagy ennek égés terméke kerül le a munkaütem alatt, a nem teljesen tökéletes tömités miatt a karterba. Igazad van, ha ez túlzott mértékben jelenik meg a karterban, berobbanhat, ha nincs megoldva a szellőztetés vagy az elvezetés elszívás. A kartergáz olaj lecsapatóban kettős folyamatot valósitunk meg egyszerre. Lecsapatjuk az olajat, és az esetleges vizgőzt (benzines gépeknél ez jelentős mennyiség) és a maradék szürt gáznemü elegyet, átvezetve a vörösréz katalizátoron, kémiailag megváltoztatjuk az elegy kémiai szerkezetét (a hosszú szénhidrogén láncolatot átalakitjuk, rövid szénhidrogén láncolattá, ami már megfelelően támogatja az égési folyamatokat), és ezzel ÉGHETŐBBÉ tesszük a szivótorokba bevezetett levegő-maradékgáz elegyet. Ennyi
Tisztelettel László!
Van valakinek ténylegesen fogalma arról, hogy hogyan működik a rézkatalizátor, vagy csak a levegőbe brainstormingolunk itt?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20984 Dátum:
2012.10.20 szombat, 00:52:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.19 péntek, 21:46:59
Ő angol, én meg az ő szemében osztrák vagyok. Csak Magyarországon nem működik ez a dolog (sajnos okkal). Máshol a világon ez így megy. Teljesen hülyék,
AndyA
Magyarokban én sem bízom, és másokat is figyelmeztetek rá, sőt, sokszor magamnak se hiszek.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.20 szombat, 11:19:57 írta gabe
»
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20985 Dátum:
2012.10.20 szombat, 06:12:48 »
Idézetet írta: gabe - 2012.10.20 szombat, 00:28:05
Van valakinek ténylegesen fogalma arról, hogy hogyan működik a rézkatalizátor, vagy csak a levegőbe brainstormingolunk itt?
Tisztelt Fórumtárs!
Már egy párszor leirtam a forrást. Az az érzésem, nem szoktatok vissza olvasni a témával kapcsolatos hozzászólások között. Ha csak itt nem "brainstormingolnak"
www.condensator.com
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.21 vasárnap, 19:51:09 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20986 Dátum:
2012.10.20 szombat, 07:21:16 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.08.30 vasárnap, 17:58:56
TDCi motorok
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20987 Dátum:
2012.10.20 szombat, 09:01:59 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.20 szombat, 00:13:53
1. Az aláírásba bele kéne tenni, hogy milyen autód van.
2. Elektromos vagy mechanikus a gond?
Hello. Nekem egy 2002-es 2l diesel mondeom van 130 pacival. p0251-p2336-p1664 hiba kódokkal. Azokból a tapasztalatokból amiket eddig itt a fórumon olvastam szerintem nekem mind két probléma fent áll.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20988 Dátum:
2012.10.20 szombat, 09:09:03 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.20 szombat, 09:01:59
Hello. Nekem egy 2002-es 2l diesel mondeom van 130 pacival. p0251-p2336-p1664 hiba kódokkal. Azokból a tapasztalatokból amiket eddig itt a fórumon olvastam szerintem nekem mind két probléma fent áll.
Elektromosra nem tudok, csak a mechanikusra.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20989 Dátum:
2012.10.20 szombat, 09:18:09 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.20 szombat, 09:09:03
Elektromosra nem tudok, csak a mechanikusra.
Köszi
Lehet hogy vissza térünk rá, most jelenleg Vik kollégával egyezkedek és AndyA is javasolt már valakit. Ennyi jó akaró közül csak össze jön valami
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20990 Dátum:
2012.10.20 szombat, 11:48:06 »
Idézetet írta: László - 2012.10.20 szombat, 06:12:48
Tisztelt Fórumtárs!
Már egy párszor leirtam a forrást. Az az érzésem, nem szoktatok vissza olvasni a témával kapvsolatos hozzászólások között. Ha csak itt nem "brainstormingolnak"
www.condensator.com
Tisztelettel László!
Kedves László! Ha unalmas perceimben esti mesére vágyom rézdrótról, töredezett szénláncokról és kanadai világrengető találmányokról, akkor majd böngészem ezeket az oldalakat, de addig szeretnék valamit erről a katalitikus reakcióról megtudni, és itt elnézést kell kérnem, mert nem fogalmaztam meg jól a kérdést, szóval mégegyszer: valakinek van arról tudomása, hogy hol érhető el tudományos cikk erről a katalitikus reakciótípusról? Mert ez a reakciótípus tuti nem új, minthogy az is biztos számomra, hogy egy rézdrót nem rendelkezik kellően nagy aktív felülettel, hogy a reakció beinduljon, ráadásul felületkezelt, és még csak anyagában nem is tiszta (katalizátoroknál PPM-es felületi tisztaságról és aktivált felületről van szó).
Egyelőre(!), ami ebből számomra lejön, az az, hogy házilag a szűrésre érdemes koncentrálni (és most nevezzetek Bunyek 2-nek). Ami pedig a rezet illeti, érdemes lenne minőségi információt gyújteni, és úgy nekimenni a dolognak. Amennyiben a reakciófeltételek lekövethetők és megépíthetők, nem riadnék vissza egy GC-s vagy HPLC-s ellenőrzéstől sem. Mégegyszer hangsúlyozom: egyelőre.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20991 Dátum:
2012.10.20 szombat, 12:36:11 »
Idézetet írta: gabe - 2012.10.20 szombat, 11:48:06
Kedves László! Ha unalmas perceimben esti mesére vágyom rézdrótról, töredezett szénláncokról és kanadai világrengető találmányokról, akkor majd böngészem ezeket az oldalakat, de addig szeretnék valamit erről a katalitikus reakcióról megtudni, és itt elnézést kell kérnem, mert nem fogalmaztam meg jól a kérdést, szóval mégegyszer: valakinek van arról tudomása, hogy hol érhető el tudományos cikk erről a katalitikus reakciótípusról? Mert ez a reakciótípus tuti nem új, minthogy az is biztos számomra, hogy egy rézdrót nem rendelkezik kellően nagy aktív felülettel, hogy a reakció beinduljon, ráadásul felületkezelt, és még csak anyagában nem is tiszta (katalizátoroknál PPM-es felületi tisztaságról és aktivált felületről van szó).
Egyelőre(!), ami ebből számomra lejön, az az, hogy házilag a szűrésre érdemes koncentrálni (és most nevezzetek Bunyek 2-nek). Ami pedig a rezet illeti, érdemes lenne minőségi információt gyújteni, és úgy nekimenni a dolognak. Amennyiben a reakciófeltételek lekövethetők és megépíthetők, nem riadnék vissza egy GC-s vagy HPLC-s ellenőrzéstől sem. Mégegyszer hangsúlyozom: egyelőre.
Tisztelt Fórumtárs!
Nem tudtam, hogy a fórum szerves része a tudományos értekezés. Én unalmas pillanataimban vettem a fáradtságot elolvastam, és megpróbáltam közkincsé tenni. Úgy látom semmi értelme, mert van akinet előbbre való a tudományos értekezés, amit esetleg néhányan értenek meg ahelyett, hogy egy adott problémát probáljunk meg a lehető legtőkéletesebben megoldani, a szerény házi lehetőségeinkel. A vörösréz katalizátorral kapcsolatban annyit, vékony sokszálas vörösréz huzalból igenis lehet elég nagy felületet képviselö rendszert épiteni, a szigeteléstől megtisztitva, leégetve. Ezt is leirtam néhány oldalal korábban. Nagyon sajnálom, hogy bátorkodtam kiegésziteni a témát. Igérem legközelebb nem teszem!:falbav:
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20992 Dátum:
2012.10.20 szombat, 14:22:59 »
Idézetet írta: gabe - 2012.10.20 szombat, 11:48:06
Kedves László! Ha unalmas perceimben esti mesére vágyom rézdrótról, töredezett szénláncokról és kanadai világrengető találmányokró...
Nem kell ennyire szigorúan venni. Ki hisz benne, ki meg nem. Aki igen, semmi kárt nem okoz ezzel sem nekünk, sem az autójának.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20993 Dátum:
2012.10.20 szombat, 14:28:03 »
Idézetet írta: László - 2012.10.20 szombat, 12:36:11
Nagyon sajnálom, hogy bátorkodtam kiegésziteni a témát. Igérem legközelebb nem teszem!:falbav:
Tisztelettel László!
Szerintem meg csak nyugodtan, ahogy eddig is
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20994 Dátum:
2012.10.20 szombat, 14:42:20 »
Idézetet írta: gabe - 2012.10.20 szombat, 11:48:06
Kedves László! Ha unalmas perceimben esti mesére vágyom rézdrótról, töredezett szénláncokról és kanadai világrengető találmányokról, akkor majd böngészem ezeket az oldalakat, de addig szeretnék valamit erről a katalitikus reakcióról megtudni, és itt elnézést kell kérnem, mert nem fogalmaztam meg jól a kérdést, szóval mégegyszer: valakinek van arról tudomása, hogy hol érhető el tudományos cikk erről a katalitikus reakciótípusról? Mert ez a reakciótípus tuti nem új, minthogy az is biztos számomra, hogy egy rézdrót nem rendelkezik kellően nagy aktív felülettel, hogy a reakció beinduljon, ráadásul felületkezelt, és még csak anyagában nem is tiszta (katalizátoroknál PPM-es felületi tisztaságról és aktivált felületről van szó).
Egyelőre(!), ami ebből számomra lejön, az az, hogy házilag a szűrésre érdemes koncentrálni (és most nevezzetek Bunyek 2-nek). Ami pedig a rezet illeti, érdemes lenne minőségi információt gyújteni, és úgy nekimenni a dolognak. Amennyiben a reakciófeltételek lekövethetők és megépíthetők, nem riadnék vissza egy GC-s vagy HPLC-s ellenőrzéstől sem. Mégegyszer hangsúlyozom: egyelőre.
Nem akarom a Görög tüzet szítani de nézz utána miért készülnek a pálinkafőzők vörösrézből és ott mi a szerepe neki.Igaz ez itt OFF de a lényeg benne van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20995 Dátum:
2012.10.20 szombat, 14:56:50 »
Hali!
Azt tudja valaki, hogy az miért lehet, hogy azt csinálja az autó egy ideje, szerintem hónapok óta, hogy ha megyek egy fix sebességgel, és lepadlózom, akkor nem igazán lódul meg.
Csak úgy érezhető egy kis préselés az ülésbe, ha picit nyomok a pedálon, megint picit és aztán durr.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20996 Dátum:
2012.10.20 szombat, 17:26:14 »
Idézetet írta: László - 2012.10.20 szombat, 12:36:11
Tisztelt Fórumtárs!
Nem tudtam, hogy a fórum szerves része a tudományos értekezés. Én unalmas pillanataimban vettem a fáradtságot elolvastam, és megpróbáltam közkincsé tenni. Úgy látom semmi értelme, mert van akinet előbbre való a tudományos értekezés, amit esetleg néhányan értenek meg ahelyett, hogy egy adott problémát probáljunk meg a lehető legtőkéletesebben megoldani, a szerény házi lehetőségeinkel. A vörösréz katalizátorral kapcsolatban annyit, vékony sokszálas vörösréz huzalból igenis lehet elég nagy felületet képviselö rendszert épiteni, a szigeteléstől megtisztitva, leégetve. Ezt is leirtam néhány oldalal korábban. Nagyon sajnálom, hogy bátorkodtam kiegésziteni a témát. Igérem legközelebb nem teszem!:falbav:
Tisztelettel László!
Kedves László! Azt hiszem, túllőttem a célon, szóval bocsánatot kérek. Bármit találok a témáról, jelezni fogom, és erre kérlek téged is. Aztán meglátjuk, hogy AndyA mit kap Kanadából és hogy Bunyeknek beválik-e a szűrés.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20997 Dátum:
2012.10.20 szombat, 18:32:19 »
Idézetet írta: gabe - 2012.10.20 szombat, 17:26:14
Kedves László! Azt hiszem, túllőttem a célon, szóval bocsánatot kérek. Bármit találok a témáról, jelezni fogom, és erre kérlek téged is. Aztán meglátjuk, hogy AndyA mit kap Kanadából és hogy Bunyeknek beválik-e a szűrés.
Kedves Gabe!
Nincs miért bocsánatot kérni!
Nem vagyunk egyformák, és egy dolog, mindenkit más más szinten érdekel, illetve érint. Én nem a levegőbe beszélek elméleti sikon, hanem megcsináltam már a rendszert és majdnem 2000 Km lenyomtam vele. Mivel azt tapasztaltam, hogy dinamikusabb a gépezet ezért döntöttem úgy, hogy megosztom a tapasztalataimat a mélyen tisztelt publikummal. Ha vissza lapozol a topikban néhány oldalt, még a fotókat is megtalálod amit a kombinált leválasztóról csináltam, beszerelés előtt és után. Egy Canadában bejegyzett szabadalomról, én egyszerü mezitlábas gépész azt feltételeztem, megér az egész annyit, hogy a gyakorkatban is kipróbáljam, és a tapasztalataimat megosszam a kubtagokkal. A témával kapcsolatban minden segitséget megköszönök. Csupán csak ennyi.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.20 szombat, 18:50:42 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20998 Dátum:
2012.10.20 szombat, 19:11:09 »
Üdv mindenkinek! Egy gonddal kevesebb házam táján. Ma bekerült az új kormányszervó pumpám. Már alig vártam. 80 pound volt ami szerintem nagyon baráti. Most jön a teszt időszak. Van amit kifejezetten figyeljek? Gondolom ezeknek a felújított dolgoknak a felhasznált anyagok minőségével arányos az élettartamuk. Plusz lenne még egy kérdésem. Mint korábban írtam az én hiba kódom p0251 p2337 és van egy p1664. Sokan mondták hogy sanszos a magas nyomású pumpa ami elég húzós. Amit a kocsim produkál az a következő. Reggel kimegyek 6 óra itt nincs hideg kb 5 és 12 fok között változik. Mivel nem akarom kinyírni az önindítót egy spricc hideg indító és már ketyeg is. Kb fél perc és már nem is füstöl. Azt mondanom sem kell hogy az izzító lámpa folyamatosan villog. A kocsi erőtlen ez stim. Az nem fér a fejembe hogy pályán sík úton hogy a sunyiba tudok menni 160-180-as tempót ha a magas nyomású nem dolgozik rendesen. Nem vitatok semmit, épp ellenkezőleg! Meg szeretném érteni a működését ennek a rendszernek. Nekem néha nagyon ellentmondásos amit a kocsi csinál.
Na de a világ már csak ilyen.........
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20999 Dátum:
2012.10.20 szombat, 19:35:42 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.20 szombat, 19:11:09
Üdv mindenkinek! Egy gonddal kevesebb házam táján. Ma bekerült az új kormányszervó pumpám. Már alig vártam. 80 pound volt ami szerintem nagyon baráti. Most jön a teszt időszak. Van amit kifejezetten figyeljek? Gondolom ezeknek a felújított dolgoknak a felhasznált anyagok minőségével arányos az élettartamuk. Plusz lenne még egy kérdésem. Mint korábban írtam az én hiba kódom p0251 p2337 és van egy p1664. Sokan mondták hogy sanszos a magas nyomású pumpa ami elég húzós. Amit a kocsim produkál az a következő. Reggel kimegyek 6 óra itt nincs hideg kb 5 és 12 fok között változik. Mivel nem akarom kinyírni az önindítót egy spricc hideg indító és már ketyeg is. Kb fél perc és már nem is füstöl. Azt mondanom sem kell hogy az izzító lámpa folyamatosan villog. A kocsi erőtlen ez stim. Az nem fér a fejembe hogy pályán sík úton hogy a sunyiba tudok menni 160-180-as tempót ha a magas nyomású nem dolgozik rendesen. Nem vitatok semmit, épp ellenkezőleg! Meg szeretném érteni a működését ennek a rendszernek. Nekem néha nagyon ellentmondásos amit a kocsi csinál.
Na de a világ már csak ilyen.........
úgy tudom, hogy azért erőtlen, mert letiltja a turbót. hogy megóvja azt, mivel az elektronika úgy érzi, hogy ha csak egy pillanatig is, de valami gixer volt az üzemanyagrendszerben, így bevédi magát.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Oldalak:
1
...
413
414
415
416
417
418
419
[
420
]
421
422
423
424
425
426
427
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ