alf®
|
|
« Új hozzászólás #21750 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:07:50 » |
|
Köszi! Túlzásokba azért nem akarok esni ami a pénzköltést illeti! Nincs esetleg a cseréről valami részletesebb leírás itt a fórumon, vagy máshol? valahol az archívumban....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21751 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:09:53 » |
|
Köszi! Túlzásokba azért nem akarok esni ami a pénzköltést illeti! Nincs esetleg a cseréről valami részletesebb leírás itt a fórumon, vagy máshol? Mért mi a bajod a gyári vízpumpa árával sokallod??Eszembe sem hutott volna nem gyárit venni bele.Akkor mit fogsz szólni a gyári gázolajszürő árához!!!!Mikor az kell bele.De te tudod mit csinálsz...
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
papi1993
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21752 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:57:16 » |
|
Sziasztok! Tanácsot, segítséget szeretnék kérni. Lenne egy Ford mondeo 2.0 tdci 2004-es 170.000 km -es kocsim. A probléma a következő, olykor-olykor mintha v.mi rezonáló műanyag hangot hallanék a motor térből alapjáraton és azt se mindig inkább csak amikor hideg jár. Ez lehet a kettős tömegű lendkerék ? Vagy csak v.mi folyadék tároló berendezés rögzítése adta volna meg magát?. És azért gondolom , hogy ez v.mi mondeo betegség lenne , mert egy ugyan ilyen Ford-ból hallottam dettóra ilyen hangot és szintén alap járaton.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21753 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:59:51 » |
|
Sziasztok! Tanácsot, segítséget szeretnék kérni. Lenne egy Ford mondeo 2.0 tdci 2004-es 170.000 km -es kocsim. A probléma a következő, olykor-olykor mintha v.mi rezonáló műanyag hangot hallanék a motor térből alapjáraton és azt se mindig inkább csak amikor hideg jár. Ez lehet a kettős tömegű lendkerék ? Vagy csak v.mi folyadék tároló berendezés rögzítése adta volna meg magát?. És azért gondolom , hogy ez v.mi mondeo betegség lenne , mert egy ugyan ilyen Ford-ból hallottam dettóra ilyen hangot és szintén alap járaton. És hgy hallod kivül vagy, vagy bent???
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
papi1993
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21754 Dátum: 2012.11.13 kedd, 22:10:57 » |
|
És hgy hallod kivül vagy, vagy bent???
Kívül ill. bent egyaránt és nem folyamatosan zörög hanem szabálytalanul ahogy kedve van 10 másod percig zörög aztán abba 3-4 másod percre és egészen addig csinálja míg gázt nem adok vagy be nem melegszik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #21755 Dátum: 2012.11.13 kedd, 22:27:10 » |
|
De kivülről honnan hallod? Kívül ill. bent egyaránt és nem folyamatosan zörög hanem szabálytalanul ahogy kedve van 10 másod percig zörög aztán abba 3-4 másod percre és egészen addig csinálja míg gázt nem adok vagy be nem melegszik.
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21756 Dátum: 2012.11.13 kedd, 22:27:32 » |
|
Kívül ill. bent egyaránt és nem folyamatosan zörög hanem szabálytalanul ahogy kedve van 10 másod percig zörög aztán abba 3-4 másod percre és egészen addig csinálja míg gázt nem adok vagy be nem melegszik.
Ha kívül vagy melyik oldalról hallod??,Bocs,hogy ilyeneket kérdezek
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
papi1993
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21757 Dátum: 2012.11.13 kedd, 22:43:51 » |
|
Ha kívül vagy melyik oldalról hallod??,Bocs,hogy ilyeneket kérdezek
Semmi gond a az érdeklődés miatt. Nem tudom tisztán ki hallani , de mint ha a kocsi jobb elejéből hallanám. Amit még nem írtam , a zavaró rezonáló hangot próbáltam, h abba marad e vagy befolyásolja bármilyen kezelő szerv (kuplung,kormány forgatás , fék lenyomása ) de semmi leszámítva azt ha gázt adok. Mostanában nem minden nap csinálja nem tudom miért... Talán még a levegő hőmérséklet is befolyásolná?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21758 Dátum: 2012.11.13 kedd, 22:54:00 » |
|
Semmi gond a az érdeklődés miatt. Nem tudom tisztán ki hallani , de mint ha a kocsi jobb elejéből hallanám. Amit még nem írtam , a zavaró rezonáló hangot próbáltam, h abba marad e vagy befolyásolja bármilyen kezelő szerv (kuplung,kormány forgatás , fék lenyomása ) de semmi leszámítva azt ha gázt adok. Mostanában nem minden nap csinálja nem tudom miért... Talán még a levegő hőmérséklet is befolyásolná? Akkor szerintem ha menet irány szerint jobbról hallod a generátor feszító rendszer lesz abbó meg lehet a főtengely ékszíj tárcsád.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
papi1993
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21759 Dátum: 2012.11.13 kedd, 23:00:26 » |
|
Akkor szerintem ha menet irány szerint jobbról hallod a generátor feszító rendszer lesz abbó meg lehet a főtengely ékszíj tárcsád.
Huh! köszönöm először is a gyors választ! Nem tudom h ezt a gondod lehet e orvosolni házilag , de szerintem szerelő lesz a vége. kb. nem tudod esetleg azt is , hogy milyen összegbe kerül egy ilyen tárcsa?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21760 Dátum: 2012.11.13 kedd, 23:12:23 » |
|
Huh! köszönöm először is a gyors választ! Nem tudom h ezt a gondod lehet e orvosolni házilag , de szerintem szerelő lesz a vége. kb. nem tudod esetleg azt is , hogy milyen összegbe kerül egy ilyen tárcsa?
Tudod az a gond ilyenkor,hogy sajnos ha itt a feszítő rendszer oldalán tönkre megy valami akkor mindent kell cserélni mert már futott annyit,hogy itt az ideje.A rendszer úgy 80e ft körül van.A tárcs úgy 25 körül.Csak ha azt cseréled attól még a többi nmem új és az is tönkre megy közben nem tesz jót a már kicseréltnek.A tárcsát ha leveszitek és élére állítva a földön ellököd,hogy eldüljön akkor ha hngtalanul dől el jó ha hangossan csattan akkor kuka.Sajnos ez van.Nem akartalak elkeseríteni ha ez a baj de nincs más ez van.Ilyenkor mikor csere van akkor érdemes szabadon futót feltenni a generátorra ami kiméli a rendszert.Ebben RELHIST a segítő.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
papi1993
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21761 Dátum: 2012.11.13 kedd, 23:31:06 » |
|
Tudod az a gond ilyenkor,hogy sajnos ha itt a feszítő rendszer oldalán tönkre megy valami akkor mindent kell cserélni mert már futott annyit,hogy itt az ideje.A rendszer úgy 80e ft körül van.A tárcs úgy 25 körül.Csak ha azt cseréled attól még a többi nmem új és az is tönkre megy közben nem tesz jót a már kicseréltnek.A tárcsát ha leveszitek és élére állítva a földön ellököd,hogy eldüljön akkor ha hngtalanul dől el jó ha hangossan csattan akkor kuka.Sajnos ez van.Nem akartalak elkeseríteni ha ez a baj de nincs más ez van.Ilyenkor mikor csere van akkor érdemes szabadon futót feltenni a generátorra ami kiméli a rendszert.Ebben RELHIST a segítő.
Köszön még 1x! Időközbe utána olvastam és találtam is egy cikket erről a bizonyos "szabadon futó " dologról . Okos dolognak hangzik. Nem rég van nálam ez a mondeo , de eddig több bosszúság van vele mint öröm... már tapasztaltam a porlasztókat + adagolót és még most ez is , hát mit mondjak nem olcsó.... és már le állításkor olykor-olykor csattanás is hallatszik " kettős tömegűre" tippelek .... Kiábrándító pedig Németből hoztuk vezetett szerízkönyvvel , hogy majd biztos ez lesz a legjobb kevés km-er, csilli-villi , de hát hiába...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21762 Dátum: 2012.11.13 kedd, 23:45:00 » |
|
Köszön még 1x! Időközbe utána olvastam és találtam is egy cikket erről a bizonyos "szabadon futó " dologról . Okos dolognak hangzik. Nem rég van nálam ez a mondeo , de eddig több bosszúság van vele mint öröm... már tapasztaltam a porlasztókat + adagolót és még most ez is , hát mit mondjak nem olcsó.... és már le állításkor olykor-olykor csattanás is hallatszik " kettős tömegűre" tippelek .... Kiábrándító pedig Németből hoztuk vezetett szerízkönyvvel , hogy majd biztos ez lesz a legjobb kevés km-er, csilli-villi , de hát hiába... Nem akarlak tovább keseríteni ha kettős tömegü lend ekrék akkor 150e ft plussz 40e ft a munkadíj a cseréléskor.ott is mindent sajnos kell cserélni.kuplung szerkezet kinyomó csapágy kettős tömegü lendkerék.Sajnos úgy van rendbe kell tenni és akkor öröm.Kinek előbb kinek utóbb jönnek elő a problémák.Minden alkarészre tudunk neked itt segíteni mert vannak fórumos kedvezmények.ja és egy jó tanács TDCI-ben nincs adagoló hanem magasnyomásu szivattyú van.Ez csak helyesbítés volt.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
tamas
|
|
« Új hozzászólás #21763 Dátum: 2012.11.14 szerda, 10:08:59 » |
|
Sziasztok! Mi a tapasztalat/vélemény a XADO motor regeneráló illetve üzemanyag ellátó rendszer tisztító termékről? http://muhelynet.hu/spd/BEK_kft_158603/XADO_revitalizalo_gel_1_lepeses_kiszereles_belso_eAz én autómban 245.000km van, még minden az eredeti benne ( porlasztó csúcsok stb ). Már elég keményen kopog, nem egyenletes az alpjárat. Igazából kíméletes vagyok a motorhoz, 2000 fordulatnál váltani szoktam, hidegen nem pörgetem még eddig sem. nem tudom, hogy érdemes-e ezzel próbálkozni. A két adalékot 14.000,-HUF ért kapnám. Várom a véleményeteket!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21764 Dátum: 2012.11.14 szerda, 10:31:36 » |
|
Sziasztok! Mi a tapasztalat/vélemény a XADO motor regeneráló illetve üzemanyag ellátó rendszer tisztító termékről? http://muhelynet.hu/spd/BEK_kft_158603/XADO_revitalizalo_gel_1_lepeses_kiszereles_belso_eAz én autómban 245.000km van, még minden az eredeti benne ( porlasztó csúcsok stb ). Már elég keményen kopog, nem egyenletes az alpjárat. Igazából kíméletes vagyok a motorhoz, 2000 fordulatnál váltani szoktam, hidegen nem pörgetem még eddig sem. nem tudom, hogy érdemes-e ezzel próbálkozni. A két adalékot 14.000,-HUF ért kapnám. Várom a véleményeteket! esetleg egy protec kúra?az mégis olcsobb... üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tamas
|
|
« Új hozzászólás #21765 Dátum: 2012.11.14 szerda, 11:13:33 » |
|
esetleg egy protec kúra?az mégis olcsobb... üdv.
Kösz, de nem találok róla leírást, hogy ez mekkora összeg lenne ( motor és üzemanyag rendszerre kiterjedő tisztítás) T
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #21766 Dátum: 2012.11.14 szerda, 12:31:34 » |
|
Kösz, de nem találok róla leírást, hogy ez mekkora összeg lenne ( motor és üzemanyag rendszerre kiterjedő tisztítás) T
Aláírásba tedd be milyen autód van! Sose baj ha tudjuk.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21767 Dátum: 2012.11.14 szerda, 13:00:51 » |
|
Kösz, de nem találok róla leírást, hogy ez mekkora összeg lenne ( motor és üzemanyag rendszerre kiterjedő tisztítás) T
egy doboz protec olyan 3000-3500 ft körül van.én fél évente teszek egy egész tankba egy dobozzal.asszem fél literes. http://www.pro-tec.hu/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
|
|
« Új hozzászólás #21768 Dátum: 2012.11.14 szerda, 13:33:26 » |
|
Sziasztok! Tanácsot, segítséget szeretnék kérni. Lenne egy Ford mondeo 2.0 tdci 2004-es 170.000 km -es kocsim. A probléma a következő, olykor-olykor mintha v.mi rezonáló műanyag hangot hallanék a motor térből alapjáraton és azt se mindig inkább csak amikor hideg jár. Ez lehet a kettős tömegű lendkerék ? Vagy csak v.mi folyadék tároló berendezés rögzítése adta volna meg magát?. És azért gondolom , hogy ez v.mi mondeo betegség lenne , mert egy ugyan ilyen Ford-ból hallottam dettóra ilyen hangot és szintén alap járaton. Generátor ékszíjtárcsa is lehet. Az enyémnek is brutál hangja volt alapjáraton ahogy rezonált a szíj. Ha még nem szabadonfutós, akkor mindenképpen érdemes szabadonfutósítani.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le bal hátsó dísztárcsa hiányzik
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21769 Dátum: 2012.11.14 szerda, 13:38:22 » |
|
Generátor ékszíjtárcsa is lehet. Az enyémnek is brutál hangja volt alapjáraton ahogy rezonált a szíj. Ha még nem szabadonfutós, akkor mindenképpen érdemes szabadonfutósítani.
A szabadonfutósítás se végleges megoldás ám...Az is széteshet. Nem is tudom,talán Tisler mesélt valami ilyesmiről...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
|
|
« Új hozzászólás #21770 Dátum: 2012.11.14 szerda, 13:45:36 » |
|
A szabadonfutósítás se végleges megoldás ám...Az is széteshet. Nem is tudom,talán Tisler mesélt valami ilyesmiről... Sajnos tudom főleg az elhamarkodottan beszerelt gagyi minőség mint az enyém ) Ja és a szabadonfutósítás után rögtön kifeküdt a generátor is úgyhogy szerintem érdemes felújítani ha már kézben van, és van a kocsiban vagy 200 e. A felújítottal leállítás után még közel fél percig pörög a generátor az új csapágyakon
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le bal hátsó dísztárcsa hiányzik
|
|
|
sziki81
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21771 Dátum: 2012.11.14 szerda, 14:26:38 » |
|
Sziasztok! Új vagyok még az oldalon de olvastam a fórumot és igen hasznois dolgokat olvasok azért is gondoltam,hogy regisztrálok. Bízom benne,hogy hasznos "tanácsokkal" tudtok ellátni. Tavaly dec. végén vettem egy 2002 évj ghia felszereltségű kombit 130e km-rel.Magánszemélytől vettem bízva bvenne,hogy talán megbízhtóbb mint egy kereskedés. Azóta szinte minden hónapban csak költök rá. Nagyon tetszik de egyre jobban tele vele a F.... Egyébként belülről nagyon megkímélt. 1. kérdésem lenne: A szervízben azt mondták,hogy a kettőstömegű lendkerék oda van.Miből lehet ezt megállapítani?azt mondta a szerelő nyomjam be félig a kuplungot üresben és fura hangja van.De én semmit nem hallok rajt ami rendellenes lenne.ezzel kapcsolatban mit tanácsoltok? Ami még idevágó, hogy mondták rá 120-140ezer ft az új lendkerék. Én találtam neten olyat,h felújítják és 2év gari van rá.mit szoltok hozzá?szabad felújíttatni?Hozzá teszem lassan ott tartok,h megválok tőle,mert bele nyultam a szarba eléggé.Ebbe a kocsiba nem ennyi van az már tuti. Várom a segítzségeteket!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sziki81
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21772 Dátum: 2012.11.14 szerda, 14:28:29 » |
|
Következő kérdésem.Olvastam, hogy irogattatok rola, hogy a burkolat alatti kábelek miatt leállt a kocsi.Hát én is jártam már igy.és megpuiszkálom a kábeleket aztán beindul ujra.Elképzelhető ettől ingadozik az alapjárat?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sziki81
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21773 Dátum: 2012.11.14 szerda, 14:31:57 » |
|
3. kérdésem. 3honapja kicserélték a generátor szíjamat és a feszítöket egy magánszerelő.durván 60ropiért.azota megint csörgő hangja van mint előtte. a szervizesek azt mondták azért van ez mert olyan feszítő került bele a régi helyett amit még soha nem láttak.ráadásul a szíj is a normálnál rövidebb és túl feszes ami miatt a főtengelyszíjtárcsát is szétcseszte. ráadásul a generátornak is odavágott.elképzelhető ez?egyébként a 130LE motorom van.mi a vélemyénetek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #21774 Dátum: 2012.11.14 szerda, 14:34:54 » |
|
Mért mi a bajod a gyári vízpumpa árával sokallod??Eszembe sem hutott volna nem gyárit venni bele.Akkor mit fogsz szólni a gyári gázolajszürő árához!!!!Mikor az kell bele.De te tudod mit csinálsz...
Én pont azt írtam, hogy nem akarok bele gagyi kínait venni, hanem valami jót. De rengetegféle van neves gyártóktól is. Amúgy melyik a gyári?
|
|
|
Naplózva
|
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
|
|
|
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #21775 Dátum: 2012.11.14 szerda, 14:52:43 » |
|
A szabadonfutósítás se végleges megoldás ám...Az is széteshet. Nem is tudom,talán Tisler mesélt valami ilyesmiről... Bizony. Az enyémben most esett szét a ZEN-féle szabadonfutó. kb.60-70ezer km volt benne. Ha valakinek ilyen van benne és sokat ment már vele, akkor talán érdemes lehet cserélni és nem megvárni míg megadja magát.
|
|
|
Naplózva
|
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
|
|
|
polgab
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21776 Dátum: 2012.11.14 szerda, 15:29:49 » |
|
Bizony. Az enyémben most esett szét a ZEN-féle szabadonfutó. kb.60-70ezer km volt benne. Ha valakinek ilyen van benne és sokat ment már vele, akkor talán érdemes lehet cserélni és nem megvárni míg megadja magát.
Nekem kb. 40e van benne, mi történik amikor szétesik?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #21777 Dátum: 2012.11.14 szerda, 15:54:00 » |
|
Nekem kb. 40e van benne, mi történik amikor szétesik?
Nálam előbb zörögni-csattogni kezdett, majd szabadonfutóvá vált mindkét irányba, tehát nem hajtotta a generátort, elment a töltés. De elvileg előfordulhat olyan is, hogy beáll. Ebben az esetben pont úgy fog viselkedni, mint a gyári fix tárcsa. Nem tudom, valakinél volt-e már ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
|
|
|
polgab
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21778 Dátum: 2012.11.14 szerda, 16:44:45 » |
|
Nálam előbb zörögni-csattogni kezdett, majd szabadonfutóvá vált mindkét irányba, tehát nem hajtotta a generátort, elment a töltés. De elvileg előfordulhat olyan is, hogy beáll. Ebben az esetben pont úgy fog viselkedni, mint a gyári fix tárcsa. Nem tudom, valakinél volt-e már ilyen.
van valami előjele, hangosabb lesz? vagy egyik napról a másikra gatya?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
|
|
« Új hozzászólás #21779 Dátum: 2012.11.14 szerda, 16:48:54 » |
|
3. kérdésem. 3honapja kicserélték a generátor szíjamat és a feszítöket egy magánszerelő.durván 60ropiért.azota megint csörgő hangja van mint előtte. a szervizesek azt mondták azért van ez mert olyan feszítő került bele a régi helyett amit még soha nem láttak.ráadásul a szíj is a normálnál rövidebb és túl feszes ami miatt a főtengelyszíjtárcsát is szétcseszte. ráadásul a generátornak is odavágott.elképzelhető ez?egyébként a 130LE motorom van.mi a vélemyénetek?
MIt cserélt pontosan amikor azt írod "feszítőket"? A rázás legtöbb esetben a generátor szíjtárcsa miatt van, ami befolyással lehet a főtengely ékszíjtárcsa idő előtti elhasználódására.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le bal hátsó dísztárcsa hiányzik
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #21780 Dátum: 2012.11.14 szerda, 17:12:16 » |
|
van valami előjele, hangosabb lesz? vagy egyik napról a másikra gatya?
Tisztelt Fórumtárs! Nekem is kb 70.000 km után adta meg magát a ZEN szabadon futó. Nekem kifogástalanul tette a dolgát, amikor is inditásnál kezdtem hallani, furcsa racsnizó hangot a szabadon futó felöl. Egy darabig menet közben nem volt probléma. (400-500km lehetett). Majd a racsnizás állandósult és 2 nap alatt teljesen szabadon futóvá vált mind két irányba. Ha el kezd halódni, azt javaslom azonnal csere, mert a kopásokból adódóan, nem zár rendesen, és megszünik a töltás. Valószinű, hogy ez a meghibásodási forma lessz az álltalános, és csak elvétve zár össze teljesen. Mindentől függetlenül szerintem az árát, bőven megszolgálta. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #21781 Dátum: 2012.11.14 szerda, 18:33:15 » |
|
Bizony. Az enyémben most esett szét a ZEN-féle szabadonfutó. kb.60-70ezer km volt benne. Ha valakinek ilyen van benne és sokat ment már vele, akkor talán érdemes lehet cserélni és nem megvárni míg megadja magát.
Nálam 18 ezret ment. A feszítő is kuka lett (az nem tudom mennyit ment, mert azt én nem cseréltem). Most japán szabadonfutó van fent, és SKF feszítő.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #21782 Dátum: 2012.11.14 szerda, 18:34:41 » |
|
3. kérdésem. 3honapja kicserélték a generátor szíjamat és a feszítöket egy magánszerelő.durván 60ropiért.azota megint csörgő hangja van mint előtte. a szervizesek azt mondták azért van ez mert olyan feszítő került bele a régi helyett amit még soha nem láttak.ráadásul a szíj is a normálnál rövidebb és túl feszes ami miatt a főtengelyszíjtárcsát is szétcseszte. ráadásul a generátornak is odavágott.elképzelhető ez?egyébként a 130LE motorom van.mi a vélemyénetek?
Akkor nálad nem csak az autó xar, hanem a szerelő is!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
fubu88
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21783 Dátum: 2012.11.14 szerda, 18:40:56 » |
|
Sziasztok! Mi a tapasztalat/vélemény a XADO motor regeneráló illetve üzemanyag ellátó rendszer tisztító termékről? http://muhelynet.hu/spd/BEK_kft_158603/XADO_revitalizalo_gel_1_lepeses_kiszereles_belso_eAz én autómban 245.000km van, még minden az eredeti benne ( porlasztó csúcsok stb ). Már elég keményen kopog, nem egyenletes az alpjárat. Igazából kíméletes vagyok a motorhoz, 2000 fordulatnál váltani szoktam, hidegen nem pörgetem még eddig sem. nem tudom, hogy érdemes-e ezzel próbálkozni. A két adalékot 14.000,-HUF ért kapnám. Várom a véleményeteket! helló én is probáltam mindenféle adalékot de mind csak napok ig javított a helyzeten . nekem is ugyan ezek a tunetek voltal kicsit kopogott de csak hidegen aztán jött az ingadozó alapjárat . pont ma vittem beméretni a porlasztó csúcsokat 3 ra azt mondták felújitás 4ik kb 50 százalékos ugy hogy mind fel kell újíttatnom plusz a nagynyómásút is meg kell nézetni mert lehet az is felújításra szorúl . és járulékos kárként még hozzájön az egész üzemanyag rendszer tisztítása és tank mosás!!! na ezt kellett ma meg tudnom a˝˝ szürke kisegeremről˝˝l!!!!!! re remélhetőleg neked nem ezek a gondjaid nem akarlak fölöslegesen aggodalomba ejteni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
|
|
« Új hozzászólás #21784 Dátum: 2012.11.14 szerda, 18:53:45 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
|
|
|
sziki81
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21785 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:09:33 » |
|
MIt cserélt pontosan amikor azt írod "feszítőket"? A rázás legtöbb esetben a generátor szíjtárcsa miatt van, ami befolyással lehet a főtengely ékszíjtárcsa idő előtti elhasználódására.
generátor szíjfesítőt és genrátorszíjat illetve a görgőket ehhez.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sziki81
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21786 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:12:33 » |
|
Akkor nálad nem csak az autó xar, hanem a szerelő is! elképzelhető, hogy rossz méretű szíj szétcseszi a rendszert?elképzelhető, hogy rossz méretű szíjat tettek bele???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #21787 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:44:09 » |
|
elképzelhető, hogy rossz méretű szíj szétcseszi a rendszert?elképzelhető, hogy rossz méretű szíjat tettek bele???
Hát biztos, hogy nem mindegy. A hozzávalót kell belerakni mindíg. Egyébként te írtad: "a szervizesek azt mondták azért van ez mert olyan feszítő került bele a régi helyett amit még soha nem láttak.ráadásul a szíj is a normálnál rövidebb és túl feszes ami miatt a főtengelyszíjtárcsát is szétcseszte. ráadásul a generátornak is odavágott"
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Zsola
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21788 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:46:28 » |
|
Sziasztok!
Keresek turbóhoz elektronikát 2.0 tdci mondeohoz (2005)! A mostanit sajnos nem lehet megjavítani, felújítani annyira odavan!
Várom a címeket, telefonszámokat, elérhetőségeket és árajánlatokat!
Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #21789 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:50:59 » |
|
Sziasztok!
Keresek turbóhoz elektronikát 2.0 tdci mondeohoz (2005)! A mostanit sajnos nem lehet megjavítani, felújítani annyira odavan!
Várom a címeket, telefonszámokat, elérhetőségeket és árajánlatokat!
Köszi
Biztos ,az a baja
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
Zsola
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21790 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:57:45 » |
|
Biztos ,az a baja Igen sajnos, kidobta a computer is és a szerelő is megnézte valamint aki felújít elektronikákat ő is mondta, hogy nem lehet!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #21791 Dátum: 2012.11.14 szerda, 21:05:25 » |
|
Igen sajnos, kidobta a computer is és a szerelő is megnézte valamint aki felújít elektronikákat ő is mondta, hogy nem lehet!
Nekem is azt mondta anno a Győri Ford szerviz ott voltam személyesen a diagon ,nem az volt"csak akadt a geo",Ervin rendbe tette a geot és láss csodát meggyógyult.Azt hiszem nem tud leégni mert letiltja,keresd Ervint itt a fórumon ,sok turbót rakott már rendbe(csak egy vélemény) .
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #21792 Dátum: 2012.11.14 szerda, 21:06:39 » |
|
Sziasztok!
Keresek turbóhoz elektronikát 2.0 tdci mondeohoz (2005)! A mostanit sajnos nem lehet megjavítani, felújítani annyira odavan!
Várom a címeket, telefonszámokat, elérhetőségeket és árajánlatokat!
Köszi
mk2-t keresd bontottert
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21793 Dátum: 2012.11.14 szerda, 23:55:58 » |
|
Sziasztok! Új vagyok még az oldalon de olvastam a fórumot és igen hasznois dolgokat olvasok azért is gondoltam,hogy regisztrálok. Bízom benne,hogy hasznos "tanácsokkal" tudtok ellátni. Tavaly dec. végén vettem egy 2002 évj ghia felszereltségű kombit 130e km-rel.Magánszemélytől vettem bízva bvenne,hogy talán megbízhtóbb mint egy kereskedés. Azóta szinte minden hónapban csak költök rá. Nagyon tetszik de egyre jobban tele vele a F.... Egyébként belülről nagyon megkímélt. 1. kérdésem lenne: A szervízben azt mondták,hogy a kettőstömegű lendkerék oda van.Miből lehet ezt megállapítani?azt mondta a szerelő nyomjam be félig a kuplungot üresben és fura hangja van.De én semmit nem hallok rajt ami rendellenes lenne.ezzel kapcsolatban mit tanácsoltok? Ami még idevágó, hogy mondták rá 120-140ezer ft az új lendkerék. Én találtam neten olyat,h felújítják és 2év gari van rá.mit szoltok hozzá?szabad felújíttatni?Hozzá teszem lassan ott tartok,h megválok tőle,mert bele nyultam a szarba eléggé.Ebbe a kocsiba nem ennyi van az már tuti. Várom a segítzségeteket!!!
'.válasz:ha csak a kettőstömegü lendkerékre mondtak ahogy írod 140eft-ot akkor azt felejtsd el.Mindennel együtt kapsz ennyiért amibe kinyomó csapágy kuplung szerkezet is benne van.A cseréje 40e ft.A felújítást felejtsd el attól még a többi is régi marad.A feszítő rendszeren ha cserélsz bármit akkor mindent kell ezt a szerelőnek is tudni kellett volna.Ez gyári cuccal 80-100 e ft.Plusz ha a generátort is átnézeted.bírom és szeretem az ilyet aki neki áll bárminek,hogy felét sem érti annak amit csinál.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21794 Dátum: 2012.11.14 szerda, 23:57:56 » |
|
Következő kérdésem.Olvastam, hogy irogattatok rola, hogy a burkolat alatti kábelek miatt leállt a kocsi.Hát én is jártam már igy.és megpuiszkálom a kábeleket aztán beindul ujra.Elképzelhető ettől ingadozik az alapjárat? Az alapjárat ingadozhat,hogy a generátorral valami nem stimmel,vagy a MAF szenzor koszos.Itt amit írsz milyen kábelre gondolsz???
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
sziki81
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21795 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 00:10:02 » |
|
Az alapjárat ingadozhat,hogy a generátorral valami nem stimmel,vagy a MAF szenzor koszos.Itt amit írsz milyen kábelre gondolsz???
Köszönöm válaszod! megmondom őszintén eléggé hülye vagyok hozzá ezért kezdtelek olvasgatni titeket nehogy átcsesszenek vagy ha igen akkor kevésbé.tehátkábel? A motorburkolat alatt van ha szmeből nézzük a motor bal szélén vannakezek kötegelve.segitettem vele?a forumon nemrég beszéltetek ilyenről...más is irta,h megállt neki a kocsi ezek akábelek miatt...már nem emlxem rá milyen kábel...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21796 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 00:15:18 » |
|
Köszönöm válaszod! megmondom őszintén eléggé hülye vagyok hozzá ezért kezdtelek olvasgatni titeket nehogy átcsesszenek vagy ha igen akkor kevésbé.tehátkábel? A motorburkolat alatt van ha szmeből nézzük a motor bal szélén vannakezek kötegelve.segitettem vele?a forumon nemrég beszéltetek ilyenről...más is irta,h megállt neki a kocsi ezek akábelek miatt...már nem emlxem rá milyen kábel...
Hát az jel adó miatt testkábel és motor vezérlő relé volt amiről beszltünk.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
|
|
« Új hozzászólás #21797 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 14:37:04 » |
|
Sziasztok,
Mi az elfogadott (normális) felmelegedési ciklus TDCI 130-nál? Van esetleg valamilyen idő táblázat a külső hőmérséklet függvényében.
(nyilván attól is függ, hogy mennyire nyomom neki)
Mindenesetre én kicsit lassúnak érzem. Mindkét termó most lett cserélve. Ha eléri az üzemi hőfokot már áll középen a mutató mint Rocco.
Ma reggel 6 km-t és 15 percet mentem városban, Budapesten sorolgatva. 8 celsius volt reggel, miután az utcán parkolok a motor hőfok is ennyi lehetett. Nem volt az durva reggeli csúcs, lehetett haladni. Ezalatt a mutató meg se moccant, balra volt kifeküdve. Ez normális? A fűtés közben tökéletesen működött.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le bal hátsó dísztárcsa hiányzik
|
|
|
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #21798 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 15:02:56 » |
|
Nálam 18 ezret ment. A feszítő is kuka lett (az nem tudom mennyit ment, mert azt én nem cseréltem). Most japán szabadonfutó van fent, és SKF feszítő.
SKF feszítőt hol lehet beszerezni?
|
|
|
Naplózva
|
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #21799 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 15:26:32 » |
|
Sziasztok,
Mi az elfogadott (normális) felmelegedési ciklus TDCI 130-nál? Van esetleg valamilyen idő táblázat a külső hőmérséklet függvényében.
(nyilván attól is függ, hogy mennyire nyomom neki)
Mindenesetre én kicsit lassúnak érzem. Mindkét termó most lett cserélve. Ha eléri az üzemi hőfokot már áll középen a mutató mint Rocco.
Ma reggel 6 km-t és 15 percet mentem városban, Budapesten sorolgatva. 8 celsius volt reggel, miután az utcán parkolok a motor hőfok is ennyi lehetett. Nem volt az durva reggeli csúcs, lehetett haladni. Ezalatt a mutató meg se moccant, balra volt kifeküdve. Ez normális? A fűtés közben tökéletesen működött.
Pont azért nem ment sehová a mutató. Én így kiérek a városból az M1-M7-re, kb. 16 km, 20-25 perc, mire 100-ra gyorsítva végre fellendül a mutató és beáll végre középre. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
|