Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:59:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 429 430 431 432 433 434 435 [436] 437 438 439 440 441 442 443 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14635210 alkalommal)
0 Felhasználó és 121 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21750 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:07:50 »

Köszi! Túlzásokba azért nem akarok esni ami a pénzköltést illeti!  smile

Nincs esetleg a cseréről valami részletesebb leírás itt a fórumon, vagy máshol?
valahol az archívumban....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21751 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:09:53 »

Köszi! Túlzásokba azért nem akarok esni ami a pénzköltést illeti!  smile

Nincs esetleg a cseréről valami részletesebb leírás itt a fórumon, vagy máshol?
Mért mi a bajod a gyári vízpumpa árával sokallod??Eszembe sem hutott volna nem gyárit venni bele.Akkor mit fogsz szólni a gyári gázolajszürő árához!!!!Mikor az kell bele.De te tudod mit csinálsz...
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
papi1993
Vendég
« Új hozzászólás #21752 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:57:16 »

Sziasztok!
Tanácsot, segítséget szeretnék kérni.
Lenne egy Ford mondeo 2.0 tdci 2004-es 170.000 km -es kocsim. A probléma a következő, olykor-olykor mintha v.mi rezonáló műanyag hangot hallanék a motor térből alapjáraton és azt se mindig inkább csak amikor hideg jár. Ez lehet a kettős tömegű lendkerék ? Vagy csak v.mi folyadék tároló berendezés rögzítése adta volna meg magát?. És azért gondolom , hogy ez v.mi mondeo betegség lenne , mert egy ugyan ilyen Ford-ból hallottam dettóra ilyen hangot és szintén alap járaton. Huh?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21753 Dátum: 2012.11.13 kedd, 21:59:51 »

Sziasztok!
Tanácsot, segítséget szeretnék kérni.
Lenne egy Ford mondeo 2.0 tdci 2004-es 170.000 km -es kocsim. A probléma a következő, olykor-olykor mintha v.mi rezonáló műanyag hangot hallanék a motor térből alapjáraton és azt se mindig inkább csak amikor hideg jár. Ez lehet a kettős tömegű lendkerék ? Vagy csak v.mi folyadék tároló berendezés rögzítése adta volna meg magát?. És azért gondolom , hogy ez v.mi mondeo betegség lenne , mert egy ugyan ilyen Ford-ból hallottam dettóra ilyen hangot és szintén alap járaton. Huh?
És hgy hallod kivül vagy, vagy bent???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
papi1993
Vendég
« Új hozzászólás #21754 Dátum: 2012.11.13 kedd, 22:10:57 »

És hgy hallod kivül vagy, vagy bent???

Kívül ill. bent egyaránt és nem folyamatosan zörög hanem szabálytalanul ahogy kedve van 10 másod percig zörög aztán abba 3-4 másod percre és egészen addig csinálja míg gázt nem adok vagy be nem melegszik.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #21755 Dátum: 2012.11.13 kedd, 22:27:10 »

De kivülről honnan hallod?


Kívül ill. bent egyaránt és nem folyamatosan zörög hanem szabálytalanul ahogy kedve van 10 másod percig zörög aztán abba 3-4 másod percre és egészen addig csinálja míg gázt nem adok vagy be nem melegszik.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21756 Dátum: 2012.11.13 kedd, 22:27:32 »

Kívül ill. bent egyaránt és nem folyamatosan zörög hanem szabálytalanul ahogy kedve van 10 másod percig zörög aztán abba 3-4 másod percre és egészen addig csinálja míg gázt nem adok vagy be nem melegszik.
Ha kívül vagy melyik oldalról hallod??,Bocs,hogy ilyeneket kérdezek
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
papi1993
Vendég
« Új hozzászólás #21757 Dátum: 2012.11.13 kedd, 22:43:51 »

Ha kívül vagy melyik oldalról hallod??,Bocs,hogy ilyeneket kérdezek

Semmi gond a az érdeklődés miatt. Smiley
Nem tudom tisztán ki hallani , de mint ha a kocsi jobb elejéből hallanám. Amit még nem írtam ,  a zavaró rezonáló hangot próbáltam, h abba marad e vagy befolyásolja bármilyen kezelő szerv (kuplung,kormány forgatás , fék lenyomása ) de semmi leszámítva azt ha gázt adok. Mostanában nem minden nap csinálja nem tudom miért... Talán még a levegő hőmérséklet is befolyásolná? 
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21758 Dátum: 2012.11.13 kedd, 22:54:00 »

Semmi gond a az érdeklődés miatt. Smiley
Nem tudom tisztán ki hallani , de mint ha a kocsi jobb elejéből hallanám. Amit még nem írtam ,  a zavaró rezonáló hangot próbáltam, h abba marad e vagy befolyásolja bármilyen kezelő szerv (kuplung,kormány forgatás , fék lenyomása ) de semmi leszámítva azt ha gázt adok. Mostanában nem minden nap csinálja nem tudom miért... Talán még a levegő hőmérséklet is befolyásolná? 
Akkor szerintem ha menet irány szerint jobbról hallod a generátor feszító rendszer lesz abbó meg lehet a főtengely ékszíj tárcsád.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
papi1993
Vendég
« Új hozzászólás #21759 Dátum: 2012.11.13 kedd, 23:00:26 »

Akkor szerintem ha menet irány szerint jobbról hallod a generátor feszító rendszer lesz abbó meg lehet a főtengely ékszíj tárcsád.

Huh! köszönöm először is a gyors választ!
Nem tudom h ezt a gondod lehet e orvosolni házilag , de szerintem szerelő lesz a vége. kb. nem tudod esetleg azt is , hogy milyen összegbe kerül egy ilyen tárcsa?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21760 Dátum: 2012.11.13 kedd, 23:12:23 »

Huh! köszönöm először is a gyors választ!
Nem tudom h ezt a gondod lehet e orvosolni házilag , de szerintem szerelő lesz a vége. kb. nem tudod esetleg azt is , hogy milyen összegbe kerül egy ilyen tárcsa?
Tudod az a gond ilyenkor,hogy sajnos ha itt a feszítő rendszer oldalán tönkre megy valami akkor mindent kell cserélni mert már futott annyit,hogy itt az ideje.A rendszer úgy 80e ft körül van.A tárcs úgy 25 körül.Csak ha azt cseréled attól még a többi nmem új és az is tönkre megy közben nem tesz jót a már kicseréltnek.A tárcsát ha leveszitek és élére állítva a földön ellököd,hogy eldüljön akkor ha hngtalanul dől el jó ha hangossan csattan akkor kuka.Sajnos ez van.Nem akartalak elkeseríteni ha ez a baj de nincs más ez van.Ilyenkor mikor csere van akkor érdemes szabadon futót feltenni a generátorra ami kiméli a rendszert.Ebben RELHIST a segítő.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
papi1993
Vendég
« Új hozzászólás #21761 Dátum: 2012.11.13 kedd, 23:31:06 »

Tudod az a gond ilyenkor,hogy sajnos ha itt a feszítő rendszer oldalán tönkre megy valami akkor mindent kell cserélni mert már futott annyit,hogy itt az ideje.A rendszer úgy 80e ft körül van.A tárcs úgy 25 körül.Csak ha azt cseréled attól még a többi nmem új és az is tönkre megy közben nem tesz jót a már kicseréltnek.A tárcsát ha leveszitek és élére állítva a földön ellököd,hogy eldüljön akkor ha hngtalanul dől el jó ha hangossan csattan akkor kuka.Sajnos ez van.Nem akartalak elkeseríteni ha ez a baj de nincs más ez van.Ilyenkor mikor csere van akkor érdemes szabadon futót feltenni a generátorra ami kiméli a rendszert.Ebben RELHIST a segítő.

Köszön még 1x!
Időközbe utána olvastam és találtam is egy cikket erről a bizonyos "szabadon futó " dologról . Okos dolognak hangzik.

Nem rég van nálam ez a mondeo , de eddig több bosszúság van vele mint öröm... már tapasztaltam a porlasztókat + adagolót és még most ez is , hát mit mondjak nem olcsó.... és már le állításkor olykor-olykor csattanás is hallatszik " kettős tömegűre" tippelek .... Kiábrándító  falbav pedig Németből hoztuk  vezetett szerízkönyvvel , hogy majd biztos ez lesz a legjobb kevés km-er, csilli-villi , de hát hiába...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21762 Dátum: 2012.11.13 kedd, 23:45:00 »

Köszön még 1x!
Időközbe utána olvastam és találtam is egy cikket erről a bizonyos "szabadon futó " dologról . Okos dolognak hangzik.

Nem rég van nálam ez a mondeo , de eddig több bosszúság van vele mint öröm... már tapasztaltam a porlasztókat + adagolót és még most ez is , hát mit mondjak nem olcsó.... és már le állításkor olykor-olykor csattanás is hallatszik " kettős tömegűre" tippelek .... Kiábrándító  falbav pedig Németből hoztuk  vezetett szerízkönyvvel , hogy majd biztos ez lesz a legjobb kevés km-er, csilli-villi , de hát hiába...
Nem akarlak tovább keseríteni ha kettős tömegü lend ekrék akkor 150e ft plussz 40e ft a munkadíj a cseréléskor.ott is mindent sajnos kell cserélni.kuplung szerkezet kinyomó csapágy kettős tömegü lendkerék.Sajnos úgy van rendbe kell tenni és akkor öröm.Kinek előbb kinek utóbb jönnek elő a problémák.Minden alkarészre tudunk neked itt segíteni mert vannak fórumos kedvezmények.ja és egy jó tanács TDCI-ben nincs adagoló hanem magasnyomásu szivattyú van.Ez csak helyesbítés volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #21763 Dátum: 2012.11.14 szerda, 10:08:59 »

Sziasztok!
Mi a tapasztalat/vélemény a XADO motor regeneráló illetve üzemanyag ellátó rendszer tisztító termékről?
http://muhelynet.hu/spd/BEK_kft_158603/XADO_revitalizalo_gel_1_lepeses_kiszereles_belso_e

Az én autómban 245.000km van, még minden az eredeti benne ( porlasztó csúcsok stb ). Már elég keményen kopog, nem egyenletes az alpjárat. Igazából kíméletes vagyok a motorhoz, 2000 fordulatnál váltani szoktam, hidegen nem pörgetem még eddig sem.

nem tudom, hogy érdemes-e ezzel próbálkozni. A két adalékot 14.000,-HUF ért kapnám.
Várom a véleményeteket!
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
waver
Vendég
« Új hozzászólás #21764 Dátum: 2012.11.14 szerda, 10:31:36 »

Sziasztok!
Mi a tapasztalat/vélemény a XADO motor regeneráló illetve üzemanyag ellátó rendszer tisztító termékről?
http://muhelynet.hu/spd/BEK_kft_158603/XADO_revitalizalo_gel_1_lepeses_kiszereles_belso_e

Az én autómban 245.000km van, még minden az eredeti benne ( porlasztó csúcsok stb ). Már elég keményen kopog, nem egyenletes az alpjárat. Igazából kíméletes vagyok a motorhoz, 2000 fordulatnál váltani szoktam, hidegen nem pörgetem még eddig sem.

nem tudom, hogy érdemes-e ezzel próbálkozni. A két adalékot 14.000,-HUF ért kapnám.
Várom a véleményeteket!



esetleg egy protec kúra?az mégis olcsobb... üdv.
Naplózva
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #21765 Dátum: 2012.11.14 szerda, 11:13:33 »


esetleg egy protec kúra?az mégis olcsobb... üdv.
Kösz, de nem találok róla leírást, hogy ez mekkora összeg lenne ( motor és üzemanyag rendszerre kiterjedő tisztítás)
T
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21766 Dátum: 2012.11.14 szerda, 12:31:34 »

Kösz, de nem találok róla leírást, hogy ez mekkora összeg lenne ( motor és üzemanyag rendszerre kiterjedő tisztítás)
T
Aláírásba tedd be milyen autód van! Sose baj ha tudjuk.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
waver
Vendég
« Új hozzászólás #21767 Dátum: 2012.11.14 szerda, 13:00:51 »

Kösz, de nem találok róla leírást, hogy ez mekkora összeg lenne ( motor és üzemanyag rendszerre kiterjedő tisztítás)
T

egy doboz protec olyan 3000-3500 ft körül van.én fél évente teszek egy egész tankba egy dobozzal.asszem fél literes.

http://www.pro-tec.hu/
Naplózva
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21768 Dátum: 2012.11.14 szerda, 13:33:26 »

Sziasztok!
Tanácsot, segítséget szeretnék kérni.
Lenne egy Ford mondeo 2.0 tdci 2004-es 170.000 km -es kocsim. A probléma a következő, olykor-olykor mintha v.mi rezonáló műanyag hangot hallanék a motor térből alapjáraton és azt se mindig inkább csak amikor hideg jár. Ez lehet a kettős tömegű lendkerék ? Vagy csak v.mi folyadék tároló berendezés rögzítése adta volna meg magát?. És azért gondolom , hogy ez v.mi mondeo betegség lenne , mert egy ugyan ilyen Ford-ból hallottam dettóra ilyen hangot és szintén alap járaton. Huh?
Generátor ékszíjtárcsa is lehet. Az enyémnek is brutál hangja volt alapjáraton ahogy rezonált a szíj. Ha még nem szabadonfutós, akkor mindenképpen érdemes szabadonfutósítani.
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #21769 Dátum: 2012.11.14 szerda, 13:38:22 »

Generátor ékszíjtárcsa is lehet. Az enyémnek is brutál hangja volt alapjáraton ahogy rezonált a szíj. Ha még nem szabadonfutós, akkor mindenképpen érdemes szabadonfutósítani.


A szabadonfutósítás se végleges megoldás ám...Az is széteshet. Nem is tudom,talán Tisler mesélt valami ilyesmiről... szomoru1
Naplózva
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21770 Dátum: 2012.11.14 szerda, 13:45:36 »

A szabadonfutósítás se végleges megoldás ám...Az is széteshet. Nem is tudom,talán Tisler mesélt valami ilyesmiről... szomoru1
Sajnos tudom  Sad főleg az elhamarkodottan beszerelt gagyi minőség mint az enyém  falbav)
Ja és a szabadonfutósítás után rögtön kifeküdt a generátor is úgyhogy szerintem érdemes felújítani ha már kézben van, és van a kocsiban vagy 200 e.
A felújítottal leállítás után még közel fél percig pörög a generátor az új csapágyakon
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
sziki81
Vendég
« Új hozzászólás #21771 Dátum: 2012.11.14 szerda, 14:26:38 »

Sziasztok!
Új vagyok még az oldalon de olvastam a fórumot és igen hasznois dolgokat olvasok azért is gondoltam,hogy regisztrálok. Bízom benne,hogy hasznos "tanácsokkal" tudtok ellátni. Tavaly dec. végén vettem egy 2002 évj ghia felszereltségű kombit 130e km-rel.Magánszemélytől vettem bízva bvenne,hogy talán megbízhtóbb mint egy kereskedés. Azóta szinte minden hónapban csak költök rá. Nagyon tetszik de egyre jobban tele vele a F.... Egyébként belülről nagyon megkímélt.
1. kérdésem lenne: A szervízben azt mondták,hogy a kettőstömegű lendkerék oda van.Miből lehet ezt megállapítani?azt mondta a szerelő nyomjam be félig a kuplungot üresben és fura hangja van.De én semmit nem hallok rajt ami rendellenes lenne.ezzel kapcsolatban mit tanácsoltok? Ami még idevágó, hogy mondták rá 120-140ezer ft az új lendkerék. Én találtam neten olyat,h felújítják és 2év gari van rá.mit szoltok hozzá?szabad felújíttatni?Hozzá teszem lassan ott tartok,h megválok tőle,mert bele nyultam a szarba eléggé.Ebbe a kocsiba nem ennyi van az már tuti.
Várom a segítzségeteket!!!
Naplózva
sziki81
Vendég
« Új hozzászólás #21772 Dátum: 2012.11.14 szerda, 14:28:29 »

Következő kérdésem.Olvastam, hogy irogattatok rola, hogy a burkolat alatti kábelek miatt leállt a kocsi.Hát én is jártam már igy.és megpuiszkálom a kábeleket aztán beindul ujra.Elképzelhető ettől ingadozik az alapjárat?Huh?
Naplózva
sziki81
Vendég
« Új hozzászólás #21773 Dátum: 2012.11.14 szerda, 14:31:57 »

3. kérdésem. 3honapja kicserélték a generátor szíjamat és a feszítöket egy magánszerelő.durván 60ropiért.azota megint csörgő hangja van mint előtte.  a szervizesek azt mondták azért van ez mert olyan feszítő került bele a régi helyett amit még soha nem láttak.ráadásul a szíj is a normálnál rövidebb és túl feszes ami miatt a  főtengelyszíjtárcsát is szétcseszte. ráadásul a generátornak is odavágott.elképzelhető ez?egyébként a 130LE motorom van.mi a vélemyénetek?
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #21774 Dátum: 2012.11.14 szerda, 14:34:54 »

Mért mi a bajod a gyári vízpumpa árával sokallod??Eszembe sem hutott volna nem gyárit venni bele.Akkor mit fogsz szólni a gyári gázolajszürő árához!!!!Mikor az kell bele.De te tudod mit csinálsz...

Én pont azt írtam, hogy nem akarok bele gagyi kínait venni, hanem valami jót. De rengetegféle van neves gyártóktól is.
Amúgy melyik a gyári?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #21775 Dátum: 2012.11.14 szerda, 14:52:43 »

A szabadonfutósítás se végleges megoldás ám...Az is széteshet. Nem is tudom,talán Tisler mesélt valami ilyesmiről... szomoru1

Bizony. Az enyémben most esett szét a ZEN-féle szabadonfutó. kb.60-70ezer km volt benne. Ha valakinek ilyen van benne és sokat ment már vele, akkor talán érdemes lehet cserélni és nem megvárni míg megadja magát.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #21776 Dátum: 2012.11.14 szerda, 15:29:49 »

Bizony. Az enyémben most esett szét a ZEN-féle szabadonfutó. kb.60-70ezer km volt benne. Ha valakinek ilyen van benne és sokat ment már vele, akkor talán érdemes lehet cserélni és nem megvárni míg megadja magát.
Nekem kb. 40e van benne, mi történik amikor szétesik?
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #21777 Dátum: 2012.11.14 szerda, 15:54:00 »

Nekem kb. 40e van benne, mi történik amikor szétesik?

Nálam előbb zörögni-csattogni kezdett, majd szabadonfutóvá vált mindkét irányba, tehát nem hajtotta a generátort, elment a töltés. De elvileg előfordulhat olyan is, hogy beáll. Ebben az esetben pont úgy fog viselkedni, mint a gyári fix tárcsa. Nem tudom, valakinél volt-e már ilyen.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #21778 Dátum: 2012.11.14 szerda, 16:44:45 »

Nálam előbb zörögni-csattogni kezdett, majd szabadonfutóvá vált mindkét irányba, tehát nem hajtotta a generátort, elment a töltés. De elvileg előfordulhat olyan is, hogy beáll. Ebben az esetben pont úgy fog viselkedni, mint a gyári fix tárcsa. Nem tudom, valakinél volt-e már ilyen.
van valami előjele, hangosabb lesz? vagy egyik napról a másikra gatya?
Naplózva
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21779 Dátum: 2012.11.14 szerda, 16:48:54 »

3. kérdésem. 3honapja kicserélték a generátor szíjamat és a feszítöket egy magánszerelő.durván 60ropiért.azota megint csörgő hangja van mint előtte.  a szervizesek azt mondták azért van ez mert olyan feszítő került bele a régi helyett amit még soha nem láttak.ráadásul a szíj is a normálnál rövidebb és túl feszes ami miatt a  főtengelyszíjtárcsát is szétcseszte. ráadásul a generátornak is odavágott.elképzelhető ez?egyébként a 130LE motorom van.mi a vélemyénetek?

MIt cserélt pontosan amikor azt írod "feszítőket"?
A rázás legtöbb esetben a generátor szíjtárcsa miatt van, ami befolyással lehet a főtengely ékszíjtárcsa idő előtti elhasználódására.
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21780 Dátum: 2012.11.14 szerda, 17:12:16 »

van valami előjele, hangosabb lesz? vagy egyik napról a másikra gatya?
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem is kb 70.000 km után adta meg magát a ZEN szabadon futó. Nekem kifogástalanul tette a dolgát, amikor is inditásnál kezdtem hallani, furcsa racsnizó hangot a szabadon futó felöl. Egy darabig menet közben nem volt probléma. (400-500km lehetett). Majd a racsnizás állandósult és 2 nap alatt teljesen szabadon futóvá vált mind két irányba. Ha el kezd halódni, azt javaslom azonnal csere, mert a kopásokból adódóan, nem zár rendesen, és megszünik a töltás. Valószinű, hogy ez a meghibásodási forma lessz az álltalános, és csak elvétve zár össze teljesen. Mindentől függetlenül szerintem az árát, bőven megszolgálta.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21781 Dátum: 2012.11.14 szerda, 18:33:15 »

Bizony. Az enyémben most esett szét a ZEN-féle szabadonfutó. kb.60-70ezer km volt benne. Ha valakinek ilyen van benne és sokat ment már vele, akkor talán érdemes lehet cserélni és nem megvárni míg megadja magát.
Nálam 18 ezret ment. A feszítő is kuka lett (az nem tudom mennyit ment, mert azt én nem cseréltem). Most japán szabadonfutó van fent, és SKF feszítő.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21782 Dátum: 2012.11.14 szerda, 18:34:41 »

3. kérdésem. 3honapja kicserélték a generátor szíjamat és a feszítöket egy magánszerelő.durván 60ropiért.azota megint csörgő hangja van mint előtte.  a szervizesek azt mondták azért van ez mert olyan feszítő került bele a régi helyett amit még soha nem láttak.ráadásul a szíj is a normálnál rövidebb és túl feszes ami miatt a  főtengelyszíjtárcsát is szétcseszte. ráadásul a generátornak is odavágott.elképzelhető ez?egyébként a 130LE motorom van.mi a vélemyénetek?
Akkor nálad nem csak az autó xar, hanem a szerelő is!  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21783 Dátum: 2012.11.14 szerda, 18:40:56 »

Sziasztok!
Mi a tapasztalat/vélemény a XADO motor regeneráló illetve üzemanyag ellátó rendszer tisztító termékről?
http://muhelynet.hu/spd/BEK_kft_158603/XADO_revitalizalo_gel_1_lepeses_kiszereles_belso_e

Az én autómban 245.000km van, még minden az eredeti benne ( porlasztó csúcsok stb ). Már elég keményen kopog, nem egyenletes az alpjárat. Igazából kíméletes vagyok a motorhoz, 2000 fordulatnál váltani szoktam, hidegen nem pörgetem még eddig sem.

nem tudom, hogy érdemes-e ezzel próbálkozni. A két adalékot 14.000,-HUF ért kapnám.
Várom a véleményeteket!

helló
én is probáltam mindenféle adalékot de mind csak napok ig javított a helyzeten . nekem is ugyan ezek a tunetek voltal  kicsit kopogott de csak hidegen  aztán jött az ingadozó alapjárat .
pont ma vittem beméretni a porlasztó csúcsokat  3 ra azt mondták felújitás 4ik kb 50 százalékos  ugy hogy mind fel kell újíttatnom plusz  a nagynyómásút is meg kell nézetni mert lehet az is felújításra szorúl . és járulékos kárként még hozzájön az egész üzemanyag rendszer tisztítása és tank mosás!!! na ezt kellett ma meg tudnom a˝˝ szürke kisegeremről˝˝l!!!!!! rinya rinya rinya rinya re
remélhetőleg neked nem ezek a gondjaid nem akarlak fölöslegesen aggodalomba ejteni
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #21784 Dátum: 2012.11.14 szerda, 18:53:45 »

Hátha valakit érdekel...

http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Ford_mondeo2_0_TDCI_Turbocso_elado_6930002.htm
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
sziki81
Vendég
« Új hozzászólás #21785 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:09:33 »

MIt cserélt pontosan amikor azt írod "feszítőket"?
A rázás legtöbb esetben a generátor szíjtárcsa miatt van, ami befolyással lehet a főtengely ékszíjtárcsa idő előtti elhasználódására.

generátor szíjfesítőt és genrátorszíjat illetve a görgőket ehhez.
Naplózva
sziki81
Vendég
« Új hozzászólás #21786 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:12:33 »

Akkor nálad nem csak az autó xar, hanem a szerelő is!  szomoru1
elképzelhető, hogy rossz méretű szíj szétcseszi a rendszert?elképzelhető, hogy rossz méretű szíjat tettek bele???
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21787 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:44:09 »

elképzelhető, hogy rossz méretű szíj szétcseszi a rendszert?elképzelhető, hogy rossz méretű szíjat tettek bele???
Hát biztos, hogy nem mindegy. A hozzávalót kell belerakni mindíg.

Egyébként te írtad:
"a szervizesek azt mondták azért van ez mert olyan feszítő került bele a régi helyett amit még soha nem láttak.ráadásul a szíj is a normálnál rövidebb és túl feszes ami miatt a  főtengelyszíjtárcsát is szétcseszte. ráadásul a generátornak is odavágott"
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #21788 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:46:28 »

Sziasztok!

Keresek turbóhoz elektronikát 2.0 tdci mondeohoz (2005)! A mostanit sajnos nem lehet megjavítani, felújítani annyira odavan!

Várom a címeket, telefonszámokat, elérhetőségeket és árajánlatokat!

Köszi
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #21789 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:50:59 »

Sziasztok!

Keresek turbóhoz elektronikát 2.0 tdci mondeohoz (2005)! A mostanit sajnos nem lehet megjavítani, felújítani annyira odavan!

Várom a címeket, telefonszámokat, elérhetőségeket és árajánlatokat!

Köszi

Biztos ,az a baja wow1
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #21790 Dátum: 2012.11.14 szerda, 20:57:45 »

Biztos ,az a baja wow1

Igen sajnos, kidobta a computer is és a szerelő is megnézte valamint aki felújít elektronikákat ő is mondta, hogy nem lehet!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #21791 Dátum: 2012.11.14 szerda, 21:05:25 »

Igen sajnos, kidobta a computer is és a szerelő is megnézte valamint aki felújít elektronikákat ő is mondta, hogy nem lehet!
Nekem is azt mondta anno a Győri Ford szerviz ott voltam személyesen a diagon ,nem az volt"csak akadt a geo",Ervin rendbe tette a  geot és láss csodát meggyógyult.Azt hiszem nem tud leégni mert letiltja,keresd Ervint itt a fórumon ,sok turbót rakott már rendbe(csak egy vélemény) .
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21792 Dátum: 2012.11.14 szerda, 21:06:39 »

Sziasztok!

Keresek turbóhoz elektronikát 2.0 tdci mondeohoz (2005)! A mostanit sajnos nem lehet megjavítani, felújítani annyira odavan!

Várom a címeket, telefonszámokat, elérhetőségeket és árajánlatokat!

Köszi

mk2-t keresd bontottert
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21793 Dátum: 2012.11.14 szerda, 23:55:58 »

Sziasztok!
Új vagyok még az oldalon de olvastam a fórumot és igen hasznois dolgokat olvasok azért is gondoltam,hogy regisztrálok. Bízom benne,hogy hasznos "tanácsokkal" tudtok ellátni. Tavaly dec. végén vettem egy 2002 évj ghia felszereltségű kombit 130e km-rel.Magánszemélytől vettem bízva bvenne,hogy talán megbízhtóbb mint egy kereskedés. Azóta szinte minden hónapban csak költök rá. Nagyon tetszik de egyre jobban tele vele a F.... Egyébként belülről nagyon megkímélt.
1. kérdésem lenne: A szervízben azt mondták,hogy a kettőstömegű lendkerék oda van.Miből lehet ezt megállapítani?azt mondta a szerelő nyomjam be félig a kuplungot üresben és fura hangja van.De én semmit nem hallok rajt ami rendellenes lenne.ezzel kapcsolatban mit tanácsoltok? Ami még idevágó, hogy mondták rá 120-140ezer ft az új lendkerék. Én találtam neten olyat,h felújítják és 2év gari van rá.mit szoltok hozzá?szabad felújíttatni?Hozzá teszem lassan ott tartok,h megválok tőle,mert bele nyultam a szarba eléggé.Ebbe a kocsiba nem ennyi van az már tuti.
Várom a segítzségeteket!!!

'.válasz:ha csak a kettőstömegü lendkerékre mondtak ahogy írod 140eft-ot akkor azt felejtsd el.Mindennel együtt kapsz ennyiért amibe kinyomó csapágy kuplung szerkezet is benne van.A cseréje 40e ft.A felújítást felejtsd el attól még a többi is régi marad.A feszítő rendszeren ha cserélsz bármit akkor mindent kell ezt a szerelőnek is tudni kellett volna.Ez gyári cuccal 80-100 e ft.Plusz ha a generátort is átnézeted.bírom és szeretem az ilyet aki neki áll bárminek,hogy felét sem érti annak amit csinál.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21794 Dátum: 2012.11.14 szerda, 23:57:56 »

Következő kérdésem.Olvastam, hogy irogattatok rola, hogy a burkolat alatti kábelek miatt leállt a kocsi.Hát én is jártam már igy.és megpuiszkálom a kábeleket aztán beindul ujra.Elképzelhető ettől ingadozik az alapjárat?Huh?
Az alapjárat ingadozhat,hogy a generátorral valami nem stimmel,vagy a MAF szenzor koszos.Itt amit írsz milyen kábelre gondolsz???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sziki81
Vendég
« Új hozzászólás #21795 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 00:10:02 »

Az alapjárat ingadozhat,hogy a generátorral valami nem stimmel,vagy a MAF szenzor koszos.Itt amit írsz milyen kábelre gondolsz???
Köszönöm válaszod!
megmondom őszintén eléggé hülye vagyok hozzá ezért kezdtelek olvasgatni titeket nehogy átcsesszenek vagy ha igen akkor kevésbé.tehátkábel?
A motorburkolat alatt van ha szmeből nézzük a motor bal szélén vannakezek kötegelve.segitettem vele?a forumon nemrég beszéltetek ilyenről...más is irta,h megállt neki a kocsi ezek akábelek miatt...már nem emlxem rá milyen kábel...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21796 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 00:15:18 »

Köszönöm válaszod!
megmondom őszintén eléggé hülye vagyok hozzá ezért kezdtelek olvasgatni titeket nehogy átcsesszenek vagy ha igen akkor kevésbé.tehátkábel?
A motorburkolat alatt van ha szmeből nézzük a motor bal szélén vannakezek kötegelve.segitettem vele?a forumon nemrég beszéltetek ilyenről...más is irta,h megállt neki a kocsi ezek akábelek miatt...már nem emlxem rá milyen kábel...
Hát az jel adó miatt testkábel és motor vezérlő relé volt amiről beszltünk.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21797 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 14:37:04 »

Sziasztok,

Mi az elfogadott (normális) felmelegedési ciklus TDCI 130-nál?
Van esetleg valamilyen idő táblázat a külső hőmérséklet függvényében.

(nyilván attól is függ, hogy mennyire nyomom neki)

Mindenesetre én kicsit lassúnak érzem. Mindkét termó most lett cserélve. Ha eléri az üzemi hőfokot már áll középen a mutató mint Rocco.

Ma reggel 6 km-t és 15 percet mentem városban, Budapesten sorolgatva.  8 celsius volt reggel, miután az utcán parkolok a motor hőfok is ennyi lehetett. Nem volt az durva reggeli csúcs, lehetett haladni. Ezalatt a mutató meg se moccant, balra volt kifeküdve. Ez normális?
A fűtés közben tökéletesen működött.
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #21798 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 15:02:56 »

Nálam 18 ezret ment. A feszítő is kuka lett (az nem tudom mennyit ment, mert azt én nem cseréltem). Most japán szabadonfutó van fent, és SKF feszítő.

SKF feszítőt hol lehet beszerezni?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21799 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 15:26:32 »

Sziasztok,

Mi az elfogadott (normális) felmelegedési ciklus TDCI 130-nál?
Van esetleg valamilyen idő táblázat a külső hőmérséklet függvényében.

(nyilván attól is függ, hogy mennyire nyomom neki)

Mindenesetre én kicsit lassúnak érzem. Mindkét termó most lett cserélve. Ha eléri az üzemi hőfokot már áll középen a mutató mint Rocco.

Ma reggel 6 km-t és 15 percet mentem városban, Budapesten sorolgatva.  8 celsius volt reggel, miután az utcán parkolok a motor hőfok is ennyi lehetett. Nem volt az durva reggeli csúcs, lehetett haladni. Ezalatt a mutató meg se moccant, balra volt kifeküdve. Ez normális?
A fűtés közben tökéletesen működött.


Pont azért nem ment sehová a mutató. Én így kiérek a városból az M1-M7-re, kb. 16 km, 20-25 perc, mire 100-ra gyorsítva végre fellendül a mutató és beáll végre középre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 429 430 431 432 433 434 435 [436] 437 438 439 440 441 442 443 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.