Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:32:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
459
460
461
462
463
464
465
[
466
]
467
468
469
470
471
472
473
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14641001 alkalommal)
0 Felhasználó és 132 vendég van a témában
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23250 Dátum:
2012.12.26 szerda, 21:45:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.26 szerda, 21:32:08
melyik oldalról hallod ha szembe állsz a motorral???
Talán jobb, de nem esküdnék meg rá, holnap reggel meghallgatom.
Mit jelenthet, ha jobbról vagy balról hallom?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23251 Dátum:
2012.12.26 szerda, 21:50:39 »
Idézetet írta: And667 - 2012.12.26 szerda, 21:45:48
Talán jobb, de nem esküdnék meg rá, holnap reggel meghallgatom.
Mit jelenthet, ha jobbról vagy balról hallom?
Induljunk ki abból,hogy repedt a feszítő szíjjad ahogy írtad.HA szembe állsz vele ez balról van itt sajnos több tényező lehet:generátor csapágy,kettőstömegü főtengely ékszíjtárcsa,és maga a feszítő.Ennek a cserélye akármelyik a rossz itt az egész rendszert egyben kell cserélni.kb 100e ft.Akárki bármit mond egybe!!!!A jobb oldal ha szembe állsz ott a szervó van egybe a vízpumpával amit szintén szíj hajt.Itt külön kell valahogy választani mi a gond mert ezeket külön is lehet cserélni de a vízpumpa miatt tönkre mehet a szervó szivattyú.Ezért nem mindegy honnan jön
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23252 Dátum:
2012.12.26 szerda, 23:01:29 »
Idézetet írta: And667 - 2012.12.26 szerda, 21:11:35
Sziasztok!
Már több, mint két hete boldog Mondeo tulajdonos vagyok. A váráslás előtt is olvasgattam a fórumon, sok hasznos információt megtudtam. Az autó 2006 novemberi, olaszoknál futott 227e km-t. Szervizkönyve van, de abból csak az derül ki, hogy rendszeresen hordták olajcserére. Vásárlás előtt elvittem a székesfehérvári Ivanicshoz, hogy nézzék át, ők azt mondták minden rendben, "nagyon egyben van az autó". Szépen haza is hoztam Budapestre, másnap ment az olaj, olajszűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő, gázolajszűrő csere. Mindenből Fordot vettem. Cromaxnál voltam, ott is átnézték, észrevették, hogy kicsit repedezett a generátor szíj, de azt mondták nem kell megijedni, legközelebbi látogatásom alkalmával majd cseréljük, nem para.
A motor halkabb is lett, ahogy azt vártam, na de jött a meglepetés pár napja. Fura hang (talán kicsit fémes, de nem tudom jól körülírni) jelentkezett. Azóta belecsavartam 220 km-t országúton, út közben kicsit halkabb lett, de nem múlt el. Nem fogyaszt többet, nem füstöl, nem gyenge, hibajelző lámpa nem villan fel egyáltalán. A hang kb 1500-as fordulatszám fölött jelentkezik, a fordulatszámmal arányos "ütemben" de csak akkor, amikor terhelem a motort, tehát gázelvételkor nincs, vagy annyira halk, hogy nem hallom. 2000-2300 fölött sem nagyon hallani, mert elnyomják az egyéb zajok.
Van valakinek ötlete? Esetleg tudtok javasolni valakit, aki rá tudna nézni (illetve hallani) az autóra?
Előre is köszönöm a segítségeteket, és bocs, hogy kicsit hosszúra sikerült a poszt.
Már azt hittem Fehérvári vagy hogy székesfehérváron nézetted
Lényeges valóban honnét jön a hang jobb vagy balóldal
ha megtaláltad a KB hang helyzetét akkor egy bazinagy csavarhúzó segítségével tapadj rá a füleddel és halgasd meg hol rághat zöröghet a kicsike...
MÁS.....
Basszus beázik a kocsim
A vezető oldali ajtonál ha esik az eső a köszöbön bejön a víz
vagyis ha megtelik a kis vízelvezető csatorna ahol egyépként már nemkéne víznek lennie ,szépen becsorog a lábam és az ülés között padlóra
Valahol lehet sérült a gumim vagy nemtudom,mert hirtelen nemtaláltam hibát féligsötétbe.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23253 Dátum:
2012.12.26 szerda, 23:13:30 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.26 szerda, 23:01:29
MÁS.....
Basszus beázik a kocsim
A vezető oldali ajtonál ha esik az eső a köszöbön bejön a víz
vagyis ha megtelik a kis vízelvezető csatorna ahol egyépként már nemkéne víznek lennie ,szépen becsorog a lábam és az ülés között padlóra
Valahol lehet sérült a gumim vagy nemtudom,mert hirtelen nemtaláltam hibát féligsötétbe.
Styleair kolléga nemrég írta le a megoldást a kaeosszéria topicban...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23254 Dátum:
2012.12.26 szerda, 23:17:31 »
Idézetet írta: And667 - 2012.12.26 szerda, 21:11:35
... Fura hang (talán kicsit fémes, de nem tudom jól körülírni) jelentkezett. Azóta belecsavartam 220 km-t országúton, út közben kicsit halkabb lett, de nem múlt el. Nem fogyaszt többet, nem füstöl, nem gyenge, hibajelző lámpa nem villan fel egyáltalán. A hang kb 1500-as fordulatszám fölött jelentkezik, a fordulatszámmal arányos "ütemben" de csak akkor, amikor terhelem a motort, tehát gázelvételkor nincs, vagy annyira halk, hogy nem hallom. 2000-2300 fölött sem nagyon hallani, mert elnyomják az egyéb zajok.
Van valakinek ötlete? Esetleg tudtok javasolni valakit, aki rá tudna nézni (illetve hallani) az autóra?
Előre is köszönöm a segítségeteket, és bocs, hogy kicsit hosszúra sikerült a poszt.
első tipp a töltőlevegő rendszer rögzítésének hibája az első segédkeretnél, az intercooler előtt. A gumírozott betétet ki kell venni és fixre húzni.Kb olyan hangja van emiatt, mintha szét akarna esni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23255 Dátum:
2012.12.26 szerda, 23:34:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.12.26 szerda, 23:13:30
Styleair kolléga nemrég írta le a megoldást a kaeosszéria topicban...
Kösz utánna olvastam.
Két hibalehetőség van,majd megnézem.
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23256 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 20:45:14 »
Sziasztok!
Az autó fogyasztását sokallom, kb 750 km egy tank.Körülnéztem a motortérben, és a szívósor alatt olajat találtam.Gondolom a tömítés már nem jó,ez miatt emelkedhet a fogyasztás ilyen mértékben?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23257 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 20:50:10 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.12.27 csütörtök, 20:45:14
Sziasztok!
Az autó fogyasztását sokallom, kb 750 km egy tank.Körülnéztem a motortérben, és a szívósor alatt olajat találtam.Gondolom a tömítés már nem jó,ez miatt emelkedhet a fogyasztás ilyen mértékben?
Ha ez marad akkor gond,de nekem is most sok lett mert azért 2 hétig mínuszban mentem város totyogás és ez természetes.Ilyenko r ez sajnos nálam is előfordulA tömítést meg te is tudod cserélni csak ahoz lekell venni a szívósort.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23258 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 21:00:11 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.27 csütörtök, 20:50:10
Ha ez marad akkor gond,de nekem is most sok lett mert azért 2 hétig mínuszban mentem város totyogás és ez természetes.Ilyenko r ez sajnos nálam is előfordulA tömítést meg te is tudod cserélni csak ahoz lekell venni a szívósort.
A tömítés csere nem gond,csak meglepett a fogyasztás azért kezdtem el kutakodni a motortérben
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23259 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 21:10:56 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.12.27 csütörtök, 20:45:14
Sziasztok!
Az autó fogyasztását sokallom, kb 750 km egy tank.Körülnéztem a motortérben, és a szívósor alatt olajat találtam.Gondolom a tömítés már nem jó,ez miatt emelkedhet a fogyasztás ilyen mértékben?
Télen hidegben simán lehet ennyi!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23260 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 21:18:04 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.12.27 csütörtök, 20:45:14
Sziasztok!
Az autó fogyasztását sokallom, kb 750 km egy tank.Körülnéztem a motortérben, és a szívósor alatt olajat találtam.Gondolom a tömítés már nem jó,ez miatt emelkedhet a fogyasztás ilyen mértékben?
Nekem is kb ennyi700-750km igaz van benne utánfutó is,hol több,hol kevesebb
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23261 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 21:23:43 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.12.27 csütörtök, 21:18:04
Nekem is kb ennyi700-750km igaz van benne utánfutó is,hol több,hol kevesebb
Most nekem is csak 830Km ment el a hidegben,persze ebbe kb 3-4óra alapjárat is van hol melegítás végett (utastért melegítettem) Hol várakozás végett kotyogott alapon.
MÁS.....
A mondin első hátsó tárcsafék egyforma vagy más más ?
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23262 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 21:30:22 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.12.27 csütörtök, 21:18:04
Nekem is kb ennyi700-750km igaz van benne utánfutó is,hol több,hol kevesebb
Nekem az autó üres volt kb 500 km pálya,30 km város a többi autóút.Ezért is lepődtem meg.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23263 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 21:35:49 »
A tárcsa?Más bizony.Elől hűtő bordás hátul meg nem.És az elsők átmérőben nagyobbak mint a hátsók.
Idézetet írta: f27 - 2012.12.27 csütörtök, 21:23:43
Most nekem is csak 830Km ment el a hidegben,persze ebbe kb 3-4óra alapjárat is van hol melegítás végett (utastért melegítettem) Hol várakozás végett kotyogott alapon.
MÁS.....
A mondin első hátsó tárcsafék egyforma vagy más más ?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23264 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 21:50:27 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.27 csütörtök, 21:23:43
...
A mondin első hátsó tárcsafék egyforma vagy más más ?
Elől: 300mm átmérő, 24mm vastagság (hűtött tárcsák)
Hátul: 280mm átmérő 12mm vastagság (nem hűtött).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23265 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 23:14:48 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.12.27 csütörtök, 21:30:22
Nekem az autó üres volt kb 500 km pálya,30 km város a többi autóút.Ezért is lepődtem meg.
mennyivel pályáztál?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23266 Dátum:
2012.12.28 péntek, 10:17:20 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.27 csütörtök, 23:14:48
mennyivel pályáztál?
140 tempomattal, néha 120 a forgalom miatt
Naplózva
kraki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23267 Dátum:
2012.12.28 péntek, 17:47:55 »
Sziasztok!
2003-as TDCI Mondeóm van (sok éve problémamentesen), ami most a következő hibajelenségeket produkálja:
Néhány hete az alapjárat hidegen és melegen is ingadozó, fel-le járkál. Raktam bele üzemanyag rendszer tisztító lötyit, de nem segített. Néha megjavult egy fél napra, utána megint mászkált fel-le. Nagyobb sebességfokozatban elvehetem a lábam a gázról és úgy is húz az autó. De mondom: néha helyrejött egy időre.
Most pedig, időben ezzel a problémával együtt egy másik is jelentkezett: villognak az elektromos fogyasztók, mind a lámpák, mind a belső és a műszerfal világítás, mintha fesz. szabályozó probléma lenne. Megmértem: normális (15V) az aksinál a feszültség. Ráadásul ez is néha egy időre elmúlik.
És mindezekkel párhuzamosan ocsmány hangja van a szíjfeszítő görgőknek.
Azt is tudni kell az autómról, hogy tavaly nyáron beszart a klíma kompresszor, azóta sajnáltam erre százvalahányezer forintot, így egy ismerős szerelő leválasztotta a klíma hajtását a szíjról. Akkor vettem is egy szettet, amiben a görgők vannak, de azt akkor nem használtuk fel, tehát ha ez lehet a probléma oka, akkor legalább megvan.
Szóval a kérdés: szerintetek ezeket a problémákat okozhatják csapágyas, rossz görgők a vezérműszíjon?
sajnos 188.000 km van a verdámban, tehát nem kizárható, hogy az alapjárati izét a porlasztócsúcs is okozhatja, de hátha még nem az romlott el.
(Ha valaki É-pest környékén tud mindezen bibik javításához egy Fordos mestert, azt is megköszönöm: 06/70 22-00-444
)
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23268 Dátum:
2012.12.28 péntek, 18:17:14 »
Idézetet írta: kraki - 2012.12.28 péntek, 17:47:55
Sziasztok!
2003-as TDCI Mondeóm van (sok éve problémamentesen), ami most a következő hibajelenségeket produkálja:
Néhány hete az alapjárat hidegen és melegen is ingadozó, fel-le járkál. Raktam bele üzemanyag rendszer tisztító lötyit, de nem segített. Néha megjavult egy fél napra, utána megint mászkált fel-le. Nagyobb sebességfokozatban elvehetem a lábam a gázról és úgy is húz az autó. De mondom: néha helyrejött egy időre.
Most pedig, időben ezzel a problémával együtt egy másik is jelentkezett: villognak az elektromos fogyasztók, mind a lámpák, mind a belső és a műszerfal világítás, mintha fesz. szabályozó probléma lenne. Megmértem: normális (15V) az aksinál a feszültség. Ráadásul ez is néha egy időre elmúlik.
És mindezekkel párhuzamosan ocsmány hangja van a szíjfeszítő görgőknek.
Azt is tudni kell az autómról, hogy tavaly nyáron beszart a klíma kompresszor, azóta sajnáltam erre
százvalahányezer
forintot, így egy ismerős szerelő leválasztotta a klíma hajtását a szíjról. Akkor vettem is egy szettet, amiben a görgők vannak, de azt akkor nem használtuk fel, tehát ha ez lehet a probléma oka, akkor legalább megvan.
Szóval a kérdés: szerintetek ezeket a problémákat okozhatják csapágyas, rossz görgők a
vezérműszíjon
?
sajnos 188.000 km van a verdámban, tehát nem kizárható, hogy az alapjárati izét a porlasztócsúcs is okozhatja, de hátha még nem az romlott el.
(Ha valaki É-pest környékén tud mindezen bibik javításához egy Fordos mestert, azt is megköszönöm: 06/70 22-00-444
)
Tudomásom szerint a tdci láncos vezérlésű. Szerintem te a segédberendezéshajtó szíjra gondolsz. Klímakompresszort meg tudsz venni itt a fórumon is bontottat, ami nem kerül százvalamennyibe. A többire meg adnak majd választ a nagyok, nekem benzinesem van, én csak ennyit tudtam segíteni csak.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23269 Dátum:
2012.12.28 péntek, 18:40:44 »
Idézetet írta: kraki - 2012.12.28 péntek, 17:47:55
Sziasztok!
2003-as TDCI Mondeóm van (sok éve problémamentesen), ami most a következő hibajelenségeket produkálja:
Néhány hete az alapjárat hidegen és melegen is ingadozó, fel-le járkál. Raktam bele üzemanyag rendszer tisztító lötyit, de nem segített. Néha megjavult egy fél napra, utána megint mászkált fel-le. Nagyobb sebességfokozatban elvehetem a lábam a gázról és úgy is húz az autó. De mondom: néha helyrejött egy időre.
Most pedig, időben ezzel a problémával együtt egy másik is jelentkezett: villognak az elektromos fogyasztók, mind a lámpák, mind a belső és a műszerfal világítás, mintha fesz. szabályozó probléma lenne. Megmértem: normális (15V) az aksinál a feszültség. Ráadásul ez is néha egy időre elmúlik.
És mindezekkel párhuzamosan ocsmány hangja van a szíjfeszítő görgőknek.
Azt is tudni kell az autómról, hogy tavaly nyáron beszart a klíma kompresszor, azóta sajnáltam erre százvalahányezer forintot, így egy ismerős szerelő leválasztotta a klíma hajtását a szíjról. Akkor vettem is egy szettet, amiben a görgők vannak, de azt akkor nem használtuk fel, tehát ha ez lehet a probléma oka, akkor legalább megvan.
Szóval a kérdés: szerintetek ezeket a problémákat okozhatják csapágyas, rossz görgők a vezérműszíjon?
sajnos 188.000 km van a verdámban, tehát nem kizárható, hogy az alapjárati izét a porlasztócsúcs is okozhatja, de hátha még nem az romlott el.
(Ha valaki É-pest környékén tud mindezen bibik javításához egy Fordos mestert, azt is megköszönöm: 06/70 22-00-444
)
Ezek a felsorolt hibák nem függnek össze. Fura, hogy egyszerre jelentkeznek. Ha villognak az elektromos fogyasztók, akkor biztos, hogy nincs elég áram. Az aksi mérése csak egy dolog. A generátorod talán (?) nem tölt rendesen (pl. szénkefés).
A segédber. szíj felőli zajt mindenki megtapasztalta már, mert a dízelek alacsony alapjárata azt a kört kezdi ki, a rezgés alacsony amplitúdója a feszítőben a szilentet kinyírja. Ettől még jobban rezeg, és a szíj sem fut teljesen egyenesen - ami okozza a többit: szíjfáradás, nyúlás, a görgőknek is odavág. A generátor utólagos szabadonfutósítása rezgés-és zaj csillapító hatással van. De nálad, ha már leszeded a generátort, akkor szénkefézni is kellene.
Látatlanban röviden ennyi.
Jó sokat várhattál, hogy csak amikor egyszerre jött a baj, több felől, akkor vetted észre.
És akkor írtad be...
Nem értem
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.28 péntek, 18:43:17 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23270 Dátum:
2012.12.28 péntek, 19:54:15 »
Idézetet írta: kraki - 2012.12.28 péntek, 17:47:55
Sziasztok!
2003-as TDCI Mondeóm van (sok éve problémamentesen), ami most a következő hibajelenségeket produkálja:
Néhány hete az alapjárat hidegen és melegen is ingadozó, fel-le járkál. Raktam bele üzemanyag rendszer tisztító lötyit, de nem segített. Néha megjavult egy fél napra, utána megint mászkált fel-le. Nagyobb sebességfokozatban elvehetem a lábam a gázról és úgy is húz az autó. De mondom: néha helyrejött egy időre.
Most pedig, időben ezzel a problémával együtt egy másik is jelentkezett: villognak az elektromos fogyasztók, mind a lámpák, mind a belső és a műszerfal világítás, mintha fesz. szabályozó probléma lenne. Megmértem: normális (15V) az aksinál a feszültség. Ráadásul ez is néha egy időre elmúlik.
És mindezekkel párhuzamosan ocsmány hangja van a szíjfeszítő görgőknek.
Azt is tudni kell az autómról, hogy tavaly nyáron beszart a klíma kompresszor, azóta sajnáltam erre százvalahányezer forintot, így egy ismerős szerelő leválasztotta a klíma hajtását a szíjról. Akkor vettem is egy szettet, amiben a görgők vannak, de azt akkor nem használtuk fel, tehát ha ez lehet a probléma oka, akkor legalább megvan.
Szóval a kérdés: szerintetek ezeket a problémákat okozhatják csapágyas, rossz görgők a vezérműszíjon?
sajnos 188.000 km van a verdámban, tehát nem kizárható, hogy az alapjárati izét a porlasztócsúcs is okozhatja, de hátha még nem az romlott el.
(Ha valaki É-pest környékén tud mindezen bibik javításához egy Fordos mestert, azt is megköszönöm: 06/70 22-00-444
)
generator felújítás,és szijrendszer cseréje, vibralas és a rangatas meg a magától húzás a generatortól van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23271 Dátum:
2012.12.28 péntek, 20:02:12 »
Idézetet írta: kraki - 2012.12.28 péntek, 17:47:55
Sziasztok!
2003-as TDCI Mondeóm van (sok éve problémamentesen), ami most a következő hibajelenségeket produkálja:
Néhány hete az alapjárat hidegen és melegen is ingadozó, fel-le járkál. Raktam bele üzemanyag rendszer tisztító lötyit, de nem segített. Néha megjavult egy fél napra, utána megint mászkált fel-le. Nagyobb sebességfokozatban elvehetem a lábam a gázról és úgy is húz az autó. De mondom: néha helyrejött egy időre.
Most pedig, időben ezzel a problémával együtt egy másik is jelentkezett: villognak az elektromos fogyasztók, mind a lámpák, mind a belső és a műszerfal világítás, mintha fesz. szabályozó probléma lenne. Megmértem: normális (15V) az aksinál a feszültség. Ráadásul ez is néha egy időre elmúlik.
És mindezekkel párhuzamosan ocsmány hangja van a szíjfeszítő görgőknek.
Azt is tudni kell az autómról, hogy tavaly nyáron beszart a klíma kompresszor, azóta sajnáltam erre százvalahányezer forintot, így egy ismerős szerelő leválasztotta a klíma hajtását a szíjról. Akkor vettem is egy szettet, amiben a görgők vannak, de azt akkor nem használtuk fel, tehát ha ez lehet a probléma oka, akkor legalább megvan.
Szóval a kérdés: szerintetek ezeket a problémákat okozhatják csapágyas, rossz görgők a vezérműszíjon?
sajnos 188.000 km van a verdámban, tehát nem kizárható, hogy az alapjárati izét a porlasztócsúcs is okozhatja, de hátha még nem az romlott el.
(Ha valaki É-pest környékén tud mindezen bibik javításához egy Fordos mestert, azt is megköszönöm: 06/70 22-00-444
)
Ezt a hibát a generátorod okozza,azon belül lehet szénkefe,feszszabályzó.A mért feszültség nem normális.Azért mert a töltő feszültség terhelve és terheletlenül 14.4V!Az akksiban meg a feszültség 12-12.5V körül kell lenni.Indításnál meg nem eshet le nagyon pl 11 V alá de inkább ne essen.A görögők ezt nem befolyásolják.Az,hogy rossz az km függvénye ilyenkor itt mindent kell cseréélni.!Szíj-görgők-Főtengelyékszíjtárcsa,és esetleg a generátort szabadon futósítani.Ez a szíj nem vezérmű szíj mert a diesel láncos.Ez csak egy segéd szíj ami a generátor és a klíma kompresszor hajtását biztosítja.Németh Viktor Könyves Kálmán Krt Lurdy Házzal szemben őt keresd
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dini02
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23272 Dátum:
2012.12.28 péntek, 21:20:29 »
Sziasztok! Az fmba kodu tdci 130 le 2002 es evjarat rovid vagy hosszu porlasztos? Nincsenek mar meg a porlasztok. Hogy lehet megallapitani?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23273 Dátum:
2012.12.28 péntek, 21:24:47 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.12.28 péntek, 21:20:29
Sziasztok! Az fmba kodu tdci 130 le 2002 es evjarat rovid vagy hosszu porlasztos? Nincsenek mar meg a porlasztok. Hogy lehet megallapitani?
alvázszmám + microcat
Naplózva
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23274 Dátum:
2012.12.28 péntek, 21:29:45 »
Tiszteletem uraim.
Egyetlen gyors kérdésem lenne:
-hidegen, vagy melegen van kisebb esélyem az izzitógyertyák beleszakitására cserekor- az az mikor ajánlatosabb elvégezni a
cserét, hideg, vagy meleg motornál.
Köszi
Üdv Bandi
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23275 Dátum:
2012.12.28 péntek, 21:53:14 »
Idézetet írta: octavia1 - 2012.12.28 péntek, 21:29:45
Tiszteletem uraim.
Egyetlen gyors kérdésem lenne:
-hidegen, vagy melegen van kisebb esélyem az izzitógyertyák beleszakitására cserekor- az az mikor ajánlatosabb elvégezni a
cserét, hideg, vagy meleg motornál.
Köszi
Üdv Bandi
hidegen
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Izz
ítógyertyák_cseréje_TDCI_MK3
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23276 Dátum:
2012.12.28 péntek, 22:04:15 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.12.28 péntek, 21:20:29
Sziasztok! Az fmba kodu tdci 130 le 2002 es evjarat rovid vagy hosszu porlasztos? Nincsenek mar meg a porlasztok. Hogy lehet megallapitani?
Hosszú..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23277 Dátum:
2012.12.28 péntek, 22:05:28 »
Idézetet írta: octavia1 - 2012.12.28 péntek, 21:29:45
Tiszteletem uraim.
Egyetlen gyors kérdésem lenne:
-hidegen, vagy melegen van kisebb esélyem az izzitógyertyák beleszakitására cserekor- az az mikor ajánlatosabb elvégezni a
cserét, hideg, vagy meleg motornál.
Köszi
Üdv Bandi
tök mindegy ha belerohadt...
Naplózva
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23278 Dátum:
2012.12.28 péntek, 22:08:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.28 péntek, 22:05:28
tök mindegy ha belerohadt...
Köszi, most már jobb
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23279 Dátum:
2012.12.28 péntek, 22:10:07 »
Idézetet írta: octavia1 - 2012.12.28 péntek, 22:08:36
Köszi, most már jobb
Amúgy ha jól befújod előtte és nagyon lassan lazítod meg akkor azért bőven van esélyed rá,hogy kijön.De bizony előfordul,hogy beletörik.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23280 Dátum:
2012.12.28 péntek, 22:38:04 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.28 péntek, 22:10:07
Amúgy ha jól befújod előtte és nagyon lassan lazítod meg akkor azért bőven van esélyed rá,hogy kijön.De bizony előfordul,hogy beletörik.
Oszt olyankor mi van?
?
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23281 Dátum:
2012.12.28 péntek, 22:47:39 »
Idézetet írta: octavia1 - 2012.12.28 péntek, 22:08:36
Köszi, most már jobb
Most szerinted miért mondtam? fujkodhatod akármivel ha berohadt...Ha normálisan volt berakva akkor kijön tök mindegy meleg e vagy hideg e a motor...
Ha nem az cumi akkor törni fog...lassan próbáld kitekerni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23282 Dátum:
2012.12.28 péntek, 22:54:29 »
Idézetet írta: octavia1 - 2012.12.28 péntek, 22:38:04
Oszt olyankor mi van?
?
Sok türelemmel kijön...ha már megmozdulnak akkor áztatás és ki-be tekerés sokszor..egyszercsak megadja magát.
És jó hír, hogy 99%-ban megmozdulnak...és aki nem türelmes az beletöri.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23283 Dátum:
2012.12.28 péntek, 22:55:31 »
Idézetet írta: kraki - 2012.12.28 péntek, 17:47:55
Sziasztok!
2003-as TDCI Mondeóm van (sok éve problémamentesen), ami most a következő hibajelenségeket produkálja:
Néhány hete az alapjárat hidegen és melegen is ingadozó, fel-le járkál. Raktam bele üzemanyag rendszer tisztító lötyit, de nem segített. Néha megjavult egy fél napra, utána megint mászkált fel-le. Nagyobb sebességfokozatban elvehetem a lábam a gázról és úgy is húz az autó. De mondom: néha helyrejött egy időre.
Most pedig, időben ezzel a problémával együtt egy másik is jelentkezett: villognak az elektromos fogyasztók, mind a lámpák, mind a belső és a műszerfal világítás, mintha fesz. szabályozó probléma lenne. Megmértem: normális (15V) az aksinál a feszültség. Ráadásul ez is néha egy időre elmúlik.
És mindezekkel párhuzamosan ocsmány hangja van a szíjfeszítő görgőknek.
Azt is tudni kell az autómról, hogy tavaly nyáron beszart a klíma kompresszor, azóta sajnáltam erre százvalahányezer forintot, így egy ismerős szerelő leválasztotta a klíma hajtását a szíjról. Akkor vettem is egy szettet, amiben a görgők vannak, de azt akkor nem használtuk fel, tehát ha ez lehet a probléma oka, akkor legalább megvan.
Szóval a kérdés: szerintetek ezeket a problémákat okozhatják csapágyas, rossz görgők a vezérműszíjon?
sajnos 188.000 km van a verdámban, tehát nem kizárható, hogy az alapjárati izét a porlasztócsúcs is okozhatja, de hátha még nem az romlott el.
(Ha valaki É-pest környékén tud mindezen bibik javításához egy Fordos mestert, azt is megköszönöm: 06/70 22-00-444
)
Az akku feszültségedet mérd meg reggel nyugalmi állapotban ha tele van 12,75V lesz belle
ha félig akkor 12,55V ha ez alat van már szívás.
A generátor töltése pontosan 14,7V kell lennie nem több kevesebb lehet akár 13,8V is .
A motor compija dönti el menyit kér,és ő si szabályozza,De ha minden ok 14,7V lesz ha több akkor a generátorod gázo
Ha nincs megfelelő töltésed akkor adhat a motor lökött hangot mint mikor szétt akar húlani(13,8V szerviz töltő áram)
Tapasztaltuk mikor a generátor vezérlő csatija kehés volt.Ilyenkor főként azt veszed észre hogy sok extra nem megy..(szélvédőfütés stb...)
Mivel a mondid láncos(többen leírták) így az nemfog neked hangot adni (ha mégis akkor ríva fakadsz)
Ha a generátorod előtt remeg az ékszíjad akkor kezd el lecserélni az összes görgőt kezdve a főtengely ketőstömegüékszíjtárcsáddal.
Ha túlvagy ezeken akkor kiderűl meg e oldódott a bajod
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23284 Dátum:
2012.12.28 péntek, 23:06:20 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.28 péntek, 22:55:31
Az akku feszültségedet mérd meg reggel nyugalmi állapotban ha tele van 12,75V lesz belle
ha félig akkor 12,55V ha ez alat van már szívás.
A generátor töltése pontosan 14,7V kell lennie nem több kevesebb lehet akár 13,8V is .
A motor compija dönti el menyit kér,és ő si szabályozza,De ha minden ok 14,7V lesz ha több akkor a generátorod gázo
Ha nincs megfelelő töltésed akkor adhat a motor lökött hangot mint mikor szétt akar húlani(13,8V szerviz töltő áram)
Tapasztaltuk mikor a generátor vezérlő csatija kehés volt.Ilyenkor főként azt veszed észre hogy sok extra nem megy..(szélvédőfütés stb...)
Mivel a mondid láncos(többen leírták) így az nemfog neked hangot adni (ha mégis akkor ríva fakadsz)
Ha a generátorod előtt remeg az ékszíjad akkor kezd el lecserélni az összes görgőt kezdve a főtengely ketőstömegüékszíjtárcsáddal.
Ha túlvagy ezeken akkor kiderűl meg e oldódott a bajod
Az pontossan terhelve és terheletlenül 14.4V!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23285 Dátum:
2012.12.28 péntek, 23:28:12 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.28 péntek, 23:06:20
Az pontossan terhelve és terheletlenül 14.4V!
Cellánként 2,45V kell tölteni
vagyis 2,45V/cella x 6cellával = 14,7V
De egyépként még a 14,4is jó alatta már nem igazán mert nem veszi fel az akku az áramot a töltésből...
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23286 Dátum:
2012.12.29 szombat, 03:07:04 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.28 péntek, 22:55:31
Ha nincs megfelelő töltésed akkor adhat a motor lökött hangot mint mikor szétt akar húlani(13,8V szerviz töltő áram)
Tapasztaltuk mikor a generátor vezérlő csatija kehés volt.Ilyenkor főként azt veszed észre hogy sok extra nem megy..(szélvédőfütés stb...)
Ezzel nem értek egyet. Elment a töltés az autóról, és ritka szép hangja volt. Ha nincs töltés, nincs a segédszíjon terhelés sem, simábban is fut.
Az ékszíj remegése tipikus Mondeo probléma, viszont egy generátor-szabadonfutó megoldja a dolgot, érdeklődni Relhist fórumtársnál érdemes.
A villogó világítás szénkefe-, feszszabályzó-, ill. kontakthibára (letestelő kábel) hajaz. Én ezeket csekkolnám.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23287 Dátum:
2012.12.29 szombat, 09:44:33 »
Idézetet írta: gabe - 2012.12.29 szombat, 03:07:04
Ezzel nem értek egyet. Elment a töltés az autóról, és ritka szép hangja volt. Ha nincs töltés, nincs a segédszíjon terhelés sem, simábban is fut.
Az ékszíj remegése tipikus Mondeo probléma, viszont egy generátor-szabadonfutó megoldja a dolgot, érdeklődni Relhist fórumtársnál érdemes.
A villogó világítás szénkefe-, feszszabályzó-, ill. kontakthibára (letestelő kábel) hajaz. Én ezeket csekkolnám.
Az elmegy a töltés totál más mert igen akkor nincs terhelés.
De ha impulzusokban rángatja a generátort mert a compi kéri a 14,7V e a generátor nemképes rá ,akkor igen csak rángatja ahogy a gerjestőfeszt kapcsolgatja rajt
Naplózva
Pisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23288 Dátum:
2012.12.29 szombat, 13:44:08 »
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni hol tudnák rendelni PRO-TECet
Naplózva
2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23289 Dátum:
2012.12.29 szombat, 14:04:34 »
Idézetet írta: Pisti - 2012.12.29 szombat, 13:44:08
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni hol tudnák rendelni PRO-TECet
http://lmgtfy.com/?q=pro+tec+adal%C3%A9k
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23290 Dátum:
2012.12.29 szombat, 14:07:49 »
Idézetet írta: Pisti - 2012.12.29 szombat, 13:44:08
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni hol tudnák rendelni PRO-TECet
általában ford szervizekben elérhetö szokott lenni...
üdv.
Naplózva
Pisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23291 Dátum:
2012.12.29 szombat, 14:10:13 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.12.29 szombat, 14:04:34
http://lmgtfy.com/?q=pro+tec+adal%C3%A9k
Köszi a címet.
Naplózva
2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23292 Dátum:
2012.12.29 szombat, 15:18:30 »
Idézetet írta: Pisti - 2012.12.29 szombat, 14:10:13
Köszi a címet.
Nincs mit
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23293 Dátum:
2012.12.29 szombat, 15:54:52 »
Szerintetek mit kéne kimosni kocsit hogy olyan hatást érjen el mint újkorában?
itt egy videó..
http://www.youtube.com/watch?v=Lk5JEgPHo9c&NR=1&feature=endscreen
Alkatrész mindegy de a hatást nézétek a végén.
Magába egy ilyen ipari mosóm van vadi új a mühelybe,nyáron szerintem pár dolgot kitisztítok rajta én is
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23294 Dátum:
2012.12.29 szombat, 16:08:14 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.29 szombat, 15:54:52
Szerintetek mit kéne kimosni kocsit hogy olyan hatást érjen el mint újkorában?
itt egy videó..
http://www.youtube.com/watch?v=Lk5JEgPHo9c&NR=1&feature=endscreen
Alkatrész mindegy de a hatást nézétek a végén.
Magába egy ilyen ipari mosóm van vadi új a mühelybe,nyáron szerintem pár dolgot kitisztítok rajta én is
Emmándöfi!
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23295 Dátum:
2012.12.29 szombat, 16:09:18 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.29 szombat, 15:54:52
Szerintetek mit kéne kimosni kocsit hogy olyan hatást érjen el mint újkorában?
itt egy videó..
http://www.youtube.com/watch?v=Lk5JEgPHo9c&NR=1&feature=endscreen
Alkatrész mindegy de a hatást nézétek a végén.
Magába egy ilyen ipari mosóm van vadi új a mühelybe,nyáron szerintem pár dolgot kitisztítok rajta én is
Ilyen ultrahangos mosód van?
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23296 Dátum:
2012.12.29 szombat, 16:19:58 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.29 szombat, 15:54:52
Szerintetek mit kéne kimosni kocsit hogy olyan hatást érjen el mint újkorában?
itt egy videó..
http://www.youtube.com/watch?v=Lk5JEgPHo9c&NR=1&feature=endscreen
Alkatrész mindegy de a hatást nézétek a végén.
Magába egy ilyen ipari mosóm van vadi új a mühelybe,nyáron szerintem pár dolgot kitisztítok rajta én is
az egr szelepet,a szívósort,stb....biztos lenne még ötletem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23297 Dátum:
2012.12.29 szombat, 17:37:17 »
Idézetet írta: Pisti - 2012.12.29 szombat, 13:44:08
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni hol tudnák rendelni PRO-TECet
Olajshop üzletben /Nálunk Pécsen van ilyen/Ott is van.Szerintem szerelőknél kisebb szervizben is kell,hogy kapjál.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23298 Dátum:
2012.12.29 szombat, 17:58:13 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.29 szombat, 16:09:18
Ilyen ultrahangos mosód van?
igen és ugyan olyan nagy mint a videón.szerintem a szívósor egybe befér 550cm befér a mosoba
1,5Milla volt a nyáron ez a mosó,én notebook panelok mosásához vettem,de kb egy PSP-t mostam eddig ki vele öszesen,mert még hirdetni sem volt időm
lehetne vele porlaszókat is mosni stb...
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23299 Dátum:
2012.12.29 szombat, 18:09:08 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.29 szombat, 17:58:13
igen és ugyan olyan nagy mint a videón.szerintem a szívósor egybe befér 550cm befér a mosoba
1,5Milla volt a nyáron ez a mosó,én notebook panelok mosásához vettem,de kb egy PSP-t mostam eddig ki vele öszesen,mert még hirdetni sem volt időm
lehetne vele porlaszókat is mosni stb...
egy virágot bontó üzletnek a szagát érzem.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Oldalak:
1
...
459
460
461
462
463
464
465
[
466
]
467
468
469
470
471
472
473
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ