Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:27:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 464 465 466 467 468 469 470 [471] 472 473 474 475 476 477 478 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684488 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #23500 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:18:45 »

Kinn vagy Németországban?  wow1 wow1 wow1

AndyA
140 megy itthon is. sőtt  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #23501 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:28:57 »

Az elöbb játszottam egy kicsit  nyes
http://www.youtube.com/watch?v=hh7M4i3Dsjk&feature=youtu.be
egy 2Km szakasz csak gyorsan elfogyott az út  angel

Szia,
Hadd adjak pár kommentet hozzá (no offense, csak objektíven):
1. a 70-120 kb 6-7 mp alatt kéne hogy meglegyen ha csippes az autód
2. ha jól láttam, neked 9 mp alatt ment fel, ez nagyjából a gyári 130-asokat idézi
3. a 0-100 pedig 11-12 mp (bár ez nem annyira mérvadó, mert kétszer is kellett váltanod)

Összegezve, innen a monitorról nem látom benne azt az acélos csippet. Biztos, hogy 4-ikben is elteker? Ha igen, akkor tényleg rosszul tapadhatnak a gumijaid.

« Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 20:30:42 írta Victore » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23502 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:31:44 »

Szia,
Hadd adjak pár kommentet hozzá (no offense, csak objektíven):
1. a 70-120 kb 6-7 mp alatt kéne hogy meglegyen ha csippes az autód
2. ha jól láttam, neked 9 mp alatt ment fel, ez nagyjából a gyári 130-asokat idézi
3. a 0-100 pedig 11-12 mp (bár ez nem annyira mérvadó, mert kétszer is kellett váltanod)

Összegezve, innen a monitorról nem látom benne azt az acélos csippet. Biztos, hogy 4-ikben is elteker? Ha igen, akkor tényleg rosszul tapadhatnak a gumijaid.


vagy csak gyakorolni kéne ezt még.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23503 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:33:50 »

Szia,
Hadd adjak pár kommentet hozzá (no offense, csak objektíven):
1. a 70-120 kb 6-7 mp alatt kéne hogy meglegyen ha csippes az autód
2. ha jól láttam, neked 9 mp alatt ment fel, ez nagyjából a gyári 130-asokat idézi
3. a 0-100 pedig 11-12 mp (bár ez nem annyira mérvadó, mert kétszer is kellett váltanod)

Összegezve, innen a monitorról nem látom benne azt az acélos csippet. Biztos, hogy 4-ikben is elteker? Ha igen, akkor tényleg rosszul tapadhatnak a gumijaid.
Magát a sebeséget anyira nenézzed mert 4 től már nem igazán nyomtam neki mivel rővid volt a táv.
1-4 között pörgettem meg kicsit de ott sem nyélen Smiley csak picit hülyéskedtem  angel

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23504 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:36:58 »

Szia,
Hadd adjak pár kommentet hozzá (no offense, csak objektíven):
1. a 70-120 kb 6-7 mp alatt kéne hogy meglegyen ha csippes az autód
2. ha jól láttam, neked 9 mp alatt ment fel, ez nagyjából a gyári 130-asokat idézi
3. a 0-100 pedig 11-12 mp (bár ez nem annyira mérvadó, mert kétszer is kellett váltanod)

Összegezve, innen a monitorról nem látom benne azt az acélos csippet. Biztos, hogy 4-ikben is elteker? Ha igen, akkor tényleg rosszul tapadhatnak a gumijaid.


kb 5sec-nél indult és 15-nél már 100-on volt...ez inkább 10  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23505 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:39:13 »

vagy csak gyakorolni kéne ezt még.... vigyor3

Mint a videón látszik normál indulásal keztem majd mikor már kuplung rajtvolt akkor nyomtam csak egy kövéret hogy neforogjon el a kerék ,másodikba szintél lasan nyomtam a kövéret a kipörgés miatt aztán néztem az utat is erősen mivel egy vadveszélyes helyen mentem ahol nemigazán közlekednek autók.
amugy ha jól emléxem 45s körül megfexik a mutató rajta ha durvány csinálom pályán  angel
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23506 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:40:32 »

Az elöbb játszottam egy kicsit  nyes
http://www.youtube.com/watch?v=hh7M4i3Dsjk&feature=youtu.be
egy 2Km szakasz csak gyorsan elfogyott az út  angel
áááá nem gyilkolod Te ezt eléggé! aggggyyyáááááááááneki rendesen!  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23507 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:45:48 »

áááá nem gyilkolod Te ezt eléggé! aggggyyyáááááááááneki rendesen!  eplus2

Pörgessen 4500ig,ahogyan te szoktad?... eplus2 eplus2
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #23508 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:46:04 »

kb 5sec-nél indult és 15-nél már 100-on volt...ez inkább 10  vigyor3

Ezzel nem kellett volna 5 percet foglalkoznom Smiley
Lehet 11-12 között akármi.



« Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 20:49:12 írta Victore » Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23509 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:50:16 »

Ezzel nem kellett volna 5 percet foglalkoznom Smiley




Na majd csinálok egy durvábbat ha elemezni akarjátok  :eplus2:ez csak egy sima játék volt,és mellesleg emelkedőnek felfele  eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23510 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:50:32 »

Pörgessen 4500ig,ahogyan te szoktad?... eplus2 eplus2
5000ig  nyes
már régen volt ilyen! az idejét sem tudom!  angel
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23511 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:52:04 »

5000ig  nyes
már régen volt ilyen! az idejét sem tudom!  angel

Sok az etanol,és gyorsan felejtesz... eplus2
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23512 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:52:51 »

5000ig  nyes
már régen volt ilyen! az idejét sem tudom!  angel
Lelehet koppantani a fordulatszámlálót ,de azt hittem elég lesz neketek egy jó estéhez  nyes
De ahogy elnézem ez az alap fordulat itt  eplus2
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23513 Dátum: 2013.01.05 szombat, 21:03:17 »

Van itt egyépként Székesfehérvári?
Mellesleg a kocsi javára szóljon 2 fő 90Kg és 2 fő kb  75Kg összesen 330Kg sújt mozgatott a szekér,tehát nem egyedül űltem a kocsiba. nyes
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #23514 Dátum: 2013.01.05 szombat, 21:08:20 »

Van itt egyépként Székesfehérvári?
Mellesleg a kocsi javára szóljon 2 fő 90Kg és 2 fő kb  75Kg összesen 330Kg sújt mozgatott a szekér,tehát nem egyedül űltem a kocsiba. nyes


Értem én, de gyorsulós videót nem akkor szoktak csinálni ha a család meg tetőbox is van a kocsin Smiley

Csinálj egy sík terepeset, ahol csak te ülsz benne, és posztold vagy a tuning vagy a gyorsulás alfórumba.

Kíváncsi vagyok a 70K-s csipre.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23515 Dátum: 2013.01.05 szombat, 21:08:38 »

Lelehet koppantani a fordulatszámlálót ,de azt hittem elég lesz neketek egy jó estéhez  nyes
De ahogy elnézem ez az alap fordulat itt  eplus2

Csak egyesek hajtják szét a kocsit(mint Franco...)  eplus2  Bár én folyamatosan 5000felett váltok el... taps taps
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23516 Dátum: 2013.01.05 szombat, 21:11:40 »

Értem én, de gyorsulós videót nem akkor szoktak csinálni ha a család meg tetőbox is van a kocsin Smiley

Csinálj egy sík terepeset, ahol csak te ülsz benne, és posztold vagy a tuning vagy a gyorsulás alfórumba.

Kíváncsi vagyok a 70K-s csipre.
És ki fogja a kamerát?  nyes
Majd csinálok egy 2 fős sík terepest következőre,aztán kitalálom hogyan tudnám a kormányra rögzíteni a kamerát.
De azért összegezve így sem rosz szerintem a mozzanata a szekérnek  wave
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23517 Dátum: 2013.01.05 szombat, 21:41:31 »

Van itt egyépként Székesfehérvári?
Mellesleg a kocsi javára szóljon 2 fő 90Kg és 2 fő kb  75Kg összesen 330Kg sújt mozgatott a szekér,tehát nem egyedül űltem a kocsiba. nyes


Én szfvári vagyok. Miért?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23518 Dátum: 2013.01.05 szombat, 22:08:25 »

Én szfvári vagyok. Miért?
Csak kíváncsi voltam van e valaki itt fváron Smiley
Gondoltam majd egyszer össze futhatunk kis kocsiprobára.
Szokott itt lenni ilyen mondeo találkozó?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23519 Dátum: 2013.01.05 szombat, 22:47:53 »

Mint a videón látszik normál indulásal keztem majd mikor már kuplung rajtvolt akkor nyomtam csak egy kövéret hogy neforogjon el a kerék ,másodikba szintél lasan nyomtam a kövéret a kipörgés miatt aztán néztem az utat is erősen mivel egy vadveszélyes helyen mentem ahol nemigazán közlekednek autók.
amugy ha jól emléxem 45s körül megfexik a mutató rajta ha durvány csinálom pályán  angel

az mit jelent hogy megfekszik a mutató?  mondeonál még olyat nem láttam... szomoru1
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23520 Dátum: 2013.01.05 szombat, 22:55:01 »

Az elöbb játszottam egy kicsit  nyes
http://www.youtube.com/watch?v=hh7M4i3Dsjk&feature=youtu.be
egy 2Km szakasz csak gyorsan elfogyott az út  angel
jól látom, hogy nem volt üzemmeleg vagy csak a termosztátok rosszak a motorban?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23521 Dátum: 2013.01.05 szombat, 22:57:34 »

jól látom, hogy nem volt üzemmeleg vagy csak a termosztátok rosszak a motorban?
Jól láttod,új gyári termosztát van benne de csak akkor mozdul meg ha terelem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23522 Dátum: 2013.01.05 szombat, 22:58:37 »

Mint a videón látszik normál indulásal keztem majd mikor már kuplung rajtvolt akkor nyomtam csak egy kövéret hogy neforogjon el a kerék ,másodikba szintél lasan nyomtam a kövéret a kipörgés miatt aztán néztem az utat is erősen mivel egy vadveszélyes helyen mentem ahol nemigazán közlekednek autók.
amugy ha jól emléxem 45s körül megfexik a mutató rajta ha durvány csinálom pályán  angel

Én is mondanék párat... elég lassúak a váltásaid. 4500-ig elforgatni semmi értelme nincs. Attól függően, hogy eu3 v 4, 3600 körül van a lóerőmax (fejből írom, nem pontos), itt már jócskán konyul lefelé a görbe. A végén kinyomott kuplunggal gurulsz - nem értem, miért.
A vid 42s hosszú, nem tudjuk, mi lehet 45-nél  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23523 Dátum: 2013.01.05 szombat, 22:59:11 »

az mit jelent hogy megfekszik a mutató?  mondeonál még olyat nem láttam... szomoru1
GPS szerint mentem vele 255Km/h van .
A kocsi mutatoja az lefeküdt.
Mérnem láttál,mindegyik leakassza nem? wow1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23524 Dátum: 2013.01.05 szombat, 22:59:34 »

Jól láttod,új gyári termosztát van benne de csak akkor mozdul meg ha terelem.

Akkor rossz a másik, vagy ez. Amúgy hideg motorral padlózni... úri muri.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23525 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:03:26 »

GPS szerint mentem vele 255Km/h van .
A kocsi mutatoja az lefeküdt.
Mérnem láttál,mindegyik leakassza nem? wow1

Az enyém óra szerint ment egyszer 232-őt (tényleg a németeknél), ez gps szerint 215 lehet (kb).
A 255 gps szerint... Ahhoz kb 4400-as fordulat társulna... hát... nekem fura.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23526 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:04:40 »

Én is mondanék párat... elég lassúak a váltásaid. 4500-ig elforgatni semmi értelme nincs. Attól függően, hogy eu3 v 4, 3600 körül van a lóerőmax (fejből írom, nem pontos), itt már jócskán konyul lefelé a görbe. A végén kinyomott kuplunggal gurulsz - nem értem, miért.
A vid 42s hosszú, nem tudjuk, mi lehet 45-nél  vigyor3
Kinyomott kuplungal gurulok mivel ott átvettem egykézel a kamerát lekapcsoltam és elkeztem fékezni mert egy derékszügü kanyar jött volna Smiley
A 45s alatt egyszer kiforgattam a kocsit 240Km/h ig
Mielőtt jönne az aaaa soha,azért hozzá tenném hogy külföldön egy frankó lejtőnél ami folyamatosan 30Km hoszan megvolt Smiley olyn szinten gyosult a kocsi hogy félelmes volt
Kinyomott kuplungnál sem nagyon lasult vissza 200 nál jobban  nyes
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23527 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:08:42 »

Az enyém óra szerint ment egyszer 232-őt (tényleg a németeknél), ez gps szerint 215 lehet (kb).
A 255 gps szerint... Ahhoz kb 4400-as fordulat társulna... hát... nekem fura.
igen belement a pirosba már Smiley
ez 200 felett gyorsul még erősen. itt magyarba nemlehet kikormolni de kint azért itt ott lehet mennivele Smiley
magyarba betartom a sebeség korlátozásokat,még akkor is a blokkolo van benne  angel
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23528 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:09:00 »

Kinyomott kuplungal gurulok mivel ott átvettem egykézel a kamerát lekapcsoltam és elkeztem fékezni mert egy derékszügü kanyar jött volna Smiley

Én nem gurulok kinyomott kuplunggal. Kb soha.

Válasz
A 45s alatt egyszer kiforgattam a kocsit 240Km/h ig
Mielőtt jönne az aaaa soha,azért hozzá tenném hogy külföldön egy frankó lejtőnél ami folyamatosan 30Km hoszan megvolt Smiley olyn szinten gyosult a kocsi hogy félelmes volt
Kinyomott kuplungnál sem nagyon lasult vissza 200 nál jobban  nyes

Az enyém full gyári, és így is megvolt egyszer a lenn írt 232, azaz pontosabban, kétszer. Egy alkalommal le szerettem volna fotózni, de mindig kijöttek elém (németeknél, ffurt felé menet), és 220 fölé nem tudtam menni. Itthon nem lenne okos ilyesmit csinálni. Bakker, annyi radar van, mint a nyű. Pár napja este ballagok haza pestről a 6-oson, hát villognak, mint a fene... mértek. Már semmi se szent. Az ember kénytelen 70-nel menni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23529 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:17:25 »

Én nem gurulok kinyomott kuplunggal. Kb soha.

Az enyém full gyári, és így is megvolt egyszer a lenn írt 232, azaz pontosabban, kétszer. Egy alkalommal le szerettem volna fotózni, de mindig kijöttek elém (németeknél, ffurt felé menet), és 220 fölé nem tudtam menni. Itthon nem lenne okos ilyesmit csinálni. Bakker, annyi radar van, mint a nyű. Pár napja este ballagok haza pestről a 6-oson, hát villognak, mint a fene... mértek. Már semmi se szent. Az ember kénytelen 70-nel menni.
Akinek nincs blokkolo a kocsiban,és ha van is nincs benne a nemrég üzembe helyezett mozgo radarhoz a freki,akkor sokan azt sem tudják hogy menet közbe mérik!
Én nemgyőzök lesni hogy álandóan sípolok hogy mérnek olyan autokbol hogy a hajam égnek áll.
Az új kötyökket a sima blokolok nem is jelzik,pedig van belőle 200db az utakon Smiley én is betatom max 10el lépem tul ,pályán max 20-al és ennyi.Skat járok erdélybe,van ott egy autópálya most épült nemrégen de be sosem felyezik úgyfest,viszon van 65Km szakasz amit alig használnak nekem meg pont jó útirány. Na ott meglehet kenni ugy a kocsikat hogy jajj.
Szép lejtős szakasz Smiley az A-s mercim ott kiforgott 220Km/h ig és a fordulatszám mérő úgy kiált mintha üresbe megtalpaltam volna  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23530 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:19:55 »

Akinek nincs blokkolo a kocsiban

Pl nekem nincs, és nem is kell. Megpróbálom betartani a szabályokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23531 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:22:27 »

Pl nekem nincs, és nem is kell. Megpróbálom betartani a szabályokat.
azt hogy facelift vagy nem honnét lehet tudni? Mert látom sokan azt hangsúlyozzák hogy az van neki.Smiley
A hátsó lámpában az a két csík jelzi?

Amúgy én is betartom mint montam,csak biztos ami biztos Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23532 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:24:16 »

azt hogy facelift vagy nem honnét lehet tudni? Mert látom sokan azt hangsúlyozzák hogy az van neki.Smiley
A hátsó lámpában az a két csík jelzi?

Amúgy én is betarto mint montam,csak biztos ami biztos Smiley

2006-os már bőven facelift és már a második lépcső is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23533 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:24:46 »

azt hogy facelift vagy nem honnét lehet tudni? Mert látom sokan azt hangsúlyozzák hogy az van neki.Smiley
A hátsó lámpában az a két csík jelzi?

Amúgy én is betartom mint montam,csak biztos ami biztos Smiley

Van a facelift előtti,ezek a körködlámpás verziók. Van a facelift 1,itt már trapéz a ködlámpa,a hűtőrács és a külső tükrök. Facelift 2-től lett ha jól sejtem a krómos aljú hátsó lámpa,és más a rács alul Smiley
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23534 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:31:09 »

Van a facelift előtti,ezek a körködlámpás verziók. Van a facelift 1,itt már trapéz a ködlámpa,a hűtőrács és a külső tükrök. Facelift 2-től lett ha jól sejtem a krómos aljú hátsó lámpa,és más a rács alul Smiley
Hát nekem kromos a hátsó lámpám,de azon kívűl minden kromos rajt még a küszöbök is Smiley
Akkor enyim facelift 2 felett ?  taps
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23535 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:33:06 »

Hát nekem kromos a hátsó lámpám,de azon kívűl minden kromos rajt még a küszöbök is Smiley
Akkor enyim facelift 2 felett ?  taps

Az a TIT-X miatt van Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23536 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:34:30 »

GPS szerint mentem vele 255Km/h van .
A kocsi mutatoja az lefeküdt.
Mérnem láttál,mindegyik leakassza nem? wow1

Kizártnak tartom....főleg a gyorulásos videód alapján... szomoru1
200-nál már 10-15-öt csal az óra kb....szal te akkor kb 270-el mentél volna óra szerint....rossz a GpS-ed is... eplus2
Amilyen a nyomaték görbéd a fordulatokat nézve és hogy chippes is...a 220-at kiviszi vért pisálva üveghangon akkor már jó... eljen
2.2-őt durván meghúzva nagy nehezen viszi a 240-et GpS szerint...És azon turbó, cooler is volt....
de cáfolj meg egy videóval minket és had döbbenjünk le.... wave
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23537 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:36:02 »

GPS szerint mentem vele 255Km/h van .
A kocsi mutatoja az lefeküdt.
Mérnem láttál,mindegyik leakassza nem? wow1
Akkor hozta az 5,22-es fogyit?  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23538 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:38:02 »

Kizártnak tartom....főleg a gyorulásos videód alapján... szomoru1
200-nál már 10-15-öt csal az óra kb....szal te akkor kb 270-el mentél volna óra szerint....rossz a GpS-ed is... eplus2
Amilyen a nyomaték görbéd a fordulatokat nézve és hogy chippes is...a 220-at kiviszi vért pisálva üveghangon akkor már jó... eljen
2.2-őt durván meghúzva nagy nehezen viszi a 240-et GpS szerint...És azon turbó, cooler is volt....
de cáfolj meg egy videóval minket és had döbbenjünk le.... wave
Erről nagyon könyen tudok csinálni videót nem gond
Chipelés előtt akasztottam le az órát vele,érdekes lenne ha most nem akasztaná le.
Persze magyarba nemcsinálok ilyen videót  angel
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23539 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:40:07 »

....Sokat járok erdélybe,van ott egy autópálya most épült nemrégen de be sosem felyezik úgyfest,viszon van 65Km szakasz amit alig használnak nekem meg pont jó útirány. Na ott meglehet kenni ugy a kocsikat hogy jajj.
Szép lejtős szakasz Smiley az A-s mercim ott kiforgott 220Km/h ig és a fordulatszám mérő úgy kiált mintha üresbe megtalpaltam volna  eplus2
Kifelé irányba, pont az utolsó hosszú lejtő aljában mértek június elején (lehet máskor is). Ezt én a túloldalról láttam. Szeremcsémre.  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23540 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:42:07 »

Akkor hozta az 5,22-es fogyit?  Wink
Ebbe hogy trafáltál bele? eplus2
Mentem erdélybe esett az eső és csak az autópályához érve (550km táv) akkor lett tiszta az ég és csendes minden. Az volt az első útja a mondinak erdélybe,és gondoltam beavatom azon a pályán  angel
de az egész utat 100km/h alatt tettem meg, azon a gyorsuláson kívül (630km)
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #23541 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:43:06 »

sziasztok ...van egy 2004 es mk3 tdci 130 lovas mondeom...6sebességes, mondeom! irtózatosan sokat költöttem rá ennek ellenére ütöttkopott okádja a füstöt, itt ott hiányos és szerintem a motorja sem az igazi már...több helyről kaptam tanácsot, hogy vegyek egy donort, mivel a hiteltartozásom miatt nem tudok megválni tőle... de kezdem unni a 200.000-500.000 ig terjedő javítási árakat amik eddig nem vezettek sehová....csak ideig óráig oldották meg a problémám...kisöpörve az összes pénzt a zsebemből....( porlasztócsúcsok felújítása, szivattyú felújítás...évente visszaköszön), azonkívül volt balestem vele a légzsákom is eldurrant, amit a mai napig egy takaróval oldottam meg...ennek ellenére nagyon szerettem az autóm amíg gond nem volt vele....persze aztán jöttek csőstül ....(1.turbó leszakadás vásárláskor amit garanciában meg is csináltak anno....majd vezérmülánc arréb ugrás amit egy rossz szerelő motorcserével oldott meg nekem kb 4kilóba fájt, majd jött a porlasztócsócsok problémája először...4kiló aztán megint ment persze már nem volt olyan teljesítménye...mert az újonnan belerakott motor szerintem egy rakás kaka...ami a mai napig is az automban van...majd jött egy baleset ami félig az én hibámból következett be és sajnos csak kívülről futotta megcsináltatnom....majd 2010ben ismét porlasztócsúcsokat kellett felújítanom 240ezer forintért...persze utána is füstölt a kocsim ....legutóbb tavaly 2011 májusban egy porlasztóm megolvasztotta a dugattyúmat, és a szivattyúm is kérte a felújítást a porlasztókkal együtt ez utóbbi szervízem 530ezer forintba fájt....azóta az autó ugyan ment de közel sem olyan teljesitménnyel mint kellene...külföldre járok vele dolgozni és röhögnek az autópályán egy egy gázfröccs után mert alig lehet látni mögöttem valamit....és nagyon kezd az agyamra menni ez a dolog....nagyon megválnék tőle de nem tudok mert a hitelválság miatt óriási különbözet van az értéke és az aktuális tartozásom között...itt nem messze Münchenben találtam egy automata váltó hibás de kevés kilóméteres és évjáratban megeggyező donort...mivel az én autóm manuális váltós ....tanácsot szeretnék kérni valakitől, hogy érdemes e elhoznom ezt vagy ismét válasszam a szervizek kavalkádját ami közel sem biztos hogy ennyiből kijön.....nagyon kérek mindekit aki szeretne segíteni nekem irjon valami tanácsot ebben a témában mert fogalmam sincs már, hogy mit tegyek és kezdem teljesen hülyének érzeni magam az autómmal kapcsolatban...amit még ezek után is szeretek....komplett motor átépíthető e az enyémbe??szivattyúval mindennel együtt....légzsákok műszerfal gondolom igen......az autó ára 1850 euro ami ugyan sok pénz...de ha megint belekezedek a javításba lehet ugyanekkorára fog rúgni...itt a link a donorról..

.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-2-0-tdci-klima-1-hand-m%C3%BCnchen/166204443.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&minPrice=500&maxPrice=2001&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&categories=Limousine


nagyon kérek bárkit aki ért hozzá  és szívesen segítene nekem helyretenni ezt a dolgot, mert a gyomrom is összerándul ha a kocsim szóba jön de mégsem tehetek úgy mint akinek semmi baja vele....csak ideig óráig lesz még jó ez millió százalék....

Ezer köszönet az esetleges válaszokért .....baráti üdvözlet Tiboar
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23542 Dátum: 2013.01.05 szombat, 23:47:03 »

sziasztok ...van egy 2004 es mk3 tdci 130 lovas mondeom...6sebességes, mondeom! irtózatosan sokat költöttem rá ennek ellenére ütöttkopott okádja a füstöt, itt ott hiányos és szerintem a motorja sem az igazi már...több helyről kaptam tanácsot, hogy vegyek egy donort, mivel a hiteltartozásom miatt nem tudok megválni tőle... de kezdem unni a 200.000-500.000 ig terjedő javítási árakat amik eddig nem vezettek sehová....csak ideig óráig oldották meg a problémám...kisöpörve az összes pénzt a zsebemből....( porlasztócsúcsok felújítása, szivattyú felújítás...évente visszaköszön), azonkívül volt balestem vele a légzsákom is eldurrant, amit a mai napig egy takaróval oldottam meg...ennek ellenére nagyon szerettem az autóm amíg gond nem volt vele....persze aztán jöttek csőstül ....(1.turbó leszakadás vásárláskor amit garanciában meg is csináltak anno....majd vezérmülánc arréb ugrás amit egy rossz szerelő motorcserével oldott meg nekem kb 4kilóba fájt, majd jött a porlasztócsócsok problémája először...4kiló aztán megint ment persze már nem volt olyan teljesítménye...mert az újonnan belerakott motor szerintem egy rakás kaka...ami a mai napig is az automban van...majd jött egy baleset ami félig az én hibámból következett be és sajnos csak kívülről futotta megcsináltatnom....majd 2010ben ismét porlasztócsúcsokat kellett felújítanom 240ezer forintért...persze utána is füstölt a kocsim ....legutóbb tavaly 2011 májusban egy porlasztóm megolvasztotta a dugattyúmat, és a szivattyúm is kérte a felújítást a porlasztókkal együtt ez utóbbi szervízem 530ezer forintba fájt....azóta az autó ugyan ment de közel sem olyan teljesitménnyel mint kellene...külföldre járok vele dolgozni és röhögnek az autópályán egy egy gázfröccs után mert alig lehet látni mögöttem valamit....és nagyon kezd az agyamra menni ez a dolog....nagyon megválnék tőle de nem tudok mert a hitelválság miatt óriási különbözet van az értéke és az aktuális tartozásom között...itt nem messze Münchenben találtam egy automata váltó hibás de kevés kilóméteres és évjáratban megeggyező donort...mivel az én autóm manuális váltós ....tanácsot szeretnék kérni valakitől, hogy érdemes e elhoznom ezt vagy ismét válasszam a szervizek kavalkádját ami közel sem biztos hogy ennyiből kijön.....nagyon kérek mindekit aki szeretne segíteni nekem irjon valami tanácsot ebben a témában mert fogalmam sincs már, hogy mit tegyek és kezdem teljesen hülyének érzeni magam az autómmal kapcsolatban...amit még ezek után is szeretek....komplett motor átépíthető e az enyémbe??szivattyúval mindennel együtt....légzsákok műszerfal gondolom igen......az autó ára 1850 euro ami ugyan sok pénz...de ha megint belekezedek a javításba lehet ugyanekkorára fog rúgni...itt a link a donorról..

.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-2-0-tdci-klima-1-hand-m%C3%BCnchen/166204443.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&minPrice=500&maxPrice=2001&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&categories=Limousine


nagyon kérek bárkit aki ért hozzá  és szívesen segítene nekem helyretenni ezt a dolgot, mert a gyomrom is összerándul ha a kocsim szóba jön de mégsem tehetek úgy mint akinek semmi baja vele....csak ideig óráig lesz még jó ez millió százalék....

Ezer köszönet az esetleges válaszokért .....baráti üdvözlet Tiboar

Szia!

Először is sajnálom,ami veled történt,de...Ez azért durva. Átvertek párszor,vagy mindig pont a szarba belenyúltál  szomoru1
Amit én a helyedben tennék: írnék Motorcraftnak,vagy mk2-nek. Nekik tuti van bontott motorjuk,légzsákjuk...Elkéne vinni valami hozzáértőhöz a kocsit,pl. Vikhez Budapesten,nem valaki utcaszéli szakihoz,aki nem ért hozzá különösebben... integet2
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #23543 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 00:02:35 »

Szia!

Először is sajnálom,ami veled történt,de...Ez azért durva. Átvertek párszor,vagy mindig pont a szarba belenyúltál  szomoru1
Amit én a helyedben tennék: írnék Motorcraftnak,vagy mk2-nek. Nekik tuti van bontott motorjuk,légzsákjuk...Elkéne vinni valami hozzáértőhöz a kocsit,pl. Vikhez Budapesten,nem valaki utcaszéli szakihoz,aki nem ért hozzá különösebben... integet2

áprilisban megyek haza...az itt kemény munkával megszerzett pénzel, de fogalmam sincs, hogy egy komplett motor (szivattyú, porlasztók ami kevés kilóméteres működőképes és jó állapotú) mennyibe kerül ...ennek az autónak amit belnkeltem az automata váltójával vannak gondok és kevés kilóméteres is....nem érdné meg ez jobban nekem? mint külön külön mindent megvenni bele ami most rossz.....tényleg tanácstalabn vagyok....annyi biztos hogy vikhez fogom vinni ha egy járható út kivilágosodik előttem, mert egyenlőre csak arra tudok gondolni, hogy a motorházető alatt már minden *** benne.....ilyen olcsón nem találtam sehol évjáratban, és motorban megegyező kocsit, mégha ez automata is.....
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23544 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 00:03:42 »

áprilisban megyek haza...az itt kemény munkával megszerzett pénzel, de fogalmam sincs, hogy egy komplett motor (szivattyú, porlasztók ami kevés kilóméteres működőképes és jó állapotú) mennyibe kerül ...ennek az autónak amit belnkeltem az automata váltójával vannak gondok és kevés kilóméteres is....nem érdné meg ez jobban nekem? mint külön külön mindent megvenni bele ami most rossz.....tényleg tanácstalabn vagyok....annyi biztos hogy vikhez fogom vinni ha egy járható út kivilágosodik előttem, mert egyenlőre csak arra tudok gondolni, hogy a motorházető alatt már minden *** benne.....ilyen olcsón nem találtam sehol évjáratban, és motorban megegyező kocsit, mégha ez automata is.....


Írj rá mk2-re és Motorcraftra. Ők árakat tudnak neked mondani  integet2
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #23545 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 00:14:58 »

Írj rá mk2-re és Motorcraftra. Ők árakat tudnak neked mondani  integet2


köszönöm a segítséget neked ...ráirtam az illetékesekre, hátha számolhatok egy kicsit .....remélem tudnak majd valami kétzzelfoghatót ajánlani ....addíg is várok, mert mást úgysem tudok....Smiley kössz még1szer
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23546 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 09:47:33 »

Hát nekem kromos a hátsó lámpám,de azon kívűl minden kromos rajt még a küszöbök is Smiley
Akkor enyim facelift 2 felett ?  taps
2003.07-től van fcelift 1.2005-től van facelift 2.A tied f2.A különbség a lökhárító elöl-hátul és a ferde hátunál még a hátsó lámpa változott.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23547 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 09:50:56 »

sziasztok ...van egy 2004 es mk3 tdci 130 lovas mondeom...6sebességes, mondeom! irtózatosan sokat költöttem rá ennek ellenére ütöttkopott okádja a füstöt, itt ott hiányos és szerintem a motorja sem az igazi már...több helyről kaptam tanácsot, hogy vegyek egy donort, mivel a hiteltartozásom miatt nem tudok megválni tőle... de kezdem unni a 200.000-500.000 ig terjedő javítási árakat amik eddig nem vezettek sehová....csak ideig óráig oldották meg a problémám...kisöpörve az összes pénzt a zsebemből....( porlasztócsúcsok felújítása, szivattyú felújítás...évente visszaköszön), azonkívül volt balestem vele a légzsákom is eldurrant, amit a mai napig egy takaróval oldottam meg...ennek ellenére nagyon szerettem az autóm amíg gond nem volt vele....persze aztán jöttek csőstül ....(1.turbó leszakadás vásárláskor amit garanciában meg is csináltak anno....majd vezérmülánc arréb ugrás amit egy rossz szerelő motorcserével oldott meg nekem kb 4kilóba fájt, majd jött a porlasztócsócsok problémája először...4kiló aztán megint ment persze már nem volt olyan teljesítménye...mert az újonnan belerakott motor szerintem egy rakás kaka...ami a mai napig is az automban van...majd jött egy baleset ami félig az én hibámból következett be és sajnos csak kívülről futotta megcsináltatnom....majd 2010ben ismét porlasztócsúcsokat kellett felújítanom 240ezer forintért...persze utána is füstölt a kocsim ....legutóbb tavaly 2011 májusban egy porlasztóm megolvasztotta a dugattyúmat, és a szivattyúm is kérte a felújítást a porlasztókkal együtt ez utóbbi szervízem 530ezer forintba fájt....azóta az autó ugyan ment de közel sem olyan teljesitménnyel mint kellene...külföldre járok vele dolgozni és röhögnek az autópályán egy egy gázfröccs után mert alig lehet látni mögöttem valamit....és nagyon kezd az agyamra menni ez a dolog....nagyon megválnék tőle de nem tudok mert a hitelválság miatt óriási különbözet van az értéke és az aktuális tartozásom között...itt nem messze Münchenben találtam egy automata váltó hibás de kevés kilóméteres és évjáratban megeggyező donort...mivel az én autóm manuális váltós ....tanácsot szeretnék kérni valakitől, hogy érdemes e elhoznom ezt vagy ismét válasszam a szervizek kavalkádját ami közel sem biztos hogy ennyiből kijön.....nagyon kérek mindekit aki szeretne segíteni nekem irjon valami tanácsot ebben a témában mert fogalmam sincs már, hogy mit tegyek és kezdem teljesen hülyének érzeni magam az autómmal kapcsolatban...amit még ezek után is szeretek....komplett motor átépíthető e az enyémbe??szivattyúval mindennel együtt....légzsákok műszerfal gondolom igen......az autó ára 1850 euro ami ugyan sok pénz...de ha megint belekezedek a javításba lehet ugyanekkorára fog rúgni...itt a link a donorról..

.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-2-0-tdci-klima-1-hand-m%C3%BCnchen/166204443.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&minPrice=500&maxPrice=2001&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&categories=Limousine


nagyon kérek bárkit aki ért hozzá  és szívesen segítene nekem helyretenni ezt a dolgot, mert a gyomrom is összerándul ha a kocsim szóba jön de mégsem tehetek úgy mint akinek semmi baja vele....csak ideig óráig lesz még jó ez millió százalék....

Ezer köszönet az esetleges válaszokért .....baráti üdvözlet Tiboar

elég durva.....  hozzá nem értő lehúzós szerelőknél jártál a leírtak alapján...  

 ha nagyon füstöl feketén és nem megy akkor kevés a levegője.  Ez lehet: EGR szelep,  berakódott-tömítetlen szívósor, a  bekormolódott vagy rossz turbó, vagy lyukas-repedt turbócső. Ezekből több is lehet egyidőben.

Mielőtt újabb vagyont költenél rá mindenképp át kellene nézni a leírtakat. pl  Ervinnél! Írj neki is.

Ha mégis nagy a baj, lehet jobban jössz ki a komplett kocsi megvételével, mert ott tényleg mindened lesz, bontóban meg darabonként számolnak mindent. komplett motort úgy ahogy kiveszik mindennel együtt nem hiszem, h adnak, ha igen horror lesz. és még légzsákszetted nincs is, ami legalább 1 kiló.     + lenne 1 csomó alkatrészed pluszban pl lámpák hűtők, futóművek, kasznicuccok. Amiket akár el is adhatsz.

Kérdezd meg Pizzit is, neki vannak balkormányosai.   wave

« Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 09:55:16 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23548 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 10:01:47 »

Erről nagyon könyen tudok csinálni videót nem gond
Chipelés előtt akasztottam le az órát vele,érdekes lenne ha most nem akasztaná le.
Persze magyarba nemcsinálok ilyen videót  angel

Akkor az eddigiek szerint:
     - gyorsulást hideg motorral ész nélkül pörgetve  mérünk.  Ha nem  hiszik el, jöhet a rizsa, nem is nyomtam neki, 4 személy+emelkedő stb. A  video is mutatja, semmi különöset nem tud a kocsid, többen is írták.   Ők amúgy láttak már csippes mondeot párat.
    -Végsebességet lejtőn lefelé kell mérni.   vigyor3

Szerintem nem videókat kell csinálni, hanem eljönni a tavaszi találkozóra, és oda állni a többi csippelt kocsi mellé,  menni velük párat. Ott kiderül mennyire megy a kocsid.   De lehet, ott nem lesz kedvező a széljárás, vagy a levegő hőmérséklete...   Persze csak a tiédnek  smile      

Amúgy van gyorsulás topic ez oda lenne való  wave    
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 10:09:21 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23549 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 10:09:28 »

Csak kíváncsi voltam van e valaki itt fváron Smiley
Gondoltam majd egyszer össze futhatunk kis kocsiprobára.
Szokott itt lenni ilyen mondeo találkozó?

Nem nagyon tudok róla, hogy szokott lenni, de vannak többen a környékről. Akár össze is hozhatnánk egy minitalit, de azért várjuk meg a jóidőt:)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Oldalak: 1 ... 464 465 466 467 468 469 470 [471] 472 473 474 475 476 477 478 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.