Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:27:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
464
465
466
467
468
469
470
[
471
]
472
473
474
475
476
477
478
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684488 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23500 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:18:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.05 szombat, 20:09:55
Kinn vagy Németországban?
AndyA
140 megy itthon is. sőtt
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23501 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:28:57 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 19:46:00
Az elöbb játszottam egy kicsit
http://www.youtube.com/watch?v=hh7M4i3Dsjk&feature=youtu.be
egy 2Km szakasz csak gyorsan elfogyott az út
Szia,
Hadd adjak pár kommentet hozzá (no offense, csak objektíven):
1. a 70-120 kb 6-7 mp alatt kéne hogy meglegyen ha csippes az autód
2. ha jól láttam, neked 9 mp alatt ment fel, ez nagyjából a gyári 130-asokat idézi
3. a 0-100 pedig 11-12 mp (bár ez nem annyira mérvadó, mert kétszer is kellett váltanod)
Összegezve, innen a monitorról nem látom benne azt az acélos csippet. Biztos, hogy 4-ikben is elteker? Ha igen, akkor tényleg rosszul tapadhatnak a gumijaid.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 20:30:42 írta Victore
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23502 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:31:44 »
Idézetet írta: Victore - 2013.01.05 szombat, 20:28:57
Szia,
Hadd adjak pár kommentet hozzá (no offense, csak objektíven):
1. a 70-120 kb 6-7 mp alatt kéne hogy meglegyen ha csippes az autód
2. ha jól láttam, neked 9 mp alatt ment fel, ez nagyjából a gyári 130-asokat idézi
3. a 0-100 pedig 11-12 mp (bár ez nem annyira mérvadó, mert kétszer is kellett váltanod)
Összegezve, innen a monitorról nem látom benne azt az acélos csippet. Biztos, hogy 4-ikben is elteker? Ha igen, akkor tényleg rosszul tapadhatnak a gumijaid.
vagy csak gyakorolni kéne ezt még....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23503 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:33:50 »
Idézetet írta: Victore - 2013.01.05 szombat, 20:28:57
Szia,
Hadd adjak pár kommentet hozzá (no offense, csak objektíven):
1. a 70-120 kb 6-7 mp alatt kéne hogy meglegyen ha csippes az autód
2. ha jól láttam, neked 9 mp alatt ment fel, ez nagyjából a gyári 130-asokat idézi
3. a 0-100 pedig 11-12 mp (bár ez nem annyira mérvadó, mert kétszer is kellett váltanod)
Összegezve, innen a monitorról nem látom benne azt az acélos csippet. Biztos, hogy 4-ikben is elteker? Ha igen, akkor tényleg rosszul tapadhatnak a gumijaid.
Magát a sebeséget anyira nenézzed mert 4 től már nem igazán nyomtam neki mivel rővid volt a táv.
1-4 között pörgettem meg kicsit de ott sem nyélen
csak picit hülyéskedtem
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23504 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:36:58 »
Idézetet írta: Victore - 2013.01.05 szombat, 20:28:57
Szia,
Hadd adjak pár kommentet hozzá (no offense, csak objektíven):
1. a 70-120 kb 6-7 mp alatt kéne hogy meglegyen ha csippes az autód
2. ha jól láttam, neked 9 mp alatt ment fel, ez nagyjából a gyári 130-asokat idézi
3. a 0-100 pedig 11-12 mp (bár ez nem annyira mérvadó, mert kétszer is kellett váltanod)
Összegezve, innen a monitorról nem látom benne azt az acélos csippet. Biztos, hogy 4-ikben is elteker? Ha igen, akkor tényleg rosszul tapadhatnak a gumijaid.
kb 5sec-nél indult és 15-nél már 100-on volt...ez inkább 10
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23505 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:39:13 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.05 szombat, 20:31:44
vagy csak gyakorolni kéne ezt még....
Mint a videón látszik normál indulásal keztem majd mikor már kuplung rajtvolt akkor nyomtam csak egy kövéret hogy neforogjon el a kerék ,másodikba szintél lasan nyomtam a kövéret a kipörgés miatt aztán néztem az utat is erősen mivel egy vadveszélyes helyen mentem ahol nemigazán közlekednek autók.
amugy ha jól emléxem 45s körül megfexik a mutató rajta ha durvány csinálom pályán
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23506 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:40:32 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 19:46:00
Az elöbb játszottam egy kicsit
http://www.youtube.com/watch?v=hh7M4i3Dsjk&feature=youtu.be
egy 2Km szakasz csak gyorsan elfogyott az út
áááá nem gyilkolod Te ezt eléggé! aggggyyyáááááááááneki rendesen!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23507 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:45:48 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.01.05 szombat, 20:40:32
áááá nem gyilkolod Te ezt eléggé! aggggyyyáááááááááneki rendesen!
Pörgessen 4500ig,ahogyan te szoktad?...
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23508 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:46:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.05 szombat, 20:36:58
kb 5sec-nél indult és 15-nél már 100-on volt...ez inkább 10
Ezzel nem kellett volna 5 percet foglalkoznom
Lehet 11-12 között akármi.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 20:49:12 írta Victore
»
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23509 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:50:16 »
Idézetet írta: Victore - 2013.01.05 szombat, 20:46:04
Ezzel nem kellett volna 5 percet foglalkoznom
Na majd csinálok egy durvábbat ha elemezni akarjátok :eplus2:ez csak egy sima játék volt,és mellesleg emelkedőnek felfele
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23510 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:50:32 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.05 szombat, 20:45:48
Pörgessen 4500ig,ahogyan te szoktad?...
5000ig
már régen volt ilyen! az idejét sem tudom!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23511 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:52:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.01.05 szombat, 20:50:32
5000ig
már régen volt ilyen! az idejét sem tudom!
Sok az etanol,és gyorsan felejtesz...
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23512 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:52:51 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.01.05 szombat, 20:50:32
5000ig
már régen volt ilyen! az idejét sem tudom!
Lelehet koppantani a fordulatszámlálót ,de azt hittem elég lesz neketek egy jó estéhez
De ahogy elnézem ez az alap fordulat itt
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23513 Dátum:
2013.01.05 szombat, 21:03:17 »
Van itt egyépként Székesfehérvári?
Mellesleg a kocsi javára szóljon 2 fő 90Kg és 2 fő kb 75Kg összesen 330Kg sújt mozgatott a szekér,tehát nem egyedül űltem a kocsiba.
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23514 Dátum:
2013.01.05 szombat, 21:08:20 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 21:03:17
Van itt egyépként Székesfehérvári?
Mellesleg a kocsi javára szóljon 2 fő 90Kg és 2 fő kb 75Kg összesen 330Kg sújt mozgatott a szekér,tehát nem egyedül űltem a kocsiba.
Értem én, de gyorsulós videót nem akkor szoktak csinálni ha a család meg tetőbox is van a kocsin
Csinálj egy sík terepeset, ahol csak te ülsz benne, és posztold vagy a tuning vagy a gyorsulás alfórumba.
Kíváncsi vagyok a 70K-s csipre.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23515 Dátum:
2013.01.05 szombat, 21:08:38 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 20:52:51
Lelehet koppantani a fordulatszámlálót ,de azt hittem elég lesz neketek egy jó estéhez
De ahogy elnézem ez az alap fordulat itt
Csak egyesek hajtják szét a kocsit(mint Franco...)
Bár én folyamatosan 5000felett váltok el...
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23516 Dátum:
2013.01.05 szombat, 21:11:40 »
Idézetet írta: Victore - 2013.01.05 szombat, 21:08:20
Értem én, de gyorsulós videót nem akkor szoktak csinálni ha a család meg tetőbox is van a kocsin
Csinálj egy sík terepeset, ahol csak te ülsz benne, és posztold vagy a tuning vagy a gyorsulás alfórumba.
Kíváncsi vagyok a 70K-s csipre.
És ki fogja a kamerát?
Majd csinálok egy 2 fős sík terepest következőre,aztán kitalálom hogyan tudnám a kormányra rögzíteni a kamerát.
De azért összegezve így sem rosz szerintem a mozzanata a szekérnek
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23517 Dátum:
2013.01.05 szombat, 21:41:31 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 21:03:17
Van itt egyépként Székesfehérvári?
Mellesleg a kocsi javára szóljon 2 fő 90Kg és 2 fő kb 75Kg összesen 330Kg sújt mozgatott a szekér,tehát nem egyedül űltem a kocsiba.
Én szfvári vagyok. Miért?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23518 Dátum:
2013.01.05 szombat, 22:08:25 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.01.05 szombat, 21:41:31
Én szfvári vagyok. Miért?
Csak kíváncsi voltam van e valaki itt fváron
Gondoltam majd egyszer össze futhatunk kis kocsiprobára.
Szokott itt lenni ilyen mondeo találkozó?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23519 Dátum:
2013.01.05 szombat, 22:47:53 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 20:39:13
Mint a videón látszik normál indulásal keztem majd mikor már kuplung rajtvolt akkor nyomtam csak egy kövéret hogy neforogjon el a kerék ,másodikba szintél lasan nyomtam a kövéret a kipörgés miatt aztán néztem az utat is erősen mivel egy vadveszélyes helyen mentem ahol nemigazán közlekednek autók.
amugy ha jól emléxem 45s körül megfexik a mutató rajta ha durvány csinálom pályán
az mit jelent hogy megfekszik a mutató? mondeonál még olyat nem láttam...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23520 Dátum:
2013.01.05 szombat, 22:55:01 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 19:46:00
Az elöbb játszottam egy kicsit
http://www.youtube.com/watch?v=hh7M4i3Dsjk&feature=youtu.be
egy 2Km szakasz csak gyorsan elfogyott az út
jól látom, hogy nem volt üzemmeleg vagy csak a termosztátok rosszak a motorban?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23521 Dátum:
2013.01.05 szombat, 22:57:34 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.05 szombat, 22:55:01
jól látom, hogy nem volt üzemmeleg vagy csak a termosztátok rosszak a motorban?
Jól láttod,új gyári termosztát van benne de csak akkor mozdul meg ha terelem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23522 Dátum:
2013.01.05 szombat, 22:58:37 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 20:39:13
Mint a videón látszik normál indulásal keztem majd mikor már kuplung rajtvolt akkor nyomtam csak egy kövéret hogy neforogjon el a kerék ,másodikba szintél lasan nyomtam a kövéret a kipörgés miatt aztán néztem az utat is erősen mivel egy vadveszélyes helyen mentem ahol nemigazán közlekednek autók.
amugy ha jól emléxem 45s körül megfexik a mutató rajta ha durvány csinálom pályán
Én is mondanék párat... elég lassúak a váltásaid. 4500-ig elforgatni semmi értelme nincs. Attól függően, hogy eu3 v 4, 3600 körül van a lóerőmax (fejből írom, nem pontos), itt már jócskán konyul lefelé a görbe. A végén kinyomott kuplunggal gurulsz - nem értem, miért.
A vid 42s hosszú, nem tudjuk, mi lehet 45-nél
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23523 Dátum:
2013.01.05 szombat, 22:59:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.05 szombat, 22:47:53
az mit jelent hogy megfekszik a mutató? mondeonál még olyat nem láttam...
GPS szerint mentem vele 255Km/h van .
A kocsi mutatoja az lefeküdt.
Mérnem láttál,mindegyik leakassza nem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23524 Dátum:
2013.01.05 szombat, 22:59:34 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 22:57:34
Jól láttod,új gyári termosztát van benne de csak akkor mozdul meg ha terelem.
Akkor rossz a másik, vagy ez. Amúgy hideg motorral padlózni... úri muri.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23525 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:03:26 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 22:59:11
GPS szerint mentem vele 255Km/h van .
A kocsi mutatoja az lefeküdt.
Mérnem láttál,mindegyik leakassza nem?
Az enyém óra szerint ment egyszer 232-őt (tényleg a németeknél), ez gps szerint 215 lehet (kb).
A 255 gps szerint... Ahhoz kb 4400-as fordulat társulna... hát... nekem fura.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23526 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:04:40 »
Idézetet írta: Angel - 2013.01.05 szombat, 22:58:37
Én is mondanék párat... elég lassúak a váltásaid. 4500-ig elforgatni semmi értelme nincs. Attól függően, hogy eu3 v 4, 3600 körül van a lóerőmax (fejből írom, nem pontos), itt már jócskán konyul lefelé a görbe. A végén kinyomott kuplunggal gurulsz - nem értem, miért.
A vid 42s hosszú, nem tudjuk, mi lehet 45-nél
Kinyomott kuplungal gurulok mivel ott átvettem egykézel a kamerát lekapcsoltam és elkeztem fékezni mert egy derékszügü kanyar jött volna
A 45s alatt egyszer kiforgattam a kocsit 240Km/h ig
Mielőtt jönne az aaaa soha,azért hozzá tenném hogy külföldön egy frankó lejtőnél ami folyamatosan 30Km hoszan megvolt
olyn szinten gyosult a kocsi hogy félelmes volt
Kinyomott kuplungnál sem nagyon lasult vissza 200 nál jobban
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23527 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:08:42 »
Idézetet írta: Angel - 2013.01.05 szombat, 23:03:26
Az enyém óra szerint ment egyszer 232-őt (tényleg a németeknél), ez gps szerint 215 lehet (kb).
A 255 gps szerint... Ahhoz kb 4400-as fordulat társulna... hát... nekem fura.
igen belement a pirosba már
ez 200 felett gyorsul még erősen. itt magyarba nemlehet kikormolni de kint azért itt ott lehet mennivele
magyarba betartom a sebeség korlátozásokat,még akkor is a blokkolo van benne
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23528 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:09:00 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 23:04:40
Kinyomott kuplungal gurulok mivel ott átvettem egykézel a kamerát lekapcsoltam és elkeztem fékezni mert egy derékszügü kanyar jött volna
Én nem gurulok kinyomott kuplunggal. Kb soha.
Válasz
A 45s alatt egyszer kiforgattam a kocsit 240Km/h ig
Mielőtt jönne az aaaa soha,azért hozzá tenném hogy külföldön egy frankó lejtőnél ami folyamatosan 30Km hoszan megvolt
olyn szinten gyosult a kocsi hogy félelmes volt
Kinyomott kuplungnál sem nagyon lasult vissza 200 nál jobban
Az enyém full gyári, és így is megvolt egyszer a lenn írt 232, azaz pontosabban, kétszer. Egy alkalommal le szerettem volna fotózni, de mindig kijöttek elém (németeknél, ffurt felé menet), és 220 fölé nem tudtam menni. Itthon nem lenne okos ilyesmit csinálni. Bakker, annyi radar van, mint a nyű. Pár napja este ballagok haza pestről a 6-oson, hát villognak, mint a fene... mértek. Már semmi se szent. Az ember kénytelen 70-nel menni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23529 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:17:25 »
Idézetet írta: Angel - 2013.01.05 szombat, 23:09:00
Én nem gurulok kinyomott kuplunggal. Kb soha.
Az enyém full gyári, és így is megvolt egyszer a lenn írt 232, azaz pontosabban, kétszer. Egy alkalommal le szerettem volna fotózni, de mindig kijöttek elém (németeknél, ffurt felé menet), és 220 fölé nem tudtam menni. Itthon nem lenne okos ilyesmit csinálni. Bakker, annyi radar van, mint a nyű. Pár napja este ballagok haza pestről a 6-oson, hát villognak, mint a fene... mértek. Már semmi se szent. Az ember kénytelen 70-nel menni.
Akinek nincs blokkolo a kocsiban,és ha van is nincs benne a nemrég üzembe helyezett mozgo radarhoz a freki,akkor sokan azt sem tudják hogy menet közbe mérik!
Én nemgyőzök lesni hogy álandóan sípolok hogy mérnek olyan autokbol hogy a hajam égnek áll.
Az új kötyökket a sima blokolok nem is jelzik,pedig van belőle 200db az utakon
én is betatom max 10el lépem tul ,pályán max 20-al és ennyi.Skat járok erdélybe,van ott egy autópálya most épült nemrégen de be sosem felyezik úgyfest,viszon van 65Km szakasz amit alig használnak nekem meg pont jó útirány. Na ott meglehet kenni ugy a kocsikat hogy jajj.
Szép lejtős szakasz
az A-s mercim ott kiforgott 220Km/h ig és a fordulatszám mérő úgy kiált mintha üresbe megtalpaltam volna
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23530 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:19:55 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 23:17:25
Akinek nincs blokkolo a kocsiban
Pl nekem nincs, és nem is kell. Megpróbálom betartani a szabályokat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23531 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:22:27 »
Idézetet írta: Angel - 2013.01.05 szombat, 23:19:55
Pl nekem nincs, és nem is kell. Megpróbálom betartani a szabályokat.
azt hogy facelift vagy nem honnét lehet tudni? Mert látom sokan azt hangsúlyozzák hogy az van neki.
A hátsó lámpában az a két csík jelzi?
Amúgy én is betartom mint montam,csak biztos ami biztos
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23532 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:24:16 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 23:22:27
azt hogy facelift vagy nem honnét lehet tudni? Mert látom sokan azt hangsúlyozzák hogy az van neki.
A hátsó lámpában az a két csík jelzi?
Amúgy én is betarto mint montam,csak biztos ami biztos
2006-os már bőven facelift és már a második lépcső is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23533 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:24:46 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 23:22:27
azt hogy facelift vagy nem honnét lehet tudni? Mert látom sokan azt hangsúlyozzák hogy az van neki.
A hátsó lámpában az a két csík jelzi?
Amúgy én is betartom mint montam,csak biztos ami biztos
Van a facelift előtti,ezek a körködlámpás verziók. Van a facelift 1,itt már trapéz a ködlámpa,a hűtőrács és a külső tükrök. Facelift 2-től lett ha jól sejtem a krómos aljú hátsó lámpa,és más a rács alul
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23534 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:31:09 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.05 szombat, 23:24:46
Van a facelift előtti,ezek a körködlámpás verziók. Van a facelift 1,itt már trapéz a ködlámpa,a hűtőrács és a külső tükrök. Facelift 2-től lett ha jól sejtem a krómos aljú hátsó lámpa,és más a rács alul
Hát nekem kromos a hátsó lámpám,de azon kívűl minden kromos rajt még a küszöbök is
Akkor enyim facelift 2 felett ?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23535 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:33:06 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 23:31:09
Hát nekem kromos a hátsó lámpám,de azon kívűl minden kromos rajt még a küszöbök is
Akkor enyim facelift 2 felett ?
Az a TIT-X miatt van
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23536 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:34:30 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 22:59:11
GPS szerint mentem vele 255Km/h van .
A kocsi mutatoja az lefeküdt.
Mérnem láttál,mindegyik leakassza nem?
Kizártnak tartom....főleg a gyorulásos videód alapján...
200-nál már 10-15-öt csal az óra kb....szal te akkor kb 270-el mentél volna óra szerint....rossz a GpS-ed is...
Amilyen a nyomaték görbéd a fordulatokat nézve és hogy chippes is...a 220-at kiviszi vért pisálva üveghangon akkor már jó...
2.2-őt durván meghúzva nagy nehezen viszi a 240-et GpS szerint...És azon turbó, cooler is volt....
de cáfolj meg egy videóval minket és had döbbenjünk le....
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23537 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:36:02 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 22:59:11
GPS szerint mentem vele 255Km/h van .
A kocsi mutatoja az lefeküdt.
Mérnem láttál,mindegyik leakassza nem?
Akkor hozta az 5,22-es fogyit?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23538 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:38:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.05 szombat, 23:34:30
Kizártnak tartom....főleg a gyorulásos videód alapján...
200-nál már 10-15-öt csal az óra kb....szal te akkor kb 270-el mentél volna óra szerint....rossz a GpS-ed is...
Amilyen a nyomaték görbéd a fordulatokat nézve és hogy chippes is...a 220-at kiviszi vért pisálva üveghangon akkor már jó...
2.2-őt durván meghúzva nagy nehezen viszi a 240-et GpS szerint...És azon turbó, cooler is volt....
de cáfolj meg egy videóval minket és had döbbenjünk le....
Erről nagyon könyen tudok csinálni videót nem gond
Chipelés előtt akasztottam le az órát vele,érdekes lenne ha most nem akasztaná le.
Persze magyarba nemcsinálok ilyen videót
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23539 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:40:07 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 23:17:25
....Sokat járok erdélybe,van ott egy autópálya most épült nemrégen de be sosem felyezik úgyfest,viszon van 65Km szakasz amit alig használnak nekem meg pont jó útirány. Na ott meglehet kenni ugy a kocsikat hogy jajj.
Szép lejtős szakasz
az A-s mercim ott kiforgott 220Km/h ig és a fordulatszám mérő úgy kiált mintha üresbe megtalpaltam volna
Kifelé irányba, pont az utolsó hosszú lejtő aljában mértek június elején (lehet máskor is). Ezt én a túloldalról láttam. Szeremcsémre.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23540 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:42:07 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.01.05 szombat, 23:36:02
Akkor hozta az 5,22-es fogyit?
Ebbe hogy trafáltál bele?
Mentem erdélybe esett az eső és csak az autópályához érve (550km táv) akkor lett tiszta az ég és csendes minden. Az volt az első útja a mondinak erdélybe,és gondoltam beavatom azon a pályán
de az egész utat 100km/h alatt tettem meg, azon a gyorsuláson kívül (630km)
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23541 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:43:06 »
sziasztok ...van egy 2004 es mk3 tdci 130 lovas mondeom...6sebességes, mondeom! irtózatosan sokat költöttem rá ennek ellenére ütöttkopott okádja a füstöt, itt ott hiányos és szerintem a motorja sem az igazi már...több helyről kaptam tanácsot, hogy vegyek egy donort, mivel a hiteltartozásom miatt nem tudok megválni tőle... de kezdem unni a 200.000-500.000 ig terjedő javítási árakat amik eddig nem vezettek sehová....csak ideig óráig oldották meg a problémám...kisöpörve az összes pénzt a zsebemből....( porlasztócsúcsok felújítása, szivattyú felújítás...évente visszaköszön), azonkívül volt balestem vele a légzsákom is eldurrant, amit a mai napig egy takaróval oldottam meg...ennek ellenére nagyon szerettem az autóm amíg gond nem volt vele....persze aztán jöttek csőstül ....(1.turbó leszakadás vásárláskor amit garanciában meg is csináltak anno....majd vezérmülánc arréb ugrás amit egy rossz szerelő motorcserével oldott meg nekem kb 4kilóba fájt, majd jött a porlasztócsócsok problémája először...4kiló aztán megint ment persze már nem volt olyan teljesítménye...mert az újonnan belerakott motor szerintem egy rakás kaka...ami a mai napig is az automban van...majd jött egy baleset ami félig az én hibámból következett be és sajnos csak kívülről futotta megcsináltatnom....majd 2010ben ismét porlasztócsúcsokat kellett felújítanom 240ezer forintért...persze utána is füstölt a kocsim ....legutóbb tavaly 2011 májusban egy porlasztóm megolvasztotta a dugattyúmat, és a szivattyúm is kérte a felújítást a porlasztókkal együtt ez utóbbi szervízem 530ezer forintba fájt....azóta az autó ugyan ment de közel sem olyan teljesitménnyel mint kellene...külföldre járok vele dolgozni és röhögnek az autópályán egy egy gázfröccs után mert alig lehet látni mögöttem valamit....és nagyon kezd az agyamra menni ez a dolog....nagyon megválnék tőle de nem tudok mert a hitelválság miatt óriási különbözet van az értéke és az aktuális tartozásom között...itt nem messze Münchenben találtam egy automata váltó hibás de kevés kilóméteres és évjáratban megeggyező donort...mivel az én autóm manuális váltós ....tanácsot szeretnék kérni valakitől, hogy érdemes e elhoznom ezt vagy ismét válasszam a szervizek kavalkádját ami közel sem biztos hogy ennyiből kijön.....nagyon kérek mindekit aki szeretne segíteni nekem irjon valami tanácsot ebben a témában mert fogalmam sincs már, hogy mit tegyek és kezdem teljesen hülyének érzeni magam az autómmal kapcsolatban...amit még ezek után is szeretek....komplett motor átépíthető e az enyémbe??szivattyúval mindennel együtt....légzsákok műszerfal gondolom igen......az autó ára 1850 euro ami ugyan sok pénz...de ha megint belekezedek a javításba lehet ugyanekkorára fog rúgni...itt a link a donorról..
.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-2-0-tdci-klima-1-hand-m%C3%BCnchen/166204443.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&minPrice=500&maxPrice=2001&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&categories=Limousine
nagyon kérek bárkit aki ért hozzá és szívesen segítene nekem helyretenni ezt a dolgot, mert a gyomrom is összerándul ha a kocsim szóba jön de mégsem tehetek úgy mint akinek semmi baja vele....csak ideig óráig lesz még jó ez millió százalék....
Ezer köszönet az esetleges válaszokért .....baráti üdvözlet Tiboar
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23542 Dátum:
2013.01.05 szombat, 23:47:03 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2013.01.05 szombat, 23:43:06
sziasztok ...van egy 2004 es mk3 tdci 130 lovas mondeom...6sebességes, mondeom! irtózatosan sokat költöttem rá ennek ellenére ütöttkopott okádja a füstöt, itt ott hiányos és szerintem a motorja sem az igazi már...több helyről kaptam tanácsot, hogy vegyek egy donort, mivel a hiteltartozásom miatt nem tudok megválni tőle... de kezdem unni a 200.000-500.000 ig terjedő javítási árakat amik eddig nem vezettek sehová....csak ideig óráig oldották meg a problémám...kisöpörve az összes pénzt a zsebemből....( porlasztócsúcsok felújítása, szivattyú felújítás...évente visszaköszön), azonkívül volt balestem vele a légzsákom is eldurrant, amit a mai napig egy takaróval oldottam meg...ennek ellenére nagyon szerettem az autóm amíg gond nem volt vele....persze aztán jöttek csőstül ....(1.turbó leszakadás vásárláskor amit garanciában meg is csináltak anno....majd vezérmülánc arréb ugrás amit egy rossz szerelő motorcserével oldott meg nekem kb 4kilóba fájt, majd jött a porlasztócsócsok problémája először...4kiló aztán megint ment persze már nem volt olyan teljesítménye...mert az újonnan belerakott motor szerintem egy rakás kaka...ami a mai napig is az automban van...majd jött egy baleset ami félig az én hibámból következett be és sajnos csak kívülről futotta megcsináltatnom....majd 2010ben ismét porlasztócsúcsokat kellett felújítanom 240ezer forintért...persze utána is füstölt a kocsim ....legutóbb tavaly 2011 májusban egy porlasztóm megolvasztotta a dugattyúmat, és a szivattyúm is kérte a felújítást a porlasztókkal együtt ez utóbbi szervízem 530ezer forintba fájt....azóta az autó ugyan ment de közel sem olyan teljesitménnyel mint kellene...külföldre járok vele dolgozni és röhögnek az autópályán egy egy gázfröccs után mert alig lehet látni mögöttem valamit....és nagyon kezd az agyamra menni ez a dolog....nagyon megválnék tőle de nem tudok mert a hitelválság miatt óriási különbözet van az értéke és az aktuális tartozásom között...itt nem messze Münchenben találtam egy automata váltó hibás de kevés kilóméteres és évjáratban megeggyező donort...mivel az én autóm manuális váltós ....tanácsot szeretnék kérni valakitől, hogy érdemes e elhoznom ezt vagy ismét válasszam a szervizek kavalkádját ami közel sem biztos hogy ennyiből kijön.....nagyon kérek mindekit aki szeretne segíteni nekem irjon valami tanácsot ebben a témában mert fogalmam sincs már, hogy mit tegyek és kezdem teljesen hülyének érzeni magam az autómmal kapcsolatban...amit még ezek után is szeretek....komplett motor átépíthető e az enyémbe??szivattyúval mindennel együtt....légzsákok műszerfal gondolom igen......az autó ára 1850 euro ami ugyan sok pénz...de ha megint belekezedek a javításba lehet ugyanekkorára fog rúgni...itt a link a donorról..
.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-2-0-tdci-klima-1-hand-m%C3%BCnchen/166204443.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&minPrice=500&maxPrice=2001&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&categories=Limousine
nagyon kérek bárkit aki ért hozzá és szívesen segítene nekem helyretenni ezt a dolgot, mert a gyomrom is összerándul ha a kocsim szóba jön de mégsem tehetek úgy mint akinek semmi baja vele....csak ideig óráig lesz még jó ez millió százalék....
Ezer köszönet az esetleges válaszokért .....baráti üdvözlet Tiboar
Szia!
Először is sajnálom,ami veled történt,de...Ez azért durva. Átvertek párszor,vagy mindig pont a szarba belenyúltál
Amit én a helyedben tennék: írnék Motorcraftnak,vagy mk2-nek. Nekik tuti van bontott motorjuk,légzsákjuk...Elkéne vinni valami hozzáértőhöz a kocsit,pl. Vikhez Budapesten,nem valaki utcaszéli szakihoz,aki nem ért hozzá különösebben...
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23543 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 00:02:35 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.05 szombat, 23:47:03
Szia!
Először is sajnálom,ami veled történt,de...Ez azért durva. Átvertek párszor,vagy mindig pont a szarba belenyúltál
Amit én a helyedben tennék: írnék Motorcraftnak,vagy mk2-nek. Nekik tuti van bontott motorjuk,légzsákjuk...Elkéne vinni valami hozzáértőhöz a kocsit,pl. Vikhez Budapesten,nem valaki utcaszéli szakihoz,aki nem ért hozzá különösebben...
áprilisban megyek haza...az itt kemény munkával megszerzett pénzel, de fogalmam sincs, hogy egy komplett motor (szivattyú, porlasztók ami kevés kilóméteres működőképes és jó állapotú) mennyibe kerül ...ennek az autónak amit belnkeltem az automata váltójával vannak gondok és kevés kilóméteres is....nem érdné meg ez jobban nekem? mint külön külön mindent megvenni bele ami most rossz.....tényleg tanácstalabn vagyok....annyi biztos hogy vikhez fogom vinni ha egy járható út kivilágosodik előttem, mert egyenlőre csak arra tudok gondolni, hogy a motorházető alatt már minden *** benne.....ilyen olcsón nem találtam sehol évjáratban, és motorban megegyező kocsit, mégha ez automata is.....
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23544 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 00:03:42 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2013.01.06 vasárnap, 00:02:35
áprilisban megyek haza...az itt kemény munkával megszerzett pénzel, de fogalmam sincs, hogy egy komplett motor (szivattyú, porlasztók ami kevés kilóméteres működőképes és jó állapotú) mennyibe kerül ...ennek az autónak amit belnkeltem az automata váltójával vannak gondok és kevés kilóméteres is....nem érdné meg ez jobban nekem? mint külön külön mindent megvenni bele ami most rossz.....tényleg tanácstalabn vagyok....annyi biztos hogy vikhez fogom vinni ha egy járható út kivilágosodik előttem, mert egyenlőre csak arra tudok gondolni, hogy a motorházető alatt már minden *** benne.....ilyen olcsón nem találtam sehol évjáratban, és motorban megegyező kocsit, mégha ez automata is.....
Írj rá mk2-re és Motorcraftra. Ők árakat tudnak neked mondani
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23545 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 00:14:58 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.06 vasárnap, 00:03:42
Írj rá mk2-re és Motorcraftra. Ők árakat tudnak neked mondani
köszönöm a segítséget neked ...ráirtam az illetékesekre, hátha számolhatok egy kicsit .....remélem tudnak majd valami kétzzelfoghatót ajánlani ....addíg is várok, mert mást úgysem tudok....
kössz még1szer
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23546 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 09:47:33 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 23:31:09
Hát nekem kromos a hátsó lámpám,de azon kívűl minden kromos rajt még a küszöbök is
Akkor enyim facelift 2 felett ?
2003.07-től van fcelift 1.2005-től van facelift 2.A tied f2.A különbség a lökhárító elöl-hátul és a ferde hátunál még a hátsó lámpa változott.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23547 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 09:50:56 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2013.01.05 szombat, 23:43:06
sziasztok ...van egy 2004 es mk3 tdci 130 lovas mondeom...6sebességes, mondeom! irtózatosan sokat költöttem rá ennek ellenére ütöttkopott okádja a füstöt, itt ott hiányos és szerintem a motorja sem az igazi már...több helyről kaptam tanácsot, hogy vegyek egy donort, mivel a hiteltartozásom miatt nem tudok megválni tőle... de kezdem unni a 200.000-500.000 ig terjedő javítási árakat amik eddig nem vezettek sehová....csak ideig óráig oldották meg a problémám...kisöpörve az összes pénzt a zsebemből....( porlasztócsúcsok felújítása, szivattyú felújítás...évente visszaköszön), azonkívül volt balestem vele a légzsákom is eldurrant, amit a mai napig egy takaróval oldottam meg...ennek ellenére nagyon szerettem az autóm amíg gond nem volt vele....persze aztán jöttek csőstül ....(1.turbó leszakadás vásárláskor amit garanciában meg is csináltak anno....majd vezérmülánc arréb ugrás amit egy rossz szerelő motorcserével oldott meg nekem kb 4kilóba fájt, majd jött a porlasztócsócsok problémája először...4kiló aztán megint ment persze már nem volt olyan teljesítménye...mert az újonnan belerakott motor szerintem egy rakás kaka...ami a mai napig is az automban van...majd jött egy baleset ami félig az én hibámból következett be és sajnos csak kívülről futotta megcsináltatnom....majd 2010ben ismét porlasztócsúcsokat kellett felújítanom 240ezer forintért...persze utána is füstölt a kocsim ....legutóbb tavaly 2011 májusban egy porlasztóm megolvasztotta a dugattyúmat, és a szivattyúm is kérte a felújítást a porlasztókkal együtt ez utóbbi szervízem 530ezer forintba fájt....azóta az autó ugyan ment de közel sem olyan teljesitménnyel mint kellene...külföldre járok vele dolgozni és röhögnek az autópályán egy egy gázfröccs után mert alig lehet látni mögöttem valamit....és nagyon kezd az agyamra menni ez a dolog....nagyon megválnék tőle de nem tudok mert a hitelválság miatt óriási különbözet van az értéke és az aktuális tartozásom között...itt nem messze Münchenben találtam egy automata váltó hibás de kevés kilóméteres és évjáratban megeggyező donort...mivel az én autóm manuális váltós ....tanácsot szeretnék kérni valakitől, hogy érdemes e elhoznom ezt vagy ismét válasszam a szervizek kavalkádját ami közel sem biztos hogy ennyiből kijön.....nagyon kérek mindekit aki szeretne segíteni nekem irjon valami tanácsot ebben a témában mert fogalmam sincs már, hogy mit tegyek és kezdem teljesen hülyének érzeni magam az autómmal kapcsolatban...amit még ezek után is szeretek....komplett motor átépíthető e az enyémbe??szivattyúval mindennel együtt....légzsákok műszerfal gondolom igen......az autó ára 1850 euro ami ugyan sok pénz...de ha megint belekezedek a javításba lehet ugyanekkorára fog rúgni...itt a link a donorról..
.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-2-0-tdci-klima-1-hand-m%C3%BCnchen/166204443.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&minPrice=500&maxPrice=2001&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&categories=Limousine
nagyon kérek bárkit aki ért hozzá és szívesen segítene nekem helyretenni ezt a dolgot, mert a gyomrom is összerándul ha a kocsim szóba jön de mégsem tehetek úgy mint akinek semmi baja vele....csak ideig óráig lesz még jó ez millió százalék....
Ezer köszönet az esetleges válaszokért .....baráti üdvözlet Tiboar
elég durva..... hozzá nem értő lehúzós szerelőknél jártál a leírtak alapján...
ha nagyon füstöl feketén és nem megy akkor kevés a levegője. Ez lehet: EGR szelep, berakódott-tömítetlen szívósor, a bekormolódott vagy rossz turbó, vagy lyukas-repedt turbócső. Ezekből több is lehet egyidőben.
Mielőtt újabb vagyont költenél rá mindenképp át kellene nézni a leírtakat. pl Ervinnél! Írj neki is.
Ha mégis nagy a baj, lehet jobban jössz ki a komplett kocsi megvételével, mert ott tényleg mindened lesz, bontóban meg darabonként számolnak mindent. komplett motort úgy ahogy kiveszik mindennel együtt nem hiszem, h adnak, ha igen horror lesz. és még légzsákszetted nincs is, ami legalább 1 kiló. + lenne 1 csomó alkatrészed pluszban pl lámpák hűtők, futóművek, kasznicuccok. Amiket akár el is adhatsz.
Kérdezd meg Pizzit is, neki vannak balkormányosai.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 09:55:16 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23548 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 10:01:47 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 23:38:02
Erről nagyon könyen tudok csinálni videót nem gond
Chipelés előtt akasztottam le az órát vele,érdekes lenne ha most nem akasztaná le.
Persze magyarba nemcsinálok ilyen videót
Akkor az eddigiek szerint:
- gyorsulást hideg motorral ész nélkül pörgetve mérünk. Ha nem hiszik el, jöhet a rizsa, nem is nyomtam neki, 4 személy+emelkedő stb. A video is mutatja, semmi különöset nem tud a kocsid, többen is írták. Ők amúgy láttak már csippes mondeot párat.
-Végsebességet lejtőn lefelé kell mérni.
Szerintem nem videókat kell csinálni, hanem eljönni a tavaszi találkozóra, és oda állni a többi csippelt kocsi mellé, menni velük párat. Ott kiderül mennyire megy a kocsid. De lehet, ott nem lesz kedvező a széljárás, vagy a levegő hőmérséklete... Persze csak a tiédnek
Amúgy van gyorsulás topic ez oda lenne való
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 10:09:21 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23549 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 10:09:28 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 22:08:25
Csak kíváncsi voltam van e valaki itt fváron
Gondoltam majd egyszer össze futhatunk kis kocsiprobára.
Szokott itt lenni ilyen mondeo találkozó?
Nem nagyon tudok róla, hogy szokott lenni, de vannak többen a környékről. Akár össze is hozhatnánk egy minitalit, de azért várjuk meg a jóidőt:)
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Oldalak:
1
...
464
465
466
467
468
469
470
[
471
]
472
473
474
475
476
477
478
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ