Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.14 csütörtök, 18:37:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
549
550
551
552
553
554
555
[
556
]
557
558
559
560
561
562
563
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14579230 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27750 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 15:11:15 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.29 csütörtök, 10:15:05
Mondjuk ezt hallani kellene, met így elég nehéz mondani bármit is. Esetleg, ha csinálsz egy videót és feltöltöd valahova és a linkjét beteszed ide, akkor talán többet lehetne mondani.
rendben csinálok és holnap feltöltöm!amúgy nem kapcsol automatikusan de bármikor be tudom kapcsolni!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27751 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 19:25:16 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.29 csütörtök, 14:17:19
nekem face előtti van és nem kapcsol be automatikusan induláskor a szélvédő fűtés.
Amúgy nekem a hátsó szélvédő/külső tükör fűtés automatikusan bekepcsol 4 v 5 fok alatt. Első, mint említettem, nincs.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27752 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 20:23:43 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.29 csütörtök, 19:25:16
Amúgy nekem a hátsó szélvédő/külső tükör fűtés automatikusan bekepcsol 4 v 5 fok alatt. Első, mint említettem, nincs.
Honnan tudod? Világít a gombja akkor?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27753 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 20:54:26 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.29 csütörtök, 19:25:16
Amúgy nekem a hátsó szélvédő/külső tükör fűtés automatikusan bekepcsol 4 v 5 fok alatt. Első, mint említettem, nincs.
Apropó!A külső tükrökben tényleg 4-5 fok alatt autómatice bekapcsol???
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27754 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 20:54:55 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.08.29 csütörtök, 20:54:26
Apropó!A külső tükrökben tényleg 4-5 fok alatt autómatice bekapcsol???
Az a hátsó ablakkal együtt van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27755 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 20:58:40 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.29 csütörtök, 20:23:43
Honnan tudod? Világít a gombja akkor?
Igen, világít akkor.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27756 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 21:02:08 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.29 csütörtök, 20:58:40
Igen, világít akkor.
Ejha, akkor én vagy nem figyeltem eddig vagy vennem kell a fáradságot és megnyomni.
Egyből indítás után kapcsolódik be vagy indulás után X másodperccel?
Én télen beülök, indítom....aztán egyből nyomom be az első és hátsó szélvédő fűtést. Lehet ha várnék bekapcsolna amúgy is?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26675
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27757 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 21:02:46 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.29 csütörtök, 21:02:08
Ejha, akkor én vagy nem figyeltem eddig vagy vennem kell a fáradságot és megnyomni.
Egyből indítás után kapcsolódik be vagy indulás után X másodperccel?
Én télen beülök, indítom....aztán egyből nyomom be az első és hátsó szélvédő fűtést. Lehet ha várnék bekapcsolna amúgy is?
Programozható...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27758 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 21:03:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.29 csütörtök, 21:02:46
Programozható...
Karnyújtásnyira vannak a gombok..... szeretem manuálisan befolyásolni az áramfogyasztást a kocsiban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27759 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 21:07:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.29 csütörtök, 20:54:55
Az a hátsó ablakkal együtt van.
AndyA
THX!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27760 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 21:11:06 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.29 csütörtök, 21:02:08
Ejha, akkor én vagy nem figyeltem eddig vagy vennem kell a fáradságot és megnyomni.
Egyből indítás után kapcsolódik be vagy indulás után X másodperccel?
Én télen beülök, indítom....aztán egyből nyomom be az első és hátsó szélvédő fűtést. Lehet ha várnék bekapcsolna amúgy is?
Ne legyél már ilyen kukacoskodó!És ha neki programozott előhátsószélvédőfűtése van ami nemvilágitós?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27761 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 21:13:27 »
Plusz még F2 utolsó szériás.AndyA neked is ilyen autómatice a hátsó?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27762 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 21:23:42 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.08.29 csütörtök, 21:13:27
Plusz még F2 utolsó szériás.AndyA neked is ilyen autómatice a hátsó?
Elsőt is kapcsolja a PCM.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27763 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 21:32:05 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.08.29 csütörtök, 21:13:27
Plusz még F2 utolsó szériás.AndyA neked is ilyen autómatice a hátsó?
F2, 2005/08, és nem kapcsol be. F2, 2006/11, bekapcsol.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27764 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 22:42:10 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.29 csütörtök, 21:23:42
Elsőt is kapcsolja a PCM.
PCM?
Átvette a GEM-től ezt a funkciót?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27765 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 23:02:16 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.29 csütörtök, 20:23:43
Honnan tudod? Világít a gombja akkor?
Igen.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27766 Dátum:
2013.08.30 péntek, 09:06:26 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.29 csütörtök, 22:42:10
PCM?
Átvette a GEM-től ezt a funkciót?
Bocs, jogos. A GEM kapcsilja.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27767 Dátum:
2013.08.30 péntek, 16:14:25 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.29 csütörtök, 22:42:10
PCM?
Átvette a GEM-től ezt a funkciót?
....nahallod.amióta megnyerte a választásokat......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27768 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 18:14:12 »
Sziasztok!
Turbófelújításhoz milyen cégeket tudtok ajánlani (tapasztalatból)
Azok a cégek érdekelnének amelyek nemcsak felújítanak, hanem ki és beszerelnek.
Köszi!
Feri
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27769 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 19:03:22 »
Idézetet írta: dfeco - 2013.09.01 vasárnap, 18:14:12
Sziasztok!
Turbófelújításhoz milyen cégeket tudtok ajánlani (tapasztalatból)
Azok a cégek érdekelnének amelyek nemcsak felújítanak, hanem ki és beszerelnek.
Köszi!
Feri
Ervin. (itt a fórumon)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27770 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 19:05:18 »
Idézetet írta: dfeco - 2013.09.01 vasárnap, 18:14:12
Sziasztok!
Turbófelújításhoz milyen cégeket tudtok ajánlani (tapasztalatból)
Azok a cégek érdekelnének amelyek nemcsak felújítanak, hanem ki és beszerelnek.
Köszi!
Feri
Ervin - Papp turbo Budaörs - Ervin.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27771 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 19:37:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.01 vasárnap, 19:05:18
Ervin - Papp turbo Budaörs - Ervin.
AndyA
Köszi!
Ervint ismerem de ő használtat tudna beépíteni (ami egyelőre nincs)
A Papp-on kívül más cég? (elég flegmák voltak emailben)
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27772 Dátum:
2013.09.02 hétfő, 09:31:27 »
Idézetet írta: dfeco - 2013.09.01 vasárnap, 19:37:29
Köszi!
Ervint ismerem de ő használtat tudna beépíteni (ami egyelőre nincs)
A Papp-on kívül más cég? (elég flegmák voltak emailben)
Biztos van, de ők elég jók, hogy érdemes legyen odavinni a cuccot. Ki-beszerelést is vállalnak, de akkor 3-4 napig ott áll az autód.
Kérdezd meg Ervint, nincs-e egy kölcsön darabja a felújítás idejére. Néha szokott.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jimszloby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27773 Dátum:
2013.09.03 kedd, 10:27:52 »
Sziasztok
Egy ideje nem írtam...
Új fejlemény van... az alapjárattal és a "malacfarookal" kapcsolatosan vannak problémáim ha nem emlékeznétek rá.
Rendeltem egy ELM 327 es hiba kód olvasót ahogy mondtátok, de sajnos még nem érkezett meg. Miközben leszedtem az EGR-t (hogy megnézzem hogy a szerelő kitakarította-e) észrevettem hogy a turbó csövemen (ami az EGR-be megy) van egy 1-2 cm-es szakadás, ideiglenesen megcsináltam.
Szombaton mikor jöttem haza Németo.-ból nem csinálta azt a malacfarkos hibát amikor elmegy a kocsi ereje , esetleg le is áll a motor. A turbó cső ideiglenes megjavítása oldhatta meg a problémát
Tegnap visszavittem a kocsit a szerelőhöz elmondtam neki a történteket és hogy amit csináltak rajta az alapjárattal kapcsolatosan nem hozott semmi változást.
Mondtam a szerelőnek hogy azt olvastam csináltassak résolaj veszteség mérés-t, mire Ő azt mondta hogy olyat tud csinálni hogy kiszedik mind a 4 porlasztót és elviszik bevizsgáltatni őket mert valószínűleg az egyik hengerem nem jár megfelelően a porlasztó miatt, és hogy még a tél előtt ki kell cserélni a rossz porlasztót mert nem fog elindulni az autó télen. Ma épp ezen a vizsgálaton van az autóm.
Mondtam neki hogy ha hátramenetbe teszem az autót ( és nyomom a kuplungot) egy kicsit megemelkedik a fordulatszám és tökéletesen jár a motor , mire Ő hogy a kuplung miatt emelkedik meg a fordulatszám, mondom de csak hátramenetbe csinálja! Aztán nem akarta elhinni beült és annyit mondott hogy Ő ilyet még nem látott és hogy fogalma sincs miért csinálja ezt.
A malacfarokkal kapcsolatosan nem tudott mondani semmit, rákötötték a gépet és nem írt ki semmi hibát, azt mondta a csávó hogy akkor kellene behozzam a kocsit amikor előjön ez a hiba, mondom igen , ezért rendeltem egy ELM 327 hiba kód olvasót hogy le tudjam olvasni a hibát, mivel eddig csak akkor jött elő amikor nagyobb sebességgel haladok huzamosabb ideig. Azt mondta hogy nem ismeri ezt a hiba kód olvasót és hogy nem tartja jó ötletnek. Szóval nem jutottunk semmire.
Valaki tud valami hasznosat mondani mit csináljak
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26675
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27774 Dátum:
2013.09.03 kedd, 10:33:27 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.09.03 kedd, 10:27:52
Mondtam neki hogy ha hátramenetbe teszem az autót ( és nyomom a kuplungot) egy kicsit megemelkedik a fordulatszám és tökéletesen jár a motor , mire Ő hogy a kuplung miatt emelkedik meg a fordulatszám, mondom de csak hátramenetbe csinálja! Aztán nem akarta elhinni beült és annyit mondott hogy Ő ilyet még nem látott és hogy fogalma sincs miért csinálja ezt.
Hátramenetben szoftveresen emeli az alapjáratot!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27775 Dátum:
2013.09.03 kedd, 10:38:22 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.09.03 kedd, 10:27:52
Sziasztok
Egy ideje nem írtam...
Új fejlemény van... az alapjárattal és a "malacfarookal" kapcsolatosan vannak problémáim ha nem emlékeznétek rá.
Rendeltem egy ELM 327 es hiba kód olvasót ahogy mondtátok, de sajnos még nem érkezett meg. Miközben leszedtem az EGR-t (hogy megnézzem hogy a szerelő kitakarította-e) észrevettem hogy a turbó csövemen (ami az EGR-be megy) van egy 1-2 cm-es szakadás, ideiglenesen megcsináltam.
Szombaton mikor jöttem haza Németo.-ból nem csinálta azt a malacfarkos hibát amikor elmegy a kocsi ereje , esetleg le is áll a motor. A turbó cső ideiglenes megjavítása oldhatta meg a problémát
Tegnap visszavittem a kocsit a szerelőhöz elmondtam neki a történteket és hogy amit csináltak rajta az alapjárattal kapcsolatosan nem hozott semmi változást.
Mondtam a szerelőnek hogy azt olvastam csináltassak résolaj veszteség mérés-t, mire Ő azt mondta hogy olyat tud csinálni hogy kiszedik mind a 4 porlasztót és elviszik bevizsgáltatni őket mert valószínűleg az egyik hengerem nem jár megfelelően a porlasztó miatt, és hogy még a tél előtt ki kell cserélni a rossz porlasztót mert nem fog elindulni az autó télen. Ma épp ezen a vizsgálaton van az autóm.
Mondtam neki hogy ha hátramenetbe teszem az autót ( és nyomom a kuplungot) egy kicsit megemelkedik a fordulatszám és tökéletesen jár a motor , mire Ő hogy a kuplung miatt emelkedik meg a fordulatszám, mondom de csak hátramenetbe csinálja! Aztán nem akarta elhinni beült és annyit mondott hogy Ő ilyet még nem látott és hogy fogalma sincs miért csinálja ezt.
A malacfarokkal kapcsolatosan nem tudott mondani semmit, rákötötték a gépet és nem írt ki semmi hibát, azt mondta a csávó hogy akkor kellene behozzam a kocsit amikor előjön ez a hiba, mondom igen , ezért rendeltem egy ELM 327 hiba kód olvasót hogy le tudjam olvasni a hibát, mivel eddig csak akkor jött elő amikor nagyobb sebességgel haladok huzamosabb ideig. Azt mondta hogy nem ismeri ezt a hiba kód olvasót és hogy nem tartja jó ötletnek. Szóval nem jutottunk semmire.
Valaki tud valami hasznosat mondani mit csináljak
Keress egy másik szerelőt. Ha az ELM327-et nem ismeri, akkor nincs vele miről tárgyalni. Szerintem..... De úgyis sokan meg fognak cáfolni.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27776 Dátum:
2013.09.03 kedd, 11:16:35 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.09.03 kedd, 10:27:52
Sziasztok
Egy ideje nem írtam...
Új fejlemény van... az alapjárattal és a "malacfarookal" kapcsolatosan vannak problémáim ha nem emlékeznétek rá.
Rendeltem egy ELM 327 es hiba kód olvasót ahogy mondtátok, de sajnos még nem érkezett meg. Miközben leszedtem az EGR-t (hogy megnézzem hogy a szerelő kitakarította-e) észrevettem hogy a turbó csövemen (ami az EGR-be megy) van egy 1-2 cm-es szakadás, ideiglenesen megcsináltam.
Szombaton mikor jöttem haza Németo.-ból nem csinálta azt a malacfarkos hibát amikor elmegy a kocsi ereje , esetleg le is áll a motor. A turbó cső ideiglenes megjavítása oldhatta meg a problémát
Tegnap visszavittem a kocsit a szerelőhöz elmondtam neki a történteket és hogy amit csináltak rajta az alapjárattal kapcsolatosan nem hozott semmi változást.
Mondtam a szerelőnek hogy azt olvastam csináltassak résolaj veszteség mérés-t, mire Ő azt mondta hogy olyat tud csinálni hogy kiszedik mind a 4 porlasztót és elviszik bevizsgáltatni őket mert valószínűleg az egyik hengerem nem jár megfelelően a porlasztó miatt, és hogy még a tél előtt ki kell cserélni a rossz porlasztót mert nem fog elindulni az autó télen. Ma épp ezen a vizsgálaton van az autóm.
Mondtam neki hogy ha hátramenetbe teszem az autót ( és nyomom a kuplungot) egy kicsit megemelkedik a fordulatszám és tökéletesen jár a motor , mire Ő hogy a kuplung miatt emelkedik meg a fordulatszám, mondom de csak hátramenetbe csinálja! Aztán nem akarta elhinni beült és annyit mondott hogy Ő ilyet még nem látott és hogy fogalma sincs miért csinálja ezt.
A malacfarokkal kapcsolatosan nem tudott mondani semmit, rákötötték a gépet és nem írt ki semmi hibát, azt mondta a csávó hogy akkor kellene behozzam a kocsit amikor előjön ez a hiba, mondom igen , ezért rendeltem egy ELM 327 hiba kód olvasót hogy le tudjam olvasni a hibát, mivel eddig csak akkor jött elő amikor nagyobb sebességgel haladok huzamosabb ideig. Azt mondta hogy nem ismeri ezt a hiba kód olvasót és hogy nem tartja jó ötletnek. Szóval nem jutottunk semmire.
Valaki tud valami hasznosat mondani mit csináljak
Nem akarom "fikázni" a szerelődet, de cseréld le olyanra, aki érti is az autódat, mert így feleslegesen fogod szórni a pénzed, és a problémád megmarad.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
jimszloby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27777 Dátum:
2013.09.03 kedd, 11:40:12 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.09.03 kedd, 11:16:35
Nem akarom "fikázni" a szerelődet, de cseréld le olyanra, aki érti is az autódat, mert így feleslegesen fogod szórni a pénzed, és a problémád megmarad.
Tudsz ajánlani egy jó szerelőt Dunaújváros környékén ?
Naplózva
verik
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27778 Dátum:
2013.09.03 kedd, 11:47:46 »
Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy a HJBC motorkódú EURO4-es részecskeszűrős 2005ös évjáratú 2.0 TDCi motorba milyen motorolajat raknátok? Akár csak szabvány is elegendő.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27779 Dátum:
2013.09.03 kedd, 11:55:34 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.09.03 kedd, 11:40:12
Tudsz ajánlani egy jó szerelőt Dunaújváros környékén ?
Arrafelé én nem, de lehet, hogy másik klubtárs igen. Én Üllőn és a XVI.ker.-ben tudok jót ajánlani.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27780 Dátum:
2013.09.03 kedd, 12:08:23 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.09.03 kedd, 11:55:34
Arrafelé én nem, de lehet, hogy másik klubtárs igen. Én Üllőn és a XVI.ker.-ben tudok jót ajánlani.
Üllőn ki a szerelő??
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27781 Dátum:
2013.09.03 kedd, 12:24:30 »
Idézetet írta: verik - 2013.09.03 kedd, 11:47:46
Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy a HJBC motorkódú EURO4-es részecskeszűrős 2005ös évjáratú 2.0 TDCi motorba milyen motorolajat raknátok? Akár csak szabvány is elegendő.
Gyárit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
verik
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27782 Dátum:
2013.09.03 kedd, 13:38:14 »
Köszönöm ezt a lényegre törő választ, valószínűleg újszerű ill új korában jó is volt az autónak, de már kopott motorról beszélünk aminek a gyári karakterisztikája már megváltozott, nos ehhez keresem én most a legmegfelelőbb olajat. Ami nem a GYÁRI!!
A kérdés igazából az, hogy amit a WSS-M2C913-C (ill az autó kézikönyvében "B") szabvány magában foglal az a Castrol Magnatec 5W30 A1 ben ill a Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30 ben található meg, de részecskeszűrős motor lévén ezeknek az olajoknak a SAPS szintje (hamutartalma) magas, ami a részecskeszűrő eldugulásához vezethet. Ezért szerettem volna valakinek a SZAKMAI véleményét kérni hogy melyik is az ideális olaj számomra.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27783 Dátum:
2013.09.03 kedd, 13:42:09 »
Idézetet írta: verik - 2013.09.03 kedd, 13:38:14
Köszönöm ezt a lényegre törő választ, valószínűleg újszerű ill új korában jó is volt az autónak, de már kopott motorról beszélünk aminek a gyári karakterisztikája már megváltozott, nos ehhez keresem én most a legmegfelelőbb olajat. Ami nem a GYÁRI!!
A kérdés igazából az, hogy amit a WSS-M2C913-C (ill az autó kézikönyvében "B") szabvány magában foglal az a Castrol Magnatec 5W30 A1 ben ill a Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30 ben található meg, de részecskeszűrős motor lévén ezeknek az olajoknak a SAPS szintje (hamutartalma) magas, ami a részecskeszűrő eldugulásához vezethet. Ezért szerettem volna valakinek a SZAKMAI véleményét kérni hogy melyik is az ideális olaj számomra.
Szerintem hasonló válaszokat fogsz kapni a többiektől is. Eléggé egységes az álláspont, hogy a gyári pont jó, lehet trükközni, de többnyire felesleges. Drágább lesz, de jobb nem. A DPF-es dízel Mondeokhoz is ugyanezt az olajat adják, ami egyébként többé-kevésbé megbízható források szerint éppen a Castrol Magnatec A1 5w30 átdobozolva.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27784 Dátum:
2013.09.03 kedd, 14:02:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.03 kedd, 13:42:09
ami egyébként többé-kevésbé megbízható források szerint éppen a Castrol Magnatec A1 5w30 átdobozolva.
AndyA
Nekem ezt konkrétan egy olajokkal foglalkozó csávó mondta. A Ford Formula ugyanaz az olaj, mint a Castrol Magnatec (lévén, hogy a Castrol gyártja mindkettőt)és fele annyiba kerül. Itt a fórumon a tagok kb 80-90%-a azt használja és nem volt vele gondja. Volt olyan is, aki beleöntötte a 10w40-et, de utána azt mondta, hogy inkább visszatér a gyárihoz. Egyébként a márka lehetne akár tök mindegy is, ha megfelel a gyári előírásoknak.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27785 Dátum:
2013.09.03 kedd, 14:03:52 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.03 kedd, 14:02:33
Nekem ezt konkrétan egy olajokkal foglalkozó csávó mondta. A Ford Formula ugyanaz az olaj, mint a Castrol Magnatec (lévén, hogy a Castrol gyártja mindkettőt)és fele annyiba kerül. Itt a fórumon a tagok kb 80-90%-a azt használja és nem volt vele gondja. Volt olyan is, aki beleöntötte a 10w40-et, de utána azt mondta, hogy inkább visszatér a gyárihoz. Egyébként a márka lehetne akár tök mindegy is, ha megfelel a gyári előírásoknak.
Nekem meg egy Ford kereskedés raktárvezetője, akinek a céges agytágításon mondták.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27786 Dátum:
2013.09.03 kedd, 14:04:42 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.03 kedd, 12:08:23
Üllőn ki a szerelő??
Pénteken minin megbeszéljük. Ha sürgős, akkor pü. vagy tel.!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27787 Dátum:
2013.09.03 kedd, 14:05:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.03 kedd, 14:03:52
Nekem meg egy Ford kereskedés raktárvezetője, akinek a céges agytágításon mondták.
AndyA
Akkor ezek tekinthetők megbízható forrásnak? (mármint a tied meg az enyém)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27788 Dátum:
2013.09.03 kedd, 14:06:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.03 kedd, 14:05:02
Akkor ezek tekinthetők megbízható forrásnak? (mármint a tied meg az enyém)
Többé-kevésbé...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27789 Dátum:
2013.09.03 kedd, 14:42:18 »
Sziasztok!
Van egy kis gondom. Mentem ma az autóval, épp az autópályára hajtottam fel. Onnantól, hogy ráfordultam a felhajtóra folyamatosan toltam neki mindig 3000 fölé kiforgatva (gondoltam meghajtom kicsit a gépet, amúgy nem szoktam nagyon forgatni) 140-150 körül éreztem, hogy elgyengül a gép, olyan érzés volt, mintha emelkedőn mennék szembeszéllel. Nézem a műszerfalat, látom, hogy a hőfok mutató pirosban! Gyorsan félreálltam, felnyitottam a géptetőt, de nem találtam semmi rendkívülit, azt leszámítva, hogy minden forró volt. A hűtőfolyadék nem folyt el, a csöveket végigtapogatva úgy tűnt, hogy át is fordul. Megvártam míg visszahűl a moci és elindultam. (check engine nem világított) 80-nal mentem 5.-ben, szépen függőlegesen állt a mutató. Próbaképpen elkezdtem kicsit tolni neki, egyből elindult a mutató is a felfelé. Visszalassítottam, a mutató is visszaállt normál hőfokra. Tehát úgy tűnik van hűtés, de mégis melegszik.
Ötlet? Tapasztalt már valaki hasonlót?
Meg most parázok, hogy mikor a pályán túlmelegedett, nem károsodott-e valami a mociban
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27790 Dátum:
2013.09.03 kedd, 14:44:16 »
Vízpumpa egyébként vadi új SKF.
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.03 kedd, 14:42:18
Sziasztok!
Van egy kis gondom. Mentem ma az autóval, épp az autópályára hajtottam fel. Onnantól, hogy ráfordultam a felhajtóra folyamatosan toltam neki mindig 3000 fölé kiforgatva (gondoltam meghajtom kicsit a gépet, amúgy nem szoktam nagyon forgatni) 140-150 körül éreztem, hogy elgyengül a gép, olyan érzés volt, mintha emelkedőn mennék szembeszéllel. Nézem a műszerfalat, látom, hogy a hőfok mutató pirosban! Gyorsan félreálltam, felnyitottam a géptetőt, de nem találtam semmi rendkívülit, azt leszámítva, hogy minden forró volt. A hűtőfolyadék nem folyt el, a csöveket végigtapogatva úgy tűnt, hogy át is fordul. Megvártam míg visszahűl a moci és elindultam. (check engine nem világított) 80-nal mentem 5.-ben, szépen függőlegesen állt a mutató. Próbaképpen elkezdtem kicsit tolni neki, egyből elindult a mutató is a felfelé. Visszalassítottam, a mutató is visszaállt normál hőfokra. Tehát úgy tűnik van hűtés, de mégis melegszik.
Ötlet? Tapasztalt már valaki hasonlót?
Meg most parázok, hogy mikor a pályán túlmelegedett, nem károsodott-e valami a mociban
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27791 Dátum:
2013.09.03 kedd, 15:54:54 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.03 kedd, 14:42:18
Sziasztok!
Van egy kis gondom. Mentem ma az autóval, épp az autópályára hajtottam fel. Onnantól, hogy ráfordultam a felhajtóra folyamatosan toltam neki mindig 3000 fölé kiforgatva (gondoltam meghajtom kicsit a gépet, amúgy nem szoktam nagyon forgatni) 140-150 körül éreztem, hogy elgyengül a gép, olyan érzés volt, mintha emelkedőn mennék szembeszéllel. Nézem a műszerfalat, látom, hogy a hőfok mutató pirosban! Gyorsan félreálltam, felnyitottam a géptetőt, de nem találtam semmi rendkívülit, azt leszámítva, hogy minden forró volt. A hűtőfolyadék nem folyt el, a csöveket végigtapogatva úgy tűnt, hogy át is fordul. Megvártam míg visszahűl a moci és elindultam. (check engine nem világított) 80-nal mentem 5.-ben, szépen függőlegesen állt a mutató. Próbaképpen elkezdtem kicsit tolni neki, egyből elindult a mutató is a felfelé. Visszalassítottam, a mutató is visszaállt normál hőfokra. Tehát úgy tűnik van hűtés, de mégis melegszik.
Ötlet? Tapasztalt már valaki hasonlót?
Meg most parázok, hogy mikor a pályán túlmelegedett, nem károsodott-e valami a mociban
Érdemes lehet megnézni,kimosni a hűtőradiátort. Lehet el van tömődve bogarakkal, kosszal, ezzel azzal. Ezt vagy langyos vízzel, vagy hideg motornál hideg vízzel lehet megtenni. úgy, hogy a motor felől az autó eleje felé spriccelsz. Így nem még beljebb fogd nyomni a kosz, hanem kifelé.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27792 Dátum:
2013.09.03 kedd, 17:20:42 »
Megnéztem, de szép tiszta a hűtő.
Idézetet írta: NemTom - 2013.09.03 kedd, 15:54:54
Érdemes lehet megnézni,kimosni a hűtőradiátort. Lehet el van tömődve bogarakkal, kosszal, ezzel azzal. Ezt vagy langyos vízzel, vagy hideg motornál hideg vízzel lehet megtenni. úgy, hogy a motor felől az autó eleje felé spriccelsz. Így nem még beljebb fogd nyomni a kosz, hanem kifelé.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27793 Dátum:
2013.09.03 kedd, 17:29:35 »
Most, hogy teljesen visszahűlt az autó, mentem vele egy kört, hogy megnézzem, nyit-e a termosztát. És láss csodát, minden megfelelően működik. Függőleges állásig emelkedett a mutató és ott szépen megállt. Kinyitott a termosztát. Elkezdtem terhelni dinamikus gyorsításokkal, de így se ment feljebb a mutató. Az autó egyébként jól húz, most teljesen tünetmentes volt.
Lehet, hogy beragadt a termosztát, aztán most mégis sikerült nyitnia?
Az lehetséges, hogy beragadt, zárt termosztát mellet, ha 80-nal gurolok az országúton, akkor visszahűl normál hőfokra? Ilyen kevés hőt termel ez a dízel?
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.03 kedd, 14:42:18
Sziasztok!
Van egy kis gondom. Mentem ma az autóval, épp az autópályára hajtottam fel. Onnantól, hogy ráfordultam a felhajtóra folyamatosan toltam neki mindig 3000 fölé kiforgatva (gondoltam meghajtom kicsit a gépet, amúgy nem szoktam nagyon forgatni) 140-150 körül éreztem, hogy elgyengül a gép, olyan érzés volt, mintha emelkedőn mennék szembeszéllel. Nézem a műszerfalat, látom, hogy a hőfok mutató pirosban! Gyorsan félreálltam, felnyitottam a géptetőt, de nem találtam semmi rendkívülit, azt leszámítva, hogy minden forró volt. A hűtőfolyadék nem folyt el, a csöveket végigtapogatva úgy tűnt, hogy át is fordul. Megvártam míg visszahűl a moci és elindultam. (check engine nem világított) 80-nal mentem 5.-ben, szépen függőlegesen állt a mutató. Próbaképpen elkezdtem kicsit tolni neki, egyből elindult a mutató is a felfelé. Visszalassítottam, a mutató is visszaállt normál hőfokra. Tehát úgy tűnik van hűtés, de mégis melegszik.
Ötlet? Tapasztalt már valaki hasonlót?
Meg most parázok, hogy mikor a pályán túlmelegedett, nem károsodott-e valami a mociban
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27794 Dátum:
2013.09.03 kedd, 20:23:09 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.09.03 kedd, 10:27:52
Sziasztok
Egy ideje nem írtam...
Új fejlemény van... az alapjárattal és a "malacfarookal" kapcsolatosan vannak problémáim ha nem emlékeznétek rá.
Rendeltem egy ELM 327 es hiba kód olvasót ahogy mondtátok, de sajnos még nem érkezett meg. Miközben leszedtem az EGR-t (hogy megnézzem hogy a szerelő kitakarította-e) észrevettem hogy a turbó csövemen (ami az EGR-be megy) van egy 1-2 cm-es szakadás, ideiglenesen megcsináltam.
Szombaton mikor jöttem haza Németo.-ból nem csinálta azt a malacfarkos hibát amikor elmegy a kocsi ereje , esetleg le is áll a motor. A turbó cső ideiglenes megjavítása oldhatta meg a problémát
Tegnap visszavittem a kocsit a szerelőhöz elmondtam neki a történteket és hogy amit csináltak rajta az alapjárattal kapcsolatosan nem hozott semmi változást.
Mondtam a szerelőnek hogy azt olvastam csináltassak résolaj veszteség mérés-t, mire Ő azt mondta hogy olyat tud csinálni hogy kiszedik mind a 4 porlasztót és elviszik bevizsgáltatni őket mert valószínűleg az egyik hengerem nem jár megfelelően a porlasztó miatt, és hogy még a tél előtt ki kell cserélni a rossz porlasztót mert nem fog elindulni az autó télen. Ma épp ezen a vizsgálaton van az autóm.
Mondtam neki hogy ha hátramenetbe teszem az autót ( és nyomom a kuplungot) egy kicsit megemelkedik a fordulatszám és tökéletesen jár a motor , mire Ő hogy a kuplung miatt emelkedik meg a fordulatszám, mondom de csak hátramenetbe csinálja! Aztán nem akarta elhinni beült és annyit mondott hogy Ő ilyet még nem látott és hogy fogalma sincs miért csinálja ezt.
A malacfarokkal kapcsolatosan nem tudott mondani semmit, rákötötték a gépet és nem írt ki semmi hibát, azt mondta a csávó hogy akkor kellene behozzam a kocsit amikor előjön ez a hiba, mondom igen , ezért rendeltem egy ELM 327 hiba kód olvasót hogy le tudjam olvasni a hibát, mivel eddig csak akkor jött elő amikor nagyobb sebességgel haladok huzamosabb ideig. Azt mondta hogy nem ismeri ezt a hiba kód olvasót és hogy nem tartja jó ötletnek. Szóval nem jutottunk semmire.
Valaki tud valami hasznosat mondani mit csináljak
Annyit tennék hozzá,hogy ha alapdolgot kérsz egy szerelőtől akkor ő azt tegye és ne mindjárt a nyagyobb dologgal kezdjen.Vagy ugorj fel Pestre és keresd VIK-et.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27795 Dátum:
2013.09.03 kedd, 20:42:56 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.03 kedd, 12:08:23
Üllőn ki a szerelő??
Az Üllői szerelő engem is érdekelne....
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27796 Dátum:
2013.09.03 kedd, 22:38:44 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.09.03 kedd, 20:42:56
Az Üllői szerelő engem is érdekelne....
Ráér Minin is?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27797 Dátum:
2013.09.03 kedd, 22:44:18 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.03 kedd, 17:29:35
Most, hogy teljesen visszahűlt az autó, mentem vele egy kört, hogy megnézzem, nyit-e a termosztát. És láss csodát, minden megfelelően működik. Függőleges állásig emelkedett a mutató és ott szépen megállt. Kinyitott a termosztát. Elkezdtem terhelni dinamikus gyorsításokkal, de így se ment feljebb a mutató. Az autó egyébként jól húz, most teljesen tünetmentes volt.
Lehet, hogy beragadt a termosztát, aztán most mégis sikerült nyitnia?
Az lehetséges, hogy beragadt, zárt termosztát mellet, ha 80-nal gurolok az országúton, akkor visszahűl normál hőfokra? Ilyen kevés hőt termel ez a dízel?
A dízelnek lényegesen kisebb a hővesztesége, mint a benzinesnek. Pont ezért melegszik fel később/nehezebben, mint a benzines. Ez főleg télen sz.r.
Naplózva
mahler.gyuri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27798 Dátum:
2013.09.04 szerda, 09:44:06 »
Sziasztok!
Segítséget illetve tanácsot kérek.
Mondeo 2,0 TDCi 2003, motor nem indul. Malacfarok villog, mikor indítom olyan, mintha gyújtana egyet-kettőt, de nem indul. Úgy kezdődött, hogy csak többszöri próbálkozásra indult, de már egyáltalán nem akar. Az alapjárattal már egy ideje probléma van, néha ingadozik, illetve lassan emelkedik a fordulatszám akkor is, ha nem nyomom a pedált. Egyébként pedig teljesen jó volt a motor, erő is van benne, nem füstöl, jól fogyaszt. Az eddigi szerelőm kicserélte az izzítógyertyákat, de ez nem segített semmit. Így aztán más szerelő után kéne néznem. Fiammal próbáltunk kódot olvasni egy kölcsön műszerrel, de nem írt semmit. Fehérvár környékén tudnátok ajánlani egy megbízható szerelőt, aki diagnosztikával kezd, nem azzal, hogy találomra elkezdi cserélgetni az alkatrészeket?
Gyuri
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27799 Dátum:
2013.09.04 szerda, 09:46:52 »
Idézetet írta: mahler.gyuri - 2013.09.04 szerda, 09:44:06
Sziasztok!
Segítséget illetve tanácsot kérek.
Mondeo 2,0 TDCi 2003, motor nem indul. Malacfarok villog, mikor indítom olyan, mintha gyújtana egyet-kettőt, de nem indul. Úgy kezdődött, hogy csak többszöri próbálkozásra indult, de már egyáltalán nem akar. Az alapjárattal már egy ideje probléma van, néha ingadozik, illetve lassan emelkedik a fordulatszám akkor is, ha nem nyomom a pedált. Egyébként pedig teljesen jó volt a motor, erő is van benne, nem füstöl, jól fogyaszt. Az eddigi szerelőm kicserélte az izzítógyertyákat, de ez nem segített semmit. Így aztán más szerelő után kéne néznem. Fiammal próbáltunk kódot olvasni egy kölcsön műszerrel, de nem írt semmit. Fehérvár környékén tudnátok ajánlani egy megbízható szerelőt, aki diagnosztikával kezd, nem azzal, hogy találomra elkezdi cserélgetni az alkatrészeket?
Gyuri
Ott bizony porlasztó gondok lesznek. Ott fehérváron van a Filep diesel. Nekem is ez a cég csinálta meg a gépet. Ők csak ezzel foglalkoznak és diagnosztikával kezdenek.
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?
menu=kapcsolat
Naplózva
Oldalak:
1
...
549
550
551
552
553
554
555
[
556
]
557
558
559
560
561
562
563
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ