Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.09 vasárnap, 10:49:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 554 555 556 557 558 559 560 [561] 562 563 564 565 566 567 568 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13616313 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #28000 Dátum: 2013.09.13 péntek, 21:52:45 »

lmár volt itt ilyen probléma úgy emlékszem valami elektronika gondja volt!és a csere oldotta meg de majd a hozzáértők megmondják!
Pl nekem csere azóta jó,de valaki írta ,hogy javítható, (macerás) szénkefe csere,csak kérdés mennyi időd türelmed van rá.itt a leírás http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg800892#msg800892
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.13 péntek, 22:07:38 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28001 Dátum: 2013.09.13 péntek, 22:41:27 »

Pl nekem csere azóta jó,de valaki írta ,hogy javítható, (macerás) szénkefe csere,csak kérdés mennyi időd türelmed van rá.itt a leírás http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg800892#msg800892
én azt nem értem, hogy klímánál akkor miért működik tökéletesen?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28002 Dátum: 2013.09.14 szombat, 09:00:50 »

Tènyleg 1 venti van, nem tudom mivel kevertem össze. De miért nem mehet...? Csak ha klímàzok
van amibe 2 venti.van gyárilag.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
chopper7
Vendég
« Új hozzászólás #28003 Dátum: 2013.09.14 szombat, 10:55:47 »

Üdv Mondeos Társak!

Első mondeomat vettem egy hónapja, és be kell, hogy valljam nagyon kellemesen csalódtam. Sokan leszólták a Fordokat, de nekem nagyon bejött. 2003-as évjárat 2000 TDCI F1 autómata. Egy picike kis szépséghibája azért van, hidegen dadog az alapjárat. Ha bemelegszik semmi gond vele. Tudna valaki nekem segíteni a megoldást megtalálni? Előre is hála.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28004 Dátum: 2013.09.14 szombat, 11:05:10 »

Üdv Mondeos Társak!

Első mondeomat vettem egy hónapja, és be kell, hogy valljam nagyon kellemesen csalódtam. Sokan leszólták a Fordokat, de nekem nagyon bejött. 2003-as évjárat 2000 TDCI F1 autómata. Egy picike kis szépséghibája azért van, hidegen dadog az alapjárat. Ha bemelegszik semmi gond vele. Tudna valaki nekem segíteni a megoldást megtalálni? Előre is hála.

Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy lehet az az izzítógyertya miatt, de lehet akár az üzemanyagrendszer miatt is. Az első javítása olcsó, a másiké a viszonylag olcsótól mehet a k. drágáig hibától függően. Egy poharaztatást (résolajveszteség mérés) lehet eszközölni például. Abból elég sok minden ki tud derülni. Ha tudod, hogy mior volt utoljára go szűrő cserélve, akkor OK, ha nem, akkor azt is cseréld ki. Általában azt is 15 ezrenként szoktuk cserélni és vagy gyárit, vagy BOSCH vagy MANN-t teszünk bele. Az olcsó nem ajánlott.
Naplózva
chopper7
Vendég
« Új hozzászólás #28005 Dátum: 2013.09.14 szombat, 11:10:03 »

Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy lehet az az izzítógyertya miatt, de lehet akár az üzemanyagrendszer miatt is. Az első javítása olcsó, a másiké a viszonylag olcsótól mehet a k. drágáig hibától függően. Egy poharaztatást (résolajveszteség mérés) lehet eszközölni például. Abból elég sok minden ki tud derülni. Ha tudod, hogy mior volt utoljára go szűrő cserélve, akkor OK, ha nem, akkor azt is cseréld ki. Általában azt is 15 ezrenként szoktuk cserélni és vagy gyárit, vagy BOSCH vagy MANN-t teszünk bele. Az olcsó nem ajánlott.

Köszi megnézetem.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28006 Dátum: 2013.09.14 szombat, 11:17:59 »

Köszi megnézetem.

Ha szűrőt cserélsz/cseréltetsz, akkor engedd le belőle a gázolajat egy fehér pohárba és nézd meg, hogy úszkál-e valami az alján. Ha igen tegyél alá mágnest. Ha azok az apró dolgok odaugranak, akkor kezdhetsz gyűjtögetni. Ha a szűrő tetejét leveszed, ott is meg tudod ugyanezt a műveletet csinálni. A szűrőcserét házilag is meg lehet csinálni. Ott csak egy dologra kell figyelni, hogy mielőtt beindítod, a szűrőt egy fecskendővel vag bármivel töltsd fel gázolajjal, mert a TDCi-nél nincs külön AC pumpa, így nincs, ami felszívja álló motornál a gázolajat a tankból. Ezt itt a magasnyomású szivattyú végzi, ami járó motornál dolgozik.
Naplózva
chopper7
Vendég
« Új hozzászólás #28007 Dátum: 2013.09.14 szombat, 11:54:01 »

Ha szűrőt cserélsz/cseréltetsz, akkor engedd le belőle a gázolajat egy fehér pohárba és nézd meg, hogy úszkál-e valami az alján. Ha igen tegyél alá mágnest. Ha azok az apró dolgok odaugranak, akkor kezdhetsz gyűjtögetni. Ha a szűrő tetejét leveszed, ott is meg tudod ugyanezt a műveletet csinálni. A szűrőcserét házilag is meg lehet csinálni. Ott csak egy dologra kell figyelni, hogy mielőtt beindítod, a szűrőt egy fecskendővel vag bármivel töltsd fel gázolajjal, mert a TDCi-nél nincs külön AC pumpa, így nincs, ami felszívja álló motornál a gázolajat a tankból. Ezt itt a magasnyomású szivattyú végzi, ami járó motornál dolgozik.

Ha tapadnak a mágneshez az mit sejtett? Mire kell gyűjtögessek?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28008 Dátum: 2013.09.14 szombat, 13:08:40 »

Ha tapadnak a mágneshez az mit sejtett? Mire kell gyűjtögessek?
üa.pumpa,rosszabb esetben p.csúcs is.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28009 Dátum: 2013.09.14 szombat, 13:57:34 »

Ha tapadnak a mágneshez az mit sejtett? Mire kell gyűjtögessek?

Magasnyomású szivattyúra és porlasztókra illetve ezek felújítására. (kb. 2-300e ft)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28010 Dátum: 2013.09.14 szombat, 20:46:41 »

van amibe 2 venti.van gyárilag.
Nekem is 2 ventilátorom van a kocsiban
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28011 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 08:05:47 »

Nekem is 2 ventilátorom van a kocsiban

hogy melyik a jobb az egy vagy két ventilatoros ki tudja.az biztos, hogy az ára is a duplája.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
chopper7
Vendég
« Új hozzászólás #28012 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 08:15:15 »

Magasnyomású szivattyúra és porlasztókra illetve ezek felújítására. (kb. 2-300e ft)
Remélem kisebb baja lesz. Köszi az infókat.
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #28013 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 08:15:52 »

Ahogy a korábban leírtakból is kiderül ez a probléma sokunknál csak alacsonyabb hőmérséklletnél jelentkezik ( 20 C alatt )
Ha a pcsúcsok áteresztenek vagy hibás a pumpa akkor ez a 30 C fokos melegben miért nem jelenkezik??

Arra gondolok h.nem lehet ez inkább valamilyen elektronikai hiba?





Üdv Mondeos Társak!

Első mondeomat vettem egy hónapja, és be kell, hogy valljam nagyon kellemesen csalódtam. Sokan leszólták a Fordokat, de nekem nagyon bejött. 2003-as évjárat 2000 TDCI F1 autómata. Egy picike kis szépséghibája azért van, hidegen dadog az alapjárat. Ha bemelegszik semmi gond vele. Tudna valaki nekem segíteni a megoldást megtalálni? Előre is hála.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
chopper7
Vendég
« Új hozzászólás #28014 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 08:17:21 »

Szeretném még megkérdezni hogy a gázolajhoz tankoláskor érdemes-e valamilyen adalékot használni?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28015 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 08:25:37 »

Szeretném még megkérdezni hogy a gázolajhoz tankoláskor érdemes-e valamilyen adalékot használni?
van aki 2t-t szokott hozzá önteni.de semmi extra
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
chopper7
Vendég
« Új hozzászólás #28016 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 09:11:08 »

van aki 2t-t szokott hozzá önteni.de semmi extra
És szerinted ez nem árt a rendszernek? Milyen arányba adagolható?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #28017 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 11:40:17 »

És szerinted ez nem árt a rendszernek? Milyen arányba adagolható?
Tisztelt Fórumtárs!
A gázolaj kenő képessége a csökkentett kén tartalom miatt nem a legmegfelelőbb. Úgy is mondhatjuk száraz. A gázolajba adagolt jó minőségű 2T motorolaj (Stihl) növeli az üzemanyag kenőképességét, és csökkenti a magasnyomású szivattyú és a porlasztó csúcsok, idő előtti kopásból származó meghibásodását. A TDDI és TDCI gépekbe egyaránt adagolgató. Én 1.5 éve alkalmazom az olajadalékot. Minden probléma nélkül. Az első teletankhoz öntöttem 2 dcl 2T olajat, majd utána minden teletankhoz 1 dcl. Itt megoszlanak a vélemények a mennyiségről. Van aki többet van aki kevesebbet használ. Az én tapasztalatom a következő. Semmilyen káros hatást nem tapasztaltam, viszont a motor hangja üzem közben és különösen hideg alapjárat esetében, sokkal csendesebb lett. Minden csattogás és traktor hang megszűnt. Én csak javasolni tudom a 2T olaj alkalmazását az üzemanyagba wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.15 vasárnap, 11:43:02 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #28018 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 18:32:04 »

És szerinted ez nem árt a rendszernek? Milyen arányba adagolható?

Én Castrol 2-ütemű olajat töltök hozzá, tankolástól függően szemre úgy fél decit minden 15 literhez. Smiley

Avatott dízel adagolós ismerős szerint "nem bizonyított, hogy ártana". Nekem mindenesetre bevált eddig, igaz, én osztrák GO-val járok, amióta megvan az autóm...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #28019 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 19:03:29 »

Ma kiugrottam Szlovákba, tankoltam kint, csak kb 10 litert, hazafelé meg izzíííítóóóó jel! Motor leállít, újraindít, izzitójel megszűnt.  lookaround Viszont 10 km múlva check engine  falbav Hibát nem találtam, de a check engine vészüzemmódba rakott, nem volt rendesen turbóm. Csak kecmeregtem, füst semmi, turbócsövek a helyükön (amúgy is Forge van fent). Mintha benzint tankoltam volna, pedig nem.
Itthon felnyit, bevilágít, belenéz, alánéz, felénéz, semmi.
Két napja volt egy gödröm, amikor letértem az útról, pont egy gödörbe ment a jobb első kerék, és a beton szélénél kissé lefarcolt az alváz. De annak semmi köze se lehet, ez motorikus problem lesz.
Vagy a szlovák gázolaj nem volt gázolaj  gun
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.15 vasárnap, 19:11:31 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #28020 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 19:10:49 »

És szerinted ez nem árt a rendszernek? Milyen arányba adagolható?

Én Shell full szintetikus 2T szoktam beleönteni. Egy tankhoz 1-1.25 dl. Mikor hogy. A lényeg, már az első tanknál is érezhetően halkabban duruzsol a moci, viszont a 2. tankolástól sokkal halkabb lett.
Ezt így leírva nehezen lehet elképzelni, mert jó halkabb oké,mondom én,  de a valóságban megdöbbentő. Én sokáig nem használtam, páran mondták,h jó, páran, h nem. Így nagyon nem feszegettem a témát. Aztán Ervin rádobott egy lapáttal, h miért is használjam. Azóta töltöm bele rendesen. vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28021 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 19:37:07 »

Ma kiugrottam Szlovákba, tankoltam kint, csak kb 10 litert, hazafelé meg izzíííítóóóó jel! Motor leállít, újraindít, izzitójel megszűnt.  lookaround Viszont 10 km múlva check engine  falbav Hibát nem találtam, de a check engine vészüzemmódba rakott, nem volt rendesen turbóm. Csak kecmeregtem, füst semmi, turbócsövek a helyükön (amúgy is Forge van fent). Mintha benzint tankoltam volna, pedig nem.
Itthon felnyit, bevilágít, belenéz, alánéz, felénéz, semmi.
Két napja volt egy gödröm, amikor letértem az útról, pont egy gödörbe ment a jobb első kerék, és a beton szélénél kissé lefarcolt az alváz. De annak semmi köze se lehet, ez motorikus problem lesz.
Vagy a szlovák gázolaj nem volt gázolaj  gun
Szerintem most tegyél bele prémiumot és menj vele majd meglátod előjön-e.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #28022 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 19:48:09 »

Szerintem most tegyél bele prémiumot és menj vele majd meglátod előjön-e.

Oké, köszi!
Még annyit, hogy szerinted a szlovák üzemanyag a bűnös?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #28023 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 19:55:24 »

És szerinted ez nem árt a rendszernek? Milyen arányba adagolható?
én castrol tda nevű adalékot használom ez tisztítja az üzemanyagrendszert is illetve dermedésgátló is ami télen nagyon jól jön télen -20 fokban pöcc röff ,és mivel ez nem keni a szivattyúk és a porlasztókat stihl 2T olajat fullszintetikust 1 dl/ tank!a szerelőm mikor kiszedte a csúcsokat csodálkozott is milyen tiszták voltak egy csepp korom sem volt a tda miatt!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28024 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 20:07:25 »

Oké, köszi!
Még annyit, hogy szerinted a szlovák üzemanyag a bűnös?
Nem tudom,szerintem ilyen itthon is előfordulhat.ISmerősöm nevesincs kuton itthon járt így csúcs csere lett a vége akkor.Fogjuk rá,hogy az és amit ajánlottam szerintem megoldja bízzunk benne.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28025 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 20:14:27 »

Oké, köszi!
Még annyit, hogy szerinted a szlovák üzemanyag a bűnös?

Szinte biztos, hogy nem. Egy tankolásnyi anyag nem fogja tönkretenni.
Kivéve, ha tele van vmilyen anyaggal, ami eltömít vmit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28026 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 21:30:56 »

üdv urak!!

Segitsetek!  Undecided
nagynyomású csere, rendszer mosás stb......porlasztó ultrahangos takaritás,programozás..... és mégsem indul a kocsi.
Injektorig eljut a go........ akkor a porlasztó kuka?? falbav falbav
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #28027 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 21:40:31 »

én azt nem értem, hogy klímánál akkor miért működik tökéletesen?
Nézted is ,hogy megy,vagy csak az utastérből hallod?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28028 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 22:03:23 »

üdv urak!!

Segitsetek!  Undecided
nagynyomású csere, rendszer mosás stb......porlasztó ultrahangos takaritás,programozás..... és mégsem indul a kocsi.
Injektorig eljut a go........ akkor a porlasztó kuka?? falbav falbav
Akkor vitesd vissza a csúcsokat és ujra rakják rendbe.Minek kellett ultrahangos tisztítás?A szivattyú csere miatt a fémreszelék lehet adott neki.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28029 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 22:10:41 »

Akkor vitesd vissza a csúcsokat és ujra rakják rendbe.Minek kellett ultrahangos tisztítás?A szivattyú csere miatt a fémreszelék lehet adott neki.

erre gondoltam én is......de előtte kérdezek.... rinya rinya
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #28030 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 06:20:35 »

Sziasztok
MOL dynamic garden 2T jó az üzemanyaghoz?
Köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
chopper7
Vendég
« Új hozzászólás #28031 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 07:28:27 »

Most már hogy ennyien írjátok a 2T használatát, én is kipróbálom. Kíváncsi leszek az eredményre.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28032 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 07:28:46 »

üdv urak!!

Segitsetek!  Undecided
nagynyomású csere, rendszer mosás stb......porlasztó ultrahangos takaritás,programozás..... és mégsem indul a kocsi.
Injektorig eljut a go........ akkor a porlasztó kuka?? falbav falbav

"Fémezés" után a piezzo befecskendezők csere. Itt nem játszik az ultrahang.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28033 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 07:36:39 »

"Fémezés" után a piezzo befecskendezők csere. Itt nem játszik az ultrahang.....

piezzo befecskendezők? MKIII mondeoban?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28034 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 08:03:20 »

piezzo befecskendezők? MKIII mondeoban?

A Delphi az az, nem is solenoid-os.  Tévednék? Wink

« Utoljára szerkesztve: 2013.09.16 hétfő, 08:08:51 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28035 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 08:08:45 »

Nézted is ,hogy megy,vagy csak az utastérből hallod?
Az utastérből hallom...
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28036 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 13:24:10 »

A Delphi az az, nem is solenoid-os.  Tévednék? Wink



Hát elég nagyot tévedsz.... szomoru1
tekercses mind...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28037 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 14:21:03 »

Hát elég nagyot tévedsz.... szomoru1
tekercses mind...

piezzo
A keskeny kialakítás nem tenné lehetővé a szolenoid szelepet.
Mellesleg a szolenoid mindig a befecskendező végén helyezkedik el. Szóval piezzo az.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #28038 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 15:33:18 »

Ma szét lett kapva a rendszer! Olyan szinten koszos retkes a rendszer, hogy az egyszerűen fantasztikus. Mint ha egy rozsdás nyálkás hordóból tankoltam volna világ életemben az autót. A tanktól egészen a porlasztókig gatya. A nagy nyomású teli vágta fém reszelékkel az egészet. ÉLJEN A TDCI  falbav falbav
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #28039 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 17:03:24 »

Ma szét lett kapva a rendszer! Olyan szinten koszos retkes a rendszer, hogy az egyszerűen fantasztikus. Mint ha egy rozsdás nyálkás hordóból tankoltam volna világ életemben az autót. A tanktól egészen a porlasztókig gatya. A nagy nyomású teli vágta fém reszelékkel az egészet. ÉLJEN A TDCI  falbav falbav
Tisztelt Fórumtárs!
Először is nagyon sajnálom, hogy ezek után sajna mélyen a pénztárcádba kell nyúlni. De ennek nem a TDCI rendszer az oka. Az elv és a kialakítás, korszerű, üzembiztos, üzemanyag takarékos. Az eredendő problémát az üzemanyag silány minőségében kell keresni.  A teljesség kedvéért, megemlíteném a Magyarországon virágzó, korrumpálható, kereskedelmi egységeket is. Szóval nincs semmi baj avval a fránya TDCI elvvel. rinya
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #28040 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 18:28:16 »

piezzo
A keskeny kialakítás nem tenné lehetővé a szolenoid szelepet.
Mellesleg a szolenoid mindig a befecskendező végén helyezkedik el. Szóval piezzo az.  wave

http://www.kovsh.com/media/library/235/DDGX200%20Priciples%20Of%20Operation%20-%20Common%20Rail%20Manual.pdf
A delphi saját manualja is végig tekercsről beszél.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28041 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 18:43:49 »


Közben utánanéztem én is.
Valóban a befecskendező házban integrált tekercses a szóban forgó mk3 mondeo-kba épített befecskendező.
Összekevertem mással, ami azonos...de mégsem. vigyor3

Én tudtam rosszul!  worship

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #28042 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 19:32:58 »

Sziasztok!

Próbálkozott már valaki a MKIII Tdci-nél a főtengelyszíjtárcsa fixesítésével?

Már nagyon idegsít!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48464



« Új hozzászólás #28043 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 19:36:20 »

Sziasztok!

Próbálkozott már valaki a MKIII Tdci-nél a főtengelyszíjtárcsa fixesítésével?

Már nagyon idegsít!

korábban volt már rá példa.csináld meg,csak feltétlenül szerelj szabadonfutót is a generátorodra.Különben semmi sem fogja csillapítani a szíj beremegését.de a szabadonfutó megkíméli a szíjtárcsát is,ha mégis 2tömegűt építenél vissza.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #28044 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 19:42:21 »

korábban volt már rá példa.csináld meg,csak feltétlenül szerelj szabadonfutót is a generátorodra.Különben semmi sem fogja csillapítani a szíj beremegését.de a szabadonfutó megkíméli a szíjtárcsát is,ha mégis 2tömegűt építenél vissza.... Wink

Az már futott benne egy 50e-ret,picit az is nyiszorog már.  Mi volt a rögzítés módja? Pajzs,pálca,szikra?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48464



« Új hozzászólás #28045 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 19:45:31 »

Az már futott benne egy 50e-ret,picit az is nyiszorog már.  Mi volt a rögzítés módja? Pajzs,pálca,szikra?

nem. a klíma nélküli tranzité gyárilag fix...... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #28046 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 19:59:45 »

nem. a klíma nélküli tranzité gyárilag fix...... Wink
Tudunk közelebbit is? Motorkód,évjárat? Ford cikkszám?
Néztem a Bárdit,Cromaxot de nem találtam csak két tömegűt?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #28047 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 20:37:12 »

Tudunk közelebbit is? Motorkód,évjárat? Ford cikkszám?
Néztem a Bárdit,Cromaxot de nem találtam csak két tömegűt?

Ha mondtok évjáratot és motor fajtát, mikrokatze segít.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #28048 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 21:06:49 »

Az utastérből hallom...
Nem ártana azért megnézni,klímával ill. anélkül.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #28049 Dátum: 2013.09.17 kedd, 05:07:36 »


Sziasztok
MOL dynamic garden 2T jó az üzemanyaghoz?
Köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Oldalak: 1 ... 554 555 556 557 558 559 560 [561] 562 563 564 565 566 567 568 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.