Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 07:33:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4717579 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
gigi21hu
Vendég
« Új hozzászólás #1250 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 12:40:45 »

http://siva.banki.hu/jegyzetek/Gepjarmu_uzemanyagellatas/GUB2008_11EA_II.pdf
Azért ha ezt elolvasod figyelmesen, akkor rájössz, hogy abban a porszemcse dologban akár lehet is valami.


Tök véletlen találtam rá ma, egy Ford guruval nézettek meg egy majd 800 ezer km-s focust és ez van a cikkben, ahol az üzemanyagrendszerről írnak:" Érdekes módon a többség a 12 ezer forintos záródugókon spórol az alkatrészcserekor, ezekkel lehetne lezárni minden megbontott nyílást, hogy ne jussanak be a parányi szennyeződések az 1600 bar nyomáson dolgozó befecskendező rendszerbe. Ha mégis bejut valami, az előbb-utóbb újratermelheti a hibát. És általában ez is történik."

http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/15/pusztul_az_focus_700_ezer_utan/2/
Naplózva
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1251 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 18:26:35 »

Tök véletlen találtam rá ma, egy Ford guruval nézettek meg egy majd 800 ezer km-s focust és ez van a cikkben, ahol az üzemanyagrendszerről írnak:" Érdekes módon a többség a 12 ezer forintos záródugókon spórol az alkatrészcserekor, ezekkel lehetne lezárni minden megbontott nyílást, hogy ne jussanak be a parányi szennyeződések az 1600 bar nyomáson dolgozó befecskendező rendszerbe. Ha mégis bejut valami, az előbb-utóbb újratermelheti a hibát. És általában ez is történik."

http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/15/pusztul_az_focus_700_ezer_utan/2/
Ezt már olvastam, nagyon jó cikk. nyes
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #1252 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 21:49:29 »

Nem nő két literrel. Milyen motorral használod?
2,0TDCI 163Le nekem látványosan megnő
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1253 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 21:53:21 »

2,0TDCI 163Le nekem látványosan megnő

Nálam a 200 lovas 2.2-esnél nincs ilyen látványosan megugró fogyasztás. Ha tudsz csinálj már képet az aljáról mert kíváncsi vagyok hogy faceliftel a 2.0-soknál is váltottak e külső dpf-re. Az lenne a logikus hogy igen , de ha megnő látványosan a fogyasztás akkor lehet hogy még a régi dpf megoldás lenne?
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #1254 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 10:28:51 »

Nálam a 200 lovas 2.2-esnél nincs ilyen látványosan megugró fogyasztás. Ha tudsz csinálj már képet az aljáról mert kíváncsi vagyok hogy faceliftel a 2.0-soknál is váltottak e külső dpf-re. Az lenne a logikus hogy igen , de ha megnő látványosan a fogyasztás akkor lehet hogy még a régi dpf megoldás lenne?
A garázsban nem tudok a szabadba meg most nem szívesen feküdnék alá
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1255 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 10:40:14 »

Nálam a 200 lovas 2.2-esnél nincs ilyen látványosan megugró fogyasztás. Ha tudsz csinálj már képet az aljáról mert kíváncsi vagyok hogy faceliftel a 2.0-soknál is váltottak e külső dpf-re. Az lenne a logikus hogy igen , de ha megnő látványosan a fogyasztás akkor lehet hogy még a régi dpf megoldás lenne?

Mi az, hogy külső dpf??
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1256 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 11:24:59 »

Mi az, hogy külső dpf??
regeneráláskor a dpf-be vezeti a gázolajat közvetlen így nem rongálja a motorolajat. ha jól figyeltem múltkor.  de minden dpf külső szerintem.

ehun e     http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg736619#msg736619
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1257 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 11:33:37 »

regeneráláskor a dpf-be vezeti a gázolajat közvetlen így nem rongálja a motorolajat. ha jól figyeltem múltkor.  de minden dpf külső szerintem.

ehun e     http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg736619#msg736619

Azért kérdeztem...

Még a löttyös dpf is külső...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1258 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 16:36:18 »

Hali Smiley

Lenne egy kérdésem az 1.8TDCI is rendelkezik DPF-el vagy csak a 2.0 2.2-ek?
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1259 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 18:34:30 »

Hali Smiley

Lenne egy kérdésem az 1.8TDCI is rendelkezik DPF-el vagy csak a 2.0 2.2-ek?
Én egy angol oldalon úgy olvastam, h van amelyikben van, de van amelyikben nincs, főként a régebbiekben, a srácnak 2011-es évjáratú volt, abban pl van DPF.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #1260 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 19:23:17 »

Én egy angol oldalon úgy olvastam, h van amelyikben van, de van amelyikben nincs, főként a régebbiekben, a srácnak 2011-es évjáratú volt, abban pl van DPF.
Szerintem nem dpf-esek, 2011-ben pedig nem tudom szereltek-e még mondeo-t 1,8 tdci-vel?!
Naplózva

Fekete bálna
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1261 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 19:30:38 »

Szerintem nem dpf-esek, 2011-ben pedig nem tudom szereltek-e még mondeo-t 1,8 tdci-vel?!
szerintem se.  11-ben már az 1.6-ost rakták a spórolósoknak
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1262 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 19:45:58 »

Szerintem nem dpf-esek, 2011-ben pedig nem tudom szereltek-e még mondeo-t 1,8 tdci-vel?!
Nekem is ez volt furcsa, de a gyerek azt írta neki 2011-es kocsija van!  fejvakaras
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1263 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 21:01:31 »

Hali Smiley

Lenne egy kérdésem az 1.8TDCI is rendelkezik DPF-el vagy csak a 2.0 2.2-ek?

Itt a táblázat, hogy melyik motornál van, ill. nincs DPF:



« Utoljára szerkesztve: 2013.01.21 hétfő, 21:07:00 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1264 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 21:05:49 »

Itt a táblázat, hogy melyik motornél van, ill. nincs DPF:

Aha... köszi!!!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1265 Dátum: 2013.01.22 kedd, 13:45:34 »

Néztem hirdetéseket létezik ez, hogy csak 116LE  mert a 2.0TDDI is ennyi volt.



http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0tdci_ghia_xenon_navi_pdc-6487847
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1266 Dátum: 2013.01.22 kedd, 13:48:48 »

Néztem hirdetéseket létezik ez, hogy csak 116LE  mert a 2.0TDDI is ennyi volt.



http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0tdci_ghia_xenon_navi_pdc-6487847


Létezik ilyen.

102e km.  taps taps hehe  A képek alapján van benne vagy 302e km...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1267 Dátum: 2013.01.22 kedd, 14:07:02 »

Létezik ilyen.

102e km.  taps taps hehe  A képek alapján van benne vagy 302e km...

Jaja nagyon gyanusak ezek a 102e km hirdetesek Cheesy ez a baj, hogy nem lehete lenyomozni mennyi km futott a kocsi néztem olyan S-Maxot 88e km és a kormányon nem volt bőr úgy elvolt kopva nagyon gáz.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.22 kedd, 14:16:42 írta Fari » Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1268 Dátum: 2013.01.22 kedd, 19:50:47 »

Létezik ilyen.
 A képek alapján van benne vagy 302e km...
és ezt miből látod?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1269 Dátum: 2013.01.22 kedd, 20:05:11 »

és ezt miből látod?
A 102e-km-t én is megkérdőjelezném, mert az enyémben 115e-km-nél nincs ilyen simára kopva a kormány.
Szerintem külföldről jött, úgy tippelem Francia országból.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1270 Dátum: 2013.01.22 kedd, 20:08:33 »

A 102e-km-t én is megkérdőjelezném, mert az enyémben 115e-km-nél nincs ilyen simára kopva a kormány.
Szerintem külföldről jött, úgy tippelem Francia országból.
az egyértelmű. de a 300 honnan látszik?  meg hogy francia
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1271 Dátum: 2013.01.22 kedd, 20:17:25 »

és ezt miből látod?

Xarrá van kopva a belseje. Fater üti vágja az övét, abban 190+ezer van, és ehhez kéest újszerű...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1272 Dátum: 2013.01.22 kedd, 21:20:34 »

Xarrá van kopva a belseje. Fater üti vágja az övét, abban 190+ezer van, és ehhez kéest újszerű...
szerintem nincs ez xarrá kopva, az nem ilyen.    nekem inkább a 2 jobbos hézag furcsa. hátsó ajtó és csom ajtó.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1273 Dátum: 2013.01.22 kedd, 21:26:54 »

az egyértelmű. de a 300 honnan látszik?  meg hogy francia

http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=24FBA585AA89951FD6B84A4C8A6E8AFC.fcvas504
ide beírod az alvázszámot és löki, hogy melyik országban rendelték meg.
De konkrétan erre csak tippeltem, hogy Francia.
Csak az elmúlt időszakban vettem autót és ha a nepper bevallotta, hogy külföldi, akkor nagy hányada valamiért Franciaországból jött, és általában irreálisan kevés volt bennük a kilométer.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1274 Dátum: 2013.01.22 kedd, 22:33:30 »

Sajnos ilyen világot élünk -NBS- (gyk: Ne bizz senkiben). Vagy 15évvel ezelőtt adták el az egyik kifutott céges autómat (Astra 1.4/90LE kombi). 5 évesen kb. 168ekm volt benne. 2 hónap múlva hív valaki, hogy cseréltünk-e 90ekm-nél vezérműszíjat, mert most 105e van benne és mennének vele külföldre...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #1275 Dátum: 2013.01.23 szerda, 14:23:45 »

Sziasztok !!

Új fórumozó vagyok itt (5 napja vettem egy mondeot)


Máris lenne egy kérdésem hozzátok. Olvastam a forumon már ilyen kérdést és tudom h sokszor válaszoltatok már rá de így még nem találtam sehol...
nincs hibakód !!!! wow1


Első gyújtásráadásnál villog a izzítólámpa, majd másodjára a probléma nélkül beindul.
Igaz ha akkor próbálok ráindítani amikor villog akkor nem indul, másodjára beindul és utána teljesítmény csökkenést tapasztalok. 3 szervízbe vittem 3 különböző gép lett rádugva és egyik se ír semmi hibát.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1276 Dátum: 2013.01.23 szerda, 14:41:57 »

Sziasztok !!

Új fórumozó vagyok itt (5 napja vettem egy mondeot)


Máris lenne egy kérdésem hozzátok. Olvastam a forumon már ilyen kérdést és tudom h sokszor válaszoltatok már rá de így még nem találtam sehol...
nincs hibakód !!!! wow1


Első gyújtásráadásnál villog a izzítólámpa, majd másodjára a probléma nélkül beindul.
Igaz ha akkor próbálok ráindítani amikor villog akkor nem indul, másodjára beindul és utána teljesítmény csökkenést tapasztalok. 3 szervízbe vittem 3 különböző gép lett rádugva és egyik se ír semmi hibát.

Szakszervízbe vitted?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #1277 Dátum: 2013.01.23 szerda, 14:50:54 »

Szakszervízbe vitted?

Igen 2 Szakszervíz, meg a környék legjobb hírű magánszerelőjéhez.
Mind a 3 helyen csak alálgatnak, hogy mi lehet a hiba, de annyi pénzem nincsen h próbálkozunk rinya
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1278 Dátum: 2013.01.23 szerda, 15:34:47 »

Igen 2 Szakszervíz, meg a környék legjobb hírű magánszerelőjéhez.
Mind a 3 helyen csak alálgatnak, hogy mi lehet a hiba, de annyi pénzem nincsen h próbálkozunk rinya

Műszerteszttel nézd meg, hogy valóban nincs-e hibakód...

(ok gombot nyomjad hosszan, majd rakd gyújtásra, utána ok gombbal lépegess míg oda nem érsz, hogy dtc...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1279 Dátum: 2013.01.23 szerda, 16:18:20 »

Igen 2 Szakszervíz, meg a környék legjobb hírű magánszerelőjéhez.
Mind a 3 helyen csak alálgatnak, hogy mi lehet a hiba, de annyi pénzem nincsen h próbálkozunk rinya
hibakódnak lennie kell,ha villog.pesti vagy?ránézhetek....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1280 Dátum: 2013.01.23 szerda, 16:25:14 »

hibakódnak lennie kell,ha villog.pesti vagy?ránézhetek....
Szerintem meg MKIII lesz   fejvakaras
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1281 Dátum: 2013.01.23 szerda, 16:27:03 »

Szerintem meg MKIII lesz   fejvakaras

 vigyor3

Szóval kezdjük elölről.

Milyen autóról van szó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1282 Dátum: 2013.01.23 szerda, 17:12:19 »

Sziasztok !!

Új fórumozó vagyok itt (5 napja vettem egy mondeot)


Máris lenne egy kérdésem hozzátok. Olvastam a forumon már ilyen kérdést és tudom h sokszor válaszoltatok már rá de így még nem találtam sehol...
nincs hibakód !!!! wow1


Első gyújtásráadásnál villog a izzítólámpa, majd másodjára a probléma nélkül beindul.
Igaz ha akkor próbálok ráindítani amikor villog akkor nem indul, másodjára beindul és utána teljesítmény csökkenést tapasztalok. 3 szervízbe vittem 3 különböző gép lett rádugva és egyik se ír semmi hibát.

- Izzítógyertya (a villogó izzítólámpa és a nehezen induló autó tünetei alapján)
- EGR szelepek koszosak (a teljesítmény csökkenésnek lehet oka)

Nekem kapásból ez jut eszembe a teljesítmény csökkenésről és a villogó izzítólápáról.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #1283 Dátum: 2013.01.23 szerda, 18:38:08 »

vigyor3

Szóval kezdjük elölről.

Milyen autóról van szó?

jogos a kérdés ezt nem írtam le

2007 / 2

Ford mondeo kombi
2.2 TDCI 114kWn (155LE)
motorellenörző lámpa nem világít, elalszik minden lámpa indítás után ahogy az a nagy könyvbe le van írva.
indítás előtt villog az izzításlámpa ( de most figyeltem meg hogy hidegen már nem is csinálja).
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1284 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:19:23 »

jogos a kérdés ezt nem írtam le

2007 / 2

Ford mondeo kombi
2.2 TDCI 114kWn (155LE)
motorellenörző lámpa nem világít, elalszik minden lámpa indítás után ahogy az a nagy könyvbe le van írva.
indítás előtt villog az izzításlámpa ( de most figyeltem meg hogy hidegen már nem is csinálja).

Akkor rossz helyre írsz, mert a Te autód mk3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #1285 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:29:35 »

Akkor rossz helyre írsz, mert a Te autód mk3

Akkor bocsi   worship szomoru1
Naplózva
norbicy
Vendég
« Új hozzászólás #1286 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 18:54:59 »

Sziasztok!

2007 MKIV 1.8 TDCI siemens vezérléses Mondeóm van. 0km óta én hajtom. Most 240.000 km-nél járunk és 1 napja azt tapasztalom, hogy melegen alig akar beindulni, hidegen kicsit jobb, de akkor sem küllőre.
Teljesítmény, fogyasztás, stb. semmi sem változott, a korábban megszokottakhoz képest.

Találkozott már valaki hasonló problémával?

Előre is köszi!
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1287 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 10:46:58 »

Sziasztok!

2007 MKIV 1.8 TDCI siemens vezérléses Mondeóm van. 0km óta én hajtom. Most 240.000 km-nél járunk és 1 napja azt tapasztalom, hogy melegen alig akar beindulni, hidegen kicsit jobb, de akkor sem küllőre.
Teljesítmény, fogyasztás, stb. semmi sem változott, a korábban megszokottakhoz képest.

Találkozott már valaki hasonló problémával?

Előre is köszi!
Szia!

Nekem is ez a modell van. Az enyém óra szerint 161ezer km-nél jár és tapasztaltam hasonlókat!! Nem mindig de néha nekünk is nehezen megy az indulás. Nálam nem a motor melege v hideg állapota a befolyásoló, talán inkább a levegő páratartalma meg ilyenek.... sztem ezzel nem lehet mit kezdeni!!
Abban bízok, h most ki lesz pucolva az EGR-em meg a szívősorom és talán ez is jobb lehet!
Ajánlom Neked is ha még nem volt pucolva, h nézettesd meg mennyire koszosodott be!!!
Esetleg még izzítógyertya, ha nem volt még cserélve ebben a hidegekben azzal is akadhat gond! 

És mi volt eddig cserélve az autódon, ha volt??? Volt vmi nagy hibája eddig??? Kettős tömegű bírja???
Érdekelne az eddigi tapasztalatod az autóval, m még nem beszéltem senkivel, akinek 1.8-asa van és már 200ezer felett jár.  smile
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #1288 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 23:18:08 »

Sziasztok!
Bár az én autóm egy 2006-os S-MAX, de ott sajnos nincs ilyen pörgés a fórumon, és a motor úgy tudom megegyezik az MKIV-gyel, ezért
azt szeretném megkérdezni, előfordul-e nektek is, hogy több napos állás után, úgy indul be a motor, (2,0 diesel DPF-nélkül) hogy jól látható, kékes színű, néha akár kisebb autó nagyságú füst keletkezik. Amúgy hidegen melegen könnyen indul, bár hideg indítás után talán kicsit alacsony és bizonytalan a járása, de sajnos nincs összehasonlítási alapom.
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1289 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 23:40:28 »

Sziasztok!
Bár az én autóm egy 2006-os S-MAX, de ott sajnos nincs ilyen pörgés a fórumon, és a motor úgy tudom megegyezik az MKIV-gyel, ezért
azt szeretném megkérdezni, előfordul-e nektek is, hogy több napos állás után, úgy indul be a motor, (2,0 diesel DPF-nélkül) hogy jól látható, kékes színű, néha akár kisebb autó nagyságú füst keletkezik. Amúgy hidegen melegen könnyen indul, bár hideg indítás után talán kicsit alacsony és bizonytalan a járása, de sajnos nincs összehasonlítási alapom.
Hello

izzítógyertyákat nézd meg először
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #1290 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 00:14:27 »

Hello

izzítógyertyákat nézd meg először

Helló
Az izzítógyertyák nem rég voltak cserélve és egyébként hidegben is pöcre indul.
Jó lenne tudni hogy rossz izzítógyertyával kéken vagy feketén füstől-e?
Én attól félek hogy ez a kék füst indításnál, inkább olaj lessz. Esetleg a turbó nem lehet?
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1291 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 00:23:01 »

Helló
Az izzítógyertyák nem rég voltak cserélve és egyébként hidegben is pöcre indul.
Jó lenne tudni hogy rossz izzítógyertyával kéken vagy feketén füstől-e?
Én attól félek hogy ez a kék füst indításnál, inkább olaj lessz. Esetleg a turbó nem lehet?

Kék füst=olaj
Fekete füst=korom
Fehér füst=víz jelenléte

Ha kék, akkor olaj van valahol, ami akkor ég el. A korom az elégtelen égésre utal. Amúgy ha ritkán jársz, akkor a turbó tengelyénél tud szivárogni némi oplaj és esetlegesen amikor beindítod, akkor bekerül az égéstérbe a maradék. Én naponta megyek és még nem volt gondom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1292 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 07:20:39 »

Sziasztok!
Bár az én autóm egy 2006-os S-MAX, de ott sajnos nincs ilyen pörgés a fórumon, és a motor úgy tudom megegyezik az MKIV-gyel, ezért
azt szeretném megkérdezni, előfordul-e nektek is, hogy több napos állás után, úgy indul be a motor, (2,0 diesel DPF-nélkül) hogy jól látható, kékes színű, néha akár kisebb autó nagyságú füst keletkezik. Amúgy hidegen melegen könnyen indul, bár hideg indítás után talán kicsit alacsony és bizonytalan a járása, de sajnos nincs összehasonlítási alapom.
mennyi km van benne? alapvetően van feheres füst ha nagyon hideg van,mert megemeli a rendszernyomast ,és a hideg kipuff miatt is keletkezik pára.nagyon nem aggodnék,esetleg az izzitokat ellenoriztesd a bizonytalan járás miatt.még ha újak is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1293 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 08:03:59 »

Helló
Az izzítógyertyák nem rég voltak cserélve és egyébként hidegben is pöcre indul.
Jó lenne tudni hogy rossz izzítógyertyával kéken vagy feketén füstől-e?
Én attól félek hogy ez a kék füst indításnál, inkább olaj lessz. Esetleg a turbó nem lehet?
Akkor olaj lesz. Szint  nem megy lefelé ?  nezesd  meg mert nem fustolhet.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #1294 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 09:13:21 »

Kék füst=olaj
Fekete füst=korom
Fehér füst=víz jelenléte

Ha kék, akkor olaj van valahol, ami akkor ég el. A korom az elégtelen égésre utal. Amúgy ha ritkán jársz, akkor a turbó tengelyénél tud szivárogni némi oplaj és esetlegesen amikor beindítod, akkor bekerül az égéstérbe a maradék. Én naponta megyek és még nem volt gondom.

Egyetértek veled én is a turbóra gondoltam, csak nem akartam befolyásolni a véleményeteket.
Egyébként 160 000 km van benne, rendellenes olajfogyasztást nem tapasztalok. Azt vettem észre, hogy a többnapos állás után akkor intenzivebb a kék füst indításkor, ha a leállítás elött hosszabb utat (80km-nél több) tettem meg, tehát jól át volt forrosodva a motor. Ezek szerint senkinek nem volt még hasonló problémája a turbóval? Esetleg szelepszár szimering nem lehet?
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1295 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 13:11:57 »

Egyetértek veled én is a turbóra gondoltam, csak nem akartam befolyásolni a véleményeteket.
Egyébként 160 000 km van benne, rendellenes olajfogyasztást nem tapasztalok. Azt vettem észre, hogy a többnapos állás után akkor intenzivebb a kék füst indításkor, ha a leállítás elött hosszabb utat (80km-nél több) tettem meg, tehát jól át volt forrosodva a motor. Ezek szerint senkinek nem volt még hasonló problémája a turbóval? Esetleg szelepszár szimering nem lehet?
szerintem simán lehet az is. benzinesek ugyanezt csinálják olyankor. de azok még pár perc járatás után is nyomják a kéket. de dízelnél nemtom van e ilyen. meg ennyi km-nél érdekes lenne
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1296 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:26:12 »

szerintem simán lehet az is. benzinesek ugyanezt csinálják olyankor. de azok még pár perc járatás után is nyomják a kéket. de dízelnél nemtom van e ilyen. meg ennyi km-nél érdekes lenne
A kékfüst motorolaj égésre is utalhat, amit akár gyűrűtörés  is okozhat. Vagy a kopott motor kompresszióhiánya aminek ennyi Km-nél nagyon kicsi az esélye. Az előző autóimnál amikor már határon volt a nyomásérték a hengerekben, akkor indultak nagyon hidegben pár perces kékítéssel és egyenetlen alapjárattal.
A régi diesel motoroknál ha becsöpögött a porlasztócsúcs akkor is kéken füstöltek, de a teljesítményük is csökkent.
Ezeknél a CR motoroknál már nem tudom, hogy mennyire függenek össze ezek a dolgok. Szerencsére CR motort még csak képen láttam rendesen megbontva. Remélem még egy ideig nem is látok. nyes
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #1297 Dátum: 2013.01.29 kedd, 20:55:37 »

Sziasztok!
Bár az én autóm egy 2006-os S-MAX, de ott sajnos nincs ilyen pörgés a fórumon, és a motor úgy tudom megegyezik az MKIV-gyel, ezért
azt szeretném megkérdezni, előfordul-e nektek is, hogy több napos állás után, úgy indul be a motor, (2,0 diesel 140LE DPF-nélkül) hogy jól látható, kékes színű, néha akár kisebb autó nagyságú füst keletkezik. Amúgy hidegen melegen könnyen indul, bár hideg indítás után talán kicsit alacsony és bizonytalan a járása, de sajnos nincs összehasonlítási alapom.

Nagyon köszönöm a tanácsokat, és a hozászolásokat, worship de sajnos több napos keresgélés,  email különböző fórumok böngészése után sem vagyok biztos abban hogy mi okozza a tüneteket. Minden információt összevetve a legvalószinübb okok a következők:
-Szelepszár szimering  (bár hosszabb motorfékezés után még nem vettem észre hogy füstölne, és az olaj fogyasztás normális)
-Izzítógyergya (hidegen ugyan pöcre indul, de vagy 30-40 másodpercig kicsit bizonytalan, alacsony és egyenlőtlen a járása)

Esetleg azt még megkérdezném, hogy egy ilyen motor hogy indul hidegen, mondjuk 0 fok környékén? Azonnal egyenletesen jár az alapjárati fordulatszámon?
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1298 Dátum: 2013.01.29 kedd, 21:32:41 »

Nagyon köszönöm a tanácsokat, és a hozászolásokat, worship de sajnos több napos keresgélés,  email különböző fórumok böngészése után sem vagyok biztos abban hogy mi okozza a tüneteket. Minden információt összevetve a legvalószinübb okok a következők:
-Szelepszár szimering  (bár hosszabb motorfékezés után még nem vettem észre hogy füstölne, és az olaj fogyasztás normális)
-Izzítógyergya (hidegen ugyan pöcre indul, de vagy 30-40 másodpercig kicsit bizonytalan, alacsony és egyenlőtlen a járása)

Esetleg azt még megkérdezném, hogy egy ilyen motor hogy indul hidegen, mondjuk 0 fok környékén? Azonnal egyenletesen jár az alapjárati fordulatszámon?
Azonnal egyenletesen jár, de nem alapjárati fordulaton, hanem kicsivel fölötte és keményebb kopogósabb a hangja mint melegen.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1299 Dátum: 2013.01.29 kedd, 21:45:57 »

Nagyon köszönöm a tanácsokat, és a hozászolásokat, worship de sajnos több napos keresgélés,  email különböző fórumok böngészése után sem vagyok biztos abban hogy mi okozza a tüneteket. Minden információt összevetve a legvalószinübb okok a következők:
-Szelepszár szimering  (bár hosszabb motorfékezés után még nem vettem észre hogy füstölne, és az olaj fogyasztás normális)
-Izzítógyergya (hidegen ugyan pöcre indul, de vagy 30-40 másodpercig kicsit bizonytalan, alacsony és egyenlőtlen a járása)

Esetleg azt még megkérdezném, hogy egy ilyen motor hogy indul hidegen, mondjuk 0 fok környékén? Azonnal egyenletesen jár az alapjárati fordulatszámon?
azonnal 1000es fordulaton.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.