Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 23:56:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 269 270 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4703301 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13100 Dátum: 2018.07.06 péntek, 20:07:04 »

A hűtő nem lehet koszos.Akkor nem menne az autód egyáltalán ha az eldugulna.
Én inkább szűrőcserével folytatnám-ha még nem volt mostanában.
Ez hűtő melyik részén van mert én nem láttam lentről. ......egyébként holnap kicserélem a szűrőt is megint. kb. 1 éves lesz.
Naplózva

Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13101 Dátum: 2018.07.10 kedd, 09:05:27 »

A feleségem MK4 Faceliftes mondeója motorhibát jelez.

OBD-n keresztül ezt a hibaüzenetet kaptam:

[img width=337 height=600]http://keptarhely.eu/download.php?file=20180622v00oqukn6.

P003A:00-2F

A neten ezt találtam róla: The last part of the dtc 2F indicates an erratic signal was received which could be caused by a faulty connector or wire damage.

A hibaüzenet törlése után a következő indításnál újra megjelent a hibaüzenet.

Volt valakinek már ilyen hibája, mivel lehet orvosolni a hibát? Mit nézzek meg?

Nem tudom, hogy az is okozhatja a hibát, hogy a motortéri biztosítékdobozt többször nyitogattuk, akksi sarut többször le és feltettük, valamelyik kábelt csatlakozás kilazulhatott. (BT-os akkumulátor lemerítés után nyomoztunk).

Pierburg szelep cserét követően a hiba sajnos még megvan, azaz nem hibás a Pierburg szelep.

Újabb tipp a hiba okára?
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.10 kedd, 10:42:29 írta alf® » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
hehehun
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #13102 Dátum: 2018.07.10 kedd, 10:24:44 »

Sziasztok!

Pici segítséget szeretnék kérni, azaz inkább csak véleményeket, mert nem ismerem a TDCi motorokat, eddig benzines fordjaim voltak! Smiley
2.2 TDCi motor (200LE) MK4-es faceliftes mondeoban mennyire ajánlott? Problémamentes/megbízható motor? Vannak általános gyengeségai/betegségei?
Kérlek, világosítsatok fel, hogy érdemes-e belevágni, vagy vadásszak inkább benzinest?

Köszönöm!  worship
Naplózva

2014 MK4 Mondeo Titanium-S 2.0 EcoBoost 240LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13103 Dátum: 2018.07.10 kedd, 10:36:31 »

Sziasztok!

Pici segítséget szeretnék kérni, azaz inkább csak véleményeket, mert nem ismerem a TDCi motorokat, eddig benzines fordjaim voltak! Smiley
2.2 TDCi motor (200LE) MK4-es faceliftes mondeoban mennyire ajánlott? Problémamentes/megbízható motor? Vannak általános gyengeségai/betegségei?
Kérlek, világosítsatok fel, hogy érdemes-e belevágni, vagy vadásszak inkább benzinest?

Köszönöm!  worship

Kb 1 éve használom, eddig nem volt gond. Kopp kopp.
Azzal számolj, hogy nem 5 liter lesz a fogyasztás, főleg ha automata.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
hehehun
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #13104 Dátum: 2018.07.10 kedd, 11:13:33 »

Kb 1 éve használom, eddig nem volt gond. Kopp kopp.
Azzal számolj, hogy nem 5 liter lesz a fogyasztás, főleg ha automata.

Köszönöm a gyors választ! Mennyi km van a tiedben és te mennyit tettél már bele? Mire gondolsz a fogyasztással? Hogy nem áll meg 7-8 alatt? Egyébként nem automata, 6 sebességes manuális! Smiley
Naplózva

2014 MK4 Mondeo Titanium-S 2.0 EcoBoost 240LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13105 Dátum: 2018.07.10 kedd, 12:48:00 »

Köszönöm a gyors választ! Mennyi km van a tiedben és te mennyit tettél már bele? Mire gondolsz a fogyasztással? Hogy nem áll meg 7-8 alatt? Egyébként nem automata, 6 sebességes manuális! Smiley

~160e van most benne. 140 körül volt, mikor vettem.
Fogyasztás olyan 9-9,5 liter nálam. Persze ez úgy, hogy vagy BP-i dugóban ücsörgök (hálisten mióta roller van egyre kevesebbet) vagy elég haladósan közlekedek. Na meg a 245-ös 19"-os gumik se éppen fogyasztáscsökkentőek Cheesy
Szolidabb gumimérettel és manuális váltóval reális lehet a 7-8 liter környéke használattól függően.

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dzsorno
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #13106 Dátum: 2018.07.10 kedd, 15:07:49 »

Sziasztok!

Ma összekötöttem a 2.0 ás autót egy forscanel és élő adatokat nézve a dpf nyomáskülönbség alapjáraton 0 kPa volt. Gázt adva 1-2. Autóval kocsikázva nagy gázadás közben felugrott 8-ra is. normál haladás mellett maradt az 1-3 kPa érték
Ez jó? Alapjáraton keveslem a nullát. Tudom ez a kedvezőbb de ez normális?
Naplózva

2011 Titanium kombi 2.0TDCI FL 140LE
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #13107 Dátum: 2018.07.10 kedd, 15:10:27 »

Sziasztok!

Ma összekötöttem a 2.0 ás autót egy forscanel és élő adatokat nézve a dpf nyomáskülönbség alapjáraton 0 kPa volt. Gázt adva 1-2. Autóval kocsikázva nagy gázadás közben felugrott 8-ra is. normál haladás mellett maradt az 1-3 kPa érték
Ez jó? Alapjáraton keveslem a nullát. Tudom ez a kedvezőbb de ez normális?
Én 0,2-0,9kPa között láttam eddig az enyémet eddig alapjáraton, attól függően, hogy hány km-rel regenerálás után nézem meg. Addig jó, ameddig ilyen kicsi az érték!  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13108 Dátum: 2018.07.10 kedd, 15:24:05 »

~160e van most benne. 140 körül volt, mikor vettem.
Fogyasztás olyan 9-9,5 liter nálam. Persze ez úgy, hogy vagy BP-i dugóban ücsörgök (hálisten mióta roller van egyre kevesebbet) vagy elég haladósan közlekedek. Na meg a 245-ös 19"-os gumik se éppen fogyasztáscsökkentőek Cheesy
Szolidabb gumimérettel és manuális váltóval reális lehet a 7-8 liter környéke használattól függően.



 taps hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #13109 Dátum: 2018.07.14 szombat, 06:45:21 »

Erre ötlet? mi lehet a hiba? A P00BD-vel kezdődött a többi a hazaút alatt csapódott hozzá.

P003A:00-28=Kód: P003A-Turbófeltöltő/Kopresszor nyomásszabályzó A helyzet meghaladta a tanulási határt

P246B:00-2C=Kód: P246B-A jármű állapota nem felel meg a DPF regenerációjához
-DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik

P0299:00-28=Kód: P0299-Turbó/kompresszor kevés nyomás
-Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található

P00BD:64-AF=Kód: P00BD-Légtömeg vagy térfogatáram A áramkör tartomány/teljesítmény
-A levegőáramlás túl magas További hibakódok:
- Jel hihetőség hiba
-A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van-A hibajelző MIL lámpa bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13110 Dátum: 2018.07.14 szombat, 08:37:30 »

Erre ötlet? mi lehet a hiba? A P00BD-vel kezdődött a többi a hazaút alatt csapódott hozzá.

P003A:00-28=Kód: P003A-Turbófeltöltő/Kopresszor nyomásszabályzó A helyzet meghaladta a tanulási határt

P246B:00-2C=Kód: P246B-A jármű állapota nem felel meg a DPF regenerációjához
-DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik

P0299:00-28=Kód: P0299-Turbó/kompresszor kevés nyomás
-Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található

P00BD:64-AF=Kód: P00BD-Légtömeg vagy térfogatáram A áramkör tartomány/teljesítmény
-A levegőáramlás túl magas További hibakódok:
- Jel hihetőség hiba
-A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van-A hibajelző MIL lámpa bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
kilukadhatott egy turbócsöved.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #13111 Dátum: 2018.07.14 szombat, 11:58:47 »

kilukadhatott egy turbócsöved.
Nyert. Egy 14centis gumidarab alul szétnyílt hosszában.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #13112 Dátum: 2018.07.14 szombat, 13:24:33 »

Nyert. Egy 14centis gumidarab alul szétnyílt hosszában.

ennek nem szokott elojele lenni, nem volt erotlen a kocsi?
Naplózva

bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #13113 Dátum: 2018.07.14 szombat, 13:48:04 »

ennek nem szokott elojele lenni, nem volt erotlen a kocsi?

De, erőtlen lett. Engine malfunction, meg a check engine is bejött egyszerre.
Német, No limites pályán, miutàn kimentek előlem és padló 160 körül.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #13114 Dátum: 2018.07.14 szombat, 21:34:08 »

Pierburg szelep cserét követően a hiba sajnos még megvan, azaz nem hibás a Pierburg szelep.

Újabb tipp a hiba okára?
Itt lehet, hogy megtalálod a megoldást (ha tudsz angolul) A végén valami VNT position sensor vezetékelése volt rossz az embernek.

Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #13115 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 00:41:31 »

De, erőtlen lett. Engine malfunction, meg a check engine is bejött egyszerre.
Német, No limites pályán, miutàn kimentek előlem és padló 160 körül.

nah, valami ilyenre szamitottam
Naplózva

Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13116 Dátum: 2018.07.18 szerda, 09:10:35 »

Itt lehet, hogy megtalálod a megoldást (ha tudsz angolul) A végén valami VNT position sensor vezetékelése volt rossz az embernek.



Köszi. Az angol megy. A linket is beszúrnád? Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.18 szerda, 09:14:23 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #13117 Dátum: 2018.07.18 szerda, 10:49:08 »

Köszi. Az angol megy. A linket is beszúrnád? Köszi!

Esküszöm, beszúrtam a linket elsőre is, lehet, hogy kigyomlálta a blogmotor? Itt van újra: http://talkford.com/community/topic/369561-p003a-fault-code-mondeo-mk4-20-tdci-qxba/page-2
 
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13118 Dátum: 2018.07.18 szerda, 15:56:50 »

Esküszöm, beszúrtam a linket elsőre is, lehet, hogy kigyomlálta a blogmotor? Itt van újra: http://talkford.com/community/topic/369561-p003a-fault-code-mondeo-mk4-20-tdci-qxba/page-2
 
Köszi a linket újra!

EURO 4-es motorra írják ezt a hibát és megoldást. Nekünk faceliftes, azaz EURO5 motorú mondeónk van. De egy próbát megér.
Hol található a VNT position sensor a faceliftes (EURO5) motoroknál?
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.18 szerda, 15:58:51 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13119 Dátum: 2018.07.18 szerda, 20:02:20 »

Köszi a linket újra!

EURO 4-es motorra írják ezt a hibát és megoldást. Nekünk faceliftes, azaz EURO5 motorú mondeónk van. De egy próbát megér.
Hol található a VNT position sensor a faceliftes (EURO5) motoroknál?
ahol a többiben.A turbó elektronikában.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13120 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 19:20:19 »

Sziasztok!
Mi a menete az üzemanyagszűrő cserének?
Nehezen indult és bubik voltak a csőben.
Elöl a blokkon a szűrő
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13121 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 20:38:52 »

Akkor még egy kérdésem is lenne.
Olajszűrő ami benne volt az 23mm belső lyukkal rendelkezik. Bosch-t rendeltem azon meg 28mm a belső lyuk (Mann-on is)
Lényeges a belső átmérő?

https://alkatreszek.hu/cof100530e_m Champion
https://alkatreszek.hu/1457429249_sz Bosch
Bárditól rendeltem, ugyanígy van ott is.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #13122 Dátum: 2018.07.24 kedd, 09:57:33 »

Akkor még egy kérdésem is lenne.
Olajszűrő ami benne volt az 23mm belső lyukkal rendelkezik. Bosch-t rendeltem azon meg 28mm a belső lyuk (Mann-on is)
Lényeges a belső átmérő?

https://alkatreszek.hu/cof100530e_m Champion
https://alkatreszek.hu/1457429249_sz Bosch
Bárditól rendeltem, ugyanígy van ott is.
Szia!
Elvileg ott kell, hogy tömítsen.  Unix honlapon néztem Bosch
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=7a909d7fdc1514c78b915daf76bfc03f&cMegnNr=4671
Itt vannak méretek is. Nem esküszöm meg rá, de tájékozódó jelleggel.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #13123 Dátum: 2018.07.24 kedd, 10:06:53 »

Sziasztok!
Mi a menete az üzemanyagszűrő cserének?
Nehezen indult és bubik voltak a csőben.
Elöl a blokkon a szűrő
Csere után a visszamenő ágon szétbontod a csatlakozót és pumpálod, míg boborék mentes nem lesz. Nálam kb 2 perc és bubi mentes.
https://autofejlesztes.hu/image/cache/catalog/products/uzemanyag-leszivo-pumpa-legtelenito-visszacsapo-szeleppelaf100623-7465-1000x1000.jpg
Én a 3-as Mondeóm fém ü.anyag szűrőjéről mentettem meg az egyik csatlakozót és azt dugtam a pumpa egyik végébe. Teljesen jó a gyári bilincs/csatlakozóhoz.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20180724v00o85rg.jpeg
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.24 kedd, 10:25:00 írta nagytomi » Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13124 Dátum: 2018.07.24 kedd, 10:25:19 »

Csere után a visszamenő ágon szétbontod a csatlakozót és pumpálod, míg boborék mentes nem lesz. Nálam kb 2 perc és bubi mentes.
https://autofejlesztes.hu/image/cache/catalog/products/uzemanyag-leszivo-pumpa-legtelenito-visszacsapo-szeleppelaf100623-7465-1000x1000.jpg
Én a 3-as Mondeóm fém ü.anyag szűrőjéről mentettem meg az egyik csatlakozót és azt dugtam a pumpa egyik végébe. Teljesen jó a gyári bilincs/csatlakozóhoz.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20180724v00o85rg.jpeg
Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13125 Dátum: 2018.07.24 kedd, 10:26:52 »

Szia!
Elvileg ott kell, hogy tömítsen.  Unix honlapon néztem Bosch
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=7a909d7fdc1514c78b915daf76bfc03f&cMegnNr=4671
Itt vannak méretek is. Nem esküszöm meg rá, de tájékozódó jelleggel.

Néztem a Bosch-nak, Mann-nak és a Champion-nak a gyári oldalán a katalógusokat.
Kiválasztottam mindháromnál a Mondeot és egyedül a Champion-nál 24-es a belső lyuk.
Bosch és Mann mind 29mmes.

Minden más méret stimmel
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #13126 Dátum: 2018.07.24 kedd, 12:01:29 »

Néztem a Bosch-nak, Mann-nak és a Champion-nak a gyári oldalán a katalógusokat.
Kiválasztottam mindháromnál a Mondeot és egyedül a Champion-nál 24-es a belső lyuk.
Bosch és Mann mind 29mmes.

Minden más méret stimmel
A cseréltet már nem tudom megnézni. Cromaxnál szoktam rendelni. Az jó volt mindig.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13127 Dátum: 2018.07.24 kedd, 17:54:18 »

Sziasztok!

A DPF_LOAD adata mit jelent? Az aktuális szűr eltömődöttséget? 59%-on van.
Miből veszem észre ha regenerál az autó?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13128 Dátum: 2018.07.24 kedd, 18:13:11 »

Sziasztok!

A DPF_LOAD adata mit jelent? Az aktuális szűr eltömődöttséget? 59%-on van.
Miből veszem észre ha regenerál az autó?
DPF_LOAD: EZEK A SZÁMÍTOTT TELÍTETTSÉGI ÉRTÉKEK % BAN
az 59% még nem sok.pl: pillanatnyi fogyasztásod megemelkedik.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13129 Dátum: 2018.07.24 kedd, 18:18:28 »

DPF_LOAD: EZEK A SZÁMÍTOTT TELÍTETTSÉGI ÉRTÉKEK % BAN
az 59% még nem sok.pl: pillanatnyi fogyasztásod megemelkedik.
Regenerálás után ez megy lejebb?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13130 Dátum: 2018.07.24 kedd, 19:26:25 »

Regenerálás után ez megy lejebb?
Ha minden ok a regennel,megy lejjebb,de nem törvényszerű,hogy 0%-ig.Nekem eddig egyszer ment le nullára,már azt hittem valami a programban nem stimmel. eplus2 eplus2 eplus2
Most néztem DPF load 2.00 % DPF soot ld 2.00 % (40 km ezelőtt regenerált).

https://www.kepfeltolto.com/kep/diag
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.24 kedd, 19:35:08 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13131 Dátum: 2018.07.24 kedd, 20:30:04 »

Ha minden ok a regennel,megy lejjebb,de nem törvényszerű,hogy 0%-ig.Nekem eddig egyszer ment le nullára,már azt hittem valami a programban nem stimmel. eplus2 eplus2 eplus2
Most néztem DPF load 2.00 % DPF soot ld 2.00 % (40 km ezelőtt regenerált).

https://www.kepfeltolto.com/kep/diag
Azt írja hogy mikor regenerált? Pénteken hoztam pestről, sztem nem volt még.
A dpf soot mi?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #13132 Dátum: 2018.07.24 kedd, 20:37:56 »

Hello.

mk4 2.2 facelift autóban a légtömegmérő, a railnyomásszenzor és a szívócső nyomásszenzor az egy kábelkötegben van?
Lenne valakinek egy közelebbi képe a motortérről?
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.24 kedd, 20:41:41 írta beikes » Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13133 Dátum: 2018.07.25 szerda, 14:19:25 »

Azt írja hogy mikor regenerált? Pénteken hoztam pestről, sztem nem volt még.
A dpf soot mi?
A dízel részecskeszűrőben felgyülemlett korom mennyiségének (tömegének) becslése.(DPF koromterhelését a szűrő nyomásesésének növekedéséből becsülik)
Ha rosszul tudom úgy is kijavítanak. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13134 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 19:53:58 »

Sziasztok!

A helyzet az hogy már 800km felett raktam a kocsiba mióta megvettem és még nem regenerált. Normális ez?
DPF_LOAD 69%, Nyomáskülönbség 3000fordulaton 6kPa.
Hiba nincs.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #13135 Dátum: 2018.08.03 péntek, 09:30:09 »

Sziasztok!

A helyzet az hogy már 800km felett raktam a kocsiba mióta megvettem és még nem regenerált. Normális ez?
DPF_LOAD 69%, Nyomáskülönbség 3000fordulaton 6kPa.
Hiba nincs.

Kérdés, hogy csak nem vetted észre, hogy regenerált, vagy diaggal azt is megnézted? (a DSLCR mutatja az utolsó sikeres regen óta megtett távot, a DSLRT pedig az utolsó regen próbálkozás óta megtett távot a NOFRE pedig a meghiúsult regenek számát).
Nálam lassan 5 éve van az autó, ezalatt talán 2x vettem észre-  mondjuk lámpánál állva -, hogy éppen regenerál, a többit szerintem elintézi a pályán/országúton, amikor észre sem veszem. Nálam amúgy kb 500-700 km között szokott lenni két regen között a távolság.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13136 Dátum: 2018.08.03 péntek, 10:09:40 »

Kérdés, hogy csak nem vetted észre, hogy regenerált, vagy diaggal azt is megnézted? (a DSLCR mutatja az utolsó sikeres regen óta megtett távot, a DSLRT pedig az utolsó regen próbálkozás óta megtett távot a NOFRE pedig a meghiúsult regenek számát).
Nálam lassan 5 éve van az autó, ezalatt talán 2x vettem észre-  mondjuk lámpánál állva -, hogy éppen regenerál, a többit szerintem elintézi a pályán/országúton, amikor észre sem veszem. Nálam amúgy kb 500-700 km között szokott lenni két regen között a távolság.

Ma megvolt, hogy az első-e azt nem tudom. Most majd megnézem. Ezeket az értékeket nem tudtam amiket írtál.
Érezhető volt alapjáraton, de persze hogy akkor amikor a parkolóba beálltam, kitolattam és mentem egy kört még Smiley

Amiket írtál, egyiket se látom a Forscanben a PID-ek között.(Lehet FL-nél nem olvasható ki?, vagy átkapcsolós ELM kell?)
Megnéztem viszont 31% lett a DPF_LOAD, 22% a DPF_SOOT, Regen után 10kmert mentem még városban.

Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.03 péntek, 10:22:31 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13137 Dátum: 2018.08.03 péntek, 11:47:30 »

Ma megvolt, hogy az első-e azt nem tudom. Most majd megnézem. Ezeket az értékeket nem tudtam amiket írtál.
Érezhető volt alapjáraton, de persze hogy akkor amikor a parkolóba beálltam, kitolattam és mentem egy kört még Smiley

Amiket írtál, egyiket se látom a Forscanben a PID-ek között.(Lehet FL-nél nem olvasható ki?, vagy átkapcsolós ELM kell?)
Megnéztem viszont 31% lett a DPF_LOAD, 22% a DPF_SOOT, Regen után 10kmert mentem még városban.

Köszi!

Nem lehet, hogy túlkattogod egy kicsit?  Wink Wink
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #13138 Dátum: 2018.08.03 péntek, 12:04:34 »

Nem lehet, hogy túlkattogod egy kicsit?  Wink Wink

Jólvan na
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #13139 Dátum: 2018.08.03 péntek, 14:10:36 »

Honnan lehet tudni, h mikor regeneralodik, ha se kütyüm semmim nincs ami mutatná? Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13140 Dátum: 2018.08.03 péntek, 14:19:09 »

Honnan lehet tudni, h mikor regeneralodik, ha se kütyüm semmim nincs ami mutatná? Smiley
alapjárati fogyi 0.7ről megemelkedik 1.5re...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #13141 Dátum: 2018.08.03 péntek, 14:29:00 »

alapjárati fogyi 0.7ről megemelkedik 1.5re...

Köszi! Smiley
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #13142 Dátum: 2018.08.03 péntek, 14:32:00 »

Köszi! Smiley

Menet közben is több lesz a fogyid, olyan számokat látsz pillanatnyinak hogy csak na! Ráadásul a váltó felől dörmögő hangot is lehet hallani alacsonyabb sebességnél.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #13143 Dátum: 2018.08.04 szombat, 20:11:15 »

Sziasztok. Aktív olvasója vagyok a forumnak csak hála az autonak nem sok hozzászólásom van mert nincs vele probléma. Sajnos egy házvásárlás miatt lehet, hogy el kell adnom a szépségemet, de húzóm, halasztom amíg lehet hehe
Ha valakit érdekelne (feltételesen!!) egy kitűnő állapotú 140 LE 2.0 TDI 162 e Km 2008 -as kombi ami profilomon is látható drágaság az írjon.
Bocsi, hogy itt írok, de inkább adnám el egy Mondeo fannak mint egy suhancnak a kereskedésben! eljen
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #13144 Dátum: 2018.08.04 szombat, 21:41:10 »

Sziasztok. Aktív olvasója vagyok a forumnak csak hála az autonak nem sok hozzászólásom van mert nincs vele probléma. Sajnos egy házvásárlás miatt lehet, hogy el kell adnom a szépségemet, de húzóm, halasztom amíg lehet hehe
Ha valakit érdekelne (feltételesen!!) egy kitűnő állapotú 140 LE 2.0 TDI 162 e Km 2008 -as kombi ami profilomon is látható drágaság az írjon.
Bocsi, hogy itt írok, de inkább adnám el egy Mondeo fannak mint egy suhancnak a kereskedésben! eljen
Próbáld meg itt:
http://mondeo.hu/index.php?board=35.0  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #13145 Dátum: 2018.08.05 vasárnap, 11:13:23 »


Köszönöm, ha rá szántam magam felrakom. Egyelőre ez csak még piackutatásnak gondoltam.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
pt66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #13146 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 10:51:16 »

Sziasztok!

Volt innen valakinek P244D hibakódja (2.0 tdci, 2013) és ha igen, mi lett az ügy vége? Sajnos nyaralás közben ért a baj, autópályán 120-as tempónál "Engine malfunction" hiba jött föl, a motor leállt, félre kellett húzódnom. Senkinek sem kívánom az érzést. Volt Assistance-unk, így elvontattak, kaptunk szállást. Aztán, másnap lábon hazajöttünk az autóval, de lutri volt, hogy kibírja-e az utat. Hamarosan viszem márkaszervizbe az autót, de gondoltam, rákérdezek, hátha más is járt már így.
Naplózva

2013 Ford Mondeo Mk IV 2.0L TDCi (140LE) Titanium kombi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #13147 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 11:40:33 »

Sziasztok!

Volt innen valakinek P244D hibakódja (2.0 tdci, 2013) és ha igen, mi lett az ügy vége? Sajnos nyaralás közben ért a baj, autópályán 120-as tempónál "Engine malfunction" hiba jött föl, a motor leállt, félre kellett húzódnom. Senkinek sem kívánom az érzést. Volt Assistance-unk, így elvontattak, kaptunk szállást. Aztán, másnap lábon hazajöttünk az autóval, de lutri volt, hogy kibírja-e az utat. Hamarosan viszem márkaszervizbe az autót, de gondoltam, rákérdezek, hátha más is járt már így.


Latom FB-n is beirtad, ott keress ra a hibakodra, fogsz talalni eseteket.
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13148 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 12:30:23 »

Sziasztok!

Volt innen valakinek P244D hibakódja (2.0 tdci, 2013) és ha igen, mi lett az ügy vége? Sajnos nyaralás közben ért a baj, autópályán 120-as tempónál "Engine malfunction" hiba jött föl, a motor leállt, félre kellett húzódnom. Senkinek sem kívánom az érzést. Volt Assistance-unk, így elvontattak, kaptunk szállást. Aztán, másnap lábon hazajöttünk az autóval, de lutri volt, hogy kibírja-e az utat. Hamarosan viszem márkaszervizbe az autót, de gondoltam, rákérdezek, hátha más is járt már így.

resetelni illetve alaphelyzetbe kell a hőmérséklet érzékelőket állatani a kipufogó rendszerben.Majd érdemes ellenőrizni a nyomáskülönbség szenzor működését, és a regenerációs folyamat lefutását(akár diaggal indított regenerációval).
Minimum elm327 és forscan vagy IDS.Ha minden igaz nincs nagy baj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pt66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #13149 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 15:09:57 »

resetelni illetve alaphelyzetbe kell a hőmérséklet érzékelőket állatani a kipufogó rendszerben.Majd érdemes ellenőrizni a nyomáskülönbség szenzor működését, és a regenerációs folyamat lefutását(akár diaggal indított regenerációval).
Minimum elm327 és forscan vagy IDS.Ha minden igaz nincs nagy baj.

Nem nagyon értek a FB-hoz, nem tudtam, hogy rá lehet keresni. Köszi a tippet.
Naplózva

2013 Ford Mondeo Mk IV 2.0L TDCi (140LE) Titanium kombi
Oldalak: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 269 270 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.