Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:54:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
256
257
258
259
260
261
262
[
263
]
264
265
266
267
268
269
270
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263693 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13100 Dátum:
2018.07.06 péntek, 20:07:04 »
Idézetet írta: alf® - 2018.07.05 csütörtök, 21:26:49
A hűtő nem lehet koszos.Akkor nem menne az autód egyáltalán ha az eldugulna.
Én inkább szűrőcserével folytatnám-ha még nem volt mostanában.
Ez hűtő melyik részén van mert én nem láttam lentről. ......egyébként holnap kicserélem a szűrőt is megint. kb. 1 éves lesz.
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13101 Dátum:
2018.07.10 kedd, 09:05:27 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2018.06.22 péntek, 15:02:05
A feleségem MK4 Faceliftes mondeója motorhibát jelez.
OBD-n keresztül ezt a hibaüzenetet kaptam:
[img width=337 height=600]http://keptarhely.eu/download.php?file=20180622v00oqukn6.
P003A:00-2F
A neten ezt találtam róla: The last part of the dtc 2F indicates an erratic signal was received which could be caused by a faulty connector or wire damage.
A hibaüzenet törlése után a következő indításnál újra megjelent a hibaüzenet.
Volt valakinek már ilyen hibája, mivel lehet orvosolni a hibát? Mit nézzek meg?
Nem tudom, hogy az is okozhatja a hibát, hogy a motortéri biztosítékdobozt többször nyitogattuk, akksi sarut többször le és feltettük, valamelyik kábelt csatlakozás kilazulhatott. (BT-os akkumulátor lemerítés után nyomoztunk).
Pierburg szelep cserét követően a hiba sajnos még megvan, azaz nem hibás a Pierburg szelep.
Újabb tipp a hiba okára?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.10 kedd, 10:42:29 írta alf®
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
hehehun
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13102 Dátum:
2018.07.10 kedd, 10:24:44 »
Sziasztok!
Pici segítséget szeretnék kérni, azaz inkább csak véleményeket, mert nem ismerem a TDCi motorokat, eddig benzines fordjaim voltak!
2.2 TDCi motor (200LE) MK4-es faceliftes mondeoban mennyire ajánlott? Problémamentes/megbízható motor? Vannak általános gyengeségai/betegségei?
Kérlek, világosítsatok fel, hogy érdemes-e belevágni, vagy vadásszak inkább benzinest?
Köszönöm!
Naplózva
2014 MK4 Mondeo Titanium-S 2.0 EcoBoost 240LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13103 Dátum:
2018.07.10 kedd, 10:36:31 »
Idézetet írta: hehehun - 2018.07.10 kedd, 10:24:44
Sziasztok!
Pici segítséget szeretnék kérni, azaz inkább csak véleményeket, mert nem ismerem a TDCi motorokat, eddig benzines fordjaim voltak!
2.2 TDCi motor (200LE) MK4-es faceliftes mondeoban mennyire ajánlott? Problémamentes/megbízható motor? Vannak általános gyengeségai/betegségei?
Kérlek, világosítsatok fel, hogy érdemes-e belevágni, vagy vadásszak inkább benzinest?
Köszönöm!
Kb 1 éve használom, eddig nem volt gond. Kopp kopp.
Azzal számolj, hogy nem 5 liter lesz a fogyasztás, főleg ha automata.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
hehehun
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13104 Dátum:
2018.07.10 kedd, 11:13:33 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.07.10 kedd, 10:36:31
Kb 1 éve használom, eddig nem volt gond. Kopp kopp.
Azzal számolj, hogy nem 5 liter lesz a fogyasztás, főleg ha automata.
Köszönöm a gyors választ! Mennyi km van a tiedben és te mennyit tettél már bele? Mire gondolsz a fogyasztással? Hogy nem áll meg 7-8 alatt? Egyébként nem automata, 6 sebességes manuális!
Naplózva
2014 MK4 Mondeo Titanium-S 2.0 EcoBoost 240LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13105 Dátum:
2018.07.10 kedd, 12:48:00 »
Idézetet írta: hehehun - 2018.07.10 kedd, 11:13:33
Köszönöm a gyors választ! Mennyi km van a tiedben és te mennyit tettél már bele? Mire gondolsz a fogyasztással? Hogy nem áll meg 7-8 alatt? Egyébként nem automata, 6 sebességes manuális!
~160e van most benne. 140 körül volt, mikor vettem.
Fogyasztás olyan 9-9,5 liter nálam. Persze ez úgy, hogy vagy BP-i dugóban ücsörgök (hálisten mióta roller van egyre kevesebbet) vagy elég haladósan közlekedek. Na meg a 245-ös 19"-os gumik se éppen fogyasztáscsökkentőek
Szolidabb gumimérettel és manuális váltóval reális lehet a 7-8 liter környéke használattól függően.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dzsorno
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13106 Dátum:
2018.07.10 kedd, 15:07:49 »
Sziasztok!
Ma összekötöttem a 2.0 ás autót egy forscanel és élő adatokat nézve a dpf nyomáskülönbség alapjáraton 0 kPa volt. Gázt adva 1-2. Autóval kocsikázva nagy gázadás közben felugrott 8-ra is. normál haladás mellett maradt az 1-3 kPa érték
Ez jó? Alapjáraton keveslem a nullát. Tudom ez a kedvezőbb de ez normális?
Naplózva
2011 Titanium kombi 2.0TDCI FL 140LE
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13107 Dátum:
2018.07.10 kedd, 15:10:27 »
Idézetet írta: Dzsorno - 2018.07.10 kedd, 15:07:49
Sziasztok!
Ma összekötöttem a 2.0 ás autót egy forscanel és élő adatokat nézve a dpf nyomáskülönbség alapjáraton 0 kPa volt. Gázt adva 1-2. Autóval kocsikázva nagy gázadás közben felugrott 8-ra is. normál haladás mellett maradt az 1-3 kPa érték
Ez jó? Alapjáraton keveslem a nullát. Tudom ez a kedvezőbb de ez normális?
Én 0,2-0,9kPa között láttam eddig az enyémet eddig alapjáraton, attól függően, hogy hány km-rel regenerálás után nézem meg. Addig jó, ameddig ilyen kicsi az érték!
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13108 Dátum:
2018.07.10 kedd, 15:24:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.07.10 kedd, 12:48:00
~160e van most benne. 140 körül volt, mikor vettem.
Fogyasztás olyan 9-9,5 liter nálam. Persze ez úgy, hogy vagy BP-i dugóban ücsörgök (hálisten mióta roller van egyre kevesebbet) vagy elég haladósan közlekedek. Na meg a 245-ös 19"-os gumik se éppen fogyasztáscsökkentőek
Szolidabb gumimérettel és manuális váltóval reális lehet a 7-8 liter környéke használattól függően.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13109 Dátum:
2018.07.14 szombat, 06:45:21 »
Erre ötlet? mi lehet a hiba? A P00BD-vel kezdődött a többi a hazaút alatt csapódott hozzá.
P003A:00-28=Kód: P003A-Turbófeltöltő/Kopresszor nyomásszabályzó A helyzet meghaladta a tanulási határt
P246B:00-2C=Kód: P246B-A jármű állapota nem felel meg a DPF regenerációjához
-DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik
P0299:00-28=Kód: P0299-Turbó/kompresszor kevés nyomás
-Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
P00BD:64-AF=Kód: P00BD-Légtömeg vagy térfogatáram A áramkör tartomány/teljesítmény
-A levegőáramlás túl magas További hibakódok:
- Jel hihetőség hiba
-A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van-A hibajelző MIL lámpa bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13110 Dátum:
2018.07.14 szombat, 08:37:30 »
Idézetet írta: bviktr - 2018.07.14 szombat, 06:45:21
Erre ötlet? mi lehet a hiba? A P00BD-vel kezdődött a többi a hazaút alatt csapódott hozzá.
P003A:00-28=Kód: P003A-Turbófeltöltő/Kopresszor nyomásszabályzó A helyzet meghaladta a tanulási határt
P246B:00-2C=Kód: P246B-A jármű állapota nem felel meg a DPF regenerációjához
-DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik
P0299:00-28=Kód: P0299-Turbó/kompresszor kevés nyomás
-Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
P00BD:64-AF=Kód: P00BD-Légtömeg vagy térfogatáram A áramkör tartomány/teljesítmény
-A levegőáramlás túl magas További hibakódok:
- Jel hihetőség hiba
-A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van-A hibajelző MIL lámpa bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
kilukadhatott egy turbócsöved.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13111 Dátum:
2018.07.14 szombat, 11:58:47 »
Idézetet írta: alf® - 2018.07.14 szombat, 08:37:30
kilukadhatott egy turbócsöved.
Nyert. Egy 14centis gumidarab alul szétnyílt hosszában.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13112 Dátum:
2018.07.14 szombat, 13:24:33 »
Idézetet írta: bviktr - 2018.07.14 szombat, 11:58:47
Nyert. Egy 14centis gumidarab alul szétnyílt hosszában.
ennek nem szokott elojele lenni, nem volt erotlen a kocsi?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13113 Dátum:
2018.07.14 szombat, 13:48:04 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.07.14 szombat, 13:24:33
ennek nem szokott elojele lenni, nem volt erotlen a kocsi?
De, erőtlen lett. Engine malfunction, meg a check engine is bejött egyszerre.
Német, No limites pályán, miutàn kimentek előlem és padló 160 körül.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13114 Dátum:
2018.07.14 szombat, 21:34:08 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2018.07.10 kedd, 09:05:27
Pierburg szelep cserét követően a hiba sajnos még megvan, azaz nem hibás a Pierburg szelep.
Újabb tipp a hiba okára?
Itt lehet, hogy megtalálod a megoldást (ha tudsz angolul) A végén valami VNT position sensor vezetékelése volt rossz az embernek.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13115 Dátum:
2018.07.15 vasárnap, 00:41:31 »
Idézetet írta: bviktr - 2018.07.14 szombat, 13:48:04
De, erőtlen lett. Engine malfunction, meg a check engine is bejött egyszerre.
Német, No limites pályán, miutàn kimentek előlem és padló 160 körül.
nah, valami ilyenre szamitottam
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13116 Dátum:
2018.07.18 szerda, 09:10:35 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.07.14 szombat, 21:34:08
Itt lehet, hogy megtalálod a megoldást (ha tudsz angolul) A végén valami VNT position sensor vezetékelése volt rossz az embernek.
Köszi. Az angol megy. A linket is beszúrnád? Köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.18 szerda, 09:14:23 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13117 Dátum:
2018.07.18 szerda, 10:49:08 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2018.07.18 szerda, 09:10:35
Köszi. Az angol megy. A linket is beszúrnád? Köszi!
Esküszöm, beszúrtam a linket elsőre is, lehet, hogy kigyomlálta a blogmotor? Itt van újra:
http://talkford.com/community/topic/369561-p003a-fault-code-mondeo-mk4-20-tdci-qxba/page-2
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13118 Dátum:
2018.07.18 szerda, 15:56:50 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.07.18 szerda, 10:49:08
Esküszöm, beszúrtam a linket elsőre is, lehet, hogy kigyomlálta a blogmotor? Itt van újra:
http://talkford.com/community/topic/369561-p003a-fault-code-mondeo-mk4-20-tdci-qxba/page-2
Köszi a linket újra!
EURO 4-es motorra írják ezt a hibát és megoldást. Nekünk faceliftes, azaz EURO5 motorú mondeónk van. De egy próbát megér.
Hol található a VNT position sensor a faceliftes (EURO5) motoroknál?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.18 szerda, 15:58:51 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13119 Dátum:
2018.07.18 szerda, 20:02:20 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2018.07.18 szerda, 15:56:50
Köszi a linket újra!
EURO 4-es motorra írják ezt a hibát és megoldást. Nekünk faceliftes, azaz EURO5 motorú mondeónk van. De egy próbát megér.
Hol található a VNT position sensor a faceliftes (EURO5) motoroknál?
ahol a többiben.A turbó elektronikában.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13120 Dátum:
2018.07.23 hétfő, 19:20:19 »
Sziasztok!
Mi a menete az üzemanyagszűrő cserének?
Nehezen indult és bubik voltak a csőben.
Elöl a blokkon a szűrő
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13121 Dátum:
2018.07.23 hétfő, 20:38:52 »
Akkor még egy kérdésem is lenne.
Olajszűrő ami benne volt az 23mm belső lyukkal rendelkezik. Bosch-t rendeltem azon meg 28mm a belső lyuk (Mann-on is)
Lényeges a belső átmérő?
https://alkatreszek.hu/cof100530e_m
Champion
https://alkatreszek.hu/1457429249_sz
Bosch
Bárditól rendeltem, ugyanígy van ott is.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13122 Dátum:
2018.07.24 kedd, 09:57:33 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.07.23 hétfő, 20:38:52
Akkor még egy kérdésem is lenne.
Olajszűrő ami benne volt az 23mm belső lyukkal rendelkezik. Bosch-t rendeltem azon meg 28mm a belső lyuk (Mann-on is)
Lényeges a belső átmérő?
https://alkatreszek.hu/cof100530e_m
Champion
https://alkatreszek.hu/1457429249_sz
Bosch
Bárditól rendeltem, ugyanígy van ott is.
Szia!
Elvileg ott kell, hogy tömítsen. Unix honlapon néztem Bosch
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=7a909d7fdc1514c78b915daf76bfc03f&cMegnNr=4671
Itt vannak méretek is. Nem esküszöm meg rá, de tájékozódó jelleggel.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13123 Dátum:
2018.07.24 kedd, 10:06:53 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.07.23 hétfő, 19:20:19
Sziasztok!
Mi a menete az üzemanyagszűrő cserének?
Nehezen indult és bubik voltak a csőben.
Elöl a blokkon a szűrő
Csere után a visszamenő ágon szétbontod a csatlakozót és pumpálod, míg boborék mentes nem lesz. Nálam kb 2 perc és bubi mentes.
https://autofejlesztes.hu/image/cache/catalog/products/uzemanyag-leszivo-pumpa-legtelenito-visszacsapo-szeleppelaf100623-7465-1000x1000.jpg
Én a 3-as Mondeóm fém ü.anyag szűrőjéről mentettem meg az egyik csatlakozót és azt dugtam a pumpa egyik végébe. Teljesen jó a gyári bilincs/csatlakozóhoz.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20180724v00o85rg.jpeg
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.24 kedd, 10:25:00 írta nagytomi
»
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13124 Dátum:
2018.07.24 kedd, 10:25:19 »
Idézetet írta: nagytomi - 2018.07.24 kedd, 10:06:53
Csere után a visszamenő ágon szétbontod a csatlakozót és pumpálod, míg boborék mentes nem lesz. Nálam kb 2 perc és bubi mentes.
https://autofejlesztes.hu/image/cache/catalog/products/uzemanyag-leszivo-pumpa-legtelenito-visszacsapo-szeleppelaf100623-7465-1000x1000.jpg
Én a 3-as Mondeóm fém ü.anyag szűrőjéről mentettem meg az egyik csatlakozót és azt dugtam a pumpa egyik végébe. Teljesen jó a gyári bilincs/csatlakozóhoz.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20180724v00o85rg.jpeg
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13125 Dátum:
2018.07.24 kedd, 10:26:52 »
Idézetet írta: nagytomi - 2018.07.24 kedd, 09:57:33
Szia!
Elvileg ott kell, hogy tömítsen. Unix honlapon néztem Bosch
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=7a909d7fdc1514c78b915daf76bfc03f&cMegnNr=4671
Itt vannak méretek is. Nem esküszöm meg rá, de tájékozódó jelleggel.
Néztem a Bosch-nak, Mann-nak és a Champion-nak a gyári oldalán a katalógusokat.
Kiválasztottam mindháromnál a Mondeot és egyedül a Champion-nál 24-es a belső lyuk.
Bosch és Mann mind 29mmes.
Minden más méret stimmel
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13126 Dátum:
2018.07.24 kedd, 12:01:29 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.07.24 kedd, 10:26:52
Néztem a Bosch-nak, Mann-nak és a Champion-nak a gyári oldalán a katalógusokat.
Kiválasztottam mindháromnál a Mondeot és egyedül a Champion-nál 24-es a belső lyuk.
Bosch és Mann mind 29mmes.
Minden más méret stimmel
A cseréltet már nem tudom megnézni. Cromaxnál szoktam rendelni. Az jó volt mindig.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13127 Dátum:
2018.07.24 kedd, 17:54:18 »
Sziasztok!
A DPF_LOAD adata mit jelent? Az aktuális szűr eltömődöttséget? 59%-on van.
Miből veszem észre ha regenerál az autó?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13128 Dátum:
2018.07.24 kedd, 18:13:11 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.07.24 kedd, 17:54:18
Sziasztok!
A DPF_LOAD adata mit jelent? Az aktuális szűr eltömődöttséget? 59%-on van.
Miből veszem észre ha regenerál az autó?
DPF_LOAD: EZEK A SZÁMÍTOTT TELÍTETTSÉGI ÉRTÉKEK % BAN
az 59% még nem sok.pl: pillanatnyi fogyasztásod megemelkedik.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13129 Dátum:
2018.07.24 kedd, 18:18:28 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2018.07.24 kedd, 18:13:11
DPF_LOAD: EZEK A SZÁMÍTOTT TELÍTETTSÉGI ÉRTÉKEK % BAN
az 59% még nem sok.pl: pillanatnyi fogyasztásod megemelkedik.
Regenerálás után ez megy lejebb?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13130 Dátum:
2018.07.24 kedd, 19:26:25 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.07.24 kedd, 18:18:28
Regenerálás után ez megy lejebb?
Ha minden ok a regennel,megy lejjebb,de nem törvényszerű,hogy 0%-ig.Nekem eddig egyszer ment le nullára,már azt hittem valami a programban nem stimmel.
Most néztem DPF load 2.00 % DPF soot ld 2.00 % (40 km ezelőtt regenerált).
https://www.kepfeltolto.com/kep/diag
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.24 kedd, 19:35:08 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13131 Dátum:
2018.07.24 kedd, 20:30:04 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2018.07.24 kedd, 19:26:25
Ha minden ok a regennel,megy lejjebb,de nem törvényszerű,hogy 0%-ig.Nekem eddig egyszer ment le nullára,már azt hittem valami a programban nem stimmel.
Most néztem DPF load 2.00 % DPF soot ld 2.00 % (40 km ezelőtt regenerált).
https://www.kepfeltolto.com/kep/diag
Azt írja hogy mikor regenerált? Pénteken hoztam pestről, sztem nem volt még.
A dpf soot mi?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13132 Dátum:
2018.07.24 kedd, 20:37:56 »
Hello.
mk4 2.2 facelift autóban a légtömegmérő, a railnyomásszenzor és a szívócső nyomásszenzor az egy kábelkötegben van?
Lenne valakinek egy közelebbi képe a motortérről?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.24 kedd, 20:41:41 írta beikes
»
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13133 Dátum:
2018.07.25 szerda, 14:19:25 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.07.24 kedd, 20:30:04
Azt írja hogy mikor regenerált? Pénteken hoztam pestről, sztem nem volt még.
A dpf soot mi?
A dízel részecskeszűrőben felgyülemlett korom mennyiségének (tömegének) becslése.(DPF koromterhelését a szűrő nyomásesésének növekedéséből becsülik)
Ha rosszul tudom úgy is kijavítanak.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13134 Dátum:
2018.08.02 csütörtök, 19:53:58 »
Sziasztok!
A helyzet az hogy már 800km felett raktam a kocsiba mióta megvettem és még nem regenerált. Normális ez?
DPF_LOAD 69%, Nyomáskülönbség 3000fordulaton 6kPa.
Hiba nincs.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13135 Dátum:
2018.08.03 péntek, 09:30:09 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.08.02 csütörtök, 19:53:58
Sziasztok!
A helyzet az hogy már 800km felett raktam a kocsiba mióta megvettem és még nem regenerált. Normális ez?
DPF_LOAD 69%, Nyomáskülönbség 3000fordulaton 6kPa.
Hiba nincs.
Kérdés, hogy csak nem vetted észre, hogy regenerált, vagy diaggal azt is megnézted? (a DSLCR mutatja az utolsó sikeres regen óta megtett távot, a DSLRT pedig az utolsó regen próbálkozás óta megtett távot a NOFRE pedig a meghiúsult regenek számát).
Nálam lassan 5 éve van az autó, ezalatt talán 2x vettem észre- mondjuk lámpánál állva -, hogy éppen regenerál, a többit szerintem elintézi a pályán/országúton, amikor észre sem veszem. Nálam amúgy kb 500-700 km között szokott lenni két regen között a távolság.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13136 Dátum:
2018.08.03 péntek, 10:09:40 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.08.03 péntek, 09:30:09
Kérdés, hogy csak nem vetted észre, hogy regenerált, vagy diaggal azt is megnézted? (a DSLCR mutatja az utolsó sikeres regen óta megtett távot, a DSLRT pedig az utolsó regen próbálkozás óta megtett távot a NOFRE pedig a meghiúsult regenek számát).
Nálam lassan 5 éve van az autó, ezalatt talán 2x vettem észre- mondjuk lámpánál állva -, hogy éppen regenerál, a többit szerintem elintézi a pályán/országúton, amikor észre sem veszem. Nálam amúgy kb 500-700 km között szokott lenni két regen között a távolság.
Ma megvolt, hogy az első-e azt nem tudom. Most majd megnézem. Ezeket az értékeket nem tudtam amiket írtál.
Érezhető volt alapjáraton, de persze hogy akkor amikor a parkolóba beálltam, kitolattam és mentem egy kört még
Amiket írtál, egyiket se látom a Forscanben a PID-ek között.(Lehet FL-nél nem olvasható ki?, vagy átkapcsolós ELM kell?)
Megnéztem viszont 31% lett a DPF_LOAD, 22% a DPF_SOOT, Regen után 10kmert mentem még városban.
Köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.03 péntek, 10:22:31 írta Thomas8607
»
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13137 Dátum:
2018.08.03 péntek, 11:47:30 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.08.03 péntek, 10:09:40
Ma megvolt, hogy az első-e azt nem tudom. Most majd megnézem. Ezeket az értékeket nem tudtam amiket írtál.
Érezhető volt alapjáraton, de persze hogy akkor amikor a parkolóba beálltam, kitolattam és mentem egy kört még
Amiket írtál, egyiket se látom a Forscanben a PID-ek között.(Lehet FL-nél nem olvasható ki?, vagy átkapcsolós ELM kell?)
Megnéztem viszont 31% lett a DPF_LOAD, 22% a DPF_SOOT, Regen után 10kmert mentem még városban.
Köszi!
Nem lehet, hogy túlkattogod egy kicsit?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13138 Dátum:
2018.08.03 péntek, 12:04:34 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.08.03 péntek, 11:47:30
Nem lehet, hogy túlkattogod egy kicsit?
Jólvan na
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13139 Dátum:
2018.08.03 péntek, 14:10:36 »
Honnan lehet tudni, h mikor regeneralodik, ha se kütyüm semmim nincs ami mutatná?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13140 Dátum:
2018.08.03 péntek, 14:19:09 »
Idézetet írta: Jalkin - 2018.08.03 péntek, 14:10:36
Honnan lehet tudni, h mikor regeneralodik, ha se kütyüm semmim nincs ami mutatná?
alapjárati fogyi 0.7ről megemelkedik 1.5re...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13141 Dátum:
2018.08.03 péntek, 14:29:00 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.03 péntek, 14:19:09
alapjárati fogyi 0.7ről megemelkedik 1.5re...
Köszi!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13142 Dátum:
2018.08.03 péntek, 14:32:00 »
Idézetet írta: Jalkin - 2018.08.03 péntek, 14:29:00
Köszi!
Menet közben is több lesz a fogyid, olyan számokat látsz pillanatnyinak hogy csak na! Ráadásul a váltó felől dörmögő hangot is lehet hallani alacsonyabb sebességnél.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13143 Dátum:
2018.08.04 szombat, 20:11:15 »
Sziasztok. Aktív olvasója vagyok a forumnak csak hála az autonak nem sok hozzászólásom van mert nincs vele probléma. Sajnos egy házvásárlás miatt lehet, hogy el kell adnom a szépségemet, de húzóm, halasztom amíg lehet
Ha valakit érdekelne (feltételesen!!) egy kitűnő állapotú 140 LE 2.0 TDI 162 e Km 2008 -as kombi ami profilomon is látható drágaság az írjon.
Bocsi, hogy itt írok, de inkább adnám el egy Mondeo fannak mint egy suhancnak a kereskedésben!
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13144 Dátum:
2018.08.04 szombat, 21:41:10 »
Idézetet írta: zozo21 - 2018.08.04 szombat, 20:11:15
Sziasztok. Aktív olvasója vagyok a forumnak csak hála az autonak nem sok hozzászólásom van mert nincs vele probléma. Sajnos egy házvásárlás miatt lehet, hogy el kell adnom a szépségemet, de húzóm, halasztom amíg lehet
Ha valakit érdekelne (feltételesen!!) egy kitűnő állapotú 140 LE 2.0 TDI 162 e Km 2008 -as kombi ami profilomon is látható drágaság az írjon.
Bocsi, hogy itt írok, de inkább adnám el egy Mondeo fannak mint egy suhancnak a kereskedésben!
Próbáld meg itt:
http://mondeo.hu/index.php?board=35.0
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13145 Dátum:
2018.08.05 vasárnap, 11:13:23 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.08.04 szombat, 21:41:10
Próbáld meg itt:
http://mondeo.hu/index.php?board=35.0
Köszönöm, ha rá szántam magam felrakom. Egyelőre ez csak még piackutatásnak gondoltam.
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
pt66
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13146 Dátum:
2018.08.06 hétfő, 10:51:16 »
Sziasztok!
Volt innen valakinek P244D hibakódja (2.0 tdci, 2013) és ha igen, mi lett az ügy vége? Sajnos nyaralás közben ért a baj, autópályán 120-as tempónál "Engine malfunction" hiba jött föl, a motor leállt, félre kellett húzódnom. Senkinek sem kívánom az érzést. Volt Assistance-unk, így elvontattak, kaptunk szállást. Aztán, másnap lábon hazajöttünk az autóval, de lutri volt, hogy kibírja-e az utat. Hamarosan viszem márkaszervizbe az autót, de gondoltam, rákérdezek, hátha más is járt már így.
Naplózva
2013 Ford Mondeo Mk IV 2.0L TDCi (140LE) Titanium kombi
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13147 Dátum:
2018.08.06 hétfő, 11:40:33 »
Idézetet írta: pt66 - 2018.08.06 hétfő, 10:51:16
Sziasztok!
Volt innen valakinek P244D hibakódja (2.0 tdci, 2013) és ha igen, mi lett az ügy vége? Sajnos nyaralás közben ért a baj, autópályán 120-as tempónál "Engine malfunction" hiba jött föl, a motor leállt, félre kellett húzódnom. Senkinek sem kívánom az érzést. Volt Assistance-unk, így elvontattak, kaptunk szállást. Aztán, másnap lábon hazajöttünk az autóval, de lutri volt, hogy kibírja-e az utat. Hamarosan viszem márkaszervizbe az autót, de gondoltam, rákérdezek, hátha más is járt már így.
Latom FB-n is beirtad, ott keress ra a hibakodra, fogsz talalni eseteket.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13148 Dátum:
2018.08.06 hétfő, 12:30:23 »
Idézetet írta: pt66 - 2018.08.06 hétfő, 10:51:16
Sziasztok!
Volt innen valakinek P244D hibakódja (2.0 tdci, 2013) és ha igen, mi lett az ügy vége? Sajnos nyaralás közben ért a baj, autópályán 120-as tempónál "Engine malfunction" hiba jött föl, a motor leállt, félre kellett húzódnom. Senkinek sem kívánom az érzést. Volt Assistance-unk, így elvontattak, kaptunk szállást. Aztán, másnap lábon hazajöttünk az autóval, de lutri volt, hogy kibírja-e az utat. Hamarosan viszem márkaszervizbe az autót, de gondoltam, rákérdezek, hátha más is járt már így.
resetelni illetve alaphelyzetbe kell a hőmérséklet érzékelőket állatani a kipufogó rendszerben.Majd érdemes ellenőrizni a nyomáskülönbség szenzor működését, és a regenerációs folyamat lefutását(akár diaggal indított regenerációval).
Minimum elm327 és forscan vagy IDS.Ha minden igaz nincs nagy baj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pt66
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13149 Dátum:
2018.08.06 hétfő, 15:09:57 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.06 hétfő, 12:30:23
resetelni illetve alaphelyzetbe kell a hőmérséklet érzékelőket állatani a kipufogó rendszerben.Majd érdemes ellenőrizni a nyomáskülönbség szenzor működését, és a regenerációs folyamat lefutását(akár diaggal indított regenerációval).
Minimum elm327 és forscan vagy IDS.Ha minden igaz nincs nagy baj.
Nem nagyon értek a FB-hoz, nem tudtam, hogy rá lehet keresni. Köszi a tippet.
Naplózva
2013 Ford Mondeo Mk IV 2.0L TDCi (140LE) Titanium kombi
Oldalak:
1
...
256
257
258
259
260
261
262
[
263
]
264
265
266
267
268
269
270
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ