Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:28:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
140
141
142
143
144
145
146
[
147
]
148
149
150
151
152
153
154
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254443 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7300 Dátum:
2015.05.23 szombat, 10:42:50 »
Aztán ott van alternatívaként a típusspecifikus szerviz ( pld. EssMotor Göd-ön), akik Focusokat csinálnak. Egy jellemző hibára igen hamar rájönnek, igen korrekt áron. Nincs elfogultságom, érdekeltségem, csak + tapasztalatom...
Idézetet írta: Habell - 2015.05.22 péntek, 19:16:08
220 körül meg van alkatrész attól függ milyen márkákból meg honnan van. Mindenkinek van kedvezménye különböző helyekről, a szerelőnek biztos van. Nekem munkadíj nem volt több 20ezernél. Nem szakszerviz semmiképp! Nagyon drágák szerintem. A kettős tömegű csere meg volt nekem egy fél napos meló volt a szerelőnek, valami vezetéket valószínű sikerült megsérteni amivel később volt gondom azért... de ettől még nem bántam meg, hogy nem ford szervizbe vittem.
( Ford Szervizben klíma miatt voltam kétszer, 2.000 Ft volt a feltöltés, a munkadíj 9500 Ft. fél órára egy órás munkadíj. Másik alkalom az kb. 500 ft volt ami klíma gázt beletettek, meg ugyan ennyi munkadíj 9500 Ft. )
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7301 Dátum:
2015.05.24 vasárnap, 08:15:46 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.05.21 csütörtök, 11:56:40
Nekem pont 18. tdci-m van.
eddig minden szuper volt, most kezdi megadni magát a kettős.
300 eFt szakszervízben.
De ezt sufniban nem nagyon lehet megcsinálni rendesen szerintem.
Nekem 1.8 tdci(igaz s-max)van.Két hete fizettem kuplung,kinyomó csapágy és kettőstömegüért+hozzá tartozó bizbasz egyebekért 237 000ft-ot szereléssel együtt a szombathelyi Strauss-ban.15 százalék kedvezményt kaptam mindenre.Óra szerint 180 000 volt benne.A szerelők azt mondták még minden az eredeti ami benne volt.Azóta szuper a kocsi.
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7302 Dátum:
2015.05.24 vasárnap, 12:47:20 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.05.24 vasárnap, 12:12:50
Valami nagyon nem kóser... 3/4 tankot mentem el és tankoltam vissza, computer szerinti fogyasztás 5.3, de a tankolás utáni 6.43
1.: irány a fogyi topik!
2: amíg 1000km/70 lityi körül/alatt van addig nincs baj.
3. a fogyi topikban kb. 1000x le lett írva...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7303 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 16:04:40 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.05.24 vasárnap, 12:12:50
Valami nagyon nem kóser... 3/4 tankot mentem el és tankoltam vissza, computer szerinti fogyasztás 5.3, de a tankolás utáni 6.43
ásd el, gyújtsd fel. ez van.
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7304 Dátum:
2015.06.02 kedd, 12:42:15 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.06.01 hétfő, 16:04:40
ásd el, gyújtsd fel. ez van.
Jobbat tudok, a kúton csak az 5.3 után fizetek!
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7305 Dátum:
2015.06.03 szerda, 23:55:41 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.06.02 kedd, 12:42:15
Jobbat tudok, a kúton csak az 5.3 után fizetek!
értelek, de nem a te autód adja a naftát, hanem a kútfej. tehát az mindegy hogy te mit mérsz.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7306 Dátum:
2015.06.04 csütörtök, 10:18:05 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.05.21 csütörtök, 11:56:40
Nekem pont 18. tdci-m van.
eddig minden szuper volt, most kezdi megadni magát a kettős.
300 eFt szakszervízben.
De ezt sufniban nem nagyon lehet megcsinálni rendesen szerintem.
Ha ebbe minden benne van akkor nem veszélyes az ár, de szerintem ez csak az alkatrész ára. Amúgy meg teljesen felesleges márkaszervizben szereltetni(kivéve ha meg garis, és akinek van jó kedvezmenye) arany áron van minden, szakertelem meg 0.
Pl olajcsere kb 60- és ez van benne: olaj olajszuro és rezalatet.
Ugyanez privátban, hozott alkatresszel: minden szűrő,gázolaj is+olaj+munkadij 27- es minőségi cuccokkal, mindenről számla, könyvbe bepecsetelve.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.06.04 csütörtök, 10:20:55 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
majozo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7307 Dátum:
2015.06.05 péntek, 12:22:32 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.01.08 csütörtök, 11:16:59
4 éve olvasom a fórumot, és használom az autóm, DPF problémáról keveset hallottam. EGR szeleppel sem szokott önmagában gond lenni. Többen, köztük én is egy lemezzel lezártam a bemenő oldalát, így maga az EGR szelep dolgozik, de füstöt nem kap, ergo nem is koszosodik el. Bár az elkokszolódás sem jellemző, csak vékony koromréteg kerül rá.
Ami gyakoribb probléma, hogy a turbót vezérlő vákuumszelep mechanikus része elkopik, ezáltal a teljesítménye gyengül, ezzel párhuzamosan a turbó geometria is idővel kokszolódik, ami egy lassabb turbónyomás felépüléshez , később rángatáshoz, hullámzó gyorsuláshoz fog vezetni.
Cseréjével legtöbb esetben azonnali változással az autó dinamikusabb, élvezhetőbb lesz. Én kimondottan ajánlom ennek a cseréjét, nem biztos hogy érdemes megvárni a hullámzó gyorsulást. Sőt az ember nem is veszi észre a köztes állapotot, hiszen "megszokja" az autó dinamizmusát.
Hy!
Nekem mostanában ezt a jelenséget vettem észre!2000 fordulat körül rángatást veszek észre, e feletti hullámzó gyorsulás figyelhető meg.
Akkor itt most a pierburg szelepet kell kicserélni, ha jól értem?A turbóhoz tartozót kb fél éve cseréltem ki, mert fhingorászott most még nem halottam.Valamikor a leállítás nem olyan finoman történik hanem egyből és berázza a kasznit, lehet itt is cserélni kéne a pierburg szelep.
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv:
MZ
Naplózva
2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7308 Dátum:
2015.06.05 péntek, 14:11:50 »
Idézetet írta: majozo - 2015.06.05 péntek, 12:22:32
Hy!
Nekem mostanában ezt a jelenséget vettem észre!2000 fordulat körül rángatást veszek észre, e feletti hullámzó gyorsulás figyelhető meg.
Akkor itt most a pierburg szelepet kell kicserélni, ha jól értem?A turbóhoz tartozót kb fél éve cseréltem ki, mert fhingorászott most még nem halottam.Valamikor a leállítás nem olyan finoman történik hanem egyből és berázza a kasznit, lehet itt is cserélni kéne a pierburg szelep.
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv:
MZ
Sziasztok!
Többen írtak már itt a fórumon a hullámzó gyorsulásról. Nekem is volt anno, sajnos a szelep cseréje nem oldotta meg. Turbó geometria tisztítás után lett csak jó. Ettől függetlenül olcsóbb dolog egy új szelepet venni, köze is lehet hozzá, de nem biztos, hogy ez lesz a végleges megoldás.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
majozo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7309 Dátum:
2015.06.05 péntek, 17:52:33 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.06.05 péntek, 14:11:50
Sziasztok!
Többen írtak már itt a fórumon a hullámzó gyorsulásról. Nekem is volt anno, sajnos a szelep cseréje nem oldotta meg. Turbó geometria tisztítás után lett csak jó. Ettől függetlenül olcsóbb dolog egy új szelepet venni, köze is lehet hozzá, de nem biztos, hogy ez lesz a végleges megoldás.
Hy!
Kb miben fáj egy ilyen művelet? És hogyan zajlik le?
Naplózva
2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7310 Dátum:
2015.06.05 péntek, 18:51:38 »
Idézetet írta: majozo - 2015.06.05 péntek, 17:52:33
Hy!
Kb miben fáj egy ilyen művelet? És hogyan zajlik le?
Le kell venni a turbót, majd szétszedni és kitisztítani. Igényes autószerelőt kíván, nem mindenki szeret ilyennel foglalkozni. Lehet turbós céggel, aki szervizt is vállal, jobban jársz. Szerintem reális áron 10-20ezer Ft.
De előtte mindenképp próbáld meg egy másik szeleppel.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Levixen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7311 Dátum:
2015.06.17 szerda, 20:33:42 »
Hahó!
Mk 4 2 TDCi 96 Kw-os motorral szerelt kombim engine mailfunkcion hibakódot küld egy hete, leállítás után törli, majd újra előjön. A szervíz kiolvasta a hibát, kitörölte, valami elektromos csatlakozó hibára gondolnak, de javítás nem történt.
Most megint csinálja, ESP is világít, rángat, teljesítmény nuku.
Ha ez nincs gyönyörűen húz, nem füstöl, megy ráadásul városban eszik 6 litert.
Ötletek? Évjárat 2007 11. hó. Előre is köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7312 Dátum:
2015.06.17 szerda, 20:40:28 »
Idézetet írta: Levixen - 2015.06.17 szerda, 20:33:42
Hahó!
Mk 4 2 TDCi 96 Kw-os motorral szerelt kombim engine mailfunkcion hibakódot küld egy hete, leállítás után törli, majd újra előjön. A szervíz kiolvasta a hibát, kitörölte, valami elektromos csatlakozó hibára gondolnak, de javítás nem történt.
Most megint csinálja, ESP is világít, rángat, teljesítmény nuku.
Ha ez nincs gyönyörűen húz, nem füstöl, megy ráadásul városban eszik 6 litert.
Ötletek? Évjárat 2007 11. hó. Előre is köszi
vészüzem.továbbra is hibakódolvasás.valszeg valamelyik érzékelő kontakthibás lehet,pl a MAP.....de van saját hibakódja.és az esp-nek is.
sokan tudnak esetleg neked ingyendiagban segíteni,ha megírod merre mozogsz a verdával.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sbalazs1
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7313 Dátum:
2015.06.18 csütörtök, 21:32:58 »
Idézetet írta: Habell - 2015.05.22 péntek, 19:16:08
220 körül meg van alkatrész attól függ milyen márkákból meg honnan van. Mindenkinek van kedvezménye különböző helyekről, a szerelőnek biztos van. Nekem munkadíj nem volt több 20ezernél. Nem szakszerviz semmiképp! Nagyon drágák szerintem. A kettős tömegű csere meg volt nekem egy fél napos meló volt a szerelőnek, valami vezetéket valószínű sikerült megsérteni amivel később volt gondom azért... de ettől még nem bántam meg, hogy nem ford szervizbe vittem.
( Ford Szervizben klíma miatt voltam kétszer, 2.000 Ft volt a feltöltés, a munkadíj 9500 Ft. fél órára egy órás munkadíj. Másik alkalom az kb. 500 ft volt ami klíma gázt beletettek, meg ugyan ennyi munkadíj 9500 Ft. )
wnyem is 1.8 tdci csak nekem 122 000 km van benne (valós)
nekem kb 170 eFT-ból megvolt mindennel egyutt, na nem szakszervíz de azóta semmi gond nem volt.
bárdy-ból jött jutányosan az alkatrészek nagy része, Sachs kettőstöm. lendkerék stb (Ford beszállító) a többi meg Ford volt. persze számla nélkül.ja és minden 2 nap alatt, onnantól kezdve hogy félreálltam a rakparton, amikor becsörömpölt másodszorra
(elsőre pár nappal korábban nem vettem komolyan mert elhallgatott teljesen)
Naplózva
semeteri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7314 Dátum:
2015.06.21 vasárnap, 15:14:23 »
Sziasztok segítsetek pls ,mi a különbség a 116 le és a 140 le motor között ,és hogy lehet e 140 le csinálni a kisebböl?
Most állok vásárlás elött és olcsóbban kapnám meg a kisebbet ha meglehet csinálni 140 le re akkor azt venném meg. Köszi.
Naplózva
sbalazs1
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7315 Dátum:
2015.06.22 hétfő, 13:59:41 »
nem egy nagy tétel kb 12 000 Ft+ munkadíj költségen az izzítóköteg volt cserélve a kocsiba kb 1 éve (teljesen elnyíródott, a ford szervízben nem is értették, hogy indult a kocsi, meg nem lett nagyobb baj, gondolom a motortér kigyulladására gondolhattak) most már megint néha égett por szagot érzek az utastérben...
ezek tényleg ilyen hamar elfáradnak?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7316 Dátum:
2015.06.22 hétfő, 14:01:26 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.06.22 hétfő, 13:59:41
nem egy nagy tétel kb 12 000 Ft+ munkadíj költségen az izzítóköteg volt cserélve a kocsiba kb 1 éve (teljesen elnyíródott, a ford szervízben nem is értették, hogy indult a kocsi, meg nem lett nagyobb baj, gondolom a motortér kigyulladására gondolhattak) most már megint néha égett por szagot érzek az utastérben...
ezek tényleg ilyen hamar elfáradnak?
én még nem is hallottam ilyenről.
Nem inkább valami nyest segített neked elfogyasztani a szigetelést,aztán odaérve testre meg jól elégett a maradék?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7317 Dátum:
2015.06.23 kedd, 15:00:00 »
Sziasztok!
180 000 km-nél járok, kéne cserélni vezérmű szíjat és láncot + egy olajcsere sem ártana.
1. Kihez vigyem? Márkaszerviz drága, de értenek hozzá, van olyan budapesti szerviz, ami elfogadható árú és látott már MK4 1,8 dizel vezérmű láncot és szíjat?
2. Tudja valaki a szíj, lánc, görgő és egyéb cserélendő alkatrészek eredeti gyártóit?
Köszi előre is a segítséget.
Üdv.:
med.
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7318 Dátum:
2015.06.23 kedd, 15:11:27 »
Idézetet írta: Levixen - 2015.06.17 szerda, 20:33:42
Hahó!
Mk 4 2 TDCi 96 Kw-os motorral szerelt kombim engine mailfunkcion hibakódot küld egy hete, leállítás után törli, majd újra előjön. A szervíz kiolvasta a hibát, kitörölte, valami elektromos csatlakozó hibára gondolnak, de javítás nem történt.
Most megint csinálja, ESP is világít, rángat, teljesítmény nuku.
Ha ez nincs gyönyörűen húz, nem füstöl, megy ráadásul városban eszik 6 litert.
Ötletek? Évjárat 2007 11. hó. Előre is köszi
Nekem ugyan ez a jelenség volt intenzív gyorsítás esetén (rántásra csak annyira emlékszem, hogy leszabályoz 2000-alá)
Az eltömődött a gázolaj szűrő cseréje megoldott a problémát.
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Laci99
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7319 Dátum:
2015.06.23 kedd, 17:32:41 »
Sziasztok! A kérdésem a következő lenne. Autópályáról lehajtás közben megállt a motor, lámpák kigyulladtak,stb újraindítottam azóta minden rendben. Visszaolvastam a topikban és láttam,hogy többeknek volt már ugyanez a jelenség,de megoldást nem találtam, ha valaki tudja legyen szíves ossza meg.
Naplózva
2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7320 Dátum:
2015.06.23 kedd, 19:04:23 »
Idézetet írta: Laci99 - 2015.06.23 kedd, 17:32:41
Sziasztok! A kérdésem a következő lenne. Autópályáról lehajtás közben megállt a motor, lámpák kigyulladtak,stb újraindítottam azóta minden rendben. Visszaolvastam a topikban és láttam,hogy többeknek volt már ugyanez a jelenség,de megoldást nem találtam, ha valaki tudja legyen szíves ossza meg.
hibatárolót kell olvastatni.okozhatta elektromos probléma(jeladók pl).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laci99
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7321 Dátum:
2015.06.23 kedd, 20:12:37 »
Idézetet írta: alf - 2015.06.23 kedd, 19:04:23
hibatárolót kell olvastatni.okozhatta elektromos probléma(jeladók pl).
olvastam, turbó hiba volt benne átlépte a tanult határt "A"pozició,de ez már tavaly is volt és erre nem állt le.
Naplózva
2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
Laci99
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7322 Dátum:
2015.06.23 kedd, 20:27:11 »
Idézetet írta: alf - 2015.06.23 kedd, 19:04:23
hibatárolót kell olvastatni.okozhatta elektromos probléma(jeladók pl).
valami ilyesmi:
===DTC P003A:16-68===
Code: P003A - Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit
Additional Fault Symptom:
- Circuit Voltage Below Threshold
Status:
- DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Powertrain Control Module===END DTC P003A:16-68===
Naplózva
2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7323 Dátum:
2015.06.23 kedd, 21:25:47 »
Idézetet írta: Laci99 - 2015.06.23 kedd, 20:27:11
valami ilyesmi:
===DTC P003A:16-68===
Code: P003A - Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit
Additional Fault Symptom:
- Circuit Voltage Below Threshold
Status:
- DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Powertrain Control Module===END DTC P003A:16-68===
ilyen hibát okozhat egy rossz vagy szakadt-kontakthibás MAP szenzor is.csak annak lennie kéne saját hibakódjának.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laci99
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7324 Dátum:
2015.06.24 szerda, 06:40:01 »
Idézetet írta: alf - 2015.06.23 kedd, 21:25:47
ilyen hibát okozhat egy rossz vagy szakadt-kontakthibás MAP szenzor is.csak annak lennie kéne saját hibakódjának.....
Ez a hiba nem lehet a turbó geometriát működtető vákum szeleptől ha beragad, mert az már régóta adja leállításkor a fingó hangot.
Naplózva
2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7325 Dátum:
2015.06.24 szerda, 06:48:56 »
én a benzines után,mint első dízeles,még mindig nem szoktam meg ennek viselkedését.úgyfest ki is "nőttem" ezt a teljesítményt. rohadtul szokatlan a turbólyuk,vagy váltáskor a "motor hezitálása".
pedig rendben a kocsi.
ellenben régi totalcaros tesztnek igazat adok,prémium dízeltől semmi nem változott.valahogy placebo sincs,hogy más lenne
ellenben a vegyes fogyasztásom 6,5. elég hajtós hétvégén.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7326 Dátum:
2015.06.24 szerda, 06:54:06 »
Idézetet írta: Laci99 - 2015.06.24 szerda, 06:40:01
Ez a hiba nem lehet a turbó geometriát működtető vákum szeleptől ha beragad, mert az már régóta adja leállításkor a fingó hangot.
lehet.szedd szét,öblítsd ki féktisztítóval.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7327 Dátum:
2015.06.24 szerda, 09:44:55 »
Idézetet írta: medvegyev - 2015.06.23 kedd, 15:00:00
Sziasztok!
180 000 km-nél járok, kéne cserélni vezérmű szíjat és láncot + egy olajcsere sem ártana.
1. Kihez vigyem? Márkaszerviz drága, de értenek hozzá, van olyan budapesti szerviz, ami elfogadható árú és látott már MK4 1,8 dizel vezérmű láncot és szíjat?
2. Tudja valaki a szíj, lánc, görgő és egyéb cserélendő alkatrészek eredeti gyártóit?
Köszi előre is a segítséget.
Üdv.:
med.
Cromax 2.0-s dízelt biztosan látott, mert kb 2 hónapja cseréltettem a vezérlést biztos ami biztos alapon.
Nekem SKF került bele, gyári beszállító és barátibb ára van, mint a Ford emblémásnak.
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7328 Dátum:
2015.06.24 szerda, 12:00:54 »
Idézetet írta: Patek - 2015.06.24 szerda, 09:44:55
Cromax 2.0-s dízelt biztosan látott, mert kb 2 hónapja cseréltettem a vezérlést biztos ami biztos alapon.
Nekem SKF került bele, gyári beszállító és barátibb ára van, mint a Ford emblémásnak.
Vezérlést 200e-re írják elő ugye? Amúgy a 2.0 TDCI az láncos vagy szíjas?
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7329 Dátum:
2015.06.24 szerda, 14:23:55 »
Idézetet írta: Laci99 - 2015.06.24 szerda, 06:40:01
Ez a hiba nem lehet a turbó geometriát működtető vákum szeleptől ha beragad, mert az már régóta adja leállításkor a fingó hangot.
Akkor már illett volna annak utána nézni, vagy cserélni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7330 Dátum:
2015.06.24 szerda, 14:48:02 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.06.24 szerda, 12:00:54
Vezérlést 200e-re írják elő ugye? Amúgy a 2.0 TDCI az láncos vagy szíjas?
1.8-asnál
A márkaszerviz: 180 000 km
B márkaszerviz: 200 000 km
Kocsiban a füzet ha jól emlékszem 180 000 km
FordETis online: 200 000 km
Külföldi fórumok: 125 000 mérföld
Láncra azt írják a fórumok, hogy nem kell cserélni 99.99%-ban soha. Azt i sírják, hogy a régebbi motorokban sem kellett cserélni.
Akkor most mi van?
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7331 Dátum:
2015.06.24 szerda, 15:04:15 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.06.24 szerda, 12:00:54
Vezérlést 200e-re írják elő ugye? Amúgy a 2.0 TDCI az láncos vagy szíjas?
200-ra írják, én 140-nél cseréltem (biztos, ami biztos, mivel németből jött az autó, hátha mégsem jól szerepel a szervizes rendszerekben a km állás
)
A 2.0 az szíjas. És vízpumpával egyben van a csere
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
sbalazs1
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7332 Dátum:
2015.06.25 csütörtök, 15:26:14 »
Idézetet írta: alf - 2015.06.22 hétfő, 14:01:26
én még nem is hallottam ilyenről.
Nem inkább valami nyest segített neked elfogyasztani a szigetelést,aztán odaérve testre meg jól elégett a maradék?
az a baj, hogy nyest is lehet mert ahol lakom ott járkál egy a kertben DE
állítólag magától is megfoshat, ezt Ford márka is említette de akinek jobban hiszek újabban, a Cromax is ráerősített.
igaz, hogy az izziótkábel elfáradása miatt kigyulladhat a motortér?
mivel ma is éreztem szagot így jobb lenne elvinnem megnézetni mielőtt kigyulladok az úton?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7333 Dátum:
2015.06.25 csütörtök, 16:16:02 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.06.25 csütörtök, 15:26:14
az a baj, hogy nyest is lehet mert ahol lakom ott járkál egy a kertben DE
állítólag magától is megfoshat, ezt Ford márka is említette de akinek jobban hiszek újabban, a Cromax is ráerősített.
igaz, hogy az izziótkábel elfáradása miatt kigyulladhat a motortér?
mivel ma is éreztem szagot így jobb lenne elvinnem megnézetni mielőtt kigyulladok az úton?
Kigyulladhat a DPF miatt is az autó...
https://www.youtube.com/watch?v=MZ_ZhePqjE4
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
sbalazs1
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7334 Dátum:
2015.06.25 csütörtök, 16:42:12 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.06.25 csütörtök, 16:16:02
Kigyulladhat a DPF miatt is az autó...
https://www.youtube.com/watch?v=MZ_ZhePqjE4
hál' Isten a mostani kocsimban nincs részecskeszűrő
de akkor lehet a következőben sem lesz...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7335 Dátum:
2015.06.25 csütörtök, 16:43:27 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.06.25 csütörtök, 16:16:02
Kigyulladhat a DPF miatt is az autó...
https://www.youtube.com/watch?v=MZ_ZhePqjE4
azért nem kell mindent elhinni
főleg nem ennek a bandának
nagyon jó videóik vannak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7336 Dátum:
2015.06.25 csütörtök, 22:06:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.06.25 csütörtök, 16:43:27
azért nem kell mindent elhinni
főleg nem ennek a bandának
nagyon jó videóik vannak
Annyira nem hihetetlen, de ilyet még nem hallottam, hogy a dpf miatt gyulladna ki az autó, pedig tudjuk hány fokra hevül az fel.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7337 Dátum:
2015.06.26 péntek, 11:19:19 »
Idézetet írta: medvegyev - 2015.06.23 kedd, 15:00:00
Sziasztok!
180 000 km-nél járok, kéne cserélni vezérmű szíjat és láncot + egy olajcsere sem ártana.
1. Kihez vigyem? Márkaszerviz drága, de értenek hozzá, van olyan budapesti szerviz, ami elfogadható árú és látott már MK4 1,8 dizel vezérmű láncot és szíjat?
2. Tudja valaki a szíj, lánc, görgő és egyéb cserélendő alkatrészek eredeti gyártóit?
Köszi előre is a segítséget.
Üdv.:
med.
gates cuccot vegyél, az jó. vagy gyári (asszem az is gates)
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7338 Dátum:
2015.06.26 péntek, 11:22:22 »
Idézetet írta: medvegyev - 2015.06.24 szerda, 14:48:02
1.8-asnál
A márkaszerviz: 180 000 km
B márkaszerviz: 200 000 km
Kocsiban a füzet ha jól emlékszem 180 000 km
FordETis online: 200 000 km
Külföldi fórumok: 125 000 mérföld
Láncra azt írják a fórumok, hogy nem kell cserélni 99.99%-ban soha. Azt i sírják, hogy a régebbi motorokban sem kellett cserélni.
Akkor most mi van?
belsőnél 200e km vagy 10 év.
külsőnél 120e. (inkább 100e)
1,8-ban nincs lánc, minden szíjas.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7339 Dátum:
2015.06.26 péntek, 13:13:31 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.06.26 péntek, 11:22:22
belsőnél 200e km vagy 10 év.
külsőnél 120e. (inkább 100e)
1,8-ban nincs lánc, minden szíjas.
De van benne, kombinált láncos vezérlése van amit szintén a ford szerint cserélni kell a szíjakkal együtt jó drágán...
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7340 Dátum:
2015.06.26 péntek, 16:01:45 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.06.26 péntek, 13:13:31
De van benne, kombinált láncos vezérlése van amit szintén a ford szerint cserélni kell a szíjakkal együtt jó drágán...
Köszi mindenkinek a válaszokat, elkezdek spórolni mert vannak árak:
Vezérműlánc:
Mondeo MK4 2007.02-2007.10 Lánc:
https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120450000-lanc/120450204-vezermulanc-keszlet/5633-vezermulanc-ford-1_8tdci
75-105eFt
Vezérműlánc fedél tömítő:
?
Vezérműszíj:
https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/5288-vezermuszij-szett-ford-fiesta-1999-2001-focus-1998-2005
11-24eFt
Hosszbordászíj
5-10eFt
Kinti fórumokon nem nagyon akarnak táncot cserélni:
http://www.talkford.com/community/topic/197429-18-tdci-chain-belt-replacement-need-a-100-conclusive-answer/
Ebben a videóban átcserélgetik a szíjasat láncosra, elég jó történet:
https://www.youtube.com/watch?v=goxwu9EzjiY
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7341 Dátum:
2015.06.26 péntek, 18:07:32 »
Idézetet írta: medvegyev - 2015.06.26 péntek, 16:01:45
Köszi mindenkinek a válaszokat, elkezdek spórolni mert vannak árak:
Vezérműlánc:
Mondeo MK4 2007.02-2007.10 Lánc:
https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120450000-lanc/120450204-vezermulanc-keszlet/5633-vezermulanc-ford-1_8tdci
75-105eFt
Vezérműlánc fedél tömítő:
?
Vezérműszíj:
https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/5288-vezermuszij-szett-ford-fiesta-1999-2001-focus-1998-2005
11-24eFt
Hosszbordászíj
5-10eFt
Kinti fórumokon nem nagyon akarnak táncot cserélni:
http://www.talkford.com/community/topic/197429-18-tdci-chain-belt-replacement-need-a-100-conclusive-answer/
Ebben a videóban átcserélgetik a szíjasat láncosra, elég jó történet:
https://www.youtube.com/watch?v=goxwu9EzjiY
rossz helyen keresgélsz!
pl vez készlet 53-66ig.
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_iv_ba7_2007_03/22510/auto_motor_alkatreszek_tomitesek/vezermulanc_keszlet/osszes_termek/-_1
vez szíj készlet 9-12ig vagy 8 féle:
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_iv_ba7_2007_03/22510/szijhajtas/vezermuszij_keszlet/osszes_termek/-_1
«
Utoljára szerkesztve: 2015.06.26 péntek, 18:10:21 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7342 Dátum:
2015.06.30 kedd, 09:08:09 »
Idézetet írta: alf - 2015.06.26 péntek, 18:07:32
rossz helyen keresgélsz!
pl vez készlet 53-66ig.
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_iv_ba7_2007_03/22510/auto_motor_alkatreszek_tomitesek/vezermulanc_keszlet/osszes_termek/-_1
vez szíj készlet 9-12ig vagy 8 féle:
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_iv_ba7_2007_03/22510/szijhajtas/vezermuszij_keszlet/osszes_termek/-_1
Köszi így már barátibb.
Közben kaptam alkatrészeket a 180 000-es szervizhez.
7L Ford Formula F 5w30 (ha jól nézem csak 6L kell az olajszűrővel együtt is)
1db EuroGielle carbon pollen szűrő
1db Filtron Légszűrő
1db Mahle olajszűrő
20 500Ft-t vágták hozzám, remélem jó árak.
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7343 Dátum:
2015.07.02 csütörtök, 21:32:37 »
1.8 MK4 légszűrő FoMoCo = Mann
Pollenszűrő olyan koszos volt, hogy nem tudtam leolvasni.
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7344 Dátum:
2015.07.02 csütörtök, 21:33:15 »
Idézetet írta: medvegyev - 2015.07.02 csütörtök, 21:32:37
1.8 MK4 légszűrő FoMoCo = Mann
Pollenszűrő olyan koszos volt, hogy nem tudtam leolvasni.
az is az.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7345 Dátum:
2015.07.03 péntek, 10:56:37 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.02 csütörtök, 21:33:15
az is az.
Köszi, cseréje élmény volt.
Mondjuk 10 perc alatt megvolt.
Nem a legjobb videó de, használható:
https://www.youtube.com/watch?v=fshS-1blDfQ
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7346 Dátum:
2015.07.05 vasárnap, 18:58:41 »
Sziasztok,
Pár hónapja lettem tulaja egy Mk4 mondeo 2.0TDCi-nek, melyről az első márkazszervízelés során kiderült, hogy az EGR szelepe ki van kötve.
Sajnos nem tudtam túl sok mindent megtudni az előéletéről, igy nem tudom pontosan mikor történhetett - német import használtautó, az órában 150000km-el érkezett, ezt természetesem lehet fentartással fogadni.
Annyit szeretnék megtudni, hogy ha EGR nélkül használom akkor milyen következményei lehetnek a motorra nézve azon felül, hogy jobban szennyezi a környezetet, mert ugye több nitrogén oxidot pöfékel ki?
Sajnos egy új gyári szelep 150ezer huf + szerelés bár nem lett megbontva és belenézve hogy kell e cserélni vagy csak eltömődött és nem akarta rendbehozni a korábbi gazdája. A neten keresgéltem és találtam DELPHI márkájú szelepet(nem használt), de a nem gyári alkatrészekhez nincs bizadalmam - bár még rossz talapsztalatom sem volt mert ez az első autóm.
Előre is köszönöettel
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7347 Dátum:
2015.07.05 vasárnap, 19:12:09 »
Idézetet írta: Breaker - 2015.07.05 vasárnap, 18:58:41
Sziasztok,
Pár hónapja lettem tulaja egy Mk4 mondeo 2.0TDCi-nek, melyről az első márkazszervízelés során kiderült, hogy az EGR szelepe ki van kötve.
Sajnos nem tudtam túl sok mindent megtudni az előéletéről, igy nem tudom pontosan mikor történhetett - német import használtautó, az órában 150000km-el érkezett, ezt természetesem lehet fentartással fogadni.
Annyit szeretnék megtudni, hogy ha EGR nélkül használom akkor milyen következményei lehetnek a motorra nézve azon felül, hogy jobban szennyezi a környezetet, mert ugye több nitrogén oxidot pöfékel ki?
Sajnos egy új gyári szelep 150ezer huf + szerelés bár nem lett megbontva és belenézve hogy kell e cserélni vagy csak eltömődött és nem akarta rendbehozni a korábbi gazdája. A neten keresgéltem és találtam DELPHI márkájú szelepet(nem használt), de a nem gyári alkatrészekhez nincs bizadalmam - bár még rossz talapsztalatom sem volt mert ez az első autóm.
Előre is köszönöettel
Breaker
Milyen módon van kikötve a szelep? Maga fizikálisan sincs a helyén?? Legtöbben lefalazzák egy lemezzel, de maga a szelep a helyén van és "működik", csak épp a kormot nem kapja meg. Közte én is így járok már több éve. Tisztább a szívótorok, műszaki vizsgán így is könnyedén átmegy.
Gyárilag is Delphi szelep van, az hogy milyen dobozban van, teljesen mindegy.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7348 Dátum:
2015.07.06 hétfő, 09:23:54 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.07.05 vasárnap, 19:12:09
Milyen módon van kikötve a szelep? Maga fizikálisan sincs a helyén?? Legtöbben lefalazzák egy lemezzel, de maga a szelep a helyén van és "működik", csak épp a kormot nem kapja meg. Közte én is így járok már több éve. Tisztább a szívótorok, műszaki vizsgán így is könnyedén átmegy.
Gyárilag is Delphi szelep van, az hogy milyen dobozban van, teljesen mindegy.
Szia,
Fizikailag van kikötve a szelep, tehát a cső (kisebb átmérőjű) le van csavarva a szelepről és szabadon lifegne, de oda lett gyorskötözve a vázhoz (bal fölső résznél a motortérben). Annak örülök hogyha évekig lehet vele menni, bár tényleg nem sajnálnám rá az összeget hogyha ezzel kárt csinálok más alkatrésznek. Hogyha gyárilag is delphit raknak bele akkor viszont hajlanék rá igy.
Köszi
Üdv
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7349 Dátum:
2015.07.06 hétfő, 22:56:09 »
Kezd jelentkezni a hullámzó gyorsulás nekem is leginkább ebbe a nagy melegbe meg pályán ha oda lépek neki eléggé idegesítő jelenség olyankor visszább kell venni a gázt és megjavul. Egyik pierburg szelep már cserélve volt pár hónapja. Cseréljem a másikat is? Akkor a belsőt cseréltem a külső maradt a gyári.
Ha Turbo Geometria a gond azt hogyan lehet orvosolni? Turbot le kell venni azt kitakarítani a geometria szabályzót?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Oldalak:
1
...
140
141
142
143
144
145
146
[
147
]
148
149
150
151
152
153
154
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ