Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 23:16:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
143
144
145
146
147
148
149
[
150
]
151
152
153
154
155
156
157
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5264478 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7450 Dátum:
2015.07.24 péntek, 17:18:38 »
Idézetet írta: majozo - 2015.07.24 péntek, 09:44:41
Hy!
Tegnap megjött a DPF nyomásszenzor meg az olaj szűrővel együtt.
Ma kicserélem őket.
A szenzort kell resetelni csak, ha jó olvastam googles fordítások jóvoltából fordscennel. Akku sarut is érdemes ilyenkor leszedni?.Ehhez kellene egy kis segítség a menetéhez.A programot már letöltöttem!
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv:
MZ
mindenképpen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7451 Dátum:
2015.07.24 péntek, 23:39:00 »
Idézetet írta: BT - 2015.07.24 péntek, 08:59:32
Sajnos a cooler sarka meg szokott repedni... De reméljük nálad nem ez van...
csak úgy, magától?
Asszem kénytelen leszek töltőnyomás logot csinálni....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7452 Dátum:
2015.07.24 péntek, 23:39:59 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.24 péntek, 09:12:29
a második képen az érzékelőtől folyik az olaj.egy kis "Ó" gyűrűt kell rajta cserélni,kb 10ft.....csak Vitont vegyél.
miért kell egyébként a folytószelep rá? Az Mk3 is megvolt nélküle. Nem lehet kivenni?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7453 Dátum:
2015.07.25 szombat, 09:37:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.07.24 péntek, 23:39:59
miért kell egyébként a folytószelep rá? Az Mk3 is megvolt nélküle. Nem lehet kivenni?
mert ez nem ford,hanem psa.
de a kis Ó gyűrű nem tétel.nekem is folyatott.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7454 Dátum:
2015.07.31 péntek, 20:34:39 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.25 szombat, 09:37:16
mert ez nem ford,hanem psa.
de a kis Ó gyűrű nem tétel.nekem is folyatott.....
Sziasztok!
10.000 km-enként cseréltetek olajat az autómban. Utóbbi olajcserekor már észrevettük, hogy egy-két menetdarabot kihozott a csavar az olajteknőből. A mostani olajcserekor, azonban levetettem a kartert is. Láss csodát, alig volt már bent ép menet. Meghúztuk a csavart, a maradék menetet is simán kihozta...
Fémipari cégnél dolgozom, felfúrták M16-ra, új menet és új csavar került bele.
Ezzel azt akarom mondani, hogy OLAJ-cserekor, ajánlatos az O-gyűrűs réz alátétet is cserélni. (C-profil) Szégyen, de a győri CROMAX-nál nem volt ilyen raktáron, csak rendelésre.... talán mert ilyen gyakran keresik. Ez az alátét csak egyszer használatos, s pont az a lényege, hogy kis meghúzási erővel tökéletesen tömítsen. Enyémnél is sima réz alátét volt, amit már számtalanszor meghúztak, ez okozhatta a menet tönkremenetelét. Az olajteknő aluminium, a csavar viszont acél...
Bárdi-Autónál kapható ilyen alátétet, 72 Ft/db-áron. Aki olajat cserél/cseréltet érdemes magával vinni új tömítést
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7455 Dátum:
2015.07.31 péntek, 20:48:04 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.07.31 péntek, 20:34:39
Sziasztok!
10.000 km-enként cseréltetek olajat az autómban. Utóbbi olajcserekor már észrevettük, hogy egy-két menetdarabot kihozott a csavar az olajteknőből. A mostani olajcserekor, azonban levetettem a kartert is. Láss csodát, alig volt már bent ép menet. Meghúztuk a csavart, a maradék menetet is simán kihozta...
Fémipari cégnél dolgozom, felfúrták M16-ra, új menet és új csavar került bele.
Ezzel azt akarom mondani, hogy OLAJ-cserekor, ajánlatos az O-gyűrűs réz alátétet is cserélni. (C-profil) Szégyen, de a győri CROMAX-nál nem volt ilyen raktáron, csak rendelésre.... talán mert ilyen gyakran keresik. Ez az alátét csak egyszer használatos, s pont az a lényege, hogy kis meghúzási erővel tökéletesen tömítsen. Enyémnél is sima réz alátét volt, amit már számtalanszor meghúztak, ez okozhatta a menet tönkremenetelét. Az olajteknő aluminium, a csavar viszont acél...
Bárdi-Autónál kapható ilyen alátétet, 72 Ft/db-áron. Aki olajat cserél/cseréltet érdemes magával vinni új tömítést
Az alátétet alap hogy cserélni kell sőt a csavart se árt bizonyos időközönként.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7456 Dátum:
2015.07.31 péntek, 23:46:18 »
Hm...Pont erről leveleztünk a múltkor ....Nekem még hátravan a menetvágás. Akkor Te levetted a teknőt hozzá?
Idézetet írta: mondeofan - 2015.07.31 péntek, 20:34:39
Sziasztok!
10.000 km-enként cseréltetek olajat az autómban. Utóbbi olajcserekor már észrevettük, hogy egy-két menetdarabot kihozott a csavar az olajteknőből. A mostani olajcserekor, azonban levetettem a kartert is. Láss csodát, alig volt már bent ép menet. Meghúztuk a csavart, a maradék menetet is simán kihozta...
Fémipari cégnél dolgozom, felfúrták M16-ra, új menet és új csavar került bele.
Ezzel azt akarom mondani, hogy OLAJ-cserekor, ajánlatos az O-gyűrűs réz alátétet is cserélni. (C-profil) Szégyen, de a győri CROMAX-nál nem volt ilyen raktáron, csak rendelésre.... talán mert ilyen gyakran keresik. Ez az alátét csak egyszer használatos, s pont az a lényege, hogy kis meghúzási erővel tökéletesen tömítsen. Enyémnél is sima réz alátét volt, amit már számtalanszor meghúztak, ez okozhatta a menet tönkremenetelét. Az olajteknő aluminium, a csavar viszont acél...
Bárdi-Autónál kapható ilyen alátétet, 72 Ft/db-áron. Aki olajat cserél/cseréltet érdemes magával vinni új tömítést
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7457 Dátum:
2015.08.01 szombat, 14:58:08 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.07.31 péntek, 23:46:18
Hm...Pont erről leveleztünk a múltkor ....Nekem még hátravan a menetvágás. Akkor Te levetted a teknőt hozzá?
Levettem. Nem bonyolult, körbe imbusz fejű csavarok fogják. Nincs tömítés, hanem PASZTA kell hozzá. Gyári M14x1,5 menet, most az új M16x1,5 lett.
A teknő levétele nélkül, nem javaslom a menetfúrást, javítást, a bekerülő forgácsok miatt.
Nekem csak az volt furcsa, hogy a győri CROMAX-ban nincs ilyen tömítő alátét raktáron.... (csak rendelésre)
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
abonyisza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7458 Dátum:
2015.08.02 vasárnap, 22:11:31 »
Sziasztok!
Gondolom volt már téma a motor tuning, csak nem volt kedvem visszaolvasni ezt a sokat. Az lenne a kérdésem, hogy van valami tapasztalatotok 1.8 tdci 92kw-os motor tuningolása terén? Van olyan, akinek van benne p-box, meg egyáltalán dob-e rajta valamit? Ha igen, hol vettétek? Néztem a racechip.de oldalon meg a powertuning oldalán.
Előre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7459 Dátum:
2015.08.02 vasárnap, 22:16:10 »
Idézetet írta: abonyisza - 2015.08.02 vasárnap, 22:11:31
Sziasztok!
Gondolom volt már téma a motor tuning, csak nem volt kedvem visszaolvasni ezt a sokat. Az lenne a kérdésem, hogy van valami tapasztalatotok 1.8 tdci 92kw-os motor tuningolása terén? Van olyan, akinek van benne p-box, meg egyáltalán dob-e rajta valamit? Ha igen, hol vettétek? Néztem a racechip.de oldalon meg a powertuning oldalán.
Előre is köszi.
motor csere nagyobbra....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7460 Dátum:
2015.08.02 vasárnap, 22:16:40 »
mi a max töltőlevegő nyomás 2.0 TDCI-nél (elvileg 163Le, automata)?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7461 Dátum:
2015.08.02 vasárnap, 22:17:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.08.02 vasárnap, 22:16:40
mi a max töltőlevegő nyomás 2.0 TDCI-nél (elvileg 163Le, automata)?
2,5diaggal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7462 Dátum:
2015.08.02 vasárnap, 22:17:28 »
Idézetet írta: abonyisza - 2015.08.02 vasárnap, 22:11:31
Sziasztok!
Gondolom volt már téma a motor tuning, csak nem volt kedvem visszaolvasni ezt a sokat. Az lenne a kérdésem, hogy van valami tapasztalatotok 1.8 tdci 92kw-os motor tuningolása terén? Van olyan, akinek van benne p-box, meg egyáltalán dob-e rajta valamit? Ha igen, hol vettétek? Néztem a racechip.de oldalon meg a powertuning oldalán.
Előre is köszi.
1.8-al nem nagyon van tapasztalat ilyen téren. Gondolom tuningboxra gondolsz azt sztem ne erőltesd egy chiptuning sokkal jobb megoldás tőle.
Alf: "motor csere nagyobbra...." Mondja ezt az akinek a 2.2-es is tuningolva van.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7463 Dátum:
2015.08.03 hétfő, 08:03:24 »
Idézetet írta: abonyisza - 2015.08.02 vasárnap, 22:11:31
.... Néztem a racechip.de oldalon meg a powertuning oldalán.
...
Tudomásom szerint az összesen annyit tesz, h megemeli a turbónyomást. Annak minden előnyével és hátrányával.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7464 Dátum:
2015.08.03 hétfő, 09:07:26 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.02 vasárnap, 22:17:19
2,5diaggal.
akkor bizony a bilincsek meghúzása ellenére is kifúj valahol... 2,37-et mértem, de akkor már majdnem parketta volt sport módban....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7465 Dátum:
2015.08.03 hétfő, 09:28:32 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.08.03 hétfő, 09:07:26
akkor bizony a bilincsek meghúzása ellenére is kifúj valahol... 2,37-et mértem, de akkor már majdnem parketta volt sport módban....
Valszeg igen nagyon ingadozik nálad a turbo nyomás. Nem érezni hullámzó gyorsulást, rángatást?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7466 Dátum:
2015.08.03 hétfő, 11:45:31 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.03 hétfő, 09:28:32
Valszeg igen nagyon ingadozik nálad a turbo nyomás. Nem érezni hullámzó gyorsulást, rángatást?
automata váltós, úgyhogy az sokat elfed, de nem nagyon (kis terhelésnél 1800körül kicsit tud rángatni)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7467 Dátum:
2015.08.03 hétfő, 19:11:47 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.03 hétfő, 09:28:32
Valszeg igen nagyon ingadozik nálad a turbo nyomás. Nem érezni hullámzó gyorsulást, rángatást?
Miért? Emelkedő fordulatszámhoz (=gyorsítás) tartozik nagyobb turbonyomás, fixhez és csökkenőhöz minimális. Ez a grafikon szerintem ahhoz nem elég részletes, hogy ingadozást lehessen rajta látni...
Naplózva
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7468 Dátum:
2015.08.08 szombat, 15:42:42 »
Sziasztok.
A minap èszrevettem, h a turbóra csatlakozó gumicsö a csatlakozàsnàl enyhèn olajos
Mitöl szivàroghat ott az olaj?
Kezdek aggódni ès felkèszülni egy nagyobb kiadàsra?
Üdv
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7469 Dátum:
2015.08.08 szombat, 15:48:30 »
Idézetet írta: BRoland - 2015.08.08 szombat, 15:42:42
Sziasztok.
A minap èszrevettem, h a turbóra csatlakozó gumicsö a csatlakozàsnàl enyhèn olajos
Mitöl szivàroghat ott az olaj?
Kezdek aggódni ès felkèszülni egy nagyobb kiadàsra?
Üdv
Ez nálam is így van már régóta... Ez inkább egy műanyag cső ahogy láttam, nem tudom milyen tömítés lehet alatta...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7470 Dátum:
2015.08.08 szombat, 15:59:29 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.08.08 szombat, 15:48:30
Ez nálam is így van már régóta... Ez inkább egy műanyag cső ahogy láttam, nem tudom milyen tömítés lehet alatta...
Robbantott ábrán megtudná valaki nézni, hogy itt milyen alkatrészek vannak? (tömítés?) Ahogy láttam, 2 db csavar fogja fel, a szerintem műanyag szívócsövet.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7471 Dátum:
2015.08.08 szombat, 16:01:21 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.08.08 szombat, 15:59:29
Robbantott ábrán megtudná valaki nézni, hogy itt milyen alkatrészek vannak? (tömítés?) Ahogy láttam, 2 db csavar fogja fel, a szerintem műanyag szívócsövet.
Íme a turbó:
http://turboparts1796.com/images/product_images/original_images/760774_1.jpg
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7472 Dátum:
2015.08.08 szombat, 16:13:02 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.08.08 szombat, 15:48:30
Ez nálam is így van már régóta... Ez inkább egy műanyag cső ahogy láttam, nem tudom milyen tömítés lehet alatta...
Ezek szerint ne ilyedjek meg h turbó-felújítàs közeleg???
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7473 Dátum:
2015.08.09 vasárnap, 12:40:45 »
Idézetet írta: BRoland - 2015.08.08 szombat, 16:13:02
Ezek szerint ne ilyedjek meg h turbó-felújítàs közeleg???
Az hogy a szívócsőbe minimális olaj van, az természetes, hiszen a kartergáz vissza van vezetve... Az, hogy valahol ez megjelenik a rendszeren kívül, az nem normális... Én sem szeretem, ha bármi egy picit is olajos, de itt nekem is kezdetek óta ilyen... Fordban még anno kérdeztem, azt mondták, szinte mindegyik ilyen, aztán utána nem is foglalkoztam vele...
Jó lenne egy robbantott ábrán látni, hogy valójában hogy is van ott a csatlakozás. (tömítés van-e esetleg?) Korábban valaki linkelt ide talán orosz nyelvű gyári online alkatrész katalógust. Megvan ez a link vkinek?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7474 Dátum:
2015.08.09 vasárnap, 13:00:28 »
Találtam egy képet, amin látható, hogy szerintem egy "O" gyűrűvel tömít. (zöld szín)
http://kepfeltoltes.hu/view/150809/sz_v_cs_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7475 Dátum:
2015.08.12 szerda, 09:29:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.08.03 hétfő, 09:07:26
akkor bizony a bilincsek meghúzása ellenére is kifúj valahol... 2,37-et mértem, de akkor már majdnem parketta volt sport módban....
Ha esetleg tudna kontroll mérést készíteni a saját 2.0TDCI gépéről, kérem tegye meg. Én forscan-nel csináltam, a grafikonos funkcióval rögzítettem az APP(%), az FRP(kPa), MAP(kPa), RPM (1/min) pid-eket az ECU-ből. Volt a mérésben pár erősebb gyorsítás 1500-tól 3000ig, hogy lássam a töltőnyomás felépülését.
Arra lennék kíváncsi, hogy más TDCi-knél hogyan épül a töltőnyomás, mely tartományokban, milyen üzemanyag nyomás értékekhez kapcsolódik a 2,5bar-os maximum.
A forscan a "mentés" funkcióval képes arra, hogy csv fájl formátumban elküldje e-mail címre rögzített adatokat.
Előre is köszönöm!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7476 Dátum:
2015.08.12 szerda, 11:12:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.08.12 szerda, 09:29:55
Ha esetleg tudna kontroll mérést készíteni a saját 2.0TDCI gépéről, kérem tegye meg. Én forscan-nel csináltam, a grafikonos funkcióval rögzítettem az APP(%), az FRP(kPa), MAP(kPa), RPM (1/min) pid-eket az ECU-ből. Volt a mérésben pár erősebb gyorsítás 1500-tól 3000ig, hogy lássam a töltőnyomás felépülését.
Arra lennék kíváncsi, hogy más TDCi-knél hogyan épül a töltőnyomás, mely tartományokban, milyen üzemanyag nyomás értékekhez kapcsolódik a 2,5bar-os maximum.
A forscan a "mentés" funkcióval képes arra, hogy csv fájl formátumban elküldje e-mail címre rögzített adatokat.
Előre is köszönöm!
elküldeném,de nem felelek meg a követelményednek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7477 Dátum:
2015.08.12 szerda, 11:37:00 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.12 szerda, 11:12:21
elküldeném,de nem felelek meg a követelményednek....
attól még küldheted.
Nem hiszem, hogy jelentős eltérés lenne a légfeleslegben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7478 Dátum:
2015.08.12 szerda, 11:53:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.08.12 szerda, 11:37:00
attól még küldheted.
Nem hiszem, hogy jelentős eltérés lenne a légfeleslegben.
erre nem vennék mérget.nekem 2,7-et tölt és a csipp miatt minden tartományban többet.....de ha így is kell nem gond,küldök egy csomó bitet.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7479 Dátum:
2015.08.12 szerda, 13:06:34 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.12 szerda, 11:53:46
erre nem vennék mérget.nekem 2,7-et tölt és a csipp miatt minden tartományban többet.....de ha így is kell nem gond,küldök egy csomó bitet.....
értem. küldd a biteket, kérlek.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7480 Dátum:
2015.08.12 szerda, 19:01:52 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.12 szerda, 11:53:46
erre nem vennék mérget.nekem 2,7-et tölt és a csipp miatt minden tartományban többet.....de ha így is kell nem gond,küldök egy csomó bitet.....
A 2.2-es gyárilag 2.7-et tölt, vagy a tuning miatt annyi?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7481 Dátum:
2015.08.12 szerda, 19:08:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.08.12 szerda, 13:06:34
értem. küldd a biteket, kérlek.
Én most szereztem egy új tuningot az oldal szerint 175/400. Innét vettem:
https://www.mychiptuningfiles.com/chiptuning-files/ford/ford-mondeo/ford-mondeo-2-0-tdci-140hp
Most mentem egy tesztkört az M6-on végig logoltam a turbo nyomást és az elosztócső nyomást forscannel és el is mentettem. Melyik verzió kell az exceles vagy a forscan?
Jók az első benyomások a korábbi chip tuninghoz képest picivel jobban megy, de még csak egy 20 perces tapasztalatom van, majd a napokba elválik hogy a fogyi hogyan alakul menni jobban megy egészen 210-ig próbáltam szépen húz a gép a hullámzó gyorsulás se volt már jó ideje, nem tudom múltkor miért csinálta.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7482 Dátum:
2015.08.12 szerda, 20:37:02 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.12 szerda, 19:01:52
A 2.2-es gyárilag 2.7-et tölt, vagy a tuning miatt annyi?
gyárilag
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7483 Dátum:
2015.08.12 szerda, 20:38:45 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.12 szerda, 19:08:21
Én most szereztem egy új tuningot az oldal szerint 175/400. Innét vettem:
https://www.mychiptuningfiles.com/chiptuning-files/ford/ford-mondeo/ford-mondeo-2-0-tdci-140hp
Most mentem egy tesztkört az M6-on végig logoltam a turbo nyomást és az elosztócső nyomást forscannel és el is mentettem. Melyik verzió kell az exceles vagy a forscan?
Jók az első benyomások a korábbi chip tuninghoz képest picivel jobban megy, de még csak egy 20 perces tapasztalatom van, majd a napokba elválik hogy a fogyi hogyan alakul menni jobban megy egészen 210-ig próbáltam szépen húz a gép a hullámzó gyorsulás se volt már jó ideje, nem tudom múltkor miért csinálta.
és hogyan lett feltöltve a gépre?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7484 Dátum:
2015.08.12 szerda, 20:40:10 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.12 szerda, 20:38:45
és hogyan lett feltöltve a gépre?
Kábelen keresztül van interfacem amivel kiolvasni és vissza írni is tudok.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7485 Dátum:
2015.08.12 szerda, 20:41:28 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.12 szerda, 20:40:10
Kábelen keresztül van interfacem amivel kiolvasni és vissza írni is tudok.
az jó.....nekem nem írható az ecu-m obd-n keresztül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7486 Dátum:
2015.08.12 szerda, 20:45:22 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.12 szerda, 20:41:28
az jó.....nekem nem írható az ecu-m obd-n keresztül.
Ja emlékszek mondtad múltkor a tiéd kiforrasztós fajta.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7487 Dátum:
2015.08.12 szerda, 22:32:39 »
Sziasztok, szeretnék egy DPF-es problémával kapcsolatban kérdezni. A jelenségek: engine failure lámpa, a hibakód alapján a részecskeszűrő átáramlási problémák, hőszenzor problémák. A teljesítményben nincs visszaesés, a szervízben (nem ford szakszervíz) 2x regenerálták, de a hibát nem tudták törölni. Van valakinek tapasztalata ilyen problémával kapcsolatban, tisztítás ás/vagy szakszervíz és dpf csere? Azért bosszantő a dolog mert éppen egy hosszabb útra indulnánk szombaton (1600km)
kockáztatható ez ha nincs érezhető jele a problémának vagy az úton előfordulhat, hogy átmegy szervíz üzemmódba a gép? előre is köszönöm.
ps. az a legnagyobb gáz, hogy nem találtam ma kompetens szervízt aki bevállalná péntekig
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7488 Dátum:
2015.08.12 szerda, 23:05:07 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2015.08.12 szerda, 22:32:39
Sziasztok, szeretnék egy DPF-es problémával kapcsolatban kérdezni. A jelenségek: engine failure lámpa, a hibakód alapján a részecskeszűrő átáramlási problémák, hőszenzor problémák. A teljesítményben nincs visszaesés, a szervízben (nem ford szakszervíz) 2x regenerálták, de a hibát nem tudták törölni. Van valakinek tapasztalata ilyen problémával kapcsolatban, tisztítás ás/vagy szakszervíz és dpf csere? Azért bosszantő a dolog mert éppen egy hosszabb útra indulnánk szombaton (1600km)
kockáztatható ez ha nincs érezhető jele a problémának vagy az úton előfordulhat, hogy átmegy szervíz üzemmódba a gép? előre is köszönöm.
ps. az a legnagyobb gáz, hogy nem találtam ma kompetens szervízt aki bevállalná péntekig
Ha a hőszenzort írja hibának, akkor azt kéne megnézni, mert valszeg annak van baja és ezáltal fals adatokat ad az ecunak az meg nem akkor indítja a regent amikor kéne. Tehát ezek alapján nem a dpf-t kéne cserélni hanem a hőszenzort. Ez azért lehet baj, mert ha ugye eléri a kívánt hőfokot a dpf, de a szenzor nem mér jól, akkor az ecu nem fog regent indítani és előbb utóbb eltömődik.
Én nem vállalnám be azt az utat drága móka ha külföldön kell trélerezni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7489 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 00:25:19 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.12 szerda, 23:05:07
Ha a hőszenzort írja hibának, akkor azt kéne megnézni, mert valszeg annak van baja és ezáltal fals adatokat ad az ecunak az meg nem akkor indítja a regent amikor kéne. Tehát ezek alapján nem a dpf-t kéne cserélni hanem a hőszenzort. Ez azért lehet baj, mert ha ugye eléri a kívánt hőfokot a dpf, de a szenzor nem mér jól, akkor az ecu nem fog regent indítani és előbb utóbb eltömődik.
Én nem vállalnám be azt az utat drága móka ha külföldön kell trélerezni.
Köszönöm szépen a tanácsot, látom Te kikapcsoltad a dpf-et - lehet ez javasolt megoldás, nem okoz további gondokat?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.13 csütörtök, 06:29:12 írta Csaba7995
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7490 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 06:39:03 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.12 szerda, 19:08:21
Én most szereztem egy új tuningot az oldal szerint 175/400. Innét vettem:
https://www.mychiptuningfiles.com/chiptuning-files/ford/ford-mondeo/ford-mondeo-2-0-tdci-140hp
Most mentem egy tesztkört az M6-on végig logoltam a turbo nyomást és az elosztócső nyomást forscannel és el is mentettem. Melyik verzió kell az exceles vagy a forscan?
Jók az első benyomások a korábbi chip tuninghoz képest picivel jobban megy, de még csak egy 20 perces tapasztalatom van, majd a napokba elválik hogy a fogyi hogyan alakul menni jobban megy egészen 210-ig próbáltam szépen húz a gép a hullámzó gyorsulás se volt már jó ideje, nem tudom múltkor miért csinálta.
forscan kellene, az kisebb.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7491 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 06:44:27 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.12 szerda, 19:08:21
Én most szereztem egy új tuningot az oldal szerint 175/400. Innét vettem:
https://www.mychiptuningfiles.com/chiptuning-files/ford/ford-mondeo/ford-mondeo-2-0-tdci-140hp
Most mentem egy tesztkört az M6-on végig logoltam a turbo nyomást és az elosztócső nyomást forscannel és el is mentettem. Melyik verzió kell az exceles vagy a forscan?
Jók az első benyomások a korábbi chip tuninghoz képest picivel jobban megy, de még csak egy 20 perces tapasztalatom van, majd a napokba elválik hogy a fogyi hogyan alakul menni jobban megy egészen 210-ig próbáltam szépen húz a gép a hullámzó gyorsulás se volt már jó ideje, nem tudom múltkor miért csinálta.
én tegnap az M7-en csináltam logot, de nem mentettem el, mert elb.sztam a sorrendet.
Automata, kézi állásban, 4-ből, 60kmh-tól pálya felhajtóról, parkettán, 2,37bar-os nyomással dolgozott. Üzemanyag nyomás jónak tűnt (2000bar körül). Kicsit aggódom, mert nem tudom, hogy kellene mennie (jónak tűnik). A kérdés az, ha kifúj a töltőlevegő, és kormol, az nem nyomja-e tele a dpf-et? Érdekes módon kormolást sem látok.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7492 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 07:27:52 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.12 szerda, 20:40:10
Kábelen keresztül van interfacem amivel kiolvasni és vissza írni is tudok.
Milyen interfészre gondolsz konkrétan? Csak a remapet kellett megvenni és azt valami kommersz szoftverrel töltötted fel vagy hogyan is csináltad?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7493 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 09:57:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.08.13 csütörtök, 06:44:27
én tegnap az M7-en csináltam logot, de nem mentettem el, mert elb.sztam a sorrendet.
Automata, kézi állásban, 4-ből, 60kmh-tól pálya felhajtóról, parkettán, 2,37bar-os nyomással dolgozott. Üzemanyag nyomás jónak tűnt (2000bar körül). Kicsit aggódom, mert nem tudom, hogy kellene mennie (jónak tűnik). A kérdés az, ha kifúj a töltőlevegő, és kormol, az nem nyomja-e tele a dpf-et? Érdekes módon kormolást sem látok.
nem lenne egyszerűbb ledugózni a turbocsőrendszert, megfújni 2 bárra és nézni, hogy ereszt-e
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7494 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 12:21:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.08.13 csütörtök, 09:57:20
nem lenne egyszerűbb ledugózni a turbocsőrendszert, megfújni 2 bárra és nézni, hogy ereszt-e
de, minden olyan esetben, ha lenne erre megfelelő helyem és lenne mivel
Ez lesz a következő lépés, csak ki kell találjam, mivel tudom az MK4 csöveit ledugózni (pl. a múltkor nem tudtam lehúzni a csövet a szívósorrol, nem olyan, mint az mk3-nál), ill meg kell csinálni a dugóra a csatlakozást a pumpának.
Tudom, a László féle vizsgáló módszer jó lehet, de egyelőre nem volt időm foglalkozni vele (kedvem se, 37fokban nem szeretek autót szerelni...)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7495 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 14:06:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.08.13 csütörtök, 06:39:03
forscan kellene, az kisebb.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/73364584/newtuning.fsl
Szerintem nincs annak baja, ha tartotta a 2.37, körül fixen 2.5-el sose fog tölteni. De nézd meg a logomat ott sincs 2.5 fixen egyszer volt talán. Ez kb egy 20 perces log. 2000bar, biztos? Az túl sok lenne elvileg 1650 a max, mondjuk nekem a logba van 1750 egy pillanatnál.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.13 csütörtök, 14:14:25 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7496 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 14:07:17 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.13 csütörtök, 07:27:52
Milyen interfészre gondolsz konkrétan? Csak a remapet kellett megvenni és azt valami kommersz szoftverrel töltötted fel vagy hogyan is csináltad?
Pontosan ahogy írod.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7497 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 21:49:48 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.13 csütörtök, 14:07:17
Pontosan ahogy írod.
Nem lehetne ennél konkrétabban szoftvernevet is írni, meg összeget, hogy mennyibe került?
Naplózva
HUNTonee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7498 Dátum:
2015.08.14 péntek, 13:52:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.08.13 csütörtök, 06:44:27
én tegnap az M7-en csináltam logot, de nem mentettem el, mert elb.sztam a sorrendet.
Automata, kézi állásban, 4-ből, 60kmh-tól pálya felhajtóról, parkettán, 2,37bar-os nyomással dolgozott. Üzemanyag nyomás jónak tűnt (2000bar körül). Kicsit aggódom, mert nem tudom, hogy kellene mennie (jónak tűnik). A kérdés az, ha kifúj a töltőlevegő, és kormol, az nem nyomja-e tele a dpf-et? Érdekes módon kormolást sem látok.
nekem is 2,37 ( 34,5 psi) volt a csúcs... ( nekem power_ford féle sw van rajt ) M5-ön méregettem de sajna kilépett mielőtt lementettem volna... a következőt már lementem és elküldöm...
üdv,
Tonee
Naplózva
MK4 Titanium-X kombi 2.0 TDCI 2009.02
Andras010
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7499 Dátum:
2015.08.15 szombat, 10:05:32 »
Sziasztok.
Van egy 2010-es 2.0 tdci-m és olyan gondom van, h alacsony fordulaton elég könnyen lefullad meg indulás után 1-esben megtorpan. Lehet ez esetleg egr hiba, vagy van valami más tippetek? Előre is köszönöm a válaszokat.
Most van az autóban 76000 mérföld, az kb 110e km.
Naplózva
Oldalak:
1
...
143
144
145
146
147
148
149
[
150
]
151
152
153
154
155
156
157
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ