Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 05:28:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4715023 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7450 Dátum: 2015.07.24 péntek, 17:18:38 »

Hy!
Tegnap megjött a DPF nyomásszenzor meg az olaj szűrővel együtt.
Ma kicserélem őket.
A szenzort kell resetelni csak, ha jó olvastam googles fordítások jóvoltából fordscennel. Akku sarut is érdemes ilyenkor leszedni?.Ehhez kellene egy kis segítség a menetéhez.A programot már letöltöttem!
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv:
MZ
mindenképpen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7451 Dátum: 2015.07.24 péntek, 23:39:00 »

Sajnos a cooler sarka meg szokott repedni... De reméljük nálad nem ez van...
csak úgy, magától?  wow1 
Asszem kénytelen leszek töltőnyomás logot csinálni....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7452 Dátum: 2015.07.24 péntek, 23:39:59 »

a második képen az érzékelőtől folyik az olaj.egy kis "Ó" gyűrűt kell rajta cserélni,kb 10ft.....csak Vitont vegyél.
worship
miért kell egyébként a folytószelep rá? Az Mk3 is megvolt nélküle. Nem lehet kivenni?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7453 Dátum: 2015.07.25 szombat, 09:37:16 »

worship
miért kell egyébként a folytószelep rá? Az Mk3 is megvolt nélküle. Nem lehet kivenni?
mert ez nem ford,hanem psa. nyes
de a kis Ó gyűrű nem tétel.nekem is folyatott.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7454 Dátum: 2015.07.31 péntek, 20:34:39 »

mert ez nem ford,hanem psa. nyes
de a kis Ó gyűrű nem tétel.nekem is folyatott.....

Sziasztok!

10.000 km-enként cseréltetek olajat az autómban. Utóbbi olajcserekor már észrevettük, hogy egy-két menetdarabot kihozott a csavar az olajteknőből. A mostani olajcserekor, azonban levetettem a kartert is. Láss csodát, alig volt már bent ép menet. Meghúztuk a csavart, a maradék menetet is simán kihozta...

Fémipari cégnél dolgozom, felfúrták M16-ra, új menet és új csavar került bele.

Ezzel azt akarom mondani, hogy OLAJ-cserekor, ajánlatos az O-gyűrűs réz alátétet is cserélni. (C-profil) Szégyen, de a győri CROMAX-nál nem volt ilyen raktáron, csak rendelésre.... talán mert ilyen gyakran keresik. Ez az alátét csak egyszer használatos, s pont az a lényege, hogy kis meghúzási erővel tökéletesen tömítsen. Enyémnél is sima réz alátét volt, amit már számtalanszor meghúztak, ez okozhatta a menet tönkremenetelét. Az olajteknő aluminium, a csavar viszont acél...

Bárdi-Autónál kapható ilyen alátétet, 72 Ft/db-áron. Aki olajat cserél/cseréltet érdemes magával vinni új tömítést Smiley
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7455 Dátum: 2015.07.31 péntek, 20:48:04 »

Sziasztok!

10.000 km-enként cseréltetek olajat az autómban. Utóbbi olajcserekor már észrevettük, hogy egy-két menetdarabot kihozott a csavar az olajteknőből. A mostani olajcserekor, azonban levetettem a kartert is. Láss csodát, alig volt már bent ép menet. Meghúztuk a csavart, a maradék menetet is simán kihozta...

Fémipari cégnél dolgozom, felfúrták M16-ra, új menet és új csavar került bele.

Ezzel azt akarom mondani, hogy OLAJ-cserekor, ajánlatos az O-gyűrűs réz alátétet is cserélni. (C-profil) Szégyen, de a győri CROMAX-nál nem volt ilyen raktáron, csak rendelésre.... talán mert ilyen gyakran keresik. Ez az alátét csak egyszer használatos, s pont az a lényege, hogy kis meghúzási erővel tökéletesen tömítsen. Enyémnél is sima réz alátét volt, amit már számtalanszor meghúztak, ez okozhatta a menet tönkremenetelét. Az olajteknő aluminium, a csavar viszont acél...

Bárdi-Autónál kapható ilyen alátétet, 72 Ft/db-áron. Aki olajat cserél/cseréltet érdemes magával vinni új tömítést Smiley

Az alátétet alap hogy cserélni kell sőt a csavart se árt bizonyos időközönként. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #7456 Dátum: 2015.07.31 péntek, 23:46:18 »

Hm...Pont erről leveleztünk a múltkor ....Nekem még hátravan a menetvágás. Akkor Te levetted a teknőt hozzá?


Sziasztok!

10.000 km-enként cseréltetek olajat az autómban. Utóbbi olajcserekor már észrevettük, hogy egy-két menetdarabot kihozott a csavar az olajteknőből. A mostani olajcserekor, azonban levetettem a kartert is. Láss csodát, alig volt már bent ép menet. Meghúztuk a csavart, a maradék menetet is simán kihozta...

Fémipari cégnél dolgozom, felfúrták M16-ra, új menet és új csavar került bele.

Ezzel azt akarom mondani, hogy OLAJ-cserekor, ajánlatos az O-gyűrűs réz alátétet is cserélni. (C-profil) Szégyen, de a győri CROMAX-nál nem volt ilyen raktáron, csak rendelésre.... talán mert ilyen gyakran keresik. Ez az alátét csak egyszer használatos, s pont az a lényege, hogy kis meghúzási erővel tökéletesen tömítsen. Enyémnél is sima réz alátét volt, amit már számtalanszor meghúztak, ez okozhatta a menet tönkremenetelét. Az olajteknő aluminium, a csavar viszont acél...

Bárdi-Autónál kapható ilyen alátétet, 72 Ft/db-áron. Aki olajat cserél/cseréltet érdemes magával vinni új tömítést Smiley
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7457 Dátum: 2015.08.01 szombat, 14:58:08 »

Hm...Pont erről leveleztünk a múltkor ....Nekem még hátravan a menetvágás. Akkor Te levetted a teknőt hozzá?



Levettem. Nem bonyolult, körbe imbusz fejű csavarok fogják. Nincs tömítés, hanem PASZTA kell hozzá. Gyári M14x1,5 menet, most az új M16x1,5 lett.

A teknő levétele nélkül, nem javaslom a menetfúrást, javítást, a bekerülő forgácsok miatt.

Nekem csak az volt furcsa, hogy a győri CROMAX-ban nincs ilyen tömítő alátét raktáron.... (csak rendelésre)
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
abonyisza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #7458 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 22:11:31 »

Sziasztok!

Gondolom volt már téma a motor tuning, csak nem volt kedvem visszaolvasni ezt a sokat. Az lenne a kérdésem, hogy van valami tapasztalatotok 1.8 tdci 92kw-os motor tuningolása terén? Van olyan, akinek van benne p-box, meg egyáltalán dob-e rajta valamit? Ha igen, hol vettétek? Néztem a racechip.de oldalon meg a powertuning oldalán.
Előre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7459 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 22:16:10 »

Sziasztok!

Gondolom volt már téma a motor tuning, csak nem volt kedvem visszaolvasni ezt a sokat. Az lenne a kérdésem, hogy van valami tapasztalatotok 1.8 tdci 92kw-os motor tuningolása terén? Van olyan, akinek van benne p-box, meg egyáltalán dob-e rajta valamit? Ha igen, hol vettétek? Néztem a racechip.de oldalon meg a powertuning oldalán.
Előre is köszi.
motor csere nagyobbra....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7460 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 22:16:40 »

mi a max töltőlevegő nyomás 2.0 TDCI-nél (elvileg 163Le, automata)?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7461 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 22:17:19 »

mi a max töltőlevegő nyomás 2.0 TDCI-nél (elvileg 163Le, automata)?
2,5diaggal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7462 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 22:17:28 »

Sziasztok!

Gondolom volt már téma a motor tuning, csak nem volt kedvem visszaolvasni ezt a sokat. Az lenne a kérdésem, hogy van valami tapasztalatotok 1.8 tdci 92kw-os motor tuningolása terén? Van olyan, akinek van benne p-box, meg egyáltalán dob-e rajta valamit? Ha igen, hol vettétek? Néztem a racechip.de oldalon meg a powertuning oldalán.
Előre is köszi.

1.8-al nem nagyon van tapasztalat ilyen téren. Gondolom tuningboxra gondolsz azt sztem ne erőltesd egy chiptuning sokkal jobb megoldás tőle.


Alf: "motor csere nagyobbra...." Mondja ezt az akinek a 2.2-es is tuningolva van.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7463 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 08:03:24 »

.... Néztem a racechip.de oldalon meg a powertuning oldalán.
...

Tudomásom szerint az összesen annyit tesz, h megemeli a turbónyomást. Annak minden előnyével és hátrányával.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7464 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 09:07:26 »

2,5diaggal.
akkor bizony a bilincsek meghúzása ellenére is kifúj valahol... 2,37-et mértem, de akkor már majdnem parketta volt sport módban....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7465 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 09:28:32 »

akkor bizony a bilincsek meghúzása ellenére is kifúj valahol... 2,37-et mértem, de akkor már majdnem parketta volt sport módban....


Valszeg igen nagyon ingadozik nálad a turbo nyomás. Nem érezni hullámzó gyorsulást, rángatást?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7466 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 11:45:31 »

Valszeg igen nagyon ingadozik nálad a turbo nyomás. Nem érezni hullámzó gyorsulást, rángatást?
automata váltós, úgyhogy az sokat elfed, de nem nagyon (kis terhelésnél 1800körül kicsit tud rángatni)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7467 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 19:11:47 »

Valszeg igen nagyon ingadozik nálad a turbo nyomás. Nem érezni hullámzó gyorsulást, rángatást?
Miért? Emelkedő fordulatszámhoz (=gyorsítás) tartozik nagyobb turbonyomás, fixhez és csökkenőhöz minimális. Ez a grafikon szerintem ahhoz nem elég részletes, hogy ingadozást lehessen rajta látni...
Naplózva
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #7468 Dátum: 2015.08.08 szombat, 15:42:42 »

Sziasztok.

A minap èszrevettem, h a turbóra csatlakozó gumicsö a csatlakozàsnàl enyhèn olajos wow1
Mitöl szivàroghat ott az olaj?
Kezdek aggódni ès felkèszülni egy nagyobb kiadàsra?

Üdv
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7469 Dátum: 2015.08.08 szombat, 15:48:30 »

Sziasztok.

A minap èszrevettem, h a turbóra csatlakozó gumicsö a csatlakozàsnàl enyhèn olajos wow1
Mitöl szivàroghat ott az olaj?
Kezdek aggódni ès felkèszülni egy nagyobb kiadàsra?

Üdv

Ez nálam is így van már régóta... Ez inkább egy műanyag cső ahogy láttam, nem tudom milyen tömítés lehet alatta...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7470 Dátum: 2015.08.08 szombat, 15:59:29 »

Ez nálam is így van már régóta... Ez inkább egy műanyag cső ahogy láttam, nem tudom milyen tömítés lehet alatta...

Robbantott ábrán megtudná valaki nézni, hogy itt milyen alkatrészek vannak? (tömítés?) Ahogy láttam, 2 db csavar fogja fel, a szerintem műanyag szívócsövet.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7471 Dátum: 2015.08.08 szombat, 16:01:21 »

Robbantott ábrán megtudná valaki nézni, hogy itt milyen alkatrészek vannak? (tömítés?) Ahogy láttam, 2 db csavar fogja fel, a szerintem műanyag szívócsövet.

Íme a turbó: http://turboparts1796.com/images/product_images/original_images/760774_1.jpg
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #7472 Dátum: 2015.08.08 szombat, 16:13:02 »

Ez nálam is így van már régóta... Ez inkább egy műanyag cső ahogy láttam, nem tudom milyen tömítés lehet alatta...
Ezek szerint ne ilyedjek meg h turbó-felújítàs közeleg???
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7473 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 12:40:45 »

Ezek szerint ne ilyedjek meg h turbó-felújítàs közeleg???

Az hogy a szívócsőbe minimális olaj van, az természetes, hiszen a kartergáz vissza van vezetve... Az, hogy valahol ez megjelenik a rendszeren kívül, az nem normális... Én sem szeretem, ha bármi egy picit is olajos, de itt nekem is kezdetek óta ilyen... Fordban még anno kérdeztem, azt mondták, szinte mindegyik ilyen, aztán utána nem is foglalkoztam vele...

Jó lenne egy robbantott ábrán látni, hogy valójában hogy is van ott a csatlakozás. (tömítés van-e esetleg?) Korábban valaki linkelt ide talán orosz nyelvű gyári online alkatrész katalógust. Megvan ez a link vkinek?

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7474 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 13:00:28 »

Találtam egy képet, amin látható, hogy szerintem egy "O" gyűrűvel tömít. (zöld szín)

http://kepfeltoltes.hu/view/150809/sz_v_cs_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7475 Dátum: 2015.08.12 szerda, 09:29:55 »

akkor bizony a bilincsek meghúzása ellenére is kifúj valahol... 2,37-et mértem, de akkor már majdnem parketta volt sport módban....

Ha esetleg tudna kontroll mérést készíteni a saját 2.0TDCI gépéről, kérem tegye meg. Én forscan-nel csináltam, a grafikonos funkcióval rögzítettem az APP(%), az FRP(kPa), MAP(kPa), RPM (1/min) pid-eket az ECU-ből. Volt a mérésben pár erősebb gyorsítás 1500-tól 3000ig, hogy lássam a töltőnyomás felépülését.
Arra lennék kíváncsi, hogy más TDCi-knél hogyan épül a töltőnyomás, mely tartományokban, milyen üzemanyag nyomás értékekhez kapcsolódik a 2,5bar-os maximum.

A forscan a "mentés" funkcióval képes arra, hogy csv fájl formátumban elküldje e-mail címre rögzített adatokat.

Előre is köszönöm!  worship worship worship worship
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7476 Dátum: 2015.08.12 szerda, 11:12:21 »

Ha esetleg tudna kontroll mérést készíteni a saját 2.0TDCI gépéről, kérem tegye meg. Én forscan-nel csináltam, a grafikonos funkcióval rögzítettem az APP(%), az FRP(kPa), MAP(kPa), RPM (1/min) pid-eket az ECU-ből. Volt a mérésben pár erősebb gyorsítás 1500-tól 3000ig, hogy lássam a töltőnyomás felépülését.
Arra lennék kíváncsi, hogy más TDCi-knél hogyan épül a töltőnyomás, mely tartományokban, milyen üzemanyag nyomás értékekhez kapcsolódik a 2,5bar-os maximum.

A forscan a "mentés" funkcióval képes arra, hogy csv fájl formátumban elküldje e-mail címre rögzített adatokat.

Előre is köszönöm!  worship worship worship worship
elküldeném,de nem felelek meg a követelményednek.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7477 Dátum: 2015.08.12 szerda, 11:37:00 »

elküldeném,de nem felelek meg a követelményednek.... vigyor3
attól még küldheted. Cheesy Nem hiszem, hogy jelentős eltérés lenne a légfeleslegben.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7478 Dátum: 2015.08.12 szerda, 11:53:46 »

attól még küldheted. Cheesy Nem hiszem, hogy jelentős eltérés lenne a légfeleslegben.
erre nem vennék mérget.nekem 2,7-et tölt és a csipp miatt minden tartományban többet.....de ha így is kell nem gond,küldök egy csomó bitet..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7479 Dátum: 2015.08.12 szerda, 13:06:34 »

erre nem vennék mérget.nekem 2,7-et tölt és a csipp miatt minden tartományban többet.....de ha így is kell nem gond,küldök egy csomó bitet..... nyes
értem. küldd a biteket, kérlek. Smiley  worship
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7480 Dátum: 2015.08.12 szerda, 19:01:52 »

erre nem vennék mérget.nekem 2,7-et tölt és a csipp miatt minden tartományban többet.....de ha így is kell nem gond,küldök egy csomó bitet..... nyes

A 2.2-es gyárilag 2.7-et tölt, vagy a tuning miatt annyi?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7481 Dátum: 2015.08.12 szerda, 19:08:21 »

értem. küldd a biteket, kérlek. Smiley  worship

Én most szereztem egy új tuningot az oldal szerint 175/400. Innét vettem: https://www.mychiptuningfiles.com/chiptuning-files/ford/ford-mondeo/ford-mondeo-2-0-tdci-140hp

Most mentem egy tesztkört az M6-on végig logoltam a turbo nyomást és az elosztócső nyomást forscannel és el is mentettem. Melyik verzió kell az exceles vagy a forscan?

Jók az első benyomások a korábbi chip tuninghoz képest picivel jobban megy, de még csak egy 20 perces tapasztalatom van, majd a napokba elválik hogy a fogyi hogyan alakul menni jobban megy egészen 210-ig próbáltam szépen húz a gép a hullámzó gyorsulás se volt már jó ideje, nem tudom múltkor miért csinálta.  Roll Eyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7482 Dátum: 2015.08.12 szerda, 20:37:02 »

A 2.2-es gyárilag 2.7-et tölt, vagy a tuning miatt annyi?
gyárilag
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7483 Dátum: 2015.08.12 szerda, 20:38:45 »

Én most szereztem egy új tuningot az oldal szerint 175/400. Innét vettem: https://www.mychiptuningfiles.com/chiptuning-files/ford/ford-mondeo/ford-mondeo-2-0-tdci-140hp

Most mentem egy tesztkört az M6-on végig logoltam a turbo nyomást és az elosztócső nyomást forscannel és el is mentettem. Melyik verzió kell az exceles vagy a forscan?

Jók az első benyomások a korábbi chip tuninghoz képest picivel jobban megy, de még csak egy 20 perces tapasztalatom van, majd a napokba elválik hogy a fogyi hogyan alakul menni jobban megy egészen 210-ig próbáltam szépen húz a gép a hullámzó gyorsulás se volt már jó ideje, nem tudom múltkor miért csinálta.  Roll Eyes
és hogyan lett feltöltve a gépre?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7484 Dátum: 2015.08.12 szerda, 20:40:10 »

és hogyan lett feltöltve a gépre?

Kábelen keresztül van interfacem amivel kiolvasni és vissza írni is tudok.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7485 Dátum: 2015.08.12 szerda, 20:41:28 »

Kábelen keresztül van interfacem amivel kiolvasni és vissza írni is tudok.
az jó.....nekem nem írható az ecu-m obd-n keresztül. szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7486 Dátum: 2015.08.12 szerda, 20:45:22 »

az jó.....nekem nem írható az ecu-m obd-n keresztül. szomoru1

Ja emlékszek mondtad múltkor a tiéd kiforrasztós fajta.  Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #7487 Dátum: 2015.08.12 szerda, 22:32:39 »

Sziasztok, szeretnék egy DPF-es problémával kapcsolatban kérdezni. A jelenségek: engine failure lámpa, a hibakód alapján a részecskeszűrő átáramlási problémák, hőszenzor problémák. A teljesítményben nincs visszaesés, a szervízben (nem ford szakszervíz) 2x regenerálták, de a hibát nem tudták törölni. Van valakinek tapasztalata ilyen problémával kapcsolatban, tisztítás ás/vagy szakszervíz és dpf csere? Azért bosszantő a dolog mert éppen egy hosszabb útra indulnánk szombaton (1600km)  beka3 kockáztatható ez ha nincs érezhető jele a problémának vagy az úton előfordulhat, hogy átmegy szervíz üzemmódba a gép? előre is köszönöm.

ps. az a legnagyobb gáz, hogy nem találtam ma kompetens szervízt aki bevállalná péntekig
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7488 Dátum: 2015.08.12 szerda, 23:05:07 »

Sziasztok, szeretnék egy DPF-es problémával kapcsolatban kérdezni. A jelenségek: engine failure lámpa, a hibakód alapján a részecskeszűrő átáramlási problémák, hőszenzor problémák. A teljesítményben nincs visszaesés, a szervízben (nem ford szakszervíz) 2x regenerálták, de a hibát nem tudták törölni. Van valakinek tapasztalata ilyen problémával kapcsolatban, tisztítás ás/vagy szakszervíz és dpf csere? Azért bosszantő a dolog mert éppen egy hosszabb útra indulnánk szombaton (1600km)  beka3 kockáztatható ez ha nincs érezhető jele a problémának vagy az úton előfordulhat, hogy átmegy szervíz üzemmódba a gép? előre is köszönöm.

ps. az a legnagyobb gáz, hogy nem találtam ma kompetens szervízt aki bevállalná péntekig

Ha a hőszenzort írja hibának, akkor azt kéne megnézni, mert valszeg annak van baja és ezáltal fals adatokat ad az ecunak az meg nem akkor indítja a  regent amikor kéne. Tehát ezek alapján nem a dpf-t kéne cserélni hanem a hőszenzort. Ez azért lehet baj, mert ha ugye eléri a kívánt hőfokot a dpf, de a szenzor nem mér jól, akkor az ecu nem fog regent indítani és előbb utóbb eltömődik.

Én nem vállalnám be azt az utat drága móka ha külföldön kell trélerezni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #7489 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 00:25:19 »

Ha a hőszenzort írja hibának, akkor azt kéne megnézni, mert valszeg annak van baja és ezáltal fals adatokat ad az ecunak az meg nem akkor indítja a  regent amikor kéne. Tehát ezek alapján nem a dpf-t kéne cserélni hanem a hőszenzort. Ez azért lehet baj, mert ha ugye eléri a kívánt hőfokot a dpf, de a szenzor nem mér jól, akkor az ecu nem fog regent indítani és előbb utóbb eltömődik.

Én nem vállalnám be azt az utat drága móka ha külföldön kell trélerezni.

Köszönöm szépen a tanácsot, látom Te kikapcsoltad a dpf-et - lehet ez javasolt megoldás, nem okoz további gondokat?  worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.13 csütörtök, 06:29:12 írta Csaba7995 » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7490 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 06:39:03 »

Én most szereztem egy új tuningot az oldal szerint 175/400. Innét vettem: https://www.mychiptuningfiles.com/chiptuning-files/ford/ford-mondeo/ford-mondeo-2-0-tdci-140hp

Most mentem egy tesztkört az M6-on végig logoltam a turbo nyomást és az elosztócső nyomást forscannel és el is mentettem. Melyik verzió kell az exceles vagy a forscan?

Jók az első benyomások a korábbi chip tuninghoz képest picivel jobban megy, de még csak egy 20 perces tapasztalatom van, majd a napokba elválik hogy a fogyi hogyan alakul menni jobban megy egészen 210-ig próbáltam szépen húz a gép a hullámzó gyorsulás se volt már jó ideje, nem tudom múltkor miért csinálta.  Roll Eyes
forscan kellene, az kisebb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7491 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 06:44:27 »

Én most szereztem egy új tuningot az oldal szerint 175/400. Innét vettem: https://www.mychiptuningfiles.com/chiptuning-files/ford/ford-mondeo/ford-mondeo-2-0-tdci-140hp

Most mentem egy tesztkört az M6-on végig logoltam a turbo nyomást és az elosztócső nyomást forscannel és el is mentettem. Melyik verzió kell az exceles vagy a forscan?

Jók az első benyomások a korábbi chip tuninghoz képest picivel jobban megy, de még csak egy 20 perces tapasztalatom van, majd a napokba elválik hogy a fogyi hogyan alakul menni jobban megy egészen 210-ig próbáltam szépen húz a gép a hullámzó gyorsulás se volt már jó ideje, nem tudom múltkor miért csinálta.  Roll Eyes
én tegnap az M7-en csináltam logot, de nem mentettem el, mert elb.sztam a sorrendet.  falbav
Automata, kézi állásban, 4-ből, 60kmh-tól pálya felhajtóról, parkettán, 2,37bar-os nyomással dolgozott. Üzemanyag nyomás jónak tűnt (2000bar körül). Kicsit aggódom, mert nem tudom, hogy kellene mennie (jónak tűnik). A kérdés az,  ha kifúj a töltőlevegő, és kormol, az nem nyomja-e tele a dpf-et?  Érdekes módon kormolást sem látok.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7492 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 07:27:52 »

Kábelen keresztül van interfacem amivel kiolvasni és vissza írni is tudok.
Milyen interfészre gondolsz konkrétan? Csak a remapet kellett megvenni és azt valami kommersz szoftverrel töltötted fel vagy hogyan is csináltad?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7493 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 09:57:20 »

én tegnap az M7-en csináltam logot, de nem mentettem el, mert elb.sztam a sorrendet.  falbav
Automata, kézi állásban, 4-ből, 60kmh-tól pálya felhajtóról, parkettán, 2,37bar-os nyomással dolgozott. Üzemanyag nyomás jónak tűnt (2000bar körül). Kicsit aggódom, mert nem tudom, hogy kellene mennie (jónak tűnik). A kérdés az,  ha kifúj a töltőlevegő, és kormol, az nem nyomja-e tele a dpf-et?  Érdekes módon kormolást sem látok.
nem lenne egyszerűbb ledugózni a turbocsőrendszert, megfújni 2 bárra és nézni, hogy ereszt-e Huh? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7494 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 12:21:59 »

nem lenne egyszerűbb ledugózni a turbocsőrendszert, megfújni 2 bárra és nézni, hogy ereszt-e Huh? Roll Eyes
de, minden olyan esetben, ha lenne erre megfelelő helyem és lenne mivel Smiley Ez lesz a következő lépés, csak ki kell találjam, mivel tudom az MK4 csöveit ledugózni (pl. a múltkor nem tudtam lehúzni a csövet a szívósorrol, nem olyan, mint az mk3-nál), ill meg kell csinálni a dugóra a csatlakozást a pumpának.
Tudom, a László féle vizsgáló módszer jó lehet, de egyelőre nem volt időm foglalkozni vele (kedvem se, 37fokban nem szeretek autót szerelni...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7495 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 14:06:44 »

forscan kellene, az kisebb.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/73364584/newtuning.fsl


Szerintem nincs annak baja, ha tartotta a 2.37, körül fixen 2.5-el sose fog tölteni. De nézd meg a logomat ott sincs 2.5 fixen egyszer volt talán. Ez kb egy 20 perces log.  2000bar, biztos? Az túl sok lenne elvileg 1650 a max, mondjuk nekem a logba van 1750 egy pillanatnál.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.13 csütörtök, 14:14:25 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7496 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 14:07:17 »

Milyen interfészre gondolsz konkrétan? Csak a remapet kellett megvenni és azt valami kommersz szoftverrel töltötted fel vagy hogyan is csináltad?

Pontosan ahogy írod.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7497 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 21:49:48 »

Pontosan ahogy írod.

Nem lehetne ennél konkrétabban szoftvernevet is írni, meg összeget, hogy mennyibe került?
Naplózva
HUNTonee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #7498 Dátum: 2015.08.14 péntek, 13:52:57 »

én tegnap az M7-en csináltam logot, de nem mentettem el, mert elb.sztam a sorrendet.  falbav
Automata, kézi állásban, 4-ből, 60kmh-tól pálya felhajtóról, parkettán, 2,37bar-os nyomással dolgozott. Üzemanyag nyomás jónak tűnt (2000bar körül). Kicsit aggódom, mert nem tudom, hogy kellene mennie (jónak tűnik). A kérdés az,  ha kifúj a töltőlevegő, és kormol, az nem nyomja-e tele a dpf-et?  Érdekes módon kormolást sem látok.

nekem is 2,37 ( 34,5 psi) volt a csúcs... ( nekem power_ford féle sw van rajt ) M5-ön méregettem de sajna kilépett mielőtt lementettem volna... a következőt már lementem és elküldöm...

üdv,
Tonee
Naplózva

MK4 Titanium-X kombi 2.0 TDCI 2009.02
Andras010
Vendég
« Új hozzászólás #7499 Dátum: 2015.08.15 szombat, 10:05:32 »

Sziasztok.
Van egy 2010-es 2.0 tdci-m  és olyan gondom van, h alacsony fordulaton elég könnyen lefullad meg indulás után 1-esben megtorpan. Lehet ez esetleg egr hiba, vagy van valami más tippetek?  Előre is köszönöm a válaszokat.
Most van az autóban 76000 mérföld, az kb 110e km.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.