Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:24:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
148
149
150
151
152
153
154
[
155
]
156
157
158
159
160
161
162
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254340 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7700 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 10:01:24 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.08 csütörtök, 09:54:35
Akkor megmondom a tutit.
A benzinesek nagytöbbsége mára már átesett egy teljes motorgenerálon,vagy eladták,mert nem akarták kifizetni a motorgenerált.Ezért valóban kihaló fajjá vált a benzines topic.
Jani!neked is elindult a visszaszámlálás.Azt is kérdezhetném,hogy vágod-e már a centit?
Jaja, írta is hogy 9,3-nél jár.
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1017622#msg1017622
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.08 csütörtök, 10:03:03 írta titta
»
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
davidvaradyszabo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7701 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 14:50:46 »
Sziasztok!
10 hónapja Petrányinál vásárolt 2011-es 2.0 TDCi MK4-em folyamatos "Engine Malfunction"-t dob, és kigyulladt a "check engine" piktogram a műszerfalon.
Ford Hovány Szentendrén megnézte: részecskeszűrő "150%-ig eltömődve".
Az árajánlat, amit a javításra adtak, egy kicsit borsos (160e HUF úgy, hogy a jelenlegi szűrőt mentik, nem újat tesznek bele)
Mondjatok kérlek valakit Budapesten, aki megbízhatóan megcsinálja, és reális áron dolgozik.
Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7702 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 14:59:50 »
Idézetet írta: davidvaradyszabo - 2015.10.08 csütörtök, 14:50:46
Sziasztok!
10 hónapja Petrányinál vásárolt 2011-es 2.0 TDCi MK4-em folyamatos "Engine Malfunction"-t dob, és kigyulladt a "check engine" piktogram a műszerfalon.
Ford Hovány Szentendrén megnézte: részecskeszűrő "150%-ig eltömődve".
Az árajánlat, amit a javításra adtak, egy kicsit borsos (160e HUF úgy, hogy a jelenlegi szűrőt mentik, nem újat tesznek bele)
Mondjatok kérlek valakit Budapesten, aki megbízhatóan megcsinálja, és reális áron dolgozik.
Köszönöm!
te is megtudod jó eséllyel javítani-javíttatni.ebben mindent megtalálsz.
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7703 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 15:27:36 »
Idézetet írta: davidvaradyszabo - 2015.10.08 csütörtök, 14:50:46
Sziasztok!
10 hónapja Petrányinál vásárolt 2011-es 2.0 TDCi MK4-em folyamatos "Engine Malfunction"-t dob, és kigyulladt a "check engine" piktogram a műszerfalon.
Ford Hovány Szentendrén megnézte: részecskeszűrő "150%-ig eltömődve".
Az árajánlat, amit a javításra adtak, egy kicsit borsos (160e HUF úgy, hogy a jelenlegi szűrőt mentik, nem újat tesznek bele)
Mondjatok kérlek valakit Budapesten, aki megbízhatóan megcsinálja, és reális áron dolgozik.
Köszönöm!
Nekem ugyan ez volt és ha szerviz, akkor itt
http://alkatresztar.hu/index.php
35e-ért vegyszeresen tisztítják. egy olajcserét majd tuti neked is javasolni fognak
Bár nem BP, de Dunakeszi 10 km-re van BP-től
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
davidvaradyszabo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7704 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 18:35:39 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.10.08 csütörtök, 15:27:36
Nekem ugyan ez volt és ha szerviz, akkor itt
http://alkatresztar.hu/index.php
35e-ért vegyszeresen tisztítják. egy olajcserét majd tuti neked is javasolni fognak
Bár nem BP, de Dunakeszi 10 km-re van BP-től
Köszönöm, Alf, szemisun és papabahama urak!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7705 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 19:58:56 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.08 csütörtök, 09:54:35
Akkor megmondom a tutit.
A benzinesek nagytöbbsége mára már átesett egy teljes motorgenerálon,vagy eladták,mert nem akarták kifizetni a motorgenerált.Ezért valóban kihaló fajjá vált a benzines topic.
Jani!neked is elindult a visszaszámlálás.Azt is kérdezhetném,hogy vágod-e már a centit?
Ennel egyszerubb a dolog. SzJanival csak rohogni jarunk ide a dizli topicba
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7706 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 20:01:33 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.08 csütörtök, 09:54:35
Akkor megmondom a tutit.
A benzinesek nagytöbbsége mára már átesett egy teljes motorgenerálon,vagy eladták,mert nem akarták kifizetni a motorgenerált.Ezért valóban kihaló fajjá vált a benzines topic.
Jani!neked is elindult a visszaszámlálás.Azt is kérdezhetném,hogy vágod-e már a centit?
Egyebkent majdnem hulyeseg a motorgeneral. Amennyibol megcsinaljak annyibol veszel egy jo alapotu bontott motort oszt mesz tovabb
Nem kell pcsucs, turbo, nagynyomasuval szivni
Naplózva
blah blah blah
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7707 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 20:10:24 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.08 csütörtök, 20:01:33
Egyebkent majdnem hulyeseg a motorgeneral. Amennyibol megcsinaljak annyibol veszel egy jo alapotu bontott motort oszt mesz tovabb
Nem kell pcsucs, turbo, nagynyomasuval szivni
Ez Nalad lehet hogy igy van, de SzJani autojanal mar nem igazan. A facelifttel ha jol tudom mar a negyesnel kihaltak a sima szivo benzinesek...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7708 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 20:20:59 »
Idézetet írta: titta - 2015.10.08 csütörtök, 20:10:24
Ez Nalad lehet hogy igy van, de SzJani autojanal mar nem igazan. A facelifttel ha jol tudom mar a negyesnel kihaltak a sima szivo benzinesek...
Na akkor megegyszer...
Nem kell pcsucs,
turbo
DPF, nagynyomasuval szivni
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.08 csütörtök, 20:25:09 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7709 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 20:25:32 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.08 csütörtök, 20:20:59
Na akkor megegyszer...
Nem kell pcsucs,
turbo
, nagynyomasuval szivni
Ezek helyett van gyertya, kábel, trafó......magas fogyasztás.
Mk4-nél (diesel) nem nagyon volt még (itt) üzemanyagrendszeri probléma.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7710 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 20:27:52 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.10.08 csütörtök, 20:25:32
Ezek helyett van gyertya, kábel, trafó......magas fogyasztás.
Mk4-nél (diesel) nem nagyon volt még (itt) üzemanyagrendszeri probléma.
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7711 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 21:37:19 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.08 csütörtök, 20:01:33
Egyebkent majdnem hulyeseg a motorgeneral. Amennyibol megcsinaljak annyibol veszel egy jo alapotu bontott motort oszt mesz tovabb
Nem kell pcsucs, turbo, nagynyomasuval szivni
azért rágerjedtél rendesen....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7712 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 21:41:17 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.08 csütörtök, 21:37:19
azért rágerjedtél rendesen....
mint tyuk a takonyra
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7713 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 21:42:06 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.08 csütörtök, 21:41:17
mint tyuk a takonyra
tak,tak,tak,tak.......ez nem pcsúcs,hanem benzines szívósor.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7714 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 21:44:05 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.08 csütörtök, 21:42:06
tak,tak,tak,tak.......ez nem pcsúcs,hanem benzines szívósor.......
ugyan ott gyartjak, ahol a pcsucsokat
Naplózva
blah blah blah
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7715 Dátum:
2015.10.09 péntek, 06:51:04 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.08 csütörtök, 21:44:05
ugyan ott gyartjak, ahol a pcsucsokat
Ja es megvalami. A kozvetlen befecskendezesu benzinesekkel azert megy am a szivas rendesen. Merthogy koszolodnak. Nem kicsit. Mivel negyesbol meg keves ilyenrol van tapasztalat, nem tudom hogy ezeket jobban megcsinaltak-e, de sok tipusnal 60-80 ezrenkent igencsak ajanlott megbontani es tisztittatni, kulonben motorcseres is lehet. Ez se kis szivas. Emiatt se mertem az 1.6 turbot venni, pedig 1 millaval olcsobb lett volna...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7716 Dátum:
2015.10.09 péntek, 10:47:47 »
Idézetet írta: titta - 2015.10.09 péntek, 06:51:04
Ja es megvalami. A kozvetlen befecskendezesu benzinesekkel azert megy am a szivas rendesen. Merthogy koszolodnak. Nem kicsit. Mivel negyesbol meg keves ilyenrol van tapasztalat, nem tudom hogy ezeket jobban megcsinaltak-e, de sok tipusnal 60-80 ezrenkent igencsak ajanlott megbontani es tisztittatni, kulonben motorcseres is lehet. Ez se kis szivas. Emiatt se mertem az 1.6 turbot venni, pedig 1 millaval olcsobb lett volna...
Nemtom, nekem nem koszolodik semmi
Neha lemosom kivulrol, de ennyi
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7717 Dátum:
2015.10.09 péntek, 11:04:14 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.09 péntek, 10:47:47
Nemtom, nekem nem koszolodik semmi
Neha lemosom kivulrol, de ennyi
ekozben halkan fogynak az örvénylapátok,meg a henger fala.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7718 Dátum:
2015.10.09 péntek, 11:08:57 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.09 péntek, 11:04:14
ekozben halkan fogynak az örvénylapátok,meg a henger fala.....
De azt legalabb csendben teszi
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7719 Dátum:
2015.10.09 péntek, 11:14:32 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.09 péntek, 11:08:57
De azt legalabb csendben teszi
tök jó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7720 Dátum:
2015.10.09 péntek, 17:50:06 »
Hali
A 2.0 163 lovas TDCi mennyit eszik városban, vegyesen, stb??
Köszi
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7721 Dátum:
2015.10.09 péntek, 18:08:51 »
Idézetet írta: T0aD - 2015.10.09 péntek, 17:50:06
Hali
A 2.0 163 lovas TDCi mennyit eszik városban, vegyesen, stb??
Köszi
Ez egy nem yo kérdés...
Minden a vezetési stílustól függ. Meg lehet vele etetni 7litert is országúton, de 5literrel is el lehet járni. Városban 5,5-et eszik, de csak éjjel. A nappali fogyasztás biztos magasabb. Az átlagom 6,5l / 100km, 40000km-re vetítve eddig, ebben minden volt.
Summa summarum átlagosan pont annyit fog enni, mint a mostani kocsid, csak jobban megy! Ha ugyanúgy vezeted, akkor nem kajál többet, ha használod, akkor igen.
Üdv.
Tonyo
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7722 Dátum:
2015.10.09 péntek, 18:14:33 »
Idézetet írta: titta - 2015.10.09 péntek, 06:51:04
Ja es megvalami. A kozvetlen befecskendezesu benzinesekkel azert megy am a szivas rendesen. Merthogy koszolodnak. Nem kicsit. Mivel negyesbol meg keves ilyenrol van tapasztalat, nem tudom hogy ezeket jobban megcsinaltak-e, de sok tipusnal 60-80 ezrenkent igencsak ajanlott megbontani es tisztittatni, kulonben motorcseres is lehet. Ez se kis szivas. Emiatt se mertem az 1.6 turbot venni, pedig 1 millaval olcsobb lett volna...
Ha végiggondolod, egy dízel ugyanígy kokszolódik.
A szívószelepek "elé" nem csak friss levegő jön, hanem:
- visszavezetett kartergáz (PCV),
- visszavezetett kipuffgáz (EGR).
A régi benzinesekkel nagy szhopás van valóban, az újakkal már nem.
Mára van már rá technika a hengerfej leszedés nélküli tisztításra (darált dióhéjjal takarítják).
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.09 péntek, 18:16:11 írta SzJani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7723 Dátum:
2015.10.09 péntek, 18:22:51 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.10.09 péntek, 18:08:51
Ez egy nem yo kérdés...
Minden a vezetési stílustól függ. Meg lehet vele etetni 7litert is országúton, de 5literrel is el lehet járni. Városban 5,5-et eszik, de csak éjjel. A nappali fogyasztás biztos magasabb. Az átlagom 6,5l / 100km, 40000km-re vetítve eddig, ebben minden volt.
Summa summarum átlagosan pont annyit fog enni, mint a mostani kocsid, csak jobban megy! Ha ugyanúgy vezeted, akkor nem kajál többet, ha használod, akkor igen.
Üdv.
Tonyo
Köszi
Most ezzel a kocsival város és egy kicsi országút 6.5
De azért ebben van, hogy néha odalépek
Tehát a 163 ló is megeszik ennyit.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7724 Dátum:
2015.10.09 péntek, 19:41:04 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.09 péntek, 18:14:33
Ha végiggondolod, egy dízel ugyanígy kokszolódik.
A szívószelepek "elé" nem csak friss levegő jön, hanem:
- visszavezetett kartergáz (PCV),
- visszavezetett kipuffgáz (EGR).
A régi benzinesekkel nagy szhopás van valóban, az újakkal már nem.
Mára van már rá technika a hengerfej leszedés nélküli tisztításra (darált dióhéjjal takarítják).
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7725 Dátum:
2015.10.09 péntek, 19:52:53 »
Idézetet írta: T0aD - 2015.10.09 péntek, 18:22:51
Köszi
Most ezzel a kocsival város és egy kicsi országút 6.5
De azért ebben van, hogy néha odalépek
Tehát a 163 ló is megeszik ennyit.
Olvass vissza és nézz körül a fogyi topikban is. Ez is a szakállas/havonta 1x előforduló témák közé tartozik.
PS: azért mert a FL tulajok az általánosba írkálnak, nem azt jelenti, hogy ott nincs info ezen témáról (is).
PS2: amíg 1000km/70lityi körül fogyaszt vegyesben, addig OK.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7726 Dátum:
2015.10.09 péntek, 20:05:36 »
Idézetet írta: Jago1 - 2015.10.09 péntek, 19:41:04
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/
Főleg az első FSI-knél (Audi) jön elő ez a hiba.
Első jele egyébként, hogy gyenge lesz a motor. Nálam jelenleg nem úgy tűnik, hogy el lenne kormolódva bármi...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7727 Dátum:
2015.10.09 péntek, 20:15:46 »
Ez miatt kérdeztem a fogyasztást:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi.pdc.led.xenon-9435129
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7728 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 16:41:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.09 péntek, 20:05:36
Főleg az első FSI-knél (Audi) jön elő ez a hiba.
Első jele egyébként, hogy gyenge lesz a motor. Nálam jelenleg nem úgy tűnik, hogy el lenne kormolódva bármi...
Do not worry János, ami késik nem múlik. Amikor a múltkor mentünk a kocsiddal, még nem tudtam, de mostmár világos, azt dalolta az injektor, hogy:
"megkormollak szelepszár... nem fogsz zárni? Persze már!
Nő a fogyi, nemzársz szeli, töbszázezer forint telik,
Rá mert, János könnyelmű volt, lóerőt vett, nyomaték volt,
A dízelje motorjában, járjon boltba gány ruhában.
Szereli a benzinmotort, hivja Tonyót, télleg 6 volt?
Tonyo mondja, igen János, de nem látod idén már Nos!
Tankolj benyát csúrig tankban, simán elmász Pestről Tabra!"
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7729 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 17:39:35 »
Idézetet írta: T0aD - 2015.10.09 péntek, 20:15:46
Ez miatt kérdeztem a fogyasztást:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi.pdc.led.xenon-9435129
Bermuda háromszög újabb rejtélye.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7730 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 19:32:43 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.10.11 vasárnap, 16:41:56
Do not worry János, ami késik nem múlik. Amikor a múltkor mentünk a kocsiddal, még nem tudtam, de mostmár világos, azt dalolta az injektor, hogy:
"megkormollak szelepszár... nem fogsz zárni? Persze már!
Nő a fogyi, nemzársz szeli, töbszázezer forint telik,
Rá mert, János könnyelmű volt, lóerőt vett, nyomaték volt,
A dízelje motorjában, járjon boltba gány ruhában.
Szereli a benzinmotort, hivja Tonyót, télleg 6 volt?
Tonyo mondja, igen János, de nem látod idén már Nos!
Tankolj benyát csúrig tankban, simán elmász Pestről Tabra!"
Te szent eg, mi jot ittal??? Es leginkabb mennyit? Egy kolto veszett meg benned!
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7731 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 22:23:03 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.10.11 vasárnap, 16:41:56
Do not worry János, ami késik nem múlik. Amikor a múltkor mentünk a kocsiddal, még nem tudtam, de mostmár világos, azt dalolta az injektor, hogy:
"megkormollak szelepszár... nem fogsz zárni? Persze már!
Nő a fogyi, nemzársz szeli, töbszázezer forint telik,
Rá mert, János könnyelmű volt, lóerőt vett, nyomaték volt,
A dízelje motorjában, járjon boltba gány ruhában.
Szereli a benzinmotort, hivja Tonyót, télleg 6 volt?
Tonyo mondja, igen János, de nem látod idén már Nos!
Tankolj benyát csúrig tankban, simán elmász Pestről Tabra!"
öcséééémmmm, ennyi időm lenne most...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7732 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 06:03:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.11 vasárnap, 22:23:03
öcséééémmmm, ennyi időm lenne most...
jó ez a baxki gif.
felkéne venni a smile-k közé....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7733 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 09:45:35 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.10.11 vasárnap, 16:41:56
Do not worry János, ami késik nem múlik. Amikor a múltkor mentünk a kocsiddal, még nem tudtam, de mostmár világos, azt dalolta az injektor, hogy:
"megkormollak szelepszár... nem fogsz zárni? Persze már!
Nő a fogyi, nemzársz szeli, töbszázezer forint telik,
Rá mert, János könnyelmű volt, lóerőt vett, nyomaték volt,
A dízelje motorjában, járjon boltba gány ruhában.
Szereli a benzinmotort, hivja Tonyót, télleg 6 volt?
Tonyo mondja, igen János, de nem látod idén már Nos!
Tankolj benyát csúrig tankban, simán elmász Pestről Tabra!"
Jó volt a buli?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7734 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 10:52:58 »
Idézetet írta: Domi - 2015.10.12 hétfő, 09:45:35
Jó volt a buli?
Persze, low cost party Vasárnap volt...
2ser és ihlet, alig vártam, hogy valaki feldobjon egy magaslabdát!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7735 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 11:00:06 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.10.12 hétfő, 10:52:58
Persze, low cost party Vasárnap volt...
2ser és ihlet, alig vártam, hogy valaki feldobjon egy magaslabdát!
Minek, ha már annyi esze volt, hogy a jó kis 2,2tdci elcserélte egy "versenyrobikapára", akkor ez volt magaslabda!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
davidvaradyszabo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7736 Dátum:
2015.10.13 kedd, 10:29:50 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.10.08 csütörtök, 15:27:36
Nekem ugyan ez volt és ha szerviz, akkor itt
http://alkatresztar.hu/index.php
35e-ért vegyszeresen tisztítják. egy olajcserét majd tuti neked is javasolni fognak
Bár nem BP, de Dunakeszi 10 km-re van BP-től
Tegnap hoztam el tőlük a kocsit (Kállay autó, Dunakeszi) - tök rendesek, tök kedvesek, (tök olcsók), részecskeszűrő kimosva - minden fasza.
Ma reggel feleségem ráadja a gyújtást: "Engine malfunction"
Szóval ma veszek egy ELM327-es csatlakozót, és beleásom magam a Forscanbe, mert a tőkém tele.
Annyira, de annyira nem akartam érteni az autószereléshez. (ezzel most nem leszek itt népszerű
)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7737 Dátum:
2015.10.13 kedd, 10:49:56 »
Idézetet írta: davidvaradyszabo - 2015.10.13 kedd, 10:29:50
Tegnap hoztam el tőlük a kocsit (Kállay autó, Dunakeszi) - tök rendesek, tök kedvesek, (tök olcsók), részecskeszűrő kimosva - minden fasza.
Ma reggel feleségem ráadja a gyújtást: "Engine malfunction"
Szóval ma veszek egy ELM327-es csatlakozót, és beleásom magam a Forscanbe, mert a tőkém tele.
Annyira, de annyira nem akartam érteni az autószereléshez. (ezzel most nem leszek itt népszerű
)
Kellett neked CR...Vagy szivsz vele, vagy megtanulsz autot szerelni es szivsz vele de talan picit olcsobban.
Nezd a jo oldalat...Lett egy uj hobbyd
ui. szerintem vidd vissza !
Naplózva
blah blah blah
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7738 Dátum:
2015.10.13 kedd, 10:53:01 »
Idézetet írta: davidvaradyszabo - 2015.10.13 kedd, 10:29:50
Tegnap hoztam el tőlük a kocsit (Kállay autó, Dunakeszi) - tök rendesek, tök kedvesek, (tök olcsók), részecskeszűrő kimosva - minden fasza.
Ma reggel feleségem ráadja a gyújtást: "Engine malfunction"
Szóval ma veszek egy ELM327-es csatlakozót, és beleásom magam a Forscanbe, mert a tőkém tele.
Annyira, de annyira nem akartam érteni az autószereléshez. (ezzel most nem leszek itt népszerű
)
Vissza kell vinni!
Nekem is ők csinálták, nem volt gondom vele
Elvileg átmosták, bár az egy kicsit gyanús, hogy a tankom egy csöppet megapadt és az átlagfogyasztásom is az egekbe szökött a maga 16L/100km-ével
Lehet, hogy regen forceolást csináltak? Az olajat azt biztos lecserélték
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
davidvaradyszabo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7739 Dátum:
2015.10.13 kedd, 11:27:19 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.10.13 kedd, 10:53:01
... és az átlagfogyasztásom is az egekbe szökött a maga 16L/100km-ével.
WUT?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7740 Dátum:
2015.10.13 kedd, 11:50:06 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.10.13 kedd, 10:53:01
Vissza kell vinni!
Nekem is ők csinálták, nem volt gondom vele
Elvileg átmosták, bár az egy kicsit gyanús, hogy a tankom egy csöppet megapadt és az átlagfogyasztásom is az egekbe szökött a maga 16L/100km-ével
Lehet, hogy regen forceolást csináltak? Az olajat azt biztos lecserélték
Azt nem mondták, hogy mit takar a vegyszeres tisztítás ? Lehet gázolajra gondoltak
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7741 Dátum:
2015.10.13 kedd, 13:49:59 »
Idézetet írta: davidvaradyszabo - 2015.10.13 kedd, 10:29:50
Tegnap hoztam el tőlük a kocsit (Kállay autó, Dunakeszi) - tök rendesek, tök kedvesek, (tök olcsók), részecskeszűrő kimosva - minden fasza.
Ma reggel feleségem ráadja a gyújtást: "Engine malfunction"
Szóval ma veszek egy ELM327-es csatlakozót, és beleásom magam a Forscanbe, mert a tőkém tele.
Annyira, de annyira nem akartam érteni az autószereléshez. (ezzel most nem leszek itt népszerű
)
főleg,ha nem is a szűrő volt elkoszolódva,hanem a regent nem indítja az eldugult befecskendező miatt,vagy az izzítógyertya kiment biztije miatt......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7742 Dátum:
2015.10.13 kedd, 14:34:17 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.10.13 kedd, 10:53:01
Vissza kell vinni!
Nekem is ők csinálták, nem volt gondom vele
Elvileg átmosták, bár az egy kicsit gyanús, hogy a tankom egy csöppet megapadt és az átlagfogyasztásom is az egekbe szökött a maga 16L/100km-ével
Lehet, hogy regen forceolást csináltak? Az olajat azt biztos lecserélték
Tehát, akkor hozzá se nyúltak semmihez, csak indítottak egy erőltetett regent x ezer forintért?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7743 Dátum:
2015.10.13 kedd, 14:38:16 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.10.13 kedd, 14:34:17
Tehát, akkor hozzá se nyúltak semmihez, csak indítottak egy erőltetett regent x ezer forintért?
Sokba kerul a gazolaj, azt valakinek meg kell fizetnie
Naplózva
blah blah blah
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7744 Dátum:
2015.10.13 kedd, 21:33:02 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.10.13 kedd, 14:34:17
Tehát, akkor hozzá se nyúltak semmihez, csak indítottak egy erőltetett regent x ezer forintért?
Ezen már én is gondolkodtam, viszont megoldotta! De szerintem azért csak-csak kitakarították, mert a hiba előtt volt egy 1000km-es autópályám, ahol lett volna bőven regenerálni és igazából pont az autópályán egy fizetőkapunál amikor megálltunk regenerált is, majd engine malfunction.... nem igazán értettem
Idézetet írta: zacci - 2015.10.13 kedd, 14:38:16
Sokba kerul a gazolaj, azt valakinek meg kell fizetnie
Igen, de az kvázi hozott anyag volt, mert teli tankkal adtam át és vissza se tankolták... lehet hogy duplán fizettem meg?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7745 Dátum:
2015.10.13 kedd, 21:49:02 »
Rázós dolog ez a DPF kiszedés. A vw-nél ugye hasonló dologból van világraszóló botrány (az autó normál üzemben messze nem tudja azokat az emissziós értékeket, amit egyébként a gyár garantál).
A DPF eltávolításnál ugye annyival van megfejelve a dolog, hogy a tulajdonos a felelős: engedély nélküli átalakítás van az autóján, s gondolom ha lesz ebből bünti, akkor objektíven fogják nézni, tehát tök mindegy, hogy ki vetette ki a DPF-et.
Kíváncsi leszek, hogy mikor jön rá vmi fejes, hogy ebből mekkora lóvét lehet lehúzni, s mikor fognak a KPM-esek kiszedni minden CR dízelt, hogy egy órán belül szigorított műszakira küldjék újra az autót... Jelenleg a műszaki vizsgán sem nézik a kormot, gondolom ezen is változtatni fognak, a vw-es balhé miatt eléggé be fognak most keményíteni dízel téren.
Minden jel abba az irányba mutat, hogy ennek egyszer majd nekimennek: öregszik az autópark, behozni is sok használtat hoznak be, s ugye a dízelek kb 90%os arányban is lehetnek adott típusoknál (főleg azoknál, amit hoznak be most is).
(amit csak zárójelbe teszek, az meg az, hogy ugye elvileg vigyázunk az utódainkra; ez meg többek között azt is jelenti, hogy nem toljuk tele a környezetet finom koromrészecskével, ami sokkal könnyebben a tüdőbe jut. De ez is csak 5-10-20 év múlva lesz napirenden, akkor fogják sztem a dízeleket likvidálni)
Még a DPF kiíró cégekre leszek kíváncsi, hogy őket mikor kezdik el majd "bűncselekményt elkövető"-knek beállítani.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7746 Dátum:
2015.10.13 kedd, 22:07:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.13 kedd, 21:49:02
(amit csak zárójelbe teszek, az meg az, hogy ugye elvileg vigyázunk az utódainkra; ez meg többek között azt is jelenti, hogy nem toljuk tele a környezetet finom koromrészecskével, ami sokkal könnyebben a tüdőbe jut. De ez is csak 5-10-20 év múlva lesz napirenden, akkor fogják sztem a dízeleket likvidálni)
Akkor baj van, nem is kicsi! Ugyanis a közvetlen befecskendezéses benzines is tolja kifele a finom kis részecskéket.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7747 Dátum:
2015.10.13 kedd, 22:11:49 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.13 kedd, 22:07:03
Akkor baj van, nem is kicsi! Ugyanis a közvetlen befecskendezéses benzines is tolja kifele a finom kis részecskéket.
De vmi oka van annak, hogy azokba nem tesznek koromszűrőt...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7748 Dátum:
2015.10.13 kedd, 22:16:53 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.13 kedd, 22:11:49
De vmi oka van annak, hogy azokba nem tesznek koromszűrőt...
Még nem... ahogy nő az üzemanyagnyomás - fog - úgy lesz gond a részecskékkel.
A CO
2
-ről meg ne is beszéljünk, mert az azért van bőven.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7749 Dátum:
2015.10.13 kedd, 22:24:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.13 kedd, 21:49:02
Rázós dolog ez a DPF kiszedés. A vw-nél ugye hasonló dologból van világraszóló botrány (az autó normál üzemben messze nem tudja azokat az emissziós értékeket, amit egyébként a gyár garantál).
A DPF eltávolításnál ugye annyival van megfejelve a dolog, hogy a tulajdonos a felelős: engedély nélküli átalakítás van az autóján, s gondolom ha lesz ebből bünti, akkor objektíven fogják nézni, tehát tök mindegy, hogy ki vetette ki a DPF-et.
Kíváncsi leszek, hogy mikor jön rá vmi fejes, hogy ebből mekkora lóvét lehet lehúzni, s mikor fognak a KPM-esek kiszedni minden CR dízelt, hogy egy órán belül szigorított műszakira küldjék újra az autót... Jelenleg a műszaki vizsgán sem nézik a kormot, gondolom ezen is változtatni fognak, a vw-es balhé miatt eléggé be fognak most keményíteni dízel téren.
Minden jel abba az irányba mutat, hogy ennek egyszer majd nekimennek: öregszik az autópark, behozni is sok használtat hoznak be, s ugye a dízelek kb 90%os arányban is lehetnek adott típusoknál (főleg azoknál, amit hoznak be most is).
(amit csak zárójelbe teszek, az meg az, hogy ugye elvileg vigyázunk az utódainkra; ez meg többek között azt is jelenti, hogy nem toljuk tele a környezetet finom koromrészecskével, ami sokkal könnyebben a tüdőbe jut. De ez is csak 5-10-20 év múlva lesz napirenden, akkor fogják sztem a dízeleket likvidálni)
Még a DPF kiíró cégekre leszek kíváncsi, hogy őket mikor kezdik el majd "bűncselekményt elkövető"-knek beállítani.
Magyarországon vagyunk erre kb ennyit elég is írni.
KPM(megszűnt)=NKH nem foglalkoznak személyautóval, csak kisbuszok meg a lényeg a teherautók. Ezt itthon az elkövetkezendő években nem fogják szigorítani. Arról nem beszélve, hogy volt már olyan is hogy műszakin egy kibelezett dpf-es autó normál értékeket produkált simán átment úgy hogy nem is tudtak róla.
Én amúgy nem szedtem volna ki, ha normálisan működne ez a dolog nekem ne kelljen arra figyelni, hogy mennyek hosszabb távokat a regen miatt az autó ne kényszerítsen engem erre, találjanak ki a gyárak valami mást ne engem szívassannak ilyen barom megoldásokkal.
Ha netán egyszer bukta is lesz belőle, akkor ezt nagyon sokan megszívják ugyanis rengeteg autó van az utakon amikből ki van már szedve pláne pesten a taxiknál...
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Oldalak:
1
...
148
149
150
151
152
153
154
[
155
]
156
157
158
159
160
161
162
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ