Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:57:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263551 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7700 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 10:01:24 »

Akkor megmondom a tutit.  vigyor3

A benzinesek nagytöbbsége mára már átesett egy teljes motorgenerálon,vagy eladták,mert nem akarták kifizetni a motorgenerált.Ezért valóban kihaló fajjá vált a benzines topic.

Jani!neked is elindult a visszaszámlálás.Azt is kérdezhetném,hogy vágod-e már a centit? eplus2 eplus2 wave integet2

Jaja, írta is hogy 9,3-nél jár. http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1017622#msg1017622 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.08 csütörtök, 10:03:03 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
davidvaradyszabo
Vendég
« Új hozzászólás #7701 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 14:50:46 »

Sziasztok!
10 hónapja Petrányinál vásárolt 2011-es 2.0 TDCi MK4-em folyamatos "Engine Malfunction"-t dob, és kigyulladt a "check engine" piktogram a műszerfalon.
Ford Hovány Szentendrén megnézte: részecskeszűrő "150%-ig eltömődve".

Az árajánlat, amit a javításra adtak, egy kicsit borsos (160e HUF úgy, hogy a jelenlegi szűrőt mentik, nem újat tesznek bele)
Mondjatok kérlek valakit Budapesten, aki megbízhatóan megcsinálja, és reális áron dolgozik.

Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7702 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 14:59:50 »

Sziasztok!
10 hónapja Petrányinál vásárolt 2011-es 2.0 TDCi MK4-em folyamatos "Engine Malfunction"-t dob, és kigyulladt a "check engine" piktogram a műszerfalon.
Ford Hovány Szentendrén megnézte: részecskeszűrő "150%-ig eltömődve".

Az árajánlat, amit a javításra adtak, egy kicsit borsos (160e HUF úgy, hogy a jelenlegi szűrőt mentik, nem újat tesznek bele)
Mondjatok kérlek valakit Budapesten, aki megbízhatóan megcsinálja, és reális áron dolgozik.

Köszönöm!
te is megtudod jó eséllyel javítani-javíttatni.ebben mindent megtalálsz.

http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7703 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 15:27:36 »

Sziasztok!
10 hónapja Petrányinál vásárolt 2011-es 2.0 TDCi MK4-em folyamatos "Engine Malfunction"-t dob, és kigyulladt a "check engine" piktogram a műszerfalon.
Ford Hovány Szentendrén megnézte: részecskeszűrő "150%-ig eltömődve".

Az árajánlat, amit a javításra adtak, egy kicsit borsos (160e HUF úgy, hogy a jelenlegi szűrőt mentik, nem újat tesznek bele)
Mondjatok kérlek valakit Budapesten, aki megbízhatóan megcsinálja, és reális áron dolgozik.

Köszönöm!

Nekem ugyan ez volt és ha szerviz, akkor itt
http://alkatresztar.hu/index.php
35e-ért vegyszeresen tisztítják. egy olajcserét majd tuti neked is javasolni fognak

Bár nem BP, de Dunakeszi 10 km-re van BP-től
Naplózva

davidvaradyszabo
Vendég
« Új hozzászólás #7704 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 18:35:39 »

Nekem ugyan ez volt és ha szerviz, akkor itt
http://alkatresztar.hu/index.php
35e-ért vegyszeresen tisztítják. egy olajcserét majd tuti neked is javasolni fognak

Bár nem BP, de Dunakeszi 10 km-re van BP-től

Köszönöm, Alf, szemisun és papabahama urak!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7705 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 19:58:56 »

Akkor megmondom a tutit.  vigyor3

A benzinesek nagytöbbsége mára már átesett egy teljes motorgenerálon,vagy eladták,mert nem akarták kifizetni a motorgenerált.Ezért valóban kihaló fajjá vált a benzines topic.

Jani!neked is elindult a visszaszámlálás.Azt is kérdezhetném,hogy vágod-e már a centit? eplus2 eplus2 wave integet2

Ennel egyszerubb a dolog. SzJanival csak rohogni jarunk ide a dizli topicba  eplus2
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7706 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 20:01:33 »

Akkor megmondom a tutit.  vigyor3

A benzinesek nagytöbbsége mára már átesett egy teljes motorgenerálon,vagy eladták,mert nem akarták kifizetni a motorgenerált.Ezért valóban kihaló fajjá vált a benzines topic.

Jani!neked is elindult a visszaszámlálás.Azt is kérdezhetném,hogy vágod-e már a centit? eplus2 eplus2 wave integet2

Egyebkent majdnem hulyeseg a motorgeneral. Amennyibol megcsinaljak annyibol veszel egy jo alapotu bontott motort oszt mesz tovabb  vigyor3 Nem kell pcsucs, turbo, nagynyomasuval szivni  eplus2
Naplózva

blah blah blah
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7707 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 20:10:24 »

Egyebkent majdnem hulyeseg a motorgeneral. Amennyibol megcsinaljak annyibol veszel egy jo alapotu bontott motort oszt mesz tovabb  vigyor3 Nem kell pcsucs, turbo, nagynyomasuval szivni  eplus2

Ez Nalad lehet hogy igy van, de SzJani autojanal mar nem igazan. A facelifttel ha jol tudom mar a negyesnel kihaltak a sima szivo benzinesek...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7708 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 20:20:59 »

Ez Nalad lehet hogy igy van, de SzJani autojanal mar nem igazan. A facelifttel ha jol tudom mar a negyesnel kihaltak a sima szivo benzinesek...

Na akkor megegyszer...
 Nem kell pcsucs, turbo DPF, nagynyomasuval szivni  eplus2 Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.08 csütörtök, 20:25:09 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7709 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 20:25:32 »

Na akkor megegyszer...
 Nem kell pcsucs, turbo, nagynyomasuval szivni  eplus2 Wink


Ezek helyett van gyertya, kábel, trafó......magas fogyasztás.  hehe
Mk4-nél (diesel) nem nagyon volt még (itt) üzemanyagrendszeri probléma.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7710 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 20:27:52 »



Ezek helyett van gyertya, kábel, trafó......magas fogyasztás.  hehe
Mk4-nél (diesel) nem nagyon volt még (itt) üzemanyagrendszeri probléma.  

 vigyor3 worship
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7711 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 21:37:19 »

Egyebkent majdnem hulyeseg a motorgeneral. Amennyibol megcsinaljak annyibol veszel egy jo alapotu bontott motort oszt mesz tovabb  vigyor3 Nem kell pcsucs, turbo, nagynyomasuval szivni  eplus2
azért rágerjedtél rendesen.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7712 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 21:41:17 »

azért rágerjedtél rendesen.... eplus2

mint tyuk a takonyra  hehe
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7713 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 21:42:06 »

mint tyuk a takonyra  hehe
tak,tak,tak,tak.......ez nem pcsúcs,hanem benzines szívósor....... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7714 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 21:44:05 »

tak,tak,tak,tak.......ez nem pcsúcs,hanem benzines szívósor....... eplus2

ugyan ott gyartjak, ahol a pcsucsokat  eplus2
Naplózva

blah blah blah
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7715 Dátum: 2015.10.09 péntek, 06:51:04 »

ugyan ott gyartjak, ahol a pcsucsokat  eplus2

Ja es megvalami. A kozvetlen befecskendezesu benzinesekkel azert megy am a szivas rendesen. Merthogy koszolodnak. Nem kicsit. Mivel negyesbol meg keves ilyenrol van tapasztalat, nem tudom hogy ezeket jobban megcsinaltak-e, de sok tipusnal 60-80 ezrenkent igencsak ajanlott megbontani es tisztittatni, kulonben motorcseres is lehet. Ez se kis szivas. Emiatt se mertem az 1.6 turbot venni, pedig 1 millaval olcsobb lett volna...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7716 Dátum: 2015.10.09 péntek, 10:47:47 »

Ja es megvalami. A kozvetlen befecskendezesu benzinesekkel azert megy am a szivas rendesen. Merthogy koszolodnak. Nem kicsit. Mivel negyesbol meg keves ilyenrol van tapasztalat, nem tudom hogy ezeket jobban megcsinaltak-e, de sok tipusnal 60-80 ezrenkent igencsak ajanlott megbontani es tisztittatni, kulonben motorcseres is lehet. Ez se kis szivas. Emiatt se mertem az 1.6 turbot venni, pedig 1 millaval olcsobb lett volna...

Nemtom, nekem nem koszolodik semmi  vigyor3 Neha lemosom kivulrol, de ennyi  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7717 Dátum: 2015.10.09 péntek, 11:04:14 »

Nemtom, nekem nem koszolodik semmi  vigyor3 Neha lemosom kivulrol, de ennyi  vigyor3
ekozben halkan fogynak az örvénylapátok,meg a henger fala..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7718 Dátum: 2015.10.09 péntek, 11:08:57 »

ekozben halkan fogynak az örvénylapátok,meg a henger fala..... nyes
De azt legalabb csendben teszi  hehe
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7719 Dátum: 2015.10.09 péntek, 11:14:32 »

De azt legalabb csendben teszi  hehe

tök jó. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #7720 Dátum: 2015.10.09 péntek, 17:50:06 »

Hali

A 2.0 163 lovas TDCi mennyit eszik városban, vegyesen, stb??

Köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #7721 Dátum: 2015.10.09 péntek, 18:08:51 »

Hali

A 2.0 163 lovas TDCi mennyit eszik városban, vegyesen, stb??

Köszi

Ez egy nem yo kérdés...  smile

Minden a vezetési stílustól függ. Meg lehet vele etetni 7litert is országúton, de 5literrel is el lehet járni. Városban 5,5-et eszik, de csak éjjel. A nappali fogyasztás biztos magasabb. Az átlagom 6,5l / 100km, 40000km-re vetítve eddig, ebben minden volt.

Summa summarum átlagosan pont annyit fog enni, mint a mostani kocsid, csak jobban megy! Ha ugyanúgy vezeted, akkor nem kajál többet, ha használod, akkor igen.

Üdv.

Tonyo  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7722 Dátum: 2015.10.09 péntek, 18:14:33 »

Ja es megvalami. A kozvetlen befecskendezesu benzinesekkel azert megy am a szivas rendesen. Merthogy koszolodnak. Nem kicsit. Mivel negyesbol meg keves ilyenrol van tapasztalat, nem tudom hogy ezeket jobban megcsinaltak-e, de sok tipusnal 60-80 ezrenkent igencsak ajanlott megbontani es tisztittatni, kulonben motorcseres is lehet. Ez se kis szivas. Emiatt se mertem az 1.6 turbot venni, pedig 1 millaval olcsobb lett volna...

Ha végiggondolod, egy dízel ugyanígy kokszolódik.
A szívószelepek "elé" nem csak friss levegő jön, hanem:
- visszavezetett kartergáz (PCV),
- visszavezetett kipuffgáz (EGR).
A régi benzinesekkel nagy szhopás van valóban, az újakkal már nem.
Mára van már rá technika a hengerfej leszedés nélküli tisztításra (darált dióhéjjal takarítják).
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.09 péntek, 18:16:11 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #7723 Dátum: 2015.10.09 péntek, 18:22:51 »

Ez egy nem yo kérdés...  smile

Minden a vezetési stílustól függ. Meg lehet vele etetni 7litert is országúton, de 5literrel is el lehet járni. Városban 5,5-et eszik, de csak éjjel. A nappali fogyasztás biztos magasabb. Az átlagom 6,5l / 100km, 40000km-re vetítve eddig, ebben minden volt.

Summa summarum átlagosan pont annyit fog enni, mint a mostani kocsid, csak jobban megy! Ha ugyanúgy vezeted, akkor nem kajál többet, ha használod, akkor igen.

Üdv.

Tonyo  wave

Köszi

Most ezzel a kocsival város és egy kicsi országút 6.5
De azért ebben van, hogy néha odalépek Cheesy
Tehát a 163 ló is megeszik ennyit. Cheesy
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #7724 Dátum: 2015.10.09 péntek, 19:41:04 »

Ha végiggondolod, egy dízel ugyanígy kokszolódik.
A szívószelepek "elé" nem csak friss levegő jön, hanem:
- visszavezetett kartergáz (PCV),
- visszavezetett kipuffgáz (EGR).
A régi benzinesekkel nagy szhopás van valóban, az újakkal már nem.
Mára van már rá technika a hengerfej leszedés nélküli tisztításra (darált dióhéjjal takarítják).


http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7725 Dátum: 2015.10.09 péntek, 19:52:53 »

Köszi

Most ezzel a kocsival város és egy kicsi országút 6.5
De azért ebben van, hogy néha odalépek Cheesy
Tehát a 163 ló is megeszik ennyit. Cheesy
Olvass vissza és nézz körül a fogyi topikban is. Ez is a szakállas/havonta 1x előforduló témák közé tartozik.
PS: azért mert a FL tulajok az általánosba írkálnak, nem azt jelenti, hogy ott nincs info ezen témáról (is).
PS2: amíg 1000km/70lityi körül fogyaszt vegyesben, addig OK.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7726 Dátum: 2015.10.09 péntek, 20:05:36 »


Főleg az első FSI-knél (Audi) jön elő ez a hiba.
Első jele egyébként, hogy gyenge lesz a motor. Nálam jelenleg nem úgy tűnik, hogy el lenne kormolódva bármi...  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #7727 Dátum: 2015.10.09 péntek, 20:15:46 »

Ez miatt kérdeztem a fogyasztást:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi.pdc.led.xenon-9435129
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #7728 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 16:41:56 »

Főleg az első FSI-knél (Audi) jön elő ez a hiba.
Első jele egyébként, hogy gyenge lesz a motor. Nálam jelenleg nem úgy tűnik, hogy el lenne kormolódva bármi...  eplus2

Do not worry János, ami késik nem múlik. Amikor a múltkor mentünk a kocsiddal, még nem tudtam, de mostmár világos, azt dalolta az injektor, hogy:

"megkormollak szelepszár... nem fogsz zárni? Persze már!
Nő a fogyi, nemzársz szeli, töbszázezer forint telik,
Rá mert, János könnyelmű volt, lóerőt vett, nyomaték volt,
A dízelje motorjában, járjon boltba gány ruhában.
Szereli a benzinmotort, hivja Tonyót, télleg 6 volt?
Tonyo mondja, igen János, de nem látod idén már Nos!
Tankolj benyát csúrig tankban, simán elmász Pestről Tabra!"  eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7729 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 17:39:35 »


Bermuda háromszög újabb rejtélye.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7730 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 19:32:43 »

Do not worry János, ami késik nem múlik. Amikor a múltkor mentünk a kocsiddal, még nem tudtam, de mostmár világos, azt dalolta az injektor, hogy:

"megkormollak szelepszár... nem fogsz zárni? Persze már!
Nő a fogyi, nemzársz szeli, töbszázezer forint telik,
Rá mert, János könnyelmű volt, lóerőt vett, nyomaték volt,
A dízelje motorjában, járjon boltba gány ruhában.
Szereli a benzinmotort, hivja Tonyót, télleg 6 volt?
Tonyo mondja, igen János, de nem látod idén már Nos!
Tankolj benyát csúrig tankban, simán elmász Pestről Tabra!"  eplus2

Te szent eg, mi jot ittal??? Es leginkabb mennyit? Egy kolto veszett meg benned!  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7731 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 22:23:03 »

Do not worry János, ami késik nem múlik. Amikor a múltkor mentünk a kocsiddal, még nem tudtam, de mostmár világos, azt dalolta az injektor, hogy:

"megkormollak szelepszár... nem fogsz zárni? Persze már!
Nő a fogyi, nemzársz szeli, töbszázezer forint telik,
Rá mert, János könnyelmű volt, lóerőt vett, nyomaték volt,
A dízelje motorjában, járjon boltba gány ruhában.
Szereli a benzinmotort, hivja Tonyót, télleg 6 volt?
Tonyo mondja, igen János, de nem látod idén már Nos!
Tankolj benyát csúrig tankban, simán elmász Pestről Tabra!"  eplus2


öcséééémmmm, ennyi időm lenne most...
 vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7732 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 06:03:45 »


öcséééémmmm, ennyi időm lenne most...
 vigyor3
jó ez a baxki gif. nyes felkéne venni a smile-k közé....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #7733 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 09:45:35 »

Do not worry János, ami késik nem múlik. Amikor a múltkor mentünk a kocsiddal, még nem tudtam, de mostmár világos, azt dalolta az injektor, hogy:

"megkormollak szelepszár... nem fogsz zárni? Persze már!
Nő a fogyi, nemzársz szeli, töbszázezer forint telik,
Rá mert, János könnyelmű volt, lóerőt vett, nyomaték volt,
A dízelje motorjában, járjon boltba gány ruhában.
Szereli a benzinmotort, hivja Tonyót, télleg 6 volt?
Tonyo mondja, igen János, de nem látod idén már Nos!
Tankolj benyát csúrig tankban, simán elmász Pestről Tabra!"  eplus2
Jó volt a buli?  pias nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #7734 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 10:52:58 »

Jó volt a buli?  pias nyes

Persze, low cost party Vasárnap volt...  nyes 2ser és ihlet, alig vártam, hogy valaki feldobjon egy magaslabdát!  taperouleaupatisserie
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7735 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 11:00:06 »

Persze, low cost party Vasárnap volt...  nyes 2ser és ihlet, alig vártam, hogy valaki feldobjon egy magaslabdát!  taperouleaupatisserie
Minek, ha már annyi esze volt, hogy a jó kis 2,2tdci elcserélte egy "versenyrobikapára", akkor ez volt magaslabda! Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
davidvaradyszabo
Vendég
« Új hozzászólás #7736 Dátum: 2015.10.13 kedd, 10:29:50 »

Nekem ugyan ez volt és ha szerviz, akkor itt
http://alkatresztar.hu/index.php
35e-ért vegyszeresen tisztítják. egy olajcserét majd tuti neked is javasolni fognak

Bár nem BP, de Dunakeszi 10 km-re van BP-től

Tegnap hoztam el tőlük a kocsit (Kállay autó, Dunakeszi) - tök rendesek, tök kedvesek, (tök olcsók), részecskeszűrő kimosva - minden fasza.
Ma reggel feleségem ráadja a gyújtást: "Engine malfunction"  falbav  falbav  falbav

Szóval ma veszek egy  ELM327-es csatlakozót, és beleásom magam a Forscanbe, mert a tőkém tele.
Annyira, de annyira nem akartam érteni az autószereléshez. (ezzel most nem leszek itt népszerű  Grin )
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7737 Dátum: 2015.10.13 kedd, 10:49:56 »

Tegnap hoztam el tőlük a kocsit (Kállay autó, Dunakeszi) - tök rendesek, tök kedvesek, (tök olcsók), részecskeszűrő kimosva - minden fasza.
Ma reggel feleségem ráadja a gyújtást: "Engine malfunction"  falbav  falbav  falbav

Szóval ma veszek egy  ELM327-es csatlakozót, és beleásom magam a Forscanbe, mert a tőkém tele.
Annyira, de annyira nem akartam érteni az autószereléshez. (ezzel most nem leszek itt népszerű  Grin )

Kellett neked CR...Vagy szivsz vele, vagy megtanulsz autot szerelni es szivsz vele de talan picit olcsobban.
Nezd a jo oldalat...Lett egy uj hobbyd  vigyor3

ui. szerintem vidd vissza !
Naplózva

blah blah blah
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7738 Dátum: 2015.10.13 kedd, 10:53:01 »

Tegnap hoztam el tőlük a kocsit (Kállay autó, Dunakeszi) - tök rendesek, tök kedvesek, (tök olcsók), részecskeszűrő kimosva - minden fasza.
Ma reggel feleségem ráadja a gyújtást: "Engine malfunction"  falbav  falbav  falbav

Szóval ma veszek egy  ELM327-es csatlakozót, és beleásom magam a Forscanbe, mert a tőkém tele.
Annyira, de annyira nem akartam érteni az autószereléshez. (ezzel most nem leszek itt népszerű  Grin )

Vissza kell vinni!
Nekem is ők csinálták, nem volt gondom vele

Elvileg átmosták, bár az egy kicsit gyanús, hogy a tankom egy csöppet megapadt és az átlagfogyasztásom is az egekbe szökött a maga 16L/100km-ével
Lehet, hogy regen forceolást csináltak? Az olajat azt biztos lecserélték
Naplózva

davidvaradyszabo
Vendég
« Új hozzászólás #7739 Dátum: 2015.10.13 kedd, 11:27:19 »

... és az átlagfogyasztásom is az egekbe szökött a maga 16L/100km-ével.

 wow1 WUT?  wow1
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7740 Dátum: 2015.10.13 kedd, 11:50:06 »

Vissza kell vinni!
Nekem is ők csinálták, nem volt gondom vele

Elvileg átmosták, bár az egy kicsit gyanús, hogy a tankom egy csöppet megapadt és az átlagfogyasztásom is az egekbe szökött a maga 16L/100km-ével
Lehet, hogy regen forceolást csináltak? Az olajat azt biztos lecserélték

Azt nem mondták, hogy mit takar a vegyszeres tisztítás ? Lehet gázolajra gondoltak  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7741 Dátum: 2015.10.13 kedd, 13:49:59 »

Tegnap hoztam el tőlük a kocsit (Kállay autó, Dunakeszi) - tök rendesek, tök kedvesek, (tök olcsók), részecskeszűrő kimosva - minden fasza.
Ma reggel feleségem ráadja a gyújtást: "Engine malfunction"  falbav  falbav  falbav

Szóval ma veszek egy  ELM327-es csatlakozót, és beleásom magam a Forscanbe, mert a tőkém tele.
Annyira, de annyira nem akartam érteni az autószereléshez. (ezzel most nem leszek itt népszerű  Grin )
főleg,ha nem is a szűrő volt elkoszolódva,hanem a regent nem indítja az eldugult befecskendező miatt,vagy az izzítógyertya kiment biztije miatt...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7742 Dátum: 2015.10.13 kedd, 14:34:17 »

Vissza kell vinni!
Nekem is ők csinálták, nem volt gondom vele

Elvileg átmosták, bár az egy kicsit gyanús, hogy a tankom egy csöppet megapadt és az átlagfogyasztásom is az egekbe szökött a maga 16L/100km-ével
Lehet, hogy regen forceolást csináltak? Az olajat azt biztos lecserélték

Tehát, akkor hozzá se nyúltak semmihez, csak indítottak egy erőltetett regent x ezer forintért?  Grin
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7743 Dátum: 2015.10.13 kedd, 14:38:16 »

Tehát, akkor hozzá se nyúltak semmihez, csak indítottak egy erőltetett regent x ezer forintért?  Grin

Sokba kerul a gazolaj, azt valakinek meg kell fizetnie  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7744 Dátum: 2015.10.13 kedd, 21:33:02 »

Tehát, akkor hozzá se nyúltak semmihez, csak indítottak egy erőltetett regent x ezer forintért?  Grin

Ezen már én is gondolkodtam, viszont megoldotta! De szerintem azért csak-csak kitakarították, mert a hiba előtt volt egy 1000km-es autópályám, ahol lett volna bőven regenerálni és igazából pont az autópályán egy fizetőkapunál amikor megálltunk regenerált is, majd engine malfunction.... nem igazán értettem

Sokba kerul a gazolaj, azt valakinek meg kell fizetnie  vigyor3
Igen, de az kvázi hozott anyag volt, mert teli tankkal adtam át és vissza se tankolták... lehet hogy duplán fizettem meg? Huh? gun
Naplózva

SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7745 Dátum: 2015.10.13 kedd, 21:49:02 »

Rázós dolog ez a DPF kiszedés. A vw-nél ugye hasonló dologból van világraszóló botrány (az autó normál üzemben messze nem tudja azokat az emissziós értékeket, amit egyébként a gyár garantál).
A DPF eltávolításnál ugye annyival van megfejelve a dolog, hogy a tulajdonos a felelős: engedély nélküli átalakítás van az autóján, s gondolom ha lesz ebből bünti, akkor objektíven fogják nézni, tehát tök mindegy, hogy ki vetette ki a DPF-et.
Kíváncsi leszek, hogy mikor jön rá vmi fejes, hogy ebből mekkora lóvét lehet lehúzni, s mikor fognak a KPM-esek kiszedni minden CR dízelt, hogy egy órán belül szigorított műszakira küldjék újra az autót... Jelenleg a műszaki vizsgán sem nézik a kormot, gondolom ezen is változtatni fognak, a vw-es balhé miatt eléggé be fognak most keményíteni dízel téren.
Minden jel abba az irányba mutat, hogy ennek egyszer majd nekimennek: öregszik az autópark, behozni is sok használtat hoznak be, s ugye a dízelek kb 90%os arányban is lehetnek adott típusoknál (főleg azoknál, amit hoznak be most is).

(amit csak zárójelbe teszek, az meg az, hogy ugye elvileg vigyázunk az utódainkra; ez meg többek között azt is jelenti, hogy nem toljuk tele a környezetet finom koromrészecskével, ami sokkal könnyebben a tüdőbe jut. De ez is csak 5-10-20 év múlva lesz napirenden, akkor fogják sztem a dízeleket likvidálni)

Még a DPF kiíró cégekre leszek kíváncsi, hogy őket mikor kezdik el majd "bűncselekményt elkövető"-knek beállítani.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7746 Dátum: 2015.10.13 kedd, 22:07:03 »

(amit csak zárójelbe teszek, az meg az, hogy ugye elvileg vigyázunk az utódainkra; ez meg többek között azt is jelenti, hogy nem toljuk tele a környezetet finom koromrészecskével, ami sokkal könnyebben a tüdőbe jut. De ez is csak 5-10-20 év múlva lesz napirenden, akkor fogják sztem a dízeleket likvidálni)

Akkor baj van, nem is kicsi! Ugyanis a közvetlen befecskendezéses benzines is tolja kifele a finom kis részecskéket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7747 Dátum: 2015.10.13 kedd, 22:11:49 »

Akkor baj van, nem is kicsi! Ugyanis a közvetlen befecskendezéses benzines is tolja kifele a finom kis részecskéket.

De vmi oka van annak, hogy azokba nem tesznek koromszűrőt...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7748 Dátum: 2015.10.13 kedd, 22:16:53 »

De vmi oka van annak, hogy azokba nem tesznek koromszűrőt...

Még nem... ahogy nő az üzemanyagnyomás - fog - úgy lesz gond a részecskékkel.
A CO2-ről meg ne is beszéljünk, mert az azért van bőven.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7749 Dátum: 2015.10.13 kedd, 22:24:56 »

Rázós dolog ez a DPF kiszedés. A vw-nél ugye hasonló dologból van világraszóló botrány (az autó normál üzemben messze nem tudja azokat az emissziós értékeket, amit egyébként a gyár garantál).
A DPF eltávolításnál ugye annyival van megfejelve a dolog, hogy a tulajdonos a felelős: engedély nélküli átalakítás van az autóján, s gondolom ha lesz ebből bünti, akkor objektíven fogják nézni, tehát tök mindegy, hogy ki vetette ki a DPF-et.
Kíváncsi leszek, hogy mikor jön rá vmi fejes, hogy ebből mekkora lóvét lehet lehúzni, s mikor fognak a KPM-esek kiszedni minden CR dízelt, hogy egy órán belül szigorított műszakira küldjék újra az autót... Jelenleg a műszaki vizsgán sem nézik a kormot, gondolom ezen is változtatni fognak, a vw-es balhé miatt eléggé be fognak most keményíteni dízel téren.
Minden jel abba az irányba mutat, hogy ennek egyszer majd nekimennek: öregszik az autópark, behozni is sok használtat hoznak be, s ugye a dízelek kb 90%os arányban is lehetnek adott típusoknál (főleg azoknál, amit hoznak be most is).

(amit csak zárójelbe teszek, az meg az, hogy ugye elvileg vigyázunk az utódainkra; ez meg többek között azt is jelenti, hogy nem toljuk tele a környezetet finom koromrészecskével, ami sokkal könnyebben a tüdőbe jut. De ez is csak 5-10-20 év múlva lesz napirenden, akkor fogják sztem a dízeleket likvidálni)

Még a DPF kiíró cégekre leszek kíváncsi, hogy őket mikor kezdik el majd "bűncselekményt elkövető"-knek beállítani.

Magyarországon vagyunk erre kb ennyit elég is írni.  nyes 

KPM(megszűnt)=NKH nem foglalkoznak személyautóval, csak kisbuszok meg a lényeg a teherautók. Ezt itthon az elkövetkezendő években nem fogják szigorítani. Arról nem beszélve, hogy volt már olyan is hogy műszakin egy kibelezett dpf-es autó normál értékeket produkált simán átment úgy hogy nem is tudtak róla.

Én amúgy nem szedtem volna ki, ha normálisan működne ez a dolog nekem ne kelljen arra figyelni, hogy mennyek hosszabb távokat a regen miatt az autó ne kényszerítsen engem erre, találjanak ki a gyárak valami mást ne engem szívassannak ilyen barom megoldásokkal.

Ha netán egyszer bukta is lesz belőle, akkor ezt nagyon sokan megszívják ugyanis rengeteg autó van az utakon amikből ki van már szedve pláne pesten a taxiknál...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.