Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:21:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
149
150
151
152
153
154
155
[
156
]
157
158
159
160
161
162
163
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5259269 alkalommal)
0 Felhasználó és 284 vendég van a témában
davidvaradyszabo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7750 Dátum:
2015.10.13 kedd, 22:58:17 »
Jó estét az uraknak!
"
Barba not facit filosophum
", vagyis "
a szakáll még nem tesz filozófussá
" - mondták a régi rómaiak.
Ami az esetemre levetítve annyit jelent, hogy egy ELM327-es csatlakozó meg egy diagnosztikai szoftver még nem csinál belőlem autószerelőt.
Ezt dobta itthon a Forscan, de annyit (sem) értek hozzá, mint a tyúk az ábécéhez:
(Háttér: hétfőn fizettem ki
X
pénzt részecskeszűrő vegyszeres tisztításáért, ahol
X
=több, mint ami jól esett. Kedd reggel gyújtás ráadásakor "Engine Malfunction")
Már jeleztem a szervíznek, hogy nem vagyok elégedett, de a fenti részletek alapján érdekel, hogy szerintetek mégis mi a helyzet, illetve csináltak-e valamit az urak egyáltalán a részecskeszűrővel (egy forced regenen kívül, ami vagy összejött, vagy nem), vagy csak azt mondják. Vissza fogom vinni, de problémás a dolog, mert messze vannak és napi használatban van (lenne) az autó.
Voltam már boldogabb is életemben, hogy mást ne mondjak. Négy éves kocsi, és ilyenekkel b*szódunk.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7751 Dátum:
2015.10.13 kedd, 23:20:17 »
Idézetet írta: davidvaradyszabo - 2015.10.13 kedd, 22:58:17
Jó estét az uraknak!
"
Barba not facit filosophum
", vagyis "
a szakáll még nem tesz filozófussá
" - mondták a régi rómaiak.
Ami az esetemre levetítve annyit jelent, hogy egy ELM327-es csatlakozó meg egy diagnosztikai szoftver még nem csinál belőlem autószerelőt.
Ezt dobta itthon a Forscan, de annyit (sem) értek hozzá, mint a tyúk az ábécéhez:
(Háttér: hétfőn fizettem ki
X
pénzt részecskeszűrő vegyszeres tisztításáért, ahol
X
=több, mint ami jól esett. Kedd reggel gyújtás ráadásakor "Engine Malfunction")
[img]http://kepfeltoltes.hu/151013/mondeo01_www.kepfeltoltes.hu_.png
[img]http://kepfeltoltes.hu/151013/mondeo02_www.kepfeltoltes.hu_.png
Már jeleztem a szervíznek, hogy nem vagyok elégedett, de a fenti részletek alapján érdekel, hogy szerintetek mégis mi a helyzet, illetve csináltak-e valamit az urak egyáltalán a részecskeszűrővel (egy forced regenen kívül, ami vagy összejött, vagy nem), vagy csak azt mondják. Vissza fogom vinni, de problémás a dolog, mert messze vannak és napi használatban van (lenne) az autó.
Voltam már boldogabb is életemben, hogy mást ne mondjak. Négy éves kocsi, és ilyenekkel b*szódunk.
Szenzort kell ellenőrizni, hogy jól működik-e vagy a korábban említett gumicső koszolódást.
szerk:a képeket vettem ki.alf
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 06:31:19 írta alf
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7752 Dátum:
2015.10.14 szerda, 07:04:23 »
Idézetet írta: davidvaradyszabo - 2015.10.13 kedd, 22:58:17
Jó estét az uraknak!
"
Barba not facit filosophum
", vagyis "
a szakáll még nem tesz filozófussá
" - mondták a régi rómaiak.
Ami az esetemre levetítve annyit jelent, hogy egy ELM327-es csatlakozó meg egy diagnosztikai szoftver még nem csinál belőlem autószerelőt.
Ezt dobta itthon a Forscan, de annyit (sem) értek hozzá, mint a tyúk az ábécéhez:
(Háttér: hétfőn fizettem ki
X
pénzt részecskeszűrő vegyszeres tisztításáért, ahol
X
=több, mint ami jól esett. Kedd reggel gyújtás ráadásakor "Engine Malfunction")
[img]http://kepfeltoltes.hu/151013/mondeo01_www.kepfeltoltes.hu_.png
[img]http://kepfeltoltes.hu/151013/mondeo02_www.kepfeltoltes.hu_.png
Már jeleztem a szervíznek, hogy nem vagyok elégedett, de a fenti részletek alapján érdekel, hogy szerintetek mégis mi a helyzet, illetve csináltak-e valamit az urak egyáltalán a részecskeszűrővel (egy forced regenen kívül, ami vagy összejött, vagy nem), vagy csak azt mondják. Vissza fogom vinni, de problémás a dolog, mert messze vannak és napi használatban van (lenne) az autó.
Voltam már boldogabb is életemben, hogy mást ne mondjak. Négy éves kocsi, és ilyenekkel b*szódunk.
szia.
A helyzet kísértetiesen hasonlít papabahama esetére.Ugyan így kezdőtött neki.A hiba annyit jelent,hogy a regeneráció nem ment végbe,mert alacsony maradt a szükséges hőmérséklet.Ennek néhány és jól behatárolható oka lehet,de egyik sem szerepel a ford javítási metódusaiban,hanem ők csak komplett rendszercserét tudnak neked ajánlani.
A hiba lehetséges okai:
A kipufogó rendszered,lukas vagy kifúj a dpf előtt,így ezért nem éri el a megfelelő hőmérsékletet(ezt ki is zárhatod).
A nyomáskülönbség mérő szenzorra 2 gumicső viszi fel a dpf előtti és utáni "nyomást".Ezek volt már,hogy klubbtársnak szétmállottak,elporladtak,a cseréjük megoldotta a problémát.
A dpf szűrőbe épített üzemanyag "befecskendező-előfűtő" egység eldugult a koromtól,illetve az izzítógyertya biztije kiment.Lényegében nem történik meg a regenerációhoz szükséges gázolaj befecskendezése,és vagy felmelegítése.
És akkor itt már olvasgathatod papabahama cikkét,hogy egy gázlámpával kikell égetni a koszt,hogy átfujható legyen az üzemanyag "befecskendező",és az izzító biztosítékát kell ellenőrizni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.msg1016443#msg1016443
Ha ez a hibád,gyakorlatilag ráfordítás nélkül javítható,csak egy szerelőt kell felbérelned.
erről van szó:
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_09_2014/post-90710-0-94271400-1411229600.jpg
http://www.talkford.com/community/topic/236704-20-tdci-dpf-problems-p244c/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7753 Dátum:
2015.10.14 szerda, 08:22:31 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.14 szerda, 07:04:23
szia.
A helyzet kísértetiesen hasonlít papabahama esetére.Ugyan így kezdőtött neki.A hiba annyit jelent,hogy a regeneráció nem ment végbe,mert alacsony maradt a szükséges hőmérséklet.Ennek néhány és jól behatárolható oka lehet,de egyik sem szerepel a ford javítási metódusaiban,hanem ők csak komplett rendszercserét tudnak neked ajánlani.
A hiba lehetséges okai:
A kipufogó rendszered,lukas vagy kifúj a dpf előtt,így ezért nem éri el a megfelelő hőmérsékletet(ezt ki is zárhatod).
A nyomáskülönbség mérő szenzorra 2 gumicső viszi fel a dpf előtti és utáni "nyomást".Ezek volt már,hogy klubbtársnak szétmállottak,elporladtak,a cseréjük megoldotta a problémát.
A dpf szűrőbe épített üzemanyag "befecskendező-előfűtő" egység eldugult a koromtól,illetve az izzítógyertya biztije kiment.Lényegében nem történik meg a regenerációhoz szükséges gázolaj befecskendezése,és vagy felmelegítése.
És akkor itt már olvasgathatod papabahama cikkét,hogy egy gázlámpával kikell égetni a koszt,hogy átfujható legyen az üzemanyag "befecskendező",és az izzító biztosítékát kell ellenőrizni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.msg1016443#msg1016443
Ha ez a hibád,gyakorlatilag ráfordítás nélkül javítható,csak egy szerelőt kell felbérelned.
erről van szó:
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_09_2014/post-90710-0-94271400-1411229600.jpg
http://www.talkford.com/community/topic/236704-20-tdci-dpf-problems-p244c/
Hát ez nemsemmi
Neked már reg 1 saját műhelyt kellene működtetni.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7754 Dátum:
2015.10.14 szerda, 12:43:33 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.13 kedd, 21:49:02
Rázós dolog ez a DPF kiszedés. A vw-nél ugye hasonló dologból van világraszóló botrány (az autó normál üzemben messze nem tudja azokat az emissziós értékeket, amit egyébként a gyár garantál).
A DPF eltávolításnál ugye annyival van megfejelve a dolog, hogy a tulajdonos a felelős: engedély nélküli átalakítás van az autóján, s gondolom ha lesz ebből bünti, akkor objektíven fogják nézni, tehát tök mindegy, hogy ki vetette ki a DPF-et.
Kíváncsi leszek, hogy mikor jön rá vmi fejes, hogy ebből mekkora lóvét lehet lehúzni, s mikor fognak a KPM-esek kiszedni minden CR dízelt, hogy egy órán belül szigorított műszakira küldjék újra az autót... Jelenleg a műszaki vizsgán sem nézik a kormot, gondolom ezen is változtatni fognak, a vw-es balhé miatt eléggé be fognak most keményíteni dízel téren.
Minden jel abba az irányba mutat, hogy ennek egyszer majd nekimennek: öregszik az autópark, behozni is sok használtat hoznak be, s ugye a dízelek kb 90%os arányban is lehetnek adott típusoknál (főleg azoknál, amit hoznak be most is).
(amit csak zárójelbe teszek, az meg az, hogy ugye elvileg vigyázunk az utódainkra; ez meg többek között azt is jelenti, hogy nem toljuk tele a környezetet finom koromrészecskével, ami sokkal könnyebben a tüdőbe jut. De ez is csak 5-10-20 év múlva lesz napirenden, akkor fogják sztem a dízeleket likvidálni)
Még a DPF kiíró cégekre leszek kíváncsi, hogy őket mikor kezdik el majd "bűncselekményt elkövető"-knek beállítani.
Köszi Jana!
Linkelek egy fotót addig is a "barátkozzunk vele" motorokról!
http://galeria.vezess.hu/files/767/068/000/68767/68767_555115_784x523.jpg
Tiedben is ez van? Állítólag micukia fejlesztés...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7755 Dátum:
2015.10.14 szerda, 15:27:25 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.10.14 szerda, 12:43:33
Köszi Jana!
Linkelek egy fotót addig is a "barátkozzunk vele" motorokról!
http://galeria.vezess.hu/files/767/068/000/68767/68767_555115_784x523.jpg
Tiedben is ez van? Állítólag micukia fejlesztés...
En ezzel szivesebben haverkodnek
http://images.thecarconnection.com/lrg/2011-ford-mustang-gt-5-0-engine_100303262_l.jpg
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7756 Dátum:
2015.10.14 szerda, 15:29:31 »
Idézetet írta: davidvaradyszabo - 2015.10.13 kedd, 22:58:17
Jó estét az uraknak!
"
Barba not facit filosophum
", vagyis "
a szakáll még nem tesz filozófussá
" - mondták a régi rómaiak.
Ami az esetemre levetítve annyit jelent, hogy egy ELM327-es csatlakozó meg egy diagnosztikai szoftver még nem csinál belőlem autószerelőt.
Ezt dobta itthon a Forscan, de annyit (sem) értek hozzá, mint a tyúk az ábécéhez:
(Háttér: hétfőn fizettem ki
X
pénzt részecskeszűrő vegyszeres tisztításáért, ahol
X
=több, mint ami jól esett. Kedd reggel gyújtás ráadásakor "Engine Malfunction")
Már jeleztem a szervíznek, hogy nem vagyok elégedett, de a fenti részletek alapján érdekel, hogy szerintetek mégis mi a helyzet, illetve csináltak-e valamit az urak egyáltalán a részecskeszűrővel (egy forced regenen kívül, ami vagy összejött, vagy nem), vagy csak azt mondják. Vissza fogom vinni, de problémás a dolog, mert messze vannak és napi használatban van (lenne) az autó.
Voltam már boldogabb is életemben, hogy mást ne mondjak. Négy éves kocsi, és ilyenekkel b*szódunk.
Erre szoktak mondani, hogy 4ev vagy 150e km.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7757 Dátum:
2015.10.14 szerda, 15:35:06 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.13 kedd, 21:49:02
Rázós dolog ez a DPF kiszedés. A vw-nél ugye hasonló dologból van világraszóló botrány (az autó normál üzemben messze nem tudja azokat az emissziós értékeket, amit egyébként a gyár garantál).
A DPF eltávolításnál ugye annyival van megfejelve a dolog, hogy a tulajdonos a felelős: engedély nélküli átalakítás van az autóján, s gondolom ha lesz ebből bünti, akkor objektíven fogják nézni, tehát tök mindegy, hogy ki vetette ki a DPF-et.
Kíváncsi leszek, hogy mikor jön rá vmi fejes, hogy ebből mekkora lóvét lehet lehúzni, s mikor fognak a KPM-esek kiszedni minden CR dízelt, hogy egy órán belül szigorított műszakira küldjék újra az autót... Jelenleg a műszaki vizsgán sem nézik a kormot, gondolom ezen is változtatni fognak, a vw-es balhé miatt eléggé be fognak most keményíteni dízel téren.
Minden jel abba az irányba mutat, hogy ennek egyszer majd nekimennek: öregszik az autópark, behozni is sok használtat hoznak be, s ugye a dízelek kb 90%os arányban is lehetnek adott típusoknál (főleg azoknál, amit hoznak be most is).
(amit csak zárójelbe teszek, az meg az, hogy ugye elvileg vigyázunk az utódainkra; ez meg többek között azt is jelenti, hogy nem toljuk tele a környezetet finom koromrészecskével, ami sokkal könnyebben a tüdőbe jut. De ez is csak 5-10-20 év múlva lesz napirenden, akkor fogják sztem a dízeleket likvidálni)
Még a DPF kiíró cégekre leszek kíváncsi, hogy őket mikor kezdik el majd "bűncselekményt elkövető"-knek beállítani.
En siman bevezetnem hogy a muszakin ellenorizek es ha nem felel meg az eloirasoknak, ha kiiktattak valamelyik reszegyseget, akkor kivonatnam a picsbe a forgalombol. Muszaki szettep, kukaba dob.
Tobb ertelme lenne mint az izokkal xarakodni. Ezt csak azert nem teszik meg, mert akkor a dizlik 99%-a kukaban vegezne.
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7758 Dátum:
2015.10.14 szerda, 15:50:01 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.14 szerda, 15:35:06
En siman bevezetnem hogy a muszakin ellenorizek es ha nem felel meg az eloirasoknak, ha kiiktattak valamelyik reszegyseget, akkor kivonatnam a picsbe a forgalombol. Muszaki szettep, kukaba dob.
Tobb ertelme lenne mint az izokkal xarakodni. Ezt csak azert nem teszik meg, mert akkor a dizlik 99%-a kukaban vegezne.
meg az összes benzines,és lehetne rollerezni az utcán.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7759 Dátum:
2015.10.14 szerda, 15:50:38 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.14 szerda, 15:27:25
En ezzel szivesebben haverkodnek
http://images.thecarconnection.com/lrg/2011-ford-mustang-gt-5-0-engine_100303262_l.jpg
minden nap sírva mennél a benzinkútra.Jah,hogy ez egy tdci?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7760 Dátum:
2015.10.14 szerda, 16:06:26 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.14 szerda, 15:50:01
meg az összes benzines,és lehetne rollerezni az utcán.
na az lenne csak igazan loller
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7761 Dátum:
2015.10.14 szerda, 16:07:21 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.14 szerda, 15:50:38
minden nap sírva mennél a benzinkútra.Jah,hogy ez egy tdci?
Oromkonnyeket hullatnek
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7762 Dátum:
2015.10.14 szerda, 22:16:40 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.10.14 szerda, 12:43:33
Köszi Jana!
Linkelek egy fotót addig is a "barátkozzunk vele" motorokról!
http://galeria.vezess.hu/files/767/068/000/68767/68767_555115_784x523.jpg
Tiedben is ez van? Állítólag micukia fejlesztés...
Nem.
GTDi
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7763 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 07:42:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.14 szerda, 22:16:40
Nem.
GTDi
Nem. GTDi240 !!!!!!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7764 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 09:18:24 »
Alf,
Lenne esetleg egy robbantott ábrád a DPF és alkatrészeiről? Vákumcsövek stb. (engem a FL utáni érdekelne, de szerintem ha van mind2 a többiek miatt is hasznos lenne a link / kép)
Köszönöm a cikket és a hasznos info-kat a témában!!!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7765 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 09:22:35 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2015.10.15 csütörtök, 09:18:24
Alf,
Lenne esetleg egy robbantott ábrád a DPF és alkatrészeiről? Vákumcsövek stb. (engem a FL utáni érdekelne, de szerintem ha van mind2 a többiek miatt is hasznos lenne a link / kép)
Köszönöm a cikket és a hasznos info-kat a témában!!!
írj egy üzit papabahama úrnak,és elküldi neked,Ő kapott most egy egészen frisset a fordban,csak összefirkálták,hogy 800kiló lesz az ára....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7766 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 09:28:23 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.15 csütörtök, 09:22:35
írj egy üzit papabahama úrnak,és elküldi neked,Ő kapott most egy egészen frisset a fordban,csak összefirkálták,hogy 800kiló lesz az ára....
ok. köszönöm.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7767 Dátum:
2015.10.20 kedd, 22:02:59 »
szinte 100% hogy a párásító, esetleg vmelyik hőmérsékletszonda a 2 közül de ezeket könnyen tudod ellenőrinzi. Kivesz ellenállás mér, melegít, ha közbe változik akk csak a párásitó marad...
Idézetet írta: davidvaradyszabo - 2015.10.13 kedd, 22:58:17
Jó estét az uraknak!
"
Barba not facit filosophum
", vagyis "
a szakáll még nem tesz filozófussá
" - mondták a régi rómaiak.
Ami az esetemre levetítve annyit jelent, hogy egy ELM327-es csatlakozó meg egy diagnosztikai szoftver még nem csinál belőlem autószerelőt.
Ezt dobta itthon a Forscan, de annyit (sem) értek hozzá, mint a tyúk az ábécéhez:
(Háttér: hétfőn fizettem ki
X
pénzt részecskeszűrő vegyszeres tisztításáért, ahol
X
=több, mint ami jól esett. Kedd reggel gyújtás ráadásakor "Engine Malfunction")
[img]http://kepfeltoltes.hu/151013/mondeo01_www.kepfeltoltes.hu_.png
[img]http://kepfeltoltes.hu/151013/mondeo02_www.kepfeltoltes.hu_.png
Már jeleztem a szervíznek, hogy nem vagyok elégedett, de a fenti részletek alapján érdekel, hogy szerintetek mégis mi a helyzet, illetve csináltak-e valamit az urak egyáltalán a részecskeszűrővel (egy forced regenen kívül, ami vagy összejött, vagy nem), vagy csak azt mondják. Vissza fogom vinni, de problémás a dolog, mert messze vannak és napi használatban van (lenne) az autó.
Voltam már boldogabb is életemben, hogy mást ne mondjak. Négy éves kocsi, és ilyenekkel b*szódunk.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.20 kedd, 22:05:13 írta alf
»
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
janosidavid
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7768 Dátum:
2015.10.22 csütörtök, 14:32:18 »
Sziasztok uj vagyok a fórumon Köszönöm a befogadást! Segitségre lenne szükségem a mai napon kiolvastàk az autómat ami 2008 2.o mondeo olyan hibát ir hogy a beszivott légàram szabályozás po2e1 senki nemtudott rà mondani semmit, az érdekelne hogy mitjelent ez éshogy hol keressük a hibàt? Mi lehet ez? Remélem jóhelyre irok! Vàlaszotokat előrreis Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7769 Dátum:
2015.10.22 csütörtök, 16:40:33 »
Idézetet írta: janosidavid - 2015.10.22 csütörtök, 14:32:18
Sziasztok uj vagyok a fórumon Köszönöm a befogadást! Segitségre lenne szükségem a mai napon kiolvastàk az autómat ami 2008 2.o mondeo olyan hibát ir hogy a beszivott légàram szabályozás po2e1 senki nemtudott rà mondani semmit, az érdekelne hogy mitjelent ez éshogy hol keressük a hibàt? Mi lehet ez? Remélem jóhelyre irok! Vàlaszotokat előrreis Köszönöm.
beragadt EGR szelep, eltömődött vagy hibás.Tisztítás, ha nem segít csere.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
janosidavid
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7770 Dátum:
2015.10.22 csütörtök, 17:07:47 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.22 csütörtök, 16:40:33
beragadt EGR szelep, eltömődött vagy hibás.Tisztítás, ha nem segít csere.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7771 Dátum:
2015.10.22 csütörtök, 17:10:17 »
Idézetet írta: janosidavid - 2015.10.22 csütörtök, 17:07:47
katt a jobb oldalon a válasz gombra,és a megjelenő szöveg után írd a mondandódat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
janosidavid
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7772 Dátum:
2015.10.22 csütörtök, 17:12:54 »
Köszi szépen a gyors választ alf!! és esetleg szolnok,miskolc környékén valakit aki tud ebben segiteni nekem és megbizható. ésha esetleg levakolnám az okoze valami károsodást neki? ésha levakolnám továbbrais dobná a hibaüzit?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7773 Dátum:
2015.10.22 csütörtök, 17:58:39 »
Idézetet írta: janosidavid - 2015.10.22 csütörtök, 17:12:54
Köszi szépen a gyors választ alf!! és esetleg szolnok,miskolc környékén valakit aki tud ebben segiteni nekem és megbizható. ésha esetleg levakolnám az okoze valami károsodást neki? ésha levakolnám továbbrais dobná a hibaüzit?
eu4es így valszeg egr működési hibát dobna ha ledugóznád,ellenben nem jutna több szutyok a motorba.
Amit megtehetsz az a takarítás,aztán ha megszűnik a hiba,utána dugózd le az egr-t és egy 20dodód elm327-el bármikor törlöd a hibát.
szolnokon nagyon nagyon jó szívvel ajánlom László fórumtársunkat tisztelettel.Magánban biztosan megtudja ezt neked oldani,de ezt vele kell megbeszélned.Keresd privát üzenetben László-t!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fnzfrd
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7774 Dátum:
2015.10.23 péntek, 20:21:58 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.10.13 kedd, 22:24:56
Magyarországon vagyunk erre kb ennyit elég is írni.
KPM(megszűnt)=NKH nem foglalkoznak személyautóval, csak kisbuszok meg a lényeg a teherautók. Ezt itthon az elkövetkezendő években nem fogják szigorítani. Arról nem beszélve, hogy volt már olyan is hogy műszakin egy kibelezett dpf-es autó normál értékeket produkált simán átment úgy hogy nem is tudtak róla.
Én amúgy nem szedtem volna ki, ha normálisan működne ez a dolog nekem ne kelljen arra figyelni, hogy mennyek hosszabb távokat a regen miatt az autó ne kényszerítsen engem erre, találjanak ki a gyárak valami mást ne engem szívassannak ilyen barom megoldásokkal.
Ha netán egyszer bukta is lesz belőle, akkor ezt nagyon sokan megszívják ugyanis rengeteg autó van az utakon amikből ki van már szedve pláne pesten a taxiknál...
hali!
akkor a dfp kikapcsoltatása nem ajánlott?
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7775 Dátum:
2015.10.24 szombat, 19:21:48 »
Idézetet írta: fnzfrd - 2015.10.23 péntek, 20:21:58
hali!
akkor a dfp kikapcsoltatása nem ajánlott?
Üdv.
Ezt mindenki maga döntse el szerintem.
Én csak annyit tudok mondani, hogy mióta ki van iktatva probléma mentes a gép nem hígul az olaj, nem kell felesleges köröket mennem, hogy regenerálni tudjon ezáltal városba is probléma mentesen közlekedek kis távokat is. Nekem megérte ennyi.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7776 Dátum:
2015.10.25 vasárnap, 21:55:52 »
Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy volna-e valakinek egy elfekvő MAF szenzora TXBA motorhoz és hajlandő lenne esetleg egy pár percre kölcsönadni amíg kiderítem, hogy kizárólag a MAF-om beteg vagy valami más is rendetlenkedik (a computer alapján MAF hibám van, csak eddig az ebay-en beszerzett MAF-ok még rosszabbak voltak mint a jelenlegi szenzor) Természetesen nem lennék hálátlan
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7777 Dátum:
2015.10.25 vasárnap, 22:50:48 »
Idézetet írta: Csaba7995 - 2015.10.25 vasárnap, 21:55:52
Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy volna-e valakinek egy elfekvő MAF szenzora TXBA motorhoz és hajlandő lenne esetleg egy pár percre kölcsönadni amíg kiderítem, hogy kizárólag a MAF-om beteg vagy valami más is rendetlenkedik (a computer alapján MAF hibám van, csak eddig az ebay-en beszerzett MAF-ok még rosszabbak voltak mint a jelenlegi szenzor) Természetesen nem lennék hálátlan
Ha esetleg vezeték hibás, nekem van hozzá csati+drót
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7778 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 06:56:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.10.25 vasárnap, 22:50:48
Ha esetleg vezeték hibás, nekem van hozzá csati+drót
Köszönöm szépen, de nem hiszem, hogy a vezeték a rossz mert akkor folyamatosan adná a hibajelet.
Naplózva
zsitvayb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7779 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 11:56:46 »
Sziasztok,
Látszólag minden körülmény változatlansága mellett az utolsó két tankolásnál olyan 0,5l-rel több lett a fogyim.
Be lehet ezt tudni a hidegebb időnek, vagy kezdjek el aggódni? Nem tudom, ez az első saját dízelem.
A másik kérdésem: honnan tudom én azt kideríteni, hogy van-e kiegészítő fűtés az autómban? A kezelési könyv szerint ez ország függő. Illetve amikor a convers kijelző került beépítésre az autómba, akkor power_ford kolléga azt mondta, hogy elvileg látszani fog a kijelzőn, ha aktív. De ezt azóta sem láttam. Vagy csak még nincsenek annyira hidegek?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7780 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 11:59:56 »
Idézetet írta: zsitvayb - 2015.10.26 hétfő, 11:56:46
Sziasztok,
Látszólag minden körülmény változatlansága mellett az utolsó két tankolásnál olyan 0,5l-rel több lett a fogyim.
Be lehet ezt tudni a hidegebb időnek, vagy kezdjek el aggódni? Nem tudom, ez az első saját dízelem.
A másik kérdésem: honnan tudom én azt kideríteni, hogy van-e kiegészítő fűtés az autómban? A kezelési könyv szerint ez ország függő. Illetve amikor a convers kijelző került beépítésre az autómba, akkor power_ford kolléga azt mondta, hogy elvileg látszani fog a kijelzőn, ha aktív. De ezt azóta sem láttam. Vagy csak még nincsenek annyira hidegek?
Milyen évjárat?
Elektromos kiegészítő fűtés 2008-tól minden dízelben van elvileg...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
csdanko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7781 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 12:06:12 »
Idézetet írta: zsitvayb - 2015.10.26 hétfő, 11:56:46
Sziasztok,
Látszólag minden körülmény változatlansága mellett az utolsó két tankolásnál olyan 0,5l-rel több lett a fogyim.
Be lehet ezt tudni a hidegebb időnek, vagy kezdjek el aggódni? Nem tudom, ez az első saját dízelem.
A másik kérdésem: honnan tudom én azt kideríteni, hogy van-e kiegészítő fűtés az autómban? A kezelési könyv szerint ez ország függő. Illetve amikor a convers kijelző került beépítésre az autómba, akkor power_ford kolléga azt mondta, hogy elvileg látszani fog a kijelzőn, ha aktív. De ezt azóta sem láttam. Vagy csak még nincsenek annyira hidegek?
A VIN alapján meg tudod nézni, hogy van-e benne kiegészítő fűtés.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7782 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 14:51:35 »
Idézetet írta: zsitvayb - 2015.10.26 hétfő, 11:56:46
Sziasztok,
Látszólag minden körülmény változatlansága mellett az utolsó két tankolásnál olyan 0,5l-rel több lett a fogyim.
Be lehet ezt tudni a hidegebb időnek, vagy kezdjek el aggódni? Nem tudom, ez az első saját dízelem.
A másik kérdésem: honnan tudom én azt kideríteni, hogy van-e kiegészítő fűtés az autómban? A kezelési könyv szerint ez ország függő. Illetve amikor a convers kijelző került beépítésre az autómba, akkor power_ford kolléga azt mondta, hogy elvileg látszani fog a kijelzőn, ha aktív. De ezt azóta sem láttam. Vagy csak még nincsenek annyira hidegek?
Ez normális itt vannak a hidegek nekem is több már a fogyi.
Ha bekapcsolod a fűtést hideg motornál akkor ott kéne lennie a mutatónak szép lassan megy fel.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7783 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 20:41:14 »
Idézetet írta: BT - 2015.10.26 hétfő, 11:59:56
Milyen évjárat?
Elektromos kiegészítő fűtés 2008-tól minden dízelben van elvileg...
Nem tudom, az mit tud, nekem 2007-es van, a mostani időkben kb. fél km után kezd el jönni a langyos levegő, -10-ben kb. 2 km kell neki.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7784 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 21:45:39 »
Idézetet írta: zsitvayb - 2015.10.26 hétfő, 11:56:46
Sziasztok,
Látszólag minden körülmény változatlansága mellett az utolsó két tankolásnál olyan 0,5l-rel több lett a fogyim.
Be lehet ezt tudni a hidegebb időnek, vagy kezdjek el aggódni? Nem tudom, ez az első saját dízelem.
A másik kérdésem: honnan tudom én azt kideríteni, hogy van-e kiegészítő fűtés az autómban? A kezelési könyv szerint ez ország függő. Illetve amikor a convers kijelző került beépítésre az autómba, akkor power_ford kolléga azt mondta, hogy elvileg látszani fog a kijelzőn, ha aktív. De ezt azóta sem láttam. Vagy csak még nincsenek annyira hidegek?
alvázszám alapján pl.
www.etis.ford.com-on
A konzerv+ bal oldali szegmensében az amúgy nagyon hasznos autó sziluettől jobbra jelenik meg egy skála:
https://www.youtube.com/watch?v=WnCYhghd9c4
Az enyémben hidegindítás után, 16,5fok hőmérsékleti beállítástól már kapcsolja.
kb 4-6 óra alatt beszerelhető, beköthető. A PTC egység a fűtődoboz aljában van, 10mm2 keresztmetszetű kábelen kapja a delejt a motortéri biztosítéktáblától, ill a jobb első nyúlványra van testre bekötve (lehet máshová is persze). Én motorcrafttól vettem a bontottat, adott hozzá csatlakozós kábelvéget is. A 10mm2-es kábelek toldása, krimpelése megfelelő szerszámozást igényel, így nem árt villamossági műhelyben intézni.
A fűtőegység beszerelése trükkös, ha nem akarod kivenni a műszerfalat. A tápvezetékeket le kell bontani az egységről, így épp befér a helyére, majd ha már helyén van, mehet vissza. KB akkora szívás, mint pollenszűrőt cserélni 2x.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7785 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 21:46:33 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.10.26 hétfő, 20:41:14
Nem tudom, az mit tud, nekem 2007-es van, a mostani időkben kb. fél km után kezd el jönni a langyos levegő, -10-ben kb. 2 km kell neki.
1kW teljesítménnyel nyomja a meleget, kb 10mp után már melegít....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7786 Dátum:
2015.10.27 kedd, 14:13:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.10.26 hétfő, 21:45:39
A konzerv+ bal oldali szegmensében az amúgy nagyon hasznos autó sziluettől jobbra jelenik meg egy skála:
https://www.youtube.com/watch?v=WnCYhghd9c4
Ezt csak Convers okosítás után láthatod.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Marwell
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7787 Dátum:
2015.10.28 szerda, 14:52:15 »
Sziasztok!
Ma egy erőteljesebb kigyorsításnál ismét előjött az Engine Malfunction üzenet (sárga felkiáltójel,motor lekorlátoz stb.)
Csinálta ezt már pl. emelkedőn nagyobb gázadásnál.
Eddig ha leállítottam a motort majd újra be akkor eltűnt...kicsit zavaró.
Mi okozza ezt?
2.0.TDCI 140Le 2008
Irány a szerviz, vagy van házi praktika?
Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7788 Dátum:
2015.10.28 szerda, 19:43:41 »
Idézetet írta: Marwell - 2015.10.28 szerda, 14:52:15
Sziasztok!
Ma egy erőteljesebb kigyorsításnál ismét előjött az Engine Malfunction üzenet (sárga felkiáltójel,motor lekorlátoz stb.)
Csinálta ezt már pl. emelkedőn nagyobb gázadásnál.
Eddig ha leállítottam a motort majd újra be akkor eltűnt...kicsit zavaró.
Mi okozza ezt?
2.0.TDCI 140Le 2008
Irány a szerviz, vagy van házi praktika?
Köszi!
hogy ne lenne.első körben hibakódolvasás.ha megírod merre mozogsz,biztosan lesz a közeledben segítőkész fórumtárs egy csőre töltött elm327-el.eddig ez nem kerül semmibe,de nem tudsz továbbhaladni a hibakódok nélkül.
Találgatni felesleges talán csak nagyvonalakban.
Turbó elektronika-vagy kilukadt turbócső.
Üzemanyagrendszeri hiba(a szűrőtől a csúcsokig bármi lehet)
Részecskeszűrő
Elektromos hiba,pl MAP szenzor csatlakozási hiba.
Ezért kell a pontos hibakód.Ilyen pl: "p1234"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7789 Dátum:
2015.10.28 szerda, 22:04:30 »
Ez jó?
http://www.amazon.com/Version-Bluetooth-Multi-Language-12Kinds-Android/dp/B00N2K6M2A
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
majozo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7790 Dátum:
2015.10.31 szombat, 08:03:52 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2015.10.28 szerda, 22:04:30
Ez jó?
http://www.amazon.com/Version-Bluetooth-Multi-Language-12Kinds-Android/dp/B00N2K6M2A
Hy!
Én innét vettem ezt:
http://bolthely.hu/obddiag/id/25296_ELM327_BLUETOOTH_INTERFESZ_KAPCSOLOVAL
Naplózva
2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
nyulbela
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7791 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 12:33:18 »
Szia Uraim !
Ha erős turbina hang jön a turbó felől az felér egy turbó halállal? A jelenség még annyi , hogy ha a motor meleg ,a teljesítmény nagyon lecsökken.Mintha nem is lenne turbó.
Mk4 mondeo 2,2 tdci lenne az autó
Naplózva
Mondeo MKIV 2,2 TDCI
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7792 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 17:00:58 »
Idézetet írta: nyulbela - 2015.11.01 vasárnap, 12:33:18
Szia Uraim !
Ha erős turbina hang jön a turbó felől az felér egy turbó halállal? A jelenség még annyi , hogy ha a motor meleg ,a teljesítmény nagyon lecsökken.Mintha nem is lenne turbó.
Mk4 mondeo 2,2 tdci lenne az autó
Turbócsöveket nézd át, valamelyik kirepedt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7793 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 22:34:48 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2015.10.28 szerda, 22:04:30
Ez jó?
http://www.amazon.com/Version-Bluetooth-Multi-Language-12Kinds-Android/dp/B00N2K6M2A
Ha esetleg mégsem lenne jó , a j1850pwm protokoll hiánya okozza, erre hivatkozva kérj visszqtérítést.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
nyulbela
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7794 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 08:14:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2015.11.01 vasárnap, 17:00:58
Turbócsöveket nézd át, valamelyik kirepedt.
Köszi a választ de valami komolyabb gond van. A nagymérvű erővesztés melegen jelentkezik illetve huzamosabb kb 80-100 km autópálya után.Már csinált olyat is , hogy letiltott illetve mintha vészüzembe állt volna 2500-nél többet nem forgott, újraindítás után pörgött rendesen hibalámpa nem világított. Veszprém vagy Győr megyében nem tudnátok valaki értelmiségit ajánlani aki a hibakód olvasásnál többet konyít a dolgokhoz?
Köszi előre is
Naplózva
Mondeo MKIV 2,2 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7795 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 20:04:48 »
Idézetet írta: nyulbela - 2015.11.02 hétfő, 08:14:53
Köszi a választ de valami komolyabb gond van. A nagymérvű erővesztés melegen jelentkezik illetve huzamosabb kb 80-100 km autópálya után.Már csinált olyat is , hogy letiltott illetve mintha vészüzembe állt volna 2500-nél többet nem forgott, újraindítás után pörgött rendesen hibalámpa nem világított. Veszprém vagy Győr megyében nem tudnátok valaki értelmiségit ajánlani aki a hibakód olvasásnál többet konyít a dolgokhoz?
Köszi előre is
nem jársz pest felé?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
venczelgeri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7796 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 21:48:34 »
Sziasztok!
Valaki tud számokkal szolgálni, hogy menyi volt chip előtt és után a fogyasztása? Megéri? Nekem nem kell, hogy az autó gyorsabban gyorsuljon csak ne fogyasszon 10 litert!
Naplózva
nyulbela
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7797 Dátum:
2015.11.03 kedd, 06:25:42 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.02 hétfő, 20:04:48
nem jársz pest felé?
Üdv!
Ha csak ezen múlik a lelki békém és az életem is hosszabb lesz akkor járhatok Pest felé.
Naplózva
Mondeo MKIV 2,2 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7798 Dátum:
2015.11.03 kedd, 07:36:05 »
Idézetet írta: nyulbela - 2015.11.03 kedd, 06:25:42
Üdv!
Ha csak ezen múlik a lelki békém és az életem is hosszabb lesz akkor járhatok Pest felé.
ingyendiagban és a hibafeltárásban tudok segíteni délpesten.ha valamit cserélni-javítani kell,oda külön elkell vinned.de így kizárható a szervízek lehúzása....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7799 Dátum:
2015.11.03 kedd, 07:41:47 »
Idézetet írta: venczelgeri - 2015.11.02 hétfő, 21:48:34
Sziasztok!
Valaki tud számokkal szolgálni, hogy menyi volt chip előtt és után a fogyasztása? Megéri? Nekem nem kell, hogy az autó gyorsabban gyorsuljon csak ne fogyasszon 10 litert!
10 liter
azért az kemény a TD
CI
-hez
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Oldalak:
1
...
149
150
151
152
153
154
155
[
156
]
157
158
159
160
161
162
163
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ