Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 09:11:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4719766 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
davidvaradyszabo
Vendég
« Új hozzászólás #7750 Dátum: 2015.10.13 kedd, 22:58:17 »

Jó estét az uraknak!
"Barba not facit filosophum", vagyis "a szakáll még nem tesz filozófussá" - mondták a régi rómaiak.
Ami az esetemre levetítve annyit jelent, hogy egy ELM327-es csatlakozó meg egy diagnosztikai szoftver még nem csinál belőlem autószerelőt.

Ezt dobta itthon a Forscan, de annyit (sem) értek hozzá, mint a tyúk az ábécéhez:
(Háttér: hétfőn fizettem ki X pénzt részecskeszűrő vegyszeres tisztításáért, ahol X=több, mint ami jól esett. Kedd reggel gyújtás ráadásakor "Engine Malfunction")





Már jeleztem a szervíznek, hogy nem vagyok elégedett, de a fenti részletek alapján érdekel, hogy szerintetek mégis mi a helyzet, illetve csináltak-e valamit az urak egyáltalán a részecskeszűrővel (egy forced regenen kívül, ami vagy összejött, vagy nem), vagy csak azt mondják. Vissza fogom vinni, de problémás a dolog, mert messze vannak és napi használatban van (lenne) az autó.

Voltam már boldogabb is életemben, hogy mást ne mondjak. Négy éves kocsi, és ilyenekkel b*szódunk.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7751 Dátum: 2015.10.13 kedd, 23:20:17 »

Jó estét az uraknak!
"Barba not facit filosophum", vagyis "a szakáll még nem tesz filozófussá" - mondták a régi rómaiak.
Ami az esetemre levetítve annyit jelent, hogy egy ELM327-es csatlakozó meg egy diagnosztikai szoftver még nem csinál belőlem autószerelőt.

Ezt dobta itthon a Forscan, de annyit (sem) értek hozzá, mint a tyúk az ábécéhez:
(Háttér: hétfőn fizettem ki X pénzt részecskeszűrő vegyszeres tisztításáért, ahol X=több, mint ami jól esett. Kedd reggel gyújtás ráadásakor "Engine Malfunction")

[img]http://kepfeltoltes.hu/151013/mondeo01_www.kepfeltoltes.hu_.png

[img]http://kepfeltoltes.hu/151013/mondeo02_www.kepfeltoltes.hu_.png

Már jeleztem a szervíznek, hogy nem vagyok elégedett, de a fenti részletek alapján érdekel, hogy szerintetek mégis mi a helyzet, illetve csináltak-e valamit az urak egyáltalán a részecskeszűrővel (egy forced regenen kívül, ami vagy összejött, vagy nem), vagy csak azt mondják. Vissza fogom vinni, de problémás a dolog, mert messze vannak és napi használatban van (lenne) az autó.

Voltam már boldogabb is életemben, hogy mást ne mondjak. Négy éves kocsi, és ilyenekkel b*szódunk.

Szenzort kell ellenőrizni, hogy jól működik-e vagy a korábban említett gumicső koszolódást.


szerk:a képeket vettem ki.alf
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 06:31:19 írta alf » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7752 Dátum: 2015.10.14 szerda, 07:04:23 »

Jó estét az uraknak!
"Barba not facit filosophum", vagyis "a szakáll még nem tesz filozófussá" - mondták a régi rómaiak.
Ami az esetemre levetítve annyit jelent, hogy egy ELM327-es csatlakozó meg egy diagnosztikai szoftver még nem csinál belőlem autószerelőt.

Ezt dobta itthon a Forscan, de annyit (sem) értek hozzá, mint a tyúk az ábécéhez:
(Háttér: hétfőn fizettem ki X pénzt részecskeszűrő vegyszeres tisztításáért, ahol X=több, mint ami jól esett. Kedd reggel gyújtás ráadásakor "Engine Malfunction")

[img]http://kepfeltoltes.hu/151013/mondeo01_www.kepfeltoltes.hu_.png

[img]http://kepfeltoltes.hu/151013/mondeo02_www.kepfeltoltes.hu_.png

Már jeleztem a szervíznek, hogy nem vagyok elégedett, de a fenti részletek alapján érdekel, hogy szerintetek mégis mi a helyzet, illetve csináltak-e valamit az urak egyáltalán a részecskeszűrővel (egy forced regenen kívül, ami vagy összejött, vagy nem), vagy csak azt mondják. Vissza fogom vinni, de problémás a dolog, mert messze vannak és napi használatban van (lenne) az autó.

Voltam már boldogabb is életemben, hogy mást ne mondjak. Négy éves kocsi, és ilyenekkel b*szódunk.
szia.

A helyzet kísértetiesen hasonlít papabahama esetére.Ugyan így kezdőtött neki.A hiba annyit jelent,hogy a regeneráció nem ment végbe,mert alacsony maradt a szükséges hőmérséklet.Ennek néhány és jól behatárolható oka lehet,de egyik sem szerepel a ford javítási metódusaiban,hanem ők csak komplett rendszercserét tudnak neked ajánlani.

A hiba lehetséges okai:

A kipufogó rendszered,lukas vagy kifúj a dpf előtt,így ezért nem éri el a megfelelő hőmérsékletet(ezt ki is zárhatod).
A nyomáskülönbség mérő szenzorra 2 gumicső viszi fel a dpf előtti és utáni "nyomást".Ezek volt már,hogy klubbtársnak szétmállottak,elporladtak,a cseréjük megoldotta a problémát.
A dpf szűrőbe épített üzemanyag "befecskendező-előfűtő" egység eldugult a koromtól,illetve az izzítógyertya biztije kiment.Lényegében nem történik meg a regenerációhoz szükséges gázolaj befecskendezése,és vagy felmelegítése.
És akkor itt már olvasgathatod papabahama cikkét,hogy egy gázlámpával kikell égetni a koszt,hogy átfujható legyen az üzemanyag "befecskendező",és az izzító biztosítékát kell ellenőrizni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.msg1016443#msg1016443

Ha ez a hibád,gyakorlatilag ráfordítás nélkül javítható,csak egy szerelőt kell felbérelned.
erről van szó:
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_09_2014/post-90710-0-94271400-1411229600.jpg

http://www.talkford.com/community/topic/236704-20-tdci-dpf-problems-p244c/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7753 Dátum: 2015.10.14 szerda, 08:22:31 »

szia.

A helyzet kísértetiesen hasonlít papabahama esetére.Ugyan így kezdőtött neki.A hiba annyit jelent,hogy a regeneráció nem ment végbe,mert alacsony maradt a szükséges hőmérséklet.Ennek néhány és jól behatárolható oka lehet,de egyik sem szerepel a ford javítási metódusaiban,hanem ők csak komplett rendszercserét tudnak neked ajánlani.

A hiba lehetséges okai:

A kipufogó rendszered,lukas vagy kifúj a dpf előtt,így ezért nem éri el a megfelelő hőmérsékletet(ezt ki is zárhatod).
A nyomáskülönbség mérő szenzorra 2 gumicső viszi fel a dpf előtti és utáni "nyomást".Ezek volt már,hogy klubbtársnak szétmállottak,elporladtak,a cseréjük megoldotta a problémát.
A dpf szűrőbe épített üzemanyag "befecskendező-előfűtő" egység eldugult a koromtól,illetve az izzítógyertya biztije kiment.Lényegében nem történik meg a regenerációhoz szükséges gázolaj befecskendezése,és vagy felmelegítése.
És akkor itt már olvasgathatod papabahama cikkét,hogy egy gázlámpával kikell égetni a koszt,hogy átfujható legyen az üzemanyag "befecskendező",és az izzító biztosítékát kell ellenőrizni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.msg1016443#msg1016443

Ha ez a hibád,gyakorlatilag ráfordítás nélkül javítható,csak egy szerelőt kell felbérelned.
erről van szó:
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_09_2014/post-90710-0-94271400-1411229600.jpg

http://www.talkford.com/community/topic/236704-20-tdci-dpf-problems-p244c/
Hát ez nemsemmi  eljen   Neked már reg 1 saját műhelyt kellene működtetni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #7754 Dátum: 2015.10.14 szerda, 12:43:33 »

Rázós dolog ez a DPF kiszedés. A vw-nél ugye hasonló dologból van világraszóló botrány (az autó normál üzemben messze nem tudja azokat az emissziós értékeket, amit egyébként a gyár garantál).
A DPF eltávolításnál ugye annyival van megfejelve a dolog, hogy a tulajdonos a felelős: engedély nélküli átalakítás van az autóján, s gondolom ha lesz ebből bünti, akkor objektíven fogják nézni, tehát tök mindegy, hogy ki vetette ki a DPF-et.
Kíváncsi leszek, hogy mikor jön rá vmi fejes, hogy ebből mekkora lóvét lehet lehúzni, s mikor fognak a KPM-esek kiszedni minden CR dízelt, hogy egy órán belül szigorított műszakira küldjék újra az autót... Jelenleg a műszaki vizsgán sem nézik a kormot, gondolom ezen is változtatni fognak, a vw-es balhé miatt eléggé be fognak most keményíteni dízel téren.
Minden jel abba az irányba mutat, hogy ennek egyszer majd nekimennek: öregszik az autópark, behozni is sok használtat hoznak be, s ugye a dízelek kb 90%os arányban is lehetnek adott típusoknál (főleg azoknál, amit hoznak be most is).

(amit csak zárójelbe teszek, az meg az, hogy ugye elvileg vigyázunk az utódainkra; ez meg többek között azt is jelenti, hogy nem toljuk tele a környezetet finom koromrészecskével, ami sokkal könnyebben a tüdőbe jut. De ez is csak 5-10-20 év múlva lesz napirenden, akkor fogják sztem a dízeleket likvidálni)

Még a DPF kiíró cégekre leszek kíváncsi, hogy őket mikor kezdik el majd "bűncselekményt elkövető"-knek beállítani.

Köszi Jana!

Linkelek egy fotót addig is a "barátkozzunk vele" motorokról!  nyes

http://galeria.vezess.hu/files/767/068/000/68767/68767_555115_784x523.jpg

Tiedben is ez van? Állítólag micukia fejlesztés...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7755 Dátum: 2015.10.14 szerda, 15:27:25 »

Köszi Jana!

Linkelek egy fotót addig is a "barátkozzunk vele" motorokról!  nyes

http://galeria.vezess.hu/files/767/068/000/68767/68767_555115_784x523.jpg

Tiedben is ez van? Állítólag micukia fejlesztés...

En ezzel szivesebben haverkodnek  vigyor3

http://images.thecarconnection.com/lrg/2011-ford-mustang-gt-5-0-engine_100303262_l.jpg
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7756 Dátum: 2015.10.14 szerda, 15:29:31 »

Jó estét az uraknak!
"Barba not facit filosophum", vagyis "a szakáll még nem tesz filozófussá" - mondták a régi rómaiak.
Ami az esetemre levetítve annyit jelent, hogy egy ELM327-es csatlakozó meg egy diagnosztikai szoftver még nem csinál belőlem autószerelőt.

Ezt dobta itthon a Forscan, de annyit (sem) értek hozzá, mint a tyúk az ábécéhez:
(Háttér: hétfőn fizettem ki X pénzt részecskeszűrő vegyszeres tisztításáért, ahol X=több, mint ami jól esett. Kedd reggel gyújtás ráadásakor "Engine Malfunction")

Már jeleztem a szervíznek, hogy nem vagyok elégedett, de a fenti részletek alapján érdekel, hogy szerintetek mégis mi a helyzet, illetve csináltak-e valamit az urak egyáltalán a részecskeszűrővel (egy forced regenen kívül, ami vagy összejött, vagy nem), vagy csak azt mondják. Vissza fogom vinni, de problémás a dolog, mert messze vannak és napi használatban van (lenne) az autó.

Voltam már boldogabb is életemben, hogy mást ne mondjak. Négy éves kocsi, és ilyenekkel b*szódunk.

Erre szoktak mondani, hogy 4ev vagy 150e km.  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7757 Dátum: 2015.10.14 szerda, 15:35:06 »

Rázós dolog ez a DPF kiszedés. A vw-nél ugye hasonló dologból van világraszóló botrány (az autó normál üzemben messze nem tudja azokat az emissziós értékeket, amit egyébként a gyár garantál).
A DPF eltávolításnál ugye annyival van megfejelve a dolog, hogy a tulajdonos a felelős: engedély nélküli átalakítás van az autóján, s gondolom ha lesz ebből bünti, akkor objektíven fogják nézni, tehát tök mindegy, hogy ki vetette ki a DPF-et.
Kíváncsi leszek, hogy mikor jön rá vmi fejes, hogy ebből mekkora lóvét lehet lehúzni, s mikor fognak a KPM-esek kiszedni minden CR dízelt, hogy egy órán belül szigorított műszakira küldjék újra az autót... Jelenleg a műszaki vizsgán sem nézik a kormot, gondolom ezen is változtatni fognak, a vw-es balhé miatt eléggé be fognak most keményíteni dízel téren.
Minden jel abba az irányba mutat, hogy ennek egyszer majd nekimennek: öregszik az autópark, behozni is sok használtat hoznak be, s ugye a dízelek kb 90%os arányban is lehetnek adott típusoknál (főleg azoknál, amit hoznak be most is).

(amit csak zárójelbe teszek, az meg az, hogy ugye elvileg vigyázunk az utódainkra; ez meg többek között azt is jelenti, hogy nem toljuk tele a környezetet finom koromrészecskével, ami sokkal könnyebben a tüdőbe jut. De ez is csak 5-10-20 év múlva lesz napirenden, akkor fogják sztem a dízeleket likvidálni)

Még a DPF kiíró cégekre leszek kíváncsi, hogy őket mikor kezdik el majd "bűncselekményt elkövető"-knek beállítani.

En siman bevezetnem hogy a muszakin ellenorizek es ha nem felel meg az eloirasoknak, ha kiiktattak valamelyik reszegyseget, akkor kivonatnam a picsbe a forgalombol. Muszaki szettep, kukaba dob.
Tobb ertelme lenne mint az izokkal xarakodni. Ezt csak azert nem teszik meg, mert akkor a dizlik 99%-a kukaban vegezne.
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7758 Dátum: 2015.10.14 szerda, 15:50:01 »

En siman bevezetnem hogy a muszakin ellenorizek es ha nem felel meg az eloirasoknak, ha kiiktattak valamelyik reszegyseget, akkor kivonatnam a picsbe a forgalombol. Muszaki szettep, kukaba dob.
Tobb ertelme lenne mint az izokkal xarakodni. Ezt csak azert nem teszik meg, mert akkor a dizlik 99%-a kukaban vegezne.
meg az összes benzines,és lehetne rollerezni az utcán. beka3 Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7759 Dátum: 2015.10.14 szerda, 15:50:38 »

minden nap sírva mennél a benzinkútra.Jah,hogy ez egy tdci? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7760 Dátum: 2015.10.14 szerda, 16:06:26 »

meg az összes benzines,és lehetne rollerezni az utcán. beka3 Grin

na az lenne csak igazan loller  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7761 Dátum: 2015.10.14 szerda, 16:07:21 »

minden nap sírva mennél a benzinkútra.Jah,hogy ez egy tdci? eplus2

Oromkonnyeket hullatnek  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7762 Dátum: 2015.10.14 szerda, 22:16:40 »

Köszi Jana!

Linkelek egy fotót addig is a "barátkozzunk vele" motorokról!  nyes

http://galeria.vezess.hu/files/767/068/000/68767/68767_555115_784x523.jpg

Tiedben is ez van? Állítólag micukia fejlesztés...

Nem.
GTDi
Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #7763 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 07:42:58 »

Nem.
GTDi
Wink
Nem. GTDi240 !!!!!!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7764 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 09:18:24 »



Alf,


Lenne esetleg egy robbantott ábrád a DPF és alkatrészeiről? Vákumcsövek stb. (engem a FL utáni érdekelne, de szerintem ha van mind2 a többiek miatt is hasznos lenne a link / kép)

Köszönöm a cikket és a hasznos info-kat a témában!!!

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7765 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 09:22:35 »


Alf,


Lenne esetleg egy robbantott ábrád a DPF és alkatrészeiről? Vákumcsövek stb. (engem a FL utáni érdekelne, de szerintem ha van mind2 a többiek miatt is hasznos lenne a link / kép)

Köszönöm a cikket és a hasznos info-kat a témában!!!

 worship
írj egy üzit papabahama úrnak,és elküldi neked,Ő kapott most egy egészen frisset a fordban,csak összefirkálták,hogy 800kiló lesz az ára.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7766 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 09:28:23 »

írj egy üzit papabahama úrnak,és elküldi neked,Ő kapott most egy egészen frisset a fordban,csak összefirkálták,hogy 800kiló lesz az ára.... vigyor3

ok. köszönöm.

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7767 Dátum: 2015.10.20 kedd, 22:02:59 »

szinte 100% hogy a párásító, esetleg vmelyik hőmérsékletszonda a 2 közül de ezeket könnyen tudod ellenőrinzi.  Kivesz ellenállás mér, melegít, ha közbe változik akk csak a párásitó marad...

Jó estét az uraknak!
"Barba not facit filosophum", vagyis "a szakáll még nem tesz filozófussá" - mondták a régi rómaiak.
Ami az esetemre levetítve annyit jelent, hogy egy ELM327-es csatlakozó meg egy diagnosztikai szoftver még nem csinál belőlem autószerelőt.

Ezt dobta itthon a Forscan, de annyit (sem) értek hozzá, mint a tyúk az ábécéhez:
(Háttér: hétfőn fizettem ki X pénzt részecskeszűrő vegyszeres tisztításáért, ahol X=több, mint ami jól esett. Kedd reggel gyújtás ráadásakor "Engine Malfunction")

[img]http://kepfeltoltes.hu/151013/mondeo01_www.kepfeltoltes.hu_.png

[img]http://kepfeltoltes.hu/151013/mondeo02_www.kepfeltoltes.hu_.png

Már jeleztem a szervíznek, hogy nem vagyok elégedett, de a fenti részletek alapján érdekel, hogy szerintetek mégis mi a helyzet, illetve csináltak-e valamit az urak egyáltalán a részecskeszűrővel (egy forced regenen kívül, ami vagy összejött, vagy nem), vagy csak azt mondják. Vissza fogom vinni, de problémás a dolog, mert messze vannak és napi használatban van (lenne) az autó.

Voltam már boldogabb is életemben, hogy mást ne mondjak. Négy éves kocsi, és ilyenekkel b*szódunk.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.20 kedd, 22:05:13 írta alf » Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
janosidavid
Vendég
« Új hozzászólás #7768 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 14:32:18 »

Sziasztok uj vagyok a fórumon Köszönöm a befogadást! Segitségre lenne szükségem a mai napon kiolvastàk az autómat ami 2008 2.o mondeo olyan hibát ir hogy a beszivott légàram szabályozás po2e1 senki nemtudott rà mondani semmit, az érdekelne hogy mitjelent ez éshogy hol keressük a hibàt? Mi lehet ez? Remélem jóhelyre irok! Vàlaszotokat előrreis Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7769 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 16:40:33 »

Sziasztok uj vagyok a fórumon Köszönöm a befogadást! Segitségre lenne szükségem a mai napon kiolvastàk az autómat ami 2008 2.o mondeo olyan hibát ir hogy a beszivott légàram szabályozás po2e1 senki nemtudott rà mondani semmit, az érdekelne hogy mitjelent ez éshogy hol keressük a hibàt? Mi lehet ez? Remélem jóhelyre irok! Vàlaszotokat előrreis Köszönöm.

beragadt EGR szelep, eltömődött vagy hibás.Tisztítás, ha nem segít csere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
janosidavid
Vendég
« Új hozzászólás #7770 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 17:07:47 »

beragadt EGR szelep, eltömődött vagy hibás.Tisztítás, ha nem segít csere.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7771 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 17:10:17 »


katt a jobb oldalon a válasz gombra,és a megjelenő szöveg után írd a mondandódat! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
janosidavid
Vendég
« Új hozzászólás #7772 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 17:12:54 »

Köszi szépen a gyors választ alf!! és esetleg szolnok,miskolc környékén valakit aki tud ebben segiteni nekem és megbizható. ésha esetleg levakolnám az okoze valami károsodást neki? ésha levakolnám továbbrais dobná a hibaüzit?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7773 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 17:58:39 »

Köszi szépen a gyors választ alf!! és esetleg szolnok,miskolc környékén valakit aki tud ebben segiteni nekem és megbizható. ésha esetleg levakolnám az okoze valami károsodást neki? ésha levakolnám továbbrais dobná a hibaüzit?

eu4es így valszeg egr működési hibát dobna ha ledugóznád,ellenben nem jutna több szutyok a motorba.
Amit megtehetsz az a takarítás,aztán ha megszűnik a hiba,utána dugózd le az egr-t és egy 20dodód elm327-el bármikor törlöd a hibát.

szolnokon nagyon nagyon jó szívvel ajánlom László fórumtársunkat tisztelettel.Magánban biztosan megtudja ezt neked oldani,de ezt vele kell megbeszélned.Keresd privát üzenetben László-t!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fnzfrd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új hozzászólás #7774 Dátum: 2015.10.23 péntek, 20:21:58 »

Magyarországon vagyunk erre kb ennyit elég is írni.  nyes 

KPM(megszűnt)=NKH nem foglalkoznak személyautóval, csak kisbuszok meg a lényeg a teherautók. Ezt itthon az elkövetkezendő években nem fogják szigorítani. Arról nem beszélve, hogy volt már olyan is hogy műszakin egy kibelezett dpf-es autó normál értékeket produkált simán átment úgy hogy nem is tudtak róla.

Én amúgy nem szedtem volna ki, ha normálisan működne ez a dolog nekem ne kelljen arra figyelni, hogy mennyek hosszabb távokat a regen miatt az autó ne kényszerítsen engem erre, találjanak ki a gyárak valami mást ne engem szívassannak ilyen barom megoldásokkal.

Ha netán egyszer bukta is lesz belőle, akkor ezt nagyon sokan megszívják ugyanis rengeteg autó van az utakon amikből ki van már szedve pláne pesten a taxiknál...
hali!

akkor a dfp kikapcsoltatása nem ajánlott?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7775 Dátum: 2015.10.24 szombat, 19:21:48 »

hali!

akkor a dfp kikapcsoltatása nem ajánlott?

Üdv.

Ezt mindenki maga döntse el szerintem. Smiley

Én csak annyit tudok mondani, hogy mióta ki van iktatva probléma mentes a gép nem hígul az olaj, nem kell felesleges köröket mennem, hogy regenerálni tudjon ezáltal városba is probléma mentesen közlekedek kis távokat is. Nekem megérte ennyi. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #7776 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 21:55:52 »

Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy volna-e valakinek egy elfekvő MAF szenzora TXBA motorhoz és hajlandő lenne esetleg egy pár percre kölcsönadni amíg kiderítem, hogy kizárólag a MAF-om beteg vagy valami más is rendetlenkedik (a computer alapján MAF hibám van, csak eddig az ebay-en beszerzett MAF-ok még rosszabbak voltak mint a jelenlegi szenzor) Természetesen nem lennék hálátlan  worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7777 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 22:50:48 »

Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy volna-e valakinek egy elfekvő MAF szenzora TXBA motorhoz és hajlandő lenne esetleg egy pár percre kölcsönadni amíg kiderítem, hogy kizárólag a MAF-om beteg vagy valami más is rendetlenkedik (a computer alapján MAF hibám van, csak eddig az ebay-en beszerzett MAF-ok még rosszabbak voltak mint a jelenlegi szenzor) Természetesen nem lennék hálátlan  worship
Ha esetleg vezeték hibás, nekem van hozzá csati+drót
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #7778 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 06:56:53 »

Ha esetleg vezeték hibás, nekem van hozzá csati+drót

Köszönöm szépen, de nem hiszem, hogy a vezeték a rossz mert akkor folyamatosan adná a hibajelet.
Naplózva
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #7779 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 11:56:46 »

Sziasztok,

Látszólag minden körülmény változatlansága mellett az utolsó két tankolásnál olyan 0,5l-rel több lett a fogyim.
Be lehet ezt tudni a hidegebb időnek, vagy kezdjek el aggódni? Nem tudom, ez az első saját dízelem.

A másik kérdésem: honnan tudom én azt kideríteni, hogy van-e kiegészítő fűtés az autómban? A kezelési könyv szerint ez ország függő. Illetve amikor a convers kijelző került beépítésre az autómba, akkor power_ford kolléga azt mondta, hogy elvileg látszani fog a kijelzőn, ha aktív. De ezt azóta sem láttam. Vagy csak még nincsenek annyira hidegek?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7780 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 11:59:56 »

Sziasztok,

Látszólag minden körülmény változatlansága mellett az utolsó két tankolásnál olyan 0,5l-rel több lett a fogyim.
Be lehet ezt tudni a hidegebb időnek, vagy kezdjek el aggódni? Nem tudom, ez az első saját dízelem.

A másik kérdésem: honnan tudom én azt kideríteni, hogy van-e kiegészítő fűtés az autómban? A kezelési könyv szerint ez ország függő. Illetve amikor a convers kijelző került beépítésre az autómba, akkor power_ford kolléga azt mondta, hogy elvileg látszani fog a kijelzőn, ha aktív. De ezt azóta sem láttam. Vagy csak még nincsenek annyira hidegek?

Milyen évjárat?

Elektromos kiegészítő fűtés 2008-tól minden dízelben van elvileg...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
csdanko
Vendég
« Új hozzászólás #7781 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 12:06:12 »

Sziasztok,

Látszólag minden körülmény változatlansága mellett az utolsó két tankolásnál olyan 0,5l-rel több lett a fogyim.
Be lehet ezt tudni a hidegebb időnek, vagy kezdjek el aggódni? Nem tudom, ez az első saját dízelem.

A másik kérdésem: honnan tudom én azt kideríteni, hogy van-e kiegészítő fűtés az autómban? A kezelési könyv szerint ez ország függő. Illetve amikor a convers kijelző került beépítésre az autómba, akkor power_ford kolléga azt mondta, hogy elvileg látszani fog a kijelzőn, ha aktív. De ezt azóta sem láttam. Vagy csak még nincsenek annyira hidegek?

A VIN alapján meg tudod nézni, hogy van-e benne kiegészítő fűtés.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7782 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 14:51:35 »

Sziasztok,

Látszólag minden körülmény változatlansága mellett az utolsó két tankolásnál olyan 0,5l-rel több lett a fogyim.
Be lehet ezt tudni a hidegebb időnek, vagy kezdjek el aggódni? Nem tudom, ez az első saját dízelem.

A másik kérdésem: honnan tudom én azt kideríteni, hogy van-e kiegészítő fűtés az autómban? A kezelési könyv szerint ez ország függő. Illetve amikor a convers kijelző került beépítésre az autómba, akkor power_ford kolléga azt mondta, hogy elvileg látszani fog a kijelzőn, ha aktív. De ezt azóta sem láttam. Vagy csak még nincsenek annyira hidegek?

Ez normális itt vannak a hidegek nekem is több már a fogyi.

Ha bekapcsolod a fűtést hideg motornál akkor ott kéne lennie a mutatónak  szép lassan megy fel.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7783 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 20:41:14 »

Milyen évjárat?

Elektromos kiegészítő fűtés 2008-tól minden dízelben van elvileg...
Nem tudom, az mit tud, nekem 2007-es van, a mostani időkben kb. fél km után kezd el jönni a langyos levegő, -10-ben kb. 2 km kell neki.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7784 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 21:45:39 »

Sziasztok,

Látszólag minden körülmény változatlansága mellett az utolsó két tankolásnál olyan 0,5l-rel több lett a fogyim.
Be lehet ezt tudni a hidegebb időnek, vagy kezdjek el aggódni? Nem tudom, ez az első saját dízelem.

A másik kérdésem: honnan tudom én azt kideríteni, hogy van-e kiegészítő fűtés az autómban? A kezelési könyv szerint ez ország függő. Illetve amikor a convers kijelző került beépítésre az autómba, akkor power_ford kolléga azt mondta, hogy elvileg látszani fog a kijelzőn, ha aktív. De ezt azóta sem láttam. Vagy csak még nincsenek annyira hidegek?
alvázszám alapján pl. www.etis.ford.com-on
A konzerv+ bal oldali szegmensében az amúgy nagyon hasznos autó sziluettől jobbra jelenik meg egy skála:
https://www.youtube.com/watch?v=WnCYhghd9c4

Az enyémben hidegindítás után, 16,5fok hőmérsékleti beállítástól már kapcsolja.

kb 4-6 óra alatt beszerelhető, beköthető. A PTC egység a fűtődoboz aljában van, 10mm2 keresztmetszetű kábelen kapja a delejt a motortéri biztosítéktáblától, ill a jobb első nyúlványra van testre bekötve (lehet máshová is persze). Én motorcrafttól vettem a bontottat, adott hozzá csatlakozós kábelvéget is. A 10mm2-es kábelek toldása, krimpelése megfelelő szerszámozást igényel, így nem árt villamossági műhelyben intézni.
A fűtőegység beszerelése trükkös, ha nem akarod kivenni a műszerfalat. A tápvezetékeket le kell bontani az egységről, így épp befér a helyére, majd ha már helyén van, mehet vissza. KB akkora szívás, mint pollenszűrőt cserélni 2x.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7785 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 21:46:33 »

Nem tudom, az mit tud, nekem 2007-es van, a mostani időkben kb. fél km után kezd el jönni a langyos levegő, -10-ben kb. 2 km kell neki.
1kW teljesítménnyel nyomja a meleget, kb 10mp után már melegít....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #7786 Dátum: 2015.10.27 kedd, 14:13:27 »

A konzerv+ bal oldali szegmensében az amúgy nagyon hasznos autó sziluettől jobbra jelenik meg egy skála:
https://www.youtube.com/watch?v=WnCYhghd9c4
Ezt csak Convers okosítás után láthatod.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Marwell
Vendég
« Új hozzászólás #7787 Dátum: 2015.10.28 szerda, 14:52:15 »

Sziasztok!
Ma egy erőteljesebb kigyorsításnál ismét előjött az Engine Malfunction üzenet (sárga felkiáltójel,motor lekorlátoz stb.)
Csinálta ezt már pl. emelkedőn nagyobb gázadásnál.
Eddig ha leállítottam a motort majd újra be akkor eltűnt...kicsit zavaró.
Mi okozza ezt?
2.0.TDCI 140Le 2008

Irány a szerviz, vagy van házi praktika?

Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7788 Dátum: 2015.10.28 szerda, 19:43:41 »

Sziasztok!
Ma egy erőteljesebb kigyorsításnál ismét előjött az Engine Malfunction üzenet (sárga felkiáltójel,motor lekorlátoz stb.)
Csinálta ezt már pl. emelkedőn nagyobb gázadásnál.
Eddig ha leállítottam a motort majd újra be akkor eltűnt...kicsit zavaró.
Mi okozza ezt?
2.0.TDCI 140Le 2008

Irány a szerviz, vagy van házi praktika?

Köszi!
hogy ne lenne.első körben hibakódolvasás.ha megírod merre mozogsz,biztosan lesz a közeledben segítőkész fórumtárs egy csőre töltött elm327-el.eddig ez nem kerül semmibe,de nem tudsz továbbhaladni a hibakódok nélkül.

Találgatni felesleges talán csak nagyvonalakban.
Turbó elektronika-vagy kilukadt turbócső.
Üzemanyagrendszeri hiba(a szűrőtől a csúcsokig bármi lehet)
Részecskeszűrő
Elektromos hiba,pl MAP szenzor csatlakozási hiba.

Ezért kell a pontos hibakód.Ilyen pl: "p1234"
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #7789 Dátum: 2015.10.28 szerda, 22:04:30 »

Ez jó? http://www.amazon.com/Version-Bluetooth-Multi-Language-12Kinds-Android/dp/B00N2K6M2A nezze
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #7790 Dátum: 2015.10.31 szombat, 08:03:52 »


Hy!
Én innét vettem ezt: http://bolthely.hu/obddiag/id/25296_ELM327_BLUETOOTH_INTERFESZ_KAPCSOLOVAL
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
nyulbela
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #7791 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 12:33:18 »

Szia Uraim !

Ha erős turbina hang jön a turbó felől az felér egy turbó halállal? A jelenség még annyi , hogy ha a motor meleg ,a teljesítmény nagyon lecsökken.Mintha nem is lenne turbó.

Mk4 mondeo 2,2 tdci lenne az autó

Naplózva

Mondeo MKIV 2,2 TDCI
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7792 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 17:00:58 »

Szia Uraim !

Ha erős turbina hang jön a turbó felől az felér egy turbó halállal? A jelenség még annyi , hogy ha a motor meleg ,a teljesítmény nagyon lecsökken.Mintha nem is lenne turbó.

Mk4 mondeo 2,2 tdci lenne az autó


Turbócsöveket nézd át, valamelyik kirepedt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7793 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 22:34:48 »

Ha esetleg mégsem lenne jó , a j1850pwm protokoll hiánya okozza, erre hivatkozva kérj visszqtérítést.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nyulbela
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #7794 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 08:14:53 »

Turbócsöveket nézd át, valamelyik kirepedt.


Köszi a választ de valami komolyabb gond van. A nagymérvű erővesztés melegen jelentkezik illetve  huzamosabb  kb 80-100 km autópálya után.Már csinált olyat is , hogy letiltott illetve mintha vészüzembe állt volna 2500-nél többet nem forgott, újraindítás után pörgött rendesen hibalámpa nem világított.  Veszprém vagy Győr megyében nem tudnátok valaki értelmiségit ajánlani aki a hibakód olvasásnál többet konyít a dolgokhoz?

Köszi előre is
Naplózva

Mondeo MKIV 2,2 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7795 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 20:04:48 »


Köszi a választ de valami komolyabb gond van. A nagymérvű erővesztés melegen jelentkezik illetve  huzamosabb  kb 80-100 km autópálya után.Már csinált olyat is , hogy letiltott illetve mintha vészüzembe állt volna 2500-nél többet nem forgott, újraindítás után pörgött rendesen hibalámpa nem világított.  Veszprém vagy Győr megyében nem tudnátok valaki értelmiségit ajánlani aki a hibakód olvasásnál többet konyít a dolgokhoz?

Köszi előre is
nem jársz pest felé?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
venczelgeri
Vendég
« Új hozzászólás #7796 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 21:48:34 »

Sziasztok!

Valaki tud számokkal szolgálni, hogy menyi volt chip előtt és után a fogyasztása? Megéri? Nekem nem kell, hogy az autó gyorsabban gyorsuljon csak ne fogyasszon 10 litert!
Naplózva
nyulbela
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #7797 Dátum: 2015.11.03 kedd, 06:25:42 »

nem jársz pest felé?

Üdv!

Ha csak ezen múlik a lelki békém és az életem is hosszabb lesz akkor járhatok Pest felé.

Naplózva

Mondeo MKIV 2,2 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7798 Dátum: 2015.11.03 kedd, 07:36:05 »

Üdv!

Ha csak ezen múlik a lelki békém és az életem is hosszabb lesz akkor járhatok Pest felé.


ingyendiagban és a hibafeltárásban tudok segíteni délpesten.ha valamit cserélni-javítani kell,oda külön elkell vinned.de így kizárható a szervízek lehúzása....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #7799 Dátum: 2015.11.03 kedd, 07:41:47 »

Sziasztok!

Valaki tud számokkal szolgálni, hogy menyi volt chip előtt és után a fogyasztása? Megéri? Nekem nem kell, hogy az autó gyorsabban gyorsuljon csak ne fogyasszon 10 litert!
10 liter  wow1 azért az kemény a TDCI-hez  wow1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.