Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:06:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
153
154
155
156
157
158
159
[
160
]
161
162
163
164
165
166
167
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263598 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Termosztát
«
Új hozzászólás #7950 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 08:50:29 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.04 hétfő, 08:44:37
nem szépen.kellett köszörülni rendesen.még jó,hogy szinte új az akkum és bírja.
És indítás után nem föttögött?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Termosztát
«
Új hozzászólás #7951 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 08:51:06 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.01.04 hétfő, 08:50:29
És indítás után nem föttögött?
nem.egészséges kerregéssel koporászott....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7952 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 08:57:36 »
Nekem is nagyon nehezen indul a reggeli -8 fokokban az autó. Jó pár percig kell köszörülni mire beindul. Még szerencse, hogy ősszel vettem új akkut. Piszok jól bírja.
Nem tudom, hogy okozhatja-e az üzemanyag dermedése vagy inkább izzítás probléma lehet. 2.2-esen ki tudom otthon mérni valahogy az izzítógyertyákat? Nincs valakinek képe az elhelyezkedésükről?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7953 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 09:00:36 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.01.04 hétfő, 08:57:36
Nekem is nagyon nehezen indul a reggeli -8 fokokban az autó. Jó pár percig kell köszörülni mire beindul. Még szerencse, hogy ősszel vettem új akkut. Piszok jól bírja.
Nem tudom, hogy okozhatja-e az üzemanyag dermedése vagy inkább izzítás probléma lehet. 2.2-esen ki tudom otthon mérni valahogy az izzítógyertyákat? Nincs valakinek képe az elhelyezkedésükről?
nekem a szívósor alatt van egy csatija,amiben az összes izzítónak a külön vezetékelése megy.Gyakorlatilag azt széthúzva az összes gyertya egyenként kimérhető.Neked nem ilyen?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7954 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 09:13:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.01.04 hétfő, 08:57:36
Nekem is nagyon nehezen indul a reggeli -8 fokokban az autó. Jó pár percig kell köszörülni mire beindul. Még szerencse, hogy ősszel vettem új akkut. Piszok jól bírja.
Nem tudom, hogy okozhatja-e az üzemanyag dermedése vagy inkább izzítás probléma lehet. 2.2-esen ki tudom otthon mérni valahogy az izzítógyertyákat? Nincs valakinek képe az elhelyezkedésükről?
Akkor most bleki a bajnok. Kb. 2 sec "Motor vorglühen" felirat után, pöccre indult.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7955 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 09:45:56 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.04 hétfő, 09:00:36
nekem a szívósor alatt van egy csatija,amiben az összes izzítónak a külön vezetékelése megy.Gyakorlatilag azt széthúzva az összes gyertya egyenként kimérhető.Neked nem ilyen?
Nem tudom, azért kérdezem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: Termosztát
«
Új hozzászólás #7956 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 09:54:39 »
off
Idézetet írta: Carmaged - 2016.01.03 vasárnap, 22:10:23
Mire gondolsz?
A dugásra. De ez hogy jön ide?
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7957 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 09:57:42 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.01.04 hétfő, 08:57:36
Nekem is nagyon nehezen indul a reggeli -8 fokokban az autó. Jó pár percig kell köszörülni mire beindul. Még szerencse, hogy ősszel vettem új akkut. Piszok jól bírja.
...
Nemá. Egy 7 éves autónak ilyen gondjai vannak???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7958 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 10:14:07 »
Idézetet írta: Candle - 2016.01.04 hétfő, 09:57:42
Nemá. Egy 7 éves autónak ilyen gondjai vannak???
8.és miért is ne?semmi nem tart örökké.mk3at már 4évesen szögelni kellett.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7959 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 10:23:53 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.04 hétfő, 10:14:07
8.és miért is ne?semmi nem tart örökké.mk3at már 4évesen szögelni kellett.
Nade 7 (akár
évesen nem indul -15-ben? Szerintem az b.szott gáz.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7960 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 10:31:13 »
Idézetet írta: Candle - 2016.01.04 hétfő, 10:23:53
Nade 7 (akár
évesen nem indul -15-ben? Szerintem az b.szott gáz.
Nem nem indul, csak nem úgy, mint nyáron a tűző napon...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7961 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 10:42:22 »
Idézetet írta: Igazmondó BT - 2016.01.04 hétfő, 10:31:13
Nem nem indul, csak nem úgy, mint nyáron a tűző napon...
Akkor máshogy fogalmazok. -8 fokban (tehát nem qrva hidegben), pár percig köszörülni szerintem b.szott gáz.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7962 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 11:13:14 »
Idézetet írta: Candle - 2016.01.04 hétfő, 10:42:22
Akkor máshogy fogalmazok. -8 fokban (tehát nem qrva hidegben), pár percig köszörülni szerintem b.szott gáz.
Az. Anno b4k-nál kb. 5évesen volt izzítógyertya csere, az megoldotta a problémát.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7963 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 11:17:15 »
Idézetet írta: Candle - 2016.01.04 hétfő, 10:42:22
Akkor máshogy fogalmazok. -8 fokban (tehát nem qrva hidegben), pár percig köszörülni szerintem b.szott gáz.
Akkor hopgy értsd. Nem percekről van szó... Ami eddig két tekerés volt, az most 4... Szóval nem 1,5 másodperc alatt röffen be, hanem 2,5. Illetve utána azért van egy hangja pár másodpercig.
De ez nekem a síeléskor volt, ott ahol, egy vatta Mergáhóz meg jött az assistance...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7964 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 11:41:44 »
Idézetet írta: Igazmondó BT - 2016.01.04 hétfő, 11:17:15
Akkor hopgy értsd. Nem percekről van szó... Ami eddig két tekerés volt, az most 4... Szóval nem 1,5 másodperc alatt röffen be, hanem 2,5. Illetve utána azért van egy hangja pár másodpercig.
De ez nekem a síeléskor volt, ott ahol, egy vatta Mergáhóz meg jött az assistance...
Te most másról beszélsz. Tedd meg azt, hogy write-onlyból kilépsz és megnézed, mire reagáltam.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7965 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 11:43:34 »
Idézetet írta: Candle - 2016.01.04 hétfő, 11:41:44
Te most másról beszélsz. Tedd meg azt, hogy write-onlyból kilépsz és megnézed, mire reagáltam.
Értem amit írsz... Sakos is túloz a percekkel...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7966 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 12:36:32 »
Idézetet írta: Igazmondó BT - 2016.01.04 hétfő, 11:43:34
Értem amit írsz... Sakos is túloz a percekkel...
Akkor sem reális, hogy az általam nem említett példádat hozod.
Ettől függetlenül, az nem menti a fordot, hogy az mb is sz.r.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7967 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 13:14:53 »
Idézetet írta: Candle - 2016.01.04 hétfő, 12:36:32
Akkor sem reális, hogy az általam nem említett példádat hozod.
Ettől függetlenül, az nem menti a fordot, hogy az mb is sz.r.
Hideg időben alapvetően a diesel xar.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7968 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 14:12:09 »
Idézetet írta: Igazmondó BT - 2016.01.04 hétfő, 11:43:34
Értem amit írsz... Sakos is túloz a percekkel...
Sajnos nem. 5-6-szor hosszú-hosszú indítózás mire beröffen. Plusz köztük a várakozás.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7969 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 14:14:54 »
Idézetet írta: Candle - 2016.01.04 hétfő, 10:23:53
Nade 7 (akár
évesen nem indul -15-ben? Szerintem az b.szott gáz.
Nem azért nem indul mert 7 éves, hanem azért mert valami baja van. Lehet akár az üzemanyag is.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7970 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 14:17:27 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.04 hétfő, 09:00:36
nekem a szívósor alatt van egy csatija,amiben az összes izzítónak a külön vezetékelése megy.Gyakorlatilag azt széthúzva az összes gyertya egyenként kimérhető.Neked nem ilyen?
Ez lenne az?
https://goo.gl/photos/Shr6iTa8rQ5RNYvPA
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7971 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 14:28:00 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.01.04 hétfő, 14:12:09
Sajnos nem. 5-6-szor hosszú-hosszú indítózás mire beröffen. Plusz köztük a várakozás.
Mea culpa...
Szóval 1.6 tdci nem xarakodik, ha egy izzító is behal, megy a vészüzem.
Nem tudom melyik a jobb... (Hibakódnak nem kellene lennie ha xar az izzító?)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7972 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 17:59:45 »
Sziasztok!
Természetesen az időjárásnak is köze van hozzá (-7 fok), de korábban nem emlékszem a jelenségre...
25 km főút után beérve a városba piros lámpánál HI-fokozaton, közepes ventillátor sebességnél visszaesik a hőfokmutató. Egész pontosan a két vonal közt áll üzem meleg állapotban (80 C), de ma visszaállt a vonalra, vagy még picit alá..(~65-70 fok) 20 perc városi araszolgatásnál sem megy feljebb, pontosabban a ventillátor fokozattól függően változik, de újra a 80 fokot HI, közepes fokozatban nem tudta elérni..
Normális ez 2.0 Tdci-nél, vagy érik a termosztát cseréje?
Van diagom is, de most nem volt nálam, így pontos értékeket nem tudtam írni.
Köszi!
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7973 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 18:00:46 »
Idézetet írta: mondeofan - 2016.01.04 hétfő, 17:59:45
Sziasztok!
Természetesen az időjárásnak is köze van hozzá (-7 fok), de korábban nem emlékszem a jelenségre...
25 km főút után beérve a városba piros lámpánál HI-fokozaton, közepes ventillátor sebességnél visszaesik a hőfokmutató. Egész pontosan a két vonal közt áll üzem meleg állapotban (80 C), de ma visszaállt a vonalra, vagy még picit alá..(~65-70 fok) 20 perc városi araszolgatásnál sem megy feljebb, pontosabban a ventillátor fokozattól függően változik, de újra a 80 fokot HI, közepes fokozatban nem tudta elérni..
Normális ez 2.0 Tdci-nél, vagy érik a termosztát cseréje?
Van diagom is, de most nem volt nálam, így pontos értékeket nem tudtam írni.
Köszi!
Részben normális...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7974 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 18:02:39 »
A vízcsöveket majd megtapogatom legközelebb...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7975 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 18:45:17 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.01.04 hétfő, 14:17:27
Ez lenne az?
https://goo.gl/photos/Shr6iTa8rQ5RNYvPA
pontosan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7976 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 18:48:16 »
Idézetet írta: mondeofan - 2016.01.04 hétfő, 18:02:39
A vízcsöveket majd megtapogatom legközelebb...
majd tapogasd meg,mert nekem a városi 40perces araszolásba is beállt középre a mutató és a fűtés maxon ment.És nem esett vissza sehol,semmilyen körülmények között.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Termosztát
«
Új hozzászólás #7977 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 19:30:15 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.04 hétfő, 08:35:53
nem lehet,hogy az akkud gyengélkedik? hány éves?
Nem, 1 éves és csere után is ilyen volt.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7978 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 19:31:31 »
Idézetet írta: Candle - 2016.01.04 hétfő, 09:57:42
Nemá. Egy 7 éves autónak ilyen gondjai vannak???
Nincs. Nekem pöccröff indul -8-ban, tavaly -15-ben is pöccröff indult.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7979 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 19:35:43 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.04 hétfő, 18:45:17
pontosan.
Nem tudtam széthúzni a csatit. Eléggé elvan dugva. Egy konzolra van ráerősítve, amit ugyan lecsavaroztam, de így sem mozdult eleget.
Annyit tudtam ellenőrizni, hogy kivettem az izzító relét (R4) és az megkapja a 12V-ot, tehát a biztosíték jó. Illetve a másik végén kb. 0,6-0,7 Ohmot mértem a test felé, tehát ez a 4 párhuzamosan kapcsolt izzító gyertya eredő ellenállása a kábellekkel együtt. Nem tudom pontosan mennyinek kéne lennie, de nem tűnik rossznak. Ez elnyelhet vagy 20 ampert. A biztosíték 60 A-es. Nyilván nem 59 A az üzemi áramfelvétel. Az is kiderült, hogy az izzítás teljes hiánya esetén azért dobna hibát.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7980 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 19:58:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.01.04 hétfő, 19:35:43
Nem tudtam széthúzni a csatit. Eléggé elvan dugva. Egy konzolra van ráerősítve, amit ugyan lecsavaroztam, de így sem mozdult eleget.
Annyit tudtam ellenőrizni, hogy kivettem az izzító relét (R4) és az megkapja a 12V-ot, tehát a biztosíték jó. Illetve a másik végén kb. 0,6-0,7 Ohmot mértem a test felé, tehát ez a 4 párhuzamosan kapcsolt izzító gyertya eredő ellenállása a kábellekkel együtt. Nem tudom pontosan mennyinek kéne lennie, de nem tűnik rossznak. Ez elnyelhet vagy 20 ampert. A biztosíték 60 A-es. Nyilván nem 59 A az üzemi áramfelvétel. Az is kiderült, hogy az izzítás teljes hiánya esetén azért dobna hibát.
Ha mk3 ból indulunk ki,az 8-12A-t vett fel/db.
Gondolod, hogy a 20A-el megy mind?Nekem gyanús,hogy az 2,max3 jó gyertya....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7981 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 21:15:21 »
Az exed ma reggel hármat fordult és beröffent
. Az autódra gondolok
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.01.04 hétfő, 09:13:49
Akkor most bleki a bajnok. Kb. 2 sec "Motor vorglühen" felirat után, pöccre indult.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7982 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 22:15:31 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.04 hétfő, 19:58:50
Ha mk3 ból indulunk ki,az 8-12A-t vett fel/db.
Gondolod, hogy a 20A-el megy mind?Nekem gyanús,hogy az 2,max3 jó gyertya....
Multiméterrel mértem, az ebben a tartományban nem valami pontos. Majd pontosítom a mérést.
Jó lenne a pontos ellenállás értéke a gyertyának.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7983 Dátum:
2016.01.05 kedd, 00:35:05 »
Idézetet írta: Carmaged - 2016.01.04 hétfő, 19:31:31
Nincs. Nekem pöccröff indul -8-ban, tavaly -15-ben is pöccröff indult.
Szintén, még gyári izzítókkal. Én mondjuk gyújtás ráadás után varok kb 5 secet és úgy indítom, nem azonnal. Tegnap is azonnal indult - 12-be.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7984 Dátum:
2016.01.05 kedd, 06:09:34 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.01.04 hétfő, 22:15:31
Multiméterrel mértem, az ebben a tartományban nem valami pontos. Majd pontosítom a mérést.
Jó lenne a pontos ellenállás értéke a gyertyának.
valahol az emlékeimben 0.8ohm.....
de nem biztos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7985 Dátum:
2016.01.05 kedd, 07:51:07 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.05 kedd, 06:09:34
valahol az emlékeimben 0.8ohm.....
de nem biztos.
Az minimum 15A lenne/ gyertya, viszont a 4 gyertyának egy közös 60A-es biztije van. Tuti, hogy nincs ennyire kicentizve.
Amúgy tegnap hazafelé rátankoltam 25 liter prémium dízelt. Ma reggel ugyan már csak -6-ot írt az autó, de pöc-röff indult...
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7986 Dátum:
2016.01.05 kedd, 12:44:03 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.01.05 kedd, 07:51:07
Az minimum 15A lenne/ gyertya, viszont a 4 gyertyának egy közös 60A-es biztije van. Tuti, hogy nincs ennyire kicentizve.
Amúgy tegnap hazafelé rátankoltam 25 liter prémium dízelt. Ma reggel ugyan már csak -6-ot írt az autó, de pöc-röff indult...
(Hol szoktál tankolni?)
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7987 Dátum:
2016.01.05 kedd, 19:30:06 »
Tapasztaltatok már olyat, hogy időnként késik a kraft? Nyomom a gázpedált de mintha húznék magam után egy satuasztalt, aztán belendül (hideg-meleg motornál is tapasztaltam). Amúgy általában meg teljesen jól, dinamikusan gyorsul.
Illetve észrevettem még egy jelenséget: néha hideg motornál (mondjuk egy óra állás után) elindulnék, de lefullad mint egy mazsolánál (ezt eljátszotta nyáron is tehát nem a mostani fagyoknak köszönhető). Ugyanúgy engedem fel a kuplungot és nyomom a gázt mint máskor.
Valami tipp?
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7988 Dátum:
2016.01.06 szerda, 08:13:05 »
Idézetet írta: Candle - 2016.01.05 kedd, 12:44:03
(Hol szoktál tankolni?)
Általában az Auchannál. De a probléma a diósdi MOL-nál történt tankolás után kezdődött.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7989 Dátum:
2016.01.06 szerda, 08:37:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.01.06 szerda, 08:13:05
Általában az Auchannál. De a probléma a diósdi MOL-nál történt tankolás után kezdődött.
Savoya Auchanos gázolajjal nálam eddig minden nap pöccröff volt.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7990 Dátum:
2016.01.06 szerda, 12:24:21 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.01.06 szerda, 08:37:37
Savoya Auchanos gázolajjal nálam eddig minden nap pöccröff volt.
Én is ott szoktam, és nem is volt gondom soha, csak most a MOL után.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7991 Dátum:
2016.01.06 szerda, 12:27:14 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.01.06 szerda, 08:37:37
Savoya Auchanos gázolajjal nálam eddig minden nap pöccröff volt.
én mindig ott tankolok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7992 Dátum:
2016.01.06 szerda, 15:44:55 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.06 szerda, 12:27:14
én mindig ott tankolok.
De gondolom teszel azért mellé valami adalékot...(Nehogymá szárazon menjen
)
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7993 Dátum:
2016.01.06 szerda, 19:13:55 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.01.06 szerda, 15:44:55
De gondolom teszel azért mellé valami adalékot...(Nehogymá szárazon menjen
)
de csak,hogy gyorsuljon az égés is,vagy mi a pitsa....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7994 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 08:15:59 »
Jó reggelt!
Egy kis segítségre volna szükségem: Van egy 2012-es 163le-s autóm, melyet csak pályán használok és csak Vpower diesellel járok. Napok óta ezt írja az autó: engine malfunction Ekkor erő sincs benne és egy jó ideje nem hallottam a DPF tisztító funkciót működni.
Van esetleg valami tipp mit lehetne tenni?
Előre is köszi!
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7995 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 08:45:52 »
Idézetet írta: Tike - 2016.01.10 vasárnap, 08:15:59
Jó reggelt!
Egy kis segítségre volna szükségem: Van egy 2012-es 163le-s autóm, melyet csak pályán használok és csak Vpower diesellel járok. Napok óta ezt írja az autó: engine malfunction Ekkor erő sincs benne és egy jó ideje nem hallottam a DPF tisztító funkciót működni.
Van esetleg valami tipp mit lehetne tenni?
Előre is köszi!
hibakodot olvasni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7996 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 08:54:13 »
Idézetet írta: Tike - 2016.01.10 vasárnap, 08:15:59
Jó reggelt!
Egy kis segítségre volna szükségem: Van egy 2012-es 163le-s autóm, melyet csak pályán használok és csak Vpower diesellel járok. Napok óta ezt írja az autó: engine malfunction Ekkor erő sincs benne és egy jó ideje nem hallottam a DPF tisztító funkciót működni.
Van esetleg valami tipp mit lehetne tenni?
Előre is köszi!
Ez sok mindentől lehet sajnos... akár egy lecsúszott cső, vagy elektromos kontakthiba. Hibakód kiolvasás mindenképp szükséges lenne. Egyáltalán nem biztos hogy a DPF-el van a baj.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7997 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 11:30:48 »
Köszi a tippeket Urak!
Egyik kollégám autója ugyan ezt produkálta, neki párologtató szelep volt az okozó.
Melyik pesti márkaszerviz a legjobb? Szfváron az Ivanics elég gyenge szolgáltatást nyújt sajnos.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7998 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 13:29:43 »
Idézetet írta: Tike - 2016.01.10 vasárnap, 11:30:48
Köszi a tippeket Urak!
Egyik kollégám autója ugyan ezt produkálta, neki párologtató szelep volt az okozó.
Melyik pesti márkaszerviz a legjobb? Szfváron az Ivanics elég gyenge szolgáltatást nyújt sajnos.
budafoki Ivanics.Sakos jókat mond róluk.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7999 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 21:18:45 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.10 vasárnap, 13:29:43
budafoki Ivanics.Sakos jókat mond róluk.
Én is jókat mondok róluk.
Naplózva
Oldalak:
1
...
153
154
155
156
157
158
159
[
160
]
161
162
163
164
165
166
167
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ