Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:47:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254907 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7950 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 08:50:29 »

nem szépen.kellett köszörülni rendesen.még jó,hogy szinte új az akkum és bírja.

És indítás után nem föttögött?  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7951 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 08:51:06 »

És indítás után nem föttögött?  nyes
nem.egészséges kerregéssel koporászott.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7952 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 08:57:36 »

Nekem is nagyon nehezen indul a reggeli -8 fokokban az autó. Jó pár percig kell köszörülni mire beindul. Még szerencse, hogy ősszel vettem új akkut. Piszok jól bírja.
Nem tudom, hogy okozhatja-e az üzemanyag dermedése vagy inkább izzítás probléma lehet. 2.2-esen ki tudom otthon mérni valahogy az izzítógyertyákat? Nincs valakinek képe az elhelyezkedésükről?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7953 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 09:00:36 »

Nekem is nagyon nehezen indul a reggeli -8 fokokban az autó. Jó pár percig kell köszörülni mire beindul. Még szerencse, hogy ősszel vettem új akkut. Piszok jól bírja.
Nem tudom, hogy okozhatja-e az üzemanyag dermedése vagy inkább izzítás probléma lehet. 2.2-esen ki tudom otthon mérni valahogy az izzítógyertyákat? Nincs valakinek képe az elhelyezkedésükről?
nekem a szívósor alatt van egy csatija,amiben az összes izzítónak a külön vezetékelése megy.Gyakorlatilag azt széthúzva az összes gyertya egyenként kimérhető.Neked nem ilyen?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7954 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 09:13:49 »

Nekem is nagyon nehezen indul a reggeli -8 fokokban az autó. Jó pár percig kell köszörülni mire beindul. Még szerencse, hogy ősszel vettem új akkut. Piszok jól bírja.
Nem tudom, hogy okozhatja-e az üzemanyag dermedése vagy inkább izzítás probléma lehet. 2.2-esen ki tudom otthon mérni valahogy az izzítógyertyákat? Nincs valakinek képe az elhelyezkedésükről?
Akkor most bleki a bajnok. Kb. 2 sec "Motor vorglühen" felirat után, pöccre indult.  taps hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7955 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 09:45:56 »

nekem a szívósor alatt van egy csatija,amiben az összes izzítónak a külön vezetékelése megy.Gyakorlatilag azt széthúzva az összes gyertya egyenként kimérhető.Neked nem ilyen?
Nem tudom, azért kérdezem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7956 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 09:54:39 »

off

Mire gondolsz?

A dugásra. De ez hogy jön ide?  nyes
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7957 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 09:57:42 »

Nekem is nagyon nehezen indul a reggeli -8 fokokban az autó. Jó pár percig kell köszörülni mire beindul. Még szerencse, hogy ősszel vettem új akkut. Piszok jól bírja.
...

Nemá. Egy 7 éves autónak ilyen gondjai vannak???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7958 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 10:14:07 »

Nemá. Egy 7 éves autónak ilyen gondjai vannak???
8.és miért is ne?semmi nem tart örökké.mk3at már 4évesen szögelni kellett.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7959 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 10:23:53 »

8.és miért is ne?semmi nem tart örökké.mk3at már 4évesen szögelni kellett.

Nade 7 (akár Cool évesen nem indul -15-ben? Szerintem az b.szott gáz.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7960 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 10:31:13 »

Nade 7 (akár Cool évesen nem indul -15-ben? Szerintem az b.szott gáz.

Nem nem indul, csak nem úgy, mint nyáron a tűző napon...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7961 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 10:42:22 »

Nem nem indul, csak nem úgy, mint nyáron a tűző napon...

Akkor máshogy fogalmazok. -8 fokban (tehát nem qrva hidegben), pár percig köszörülni szerintem b.szott gáz.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7962 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 11:13:14 »

Akkor máshogy fogalmazok. -8 fokban (tehát nem qrva hidegben), pár percig köszörülni szerintem b.szott gáz.
Az. Anno b4k-nál kb. 5évesen volt izzítógyertya csere, az megoldotta a problémát.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7963 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 11:17:15 »

Akkor máshogy fogalmazok. -8 fokban (tehát nem qrva hidegben), pár percig köszörülni szerintem b.szott gáz.

Akkor hopgy értsd. Nem percekről van szó... Ami eddig két tekerés volt, az most 4... Szóval nem 1,5 másodperc alatt röffen be, hanem 2,5. Illetve utána azért van egy hangja pár másodpercig.

De ez nekem a síeléskor volt, ott ahol, egy vatta Mergáhóz meg jött az assistance...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7964 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 11:41:44 »

Akkor hopgy értsd. Nem percekről van szó... Ami eddig két tekerés volt, az most 4... Szóval nem 1,5 másodperc alatt röffen be, hanem 2,5. Illetve utána azért van egy hangja pár másodpercig.

De ez nekem a síeléskor volt, ott ahol, egy vatta Mergáhóz meg jött az assistance...

Te most másról beszélsz. Tedd meg azt, hogy write-onlyból kilépsz és  megnézed, mire reagáltam.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7965 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 11:43:34 »

Te most másról beszélsz. Tedd meg azt, hogy write-onlyból kilépsz és  megnézed, mire reagáltam.

Értem amit írsz... Sakos is túloz a percekkel...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7966 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 12:36:32 »

Értem amit írsz... Sakos is túloz a percekkel...



Akkor sem reális, hogy az általam nem említett példádat hozod.
Ettől függetlenül, az nem menti a fordot, hogy az mb is sz.r.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7967 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 13:14:53 »

Akkor sem reális, hogy az általam nem említett példádat hozod.
Ettől függetlenül, az nem menti a fordot, hogy az mb is sz.r.

Hideg időben alapvetően a diesel xar.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7968 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 14:12:09 »

Értem amit írsz... Sakos is túloz a percekkel...



Sajnos nem. 5-6-szor hosszú-hosszú indítózás mire beröffen. Plusz köztük a várakozás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7969 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 14:14:54 »

Nade 7 (akár Cool évesen nem indul -15-ben? Szerintem az b.szott gáz.
Nem azért nem indul mert 7 éves, hanem azért mert valami baja van. Lehet akár az üzemanyag is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7970 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 14:17:27 »

nekem a szívósor alatt van egy csatija,amiben az összes izzítónak a külön vezetékelése megy.Gyakorlatilag azt széthúzva az összes gyertya egyenként kimérhető.Neked nem ilyen?

Ez lenne az?
https://goo.gl/photos/Shr6iTa8rQ5RNYvPA
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7971 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 14:28:00 »

Sajnos nem. 5-6-szor hosszú-hosszú indítózás mire beröffen. Plusz köztük a várakozás.

Mea culpa...

Szóval 1.6 tdci nem xarakodik, ha egy izzító is behal, megy a vészüzem.

Nem tudom melyik a jobb... (Hibakódnak nem kellene lennie ha xar az izzító?)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7972 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 17:59:45 »

Sziasztok!

Természetesen az időjárásnak is köze van hozzá (-7 fok), de korábban nem emlékszem a jelenségre...

25 km főút után beérve a városba piros lámpánál HI-fokozaton, közepes ventillátor sebességnél visszaesik a hőfokmutató. Egész pontosan a két vonal közt áll üzem meleg állapotban (80 C), de ma visszaállt a vonalra, vagy még picit alá..(~65-70 fok) 20 perc városi araszolgatásnál sem megy feljebb, pontosabban a ventillátor fokozattól függően változik, de újra a 80 fokot HI, közepes fokozatban nem tudta elérni..

Normális ez 2.0 Tdci-nél, vagy érik a termosztát cseréje?

Van diagom is, de most nem volt nálam, így pontos értékeket nem tudtam írni.

Köszi!
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7973 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 18:00:46 »

Sziasztok!

Természetesen az időjárásnak is köze van hozzá (-7 fok), de korábban nem emlékszem a jelenségre...

25 km főút után beérve a városba piros lámpánál HI-fokozaton, közepes ventillátor sebességnél visszaesik a hőfokmutató. Egész pontosan a két vonal közt áll üzem meleg állapotban (80 C), de ma visszaállt a vonalra, vagy még picit alá..(~65-70 fok) 20 perc városi araszolgatásnál sem megy feljebb, pontosabban a ventillátor fokozattól függően változik, de újra a 80 fokot HI, közepes fokozatban nem tudta elérni..

Normális ez 2.0 Tdci-nél, vagy érik a termosztát cseréje?

Van diagom is, de most nem volt nálam, így pontos értékeket nem tudtam írni.

Köszi!

Részben normális...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7974 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 18:02:39 »

A vízcsöveket majd megtapogatom legközelebb...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7975 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 18:45:17 »

pontosan. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7976 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 18:48:16 »

A vízcsöveket majd megtapogatom legközelebb...
majd tapogasd meg,mert nekem a városi 40perces araszolásba is beállt középre a mutató és a fűtés maxon ment.És nem esett vissza sehol,semmilyen körülmények között.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7977 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 19:30:15 »

nem lehet,hogy az akkud gyengélkedik? hány éves?
Nem, 1 éves és csere után is ilyen volt.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7978 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 19:31:31 »

Nemá. Egy 7 éves autónak ilyen gondjai vannak???
Nincs. Nekem pöccröff indul -8-ban, tavaly -15-ben is pöccröff indult.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7979 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 19:35:43 »

pontosan. eljen
Nem tudtam széthúzni a csatit. Eléggé elvan dugva. Egy konzolra van ráerősítve, amit ugyan lecsavaroztam, de így sem mozdult eleget.
Annyit tudtam ellenőrizni, hogy kivettem az izzító relét (R4) és az megkapja a 12V-ot, tehát a biztosíték jó. Illetve a másik végén kb. 0,6-0,7 Ohmot mértem a test felé, tehát ez a 4 párhuzamosan kapcsolt izzító gyertya eredő ellenállása a kábellekkel együtt. Nem tudom pontosan mennyinek kéne lennie, de nem tűnik rossznak. Ez elnyelhet vagy 20 ampert. A biztosíték 60 A-es. Nyilván nem 59 A az üzemi áramfelvétel. Az is kiderült, hogy az izzítás teljes hiánya esetén azért dobna hibát.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7980 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 19:58:50 »

Nem tudtam széthúzni a csatit. Eléggé elvan dugva. Egy konzolra van ráerősítve, amit ugyan lecsavaroztam, de így sem mozdult eleget.
Annyit tudtam ellenőrizni, hogy kivettem az izzító relét (R4) és az megkapja a 12V-ot, tehát a biztosíték jó. Illetve a másik végén kb. 0,6-0,7 Ohmot mértem a test felé, tehát ez a 4 párhuzamosan kapcsolt izzító gyertya eredő ellenállása a kábellekkel együtt. Nem tudom pontosan mennyinek kéne lennie, de nem tűnik rossznak. Ez elnyelhet vagy 20 ampert. A biztosíték 60 A-es. Nyilván nem 59 A az üzemi áramfelvétel. Az is kiderült, hogy az izzítás teljes hiánya esetén azért dobna hibát.

Ha mk3 ból indulunk ki,az 8-12A-t vett fel/db.
Gondolod, hogy a 20A-el megy mind?Nekem gyanús,hogy az 2,max3 jó gyertya.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #7981 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 21:15:21 »

Az exed ma reggel hármat fordult és beröffent Cheesy. Az autódra gondolok Wink

Akkor most bleki a bajnok. Kb. 2 sec "Motor vorglühen" felirat után, pöccre indult.  taps hehe
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7982 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 22:15:31 »

Ha mk3 ból indulunk ki,az 8-12A-t vett fel/db.
Gondolod, hogy a 20A-el megy mind?Nekem gyanús,hogy az 2,max3 jó gyertya.... Roll Eyes
Multiméterrel mértem, az ebben a tartományban nem valami pontos. Majd pontosítom a mérést.
Jó lenne a pontos ellenállás értéke a gyertyának.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7983 Dátum: 2016.01.05 kedd, 00:35:05 »

Nincs. Nekem pöccröff indul -8-ban, tavaly -15-ben is pöccröff indult.

Szintén, még gyári izzítókkal.  Én mondjuk gyújtás ráadás után varok kb 5 secet és úgy indítom, nem azonnal.  Tegnap is azonnal indult - 12-be.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7984 Dátum: 2016.01.05 kedd, 06:09:34 »

Multiméterrel mértem, az ebben a tartományban nem valami pontos. Majd pontosítom a mérést.
Jó lenne a pontos ellenállás értéke a gyertyának.
valahol az emlékeimben 0.8ohm..... Roll Eyes de nem biztos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7985 Dátum: 2016.01.05 kedd, 07:51:07 »

valahol az emlékeimben 0.8ohm..... Roll Eyes de nem biztos.
Az minimum 15A lenne/ gyertya, viszont a 4 gyertyának egy közös 60A-es biztije van. Tuti, hogy nincs ennyire kicentizve.

Amúgy tegnap hazafelé rátankoltam 25 liter prémium dízelt. Ma reggel ugyan már csak -6-ot írt az autó, de pöc-röff indult...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7986 Dátum: 2016.01.05 kedd, 12:44:03 »

Az minimum 15A lenne/ gyertya, viszont a 4 gyertyának egy közös 60A-es biztije van. Tuti, hogy nincs ennyire kicentizve.

Amúgy tegnap hazafelé rátankoltam 25 liter prémium dízelt. Ma reggel ugyan már csak -6-ot írt az autó, de pöc-röff indult...

 taps

(Hol szoktál tankolni?)
Naplózva
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7987 Dátum: 2016.01.05 kedd, 19:30:06 »

Tapasztaltatok már olyat, hogy időnként késik a kraft? Nyomom a gázpedált de mintha húznék magam után egy satuasztalt, aztán belendül (hideg-meleg motornál is tapasztaltam). Amúgy általában meg teljesen jól, dinamikusan gyorsul.
Illetve észrevettem még egy jelenséget: néha hideg motornál (mondjuk egy óra állás után) elindulnék, de lefullad mint egy mazsolánál (ezt eljátszotta nyáron is tehát nem a mostani fagyoknak köszönhető). Ugyanúgy engedem fel a kuplungot és nyomom a gázt mint máskor.
Valami tipp?
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7988 Dátum: 2016.01.06 szerda, 08:13:05 »

taps

(Hol szoktál tankolni?)
Általában az Auchannál. De a probléma a diósdi MOL-nál történt tankolás után kezdődött.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7989 Dátum: 2016.01.06 szerda, 08:37:37 »

Általában az Auchannál. De a probléma a diósdi MOL-nál történt tankolás után kezdődött.

Savoya Auchanos gázolajjal nálam eddig minden nap pöccröff volt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7990 Dátum: 2016.01.06 szerda, 12:24:21 »

Savoya Auchanos gázolajjal nálam eddig minden nap pöccröff volt.
Én is ott szoktam, és nem is volt gondom soha, csak most a MOL után.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7991 Dátum: 2016.01.06 szerda, 12:27:14 »

Savoya Auchanos gázolajjal nálam eddig minden nap pöccröff volt.
én mindig ott tankolok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #7992 Dátum: 2016.01.06 szerda, 15:44:55 »

én mindig ott tankolok.

De gondolom teszel azért mellé valami adalékot...(Nehogymá szárazon menjen  nyes )
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7993 Dátum: 2016.01.06 szerda, 19:13:55 »

De gondolom teszel azért mellé valami adalékot...(Nehogymá szárazon menjen  nyes )
de csak,hogy gyorsuljon az égés is,vagy mi a pitsa.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #7994 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 08:15:59 »

Jó reggelt!

Egy kis segítségre volna szükségem: Van egy 2012-es 163le-s autóm, melyet csak pályán használok és csak Vpower diesellel járok. Napok óta ezt írja az autó: engine malfunction Ekkor erő sincs benne és egy jó ideje nem hallottam a DPF tisztító funkciót működni.
Van esetleg valami tipp mit lehetne tenni?
Előre is köszi! integet2
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7995 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 08:45:52 »

Jó reggelt!

Egy kis segítségre volna szükségem: Van egy 2012-es 163le-s autóm, melyet csak pályán használok és csak Vpower diesellel járok. Napok óta ezt írja az autó: engine malfunction Ekkor erő sincs benne és egy jó ideje nem hallottam a DPF tisztító funkciót működni.
Van esetleg valami tipp mit lehetne tenni?
Előre is köszi! integet2
hibakodot olvasni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7996 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 08:54:13 »

Jó reggelt!

Egy kis segítségre volna szükségem: Van egy 2012-es 163le-s autóm, melyet csak pályán használok és csak Vpower diesellel járok. Napok óta ezt írja az autó: engine malfunction Ekkor erő sincs benne és egy jó ideje nem hallottam a DPF tisztító funkciót működni.
Van esetleg valami tipp mit lehetne tenni?
Előre is köszi! integet2

Ez sok mindentől lehet sajnos... akár egy lecsúszott cső, vagy elektromos kontakthiba. Hibakód kiolvasás mindenképp szükséges lenne. Egyáltalán nem biztos hogy a DPF-el van a baj.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #7997 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 11:30:48 »

Köszi a tippeket Urak!
Egyik kollégám autója ugyan ezt produkálta, neki párologtató szelep volt az okozó.
Melyik pesti márkaszerviz a legjobb? Szfváron az Ivanics elég gyenge szolgáltatást nyújt sajnos.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7998 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 13:29:43 »

Köszi a tippeket Urak!
Egyik kollégám autója ugyan ezt produkálta, neki párologtató szelep volt az okozó.
Melyik pesti márkaszerviz a legjobb? Szfváron az Ivanics elég gyenge szolgáltatást nyújt sajnos.
budafoki Ivanics.Sakos jókat mond róluk.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7999 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 21:18:45 »

budafoki Ivanics.Sakos jókat mond róluk.
Én is jókat mondok róluk.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.