Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:05:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263594 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8050 Dátum: 2016.01.19 kedd, 13:55:46 »

:taps:TrollAnyo....

Attól még piszkosul füstöl!  beka3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #8051 Dátum: 2016.01.23 szombat, 21:22:18 »

Sziasztok!

Kene egy kis segitseg, az utolso ket inditasnal egett kabelszagot ereztem az utasterben, megneztem a motorteret , onnan jot be. Szerintem megtalaltam a bunpst, de nem tudom, hogy mi az, vagy mi volt. Ahogy hozzaertem le is jott, mintha egy harisnyaval szigetelt, merev rez belso szalas, piros kabel lenne, lefele megy a blokkon.

Mi lehet ez?
Hasznalhatom igy a szervizig?

Miutan eltort nem inditottam be az autot, indithatom?
Kihez, hova vigyem?

Kepeket csak ide tudtam felrakni:

https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0X5yeZFh6cuCb


Koszi.
Medve
Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8052 Dátum: 2016.01.23 szombat, 22:59:57 »

Sziasztok!

Kene egy kis segitseg, az utolso ket inditasnal egett kabelszagot ereztem az utasterben, megneztem a motorteret , onnan jot be. Szerintem megtalaltam a bunpst, de nem tudom, hogy mi az, vagy mi volt. Ahogy hozzaertem le is jott, mintha egy harisnyaval szigetelt, merev rez belso szalas, piros kabel lenne, lefele megy a blokkon.

Mi lehet ez?
Hasznalhatom igy a szervizig?

Miutan eltort nem inditottam be az autot, indithatom?
Kihez, hova vigyem?

Kepeket csak ide tudtam felrakni:

https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0X5yeZFh6cuCb


Koszi.
Medve

Az önindító tápkábelére tippelek. Szerintem már nem is fog elindulni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8053 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 11:32:45 »

Sziasztok!

Kene egy kis segitseg, az utolso ket inditasnal egett kabelszagot ereztem az utasterben, megneztem a motorteret , onnan jot be. Szerintem megtalaltam a bunpst, de nem tudom, hogy mi az, vagy mi volt. Ahogy hozzaertem le is jott, mintha egy harisnyaval szigetelt, merev rez belso szalas, piros kabel lenne, lefele megy a blokkon.

Mi lehet ez?
Hasznalhatom igy a szervizig?

Miutan eltort nem inditottam be az autot, indithatom?
Kihez, hova vigyem?

Kepeket csak ide tudtam felrakni:

https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0X5yeZFh6cuCb


Koszi.
Medve
az az izzítás vezetéke szerintem.Laza volt a csavarkötés,és szétégett a tartószerkezete.Vagy falami igazán facca zárlatban van valamelyik izzítógyertyád.ellenőrzés után cseréld mindet,ha még nem voltak cserélve.Vigyázz,mert ha ez áll fenn,a generátorodat is leégeti rövid időn belül.
Én a helyedben inkább ki is venném az izzítás biztosítékát,amíg kicserélik,addig biztosan fog indulni izzítás nélkül is.
Legutóbb Mad-V kolléga járt így,csak neki már a generátor is elhalálozott,mire megérezte az elektromos szagot.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.24 vasárnap, 11:35:14 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8054 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 11:58:31 »

az az izzítás vezetéke szerintem.Laza volt a csavarkötés,és szétégett a tartószerkezete.Vagy falami igazán facca zárlatban van valamelyik izzítógyertyád.ellenőrzés után cseréld mindet,ha még nem voltak cserélve.Vigyázz,mert ha ez áll fenn,a generátorodat is leégeti rövid időn belül.
Én a helyedben inkább ki is venném az izzítás biztosítékát,amíg kicserélik,addig biztosan fog indulni izzítás nélkül is.
Legutóbb Mad-V kolléga járt így,csak neki már a generátor is elhalálozott,mire megérezte az elektromos szagot.
Valószínűleg igazad van. Ez egyébként MK4? Valahogy nem ismerős.
Úgy tűnik, hogy a rázkódástól eltöredeztek a vezetőszálak és ahogy egyre nőtt az ellenállás, egyre jobban melegedett ez a rész. Jó hogy ki nem gyulladt. Ha sima zárlat lett volna, akkor szerintem leoldott volna a biztosíték.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #8055 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 12:22:27 »

az az izzítás vezetéke szerintem.Laza volt a csavarkötés,és szétégett a tartószerkezete.Vagy falami igazán facca zárlatban van valamelyik izzítógyertyád.ellenőrzés után cseréld mindet,ha még nem voltak cserélve.Vigyázz,mert ha ez áll fenn,a generátorodat is leégeti rövid időn belül.
Én a helyedben inkább ki is venném az izzítás biztosítékát,amíg kicserélik,addig biztosan fog indulni izzítás nélkül is.
Legutóbb Mad-V kolléga járt így,csak neki már a generátor is elhalálozott,mire megérezte az elektromos szagot.

Koszi! Vilagosban mar lattam, hogy az izzito gyergya kabele. Le is szedtem mindegyikrol a kabelt es a anyat. Megmertem a testhez kepest 1-1-0,9-0,8. Cserelve meg nem voltak 185eKm-nel jarok. Szetrobbantottam a kotest, de nem sikerult megmenteni. Kabeleket osszetekertem, leszigeteltem, inditasnal nem egett szet, nem melegedett.

Vegleges megoldas nem tudom, hogy mi legyen, csereljem az egesz piros kabelt konzolall, vagy nyomjak ra egy-egy fulet es csavarozzam, szigeteljem.

Most megprobalok utananezni, hogy mit kellett volna merni az izzitogyertyan. A gyetyakat nem nagyon mernem keszedni, ha jol olvastam konnyen beleszakad, mindenesetre mar most elkezdtem csavarlazitozni, gondolom a szervizben nem csapnak miatta a kezemre.

Ugy vigyaztam, hogy ne esen le egyik anya, hogy vegul a dugokulccsal egyutt ejtettem le a motorterbe, szedhettem le az aljat akna nelkul Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8056 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 12:23:34 »

Valószínűleg igazad van. Ez egyébként MK4? Valahogy nem ismerős.
Úgy tűnik, hogy a rázkódástól eltöredeztek a vezetőszálak és ahogy egyre nőtt az ellenállás, egyre jobban melegedett ez a rész. Jó hogy ki nem gyulladt. Ha sima zárlat lett volna, akkor szerintem leoldott volna a biztosíték.
igen,csak egynyóc,azért volt idegen.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8057 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 12:28:34 »

Koszi! Vilagosban mar lattam, hogy az izzito gyergya kabele. Le is szedtem mindegyikrol a kabelt es a anyat. Megmertem a testhez kepest 1-1-0,9-0,8. Cserelve meg nem voltak 185eKm-nel jarok. Szetrobbantottam a kotest, de nem sikerult megmenteni. Kabeleket osszetekertem, leszigeteltem, inditasnal nem egett szet, nem melegedett.

Vegleges megoldas nem tudom, hogy mi legyen, csereljem az egesz piros kabelt konzolall, vagy nyomjak ra egy-egy fulet es csavarozzam, szigeteljem.

Most megprobalok utananezni, hogy mit kellett volna merni az izzitogyertyan. A gyetyakat nem nagyon mernem keszedni, ha jol olvastam konnyen beleszakad, mindenesetre mar most elkezdtem csavarlazitozni, gondolom a szervizben nem csapnak miatta a kezemre.

Ugy vigyaztam, hogy ne esen le egyik anya, hogy vegul a dugokulccsal egyutt ejtettem le a motorterbe, szedhettem le az aljat akna nelkul Smiley
azok az ellenállások nem rossz értékek.lehet,hogy mind jó.Áramot kellene mérni rajtuk egyenként,és ha mind jó,akor hagyd a fenébe.a vezetéket meg cseréld ki kompletten,akár másik mezei kábellel(ha nem akarsz gyárit venni hozzá).Valszeg fellazulhatott a kötése,azért olvadt el ott.Nem szükséges oda az a csatlakozás,válts ki az egészet egy folyamatos vezetékkel.

Amit javasolok,hogy a töltést is csekkold le,hogy biztos legyél abban,hogy a generátorod megúszta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8058 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 15:39:36 »

Üdv!

Hamarosan vezérlés cserét kell eszközölnöm az S-maxon és egy Mondeon. Vízpumpával együtt cseréltetném a dolgot, a kérdés, csak az, hogy milyen márkát érdemes venni, valamint, hogy hol? Contit tudnék (szíj + 2 görgő) 24e.-ért, vízpumpájuk Saleri Sil, Graf, Febi van. Melyiket érdemes venni?  Roll Eyes
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8059 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 16:38:31 »

Üdv!

Hamarosan vezérlés cserét kell eszközölnöm az S-maxon és egy Mondeon. Vízpumpával együtt cseréltetném a dolgot, a kérdés, csak az, hogy milyen márkát érdemes venni, valamint, hogy hol? Contit tudnék (szíj + 2 görgő) 24e.-ért, vízpumpájuk Saleri Sil, Graf, Febi van. Melyiket érdemes venni?  Roll Eyes
Ilyenből csak gyárit vagy prémium kategóriát. Nem ezen spórolnék 5e forintot.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8060 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 16:44:41 »

Ilyenből csak gyárit vagy prémium kategóriát. Nem ezen spórolnék 5e forintot.

 eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8061 Dátum: 2016.01.26 kedd, 11:54:11 »

Ilyenből csak gyárit vagy prémium kategóriát. Nem ezen spórolnék 5e forintot.
Cromax 62e.-t ír. a gyári Fordra (amit ugye nem ő gyárt). Ez a duplája egy sima prémium gyártónak. Megpróbálok valahol jobb árat akkor gyáriból...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8062 Dátum: 2016.01.26 kedd, 12:03:34 »

Cromax 62e.-t ír. a gyári Fordra (amit ugye nem ő gyárt). Ez a duplája egy sima prémium gyártónak. Megpróbálok valahol jobb árat akkor gyáriból...
Nem rég cseréltem 2.0 TDCi-n gyárilag Gates szíj volt INA görgőkkel...minek gyárit venni dupla áron, ha az is Gates INA görgőkkel? Mert festettek még rá egy ford feliratot...attól nem lett jobb...
Az 1.6-os tdci-ken meg dayco van gyárilag...ott is minek megvenni több mint kétszeresért a gyárit, mikor az is csak Dayco.  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.26 kedd, 12:05:38 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Myki01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #8063 Dátum: 2016.01.26 kedd, 12:05:34 »

Nem rég cseréltem 2.0 TDCi-n gyárilag Gates szíj volt INA görgőkkel...minek gyárit venni dupla áron, ha az is Gates INA görgőkkel? Mert festettek még rá egy ford feliratot...attól nem lett jobb.
Az 1.6-os tdci-ken meg dayco van gyárilag...ott is minek megvenni több mint kétszeresért a gyárit, mikor az is csak Dayco.  Roll Eyes

http://www.ebay.de/itm/171569835474?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

vagy

http://www.ebay.de/itm/161677909508?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

meg en sem döntöttem melyiket vegyem de valoszinü a ford lesz...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8064 Dátum: 2016.01.26 kedd, 15:12:37 »

Nem rég cseréltem 2.0 TDCi-n gyárilag Gates szíj volt INA görgőkkel...minek gyárit venni dupla áron, ha az is Gates INA görgőkkel? Mert festettek még rá egy ford feliratot...attól nem lett jobb...
Az 1.6-os tdci-ken meg dayco van gyárilag...ott is minek megvenni több mint kétszeresért a gyárit, mikor az is csak Dayco.  Roll Eyes
qxbb-n nekünk is cserélni kell. gates-dayco-contitech-et néztem komplett szettben vízpumpával. mondjuk az unix hoz mindegyikből 2-4 fajtát  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8065 Dátum: 2016.01.26 kedd, 18:04:51 »

Sziasztok !

Ford mondeo ( MK4 ) 2.0 TDCI mikor ajánljátok a vezérlés cserét most 138000 Km van benne

Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8066 Dátum: 2016.01.26 kedd, 19:12:20 »

qxbb-n nekünk is cserélni kell. gates-dayco-contitech-et néztem komplett szettben vízpumpával. mondjuk az unix hoz mindegyikből 2-4 fajtát  vigyor3
3 hete cseréltem a CRTDI-men azon a gyári szett Contitech szíj volt INA görgőkkel, amiket írtál mindegyik gyári beszállító, simán vállalható bármelyik.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8067 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:20:26 »

Sziasztok !

Ford mondeo ( MK4 ) 2.0 TDCI mikor ajánljátok a vezérlés cserét most 138000 Km van benne

Válaszotokat előre is köszönöm.
ha ismeretlen a múlt,megbízhatatlan a km,akkor  vételkor.
Amúgy 10év vagy 200e km.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8068 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:23:54 »

Nem rég cseréltem 2.0 TDCi-n gyárilag Gates szíj volt INA görgőkkel...minek gyárit venni dupla áron, ha az is Gates INA görgőkkel? Mert festettek még rá egy ford feliratot...attól nem lett jobb...
Az 1.6-os tdci-ken meg dayco van gyárilag...ott is minek megvenni több mint kétszeresért a gyárit, mikor az is csak Dayco.  Roll Eyes
én teljes dayco szettet vettem most a 200as cserénél.vez szíj rendszer vízpumpával,és generátorszíj rendszer csere,olajcsere szervízzel full szűrőkkel.70ben volt az anyag.teljesen vállalható.a vez szíjon már kívül látszottak a fogak.elvolt kopva legalább 1mm belülről.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #8069 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:27:26 »

Ha már a vezérlés a téma...
Jól emlékszem (nem találom), hogy a 2.0-ás dízelnél valami hibrid (lánc+szíj) a vezérlés? Ráadásul a 200-as cserénél a szíjat és a láncot is illik cserélni?
Vagy csak nagyon öregszem és rosszul emlékszem?

én teljes dayco szettet vettem most a 200as cserénél.vez szíj rendszer vízpumpával,és generátorszíj rendszer csere,olajcsere szervízzel full szűrőkkel.70ben volt az anyag.teljesen vállalható.a vez szíjon már kívül látszottak a fogak.elvolt kopva legalább 1mm belülről.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8070 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:30:26 »

én teljes dayco szettet vettem most a 200as cserénél.vez szíj rendszer vízpumpával,és generátorszíj rendszer csere,olajcsere szervízzel full szűrőkkel.70ben volt az anyag.teljesen vállalható.a vez szíjon már kívül látszottak a fogak.elvolt kopva legalább 1mm belülről.

Hosszbordás szíj, feszítő, vezető, szabadonfutó? (ez a rendszer)  + a többi és 70e?   Honnan lopták?   laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8071 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:31:58 »

Ha már a vezérlés a téma...
Jól emlékszem (nem találom), hogy a 2.0-ás dízelnél valami hibrid (lánc+szíj) a vezérlés? Ráadásul a 200-as cserénél a szíjat és a láncot is illik cserélni?
Vagy csak nagyon öregszem és rosszul emlékszem?


A láncot nem, mert ahhoz szét kéne szedni a motort is felül a vezérműtengelyeknél.
Csak a szíj a csere.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #8072 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:34:00 »

Akkor rosszul emlékeztem. Megnyugtató. Smiley

A láncot nem, mert ahhoz szét kéne szedni a motort is felül a vezérműtengelyeknél.
Csak a szíj a csere.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8073 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:34:07 »

Hosszbordás szíj, feszítő, vezető, szabadonfutó? (ez a rendszer)  + a többi és 70e?   Honnan lopták?   laugh
van egy barátom.....és a munkadíja mindezekre 30pénz volt.És ebbe belefért még a fékolaj és a hűtővíz teljes cseréje is. Wink
És még a pecsét is bekerült a szervízkönybe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8074 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:36:48 »

van egy barátom.....és a munkadíja mindezekre 30pénz volt.És ebbe belefért még a fékolaj és a hűtővíz teljes cseréje is. Wink
És még a pecsét is bekerült a szervízkönybe.

Oké, de ettől függetlenül nem lehetett mindenre, amit írtál 70e az anyagár legálisan. Kizárt!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8075 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:38:32 »

Oké, de ettől függetlenül nem lehetett mindenre, amit írtál 70e az anyagár legálisan. Kizárt!  wave

nincs bankkártya csak hasitasi,és a kutyának sem kell számla.....mintha nem tudnád,hogy mennek ezek a dolgok. Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #8076 Dátum: 2016.01.26 kedd, 23:21:48 »

nincs bankkártya csak hasitasi,és a kutyának sem kell számla.....mintha nem tudnád,hogy mennek ezek a dolgok. Grin

Nekem vezérlés + ps váltóolaj csere volt 180+áfa. Nyilván ez jóval több, viszont cégből elszámolt számlás és garanciás.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8077 Dátum: 2016.01.27 szerda, 13:02:46 »

Ha már szíj téma van.

A generátor és klímakompresszor szíjakat mikor érdemes cserélni? Azt is a vezérlésnél?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8078 Dátum: 2016.01.27 szerda, 13:38:46 »

Ha már szíj téma van.

A generátor és klímakompresszor szíjakat mikor érdemes cserélni? Azt is a vezérlésnél?
igen,akkor kell.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8079 Dátum: 2016.01.27 szerda, 14:08:41 »

igen,akkor kell.

Köszi, idén cserélem én is úgyse akartam megvárni a 200-at, majd 180-nál.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8080 Dátum: 2016.01.30 szombat, 13:39:23 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. 2007-es, Mondeo 4, 1.8 diesel, beömlő csonkba integrált EGR szelep. EGR hibát írt. Szétszedtem, szorult a szelep, hiba elhárítva, könnyedén jár. (Szelepvezérlő motor ha le van szedve, magától elfordul járó motornál.) EGR hiba törölve, állandóan visszajön. Magas feszültséget ír ki. Elvittem villamosságihoz. Próbált alapértéket állítani, nem sikerült, új hibajelzés: engine.... Leszedtem a vezérlő motort. Ha a tekercsre feszültséget adok behúz a tekercs, vagyis működik. A pozíció jelző ellenállás tekerésre reagál, nem szakadt. (Ugyan nem tudom milyen értékek közt kell mozogjon, de mozog. Következtetésem: Szerintem a szelep működik. A csatlakozót ráteszem, akármekkora gázt adok, nem mozgatja a szelepet. Mi lehet a hiba??? Találkozott már valaki ilyennel? Esetleg lehet biztosítéka vagy reléje?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8081 Dátum: 2016.01.30 szombat, 13:47:07 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. 2007-es, Mondeo 4, 1.8 diesel, beömlő csonkba integrált EGR szelep. EGR hibát írt. Szétszedtem, szorult a szelep, hiba elhárítva, könnyedén jár. (Szelepvezérlő motor ha le van szedve, magától elfordul járó motornál.) EGR hiba törölve, állandóan visszajön. Magas feszültséget ír ki. Elvittem villamosságihoz. Próbált alapértéket állítani, nem sikerült, új hibajelzés: engine.... Leszedtem a vezérlő motort. Ha a tekercsre feszültséget adok behúz a tekercs, vagyis működik. A pozíció jelző ellenállás tekerésre reagál, nem szakadt. (Ugyan nem tudom milyen értékek közt kell mozogjon, de mozog. Következtetésem: Szerintem a szelep működik. A csatlakozót ráteszem, akármekkora gázt adok, nem mozgatja a szelepet. Mi lehet a hiba??? Találkozott már valaki ilyennel? Esetleg lehet biztosítéka vagy reléje?
ha nincs sebességjel,a szelep nem működik.Olvastatok hibakódot?Mi az új hibajelzés hibakódja?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8082 Dátum: 2016.01.30 szombat, 13:50:35 »

ha nincs sebességjel,a szelep nem működik.Olvastatok hibakódot?Mi az új hibajelzés hibakódja?

Sajnos kódot nem tudok, de valamilyen magas feszültséget írt ki.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8083 Dátum: 2016.01.30 szombat, 13:53:20 »

Sajnos kódot nem tudok, de valamilyen magas feszültséget írt ki.
Szerezd meg a hibakódot.
Vagy diagolj magadnak elm327+forscan kombóval.Vagyokabajnok éppen árul,van még neki: http://mondeo.hu/index.php?topic=22500.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8084 Dátum: 2016.01.30 szombat, 18:53:38 »

Valaki tudna nekem holnap hibakódot olvasni, majd azt kiértékelni?
Ha lehet a szomszéd utcában. smile
Mondjuk délpest és/vagy környékén.
Világít az engine szimbólum és alacsony fordulaton gyenge a gép.
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8085 Dátum: 2016.01.30 szombat, 20:32:20 »

Meg van a hibakód: P0490
Beszéltem Vagyokabajnok-kal, tovább irányított ...-hoz, Vele is sikerült beszélnem. Smiley

Szerezd meg a hibakódot.
Vagy diagolj magadnak elm327+forscan kombóval.Vagyokabajnok éppen árul,van még neki: http://mondeo.hu/index.php?topic=22500.0
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8086 Dátum: 2016.01.30 szombat, 20:50:07 »

Meg van a hibakód: P0490
Beszéltem Vagyokabajnok-kal, tovább irányított ...-hoz, Vele is sikerült beszélnem. Smiley

Ha az egr mizéria megoldódik,akkor azért oszd meg velünk a megoldást.(pontos hibát)  eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8087 Dátum: 2016.01.30 szombat, 22:34:43 »

Meg van a hibakód: P0490
Beszéltem Vagyokabajnok-kal, tovább irányított ...-hoz, Vele is sikerült beszélnem. Smiley

akkor sínen vagy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8088 Dátum: 2016.01.30 szombat, 22:35:19 »

Valaki tudna nekem holnap hibakódot olvasni, majd azt kiértékelni?
Ha lehet a szomszéd utcában. smile
Mondjuk délpest és/vagy környékén.
Világít az engine szimbólum és alacsony fordulaton gyenge a gép.

halásztelek?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #8089 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 10:30:11 »

Sziasztok!
Februarba lesz 5 éves a mondeo 170e km-el. Olajcserevel szerintetek intézzem a vezérlés cserét vagy ráér 190nél? 2.0 diesel faceliftes. Milyen olajat ajanlotok? Ez szíjas motor ugye?

Előre is köszönöm
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8090 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 10:53:04 »

Sziasztok!
Februarba lesz 5 éves a mondeo 170e km-el. Olajcserevel szerintetek intézzem a vezérlés cserét vagy ráér 190nél? 2.0 diesel faceliftes. Milyen olajat ajanlotok? Ez szíjas motor ugye?

Előre is köszönöm

A gyári Ford olaj pont jó bele Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8091 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 11:37:52 »

Sziasztok!
Februarba lesz 5 éves a mondeo 170e km-el. Olajcserevel szerintetek intézzem a vezérlés cserét vagy ráér 190nél? 2.0 diesel faceliftes. Milyen olajat ajanlotok? Ez szíjas motor ugye?

Előre is köszönöm

Én se fogok várni 200-ig, majd olyan 180 körül cserélem. 5W30 Magnatec.  Drágább jobb felesleges, vagy a gyári ford esetleg.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #8092 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 11:54:49 »

Én se fogok várni 200-ig, majd olyan 180 körül cserélem. 5W30 Magnatec.  Drágább jobb felesleges, vagy a gyári ford esetleg.

Koszonom akkor letudom most a nagyszervizt. A szerelom csinálná, azt esetleg le tudnatok irni mit erdemes cserelni? Vezerles vizpumpaval az alap de mellette?
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #8093 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 11:57:52 »

Koszonom akkor letudom most a nagyszervizt. A szerelom csinálná, azt esetleg le tudnatok irni mit erdemes cserelni? Vezerles vizpumpaval az alap de mellette?

Illetve meg annyi lenne hogy szerintetek erdemes a 163le-s programot feltenni a kocsira? Ha jol tudom egyeb alakitas nem szukseges. Neha kicsit erotlennek erzem.
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8094 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 13:08:36 »

Koszonom akkor letudom most a nagyszervizt. A szerelom csinálná, azt esetleg le tudnatok irni mit erdemes cserelni? Vezerles vizpumpaval az alap de mellette?
én 200nál cseréltettem az előírás szerint.

Vez szíj szett kompletten-vízpumpával
Generítorszíj szett kompletten(főtengely szíjtárcsa és szabadonfutó is)
Nekem pont egybe esett a go szűrő és minden más szűrő cseréje is,és az olajcsere.
Illetve a vízpumpa megbontása miatt a fagyálló cser is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #8095 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 18:42:43 »

Már rég meg akartam kérdezni itt is, hogy az normális, ha a kipufogó gáz erősen ecetszagú?
Vagyis nem konkrétan ecet, inkább úgy mondanám, hogy szúrós szagú.
Van jópár cr-diesel autó a környezetemben, de egynek sincs ilyen szaga mint a mondeonak.
Brutális.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.31 vasárnap, 18:45:09 írta bviktr » Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8096 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 18:54:09 »

Már rég meg akartam kérdezni itt is, hogy az normális, ha a kipufogó gáz erősen ecetszagú?
Vagyis nem konkrétan ecet, inkább úgy mondanám, hogy szúrós szagú.
Van jópár cr-diesel autó a környezetemben, de egynek sincs ilyen szaga mint a mondeonak.
Brutális.
az összes mondeo ilyen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #8097 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 23:23:17 »

Már rég meg akartam kérdezni itt is, hogy az normális, ha a kipufogó gáz erősen ecetszagú?
Vagyis nem konkrétan ecet, inkább úgy mondanám, hogy szúrós szagú.
Van jópár cr-diesel autó a környezetemben, de egynek sincs ilyen szaga mint a mondeonak.
Brutális.
Ez EURO4 ezt is elhozta. A többi is ilyen büdös egyébként...
Naplózva
geby
Vendég
« Új hozzászólás #8098 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 07:16:52 »

Ez azért elég túlzás! Még nagyobb a tanácstalanság: Kiszedtem a szelepet, ha áramot adok rá behúz, a poti is működik benne, az autovillamosságis esküszik rá, hogy rossz a szelep. Azt találtam egy külföldi oldalon, referencia feszültség 5 V. Értelmezésem és a leírás szerint ezt állandóan meg kellene kapnia. Ehhez képest nem mérhető feszültség. Ugyanakkor kaptam olyan infót is, hogy csak mozgó jármű esetén kapcsol be a szelep.
Akkor most szelep hiba? Vezérlés hiba? Szakadt kábel? Vagy egyszerűen csak nem tudta összehangolni a szaki a komputert a javított szeleppel? Nagyon nem mindegy, mert ez 5.000-220.000 közötti tételek.

akkor sínen vagy.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8099 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 08:20:43 »

Ez azért elég túlzás! Még nagyobb a tanácstalanság: Kiszedtem a szelepet, ha áramot adok rá behúz, a poti is működik benne, az autovillamosságis esküszik rá, hogy rossz a szelep. Azt találtam egy külföldi oldalon, referencia feszültség 5 V. Értelmezésem és a leírás szerint ezt állandóan meg kellene kapnia. Ehhez képest nem mérhető feszültség. Ugyanakkor kaptam olyan infót is, hogy csak mozgó jármű esetén kapcsol be a szelep.
Akkor most szelep hiba? Vezérlés hiba? Szakadt kábel? Vagy egyszerűen csak nem tudta összehangolni a szaki a komputert a javított szeleppel? Nagyon nem mindegy, mert ez 5.000-220.000 közötti tételek.

és mit tudsz tenni a monitor mögött?
Elmész ...-hoz és okosabbak lesztek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.