Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:00:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
155
156
157
158
159
160
161
[
162
]
163
164
165
166
167
168
169
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253761 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8050 Dátum:
2016.01.19 kedd, 13:55:46 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.19 kedd, 12:18:17
:taps:TrollAnyo....
Attól még piszkosul füstöl!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8051 Dátum:
2016.01.23 szombat, 21:22:18 »
Sziasztok!
Kene egy kis segitseg, az utolso ket inditasnal egett kabelszagot ereztem az utasterben, megneztem a motorteret , onnan jot be. Szerintem megtalaltam a bunpst, de nem tudom, hogy mi az, vagy mi volt. Ahogy hozzaertem le is jott, mintha egy harisnyaval szigetelt, merev rez belso szalas, piros kabel lenne, lefele megy a blokkon.
Mi lehet ez?
Hasznalhatom igy a szervizig?
Miutan eltort nem inditottam be az autot, indithatom?
Kihez, hova vigyem?
Kepeket csak ide tudtam felrakni:
https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0X5yeZFh6cuCb
Koszi.
Medve
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8052 Dátum:
2016.01.23 szombat, 22:59:57 »
Idézetet írta: medvegyev - 2016.01.23 szombat, 21:22:18
Sziasztok!
Kene egy kis segitseg, az utolso ket inditasnal egett kabelszagot ereztem az utasterben, megneztem a motorteret , onnan jot be. Szerintem megtalaltam a bunpst, de nem tudom, hogy mi az, vagy mi volt. Ahogy hozzaertem le is jott, mintha egy harisnyaval szigetelt, merev rez belso szalas, piros kabel lenne, lefele megy a blokkon.
Mi lehet ez?
Hasznalhatom igy a szervizig?
Miutan eltort nem inditottam be az autot, indithatom?
Kihez, hova vigyem?
Kepeket csak ide tudtam felrakni:
https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0X5yeZFh6cuCb
Koszi.
Medve
Az önindító tápkábelére tippelek. Szerintem már nem is fog elindulni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8053 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 11:32:45 »
Idézetet írta: medvegyev - 2016.01.23 szombat, 21:22:18
Sziasztok!
Kene egy kis segitseg, az utolso ket inditasnal egett kabelszagot ereztem az utasterben, megneztem a motorteret , onnan jot be. Szerintem megtalaltam a bunpst, de nem tudom, hogy mi az, vagy mi volt. Ahogy hozzaertem le is jott, mintha egy harisnyaval szigetelt, merev rez belso szalas, piros kabel lenne, lefele megy a blokkon.
Mi lehet ez?
Hasznalhatom igy a szervizig?
Miutan eltort nem inditottam be az autot, indithatom?
Kihez, hova vigyem?
Kepeket csak ide tudtam felrakni:
https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0X5yeZFh6cuCb
Koszi.
Medve
az az izzítás vezetéke szerintem.Laza volt a csavarkötés,és szétégett a tartószerkezete.Vagy falami igazán facca zárlatban van valamelyik izzítógyertyád.ellenőrzés után cseréld mindet,ha még nem voltak cserélve.Vigyázz,mert ha ez áll fenn,a generátorodat is leégeti rövid időn belül.
Én a helyedben inkább ki is venném az izzítás biztosítékát,amíg kicserélik,addig biztosan fog indulni izzítás nélkül is.
Legutóbb Mad-V kolléga járt így,csak neki már a generátor is elhalálozott,mire megérezte az elektromos szagot.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.24 vasárnap, 11:35:14 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8054 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 11:58:31 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.24 vasárnap, 11:32:45
az az izzítás vezetéke szerintem.Laza volt a csavarkötés,és szétégett a tartószerkezete.Vagy falami igazán facca zárlatban van valamelyik izzítógyertyád.ellenőrzés után cseréld mindet,ha még nem voltak cserélve.Vigyázz,mert ha ez áll fenn,a generátorodat is leégeti rövid időn belül.
Én a helyedben inkább ki is venném az izzítás biztosítékát,amíg kicserélik,addig biztosan fog indulni izzítás nélkül is.
Legutóbb Mad-V kolléga járt így,csak neki már a generátor is elhalálozott,mire megérezte az elektromos szagot.
Valószínűleg igazad van. Ez egyébként MK4? Valahogy nem ismerős.
Úgy tűnik, hogy a rázkódástól eltöredeztek a vezetőszálak és ahogy egyre nőtt az ellenállás, egyre jobban melegedett ez a rész. Jó hogy ki nem gyulladt. Ha sima zárlat lett volna, akkor szerintem leoldott volna a biztosíték.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8055 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 12:22:27 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.24 vasárnap, 11:32:45
az az izzítás vezetéke szerintem.Laza volt a csavarkötés,és szétégett a tartószerkezete.Vagy falami igazán facca zárlatban van valamelyik izzítógyertyád.ellenőrzés után cseréld mindet,ha még nem voltak cserélve.Vigyázz,mert ha ez áll fenn,a generátorodat is leégeti rövid időn belül.
Én a helyedben inkább ki is venném az izzítás biztosítékát,amíg kicserélik,addig biztosan fog indulni izzítás nélkül is.
Legutóbb Mad-V kolléga járt így,csak neki már a generátor is elhalálozott,mire megérezte az elektromos szagot.
Koszi! Vilagosban mar lattam, hogy az izzito gyergya kabele. Le is szedtem mindegyikrol a kabelt es a anyat. Megmertem a testhez kepest 1-1-0,9-0,8. Cserelve meg nem voltak 185eKm-nel jarok. Szetrobbantottam a kotest, de nem sikerult megmenteni. Kabeleket osszetekertem, leszigeteltem, inditasnal nem egett szet, nem melegedett.
Vegleges megoldas nem tudom, hogy mi legyen, csereljem az egesz piros kabelt konzolall, vagy nyomjak ra egy-egy fulet es csavarozzam, szigeteljem.
Most megprobalok utananezni, hogy mit kellett volna merni az izzitogyertyan. A gyetyakat nem nagyon mernem keszedni, ha jol olvastam konnyen beleszakad, mindenesetre mar most elkezdtem csavarlazitozni, gondolom a szervizben nem csapnak miatta a kezemre.
Ugy vigyaztam, hogy ne esen le egyik anya, hogy vegul a dugokulccsal egyutt ejtettem le a motorterbe, szedhettem le az aljat akna nelkul
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8056 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 12:23:34 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.01.24 vasárnap, 11:58:31
Valószínűleg igazad van. Ez egyébként MK4? Valahogy nem ismerős.
Úgy tűnik, hogy a rázkódástól eltöredeztek a vezetőszálak és ahogy egyre nőtt az ellenállás, egyre jobban melegedett ez a rész. Jó hogy ki nem gyulladt. Ha sima zárlat lett volna, akkor szerintem leoldott volna a biztosíték.
igen,csak egynyóc,azért volt idegen....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8057 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 12:28:34 »
Idézetet írta: medvegyev - 2016.01.24 vasárnap, 12:22:27
Koszi! Vilagosban mar lattam, hogy az izzito gyergya kabele. Le is szedtem mindegyikrol a kabelt es a anyat. Megmertem a testhez kepest 1-1-0,9-0,8. Cserelve meg nem voltak 185eKm-nel jarok. Szetrobbantottam a kotest, de nem sikerult megmenteni. Kabeleket osszetekertem, leszigeteltem, inditasnal nem egett szet, nem melegedett.
Vegleges megoldas nem tudom, hogy mi legyen, csereljem az egesz piros kabelt konzolall, vagy nyomjak ra egy-egy fulet es csavarozzam, szigeteljem.
Most megprobalok utananezni, hogy mit kellett volna merni az izzitogyertyan. A gyetyakat nem nagyon mernem keszedni, ha jol olvastam konnyen beleszakad, mindenesetre mar most elkezdtem csavarlazitozni, gondolom a szervizben nem csapnak miatta a kezemre.
Ugy vigyaztam, hogy ne esen le egyik anya, hogy vegul a dugokulccsal egyutt ejtettem le a motorterbe, szedhettem le az aljat akna nelkul
azok az ellenállások nem rossz értékek.lehet,hogy mind jó.Áramot kellene mérni rajtuk egyenként,és ha mind jó,akor hagyd a fenébe.a vezetéket meg cseréld ki kompletten,akár másik mezei kábellel(ha nem akarsz gyárit venni hozzá).Valszeg fellazulhatott a kötése,azért olvadt el ott.Nem szükséges oda az a csatlakozás,válts ki az egészet egy folyamatos vezetékkel.
Amit javasolok,hogy a töltést is csekkold le,hogy biztos legyél abban,hogy a generátorod megúszta.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8058 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 15:39:36 »
Üdv!
Hamarosan vezérlés cserét kell eszközölnöm az S-maxon és egy Mondeon. Vízpumpával együtt cseréltetném a dolgot, a kérdés, csak az, hogy milyen márkát érdemes venni, valamint, hogy hol? Contit tudnék (szíj + 2 görgő) 24e.-ért, vízpumpájuk Saleri Sil, Graf, Febi van. Melyiket érdemes venni?
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8059 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 16:38:31 »
Idézetet írta: ticu - 2016.01.25 hétfő, 15:39:36
Üdv!
Hamarosan vezérlés cserét kell eszközölnöm az S-maxon és egy Mondeon. Vízpumpával együtt cseréltetném a dolgot, a kérdés, csak az, hogy milyen márkát érdemes venni, valamint, hogy hol? Contit tudnék (szíj + 2 görgő) 24e.-ért, vízpumpájuk Saleri Sil, Graf, Febi van. Melyiket érdemes venni?
Ilyenből csak gyárit vagy prémium kategóriát. Nem ezen spórolnék 5e forintot.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8060 Dátum:
2016.01.25 hétfő, 16:44:41 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.01.25 hétfő, 16:38:31
Ilyenből csak gyárit vagy prémium kategóriát. Nem ezen spórolnék 5e forintot.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8061 Dátum:
2016.01.26 kedd, 11:54:11 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.01.25 hétfő, 16:38:31
Ilyenből csak gyárit vagy prémium kategóriát. Nem ezen spórolnék 5e forintot.
Cromax 62e.-t ír. a gyári Fordra (amit ugye nem ő gyárt). Ez a duplája egy sima prémium gyártónak. Megpróbálok valahol jobb árat akkor gyáriból...
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8062 Dátum:
2016.01.26 kedd, 12:03:34 »
Idézetet írta: ticu - 2016.01.26 kedd, 11:54:11
Cromax 62e.-t ír. a gyári Fordra (amit ugye nem ő gyárt). Ez a duplája egy sima prémium gyártónak. Megpróbálok valahol jobb árat akkor gyáriból...
Nem rég cseréltem 2.0 TDCi-n gyárilag Gates szíj volt INA görgőkkel...minek gyárit venni dupla áron, ha az is Gates INA görgőkkel? Mert festettek még rá egy ford feliratot...attól nem lett jobb...
Az 1.6-os tdci-ken meg dayco van gyárilag...ott is minek megvenni több mint kétszeresért a gyárit, mikor az is csak Dayco.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.26 kedd, 12:05:38 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Myki01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8063 Dátum:
2016.01.26 kedd, 12:05:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2016.01.26 kedd, 12:03:34
Nem rég cseréltem 2.0 TDCi-n gyárilag Gates szíj volt INA görgőkkel...minek gyárit venni dupla áron, ha az is Gates INA görgőkkel? Mert festettek még rá egy ford feliratot...attól nem lett jobb.
Az 1.6-os tdci-ken meg dayco van gyárilag...ott is minek megvenni több mint kétszeresért a gyárit, mikor az is csak Dayco.
http://www.ebay.de/itm/171569835474?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
vagy
http://www.ebay.de/itm/161677909508?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
meg en sem döntöttem melyiket vegyem de valoszinü a ford lesz...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8064 Dátum:
2016.01.26 kedd, 15:12:37 »
Idézetet írta: Ervin - 2016.01.26 kedd, 12:03:34
Nem rég cseréltem 2.0 TDCi-n gyárilag Gates szíj volt INA görgőkkel...minek gyárit venni dupla áron, ha az is Gates INA görgőkkel? Mert festettek még rá egy ford feliratot...attól nem lett jobb...
Az 1.6-os tdci-ken meg dayco van gyárilag...ott is minek megvenni több mint kétszeresért a gyárit, mikor az is csak Dayco.
qxbb-n nekünk is cserélni kell. gates-dayco-contitech-et néztem komplett szettben vízpumpával. mondjuk az unix hoz mindegyikből 2-4 fajtát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
babik07
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8065 Dátum:
2016.01.26 kedd, 18:04:51 »
Sziasztok !
Ford mondeo ( MK4 ) 2.0 TDCI mikor ajánljátok a vezérlés cserét most 138000 Km van benne
Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8066 Dátum:
2016.01.26 kedd, 19:12:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.01.26 kedd, 15:12:37
qxbb-n nekünk is cserélni kell. gates-dayco-contitech-et néztem komplett szettben vízpumpával. mondjuk az unix hoz mindegyikből 2-4 fajtát
3 hete cseréltem a CRTDI-men azon a gyári szett Contitech szíj volt INA görgőkkel, amiket írtál mindegyik gyári beszállító, simán vállalható bármelyik.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8067 Dátum:
2016.01.26 kedd, 20:20:26 »
Idézetet írta: babik07 - 2016.01.26 kedd, 18:04:51
Sziasztok !
Ford mondeo ( MK4 ) 2.0 TDCI mikor ajánljátok a vezérlés cserét most 138000 Km van benne
Válaszotokat előre is köszönöm.
ha ismeretlen a múlt,megbízhatatlan a km,akkor vételkor.
Amúgy 10év vagy 200e km.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8068 Dátum:
2016.01.26 kedd, 20:23:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2016.01.26 kedd, 12:03:34
Nem rég cseréltem 2.0 TDCi-n gyárilag Gates szíj volt INA görgőkkel...minek gyárit venni dupla áron, ha az is Gates INA görgőkkel? Mert festettek még rá egy ford feliratot...attól nem lett jobb...
Az 1.6-os tdci-ken meg dayco van gyárilag...ott is minek megvenni több mint kétszeresért a gyárit, mikor az is csak Dayco.
én teljes dayco szettet vettem most a 200as cserénél.vez szíj rendszer vízpumpával,és generátorszíj rendszer csere,olajcsere szervízzel full szűrőkkel.70ben volt az anyag.teljesen vállalható.a vez szíjon már kívül látszottak a fogak.elvolt kopva legalább 1mm belülről.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsitvayb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8069 Dátum:
2016.01.26 kedd, 20:27:26 »
Ha már a vezérlés a téma...
Jól emlékszem (nem találom), hogy a 2.0-ás dízelnél valami hibrid (lánc+szíj) a vezérlés? Ráadásul a 200-as cserénél a szíjat és a láncot is illik cserélni?
Vagy csak nagyon öregszem és rosszul emlékszem?
Idézetet írta: alf - 2016.01.26 kedd, 20:23:54
én teljes dayco szettet vettem most a 200as cserénél.vez szíj rendszer vízpumpával,és generátorszíj rendszer csere,olajcsere szervízzel full szűrőkkel.70ben volt az anyag.teljesen vállalható.a vez szíjon már kívül látszottak a fogak.elvolt kopva legalább 1mm belülről.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8070 Dátum:
2016.01.26 kedd, 20:30:26 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.26 kedd, 20:23:54
én teljes dayco szettet vettem most a 200as cserénél.vez szíj rendszer vízpumpával,és
generátorszíj rendszer csere
,olajcsere szervízzel full szűrőkkel.70ben volt az anyag.teljesen vállalható.a vez szíjon már kívül látszottak a fogak.elvolt kopva legalább 1mm belülről.
Hosszbordás szíj, feszítő, vezető, szabadonfutó? (ez a rendszer) + a többi és 70e? Honnan lopták?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8071 Dátum:
2016.01.26 kedd, 20:31:58 »
Idézetet írta: zsitvayb - 2016.01.26 kedd, 20:27:26
Ha már a vezérlés a téma...
Jól emlékszem (nem találom), hogy a 2.0-ás dízelnél valami hibrid (lánc+szíj) a vezérlés? Ráadásul a 200-as cserénél a szíjat és a láncot is illik cserélni?
Vagy csak nagyon öregszem és rosszul emlékszem?
A láncot nem, mert ahhoz szét kéne szedni a motort is felül a vezérműtengelyeknél.
Csak a szíj a csere.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsitvayb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8072 Dátum:
2016.01.26 kedd, 20:34:00 »
Akkor rosszul emlékeztem. Megnyugtató.
Idézetet írta: ... - 2016.01.26 kedd, 20:31:58
A láncot nem, mert ahhoz szét kéne szedni a motort is felül a vezérműtengelyeknél.
Csak a szíj a csere.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8073 Dátum:
2016.01.26 kedd, 20:34:07 »
Idézetet írta: ... - 2016.01.26 kedd, 20:30:26
Hosszbordás szíj, feszítő, vezető, szabadonfutó? (ez a rendszer) + a többi és 70e? Honnan lopták?
van egy barátom.....és a munkadíja mindezekre 30pénz volt.És ebbe belefért még a fékolaj és a hűtővíz teljes cseréje is.
És még a pecsét is bekerült a szervízkönybe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8074 Dátum:
2016.01.26 kedd, 20:36:48 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.26 kedd, 20:34:07
van egy barátom.....és a munkadíja mindezekre 30pénz volt.És ebbe belefért még a fékolaj és a hűtővíz teljes cseréje is.
És még a pecsét is bekerült a szervízkönybe.
Oké, de ettől függetlenül nem lehetett mindenre, amit írtál 70e az anyagár legálisan. Kizárt!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8075 Dátum:
2016.01.26 kedd, 20:38:32 »
Idézetet írta: ... - 2016.01.26 kedd, 20:36:48
Oké, de ettől függetlenül nem lehetett mindenre, amit írtál 70e az anyagár legálisan. Kizárt!
nincs bankkártya csak hasitasi,és a kutyának sem kell számla.....mintha nem tudnád,hogy mennek ezek a dolgok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8076 Dátum:
2016.01.26 kedd, 23:21:48 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.26 kedd, 20:38:32
nincs bankkártya csak hasitasi,és a kutyának sem kell számla.....mintha nem tudnád,hogy mennek ezek a dolgok.
Nekem vezérlés + ps váltóolaj csere volt 180+áfa. Nyilván ez jóval több, viszont cégből elszámolt számlás és garanciás.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8077 Dátum:
2016.01.27 szerda, 13:02:46 »
Ha már szíj téma van.
A generátor és klímakompresszor szíjakat mikor érdemes cserélni? Azt is a vezérlésnél?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8078 Dátum:
2016.01.27 szerda, 13:38:46 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.01.27 szerda, 13:02:46
Ha már szíj téma van.
A generátor és klímakompresszor szíjakat mikor érdemes cserélni? Azt is a vezérlésnél?
igen,akkor kell.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8079 Dátum:
2016.01.27 szerda, 14:08:41 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.27 szerda, 13:38:46
igen,akkor kell.
Köszi, idén cserélem én is úgyse akartam megvárni a 200-at, majd 180-nál.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
geby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8080 Dátum:
2016.01.30 szombat, 13:39:23 »
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. 2007-es, Mondeo 4, 1.8 diesel, beömlő csonkba integrált EGR szelep. EGR hibát írt. Szétszedtem, szorult a szelep, hiba elhárítva, könnyedén jár. (Szelepvezérlő motor ha le van szedve, magától elfordul járó motornál.) EGR hiba törölve, állandóan visszajön. Magas feszültséget ír ki. Elvittem villamosságihoz. Próbált alapértéket állítani, nem sikerült, új hibajelzés: engine.... Leszedtem a vezérlő motort. Ha a tekercsre feszültséget adok behúz a tekercs, vagyis működik. A pozíció jelző ellenállás tekerésre reagál, nem szakadt. (Ugyan nem tudom milyen értékek közt kell mozogjon, de mozog. Következtetésem: Szerintem a szelep működik. A csatlakozót ráteszem, akármekkora gázt adok, nem mozgatja a szelepet. Mi lehet a hiba??? Találkozott már valaki ilyennel? Esetleg lehet biztosítéka vagy reléje?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8081 Dátum:
2016.01.30 szombat, 13:47:07 »
Idézetet írta: geby - 2016.01.30 szombat, 13:39:23
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. 2007-es, Mondeo 4, 1.8 diesel, beömlő csonkba integrált EGR szelep. EGR hibát írt. Szétszedtem, szorult a szelep, hiba elhárítva, könnyedén jár. (Szelepvezérlő motor ha le van szedve, magától elfordul járó motornál.) EGR hiba törölve, állandóan visszajön. Magas feszültséget ír ki. Elvittem villamosságihoz. Próbált alapértéket állítani, nem sikerült, új hibajelzés: engine.... Leszedtem a vezérlő motort. Ha a tekercsre feszültséget adok behúz a tekercs, vagyis működik. A pozíció jelző ellenállás tekerésre reagál, nem szakadt. (Ugyan nem tudom milyen értékek közt kell mozogjon, de mozog. Következtetésem: Szerintem a szelep működik. A csatlakozót ráteszem, akármekkora gázt adok, nem mozgatja a szelepet. Mi lehet a hiba??? Találkozott már valaki ilyennel? Esetleg lehet biztosítéka vagy reléje?
ha nincs sebességjel,a szelep nem működik.Olvastatok hibakódot?Mi az új hibajelzés hibakódja?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
geby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8082 Dátum:
2016.01.30 szombat, 13:50:35 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.30 szombat, 13:47:07
ha nincs sebességjel,a szelep nem működik.Olvastatok hibakódot?Mi az új hibajelzés hibakódja?
Sajnos kódot nem tudok, de valamilyen magas feszültséget írt ki.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8083 Dátum:
2016.01.30 szombat, 13:53:20 »
Idézetet írta: geby - 2016.01.30 szombat, 13:50:35
Sajnos kódot nem tudok, de valamilyen magas feszültséget írt ki.
Szerezd meg a hibakódot.
Vagy diagolj magadnak elm327+forscan kombóval.Vagyokabajnok éppen árul,van még neki:
http://mondeo.hu/index.php?topic=22500.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8084 Dátum:
2016.01.30 szombat, 18:53:38 »
Valaki tudna nekem holnap hibakódot olvasni, majd azt kiértékelni?
Ha lehet a szomszéd utcában.
Mondjuk délpest és/vagy környékén.
Világít az engine szimbólum és alacsony fordulaton gyenge a gép.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
geby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8085 Dátum:
2016.01.30 szombat, 20:32:20 »
Meg van a hibakód: P0490
Beszéltem Vagyokabajnok-kal, tovább irányított ...-hoz, Vele is sikerült beszélnem.
Idézetet írta: alf - 2016.01.30 szombat, 13:53:20
Szerezd meg a hibakódot.
Vagy diagolj magadnak elm327+forscan kombóval.Vagyokabajnok éppen árul,van még neki:
http://mondeo.hu/index.php?topic=22500.0
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8086 Dátum:
2016.01.30 szombat, 20:50:07 »
Idézetet írta: geby - 2016.01.30 szombat, 20:32:20
Meg van a hibakód: P0490
Beszéltem Vagyokabajnok-kal, tovább irányított ...-hoz, Vele is sikerült beszélnem.
Ha az egr mizéria megoldódik,akkor azért oszd meg velünk a megoldást.(pontos hibát)
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8087 Dátum:
2016.01.30 szombat, 22:34:43 »
Idézetet írta: geby - 2016.01.30 szombat, 20:32:20
Meg van a hibakód: P0490
Beszéltem Vagyokabajnok-kal, tovább irányított ...-hoz, Vele is sikerült beszélnem.
akkor sínen vagy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8088 Dátum:
2016.01.30 szombat, 22:35:19 »
Idézetet írta: Black - 2016.01.30 szombat, 18:53:38
Valaki tudna nekem holnap hibakódot olvasni, majd azt kiértékelni?
Ha lehet a szomszéd utcában.
Mondjuk délpest és/vagy környékén.
Világít az engine szimbólum és alacsony fordulaton gyenge a gép.
halásztelek?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8089 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 10:30:11 »
Sziasztok!
Februarba lesz 5 éves a mondeo 170e km-el. Olajcserevel szerintetek intézzem a vezérlés cserét vagy ráér 190nél? 2.0 diesel faceliftes. Milyen olajat ajanlotok? Ez szíjas motor ugye?
Előre is köszönöm
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8090 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 10:53:04 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2016.01.31 vasárnap, 10:30:11
Sziasztok!
Februarba lesz 5 éves a mondeo 170e km-el. Olajcserevel szerintetek intézzem a vezérlés cserét vagy ráér 190nél? 2.0 diesel faceliftes. Milyen olajat ajanlotok? Ez szíjas motor ugye?
Előre is köszönöm
A gyári Ford olaj pont jó bele
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8091 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 11:37:52 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2016.01.31 vasárnap, 10:30:11
Sziasztok!
Februarba lesz 5 éves a mondeo 170e km-el. Olajcserevel szerintetek intézzem a vezérlés cserét vagy ráér 190nél? 2.0 diesel faceliftes. Milyen olajat ajanlotok? Ez szíjas motor ugye?
Előre is köszönöm
Én se fogok várni 200-ig, majd olyan 180 körül cserélem. 5W30 Magnatec. Drágább jobb felesleges, vagy a gyári ford esetleg.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8092 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 11:54:49 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.01.31 vasárnap, 11:37:52
Én se fogok várni 200-ig, majd olyan 180 körül cserélem. 5W30 Magnatec. Drágább jobb felesleges, vagy a gyári ford esetleg.
Koszonom akkor letudom most a nagyszervizt. A szerelom csinálná, azt esetleg le tudnatok irni mit erdemes cserelni? Vezerles vizpumpaval az alap de mellette?
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8093 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 11:57:52 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2016.01.31 vasárnap, 11:54:49
Koszonom akkor letudom most a nagyszervizt. A szerelom csinálná, azt esetleg le tudnatok irni mit erdemes cserelni? Vezerles vizpumpaval az alap de mellette?
Illetve meg annyi lenne hogy szerintetek erdemes a 163le-s programot feltenni a kocsira? Ha jol tudom egyeb alakitas nem szukseges. Neha kicsit erotlennek erzem.
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8094 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 13:08:36 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2016.01.31 vasárnap, 11:54:49
Koszonom akkor letudom most a nagyszervizt. A szerelom csinálná, azt esetleg le tudnatok irni mit erdemes cserelni? Vezerles vizpumpaval az alap de mellette?
én 200nál cseréltettem az előírás szerint.
Vez szíj szett kompletten-vízpumpával
Generítorszíj szett kompletten(főtengely szíjtárcsa és szabadonfutó is)
Nekem pont egybe esett a go szűrő és minden más szűrő cseréje is,és az olajcsere.
Illetve a vízpumpa megbontása miatt a fagyálló cser is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8095 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 18:42:43 »
Már rég meg akartam kérdezni itt is, hogy az normális, ha a kipufogó gáz erősen ecetszagú?
Vagyis nem konkrétan ecet, inkább úgy mondanám, hogy szúrós szagú.
Van jópár cr-diesel autó a környezetemben, de egynek sincs ilyen szaga mint a mondeonak.
Brutális.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.31 vasárnap, 18:45:09 írta bviktr
»
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8096 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 18:54:09 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.01.31 vasárnap, 18:42:43
Már rég meg akartam kérdezni itt is, hogy az normális, ha a kipufogó gáz erősen ecetszagú?
Vagyis nem konkrétan ecet, inkább úgy mondanám, hogy szúrós szagú.
Van jópár cr-diesel autó a környezetemben, de egynek sincs ilyen szaga mint a mondeonak.
Brutális.
az összes mondeo ilyen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8097 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 23:23:17 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.01.31 vasárnap, 18:42:43
Már rég meg akartam kérdezni itt is, hogy az normális, ha a kipufogó gáz erősen ecetszagú?
Vagyis nem konkrétan ecet, inkább úgy mondanám, hogy szúrós szagú.
Van jópár cr-diesel autó a környezetemben, de egynek sincs ilyen szaga mint a mondeonak.
Brutális.
Ez EURO4 ezt is elhozta. A többi is ilyen büdös egyébként...
Naplózva
geby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8098 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 07:16:52 »
Ez azért elég túlzás! Még nagyobb a tanácstalanság: Kiszedtem a szelepet, ha áramot adok rá behúz, a poti is működik benne, az autovillamosságis esküszik rá, hogy rossz a szelep. Azt találtam egy külföldi oldalon, referencia feszültség 5 V. Értelmezésem és a leírás szerint ezt állandóan meg kellene kapnia. Ehhez képest nem mérhető feszültség. Ugyanakkor kaptam olyan infót is, hogy csak mozgó jármű esetén kapcsol be a szelep.
Akkor most szelep hiba? Vezérlés hiba? Szakadt kábel? Vagy egyszerűen csak nem tudta összehangolni a szaki a komputert a javított szeleppel? Nagyon nem mindegy, mert ez 5.000-220.000 közötti tételek.
Idézetet írta: alf - 2016.01.30 szombat, 22:34:43
akkor sínen vagy.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8099 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 08:20:43 »
Idézetet írta: geby - 2016.02.01 hétfő, 07:16:52
Ez azért elég túlzás! Még nagyobb a tanácstalanság: Kiszedtem a szelepet, ha áramot adok rá behúz, a poti is működik benne, az autovillamosságis esküszik rá, hogy rossz a szelep. Azt találtam egy külföldi oldalon, referencia feszültség 5 V. Értelmezésem és a leírás szerint ezt állandóan meg kellene kapnia. Ehhez képest nem mérhető feszültség. Ugyanakkor kaptam olyan infót is, hogy csak mozgó jármű esetén kapcsol be a szelep.
Akkor most szelep hiba? Vezérlés hiba? Szakadt kábel? Vagy egyszerűen csak nem tudta összehangolni a szaki a komputert a javított szeleppel? Nagyon nem mindegy, mert ez 5.000-220.000 közötti tételek.
és mit tudsz tenni a monitor mögött?
Elmész ...-hoz és okosabbak lesztek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
155
156
157
158
159
160
161
[
162
]
163
164
165
166
167
168
169
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ