Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:25:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
159
160
161
162
163
164
165
[
166
]
167
168
169
170
171
172
173
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5259633 alkalommal)
0 Felhasználó és 306 vendég van a témában
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8250 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 07:41:29 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.24 szerda, 19:50:00
Esélyes, hogy a megszakított regen miatt írta ki ugyanis higul az olaj ilyenkor ami a motor károsodását is okozhatja. Ha jól emlékszem alf három megszakított regen után mondta, hogy írja az olajcseret.
Igen elm kábellel forscan segítségével tudsz kényszerített regent indítani.
Ez jól hangzik
Esetleg a lentebb linkelt db jó lehet erre a célra?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XOBD.TRS0&_nkw=OBD&_sacat=0
Nem értek sajnos ehhez a részéhez viszont nem szeretném kínozni a kocsit úgyhogy mindenképp be szeretnék ruházni egybe.
Azt viszont pontosan nem értem hogy mitől hígul az olaj. Hisz ha jól tudom ilyenkor ugye a kipuffba tol go-t a szűrő előtt és annak a hőmérsékletét emeli. Így aztán azt sem értem hogy miért megy a hűtőventilátor sem.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8251 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 08:52:57 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 07:41:29
Ez jól hangzik
Esetleg a lentebb linkelt db jó lehet erre a célra?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XOBD.TRS0&_nkw=OBD&_sacat=0
Nem értek sajnos ehhez a részéhez viszont nem szeretném kínozni a kocsit úgyhogy mindenképp be szeretnék ruházni egybe.
Azt viszont pontosan nem értem hogy mitől hígul az olaj. Hisz ha jól tudom ilyenkor ugye a kipuffba tol go-t a szűrő előtt és annak a hőmérsékletét emeli. Így aztán azt sem értem hogy miért megy a hűtőventilátor sem.
Mikori a kocsid? Évjárat...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8252 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 08:58:20 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.02.25 csütörtök, 08:52:57
Mikori a kocsid? Évjárat...
2006
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8253 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 09:26:04 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 08:58:20
2006
1. generációs DPF van a kocsidban
Az az égéstérbe fecskendezi az extra üzemanyagot, elősegítendő a szűrő bemelegedését ahol a tisztulás végbe megy. Ez az extra tüzelőanyag a hengerfalon keresztül "lejut" a az olajba, hígítva azt. Ha meg van szakítva regenerálás folyamata, ez a go. nem tud. "elpárologni" a motoroljaból, felhígtja azt és megy a hibaüzenet.
Megoldás: - kínosan ügyelj arra, hogy ne maradjon félbe regen
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8254 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 09:35:32 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.02.25 csütörtök, 09:26:04
1. generációs DPF van a kocsidban
Az az égéstérbe fecskendezi az extra üzemanyagot, elősegítendő a szűrő bemelegedését ahol a tisztulás végbe megy. Ez az extra tüzelőanyag a hengerfalon keresztül "lejut" a az olajba, hígítva azt. Ha meg van szakítva regenerálás folyamata, ez a go. nem tud. "elpárologni" a motoroljaból, felhígtja azt és megy a hibaüzenet.
Megoldás: - kínosan ügyelj arra, hogy ne maradjon félbe regen
Ok, köszi.
Ez nem túl jó hír…, de legalább összeállt a kép hogy miért hűti az egész motort ilyenkor.
Ez azért elég nehezen kivitelezhető normál használat mellett és így még inkább érdekelne, hogy diagkütyün keresztül tudnám-e a regenerálást indítani.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8255 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 09:40:22 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 08:58:20
2006
Lehet már kérdeztem, de biztos, hogy van benne dpf?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8256 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 09:44:01 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.25 csütörtök, 09:40:22
Lehet már kérdeztem, de biztos, hogy van benne dpf?
Nem kérdezted, de passz...
A jelek szerint van
Hogy tudom megnézni? Körny. védelmi kód alapján így fehérgallérosan meg lehet mondani vagy be kell nézni a szoknyája alá?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8257 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 09:44:48 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 09:44:01
Nem kérdezted, de passz...
A jelek szerint van
Hogy tudom megnézni? Körny. védelmi kód alapján így fehérgallérosan meg lehet mondani vagy be kell nézni a szoknyája alá?
Be kell nézni. Euro 4-es az enyém is, a tied is (2006-ban még csak az volt). És nekem nincs dpf...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8258 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 09:51:04 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.25 csütörtök, 09:44:48
Be kell nézni. Euro 4-es az enyém is, a tied is (2006-ban még csak az volt). És nekem nincs dpf...
Már csak az a kérdés mit kell keresni
Gugli ilyen kis hengeres dobszerű valamit dob ki képeknél.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8259 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 09:54:14 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 09:44:01
Nem kérdezted, de passz...
A jelek szerint van
Hogy tudom megnézni? Körny. védelmi kód alapján így fehérgallérosan meg lehet mondani vagy be kell nézni a szoknyája alá?
Alvázszám és Ford Etis megmondja fehérgallérban!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8260 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 10:05:11 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.02.25 csütörtök, 09:54:14
Alvázszám és Ford Etis megmondja fehérgallérban!
Nincs Etis-em
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8261 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 10:12:39 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 10:05:11
Nincs Etis-em
devan!
https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=1F7FB2F9EE20BB5A906151B6D7414CA0.fcvas508
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8262 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 10:13:06 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 10:05:11
Nincs Etis-em
Béna!!!!
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=E2050A8D7A09E373F9A85E4DEE23247E.fcvas509
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8263 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 10:15:02 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.02.25 csütörtök, 10:12:39
devan!
https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=1F7FB2F9EE20BB5A906151B6D7414CA0.fcvas508
Pontatlan a linked!!!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8264 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 10:28:37 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.25 csütörtök, 10:15:02
Pontatlan a linked!!!
"Sajnáljuk, de az Ön által megadott VIN/regisztrációs számhoz (rendszám) nem található információ - WF0MXXGBWM6A20189
Kattintson ide , és írja be újra az Ön által megadott adatokat."
Vagy ennyire szőke vagyok
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8265 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 10:44:16 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 10:28:37
"Sajnáljuk, de az Ön által megadott VIN/regisztrációs számhoz (rendszám) nem található információ - WF0MXXGBWM6A20189
Kattintson ide , és írja be újra az Ön által megadott adatokat."
Vagy ennyire szőke vagyok
Igen, annak tűnsz!
Mindenképpen pontatlan az alvázszám!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8266 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 10:51:12 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.02.25 csütörtök, 09:26:04
1. generációs DPF van a kocsidban
Az az égéstérbe fecskendezi az extra üzemanyagot, elősegítendő a szűrő bemelegedését ahol a tisztulás végbe megy. Ez az extra tüzelőanyag a hengerfalon keresztül "lejut" a az olajba, hígítva azt. Ha meg van szakítva regenerálás folyamata, ez a go. nem tud. "elpárologni" a motoroljaból, felhígtja azt és megy a hibaüzenet.
Megoldás: - kínosan ügyelj arra, hogy ne maradjon félbe regen
az utastérbe fecskendezi az üzemanyagot....?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8267 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 10:58:13 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.02.25 csütörtök, 10:44:16
Igen, annak tűnsz!
Mindenképpen pontatlan az alvázszám!
Értem én a viccet csak nem szeretem
Ez már csak azért is érdekes mert az adásvételiről másoltam ki mert most csak az van nálam
Mindjárt leugrok a forgalmiért, de ez kezd izgi lenni
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8268 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 11:02:35 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.25 csütörtök, 09:44:48
Be kell nézni. Euro 4-es az enyém is, a tied is (2006-ban még csak az volt). És nekem nincs dpf...
Nekem is ilyen volt euro 4 2007-es galaxy dpf nelkul, de amennyiben nem magyar piacos az auto akkor valszeg van benne dpf
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8269 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 11:58:39 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.25 csütörtök, 10:51:12
az utastérbe fecskendezi az üzemanyagot....?
Igen, a csalódott feleség mindig oda, ha pont a töltőállomáson derül ki a kutyaság!
Az mindig oda fogja...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8270 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 12:10:02 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 10:58:13
Értem én a viccet csak nem szeretem
Ez már csak azért is érdekes mert az adásvételiről másoltam ki mert most csak az van nálam
Mindjárt leugrok a forgalmiért, de ez kezd izgi lenni
először regisztrálj, utána menni fog
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8271 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 12:36:36 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.02.25 csütörtök, 11:02:35
Nekem is ilyen volt euro 4 2007-es galaxy dpf nelkul, de amennyiben nem magyar piacos az auto akkor valszeg van benne dpf
Csak el volt írva az adásvételin az asz
Neked van igazad, a kocsit 2 évesen hozták be DE-ből.
Etis szerint:
Emisszió: LDT3 Stage IV + DPF emisszióval
Úgyhogy nagyon jó lenne valami kütyü amivel tudnám indítani a regenerálást
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8272 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 12:43:51 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 12:36:36
Csak el volt írva az adásvételin az asz
Neked van igazad, a kocsit 2 évesen hozták be DE-ből.
Etis szerint:
Emisszió: LDT3 Stage IV + DPF emisszióval
Úgyhogy nagyon jó lenne valami kütyü amivel tudnám indítani a regenerálást
Elég lett volna azt írnod, hogy dojcsoktól jött az autó... Ott 2006-ban már csak dpf-el lehetett üzembe helyezni autót. Ezért került egy-két mk3-asba is dpf...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8273 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 12:46:28 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 10:58:13
Értem én a viccet csak nem szeretem
Ez már csak azért is érdekes mert az adásvételiről másoltam ki mert most csak az van nálam
Mindjárt leugrok a forgalmiért, de ez kezd izgi lenni
a 3. karakter vagy nulla vagy nagy O, én ezeket szoktam rosszul megadni, ami miatt hisztizik
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8274 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 12:51:37 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.25 csütörtök, 12:43:51
Elég lett volna azt írnod, hogy dojcsoktól jött az autó... Ott 2006-ban már csak dpf-el lehetett üzembe helyezni autót. Ezért került egy-két mk3-asba is dpf...
Csókoltatom őket...
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8275 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 12:58:20 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 12:36:36
Csak el volt írva az adásvételin az asz
Neked van igazad, a kocsit 2 évesen hozták be DE-ből.
Etis szerint:
Emisszió: LDT3 Stage IV + DPF emisszióval
Úgyhogy nagyon jó lenne valami kütyü amivel tudnám indítani a regenerálást
Diag és a FORSCAN progi. Ezzel tudsz indítani regent, kb. 15-20 percig tart. Ellenben sajnos akkor is "kell" figyelned rá ha úton vagy valahol, hogy ne szakítsd meg a műveletet. Eddig a menet közbeni regen nálam max 5 percig tartott. Utána javasolt 20 mp -ig picit emelt fordulaton járatni aztán autó leállít. Előszeretettel indít regent amikor épp odaérek valahova,
kb 6-700 km -enként úgy, hogy én főként hosszú távon használom az autót.
szívás a DPF.. ezt nagyon utálom benne. Viszont ha figyelsz rá, nem lesz vele gondod.
Az olajat javasolom, hogy cseréld le.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8276 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 13:14:55 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.02.25 csütörtök, 12:58:20
Diag és a FORSCAN progi. Ezzel tudsz indítani regent, kb. 15-20 percig tart. Ellenben sajnos akkor is "kell" figyelned rá ha úton vagy valahol, hogy ne szakítsd meg a műveletet. Eddig a menet közbeni regen nálam max 5 percig tartott. Utána javasolt 20 mp -ig picit emelt fordulaton járatni aztán autó leállít. Előszeretettel indít regent amikor épp odaérek valahova,
kb 6-700 km -enként úgy, hogy én főként hosszú távon használom az autót.
szívás a DPF.. ezt nagyon utálom benne. Viszont ha figyelsz rá, nem lesz vele gondod.
Az olajat javasolom, hogy cseréld le.
Azért nem sok gyakorlati érzéke volt annak aki ezt a rendszert kitalálta anno. Én szeretek odafigyelni a kocsikra így erre is odafigyelek, de reggelente a Gyereknek nem mondhatom, hogy várj picit mert még regenerálunk meg a kúton se amikor épp beállok tankolni. Van használva a kocsi hosszabb utakon is, de hétköznaponként simán belefuthatok több sikertelen próbálkozásba. Már lehet azzal is előrébb lennék ha jelezné valahogy, nem csak abból venném észre hogy bőg a venti leállítás után.
Ok, estére nézegetek mit hol mennyiért lehet, bár… akkor ezek szerint nem a nyomáskülönbségek alapján indít regent? 6-700 km-enként ha kell, ha nem elindul? Mert akkor a programozott indítással nem leszek előrébb egy cseppet sem. Épp ez lenne a célom, hogy amikor tudom hogy lesz egy min. 30 perces menet, akkor csinálja, ne pedig próbálkozzon amikor a városba szaladgálok.
Kíváncsi lennék hány mezei user figyel erre oda, főleg ahol városi szaladgálósként használják a csak kocsit...
Kb most volt olajcsere, 1000 km ha van az olajban. Már 2 napja nincs szervizkulcs, de ettől még cseppet se vagyok nyugodtabb
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8277 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 13:17:52 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 13:14:55
Azért nem sok gyakorlati érzéke volt annak aki ezt a rendszert kitalálta anno. Én szeretek odafigyelni a kocsikra így erre is odafigyelek, de reggelente a Gyereknek nem mondhatom, hogy várj picit mert még regenerálunk meg a kúton se amikor épp beállok tankolni. Van használva a kocsi hosszabb utakon is, de hétköznaponként simán belefuthatok több sikertelen próbálkozásba. Már lehet azzal is előrébb lennék ha jelezné valahogy, nem csak abból venném észre hogy bőg a venti leállítás után.
Ok, estére nézegetek mit hol mennyiért lehet, bár… akkor ezek szerint nem a nyomáskülönbségek alapján indít regent? 6-700 km-enként ha kell, ha nem elindul? Mert akkor a programozott indítással nem leszek előrébb egy cseppet sem. Épp ez lenne a célom, hogy amikor tudom hogy lesz egy min. 30 perces menet, akkor csinálja, ne pedig próbálkozzon amikor a városba szaladgálok.
Kíváncsi lennék hány mezei user figyel erre oda, főleg ahol városi szaladgálósként használják a csak kocsit...
Kb most volt olajcsere, 1000 km ha van az olajban. Már 2 napja nincs szervizkulcs, de ettől még cseppet se vagyok nyugodtabb
nem kell tudnod mikor regenerál.Vannak autók,amiben vízhőfok sisncs.nem kell tudnod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
adam12212
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8278 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 13:30:27 »
Sziasztok !
Nagy problémám van ....Mk3 as ford mondeom van 2003.12 havi 130 le .Porlasztócsúcsok lettek benne cserélve és szivattyú(bontott).Porlasztók elvileg be lettek tanítva stb..szerelő csinálta.
És ami problémám hogy amióta ki lett cserélve a motornak érdekes hangja van egy ilyen kerepelős lett.Ez mitől lehet ? Előtte szép hangja volt...
AZ alapjáratom 850-1250 közt ugrál.Ez a hiba a porlasztók előtt is megvolt.
És még egy hiba az autó magától elkezd gyorsítani..Ezek mitől lehetnek ?? Előre is köszönöm.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8279 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 13:37:50 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.25 csütörtök, 13:17:52
nem kell tudnod mikor regenerál.Vannak autók,amiben vízhőfok sisncs.nem kell tudnod.
Ja, nincs szükség felesleges információkra. Kopp hideg motorral is nyugodtan lehet nyomni, nem számít. Csak egy nagy kijelző, amin majd még az épp lejátszott album borítója is megjelenik a lejátszott szám klippjével a szemgolyóanalizáló berendezés alapján ideálisnak tartott hangulattól és időjárástól függő háttérvilágítással, és már csak azt fogja kiírni hogy na akkor most lettem hengerfejes, stb… Ebbe és ebbe a szervizbe mehetsz és egymilliókétszázhuszonhatezernégyszázötvennyolc forint lesz a javítás és kedd reggel 8-ra már foglalt is neked időpontot a szervizben. A GPS már nem is fog új útvonalat befogadni, ha nem a szerviz felé mész akkor Újratervezés…
Én még a fűtést se kapcsolom be nagyon amíg a vízhőfok mutatója be nem áll középre.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8280 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 13:43:33 »
Idézetet írta: adam12212 - 2016.02.25 csütörtök, 13:30:27
Sziasztok !
Nagy problémám van ....Mk3 as ford mondeom van 2003.12 havi 130 le .Porlasztócsúcsok lettek benne cserélve és szivattyú(bontott).Porlasztók elvileg be lettek tanítva stb..szerelő csinálta.
És ami problémám hogy amióta ki lett cserélve a motornak érdekes hangja van egy ilyen kerepelős lett.Ez mitől lehet ? Előtte szép hangja volt...
AZ alapjáratom 850-1250 közt ugrál.Ez a hiba a porlasztók előtt is megvolt.
És még egy hiba az autó magától elkezd gyorsítani..Ezek mitől lehetnek ?? Előre is köszönöm.
Ezt inkább a III-as mondeo topikjához írd, mert a négyesnek teljesen más a motorja/rendszere. Ford/PSA.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8281 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 15:47:43 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 13:14:55
Azért nem sok gyakorlati érzéke volt annak aki ezt a rendszert kitalálta anno. Én szeretek odafigyelni a kocsikra így erre is odafigyelek, de reggelente a Gyereknek nem mondhatom, hogy várj picit mert még regenerálunk meg a kúton se amikor épp beállok tankolni. Van használva a kocsi hosszabb utakon is, de hétköznaponként simán belefuthatok több sikertelen próbálkozásba. Már lehet azzal is előrébb lennék ha jelezné valahogy, nem csak abból venném észre hogy bőg a venti leállítás után.
Ok, estére nézegetek mit hol mennyiért lehet, bár… akkor ezek szerint nem a nyomáskülönbségek alapján indít regent? 6-700 km-enként ha kell, ha nem elindul? Mert akkor a programozott indítással nem leszek előrébb egy cseppet sem. Épp ez lenne a célom, hogy amikor tudom hogy lesz egy min. 30 perces menet, akkor csinálja, ne pedig próbálkozzon amikor a városba szaladgálok.
Kíváncsi lennék hány mezei user figyel erre oda, főleg ahol városi szaladgálósként használják a csak kocsit...
Kb most volt olajcsere, 1000 km ha van az olajban. Már 2 napja nincs szervizkulcs, de ettől még cseppet se vagyok nyugodtabb
Én ezért vágtam ki a fenébe azóta nem kell figyelnem ilyen baromságokra, hogy végezzen a regennel, meg olaj hjgulassal.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8282 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 15:57:11 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 15:47:43
Én ezért vágtam ki a fenébe azóta nem kell figyelnem ilyen baromságokra, hogy végezzen a regennel, meg olaj hjgulassal.
Nincs kedved mesélni?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8283 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 16:04:19 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 13:14:55
Azért nem sok gyakorlati érzéke volt annak aki ezt a rendszert kitalálta anno. Én szeretek odafigyelni a kocsikra így erre is odafigyelek, de reggelente a Gyereknek nem mondhatom, hogy várj picit mert még regenerálunk meg a kúton se amikor épp beállok tankolni. Van használva a kocsi hosszabb utakon is, de hétköznaponként simán belefuthatok több sikertelen próbálkozásba. Már lehet azzal is előrébb lennék ha jelezné valahogy, nem csak abból venném észre hogy bőg a venti leállítás után.
Ok, estére nézegetek mit hol mennyiért lehet, bár… akkor ezek szerint nem a nyomáskülönbségek alapján indít regent? 6-700 km-enként ha kell, ha nem elindul? Mert akkor a programozott indítással nem leszek előrébb egy cseppet sem. Épp ez lenne a célom, hogy amikor tudom hogy lesz egy min. 30 perces menet, akkor csinálja, ne pedig próbálkozzon amikor a városba szaladgálok.
Kíváncsi lennék hány mezei user figyel erre oda, főleg ahol városi szaladgálósként használják a csak kocsit...
Kb most volt olajcsere, 1000 km ha van az olajban. Már 2 napja nincs szervizkulcs, de ettől még cseppet se vagyok nyugodtabb
Én ezt mind megértem amit írsz és hellyel-közzel igazad is van, de had éljek egy képzavarral, ezt az autót te választottad, nem ő téged!
Az enyém egy EU5 - ös, 2. generációs DPF - el szerelve, ezt tudtam mikor kiválasztottam és együtt élek minden ódiumával. (Jelzem, nem mirákulum a DPF-es autót rendeltetésszerűen használni...)
Ki lehet heréltetni, Szlobi a tudója...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8284 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 16:25:06 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.02.25 csütörtök, 15:57:11
Nincs kedved mesélni?
Szűrőt le kell szedni belsejéből a kerámiát kiszedni. Ha ez megvan, akkor a megfelelő programot fel kell rakni rá ami végleg megszűnteti a regeneráció indítást. Még akkor is ha pl rossz a nyomás különbség szenzor mint pl nekem fals adatokat mér.
Ennyi.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8285 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 16:36:30 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 16:25:06
Szűrőt le kell szedni belsejéből a kerámiát kiszedni. Ha ez megvan, akkor a megfelelő programot fel kell rakni rá ami végleg megszűnteti a regeneráció indítást. Még akkor is ha pl rossz a nyomás különbség szenzor mint pl nekem fals adatokat mér.
Ennyi.
azóta nem dob fekete "pamacsot" a vas?
úgy értem padló 1-2 nél vagy 40 -él 5 ben. ?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8286 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 16:46:20 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.02.25 csütörtök, 16:36:30
azóta nem dob fekete "pamacsot" a vas?
úgy értem padló 1-2 nél vagy 40 -él 5 ben. ?
De ha padlózom dob, viszont az nem a szűrő nem léte miatt. Chip tuning+egr dugó. Mer ugye a dpf a szemmel nem látható részecskéket hivatott kiszűrni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8287 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 16:47:44 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 16:46:20
De ha padlózom dob, viszont az nem a szűrő nem léte miatt. Chip tuning+egr dugó. Mer ugye a dpf a szemmel nem látható részecskéket hivatott kiszűrni.
Gondolod ha a kicsit kiszűri a nagyot meg átengedi? Ezt nem mondod ugye komolyan?
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8288 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 16:55:11 »
Idézetet írta: titta - 2016.02.25 csütörtök, 16:47:44
Gondolod ha a kicsit kiszűri a nagyot meg átengedi? Ezt nem mondod ugye komolyan?
Az a katalizátor dolga+ a kipufogó gáz visszavezetésé ami dugozva van.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8289 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 16:58:19 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 16:46:20
Mer ugye a dpf a szemmel nem látható részecskéket hivatott kiszűrni.
ezt mindenki rosszult tudja vagy értelmezi.
Nem az a szerepe.A szerepe a korom felfogása,majd elégetése.Az elégés után a koromból nem kissebb koromszemcsék maradnak,hanem hamu a végtermék.
Ezt azért illik külön kezelni a koromtól.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8290 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:07:13 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 16:55:11
Az a katalizátor dolga+ a kipufogó gáz visszavezetésé ami dugozva van.
Ezt gondold át még egyszer. Vagy kérdezz Alf-tól, ő talán többet tud róla. Kérdezni nem ciki, hülyeséget írni az.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8291 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:13:35 »
Idézetet írta: titta - 2016.02.25 csütörtök, 17:07:13
Ezt gondold át még egyszer. Vagy kérdezz Alf-tól, ő talán többet tud róla. Kérdezni nem ciki, hülyeséget írni az.
Nekem ezt egy dízeles mondta onnét veszem. A dpf nélküli dízelek egy része se füstöl ha oda lépnek neki, akkor az hogyan lehetséges?
De ha alf azt mondja nem így van, akkor neki hiszek.
Viszont ameddig nem volt chip tuning emlékszek nem volt füstölés szóval nagyban az járul hozzá mint az összes dízel esetén. Raktam már nem egy dízelre chip tuningot mind füstölt ha padlózták. Volt ahol annyira, hogy a tulaj inkább vissza vetette.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8292 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:17:11 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 17:13:35
Nekem ezt egy dízeles mondta onnét veszem. A dpf nélküli dízelek egy része se füstöl ha oda lépnek neki, akkor az hogyan lehetséges?
De ha alf azt mondja nem így van, akkor neki hiszek.
Viszont ameddig nem volt chip tuning emlékszek nem volt füstölés szóval nagyban az járul hozzá mint az összes dízel esetén. Raktam már nem egy dízelre chip tuningot mind füstölt ha padlózták. Volt ahol annyira, hogy a tulaj inkább vissza vetette.
a fekete füst mindig a "feleslegesen" sok üzemanyagtól van.Egy jól megírt csippel nincs füst még padlónál sem,vagy nem több,mint a gyári állapotban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8293 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:21:33 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 17:13:35
Nekem ezt egy dízeles mondta onnét veszem. A dpf nélküli dízelek egy része se füstöl ha oda lépnek neki, akkor az hogyan lehetséges?
De ha alf azt mondja nem így van, akkor neki hiszek.
Viszont ameddig nem volt chip tuning emlékszek nem volt füstölés szóval nagyban az járul hozzá mint az összes dízel esetén. Raktam már nem egy dízelre chip tuningot mind füstölt ha padlózták. Volt ahol annyira, hogy a tulaj inkább vissza vetette.
Olvass:
http://www.origo.hu/auto/20150521-reszecskeszuro-bemutatasa.html
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8294 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:27:44 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.25 csütörtök, 17:17:11
a fekete füst mindig a "feleslegesen" sok üzemanyagtól van.Egy jól megírt csippel nincs füst még padlónál sem,vagy nem több,mint a gyári állapotban.
Igen ezt a szöveget ismerem, nem is lehet elérni akkora teljesítményt egy olyan chip tuningal.
Egy komolyabb chip tuning esetén mindig lesz füst tudom mert már három fajtát próbáltam a mondin.
Titta: Ismerem a cikket olvastam már őket.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.25 csütörtök, 17:31:08 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8295 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:29:14 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 17:13:35
Nekem ezt egy dízeles mondta onnét veszem. A dpf nélküli dízelek egy része se füstöl ha oda lépnek neki, akkor az hogyan lehetséges?
De ha alf azt mondja nem így van, akkor neki hiszek.
Viszont ameddig nem volt chip tuning emlékszek nem volt füstölés szóval nagyban az járul hozzá mint az összes dízel esetén. Raktam már nem egy dízelre chip tuningot mind füstölt ha padlózták. Volt ahol annyira, hogy a tulaj inkább vissza vetette.
Szerintem túlhúztad a csipszet! ...Annyira megy a kocsi, hogy a korom (amit a gumik generálnak az aszfaltkapcsolat miatt) visszaturbulál a kocsi mögé, ezért hiszed, hogy füstöl, holott a dpf megszűri a füst látható részét.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8296 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:31:01 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 17:27:44
Igen ezt a szöveget ismerem, nem is lehet elérni akkora teljesítményt egy olyan chip tuningal.
Egy komolyabb chip tuning esetén mindig lesz füst tudom mert már három fajtát próbáltam a mondin.
Ha nem elég +25% LE és +30-40% Nm ,akkor az valóban már felesleges,túlhúzott,füstölgős csipptuning lesz.Akinek ezek az értékek elegek,nincs se füst,sem pedig meghibásodás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8297 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:31:12 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.25 csütörtök, 17:17:11
a fekete füst mindig a "feleslegesen" sok üzemanyagtól van.Egy jól megírt csippel nincs füst még padlónál sem,vagy nem több,mint a gyári állapotban.
De neki szerintem vagesz lett a csipsz, mert ötfelet kajázik a kocsija. Azt meg nem adja ki a trógercsipsz... Szerintem
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8298 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:32:16 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.02.25 csütörtök, 17:29:14
Szerintem túlhúztad a csipszet! ...Annyira megy a kocsi, hogy a korom (amit a gumik generálnak az aszfaltkapcsolat miatt) visszaturbulál a kocsi mögé, ezért hiszed, hogy füstöl, holott a dpf megszűri a füst látható részét.
....ami ugye már nincs is neki....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8299 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:34:47 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.02.25 csütörtök, 17:29:14
Szerintem túlhúztad a csipszet! ...Annyira megy a kocsi, hogy a korom (amit a gumik generálnak az aszfaltkapcsolat miatt) visszaturbulál a kocsi mögé, ezért hiszed, hogy füstöl, holott a dpf megszűri a füst látható részét.
Bírom az ilyen okosokat, személyes tapasztalata nincs, de trollkodni ide jár.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Oldalak:
1
...
159
160
161
162
163
164
165
[
166
]
167
168
169
170
171
172
173
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ