Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 03:40:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4712787 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8250 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 07:41:29 »

Esélyes, hogy a megszakított regen miatt írta ki ugyanis higul az olaj ilyenkor ami a motor károsodását is okozhatja.  Ha jól emlékszem alf három megszakított regen után mondta, hogy írja az olajcseret. 

Igen elm kábellel forscan segítségével tudsz kényszerített regent indítani.

Ez jól hangzik smile
Esetleg a lentebb linkelt db jó lehet erre a célra?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XOBD.TRS0&_nkw=OBD&_sacat=0

Nem értek sajnos ehhez a részéhez viszont nem szeretném kínozni a kocsit úgyhogy mindenképp be szeretnék ruházni egybe.
Azt viszont pontosan nem értem hogy mitől hígul az olaj. Hisz ha jól tudom ilyenkor ugye a kipuffba tol go-t a szűrő előtt és annak a hőmérsékletét emeli. Így aztán azt sem értem hogy miért megy a hűtőventilátor sem.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8251 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 08:52:57 »

Ez jól hangzik smile
Esetleg a lentebb linkelt db jó lehet erre a célra?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XOBD.TRS0&_nkw=OBD&_sacat=0

Nem értek sajnos ehhez a részéhez viszont nem szeretném kínozni a kocsit úgyhogy mindenképp be szeretnék ruházni egybe.
Azt viszont pontosan nem értem hogy mitől hígul az olaj. Hisz ha jól tudom ilyenkor ugye a kipuffba tol go-t a szűrő előtt és annak a hőmérsékletét emeli. Így aztán azt sem értem hogy miért megy a hűtőventilátor sem.

Mikori a kocsid? Évjárat...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8252 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 08:58:20 »

Mikori a kocsid? Évjárat...

2006
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8253 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 09:26:04 »

2006

1. generációs DPF van a kocsidban

Az az égéstérbe fecskendezi az extra üzemanyagot, elősegítendő a szűrő bemelegedését ahol a tisztulás végbe megy. Ez az extra tüzelőanyag a hengerfalon keresztül "lejut" a az olajba, hígítva azt. Ha meg van szakítva regenerálás folyamata, ez a go. nem tud. "elpárologni" a motoroljaból, felhígtja azt és megy a hibaüzenet.

Megoldás: - kínosan ügyelj arra, hogy ne maradjon félbe regen

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8254 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 09:35:32 »

1. generációs DPF van a kocsidban

Az az égéstérbe fecskendezi az extra üzemanyagot, elősegítendő a szűrő bemelegedését ahol a tisztulás végbe megy. Ez az extra tüzelőanyag a hengerfalon keresztül "lejut" a az olajba, hígítva azt. Ha meg van szakítva regenerálás folyamata, ez a go. nem tud. "elpárologni" a motoroljaból, felhígtja azt és megy a hibaüzenet.

Megoldás: - kínosan ügyelj arra, hogy ne maradjon félbe regen

 wave

Ok, köszi.

Ez nem túl jó hír…, de legalább összeállt a kép hogy miért hűti az egész motort ilyenkor.

Ez azért elég nehezen kivitelezhető normál használat mellett és így még inkább érdekelne, hogy diagkütyün keresztül tudnám-e a regenerálást indítani.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8255 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 09:40:22 »

2006

Lehet már kérdeztem, de biztos, hogy van benne dpf?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8256 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 09:44:01 »

Lehet már kérdeztem, de biztos, hogy van benne dpf?
Nem kérdezted, de passz...
A jelek szerint van vigyor3

Hogy tudom megnézni? Körny. védelmi kód alapján így fehérgallérosan meg lehet mondani vagy be kell nézni a szoknyája alá? vigyor3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8257 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 09:44:48 »

Nem kérdezted, de passz...
A jelek szerint van vigyor3

Hogy tudom megnézni? Körny. védelmi kód alapján így fehérgallérosan meg lehet mondani vagy be kell nézni a szoknyája alá? vigyor3

Be kell nézni. Euro 4-es az enyém is, a tied is (2006-ban még csak az volt). És nekem nincs dpf...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8258 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 09:51:04 »

Be kell nézni. Euro 4-es az enyém is, a tied is (2006-ban még csak az volt). És nekem nincs dpf...
Már csak az a kérdés mit kell keresni vigyor3 Gugli ilyen kis hengeres dobszerű valamit dob ki képeknél.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8259 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 09:54:14 »

Nem kérdezted, de passz...
A jelek szerint van vigyor3

Hogy tudom megnézni? Körny. védelmi kód alapján így fehérgallérosan meg lehet mondani vagy be kell nézni a szoknyája alá? vigyor3

Alvázszám és Ford Etis megmondja fehérgallérban!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8260 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 10:05:11 »

Alvázszám és Ford Etis megmondja fehérgallérban!

Nincs Etis-em vigyor3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8261 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 10:12:39 »

Nincs Etis-em vigyor3

devan!  vigyor3

https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=1F7FB2F9EE20BB5A906151B6D7414CA0.fcvas508
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8262 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 10:13:06 »

Nincs Etis-em vigyor3

Béna!!!!  nyes

http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=E2050A8D7A09E373F9A85E4DEE23247E.fcvas509
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8263 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 10:15:02 »


Pontatlan a linked!!!  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8264 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 10:28:37 »

Pontatlan a linked!!!  eplus2

 falbav

 "Sajnáljuk, de az Ön által megadott VIN/regisztrációs számhoz (rendszám) nem található információ - WF0MXXGBWM6A20189

Kattintson ide , és írja be újra az Ön által megadott adatokat."


Vagy ennyire szőke vagyok szomoru1 help
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8265 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 10:44:16 »

falbav

 "Sajnáljuk, de az Ön által megadott VIN/regisztrációs számhoz (rendszám) nem található információ - WF0MXXGBWM6A20189

Kattintson ide , és írja be újra az Ön által megadott adatokat."


Vagy ennyire szőke vagyok szomoru1 help

Igen, annak tűnsz!  eplus2 eplus2

Mindenképpen pontatlan az alvázszám!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8266 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 10:51:12 »

1. generációs DPF van a kocsidban

Az az égéstérbe fecskendezi az extra üzemanyagot, elősegítendő a szűrő bemelegedését ahol a tisztulás végbe megy. Ez az extra tüzelőanyag a hengerfalon keresztül "lejut" a az olajba, hígítva azt. Ha meg van szakítva regenerálás folyamata, ez a go. nem tud. "elpárologni" a motoroljaból, felhígtja azt és megy a hibaüzenet.

Megoldás: - kínosan ügyelj arra, hogy ne maradjon félbe regen

 wave
az utastérbe fecskendezi az üzemanyagot....? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8267 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 10:58:13 »

Igen, annak tűnsz!  eplus2 eplus2

Mindenképpen pontatlan az alvázszám!
Értem én a viccet csak nem szeretem beka3
Ez már csak azért is érdekes mert az adásvételiről másoltam ki mert most csak az van nálam  vigyor3
Mindjárt leugrok a forgalmiért, de ez kezd izgi lenni csodalk
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8268 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 11:02:35 »

Be kell nézni. Euro 4-es az enyém is, a tied is (2006-ban még csak az volt). És nekem nincs dpf...
Nekem is ilyen volt euro 4 2007-es galaxy dpf nelkul, de amennyiben nem magyar piacos az auto akkor valszeg van benne dpf
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8269 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 11:58:39 »

az utastérbe fecskendezi az üzemanyagot....? vigyor3

Igen, a csalódott feleség mindig oda, ha pont a töltőállomáson derül ki a kutyaság!  vigyor3 Az mindig oda fogja...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #8270 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 12:10:02 »

Értem én a viccet csak nem szeretem beka3
Ez már csak azért is érdekes mert az adásvételiről másoltam ki mert most csak az van nálam  vigyor3
Mindjárt leugrok a forgalmiért, de ez kezd izgi lenni csodalk
először regisztrálj, utána menni fog  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8271 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 12:36:36 »

Nekem is ilyen volt euro 4 2007-es galaxy dpf nelkul, de amennyiben nem magyar piacos az auto akkor valszeg van benne dpf

Csak el volt írva az adásvételin az asz wow1

Neked van igazad, a kocsit 2 évesen hozták be DE-ből.

Etis szerint:

Emisszió:      LDT3 Stage IV + DPF emisszióval

Úgyhogy nagyon jó lenne valami kütyü amivel tudnám indítani a regenerálást szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8272 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 12:43:51 »

Csak el volt írva az adásvételin az asz wow1

Neked van igazad, a kocsit 2 évesen hozták be DE-ből.

Etis szerint:

Emisszió:      LDT3 Stage IV + DPF emisszióval

Úgyhogy nagyon jó lenne valami kütyü amivel tudnám indítani a regenerálást szomoru1

Elég lett volna azt írnod, hogy dojcsoktól jött az autó... Ott 2006-ban már csak dpf-el lehetett üzembe helyezni autót. Ezért került egy-két mk3-asba is dpf...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #8273 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 12:46:28 »

Értem én a viccet csak nem szeretem beka3
Ez már csak azért is érdekes mert az adásvételiről másoltam ki mert most csak az van nálam  vigyor3
Mindjárt leugrok a forgalmiért, de ez kezd izgi lenni csodalk

a 3. karakter vagy nulla vagy nagy O, én ezeket szoktam rosszul megadni, ami miatt hisztizik
Naplózva

zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8274 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 12:51:37 »

Elég lett volna azt írnod, hogy dojcsoktól jött az autó... Ott 2006-ban már csak dpf-el lehetett üzembe helyezni autót. Ezért került egy-két mk3-asba is dpf...
Csókoltatom őket...
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8275 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 12:58:20 »

Csak el volt írva az adásvételin az asz wow1

Neked van igazad, a kocsit 2 évesen hozták be DE-ből.

Etis szerint:

Emisszió:      LDT3 Stage IV + DPF emisszióval

Úgyhogy nagyon jó lenne valami kütyü amivel tudnám indítani a regenerálást szomoru1


Diag és a FORSCAN progi. Ezzel tudsz indítani regent, kb. 15-20 percig tart. Ellenben sajnos akkor is "kell" figyelned rá ha úton vagy valahol, hogy ne szakítsd meg a műveletet. Eddig a menet közbeni regen nálam max 5 percig tartott. Utána javasolt 20 mp -ig picit emelt fordulaton járatni aztán autó leállít. Előszeretettel indít regent amikor épp odaérek valahova,  falbav falbav kb 6-700 km -enként úgy, hogy én főként hosszú távon használom az autót.

szívás a DPF.. ezt nagyon utálom benne. Viszont ha figyelsz rá, nem lesz vele gondod.

Az olajat javasolom, hogy cseréld le.  szomoru1

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8276 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 13:14:55 »


Diag és a FORSCAN progi. Ezzel tudsz indítani regent, kb. 15-20 percig tart. Ellenben sajnos akkor is "kell" figyelned rá ha úton vagy valahol, hogy ne szakítsd meg a műveletet. Eddig a menet közbeni regen nálam max 5 percig tartott. Utána javasolt 20 mp -ig picit emelt fordulaton járatni aztán autó leállít. Előszeretettel indít regent amikor épp odaérek valahova,  falbav falbav kb 6-700 km -enként úgy, hogy én főként hosszú távon használom az autót.

szívás a DPF.. ezt nagyon utálom benne. Viszont ha figyelsz rá, nem lesz vele gondod.

Az olajat javasolom, hogy cseréld le.  szomoru1


Azért nem sok gyakorlati érzéke volt annak aki ezt a rendszert kitalálta anno. Én szeretek odafigyelni a kocsikra így erre is odafigyelek, de reggelente a Gyereknek nem mondhatom, hogy várj picit mert még regenerálunk meg a kúton se amikor épp beállok tankolni. Van használva a kocsi hosszabb utakon is, de hétköznaponként simán belefuthatok több sikertelen próbálkozásba. Már lehet azzal is előrébb lennék ha jelezné valahogy, nem csak abból venném észre hogy bőg a venti leállítás után.

Ok, estére nézegetek mit hol mennyiért lehet, bár… akkor ezek szerint nem a nyomáskülönbségek alapján indít regent? 6-700 km-enként ha kell, ha nem elindul? Mert akkor a programozott indítással nem leszek előrébb egy cseppet sem. Épp ez lenne a célom, hogy amikor tudom hogy lesz egy min. 30 perces menet, akkor csinálja, ne pedig próbálkozzon amikor a városba szaladgálok.

Kíváncsi lennék hány mezei user figyel erre oda, főleg ahol városi szaladgálósként használják a csak kocsit...

Kb most volt olajcsere, 1000 km ha van az olajban. Már 2 napja nincs szervizkulcs, de ettől még cseppet se vagyok nyugodtabb
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8277 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 13:17:52 »

Azért nem sok gyakorlati érzéke volt annak aki ezt a rendszert kitalálta anno. Én szeretek odafigyelni a kocsikra így erre is odafigyelek, de reggelente a Gyereknek nem mondhatom, hogy várj picit mert még regenerálunk meg a kúton se amikor épp beállok tankolni. Van használva a kocsi hosszabb utakon is, de hétköznaponként simán belefuthatok több sikertelen próbálkozásba. Már lehet azzal is előrébb lennék ha jelezné valahogy, nem csak abból venném észre hogy bőg a venti leállítás után.

Ok, estére nézegetek mit hol mennyiért lehet, bár… akkor ezek szerint nem a nyomáskülönbségek alapján indít regent? 6-700 km-enként ha kell, ha nem elindul? Mert akkor a programozott indítással nem leszek előrébb egy cseppet sem. Épp ez lenne a célom, hogy amikor tudom hogy lesz egy min. 30 perces menet, akkor csinálja, ne pedig próbálkozzon amikor a városba szaladgálok.

Kíváncsi lennék hány mezei user figyel erre oda, főleg ahol városi szaladgálósként használják a csak kocsit...

Kb most volt olajcsere, 1000 km ha van az olajban. Már 2 napja nincs szervizkulcs, de ettől még cseppet se vagyok nyugodtabb

nem kell tudnod mikor regenerál.Vannak autók,amiben vízhőfok sisncs.nem kell tudnod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adam12212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #8278 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 13:30:27 »

Sziasztok !
Nagy problémám van ....Mk3 as ford mondeom van 2003.12 havi 130 le .Porlasztócsúcsok lettek benne cserélve és szivattyú(bontott).Porlasztók elvileg be lettek tanítva stb..szerelő csinálta.
És ami problémám hogy amióta ki lett cserélve a motornak érdekes hangja van egy ilyen kerepelős lett.Ez mitől lehet ?  Előtte szép hangja volt...
AZ alapjáratom 850-1250 közt ugrál.Ez a hiba a porlasztók előtt is megvolt.
És  még egy hiba az autó magától elkezd gyorsítani..Ezek mitől lehetnek ?? Előre is köszönöm.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8279 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 13:37:50 »

nem kell tudnod mikor regenerál.Vannak autók,amiben vízhőfok sisncs.nem kell tudnod.

Ja, nincs szükség felesleges információkra. Kopp hideg motorral is nyugodtan lehet nyomni, nem számít. Csak egy nagy kijelző, amin majd még az épp lejátszott album borítója is megjelenik a lejátszott szám klippjével a szemgolyóanalizáló berendezés alapján ideálisnak tartott hangulattól és időjárástól függő háttérvilágítással, és már csak azt fogja kiírni hogy na akkor most lettem hengerfejes, stb… Ebbe és ebbe a szervizbe mehetsz és egymilliókétszázhuszonhatezernégyszázötvennyolc forint lesz a javítás és kedd reggel 8-ra már foglalt is neked időpontot a szervizben. A GPS már nem is fog új útvonalat befogadni, ha nem a szerviz felé mész akkor Újratervezés…

Én még a fűtést se kapcsolom be nagyon amíg a vízhőfok mutatója be nem áll középre.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8280 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 13:43:33 »

Sziasztok !
Nagy problémám van ....Mk3 as ford mondeom van 2003.12 havi 130 le .Porlasztócsúcsok lettek benne cserélve és szivattyú(bontott).Porlasztók elvileg be lettek tanítva stb..szerelő csinálta.
És ami problémám hogy amióta ki lett cserélve a motornak érdekes hangja van egy ilyen kerepelős lett.Ez mitől lehet ?  Előtte szép hangja volt...
AZ alapjáratom 850-1250 közt ugrál.Ez a hiba a porlasztók előtt is megvolt.
És  még egy hiba az autó magától elkezd gyorsítani..Ezek mitől lehetnek ?? Előre is köszönöm.

Ezt inkább a III-as mondeo topikjához írd, mert a négyesnek teljesen más a motorja/rendszere. Ford/PSA.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8281 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 15:47:43 »

Azért nem sok gyakorlati érzéke volt annak aki ezt a rendszert kitalálta anno. Én szeretek odafigyelni a kocsikra így erre is odafigyelek, de reggelente a Gyereknek nem mondhatom, hogy várj picit mert még regenerálunk meg a kúton se amikor épp beállok tankolni. Van használva a kocsi hosszabb utakon is, de hétköznaponként simán belefuthatok több sikertelen próbálkozásba. Már lehet azzal is előrébb lennék ha jelezné valahogy, nem csak abból venném észre hogy bőg a venti leállítás után.

Ok, estére nézegetek mit hol mennyiért lehet, bár… akkor ezek szerint nem a nyomáskülönbségek alapján indít regent? 6-700 km-enként ha kell, ha nem elindul? Mert akkor a programozott indítással nem leszek előrébb egy cseppet sem. Épp ez lenne a célom, hogy amikor tudom hogy lesz egy min. 30 perces menet, akkor csinálja, ne pedig próbálkozzon amikor a városba szaladgálok.

Kíváncsi lennék hány mezei user figyel erre oda, főleg ahol városi szaladgálósként használják a csak kocsit...

Kb most volt olajcsere, 1000 km ha van az olajban. Már 2 napja nincs szervizkulcs, de ettől még cseppet se vagyok nyugodtabb


Én ezért vágtam ki a fenébe azóta nem kell figyelnem ilyen baromságokra, hogy végezzen a regennel,  meg olaj hjgulassal.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8282 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 15:57:11 »

Én ezért vágtam ki a fenébe azóta nem kell figyelnem ilyen baromságokra, hogy végezzen a regennel,  meg olaj hjgulassal.  nyes

Nincs kedved mesélni? vigyor3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8283 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 16:04:19 »

Azért nem sok gyakorlati érzéke volt annak aki ezt a rendszert kitalálta anno. Én szeretek odafigyelni a kocsikra így erre is odafigyelek, de reggelente a Gyereknek nem mondhatom, hogy várj picit mert még regenerálunk meg a kúton se amikor épp beállok tankolni. Van használva a kocsi hosszabb utakon is, de hétköznaponként simán belefuthatok több sikertelen próbálkozásba. Már lehet azzal is előrébb lennék ha jelezné valahogy, nem csak abból venném észre hogy bőg a venti leállítás után.

Ok, estére nézegetek mit hol mennyiért lehet, bár… akkor ezek szerint nem a nyomáskülönbségek alapján indít regent? 6-700 km-enként ha kell, ha nem elindul? Mert akkor a programozott indítással nem leszek előrébb egy cseppet sem. Épp ez lenne a célom, hogy amikor tudom hogy lesz egy min. 30 perces menet, akkor csinálja, ne pedig próbálkozzon amikor a városba szaladgálok.

Kíváncsi lennék hány mezei user figyel erre oda, főleg ahol városi szaladgálósként használják a csak kocsit...

Kb most volt olajcsere, 1000 km ha van az olajban. Már 2 napja nincs szervizkulcs, de ettől még cseppet se vagyok nyugodtabb


Én ezt mind megértem amit írsz és hellyel-közzel igazad is van, de had éljek egy képzavarral, ezt az autót te választottad, nem ő téged!  vigyor3

Az enyém egy EU5 - ös, 2. generációs DPF - el szerelve, ezt tudtam mikor kiválasztottam és együtt élek minden ódiumával. (Jelzem, nem mirákulum a DPF-es autót rendeltetésszerűen használni...)

Ki lehet heréltetni, Szlobi a tudója...

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8284 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 16:25:06 »

Nincs kedved mesélni? vigyor3

Szűrőt le kell szedni belsejéből a kerámiát kiszedni.  Ha ez megvan, akkor a megfelelő programot fel kell rakni rá ami végleg megszűnteti a regeneráció indítást. Még akkor is ha pl rossz a nyomás különbség szenzor mint pl nekem fals adatokat mér.

Ennyi.  wave
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8285 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 16:36:30 »

Szűrőt le kell szedni belsejéből a kerámiát kiszedni.  Ha ez megvan, akkor a megfelelő programot fel kell rakni rá ami végleg megszűnteti a regeneráció indítást. Még akkor is ha pl rossz a nyomás különbség szenzor mint pl nekem fals adatokat mér.

Ennyi.  wave


azóta nem dob fekete "pamacsot" a vas?

úgy értem padló 1-2 nél vagy 40 -él 5 ben. ?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8286 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 16:46:20 »


azóta nem dob fekete "pamacsot" a vas?

úgy értem padló 1-2 nél vagy 40 -él 5 ben. ?

De ha padlózom dob, viszont az nem a szűrő nem léte miatt.  Chip tuning+egr dugó. Mer ugye a dpf a szemmel nem látható részecskéket hivatott kiszűrni. 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8287 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 16:47:44 »

De ha padlózom dob, viszont az nem a szűrő nem léte miatt.  Chip tuning+egr dugó. Mer ugye a dpf a szemmel nem látható részecskéket hivatott kiszűrni. 

Gondolod ha a kicsit kiszűri a nagyot meg átengedi? Ezt nem mondod ugye komolyan?Huh?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8288 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 16:55:11 »

Gondolod ha a kicsit kiszűri a nagyot meg átengedi? Ezt nem mondod ugye komolyan?Huh?

Az a katalizátor dolga+ a kipufogó gáz visszavezetésé ami dugozva van.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8289 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 16:58:19 »

Mer ugye a dpf a szemmel nem látható részecskéket hivatott kiszűrni. 
ezt mindenki rosszult tudja vagy értelmezi.
Nem az a szerepe.A szerepe a korom felfogása,majd elégetése.Az elégés után a koromból nem kissebb koromszemcsék maradnak,hanem hamu a végtermék.
Ezt azért illik külön kezelni a koromtól. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8290 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 17:07:13 »

Az a katalizátor dolga+ a kipufogó gáz visszavezetésé ami dugozva van.

Ezt gondold át még egyszer. Vagy kérdezz Alf-tól, ő talán többet tud róla. Kérdezni nem ciki, hülyeséget írni az.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8291 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 17:13:35 »

Ezt gondold át még egyszer. Vagy kérdezz Alf-tól, ő talán többet tud róla. Kérdezni nem ciki, hülyeséget írni az.

Nekem ezt egy dízeles mondta onnét veszem.  A dpf nélküli dízelek egy része se füstöl ha oda lépnek neki, akkor az hogyan lehetséges?

De ha alf azt mondja nem így van, akkor neki hiszek.  smile

Viszont ameddig nem volt chip tuning emlékszek nem volt füstölés szóval nagyban az járul hozzá mint az összes dízel esetén. Raktam már nem egy dízelre chip tuningot mind füstölt ha padlózták. Volt ahol annyira, hogy a tulaj inkább vissza vetette.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8292 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 17:17:11 »

Nekem ezt egy dízeles mondta onnét veszem.  A dpf nélküli dízelek egy része se füstöl ha oda lépnek neki, akkor az hogyan lehetséges?

De ha alf azt mondja nem így van, akkor neki hiszek.  smile

Viszont ameddig nem volt chip tuning emlékszek nem volt füstölés szóval nagyban az járul hozzá mint az összes dízel esetén. Raktam már nem egy dízelre chip tuningot mind füstölt ha padlózták. Volt ahol annyira, hogy a tulaj inkább vissza vetette.
a fekete füst mindig a "feleslegesen" sok üzemanyagtól van.Egy jól megírt csippel nincs füst még padlónál sem,vagy nem több,mint a gyári állapotban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8293 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 17:21:33 »

Nekem ezt egy dízeles mondta onnét veszem.  A dpf nélküli dízelek egy része se füstöl ha oda lépnek neki, akkor az hogyan lehetséges?

De ha alf azt mondja nem így van, akkor neki hiszek.  smile

Viszont ameddig nem volt chip tuning emlékszek nem volt füstölés szóval nagyban az járul hozzá mint az összes dízel esetén. Raktam már nem egy dízelre chip tuningot mind füstölt ha padlózták. Volt ahol annyira, hogy a tulaj inkább vissza vetette.

Olvass: http://www.origo.hu/auto/20150521-reszecskeszuro-bemutatasa.html
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8294 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 17:27:44 »

a fekete füst mindig a "feleslegesen" sok üzemanyagtól van.Egy jól megírt csippel nincs füst még padlónál sem,vagy nem több,mint a gyári állapotban.


Igen ezt a szöveget ismerem,  nem is lehet elérni akkora teljesítményt egy olyan chip tuningal. Smiley  
Egy komolyabb chip tuning esetén mindig lesz füst tudom mert már három fajtát próbáltam a mondin.

Titta: Ismerem a cikket olvastam már őket.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.25 csütörtök, 17:31:08 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8295 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 17:29:14 »

Nekem ezt egy dízeles mondta onnét veszem.  A dpf nélküli dízelek egy része se füstöl ha oda lépnek neki, akkor az hogyan lehetséges?

De ha alf azt mondja nem így van, akkor neki hiszek.  smile

Viszont ameddig nem volt chip tuning emlékszek nem volt füstölés szóval nagyban az járul hozzá mint az összes dízel esetén. Raktam már nem egy dízelre chip tuningot mind füstölt ha padlózták. Volt ahol annyira, hogy a tulaj inkább vissza vetette.

Szerintem túlhúztad a csipszet! ...Annyira megy a kocsi, hogy a korom (amit a gumik generálnak az aszfaltkapcsolat miatt) visszaturbulál a kocsi mögé, ezért hiszed, hogy füstöl, holott a dpf megszűri a füst látható részét.

 wow1 wow1
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8296 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 17:31:01 »

Igen ezt a szöveget ismerem,  nem is lehet elérni akkora teljesítményt egy olyan chip tuningal. Smiley 
Egy komolyabb chip tuning esetén mindig lesz füst tudom mert már három fajtát próbáltam a mondin.

Ha nem elég +25% LE és +30-40% Nm ,akkor az valóban már felesleges,túlhúzott,füstölgős csipptuning lesz.Akinek ezek az értékek elegek,nincs se füst,sem pedig meghibásodás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8297 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 17:31:12 »

a fekete füst mindig a "feleslegesen" sok üzemanyagtól van.Egy jól megírt csippel nincs füst még padlónál sem,vagy nem több,mint a gyári állapotban.


De neki szerintem vagesz lett a csipsz, mert ötfelet kajázik a kocsija. Azt meg nem adja ki a trógercsipsz... Szerintem  eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8298 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 17:32:16 »

Szerintem túlhúztad a csipszet! ...Annyira megy a kocsi, hogy a korom (amit a gumik generálnak az aszfaltkapcsolat miatt) visszaturbulál a kocsi mögé, ezért hiszed, hogy füstöl, holott a dpf megszűri a füst látható részét.

 wow1 wow1
....ami ugye már nincs is neki.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8299 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 17:34:47 »

Szerintem túlhúztad a csipszet! ...Annyira megy a kocsi, hogy a korom (amit a gumik generálnak az aszfaltkapcsolat miatt) visszaturbulál a kocsi mögé, ezért hiszed, hogy füstöl, holott a dpf megszűri a füst látható részét.

 wow1 wow1

Bírom az ilyen okosokat, személyes tapasztalata nincs, de trollkodni ide jár.  Roll Eyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Oldalak: 1 ... 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.