Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:16:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
160
161
162
163
164
165
166
[
167
]
168
169
170
171
172
173
174
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254144 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8300 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:36:14 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 17:34:47
Bírom az ilyen okosokat, személyes tapasztalata nincs, de trollkodni ide jár.
nehogy felvedd,csak marhul.de tényleg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8301 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:39:35 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 17:34:47
Bírom az ilyen okosokat, személyes tapasztalata nincs, de trollkodni ide jár.
De most miért bántasz?
Próbálok rávilágítani a dolgok miként és miértjeire több-kevesebb sikerrel...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8302 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:40:32 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.25 csütörtök, 17:36:14
nehogy felvedd,csak marhul.de tényleg.
Az összes topikba ezt csinálja a hszei nagy része trollkodásról szól,de most már legalább átírta a nickjét tudja ő maga is...
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8303 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:44:59 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 17:40:32
Az összes topikba ezt csinálja a hszei nagy része trollkodásról szól,de most már legalább átírta a nickjét tudja ő maga is...
ezért ne vedd fel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8304 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:49:09 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 17:40:32
Az összes topikba ezt csinálja a hszei nagy része trollkodásról szól,de most már legalább átírta a nickjét tudja ő maga is...
Most ne már, ílyen szembetűnő?
Annyira igyekszem hasznos tagja lenni a fórumnak, írtam lámpáscikket, vételi tanácsokat, fékcserés leírást, gumileírásokat, helycserés támadást, megnevettettem Domokost, de te mindig lehurrogsz engemet!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8305 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 17:53:07 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.02.25 csütörtök, 17:49:09
Most ne már, ílyen szembetűnő?
Annyira igyekszem hasznos tagja lenni a fórumnak, írtam lámpáscikket, vételi tanácsokat, fékcserés leírást, gumileírásokat, helycserés támadást, megnevettettem Domokost, de te mindig lehurrogsz engemet!
Többet nem foglak neaggódj.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8306 Dátum:
2016.02.26 péntek, 09:22:37 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.02.25 csütörtök, 16:04:19
Én ezt mind megértem amit írsz és hellyel-közzel igazad is van, de had éljek egy képzavarral, ezt az autót te választottad, nem ő téged!
Az enyém egy EU5 - ös, 2. generációs DPF - el szerelve, ezt tudtam mikor kiválasztottam és együtt élek minden ódiumával. (Jelzem, nem mirákulum a DPF-es autót rendeltetésszerűen használni...)
Ki lehet heréltetni, Szlobi a tudója...
Igen, az autót én választottam és a választásnál mérlegeltem ezt is és tartottam is kicsit a dologtól. A választást nem bántam meg, mert szerintem nagyon jó döntés volt. Sokáig szeretném is megtartani, mert minden igényemet kielégíti (bár lehetne kicsit nagyobb
)
Főleg hogy most hétvégén megkapja a 18-as kerekeket karöltve egy kis féknyeregfestéssel
Csak azért horkantam fel, mert én ismerem ezt a „problémát” és igyekszem megoldást találni. De az esetek 90%-ban az ilyen autót használók szerintem nem tudnak arról milyen rendszer dolgozik az autójukban és hogy az autónak is lehetnek/vannak igényei, melyre ha nem figyelünk oda, akkor annak vaskos szervizktg. lehet a vége. És igazából semmi mást nem kell hozzá tenned csak normális mezei emberként használni a kocsit.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8307 Dátum:
2016.02.26 péntek, 09:41:55 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.25 csütörtök, 17:13:35
Nekem ezt egy dízeles mondta onnét veszem. A dpf nélküli dízelek egy része se füstöl ha oda lépnek neki, akkor az hogyan lehetséges?
De ha alf azt mondja nem így van, akkor neki hiszek.
Viszont ameddig nem volt chip tuning emlékszek nem volt füstölés szóval nagyban az járul hozzá mint az összes dízel esetén. Raktam már nem egy dízelre chip tuningot mind füstölt ha padlózták. Volt ahol annyira, hogy a tulaj inkább vissza vetette.
Na akkor legyek én egy példa emellett a kis ghe*i Tranyó mellett...
Szóval mondeo-m, mk4 2.0tdci dpf-fel nulla füst, de semennyi!!!
S-max, ugyanez a motor gyárilag dpf nélkül és kormol rendesen,ha lepadlózom 2-3. fokozatban szép kis felhőket ereget...
Én örülnék ha lenne dpf-em, mert nem lenne füst.
Fater mk4 2.0 tdci-jében 120e km körül hibakódot dobott a dpf, akkor elegánsan kicserélték a szervízben (vagy nem), de egy kényszer regenerálás valószínű megoldotta volna a dolgot. Most 400e km körül jár és semmi baja nincs a dpf-nek!!! pEDIG Ő XARIK AZ EGÉSZBE, beindít, leállít. Nem foglalkozik sem a motor melegedésével, meg semmivel...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8308 Dátum:
2016.02.26 péntek, 09:59:05 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.26 péntek, 09:41:55
Na akkor legyek én egy példa emellett a kis ghe*i Tranyó mellett...
Szóval mondeo-m, mk4 2.0tdci dpf-fel nulla füst, de semennyi!!!
S-max, ugyanez a motor gyárilag dpf nélkül és kormol rendesen,ha lepadlózom 2-3. fokozatban szép kis felhőket ereget...
Én örülnék ha lenne dpf-em, mert nem lenne füst.
Fater mk4 2.0 tdci-jében 120e km körül hibakódot dobott a dpf, akkor elegánsan kicserélték a szervízben (vagy nem), de egy kényszer regenerálás valószínű megoldotta volna a dolgot. Most 400e km körül jár és semmi baja nincs a dpf-nek!!! pEDIG Ő XARIK AZ EGÉSZBE, beindít, leállít. Nem foglalkozik sem a motor melegedésével, meg semmivel...
Szerintem ha karban volt tartva az autó, akkor normál használat mellett sokat tud menni. Amúgy (tudom nem mondi) a csirkét is ha lepadlózom akkor semmi füstje nincs.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8309 Dátum:
2016.02.26 péntek, 10:07:42 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.26 péntek, 09:41:55
...
Fater mk4 2.0 tdci-jében 120e km körül hibakódot dobott a dpf, akkor elegánsan kicserélték a szervízben (vagy nem), de egy kényszer regenerálás valószínű megoldotta volna a dolgot. Most 400e km körül jár és semmi baja nincs a dpf-nek!!! pEDIG Ő XARIK AZ EGÉSZBE, beindít, leállít. Nem foglalkozik sem a motor melegedésével, meg semmivel....
Inkább pályázik vagy város?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8310 Dátum:
2016.02.26 péntek, 10:32:41 »
Idézetet írta: Candle - 2016.02.26 péntek, 10:07:42
Inkább pályázik vagy város?
Inkább pálya egyébként, egy héten legalább egyszer lemegy Pécsre meg vissza... Van, hogy kétszer, és mellé még esetleg egy Budapest-Szeged-Budapest...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8311 Dátum:
2016.02.26 péntek, 18:08:15 »
Megpróbáltam levenni az EGR szelepet, hogy belenézzek, de nem sikerült. Kivettem minden csavart amit a könyv írt, de meg se mozdult. Így aztán visszaraktam a csavarokat, elpakoltam és kezet mostam.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8312 Dátum:
2016.02.26 péntek, 18:22:00 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.02.26 péntek, 09:59:05
Amúgy (tudom nem mondi) a csirkét is ha lepadlózom akkor semmi füstje nincs.
Ezt az infót köszönjük Csaba, az ódi R8 V10 sem füstöl!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8313 Dátum:
2016.02.26 péntek, 18:23:21 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.26 péntek, 09:41:55
Na akkor legyek én egy példa emellett a kis ghe*i Tranyó mellett...
Szóval mondeo-m, mk4 2.0tdci dpf-fel nulla füst, de semennyi!!!
S-max, ugyanez a motor gyárilag dpf nélkül és kormol rendesen,ha lepadlózom 2-3. fokozatban szép kis felhőket ereget...
Én örülnék ha lenne dpf-em, mert nem lenne füst.
Fater mk4 2.0 tdci-jében 120e km körül hibakódot dobott a dpf, akkor elegánsan kicserélték a szervízben (vagy nem), de egy kényszer regenerálás valószínű megoldotta volna a dolgot. Most 400e km körül jár és semmi baja nincs a dpf-nek!!! pEDIG Ő XARIK AZ EGÉSZBE, beindít, leállít. Nem foglalkozik sem a motor melegedésével, meg semmivel...
Kis g...i?
Jól van Hgolab!
Most kiástad a csataféltengelyt!
A minap panaszkodott egy színpadtechnikával foglalkozó ismerősöm, hogy nem talál megbízható füstgépet... nem tudnál néha alvállalkozni az eukettesessel?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.26 péntek, 23:57:46 írta Trollnyo
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8314 Dátum:
2016.02.26 péntek, 19:58:42 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.26 péntek, 10:32:41
Inkább pálya egyébként, egy héten legalább egyszer lemegy Pécsre meg vissza... Van, hogy kétszer, és mellé még esetleg egy Budapest-Szeged-Budapest...
Ez az ideális felhasználása a dízelnek.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8315 Dátum:
2016.02.26 péntek, 20:07:36 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.02.26 péntek, 18:22:00
Ezt az infót köszönjük Csaba, az ódi R8 V10 sem füstöl!
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Bakelit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8316 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 10:08:10 »
Üdv mindenkinek!
Lenne egy problémám, 2008-as 2.0 tdci 140 le típusú motorral szerelt kocsim gyorsításakor megáll a fordulatszám mérő, vissza esik a fordulat újra gyorsul.
Nincs még benne részecske szűrő. Motor diagnosztika során sem alapjáraton, sem terhelés alatt nem dob ki hibakódot. Elméletileg jó, de mégsem!
Amit eddig leteszteltek, de nem lett jó:- levegő hőmérséklet érzékelő, turbó nyomás érzékelő, illetve valamennyi levegőoldali érzékelő.(új be - teszt - nem jó - régi vissza módon)
Teljes szívóoldali tisztítás, kokszmentesítés.
A turbó leszerelve ugyan nem lett, de a geometriája mozog.
Ha valakit tapasztalt ilyen hibát kérem jelezze sokat segítene!
Köszönöm!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8317 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 10:11:23 »
Idézetet írta: Bakelit - 2016.02.29 hétfő, 10:08:10
Üdv mindenkinek!
Lenne egy problémám, 2008-as 2.0 tdci 140 le típusú motorral szerelt kocsim gyorsításakor megáll a fordulatszám mérő, vissza esik a fordulat újra gyorsul.
Nincs még benne részecske szűrő. Motor diagnosztika során sem alapjáraton, sem terhelés alatt nem dob ki hibakódot. Elméletileg jó, de mégsem!
Amit eddig leteszteltek, de nem lett jó:- levegő hőmérséklet érzékelő, turbó nyomás érzékelő, illetve valamennyi levegőoldali érzékelő.(új be - teszt - nem jó - régi vissza módon)
Teljes szívóoldali tisztítás, kokszmentesítés.
A turbó leszerelve ugyan nem lett, de a geometriája mozog.
Ha valakit tapasztalt ilyen hibát kérem jelezze sokat segítene!
Köszönöm!
2008-ban csak részecskeszűrős volt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bakelit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8318 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 10:14:28 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.02.29 hétfő, 10:11:23
2008-ban csak részecskeszűrős volt...
Ford Galaxy a gép és nekem azt mondta a digitális mókus, hogy nincs benne részecskeszűrő.
Naplózva
Bakelit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8319 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 10:30:18 »
Idézetet írta: Bakelit - 2016.02.29 hétfő, 10:14:28
Megnéztem alvázszám alapján a Fordetis -ben de van benne DPF. Ezek után nem tudom mit gondoljak a dologról!
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8320 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 10:45:32 »
Idézetet írta: Bakelit - 2016.02.29 hétfő, 10:08:10
Üdv mindenkinek!
Lenne egy problémám, 2008-as 2.0 tdci 140 le típusú motorral szerelt kocsim gyorsításakor megáll a fordulatszám mérő, vissza esik a fordulat újra gyorsul.
Nincs még benne részecske szűrő. Motor diagnosztika során sem alapjáraton, sem terhelés alatt nem dob ki hibakódot. Elméletileg jó, de mégsem!
Amit eddig leteszteltek, de nem lett jó:- levegő hőmérséklet érzékelő, turbó nyomás érzékelő, illetve valamennyi levegőoldali érzékelő.(új be - teszt - nem jó - régi vissza módon)
Teljes szívóoldali tisztítás, kokszmentesítés.
A turbó leszerelve ugyan nem lett, de a geometriája mozog.
Ha valakit tapasztalt ilyen hibát kérem jelezze sokat segítene!
Köszönöm!
Ha állva, simán a gázpedált nyomva is előjön ez, akkor passz, majd az okosabbak megmondják. Ha csak mozgás közben, akkor kuplung csúszás is lehet. Utóbbi esetben: hányas sebességfokozatban jön elő?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Bakelit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8321 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 10:47:35 »
Idézetet írta: Bakelit - 2016.02.29 hétfő, 10:30:18
4- től lehet észrevenni 1-3-ig nem
Naplózva
Bakelit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8322 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 10:50:05 »
Idézetet írta: Bakelit - 2016.02.29 hétfő, 10:47:35
Bocs, de nem az a baj, hogy hirtelen kipörög a motor, hanem éppen ellenkezőleg hiába nyomom a gázpedált nem gyorsul hanem hullámzik. Elindul - visszaesik újra elindul.
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8323 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 11:01:37 »
Idézetet írta: Bakelit - 2016.02.29 hétfő, 10:50:05
Van ilyen hullámzásos betegsége is ezeknek, olvass vissza jó sokat szerintem valamikor 2013-2014-ben ki lett is vesézve a dolog, asszem ezeken az oldalakon is volt erről szó:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg887472#msg887472
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.6000
De amit írtál, az inkább kuplung csúszásra utal - nézz be a Manuális váltó... topikba, pont ezen megy a pörgés pár hete.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.29 hétfő, 15:23:48 írta fektoh
»
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Bakelit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8324 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 11:53:36 »
Idézetet írta: Bakelit - 2016.02.29 hétfő, 10:50:05
Köszi!
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8325 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 15:46:42 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy részecskeszűrő tisztítás és párologtató szelep csere után vagyok, azóta olyat produkál az autó, hogy amintkezd melegedni a hűtővíz (kb 50 fok felett) állandóan regenerál az autó. Amikor elkezd ez a folyamatot a Convers-ről minden olyan adat eltűnik ami a fogyasztással és a megtehető kilométerrel kapcsolatos. Valami ötlet?
Ma a második szerviz vérzett el vele.
Köszi
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8326 Dátum:
2016.03.01 kedd, 07:41:58 »
Idézetet írta: Tike - 2016.02.29 hétfő, 15:46:42
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy részecskeszűrő tisztítás és párologtató szelep csere után vagyok, azóta olyat produkál az autó, hogy amintkezd melegedni a hűtővíz (kb 50 fok felett) állandóan regenerál az autó. Amikor elkezd ez a folyamatot a Convers-ről minden olyan adat eltűnik ami a fogyasztással és a megtehető kilométerrel kapcsolatos. Valami ötlet?
Ma a második szerviz vérzett el vele.
Köszi
lukas turbócső,lukas kipufogó,lukas nyomáskülönbség jeladóra menő csövek.Turbónyomás mérés.átkell nézni a rendszert.diagnosztizálni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8327 Dátum:
2016.03.01 kedd, 09:58:41 »
Idézetet írta: Tike - 2016.02.29 hétfő, 15:46:42
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy részecskeszűrő tisztítás és párologtató szelep csere után vagyok, azóta olyat produkál az autó, hogy amintkezd melegedni a hűtővíz (kb 50 fok felett) állandóan regenerál az autó. Amikor elkezd ez a folyamatot a Convers-ről minden olyan adat eltűnik ami a fogyasztással és a megtehető kilométerrel kapcsolatos. Valami ötlet?
Ma a második szerviz vérzett el vele.
Köszi
szakembert próbáltál már keresni? Célszerű vagy szakszervizbe, vagy inkább mások által ajánlott szakihoz vinni.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8328 Dátum:
2016.03.01 kedd, 11:49:22 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.01 kedd, 07:41:58
lukas turbócső,lukas kipufogó,lukas nyomáskülönbség jeladóra menő csövek.Turbónyomás mérés.átkell nézni a rendszert.diagnosztizálni.
Köszi a tippeket!
Ford szervizben (nem hivatalos márkaszerviz, de Ford szervizpartner) készült a DPF tisztítás is, csövek is rendben vannak, illetve a nyomásérzékelő csövét cserélték is. Minden gyári értéket mutat.
Reggel folytatom a Petrányinál hátha...
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Gerappa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8329 Dátum:
2016.03.01 kedd, 14:50:50 »
Üdv Mindenfele! Lenne egy par dolog amit nem értek tanacsokra lenne szügségem? Nekem van egy 1.8 tdci mk4 szerias mondeom aminek perpillanat turbó problemàra gyanakszom. Mar sok minden cserélve lett hozza MAP szensor EGR szelep de a problema meg maradt mik9r menetközben negyedikbe váltok es letaposom a pedalt fúvó hangot hallatt es nem növekszik a fordulat szàm elveszik az energy a verdából most az a dontes elott ållok hogy waste gate szelepet cserelek mert a csoveket atbizsgaltam nem lyukasak es csak uzemanyagot zabal negyesben mikor pallozom a verdát. Viszont ha erzessel gyorsitok ugyanebben a sebbességben akkor pedog mukodik tanacsokat kerek remelem talalok valami megoldast!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8330 Dátum:
2016.03.01 kedd, 15:01:01 »
Idézetet írta: Gerappa - 2016.03.01 kedd, 14:50:50
Üdv Mindenfele! Lenne egy par dolog amit nem értek tanacsokra lenne szügségem? Nekem van egy 1.8 tdci mk4 szerias mondeom aminek perpillanat turbó problemàra gyanakszom. Mar sok minden cserélve lett hozza MAP szensor EGR szelep de a problema meg maradt mik9r menetközben negyedikbe váltok es letaposom a pedalt fúvó hangot hallatt es nem növekszik a fordulat szàm elveszik az energy a verdából most az a dontes elott ållok hogy waste gate szelepet cserelek mert a csoveket atbizsgaltam nem lyukasak es csak uzemanyagot zabal negyesben mikor pallozom a verdát. Viszont ha erzessel gyorsitok ugyanebben a sebbességben akkor pedog mukodik tanacsokat kerek remelem talalok valami megoldast!
actuátor probléma lesz az. Nekem is volt ilyen problémám, érdemes lenne kiolvasni hibakódot, hogy van-e. A csirkén is garett turbó van, nagyon hasonló (majdnem ugyan olyan) elektronikával és nekem azon az elektronika halt meg. Mondjuk ilyet nekem vészüzemben játszott és a check engine is világított hozzá. A lényeg, hogy azt az elektronikát fel tudják újítani.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Gerappa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8331 Dátum:
2016.03.01 kedd, 15:49:02 »
Akkor azt mondod hogy csak aquatort csereljek az elektronika reszet es jónak kell hogy legyen? De ha te mar jartal ebbena cipoben akkor utananezek es veszek is egyet mar minden lehetseges dolog meglett probalva ez egy 2007 es 125 bhp-s 1.8 tdci ezen az aquatort kikell szedjem a turbot ugye ?
Naplózva
Gerappa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8332 Dátum:
2016.03.01 kedd, 15:55:56 »
Idézetet írta: Gerappa - 2016.03.01 kedd, 15:49:02
Akkor azt mondod hogy csak aquatort csereljek az elektronika reszet es jónak kell hogy legyen? De ha te mar jartal ebbena cipoben akkor utananezek es veszek is egyet mar minden lehetseges dolog meglett probalva ez egy 2007 es 125 bhp-s 1.8 tdci ezen az actuator egy tegla alaku doboz. Egy csatlakozovalvamit rakell erositeni egy fem lemezre hibakod az volt van P0089 hibat jelez tuzeloanyag nyomas szabalyzot irt de meg egy kirt megzek vele majd es ujra nezem azert elotte megegyszer mielott sok penzt koltenek feleslegesen
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8333 Dátum:
2016.03.01 kedd, 16:19:11 »
Idézetet írta: Gerappa - 2016.03.01 kedd, 15:55:56
Akkor azt mondod hogy csak aquatort csereljek az elektronika reszet es jónak kell hogy legyen? De ha te mar jartal ebbena cipoben akkor utananezek es veszek is egyet mar minden lehetseges dolog meglett probalva ez egy 2007 es 125 bhp-s 1.8 tdci ezen az actuator egy tegla alaku doboz. Egy csatlakozovalvamit rakell erositeni egy fem lemezre hibakod az volt van P0089 hibat jelez tuzeloanyag nyomas szabalyzot irt de meg egy kirt megzek vele majd es ujra nezem azert elotte megegyszer mielott sok penzt koltenek feleslegesen
én azt mondom, hogy hasonló problémát tapasztaltam, ugyan azon gyártó, hasonló (lehet ugyan olyan) elektonikájával szerelt turbójával. Szerintem egy bontott aktuátor elektronika nem kerülhet sokba, én azt venném előbb, hogy kizárjam/visszaigazoljam a gondot. mivel eléggé bent van hátul, lehet, hogy el kell emelni a turbót, de ezt nem tudom és mivel esik most nagyon meg sem tudom neked nézni az asszony 1.8-án, de valószínűleg kicsit mókolni kell vele.
Ha kiír egy hibakódot, akkor érdemes azon végigmenni, de célszerű olyat kérdezni, aki járt már az adott hibában. Célszerű megnézni mikor lehet olyan hibakód. Inkább többször nézz és egyszer költs.
ha esetleg elektronika felé menne a dolog:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/turbo_alkatreszei/ford-mondeo-nyomas-szabalyzo-256795
Amúgy igen az a fekete dobozban van az elektronika, meg a mechanika is:
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.01 kedd, 16:32:44 írta kotta_cs
»
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Gerappa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8334 Dátum:
2016.03.01 kedd, 17:57:26 »
Köszönöm az informaciot mar minden lehetseges dolgot atneztem neztunk ami hobakodbol eredt de attol nem javult meg mar tenyleg amit kellett ami a turbohoz csatlakozik szenzor erzekelo csovek teljesen at vizsgalva mostmar ennek sikerulnie kellene sokat olvastam utana a te segitseged meg segit donteni mar ez lesz szerintem de meg van az a kar ami nyitja a turbo beomlot talan meg az lehet ha az nem elektronikus es ezzel vezerli
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8335 Dátum:
2016.03.01 kedd, 21:10:23 »
Idézetet írta: Gerappa - 2016.03.01 kedd, 17:57:26
Köszönöm az informaciot mar minden lehetseges dolgot atneztem neztunk ami hobakodbol eredt de attol nem javult meg mar tenyleg amit kellett ami a turbohoz csatlakozik szenzor erzekelo csovek teljesen at vizsgalva mostmar ennek sikerulnie kellene sokat olvastam utana a te segitseged meg segit donteni mar ez lesz szerintem de meg van az a kar ami nyitja a turbo beomlot talan meg az lehet ha az nem elektronikus es ezzel vezerli
használhatnál írásjeleket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8336 Dátum:
2016.03.01 kedd, 22:06:31 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.01 kedd, 15:01:01
actuátor probléma lesz az. Nekem is volt ilyen problémám, érdemes lenne kiolvasni hibakódot, hogy van-e. A csirkén is garett turbó van, nagyon hasonló (majdnem ugyan olyan) elektronikával és nekem azon az elektronika halt meg. Mondjuk ilyet nekem vészüzemben játszott és a check engine is világított hozzá. A lényeg, hogy azt az elektronikát fel tudják újítani.
OFF: az a turbó lélegeztet egy 1,8-at, ami egy 3,0-t is? Vagy neked kettő van belőle?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8337 Dátum:
2016.03.01 kedd, 23:35:39 »
Idézetet írta: Carmaged - 2016.03.01 kedd, 22:06:31
OFF: az a turbó lélegeztet egy 1,8-at, ami egy 3,0-t is? Vagy neked kettő van belőle?
az anya 1.8-as mondija is dizi, meg az én csirkém is és mind a kettőben garett turbó van. Persze méretben nem azonosak, de az elektronika első ránézésre nagyon hasonló, a doboza meg tök ugyan az
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sasah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8338 Dátum:
2016.03.03 csütörtök, 16:39:40 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.03 csütörtök, 16:32:32
akkor okozhatja turbóelektronika hiba is a vészüzemet(izzítóvillogás menet közben).
Köszi
Hiba orvoslása?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8339 Dátum:
2016.03.03 csütörtök, 16:40:31 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.03 csütörtök, 16:25:56
Ez mekkora hülyeség... 750-es alapjárat már meleg motornál van... Sok köze már nincs az izzitógyertyának...
Regelj le.
Csak azért sem
Bár most látom, hogy MK3, de azt hittem MK4 és nekem volt indítás után alapjárati remegés, ami néhány perc után megszűnt. Nekem nem jött le, hogy az autópályán 130-al alapjáraton megy az autó és akkor remeg. Lehet le kéne csukni a motorháztetőt
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8340 Dátum:
2016.03.03 csütörtök, 16:41:06 »
Idézetet írta: Sasah - 2016.03.03 csütörtök, 16:39:40
Köszi
Hiba orvoslása?
MK3 Topic!!
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8341 Dátum:
2016.03.03 csütörtök, 16:41:43 »
Idézetet írta: Sasah - 2016.03.03 csütörtök, 16:39:40
Köszi
Hiba orvoslása?
folytassuk itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8342 Dátum:
2016.03.03 csütörtök, 16:44:25 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.03 csütörtök, 16:41:06
MK3 Topic!!
az újaknak nem mindig 1értelmű.türelem,odatalál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8343 Dátum:
2016.03.03 csütörtök, 16:47:26 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.03 csütörtök, 16:44:25
az újaknak nem mindig 1értelmű.türelem,odatalál.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
T.G.S.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8344 Dátum:
2016.03.06 vasárnap, 09:24:27 »
Sziasztok!
A pénteki minitalin volt oly kedves egy kolléga ( köszönet érte) és kiolvasta a rendszerből a "p2002"-es kódú hibát,ami a :
"Részecske csapda hatékonyság határérték alatt az 1.hengersorban"
A kérdésem az lenne,hogy ez mit is jelent,tudja-e valaki? Az autó menetteljesitménye nem változott,a hibakódot töröltük,de mára ismét előjött.
Kellemes vasárnapot egyébiránt!
Naplózva
MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8345 Dátum:
2016.03.06 vasárnap, 10:02:05 »
Idézetet írta: T.G.S. - 2016.03.06 vasárnap, 09:24:27
Sziasztok!
A pénteki minitalin volt oly kedves egy kolléga ( köszönet érte) és kiolvasta a rendszerből a "p2002"-es kódú hibát,ami a :
"Részecske csapda hatékonyság határérték alatt az 1.hengersorban"
A kérdésem az lenne,hogy ez mit is jelent,tudja-e valaki? Az autó menetteljesitménye nem változott,a hibakódot töröltük,de mára ismét előjött.
Kellemes vasárnapot egyébiránt!
elkell indítani egy regenerációt a diagcuccal.kb fél órás művelet.
mikori a verda?az is lényeges,hogy fészliftes-e....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
T.G.S.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8346 Dátum:
2016.03.06 vasárnap, 12:39:22 »
Kösz!
Nem fészliftes, 2009-es.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8347 Dátum:
2016.03.06 vasárnap, 14:25:13 »
Sziasztok.
Szerintem rossz üzemanyagot tankoltam. A tankolás után pár km-el rövid ideig rángatott a motor /pár másodperc/. Egyébként még soha nem csinált ilyet. Azután minden ugyanúgy működött mint előtte. De most úgy érzem mintha alapjáraton enyhén remegne. Álló helyben ha lassan felemelem 1500-ra a fordulatot, akkor nem kisimul hanem gyorsabban remeg, mint a régi dízeleknél ha az egyik henger nem megfelelően jár. Ez a fordulat felett nem érzek semmi szokatlant a motor járásában és a teljesítményében, bár ezt a dízelt szinte soha nem vezettem dinamikusan, inkább kényelmesen, menet közben semmit nem veszek észre. Tanácsotokra lenne szükségem, mit csináljak. Cseréljem ki ,vagy használjam ki az anyagot és hátha jobb lesz másik gázolajjal, vagy már lőttek valaminek a befecskendezésben?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
bader
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8348 Dátum:
2016.03.06 vasárnap, 20:13:08 »
Sziasztok! Bocsánat éppen most volt téma amivel kapcsolatban nekem is lenne kérdésem. P2002 hibakódom van nekem is. (Mondeo 2,0 140le 2011.03.) Megnéztem a gumicsöveket amik a szenzorhoz mennek, azok jók. Nem lukasak és nem repedezettek. Kérdésem az lenne, hogy mettől meddig elfogadható a dpf nyomáskülönbség? Tudja valaki ennek az értékét? Nem vagyok nagy híve a statikus regenerálásnak, pedig azt szeretnének csinálni rajta. Illetve mennyire ritka vagy sűrű probléma a szenzorhiba? Esetleg menet közben tudok kényszeríteni regenerálást Bosch KTS-el? Örülnék neki ha tudnátok választ adni. Köszönettel: Badáczi Attila
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8349 Dátum:
2016.03.06 vasárnap, 20:39:30 »
Idézetet írta: bader - 2016.03.06 vasárnap, 20:13:08
Sziasztok! Bocsánat éppen most volt téma amivel kapcsolatban nekem is lenne kérdésem. P2002 hibakódom van nekem is. (Mondeo 2,0 140le 2011.03.) Megnéztem a gumicsöveket amik a szenzorhoz mennek, azok jók. Nem lukasak és nem repedezettek. Kérdésem az lenne, hogy mettől meddig elfogadható a dpf nyomáskülönbség? Tudja valaki ennek az értékét? Nem vagyok nagy híve a statikus regenerálásnak, pedig azt szeretnének csinálni rajta. Illetve mennyire ritka vagy sűrű probléma a szenzorhiba? Esetleg menet közben tudok kényszeríteni regenerálást Bosch KTS-el? Örülnék neki ha tudnátok választ adni. Köszönettel: Badáczi Attila
menet közben nem kell diagcucc.ugye normális üzemben is regenerál,ha megvan a megfelelő kipuffhőmérséklet,és a nyomáskülönbség szerint regent indít.
A szenzornak-ha rossz,van saját hibakódja.De ilyen hibát okozhat lukas kipufogó is.
Csináltass rajta egy statikus regent-valszeg ezt tudja a Bosch diag is.de azt egy sima elm327el is megtudod tenni Forscannel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
160
161
162
163
164
165
166
[
167
]
168
169
170
171
172
173
174
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ