Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:42:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
162
163
164
165
166
167
168
[
169
]
170
171
172
173
174
175
176
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254813 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8400 Dátum:
2016.03.16 szerda, 17:55:01 »
Idézetet írta: PensaCola - 2016.03.16 szerda, 16:38:07
Nekem le van dugózva! Egyszerű volt, nincs hibakód, és persze, h érdemes, mert nem jut vissza a korom, ezáltal nem tud lerakódni sehova a szívó oldalon!
Miccsináltok a korommal?
A durvább darabokat nem tudnátok külön összegyűjteni? Adnék érte egy szett motorolajos flakont!
Mi van veled? Régen voltál minin...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.16 szerda, 17:57:14 írta Trollnyo
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8401 Dátum:
2016.03.16 szerda, 20:13:48 »
hali
A 160 lovas tdci-k kb mit fogyasztanak átlagosan?
7 liter vegyesen?
köszi
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8402 Dátum:
2016.03.16 szerda, 20:30:27 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.03.16 szerda, 17:55:01
Miccsináltok a korommal?
A te koroddal már nincs mit csinálni
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8403 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 12:02:37 »
Idézetet írta: T0aD - 2016.03.16 szerda, 20:13:48
hali
A 160 lovas tdci-k kb mit fogyasztanak átlagosan?
7 liter vegyesen?
köszi
A 163 - asok 6,5-el elvannak, a 160-asok nemtom!
Üdv.
(Kicsit irreleváns a kérdés, a fogy. nagyban függ a használattól... Én simán eljárok 5,5literrel is városban, ...éjszaka.)
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8404 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 12:24:00 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.03.17 csütörtök, 12:02:37
A 163 - asok 6,5-el elvannak, a 160-asok nemtom!
Üdv.
(Kicsit irreleváns a kérdés, a fogy. nagyban függ a használattól... Én simán eljárok 5,5literrel is városban, ...éjszaka.)
öregszel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8405 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 12:45:37 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.03.16 szerda, 17:55:01
Miccsináltok a korommal?
A durvább darabokat nem tudnátok külön összegyűjteni? Adnék érte egy szett motorolajos flakont!
Mi van veled? Régen voltál minin...
...akkor Én el is kezdem neked gyűjteni!
Külföldön vagyok, amint otthon leszek, megyek minire is, és viszem neked az összegyűjtött korom rögöket
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8406 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:05:56 »
Idézetet írta: T0aD - 2016.03.16 szerda, 20:13:48
hali
A 160 lovas tdci-k kb mit fogyasztanak átlagosan?
7 liter vegyesen?
köszi
Általában gázolajat.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8407 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:21:12 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.17 csütörtök, 12:24:00
öregszel.
Ne is mondd! Oan savat kaptam ma a lengyel partnereimtől, hogy még most is bőgök!
[11:01:50] Arkadiusz Borowiak: All the grils in the room / office checked already...different opinions
(devil)
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8408 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:24:00 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.03.17 csütörtök, 13:21:12
Ne is mondd! Oan savat kaptam ma a lengyel partnereimtől, hogy még most is bőgök!
[11:01:50] Arkadiusz Borowiak: All the grils in the room / office checked already...different opinions
(devil)
Grill? Kerti grilleket forgalmaztok és arra gerjedtek?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8409 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:28:28 »
Azt honnan lehet tudni/sejteni hogy sikeresen megtörtént e a regenárálás?
Figyelek rá hogy ne szakítsam meg, de csak sikerült. Hétvégén nagyobbakat autóztam és azt hittem hogy az alatt az idő alatt meg is fogja csinálni. A km indokolta volna. Erre tegnap jövök be dolgozni és mikor leállítom a kocsit, búg a venti mint a barom.
Tegnap óvatosan haza mentem vele, hogy ne melegedjen a motor, ne induljon újra (mielőtt leállítottam hallgatóztam és nem ment a venti). Ma reggel direkt kerülővel jöttem és indulás előtt is járattam, hogy legyen ideje bemelegedni és úgy terveztem hogy ha kell körözök is, csak fejezze be. Erre ahogy kb középre és a hőfokmutató jön a „service oil” üzenet. Gondoltam faxa, akkor bukta regen, mert hogy elméletileg ugye ennek is a függvénye. Mielőtt azonban leállítottam volna, kiszálltam és hallgatóztam. Búg a venti?!?! Erre vissza a kocsiba és mentem vele kb 6 km-t 4-esben 100 körül és mikor megálltam már nem ment a venti. A service oil és a ventik kb leállása között nem telt el a 10 perc sem szerintem, így most nem igazán tudom hogy sikeres regenerálás történt-e vagy sem.
Szerintetek?
Igyekszem odafigyelni a kocsira, de az hogy 6-700 km-enként kérje az olajcserét az kicsit erős szerintem.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8410 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:33:31 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.03.17 csütörtök, 13:28:28
Azt honnan lehet tudni/sejteni hogy sikeresen megtörtént e a regenárálás?
Figyelek rá hogy ne szakítsam meg, de csak sikerült. Hétvégén nagyobbakat autóztam és azt hittem hogy az alatt az idő alatt meg is fogja csinálni. A km indokolta volna. Erre tegnap jövök be dolgozni és mikor leállítom a kocsit, búg a venti mint a barom.
Tegnap óvatosan haza mentem vele, hogy ne melegedjen a motor, ne induljon újra (mielőtt leállítottam hallgatóztam és nem ment a venti). Ma reggel direkt kerülővel jöttem és indulás előtt is járattam, hogy legyen ideje bemelegedni és úgy terveztem hogy ha kell körözök is, csak fejezze be. Erre ahogy kb középre és a hőfokmutató jön a „service oil” üzenet. Gondoltam faxa, akkor bukta regen, mert hogy elméletileg ugye ennek is a függvénye. Mielőtt azonban leállítottam volna, kiszálltam és hallgatóztam. Búg a venti?!?! Erre vissza a kocsiba és mentem vele kb 6 km-t 4-esben 100 körül és mikor megálltam már nem ment a venti. A service oil és a ventik kb leállása között nem telt el a 10 perc sem szerintem, így most nem igazán tudom hogy sikeres regenerálás történt-e vagy sem.
Szerintetek?
Igyekszem odafigyelni a kocsira, de az hogy 6-700 km-enként kérje az olajcserét az kicsit erős szerintem.
Hát ez borzasztó...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8411 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:36:40 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.03.17 csütörtök, 13:28:28
Azt honnan lehet tudni/sejteni hogy sikeresen megtörtént e a regenárálás?
Figyelek rá hogy ne szakítsam meg, de csak sikerült. Hétvégén nagyobbakat autóztam és azt hittem hogy az alatt az idő alatt meg is fogja csinálni. A km indokolta volna. Erre tegnap jövök be dolgozni és mikor leállítom a kocsit, búg a venti mint a barom.
Tegnap óvatosan haza mentem vele, hogy ne melegedjen a motor, ne induljon újra (mielőtt leállítottam hallgatóztam és nem ment a venti). Ma reggel direkt kerülővel jöttem és indulás előtt is járattam, hogy legyen ideje bemelegedni és úgy terveztem hogy ha kell körözök is, csak fejezze be. Erre ahogy kb középre és a hőfokmutató jön a „service oil” üzenet. Gondoltam faxa, akkor bukta regen, mert hogy elméletileg ugye ennek is a függvénye. Mielőtt azonban leállítottam volna, kiszálltam és hallgatóztam. Búg a venti?!?! Erre vissza a kocsiba és mentem vele kb 6 km-t 4-esben 100 körül és mikor megálltam már nem ment a venti. A service oil és a ventik kb leállása között nem telt el a 10 perc sem szerintem, így most nem igazán tudom hogy sikeres regenerálás történt-e vagy sem.
Szerintetek?
Igyekszem odafigyelni a kocsira, de az hogy 6-700 km-enként kérje az olajcserét az kicsit erős szerintem.
szerintem valamit rosszul csinálsz. Alapvetően a venti akkor megy, ha a víz egy adott hőmérsékletet meghalad és a leállítás után is megy egy rövid ideig.
Ha nem engeded a motort felmelegedni, akkor a katalizátorod sem melegszik fel és a motor hatásfokát nagyban rontod.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8412 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:41:53 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.17 csütörtök, 13:24:00
Grill? Kerti grilleket forgalmaztok és arra gerjedtek?
Hűtőrácsnagyker vagyunk és igen erre gerjedünk!
http://www.european-parts.net/product_info.php?language=en&info=p1194_mondeo-mk4-fl11-titanium-s-kuehlergrill-unten.html&=
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8413 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:45:00 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.17 csütörtök, 13:36:40
szerintem valamit rosszul csinálsz. Alapvetően a venti akkor megy, ha a víz egy adott hőmérsékletet meghalad és a leállítás után is megy egy rövid ideig.
Ha nem engeded a motort felmelegedni, akkor a katalizátorod sem melegszik fel és a motor hatásfokát nagyban rontod.
Reggel, -4 fokban 100-as országúti temponál 5.-ben nem hiszem hogy indokolt lenne az "utánhűtés". Klíma is le volt kapcsolva.
A IV-es nem tudja azt a trükköt mint a 3-as, hogy fokra pontosan ki lehet íratni a hűtőközeg hőmérsékletét is többek között?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8414 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:49:31 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.17 csütörtök, 13:36:40
szerintem valamit rosszul csinálsz. Alapvetően a venti akkor megy, ha a víz egy adott hőmérsékletet meghalad és a leállítás után is megy egy rövid ideig.
Ha nem engeded a motort felmelegedni, akkor a katalizátorod sem melegszik fel és a motor hatásfokát nagyban rontod.
Regelj le.
Tekintve, hogy volt olyan, hogy kigyulladt az autó egy regen után, ami akár egy dugóban araszolás közben is megindulhat, ezért a f-jord, függetlenül a hőfoktól, bekapcsolja a hűtőventit regen közben.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8415 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:58:52 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.17 csütörtök, 13:49:31
Regelj le.
Szakdj le erről, mert leregelek :d
Mégsem
Válasz
Tekintve, hogy volt olyan, hogy kigyulladt az autó egy regen után, ami akár egy dugóban araszolás közben is megindulhat, ezért a f-jord, függetlenül a hőfoktól, bekapcsolja a hűtőventit regen közben.
wow, ez a regen nem egyszerű
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8416 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 14:00:02 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.17 csütörtök, 13:49:31
Regelj le.
Tekintve, hogy volt olyan, hogy kigyulladt az autó egy regen után, ami akár egy dugóban araszolás közben is megindulhat, ezért a f-jord, függetlenül a hőfoktól, bekapcsolja a hűtőventit regen közben.
Hülye ötlet biztos, de nem lehet kiprovokálni hogy elinduljon a regen?
Nézi a szűrő két oldalán lévő nyomások eltérését. Ha eldugulóban van, akkor ugye a kipuff felőli oldalon lesz kisebb a nyomás. Na most van az a nagynyomású mosókra csatlakoztatható „csőgörény”, ami talán tud nyomásesést produkálni ha be van küldve a kipuffba. Nyilván nem X, barral, hanem csak épphogy megnyomatni. Aztán ha elindul akkor uzsgyi ki az országútra…
Tudom, biztos 1000+1 buktatója van, de ötlet. Még ha
Épp csak egy kicsit idegesít ám a dolog
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8417 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 14:07:57 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.03.17 csütörtök, 14:00:02
Hülye ötlet biztos, de nem lehet kiprovokálni hogy elinduljon a regen?
Nézi a szűrő két oldalán lévő nyomások eltérését. Ha eldugulóban van, akkor ugye a kipuff felőli oldalon lesz kisebb a nyomás. Na most van az a nagynyomású mosókra csatlakoztatható „csőgörény”, ami talán tud nyomásesést produkálni ha be van küldve a kipuffba. Nyilván nem X, barral, hanem csak épphogy megnyomatni. Aztán ha elindul akkor uzsgyi ki az országútra…
Tudom, biztos 1000+1 buktatója van, de ötlet. Még ha
Épp csak egy kicsit idegesít ám a dolog
diaggal elindítható a regen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8418 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 14:09:26 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.17 csütörtök, 13:58:52
Szakdj le erről, mert leregelek :d
Mégsem
wow, ez a regen nem egyszerű
Csaba!
Le ne regelj!
Wow, ugye!?!?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8419 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 14:11:42 »
Én mióta megvettem kb 2000km-t mentem a kocsival.Valaki írta ,hogy ha regenerál akkor feljebb megy a vízhőfok.Mindíg figyelem,hogy van e valami jele de semmi. Ventillátort sem halottam menni még.Kocsi hangján sem vettem észre változást.Szóval passz,hogy ez mikor regenerál a franc tudja.De van bent dpf etis szerint.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8420 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 14:13:01 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.17 csütörtök, 14:07:57
diaggal elindítható a regen.
Igen, de az a statikus regen.
Már a videókon sem néz ki igazán jól, hogy szerencsétlen motor álló helyben hosszú percekig forog 4000-es fordulat körül
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8421 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 14:48:44 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.03.17 csütörtök, 14:11:42
Én mióta megvettem kb 2000km-t mentem a kocsival.Valaki írta ,hogy ha regenerál akkor feljebb megy a vízhőfok.Mindíg figyelem,hogy van e valami jele de semmi. Ventillátort sem halottam menni még.Kocsi hangján sem vettem észre változást.Szóval passz,hogy ez mikor regenerál a franc tudja.De van bent dpf etis szerint.
Az alapjáraton a pillanatni fogyasztásod megy fel 0.5-0.6-ról 1.2-1.5 közé, illetve menet közben lehet még észrevenni, hogy jó 1,5-el többet eszik az adott körülményeknek megfelelőhöz képest. A motorhűtő ventit, meg szerintem már régen rossz, ha az utastérből hallod, annyira jól le van szigetelve, hogy a diesel kerregésén kívül, nem jut át nagyon más
Vízhőfokon még nem vettem észre változást, ha az beállt üzemmelegre, akkor a mutató úgy marad ott, mint a cövek
Idézetet írta: zsapeti - 2016.03.17 csütörtök, 14:13:01
Igen, de az a statikus regen.
Már a videókon sem néz ki igazán jól, hogy szerencsétlen motor álló helyben hosszú percekig forog 4000-es fordulat körül
nekem asszonták, h 2500-on forog!
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8422 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 15:05:10 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.03.17 csütörtök, 14:48:44
Az alapjáraton a pillanatni fogyasztásod megy fel 0.5-0.6-ról 1.2-1.5 közé, illetve menet közben lehet még észrevenni, hogy jó 1,5-el többet eszik az adott körülményeknek megfelelőhöz képest. A motorhűtő ventit, meg szerintem már régen rossz, ha az utastérből hallod, annyira jól le van szigetelve, hogy a diesel kerregésén kívül, nem jut át nagyon más
Vízhőfokon még nem vettem észre változást, ha az beállt üzemmelegre, akkor a mutató úgy marad ott, mint a cövek
nekem asszonták, h 2500-on forog!
Excuse me!
Na hasonlítsd az almát össze a körtével! Neked FL motorod van 2. generációs dpf-el...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8423 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 15:16:56 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.03.17 csütörtök, 14:09:26
Csaba!
Le ne regelj!
oksa
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8424 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 15:30:54 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.03.17 csütörtök, 15:05:10
Excuse me!
Na hasonlítsd az almát össze a körtével! Neked FL motorod van 2. generációs dpf-el...
sorry, ha hülyeséget írtam, melyik része nem igaz az alábbi jelenségek közül az FL előttire?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8425 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 15:39:26 »
Nincs pillanatnyi fogyasztásmérőm.(trend)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8426 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 15:41:18 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.03.17 csütörtök, 15:39:26
Nincs pillanatnyi fogyasztásmérőm.(trend)
Nekem sem. (Titanium).
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8427 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 15:52:47 »
A turbónyomás szabályzó szeleppel kapcsolatban az lenne a kérdésem,hogy ha leállítom az autót utánna morog egy kis ideig.Ez normális?Vagy ha fingik az nem normális?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8428 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 15:55:04 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.03.17 csütörtök, 15:52:47
A turbónyomás szabályzó szeleppel kapcsolatban az lenne a kérdésem,hogy ha leállítom az autót utánna morog egy kis ideig.Ez normális?Vagy ha fingik az nem normális?
A morgás a fhingás...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8429 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 15:59:23 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.17 csütörtök, 15:55:04
A morgás a fhingás...
Lehet pucolni vagy csere?Illetve mit okozhat ez a morgás vagyis ha rosz a szelep.Van valami negatív hatása az autóra nézve?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8430 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 16:10:05 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.03.17 csütörtök, 15:59:23
Lehet pucolni vagy csere?Illetve mit okozhat ez a morgás vagyis ha rosz a szelep.Van valami negatív hatása az autóra nézve?
van, ami morog az a turbó állító vákuumszelep. Ha nem működik jól, akkor nem állítja jól a turbót és nem lesz megfelelő időben, megfelelő nyomás. Szóval az autó erőtlenné válhat. A kezdő jelenség a morgás után, hogy nem szépen egyenletesen kezd el húzni az autó, hanem gyatrán gyorsul, aztán egyszer csak mint akit hátba csesztek. De nem úgy mint az 1.8-on, hogy szépen megjön a nyomás és van egy átmenet, hanem mint egy kapcsoló átkapcsolna a húzás üzemmódba. Én annó kb 12eHuf-ért rendeltem meg az alkatrészt (pierburg szelep)
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8431 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 16:19:07 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.17 csütörtök, 16:10:05
van, ami morog az a turbó állító vákuumszelep. Ha nem működik jól, akkor nem állítja jól a turbót és nem lesz megfelelő időben, megfelelő nyomás. Szóval az autó erőtlenné válhat. A kezdő jelenség a morgás után, hogy nem szépen egyenletesen kezd el húzni az autó, hanem gyatrán gyorsul, aztán egyszer csak mint akit hátba csesztek. De nem úgy mint az 1.8-on, hogy szépen megjön a nyomás és van egy átmenet, hanem mint egy kapcsoló átkapcsolna a húzás üzemmódba. Én annó kb 12eHuf-ért rendeltem meg az alkatrészt (pierburg szelep)
Köszönöm a hasznos infót!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8432 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 16:21:59 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.03.17 csütörtök, 16:19:07
Köszönöm a hasznos infót!
Ez került bele:
7.01771.01/SZ Nyomasatalakito, turbotolto Pierburg 1 db 0 db. 1 db. 11 500 Ft.
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8433 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 17:09:14 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.03.17 csütörtök, 14:13:01
Igen, de az a statikus regen.
Már a videókon sem néz ki igazán jól, hogy szerencsétlen motor álló helyben hosszú percekig forog 4000-es fordulat körül
Az alapjárati pillanatnyi fogyasztást figyeld. Regenerálás alatt a duplájára nő. Normálisan melege motornál 0,5-0,7 l/h regen közben pedig 1,2-1,6 körül mozog. Ha visszaugrik a normális értékre, akkor végzett. Amúgy menet közben is duplájára nő a pillanatnyi fogyasztás, csak ott ugye nehezebb viszonyítani. De autópályán az is látszik, amikor 6,5-7l/100km-ről felugrik 13-ra.
A Service oil most már rendszeresen fel fog villanni, amíg ki nem törlöd.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8434 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 17:18:41 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.03.17 csütörtök, 14:13:01
Igen, de az a statikus regen.
Már a videókon sem néz ki igazán jól, hogy szerencsétlen motor álló helyben hosszú percekig forog 4000-es fordulat körül
nem forog 4e-n.tök normál folyamat.
olyan,mintha a fogorvosnak azt mondanád,ne tömje be a fogadat,mert rossz az íze a tömésnek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8435 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 17:32:28 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.17 csütörtök, 15:41:18
Nekem sem. (Titanium).
Nekem már van Powerfordnak köszönhetően!
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8436 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 18:40:42 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.17 csütörtök, 17:18:41
nem forog 4e-n.tök normál folyamat.
olyan,mintha a fogorvosnak azt mondanád,ne tömje be a fogadat,mert rossz az íze a tömésnek....
Engem ez eléggé elrémisztett. Ha itt azt csinálják egyáltalán. DE szerintem igen.
https://www.youtube.com/watch?v=c-CSC-u6Sbs
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8437 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 18:42:46 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.03.17 csütörtök, 17:09:14
Az alapjárati pillanatnyi fogyasztást figyeld. Regenerálás alatt a duplájára nő. Normálisan melege motornál 0,5-0,7 l/h regen közben pedig 1,2-1,6 körül mozog. Ha visszaugrik a normális értékre, akkor végzett. Amúgy menet közben is duplájára nő a pillanatnyi fogyasztás, csak ott ugye nehezebb viszonyítani. De autópályán az is látszik, amikor 6,5-7l/100km-ről felugrik 13-ra.
A Service oil most már rendszeresen fel fog villanni, amíg ki nem törlöd.
Sajnos nincs pill. fogyasztásmérőm. Tudom, ha nullázok akkor kvázi azt fogja mutatni. Ezt is nézni fogom, köszönöm.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Andras010
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8438 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 16:42:24 »
Idézetet írta: Savanya - 2015.08.16 vasárnap, 08:26:46
Az, hogy elindulás után megtorpan szerintem természetes. Észrevetted már, hogy amikor engeded fel a kuplungot megemeli a fordulatot /gondolom védi a kettőstömegűt/, azután persze amikor elindultál visszaveszi és ha nem adsz gázt bebólinthat. Ezt akkor érezheted ha gázpedál használata nélkül indulsz.
Az a gond, hogy ezt gázzal együtt is csinálja, ha nem alapjaraton indulok vele. Elég nagy gáz kell hozzá, h ne jelentkezzen. Valami ötlet? Előre is köszönöm.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8439 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 19:58:32 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.03.17 csütörtök, 18:40:42
Engem ez eléggé elrémisztett. Ha itt azt csinálják egyáltalán. DE szerintem igen.
https://www.youtube.com/watch?v=c-CSC-u6Sbs
A vidi szerint igen. Gyilkosnak tűnik!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8440 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 20:00:23 »
Idézetet írta: Andras010 - 2016.03.20 vasárnap, 16:42:24
Az a gond, hogy ezt gázzal együtt is csinálja, ha nem alapjaraton indulok vele. Elég nagy gáz kell hozzá, h ne jelentkezzen. Valami ötlet? Előre is köszönöm.
Találgatások helyett, első körben mindenképpen szükséges lenne egy diag!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8441 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 20:03:26 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.17 csütörtök, 16:21:59
Ez került bele:
7.01771.01/SZ Nyomasatalakito, turbotolto Pierburg 1 db 0 db. 1 db. 11 500 Ft.
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
A "Turbo nyomásszabályzó szelep meghaladta a tanulási értékhatárt" - DTC és az egyre több leállítás utáni fhingás miatt, gondolom nálam is megérett ennek a cseréje
Éreztél különbséget menet közben az új szeleppel?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8442 Dátum:
2016.03.20 vasárnap, 20:09:36 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.03.20 vasárnap, 20:03:26
A "Turbo nyomásszabályzó szelep meghaladta a tanulási értékhatárt" - DTC és az egyre több leállítás utáni fhingás miatt, gondolom nálam is megérett ennek a cseréje
Éreztél különbséget menet közben az új szeleppel?
persze. Sokkal egyenletesebben gyorsított, nem volt benne az a darabig mint szívódizi traktor gyorsul, majd hátbavertek érzés, hanem szépen fokozatosan adagolta neki a turbót.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8443 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 13:17:24 »
Sziasztok,
Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy 2008-as MK4 Titanium-X automataváltós mondeonak, 2.0 TDCI.
Nagyon elégedett vagyok az autóval, viszont a fogyasztást kicsit sokallom, annak elenére is, hogy jelenleg rövid távon használom az autót. Jelenleg 8,5l a kijelző szerint és kb. 750 km-t megyek egy tank üzemanyaggal.
Az lenne a kérdésem, hogy elfogadható-e az, hogy alapjáraton (váltó P-ben, vagy N-ben) az alapjárati fogyasztás ingadozik 0,7 - 0,9 l/h között (néha felugrik 1 l/h-ra is)?
Amit eddig vizsgáltam / javítottam:
- levegő hűtő cső csere, mert repedt volt
- EGR-t ledugóztam fórumon olvasottak alapján (eddig nincs hibakód és az autó jobban megy
)
- vákuumcsöveket átvizsgáltam (amihez hozzáfértem a motorháztető oldalról, szerelőakna hiányában)
Feladatok, amiket el szeretnék végezni:
- szívósor takarítás
- turbo geometria mozgató mechanizmus szorul-e, vákuumcsöve repedt-e?
- turbo cső repedés vizsgálat (ha sikerül aláfeérkőzni az autónak)
Valaki. akinek hasonló autója van, írja már meg légy szíves, hogy neki mennyi az alapjárati, ill. átlag fogyasztása.
Válaszokat előre is köszönöm.
U.i.: Bocs, ha rossz topikba írtam.
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8444 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 13:36:08 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.03.21 hétfő, 13:17:24
Sziasztok,
Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy 2008-as MK4 Titanium-X automataváltós mondeonak, 2.0 TDCI.
Nagyon elégedett vagyok az autóval, viszont a fogyasztást kicsit sokallom, annak elenére is, hogy jelenleg rövid távon használom az autót. Jelenleg 8,5l a kijelző szerint és kb. 750 km-t megyek egy tank üzemanyaggal.
Az lenne a kérdésem, hogy elfogadható-e az, hogy alapjáraton (váltó P-ben, vagy N-ben) az alapjárati fogyasztás ingadozik 0,7 - 0,9 l/h között (néha felugrik 1 l/h-ra is)?
Amit eddig vizsgáltam / javítottam:
- levegő hűtő cső csere, mert repedt volt
- EGR-t ledugóztam fórumon olvasottak alapján (eddig nincs hibakód és az autó jobban megy
)
- vákuumcsöveket átvizsgáltam (amihez hozzáfértem a motorháztető oldalról, szerelőakna hiányában)
Feladatok, amiket el szeretnék végezni:
- szívósor takarítás
- turbo geometria mozgató mechanizmus szorul-e, vákuumcsöve repedt-e?
- turbo cső repedés vizsgálat (ha sikerül aláfeérkőzni az autónak)
Valaki. akinek hasonló autója van, írja már meg légy szíves, hogy neki mennyi az alapjárati, ill. átlag fogyasztása.
Válaszokat előre is köszönöm.
U.i.: Bocs, ha rossz topikba írtam.
Üdv BL.
Szerintem rövid távokon ilyen hidegben egy automatától reális ez a fogyasztás!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8445 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 14:28:01 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.21 hétfő, 13:36:08
Szerintem rövid távokon ilyen hidegben egy automatától reális ez a fogyasztás!
Ok, köszönöm.
Az ingadozó alapjárati fogyasztás is rátudható az automataváltóra? Kollégám autójában (Ford Galaxy) ugyan ez a motor van, csak az kézi váltós és neki 0,5 l/h üzemmelegen az alapjárati fogyasztás és nem ingadozik.
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8446 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 14:33:29 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.03.21 hétfő, 14:28:01
Ok, köszönöm.
Az ingadozó alapjárati fogyasztás is rátudható az automataváltóra? Kollégám autójában (Ford Galaxy) ugyan ez a motor van, csak az kézi váltós és neki 0,5 l/h üzemmelegen az alapjárati fogyasztás és nem ingadozik.
Üdv BL.
Nem, annak nincs köze az automatához. A rövid távoknál mindegy, hogy automata vagy manuális, többet fog fogyasztani, az automata max 0.5 lityivel többet, mert magasabb fordulatszámon fog elváltani, mint az óvatoskodó manuális sofőr. Bemelegedve ez a különbség nagyon eltűnik.
Nekem nyáron nagy melegben a városban tökölve 8.9-et is evett, de átlagban a 7.5 jött ki a 2.0-ra automatával.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8447 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 15:05:46 »
Sziasztok,
Pár napja kigyulladt a check engine sárga led a muszerfalon, azonban semmi message nem jött hozzá a menuben. Vettem egy ELM27 ODBII adaptert és megprobaltam kiolvasni a hibakódokat, de azt irta hogy se stored se active hiba nincs (0). tobszori probalkozas utan ugyanez volt a helyzet, de a led továbra is égett. Gondoltam hagyom és elviszem cromaxba, de pár óra mulva gyújtáskor már nem jött elő és azóta sem ég. Ez 4 napja volt. Semmi hibatünet nem volt se előtte sem most.
Volt már ilyen valakinek?
Előre is köszi
Üdv
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8448 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 15:06:56 »
Idézetet írta: Breaker - 2016.03.21 hétfő, 15:05:46
Volt már ilyen valakinek?
Volt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8449 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 16:38:59 »
Idézetet írta: Breaker - 2016.03.21 hétfő, 15:05:46
Sziasztok,
Pár napja kigyulladt a check engine sárga led a muszerfalon, azonban semmi message nem jött hozzá a menuben. Vettem egy ELM27 ODBII adaptert és megprobaltam kiolvasni a hibakódokat, de azt irta hogy se stored se active hiba nincs (0). tobszori probalkozas utan ugyanez volt a helyzet, de a led továbra is égett. Gondoltam hagyom és elviszem cromaxba, de pár óra mulva gyújtáskor már nem jött elő és azóta sem ég. Ez 4 napja volt. Semmi hibatünet nem volt se előtte sem most.
Volt már ilyen valakinek?
Előre is köszi
Üdv
Breaker
Tárolt hibakód biztosan lesz. -- persze ha nem törölted már a hibakódokat!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Oldalak:
1
...
162
163
164
165
166
167
168
[
169
]
170
171
172
173
174
175
176
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ