Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:57:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263551 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8400 Dátum: 2016.03.16 szerda, 17:55:01 »

Nekem le van dugózva! Egyszerű volt, nincs hibakód, és persze, h érdemes, mert nem jut vissza a korom, ezáltal nem tud lerakódni sehova a szívó oldalon! nyes

Miccsináltok a korommal?

A durvább darabokat nem tudnátok külön összegyűjteni? Adnék érte egy szett motorolajos flakont!  vigyor3

Mi van veled? Régen voltál minin...
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.16 szerda, 17:57:14 írta Trollnyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #8401 Dátum: 2016.03.16 szerda, 20:13:48 »

hali

A 160 lovas tdci-k kb mit fogyasztanak átlagosan?
7 liter vegyesen?
köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8402 Dátum: 2016.03.16 szerda, 20:30:27 »

Miccsináltok a korommal?


A te koroddal már nincs mit csinálni  nyes nyes  eplus2 eplus2
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8403 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 12:02:37 »

hali

A 160 lovas tdci-k kb mit fogyasztanak átlagosan?
7 liter vegyesen?
köszi

A 163 - asok 6,5-el elvannak, a 160-asok nemtom!

Üdv.

 wave wave

(Kicsit irreleváns a kérdés, a fogy. nagyban függ a használattól... Én simán eljárok 5,5literrel is városban, ...éjszaka.)
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8404 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 12:24:00 »

A 163 - asok 6,5-el elvannak, a 160-asok nemtom!

Üdv.

 wave wave

(Kicsit irreleváns a kérdés, a fogy. nagyban függ a használattól... Én simán eljárok 5,5literrel is városban, ...éjszaka.)
öregszel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #8405 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 12:45:37 »

Miccsináltok a korommal?

A durvább darabokat nem tudnátok külön összegyűjteni? Adnék érte egy szett motorolajos flakont!  vigyor3

Mi van veled? Régen voltál minin...

...akkor Én el is kezdem neked gyűjteni! Grin
Külföldön vagyok, amint otthon leszek, megyek minire is, és viszem neked az összegyűjtött korom rögöket  zavart2
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #8406 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:05:56 »

hali

A 160 lovas tdci-k kb mit fogyasztanak átlagosan?
7 liter vegyesen?
köszi
Általában gázolajat. nyes
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8407 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:21:12 »

öregszel.

Ne is mondd! Oan savat kaptam ma a lengyel partnereimtől, hogy még most is bőgök!  rinya rinya

[11:01:50] Arkadiusz Borowiak: All the grils in the room / office checked already...different opinions Tongue (devil)
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8408 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:24:00 »

Ne is mondd! Oan savat kaptam ma a lengyel partnereimtől, hogy még most is bőgök!  rinya rinya

[11:01:50] Arkadiusz Borowiak: All the grils in the room / office checked already...different opinions Tongue (devil)

Grill? Kerti grilleket forgalmaztok és arra gerjedtek?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8409 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:28:28 »

Azt honnan lehet tudni/sejteni hogy sikeresen megtörtént e a regenárálás?
Figyelek rá hogy ne szakítsam meg, de csak sikerült. Hétvégén nagyobbakat autóztam és azt hittem hogy az alatt az idő alatt meg is fogja csinálni. A km indokolta volna. Erre tegnap jövök be dolgozni és mikor leállítom a kocsit, búg a venti mint a barom.
Tegnap óvatosan haza mentem vele, hogy ne melegedjen a motor, ne induljon újra (mielőtt leállítottam hallgatóztam és nem ment a venti). Ma reggel direkt kerülővel jöttem és indulás előtt is járattam, hogy legyen ideje bemelegedni és úgy terveztem hogy ha kell körözök is, csak fejezze be. Erre ahogy kb középre és a hőfokmutató jön a „service oil” üzenet. Gondoltam faxa, akkor bukta regen, mert hogy elméletileg ugye ennek is a függvénye. Mielőtt azonban leállítottam volna, kiszálltam és hallgatóztam. Búg a venti?!?! Erre vissza a kocsiba és mentem vele kb 6 km-t 4-esben 100 körül és mikor megálltam már nem ment a venti. A service oil és a ventik kb leállása között nem telt el a 10 perc sem szerintem, így most nem igazán tudom hogy sikeres regenerálás történt-e vagy sem.

Szerintetek?
Igyekszem odafigyelni a kocsira, de az hogy 6-700 km-enként kérje az olajcserét az kicsit erős szerintem.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8410 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:33:31 »

Azt honnan lehet tudni/sejteni hogy sikeresen megtörtént e a regenárálás?
Figyelek rá hogy ne szakítsam meg, de csak sikerült. Hétvégén nagyobbakat autóztam és azt hittem hogy az alatt az idő alatt meg is fogja csinálni. A km indokolta volna. Erre tegnap jövök be dolgozni és mikor leállítom a kocsit, búg a venti mint a barom.
Tegnap óvatosan haza mentem vele, hogy ne melegedjen a motor, ne induljon újra (mielőtt leállítottam hallgatóztam és nem ment a venti). Ma reggel direkt kerülővel jöttem és indulás előtt is járattam, hogy legyen ideje bemelegedni és úgy terveztem hogy ha kell körözök is, csak fejezze be. Erre ahogy kb középre és a hőfokmutató jön a „service oil” üzenet. Gondoltam faxa, akkor bukta regen, mert hogy elméletileg ugye ennek is a függvénye. Mielőtt azonban leállítottam volna, kiszálltam és hallgatóztam. Búg a venti?!?! Erre vissza a kocsiba és mentem vele kb 6 km-t 4-esben 100 körül és mikor megálltam már nem ment a venti. A service oil és a ventik kb leállása között nem telt el a 10 perc sem szerintem, így most nem igazán tudom hogy sikeres regenerálás történt-e vagy sem.

Szerintetek?
Igyekszem odafigyelni a kocsira, de az hogy 6-700 km-enként kérje az olajcserét az kicsit erős szerintem.


Hát ez borzasztó...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8411 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:36:40 »

Azt honnan lehet tudni/sejteni hogy sikeresen megtörtént e a regenárálás?
Figyelek rá hogy ne szakítsam meg, de csak sikerült. Hétvégén nagyobbakat autóztam és azt hittem hogy az alatt az idő alatt meg is fogja csinálni. A km indokolta volna. Erre tegnap jövök be dolgozni és mikor leállítom a kocsit, búg a venti mint a barom.
Tegnap óvatosan haza mentem vele, hogy ne melegedjen a motor, ne induljon újra (mielőtt leállítottam hallgatóztam és nem ment a venti). Ma reggel direkt kerülővel jöttem és indulás előtt is járattam, hogy legyen ideje bemelegedni és úgy terveztem hogy ha kell körözök is, csak fejezze be. Erre ahogy kb középre és a hőfokmutató jön a „service oil” üzenet. Gondoltam faxa, akkor bukta regen, mert hogy elméletileg ugye ennek is a függvénye. Mielőtt azonban leállítottam volna, kiszálltam és hallgatóztam. Búg a venti?!?! Erre vissza a kocsiba és mentem vele kb 6 km-t 4-esben 100 körül és mikor megálltam már nem ment a venti. A service oil és a ventik kb leállása között nem telt el a 10 perc sem szerintem, így most nem igazán tudom hogy sikeres regenerálás történt-e vagy sem.

Szerintetek?
Igyekszem odafigyelni a kocsira, de az hogy 6-700 km-enként kérje az olajcserét az kicsit erős szerintem.


szerintem valamit rosszul csinálsz. Alapvetően a venti akkor megy, ha a víz egy adott hőmérsékletet meghalad és a leállítás után is megy egy rövid ideig.
Ha nem engeded a motort felmelegedni, akkor a katalizátorod sem melegszik fel és a motor hatásfokát nagyban rontod.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8412 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:41:53 »

Grill? Kerti grilleket forgalmaztok és arra gerjedtek?  hehe

Hűtőrácsnagyker vagyunk és igen erre gerjedünk!  eljen eljen

http://www.european-parts.net/product_info.php?language=en&info=p1194_mondeo-mk4-fl11-titanium-s-kuehlergrill-unten.html&=
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8413 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:45:00 »

szerintem valamit rosszul csinálsz. Alapvetően a venti akkor megy, ha a víz egy adott hőmérsékletet meghalad és a leállítás után is megy egy rövid ideig.
Ha nem engeded a motort felmelegedni, akkor a katalizátorod sem melegszik fel és a motor hatásfokát nagyban rontod.

Reggel, -4 fokban 100-as országúti temponál 5.-ben nem hiszem hogy indokolt lenne az "utánhűtés". Klíma is le volt kapcsolva.
A IV-es nem tudja azt a trükköt mint a 3-as, hogy fokra pontosan ki lehet íratni a hűtőközeg hőmérsékletét is többek között?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8414 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:49:31 »

szerintem valamit rosszul csinálsz. Alapvetően a venti akkor megy, ha a víz egy adott hőmérsékletet meghalad és a leállítás után is megy egy rövid ideig.
Ha nem engeded a motort felmelegedni, akkor a katalizátorod sem melegszik fel és a motor hatásfokát nagyban rontod.


Regelj le.  eplus2

Tekintve, hogy volt olyan, hogy kigyulladt az autó egy regen után, ami akár egy dugóban araszolás közben is megindulhat, ezért a f-jord, függetlenül a hőfoktól, bekapcsolja a hűtőventit regen közben.   
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8415 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:58:52 »

Regelj le.  eplus2
Szakdj le erről, mert leregelek :d  nyes  nyes  nyes

Mégsem  nyes  nyes

Válasz
Tekintve, hogy volt olyan, hogy kigyulladt az autó egy regen után, ami akár egy dugóban araszolás közben is megindulhat, ezért a f-jord, függetlenül a hőfoktól, bekapcsolja a hűtőventit regen közben.   

wow, ez a regen nem egyszerű
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8416 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 14:00:02 »

Regelj le.  eplus2

Tekintve, hogy volt olyan, hogy kigyulladt az autó egy regen után, ami akár egy dugóban araszolás közben is megindulhat, ezért a f-jord, függetlenül a hőfoktól, bekapcsolja a hűtőventit regen közben.   

Hülye ötlet biztos, de nem lehet kiprovokálni hogy elinduljon a regen?
Nézi a szűrő két oldalán lévő nyomások eltérését. Ha eldugulóban van, akkor ugye a kipuff felőli oldalon lesz kisebb a nyomás. Na most van az a nagynyomású mosókra csatlakoztatható „csőgörény”, ami talán tud nyomásesést produkálni ha be van küldve a kipuffba. Nyilván nem X, barral, hanem csak épphogy megnyomatni. Aztán ha elindul akkor uzsgyi ki az országútra…
Tudom, biztos 1000+1 buktatója van, de ötlet. Még ha  zavart2 zavart2 zavart2

Épp csak egy kicsit idegesít ám a dolog exploserderage
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8417 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 14:07:57 »

Hülye ötlet biztos, de nem lehet kiprovokálni hogy elinduljon a regen?
Nézi a szűrő két oldalán lévő nyomások eltérését. Ha eldugulóban van, akkor ugye a kipuff felőli oldalon lesz kisebb a nyomás. Na most van az a nagynyomású mosókra csatlakoztatható „csőgörény”, ami talán tud nyomásesést produkálni ha be van küldve a kipuffba. Nyilván nem X, barral, hanem csak épphogy megnyomatni. Aztán ha elindul akkor uzsgyi ki az országútra…
Tudom, biztos 1000+1 buktatója van, de ötlet. Még ha  zavart2 zavart2 zavart2

Épp csak egy kicsit idegesít ám a dolog exploserderage
diaggal elindítható a regen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8418 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 14:09:26 »

Szakdj le erről, mert leregelek :d  nyes  nyes  nyes

Mégsem  nyes  nyes

wow, ez a regen nem egyszerű

Csaba!

Le ne regelj!  eplus2 eplus2

Wow, ugye!?!?  wow1 wow1
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #8419 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 14:11:42 »

Én mióta megvettem kb 2000km-t mentem a kocsival.Valaki írta ,hogy ha regenerál akkor feljebb megy a vízhőfok.Mindíg figyelem,hogy van e valami jele de semmi. Ventillátort sem halottam menni még.Kocsi hangján sem vettem észre változást.Szóval passz,hogy ez mikor regenerál a franc tudja.De van bent dpf etis szerint.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8420 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 14:13:01 »

diaggal elindítható a regen.
Igen, de az a statikus regen.
Már a videókon sem néz ki igazán jól, hogy szerencsétlen motor álló helyben hosszú percekig forog 4000-es fordulat körül szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #8421 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 14:48:44 »

Én mióta megvettem kb 2000km-t mentem a kocsival.Valaki írta ,hogy ha regenerál akkor feljebb megy a vízhőfok.Mindíg figyelem,hogy van e valami jele de semmi. Ventillátort sem halottam menni még.Kocsi hangján sem vettem észre változást.Szóval passz,hogy ez mikor regenerál a franc tudja.De van bent dpf etis szerint.

Az alapjáraton a pillanatni fogyasztásod megy fel 0.5-0.6-ról 1.2-1.5 közé, illetve menet közben lehet még észrevenni, hogy jó 1,5-el többet eszik az adott körülményeknek megfelelőhöz képest. A motorhűtő ventit, meg szerintem már régen rossz, ha az utastérből hallod, annyira jól le van szigetelve, hogy a diesel kerregésén kívül, nem jut át nagyon más
Vízhőfokon még nem vettem észre változást, ha az beállt üzemmelegre, akkor a mutató úgy marad ott, mint a cövek

Igen, de az a statikus regen.
Már a videókon sem néz ki igazán jól, hogy szerencsétlen motor álló helyben hosszú percekig forog 4000-es fordulat körül szomoru1

nekem asszonták, h 2500-on forog!  Huh?
Naplózva

Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8422 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 15:05:10 »

Az alapjáraton a pillanatni fogyasztásod megy fel 0.5-0.6-ról 1.2-1.5 közé, illetve menet közben lehet még észrevenni, hogy jó 1,5-el többet eszik az adott körülményeknek megfelelőhöz képest. A motorhűtő ventit, meg szerintem már régen rossz, ha az utastérből hallod, annyira jól le van szigetelve, hogy a diesel kerregésén kívül, nem jut át nagyon más
Vízhőfokon még nem vettem észre változást, ha az beállt üzemmelegre, akkor a mutató úgy marad ott, mint a cövek

nekem asszonták, h 2500-on forog!  Huh?

Excuse me!

Na hasonlítsd az almát össze a körtével! Neked FL motorod van 2. generációs dpf-el...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8423 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 15:16:56 »

Csaba!

Le ne regelj!  eplus2 eplus2


oksa Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #8424 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 15:30:54 »

Excuse me!

Na hasonlítsd az almát össze a körtével! Neked FL motorod van 2. generációs dpf-el...

sorry, ha hülyeséget írtam, melyik része nem igaz az alábbi jelenségek közül az FL előttire?   Embarrassed
Naplózva

Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #8425 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 15:39:26 »

Nincs pillanatnyi fogyasztásmérőm.(trend)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8426 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 15:41:18 »

Nincs pillanatnyi fogyasztásmérőm.(trend)

Nekem sem. (Titanium).  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #8427 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 15:52:47 »

A turbónyomás szabályzó szeleppel kapcsolatban az lenne a kérdésem,hogy ha leállítom az autót utánna morog egy kis ideig.Ez normális?Vagy ha fingik az nem normális? Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8428 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 15:55:04 »

A turbónyomás szabályzó szeleppel kapcsolatban az lenne a kérdésem,hogy ha leállítom az autót utánna morog egy kis ideig.Ez normális?Vagy ha fingik az nem normális? Wink

A morgás a fhingás...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #8429 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 15:59:23 »

A morgás a fhingás...
Lehet pucolni vagy csere?Illetve mit okozhat ez a morgás vagyis ha rosz a szelep.Van valami negatív hatása az autóra nézve?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8430 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 16:10:05 »

Lehet pucolni vagy csere?Illetve mit okozhat ez a morgás vagyis ha rosz a szelep.Van valami negatív hatása az autóra nézve?

van, ami morog az a turbó állító vákuumszelep. Ha nem működik jól, akkor nem állítja jól a turbót és nem lesz megfelelő időben, megfelelő nyomás. Szóval az autó erőtlenné válhat. A kezdő jelenség a morgás után, hogy nem szépen egyenletesen kezd el húzni az autó, hanem gyatrán gyorsul, aztán egyszer csak mint akit hátba csesztek. De nem úgy mint az 1.8-on, hogy szépen megjön a nyomás és van egy átmenet, hanem mint egy kapcsoló átkapcsolna a húzás üzemmódba. Én annó kb 12eHuf-ért rendeltem meg az alkatrészt (pierburg szelep)
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #8431 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 16:19:07 »

van, ami morog az a turbó állító vákuumszelep. Ha nem működik jól, akkor nem állítja jól a turbót és nem lesz megfelelő időben, megfelelő nyomás. Szóval az autó erőtlenné válhat. A kezdő jelenség a morgás után, hogy nem szépen egyenletesen kezd el húzni az autó, hanem gyatrán gyorsul, aztán egyszer csak mint akit hátba csesztek. De nem úgy mint az 1.8-on, hogy szépen megjön a nyomás és van egy átmenet, hanem mint egy kapcsoló átkapcsolna a húzás üzemmódba. Én annó kb 12eHuf-ért rendeltem meg az alkatrészt (pierburg szelep)
Köszönöm a hasznos infót!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8432 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 16:21:59 »

Köszönöm a hasznos infót!

Ez került bele:
7.01771.01/SZ   Nyomasatalakito, turbotolto Pierburg   1 db   0 db.   1 db.   11 500 Ft.

https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8433 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 17:09:14 »

Igen, de az a statikus regen.
Már a videókon sem néz ki igazán jól, hogy szerencsétlen motor álló helyben hosszú percekig forog 4000-es fordulat körül szomoru1
Az alapjárati pillanatnyi fogyasztást figyeld. Regenerálás alatt a duplájára nő. Normálisan melege motornál 0,5-0,7 l/h regen közben pedig 1,2-1,6 körül mozog. Ha visszaugrik a normális értékre, akkor végzett. Amúgy menet közben is duplájára nő a pillanatnyi fogyasztás, csak ott ugye nehezebb viszonyítani. De autópályán az is látszik, amikor 6,5-7l/100km-ről felugrik 13-ra.
A Service oil most már rendszeresen fel fog villanni, amíg ki nem törlöd.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8434 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 17:18:41 »

Igen, de az a statikus regen.
Már a videókon sem néz ki igazán jól, hogy szerencsétlen motor álló helyben hosszú percekig forog 4000-es fordulat körül szomoru1
nem forog 4e-n.tök normál folyamat.
olyan,mintha a fogorvosnak azt mondanád,ne tömje be a fogadat,mert rossz az íze a tömésnek....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #8435 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 17:32:28 »

Nekem sem. (Titanium).  vigyor3
Nekem már van Powerfordnak köszönhetően!
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8436 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 18:40:42 »

nem forog 4e-n.tök normál folyamat.
olyan,mintha a fogorvosnak azt mondanád,ne tömje be a fogadat,mert rossz az íze a tömésnek....

Engem ez eléggé elrémisztett. Ha itt azt csinálják egyáltalán. DE szerintem igen.
https://www.youtube.com/watch?v=c-CSC-u6Sbs
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8437 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 18:42:46 »

Az alapjárati pillanatnyi fogyasztást figyeld. Regenerálás alatt a duplájára nő. Normálisan melege motornál 0,5-0,7 l/h regen közben pedig 1,2-1,6 körül mozog. Ha visszaugrik a normális értékre, akkor végzett. Amúgy menet közben is duplájára nő a pillanatnyi fogyasztás, csak ott ugye nehezebb viszonyítani. De autópályán az is látszik, amikor 6,5-7l/100km-ről felugrik 13-ra.
A Service oil most már rendszeresen fel fog villanni, amíg ki nem törlöd.
Sajnos nincs pill. fogyasztásmérőm. Tudom, ha nullázok akkor kvázi azt fogja mutatni. Ezt is nézni fogom, köszönöm.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Andras010
Vendég
« Új hozzászólás #8438 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 16:42:24 »

Az, hogy elindulás után megtorpan szerintem természetes. Észrevetted már, hogy amikor engeded fel a kuplungot megemeli a fordulatot /gondolom védi a kettőstömegűt/, azután persze amikor elindultál visszaveszi és ha nem adsz gázt bebólinthat. Ezt akkor érezheted ha gázpedál használata nélkül indulsz.

Az a gond, hogy ezt gázzal együtt is csinálja, ha nem alapjaraton indulok vele. Elég nagy gáz kell hozzá, h ne jelentkezzen. Valami ötlet?  Előre is köszönöm.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8439 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 19:58:32 »

Engem ez eléggé elrémisztett. Ha itt azt csinálják egyáltalán. DE szerintem igen.
https://www.youtube.com/watch?v=c-CSC-u6Sbs


A vidi szerint igen. Gyilkosnak tűnik!  falbav
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8440 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 20:00:23 »

Az a gond, hogy ezt gázzal együtt is csinálja, ha nem alapjaraton indulok vele. Elég nagy gáz kell hozzá, h ne jelentkezzen. Valami ötlet?  Előre is köszönöm.

Találgatások helyett, első körben mindenképpen szükséges lenne egy diag!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8441 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 20:03:26 »

Ez került bele:
7.01771.01/SZ   Nyomasatalakito, turbotolto Pierburg   1 db   0 db.   1 db.   11 500 Ft.

https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz


A "Turbo nyomásszabályzó szelep meghaladta a tanulási értékhatárt" -  DTC és az egyre több leállítás utáni fhingás miatt, gondolom nálam is megérett ennek a cseréje  szomoru1

Éreztél különbséget menet közben az új szeleppel?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8442 Dátum: 2016.03.20 vasárnap, 20:09:36 »


A "Turbo nyomásszabályzó szelep meghaladta a tanulási értékhatárt" -  DTC és az egyre több leállítás utáni fhingás miatt, gondolom nálam is megérett ennek a cseréje  szomoru1

Éreztél különbséget menet közben az új szeleppel?

persze. Sokkal egyenletesebben gyorsított, nem volt benne az a darabig mint szívódizi traktor gyorsul, majd hátbavertek érzés, hanem szépen fokozatosan adagolta neki a turbót.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #8443 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 13:17:24 »

Sziasztok,

 Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy 2008-as MK4 Titanium-X automataváltós mondeonak, 2.0 TDCI.
Nagyon elégedett vagyok az autóval, viszont a fogyasztást kicsit sokallom, annak elenére is, hogy jelenleg rövid távon használom az autót. Jelenleg 8,5l a kijelző szerint és kb. 750 km-t megyek egy tank üzemanyaggal.
Az lenne a kérdésem, hogy elfogadható-e az, hogy alapjáraton (váltó P-ben, vagy N-ben) az alapjárati fogyasztás ingadozik 0,7 - 0,9 l/h között (néha felugrik 1 l/h-ra is)?

Amit eddig vizsgáltam / javítottam:
- levegő hűtő cső csere, mert repedt volt
- EGR-t ledugóztam fórumon olvasottak alapján (eddig nincs hibakód és az autó jobban megy  Wink )
- vákuumcsöveket átvizsgáltam (amihez hozzáfértem a motorháztető oldalról, szerelőakna hiányában)

Feladatok, amiket el szeretnék végezni:
- szívósor takarítás
- turbo geometria mozgató mechanizmus szorul-e, vákuumcsöve repedt-e?
- turbo cső repedés vizsgálat (ha sikerül aláfeérkőzni az autónak)

Valaki. akinek hasonló autója van, írja már meg légy szíves, hogy neki mennyi az alapjárati, ill. átlag fogyasztása.

Válaszokat előre is köszönöm.

U.i.: Bocs, ha rossz topikba írtam.

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8444 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 13:36:08 »

Sziasztok,

 Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy 2008-as MK4 Titanium-X automataváltós mondeonak, 2.0 TDCI.
Nagyon elégedett vagyok az autóval, viszont a fogyasztást kicsit sokallom, annak elenére is, hogy jelenleg rövid távon használom az autót. Jelenleg 8,5l a kijelző szerint és kb. 750 km-t megyek egy tank üzemanyaggal.
Az lenne a kérdésem, hogy elfogadható-e az, hogy alapjáraton (váltó P-ben, vagy N-ben) az alapjárati fogyasztás ingadozik 0,7 - 0,9 l/h között (néha felugrik 1 l/h-ra is)?

Amit eddig vizsgáltam / javítottam:
- levegő hűtő cső csere, mert repedt volt
- EGR-t ledugóztam fórumon olvasottak alapján (eddig nincs hibakód és az autó jobban megy  Wink )
- vákuumcsöveket átvizsgáltam (amihez hozzáfértem a motorháztető oldalról, szerelőakna hiányában)

Feladatok, amiket el szeretnék végezni:
- szívósor takarítás
- turbo geometria mozgató mechanizmus szorul-e, vákuumcsöve repedt-e?
- turbo cső repedés vizsgálat (ha sikerül aláfeérkőzni az autónak)

Valaki. akinek hasonló autója van, írja már meg légy szíves, hogy neki mennyi az alapjárati, ill. átlag fogyasztása.

Válaszokat előre is köszönöm.

U.i.: Bocs, ha rossz topikba írtam.

Üdv BL.

Szerintem rövid távokon ilyen hidegben egy automatától reális ez a fogyasztás!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #8445 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 14:28:01 »

Szerintem rövid távokon ilyen hidegben egy automatától reális ez a fogyasztás!

Ok, köszönöm.
Az ingadozó alapjárati fogyasztás is rátudható az automataváltóra? Kollégám autójában (Ford Galaxy) ugyan ez a motor van, csak az kézi váltós és neki 0,5 l/h üzemmelegen az alapjárati fogyasztás és nem ingadozik.

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8446 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 14:33:29 »

Ok, köszönöm.
Az ingadozó alapjárati fogyasztás is rátudható az automataváltóra? Kollégám autójában (Ford Galaxy) ugyan ez a motor van, csak az kézi váltós és neki 0,5 l/h üzemmelegen az alapjárati fogyasztás és nem ingadozik.

Üdv BL.

Nem, annak nincs köze az automatához. A rövid távoknál mindegy, hogy automata vagy manuális, többet fog fogyasztani, az automata max 0.5 lityivel többet, mert magasabb fordulatszámon fog elváltani, mint az óvatoskodó manuális sofőr. Bemelegedve ez a különbség nagyon eltűnik.

Nekem nyáron nagy melegben a városban tökölve 8.9-et is evett, de átlagban a 7.5 jött ki a 2.0-ra automatával.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #8447 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 15:05:46 »

Sziasztok,

Pár napja kigyulladt a check engine sárga led a muszerfalon, azonban semmi message nem jött hozzá a menuben. Vettem egy ELM27 ODBII adaptert és megprobaltam kiolvasni a hibakódokat, de azt irta hogy se stored se active hiba nincs (0). tobszori probalkozas utan ugyanez volt a helyzet, de a led továbra is égett. Gondoltam hagyom és elviszem cromaxba, de pár óra mulva gyújtáskor már nem jött elő és azóta sem ég. Ez 4 napja volt. Semmi hibatünet nem volt se előtte sem most.

Volt már ilyen valakinek?

Előre is köszi
Üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8448 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 15:06:56 »



Volt már ilyen valakinek?


Volt.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8449 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 16:38:59 »

Sziasztok,

Pár napja kigyulladt a check engine sárga led a muszerfalon, azonban semmi message nem jött hozzá a menuben. Vettem egy ELM27 ODBII adaptert és megprobaltam kiolvasni a hibakódokat, de azt irta hogy se stored se active hiba nincs (0). tobszori probalkozas utan ugyanez volt a helyzet, de a led továbra is égett. Gondoltam hagyom és elviszem cromaxba, de pár óra mulva gyújtáskor már nem jött elő és azóta sem ég. Ez 4 napja volt. Semmi hibatünet nem volt se előtte sem most.

Volt már ilyen valakinek?

Előre is köszi
Üdv
Breaker


Tárolt hibakód biztosan lesz. -- persze ha nem törölted már a hibakódokat!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.