Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:43:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5255822 alkalommal)
Gejza és 88 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8450 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 17:01:40 »

Sziasztok,

Pár napja kigyulladt a check engine sárga led a muszerfalon, azonban semmi message nem jött hozzá a menuben. Vettem egy ELM27 ODBII adaptert és megprobaltam kiolvasni a hibakódokat, de azt irta hogy se stored se active hiba nincs (0). tobszori probalkozas utan ugyanez volt a helyzet, de a led továbra is égett. Gondoltam hagyom és elviszem cromaxba, de pár óra mulva gyújtáskor már nem jött elő és azóta sem ég. Ez 4 napja volt. Semmi hibatünet nem volt se előtte sem most.

Volt már ilyen valakinek?

Előre is köszi
Üdv
Breaker
Milyen szoftverrel próbáltál hibakódot olvasni? Nem mindegy.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #8451 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 17:09:32 »

Milyen szoftverrel próbáltál hibakódot olvasni? Nem mindegy.

A Car Scanner nevu progival Windows Phone-ra. Ott van kulon gomb a clear-re, de nem nyomtam ra csak hogy olvassa ki, viszont mind3 kategoria (stored, active és egy harmadik) mindegyik 0 volt mar  a legelso esetnél. Figyeltem rá hogy ne cleareljem, remelem nincs olyan h automatikusan torli a hatterben. De elvileg ujból előjön hogyha gond van.
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8452 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 17:28:07 »

A Car Scanner nevu progival Windows Phone-ra. Ott van kulon gomb a clear-re, de nem nyomtam ra csak hogy olvassa ki, viszont mind3 kategoria (stored, active és egy harmadik) mindegyik 0 volt mar  a legelso esetnél. Figyeltem rá hogy ne cleareljem, remelem nincs olyan h automatikusan torli a hatterben. De elvileg ujból előjön hogyha gond van.

nekem volt olyan kód, ami csak forscannel jött kim sima kódolvasó azt monda, hogy minden rendben. Mondjuk ott nem világított a check engine
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8453 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 21:44:51 »

A Car Scanner nevu progival Windows Phone-ra. Ott van kulon gomb a clear-re, de nem nyomtam ra csak hogy olvassa ki, viszont mind3 kategoria (stored, active és egy harmadik) mindegyik 0 volt mar  a legelso esetnél. Figyeltem rá hogy ne cleareljem, remelem nincs olyan h automatikusan torli a hatterben. De elvileg ujból előjön hogyha gond van.
Félek, hogy ez csak egy általános kódolvasó. A Forscan Ford specifikus minden modullal kommunikál és olvas belőlük hibakódot. Mondjuk a modulok egy része csak kapcsolós ELM-mel elérhető.
Talán kéne keresned valakit, aki rendelkezik ilyennel. Én is szívesen segítek, ha a XXII kerületben jársz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8454 Dátum: 2016.03.22 kedd, 16:02:32 »

Nálam az Andoridos szoftver a BT -os ELM -el látta a hibakódot, ellenben törölni nem lehetett és tárolt (régebbi) hibát nem látott. Ugyan abban az időben a Forscan USB-vel igen!

illetve olyan is volt, hogy hibakódott dobott kommunikációra és ha nagyon "erőltettem" akkor "motorhiba" lett belőle és vészmódba került az autó! Csak Forscannal tudtam törölni.

Soha többet nem használok olyat.

Mindenképpen Forscan-t javaslom a diagra ha otthon csinálod.


 wave
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8455 Dátum: 2016.03.22 kedd, 17:56:17 »

Próbálom összerakni, hogy az 1.8 TDCI vezérléscseréhez mi is kell, csak hogy összeálljon pontosan az alkatrész lista. Eddig idáig jutottam:
  1. vízpumpa   
                                             1 DB 
  2. hosszbordás szíj sett       
                                             1 DB 
  3. vezérmülánc
                                             1 DB 
  4. olajszivattyú fedél tömítés     
                                             1 DB 
  5. üzemanyag adagoló szimering     
                                             1 DB 
  6. motorelölap tömítés
                                             1 DB 
  7. fötengely szimering
                                             1 DB 

Mi az ami hiányzik?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #8456 Dátum: 2016.03.22 kedd, 18:02:36 »

Próbálom összerakni, hogy az 1.8 TDCI vezérléscseréhez mi is kell, csak hogy összeálljon pontosan az alkatrész lista. Eddig idáig jutottam:
  1. vízpumpa   
                                             1 DB 
  2. hosszbordás szíj sett       
                                             1 DB 
  3. vezérmülánc
                                             1 DB 
  4. olajszivattyú fedél tömítés     
                                             1 DB 
  5. üzemanyag adagoló szimering     
                                             1 DB 
  6. motorelölap tömítés
                                             1 DB 
  7. fötengely szimering
                                             1 DB 

Mi az ami hiányzik?
Ha a vízpumpának nincs baja nem kell.
Különálló egység az az 1.8-ban, nem muszáj a vezérléssel cserélni.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #8457 Dátum: 2016.03.22 kedd, 18:06:23 »

Ha a vízpumpának nincs baja nem kell.
Különálló egység az az 1.8-ban, nem muszáj a vezérléssel cserélni.
Amúgy én csak ennyit cseréltem anno: https://cromax.hu/szijaklancok/vezermuszij/vezermuszij_keszlet/vezermuszij_szett_ford_14855
De lehet, Te vmivel átfogóbb cserére készülsz. Ezt vmi előírja, h ennyi mindent cserélni kell?
Mert lehet hogy én nem tudok mindent a kötelező cserékről!  falbav eplus2 Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8458 Dátum: 2016.03.22 kedd, 18:17:33 »

Amúgy én csak ennyit cseréltem anno: https://cromax.hu/szijaklancok/vezermuszij/vezermuszij_keszlet/vezermuszij_szett_ford_14855
De lehet, Te vmivel átfogóbb cserére készülsz. Ezt vmi előírja, h ennyi mindent cserélni kell?
Mert lehet hogy én nem tudok mindent a kötelező cserékről!  falbav eplus2 Wink
Szvsz:  cseréld 2.0tdci-re!  hehe  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #8459 Dátum: 2016.03.22 kedd, 19:05:14 »

Szvsz:  cseréld 2.0tdci-re!  hehe  integet2

Hah!!  gun
Viccesek vagyunk!  vigyor3  pias
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8460 Dátum: 2016.03.22 kedd, 19:08:14 »

Amúgy én csak ennyit cseréltem anno: https://cromax.hu/szijaklancok/vezermuszij/vezermuszij_keszlet/vezermuszij_szett_ford_14855
De lehet, Te vmivel átfogóbb cserére készülsz. Ezt vmi előírja, h ennyi mindent cserélni kell?
Mert lehet hogy én nem tudok mindent a kötelező cserékről!  falbav eplus2 Wink

az kevés. Kell a láncot is cserélni.
https://cromax.hu/szijaklancok/lanc/vezermulanc_keszlet/vezermulanc_ford_focusc-maxmondeos-maxgalaxy_23869
mivel ott meg kell bontani egy csomó mindent, ezért szilenteket és tömítéseket is cserélni kell. A vízpumpa egy 10eHuf-os tétel, szóval ha már szét van borítva, akkor inkább csere
https://cromax.hu/hutorendszer/vizpumpa/vizpumpa/vizpumpa_ford_connectfocusc-maxmondeofiestas-maxgalaxy_6298

Szvsz:  cseréld 2.0tdci-re!  hehe  integet2

falbav
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8461 Dátum: 2016.03.22 kedd, 19:51:46 »

Hah!!  gun
Viccesek vagyunk!  vigyor3  pias
integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #8462 Dátum: 2016.03.22 kedd, 20:13:58 »

az kevés. Kell a láncot is cserélni.
https://cromax.hu/szijaklancok/lanc/vezermulanc_keszlet/vezermulanc_ford_focusc-maxmondeos-maxgalaxy_23869
mivel ott meg kell bontani egy csomó mindent, ezért szilenteket és tömítéseket is cserélni kell. A vízpumpa egy 10eHuf-os tétel, szóval ha már szét van borítva, akkor inkább csere
https://cromax.hu/hutorendszer/vizpumpa/vizpumpa/vizpumpa_ford_connectfocusc-maxmondeofiestas-maxgalaxy_6298
 falbav
Mennyi km-nél cserélitek a láncot? Annak olyan hamar nem szabadna tönkremennie.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8463 Dátum: 2016.03.22 kedd, 20:38:20 »

Mennyi km-nél cserélitek a láncot? Annak olyan hamar nem szabadna tönkremennie.
200eKm-nél van előírva
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #8464 Dátum: 2016.03.22 kedd, 20:48:39 »

200eKm-nél van előírva
hmm.... láncot... azt hittem egy láncnak azért tartósabb  élete van. Bár értem, h nem azért cseréled, m baj van már vele, hanem csak elővigyázatosságból, de én úgy gondoltam, h egy láncra azért hosszabb ideig nem kell gondolni!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8465 Dátum: 2016.03.22 kedd, 20:58:15 »

hmm.... láncot... azt hittem egy láncnak azért tartósabb  élete van. Bár értem, h nem azért cseréled, m baj van már vele, hanem csak elővigyázatosságból, de én úgy gondoltam, h egy láncra azért hosszabb ideig nem kell gondolni!  vigyor3

hát ami eddig volt láncos mocim, ott mind 200-250e között volt előírva
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #8466 Dátum: 2016.03.22 kedd, 21:02:47 »

Normál esetben a lánc elkezd fura hangokat adni ha cserére szorul de a szerelők meg az autógyártók 200-nál cserélik/ajánlják.
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8467 Dátum: 2016.03.22 kedd, 21:04:42 »

Normál esetben a lánc elkezd fura hangokat adni ha cserére szorul de a szerelők meg az autógyártók 200-nál cserélik/ajánlják.

sajnos tudok olyat akinél ez a fura hangok éppen autópályán jött elő és mire végiggondolta, hogy mi is lehet, addigra el is szakadt. Az egész dolog többe került mint a lánc a végén
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #8468 Dátum: 2016.03.22 kedd, 21:10:33 »

sajnos tudok olyat akinél ez a fura hangok éppen autópályán jött elő és mire végiggondolta, hogy mi is lehet, addigra el is szakadt. Az egész dolog többe került mint a lánc a végén
Akkor erre én is ráállok. wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8469 Dátum: 2016.03.22 kedd, 22:00:55 »

hát a Bárdinál nem minden van, viszont ami van az drága vagy két hónap múlva várható (köszönöm a segítséget a privátosoknak).
pl amit a cromax ad nekem 72eHuf-ért vezérműláncot, azt a Bárdi 239.029 Ft-ért hozná két hónap alatt.

kb ez a lista jött össze:
cikk szám   megnevezés            Gyártó
23869   vezérmülánc            FAI
14855   vezérmüszíj szett             GATES
14325   hosszbordás szíj 6PK1688      FORD
6298      vízpumpa                Valeo
18667   olajszivattyú fedél tömítés      EU import
15105   üzemanyag adagoló szimering   Elring
9057      főtengely szimering         Elring
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
X777
Vendég
« Új hozzászólás #8470 Dátum: 2016.03.22 kedd, 22:06:07 »

hmm.... láncot... azt hittem egy láncnak azért tartósabb  élete van. Bár értem, h nem azért cseréled, m baj van már vele, hanem csak elővigyázatosságból, de én úgy gondoltam, h egy láncra azért hosszabb ideig nem kell gondolni!  vigyor3

Nekem ez előtt egy másik márkájú autóm volt és 340 ezer kilométerrel adtam el az eredeti lánccal úgy, hogy semmi hangja sem volt.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8471 Dátum: 2016.03.22 kedd, 22:10:00 »

Nekem ez előtt egy másik márkájú autóm volt és 340 ezer kilométerrel adtam el az eredeti lánccal úgy, hogy semmi hangja sem volt.

ilyen is van, de ha a gyár azt írja, hogy 200eKm-nél csere, akkor az a +72eHuf megéri, hogy ne rizikózzak.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
X777
Vendég
« Új hozzászólás #8472 Dátum: 2016.03.23 szerda, 06:32:07 »

ilyen is van, de ha a gyár azt írja, hogy 200eKm-nél csere, akkor az a +72eHuf megéri, hogy ne rizikózzak.

Ebben igazad van, csak egy érdekességként említettem...
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8473 Dátum: 2016.03.23 szerda, 09:26:20 »

ilyen is van, de ha a gyár azt írja, hogy 200eKm-nél csere, akkor az a +72eHuf megéri, hogy ne rizikózzak.

Első váznyúlvány 212.000km - nél szintén ajánlott!  nezze nezze

Gyárilag bakterizálva van az anyag... sajnos.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8474 Dátum: 2016.03.23 szerda, 09:27:34 »

Első váznyúlvány 212.000km - nél szintén ajánlott!  nezze nezze

Gyárilag bakterizálva van az anyag... sajnos.
hehe Megkapod a tiszteletbeli FőTroll címet.Dől belőled a marhaság.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8475 Dátum: 2016.03.23 szerda, 09:41:50 »

Első váznyúlvány 212.000km - nél szintén ajánlott!  nezze nezze

Gyárilag bakterizálva van az anyag... sajnos.

azt még nem láttam sehol.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #8476 Dátum: 2016.03.23 szerda, 09:46:38 »

Félek, hogy ez csak egy általános kódolvasó. A Forscan Ford specifikus minden modullal kommunikál és olvas belőlük hibakódot. Mondjuk a modulok egy része csak kapcsolós ELM-mel elérhető.
Talán kéne keresned valakit, aki rendelkezik ilyennel. Én is szívesen segítek, ha a XXII kerületben jársz.

Szia, köszi szépen, igy elsőnek elviszem szervizbe mert vannak egyéb gondok is amik felgyűltek, ez csak azután jött hogy már az időpontot megkértem.. egyik gyertya rossz kicsit egyenletlenul jar a motor lehet hogy az okozta, nem tudom...
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8477 Dátum: 2016.03.23 szerda, 11:15:34 »

nem sok értelme van a láncnak ha 200E nél van a gyári előírt csereperiódus.  wow1 wow1

MK3 -nál, több, mint 400 E volt az autóban, a lánc és a feszítő 100% hangtalan volt.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8478 Dátum: 2016.03.23 szerda, 11:57:08 »

ilyen is van, de ha a gyár azt írja, hogy 200eKm-nél csere, akkor az a +72eHuf megéri, hogy ne rizikózzak.
tiszta olcsó az az 1.8.... a 2.0-ra a komplett olaj, vezérléscserére nem költöttem ennyit munkadíjjal együtt prémium anyagokkal
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8479 Dátum: 2016.03.23 szerda, 12:00:14 »

tiszta olcsó az az 1.8.... a 2.0-ra a komplett olaj, vezérléscserére nem költöttem ennyit munkadíjjal együtt prémium anyagokkal

 eljen

Lukszusautó, csak a csiroki mellé 2. autónak... egyfajta dzsojkár!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8480 Dátum: 2016.03.23 szerda, 12:56:06 »

eljen

Lukszusautó, csak a csiroki mellé 2. autónak... egyfajta dzsojkár!

ja, vagy 4-diknek, mert a focus-t még csak most hirdetem meg Cheesy és a Discovery-ről se feletkezzünk meg Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8481 Dátum: 2016.03.23 szerda, 12:59:02 »

nem sok értelme van a láncnak ha 200E nél van a gyári előírt csereperiódus.  wow1 wow1

MK3 -nál, több, mint 400 E volt az autóban, a lánc és a feszítő 100% hangtalan volt.

Az mk3 dizi kimaradt az életemből, nem ismerem és nem is tudom, hogy milyen csereperiódus van előírva rá

tiszta olcsó az az 1.8.... a 2.0-ra a komplett olaj, vezérléscserére nem költöttem ennyit munkadíjjal együtt prémium anyagokkal

nekem prémium anyagokkal és munkadíjjal együtt 100eHuf felett volt a 2.0-ra a vezérlés csere (ott a vízpumpa drágább).
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8482 Dátum: 2016.03.23 szerda, 17:06:56 »

Az mk3 dizi kimaradt az életemből, nem ismerem és nem is tudom, hogy milyen csereperiódus van előírva rá

nekem prémium anyagokkal és munkadíjjal együtt 100eHuf felett volt a 2.0-ra a vezérlés csere (ott a vízpumpa drágább).


2.0 -hoz pontosan mi kell és milyen márkájú göncöt vettél bele?

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8483 Dátum: 2016.03.23 szerda, 17:13:57 »


2.0 -hoz pontosan mi kell és milyen márkájú göncöt vettél bele?



ott nem én intéztem az alkatrészeket, mert nem volt ennyire húzós az ár. Most még külföldről várok egy haveromtól árat, de az majd csak húsvét után lesz meg. Még van időm mert 191eKm van az autóban, szóval ha nyárra összeszedem még az is jó Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8484 Dátum: 2016.03.23 szerda, 17:22:11 »


nekem prémium anyagokkal és munkadíjjal együtt 100eHuf felett volt a 2.0-ra a vezérlés csere (ott a vízpumpa drágább).
nem rémlik, hogy horror árat fiztettem volna érte
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #8485 Dátum: 2016.03.25 péntek, 07:05:23 »

Sziasztok!

1.8-ast hová vinnétek kuplung + kettős tömegű lendkerék cserére? Érdemes ilyenkor megnézetni még valamit, nagyon remeg alapjáraton a motor, illetve az egész autó.

Köszi.
Med.
Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8486 Dátum: 2016.03.25 péntek, 09:31:44 »


2.0 -hoz pontosan mi kell és milyen márkájú göncöt vettél bele?



Miért fontos az FL előttibe való "göncöket" összevetni a te FL utáni tökmás motor "gönceivel"?

Csak kérdezem!  Huh? Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8487 Dátum: 2016.03.25 péntek, 14:07:13 »

Miért fontos az FL előttibe való "göncöket" összevetni a te FL utáni tökmás motor "gönceivel"?

Csak kérdezem!  Huh? Huh?


egy frissebb konstrukciónál arra számítanék, hogy az újabb "jobb" "tartósabb" de drágább!  eplus2

most az előbbi kettő nem tűnik igaznak.

talán ezért "fontos"  wave
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8488 Dátum: 2016.03.25 péntek, 14:41:42 »

Miért fontos az FL előttibe való "göncöket" összevetni a te FL utáni tökmás motor "gönceivel"?

Csak kérdezem!  Huh? Huh?

ha a motor ugyan az, akkor ebből a szempontból nincs különbség, márpedig a rendelés dologk alapján leginkább ugyan az, illetve van amit át cikkszámoztak FL-nél, de ugyan arról a cuccról van szó.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8489 Dátum: 2016.03.25 péntek, 16:29:53 »

ha a motor ugyan az, akkor ebből a szempontból nincs különbség, márpedig a rendelés dologk alapján leginkább ugyan az, illetve van amit át cikkszámoztak FL-nél, de ugyan arról a cuccról van szó.


Átcikkszámozták, de ugyanaz az alk.? wow1 wow1

Szerintem a hosszbordás szíjon kívül semmi nem egyezik a 2 motor (2.0Tdci) vezérléshez kapcsolódó alkatrészekben, de annak az 5. század óta u.a. a cikkszáma. 

De lehet, hogy tévedek és minden ua. (Ezt nem hiszem, mert ritkaokos és szép vagyok...)
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8490 Dátum: 2016.03.25 péntek, 16:32:23 »



Átcikkszámozták, de ugyanaz az alk.? wow1 wow1

Szerintem a hosszbordás szíjon kívül semmi nem egyezik a 2 motor (2.0Tdci) vezérléshez kapcsolódó alkatrészekben, de annak az 5. század óta u.a. a cikkszáma. 

De lehet, hogy tévedek és minden ua. (Ezt nem hiszem, mert ritkaokos és szép vagyok...)


már pontosan nem emlékszem, hogy mi volt, meg arra sem, hogy a két motor mennyire ugyan az vagy sem, azt tudom, hogy a keresett alkatrész két cikkszámon futott, FL és FL előtti, de tök ugyan az volt.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8491 Dátum: 2016.03.25 péntek, 16:47:44 »


2.0 -hoz pontosan mi kell és milyen márkájú göncöt vettél bele?


Smax... A két szíj + görgők (Contitech) és a vízpumpa cakk pakk cserével volt 62e. huf. A segédberendezés szíjon kívül mindene az mint a Mondeonak.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #8492 Dátum: 2016.03.26 szombat, 19:12:05 »

Van egy 2012-es Mondeo kombim. Eddig nem volt semmi gond vele, azonban az elmúlt 3 hónapban nem használtam csak rövid távon, városban. Múlt héten egy ismerősöm feltette szgépre és mindent rendben talált, nem volt hibakód.
Ma kicsit meghúzattam az M7-en, 3000 feletti fordulatszámon toltam kb 15 percig (nem váltottam fel 6osba). Nem érzékeltem semmi rendelleneset, majd mikor visszaálltam a rendes tempóra, 6-os sebességbe, kb 100km után kivillant az Engine Malfunction lámpa, hibaüzenettel. Húzni húzott rendesen, nem érzékeltem nyomatékvesztést sem. Leállítottam egy parkolóban, majd újraindításkor a lámpa továbbra is világított, de a hibaüzenet eltűnt. Volt egy kis dolgom, kb 2 óra múlva ismét elindítottam és a lámpa nem gyulladt ki ismét, minden rendben volt. Van esetleg valami ötletetek mi lehetett a gond? Esetleg nagyon meghúzattam és túlmelegedett volna a katalizátor környékén valamelyik szenzor?
Más: volt egy bilincs cserém az intercoolernél, és amikor a gimicsövet lehúztuk, volt egy kis olaj a csőben - ez gondolom nem teljesen normális....
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8493 Dátum: 2016.03.26 szombat, 19:15:43 »

Más: volt egy bilincs cserém az intercoolernél, és amikor a gimicsövet lehúztuk, volt egy kis olaj a csőben - ez gondolom nem teljesen normális....
De az teljesen normális.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8494 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 22:55:54 »

Van egy 2012-es Mondeo kombim. Eddig nem volt semmi gond vele, azonban az elmúlt 3 hónapban nem használtam csak rövid távon, városban. Múlt héten egy ismerősöm feltette szgépre és mindent rendben talált, nem volt hibakód.
Ma kicsit meghúzattam az M7-en, 3000 feletti fordulatszámon toltam kb 15 percig (nem váltottam fel 6osba). Nem érzékeltem semmi rendelleneset, majd mikor visszaálltam a rendes tempóra, 6-os sebességbe, kb 100km után kivillant az Engine Malfunction lámpa, hibaüzenettel. Húzni húzott rendesen, nem érzékeltem nyomatékvesztést sem. Leállítottam egy parkolóban, majd újraindításkor a lámpa továbbra is világított, de a hibaüzenet eltűnt. Volt egy kis dolgom, kb 2 óra múlva ismét elindítottam és a lámpa nem gyulladt ki ismét, minden rendben volt. Van esetleg valami ötletetek mi lehetett a gond? Esetleg nagyon meghúzattam és túlmelegedett volna a katalizátor környékén valamelyik szenzor?
Más: volt egy bilincs cserém az intercoolernél, és amikor a gimicsövet lehúztuk, volt egy kis olaj a csőben - ez gondolom nem teljesen normális....


Nálam régebben történt, hogy autópályán 180-190 környékén "Motorhiba" üzenet, autó vészmódba került. Kiderült, hogy csak a lamellák voltak összekócolódva és nem tudta megfelelően mozgatni az elektronika.
Ha ki van forgatva az autó abból baj nem lehet! eplus2


Hibakód olvasáskor többet fogsz tudni, látatlanban senki nem fog tudni segíteni.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
frenki
Vendég
« Új hozzászólás #8495 Dátum: 2016.03.29 kedd, 18:57:50 »

hát ami eddig volt láncos mocim, ott mind 200-250e között volt előírva

Alvázszám alapján megmondják hogy  láncos, vagy szíjas az alsó vezérlésed. 2007 11 hótól már szíjas az alsó is, ( főtengely-nagynyomású rész ) előtte meg láncos. Ha szíjas, akkor csak eredeti ford van hozzá, az egy komplett egység. két bordáskerék, feszítő, szíj.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8496 Dátum: 2016.03.29 kedd, 20:54:47 »

Alvázszám alapján megmondják hogy  láncos, vagy szíjas az alsó vezérlésed. 2007 11 hótól már szíjas az alsó is, ( főtengely-nagynyomású rész ) előtte meg láncos. Ha szíjas, akkor csak eredeti ford van hozzá, az egy komplett egység. két bordáskerék, feszítő, szíj.


előtti, láncos sajna (bár annyira nem gond, hogy láncos, csak drága)
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #8497 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 16:19:37 »

Porlasztoval kapcsolatban tud valaki szakit? Kettőnek olajpára van a környékén, ki kellene deríteni, hogy mi az oka, majd orvosolni azt.
Naplózva
MM.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #8498 Dátum: 2016.04.01 péntek, 14:39:50 »

Sziasztok! 2009-es 2.2 es titanium-s mondeon ami kb 4 hónapja állt a garázsba megszűnt  szervókormány... nincs rásegítés álló helyzetbe, menetközbe felkönnyül a kormány. Próbáltam alászedni vagy 5 ször koppanástól-koppanásig de semmi.
Olaj van benne, szíj rajta van, hol kezdjek neki a hibakeresésnek?
Naplózva

2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8499 Dátum: 2016.04.01 péntek, 14:55:37 »

Sziasztok! 2009-es 2.2 es titanium-s mondeon ami kb 4 hónapja állt a garázsba megszűnt  szervókormány... nincs rásegítés álló helyzetbe, menetközbe felkönnyül a kormány. Próbáltam alászedni vagy 5 ször koppanástól-koppanásig de semmi.
Olaj van benne, szíj rajta van, hol kezdjek neki a hibakeresésnek?

mikor volt benne olajcsere?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.