Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:02:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
163
164
165
166
167
168
169
[
170
]
171
172
173
174
175
176
177
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253810 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8450 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 17:01:40 »
Idézetet írta: Breaker - 2016.03.21 hétfő, 15:05:46
Sziasztok,
Pár napja kigyulladt a check engine sárga led a muszerfalon, azonban semmi message nem jött hozzá a menuben. Vettem egy ELM27 ODBII adaptert és megprobaltam kiolvasni a hibakódokat, de azt irta hogy se stored se active hiba nincs (0). tobszori probalkozas utan ugyanez volt a helyzet, de a led továbra is égett. Gondoltam hagyom és elviszem cromaxba, de pár óra mulva gyújtáskor már nem jött elő és azóta sem ég. Ez 4 napja volt. Semmi hibatünet nem volt se előtte sem most.
Volt már ilyen valakinek?
Előre is köszi
Üdv
Breaker
Milyen szoftverrel próbáltál hibakódot olvasni? Nem mindegy.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8451 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 17:09:32 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.03.21 hétfő, 17:01:40
Milyen szoftverrel próbáltál hibakódot olvasni? Nem mindegy.
A Car Scanner nevu progival Windows Phone-ra. Ott van kulon gomb a clear-re, de nem nyomtam ra csak hogy olvassa ki, viszont mind3 kategoria (stored, active és egy harmadik) mindegyik 0 volt mar a legelso esetnél. Figyeltem rá hogy ne cleareljem, remelem nincs olyan h automatikusan torli a hatterben. De elvileg ujból előjön hogyha gond van.
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8452 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 17:28:07 »
Idézetet írta: Breaker - 2016.03.21 hétfő, 17:09:32
A Car Scanner nevu progival Windows Phone-ra. Ott van kulon gomb a clear-re, de nem nyomtam ra csak hogy olvassa ki, viszont mind3 kategoria (stored, active és egy harmadik) mindegyik 0 volt mar a legelso esetnél. Figyeltem rá hogy ne cleareljem, remelem nincs olyan h automatikusan torli a hatterben. De elvileg ujból előjön hogyha gond van.
nekem volt olyan kód, ami csak forscannel jött kim sima kódolvasó azt monda, hogy minden rendben. Mondjuk ott nem világított a check engine
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8453 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 21:44:51 »
Idézetet írta: Breaker - 2016.03.21 hétfő, 17:09:32
A Car Scanner nevu progival Windows Phone-ra. Ott van kulon gomb a clear-re, de nem nyomtam ra csak hogy olvassa ki, viszont mind3 kategoria (stored, active és egy harmadik) mindegyik 0 volt mar a legelso esetnél. Figyeltem rá hogy ne cleareljem, remelem nincs olyan h automatikusan torli a hatterben. De elvileg ujból előjön hogyha gond van.
Félek, hogy ez csak egy általános kódolvasó. A Forscan Ford specifikus minden modullal kommunikál és olvas belőlük hibakódot. Mondjuk a modulok egy része csak kapcsolós ELM-mel elérhető.
Talán kéne keresned valakit, aki rendelkezik ilyennel. Én is szívesen segítek, ha a XXII kerületben jársz.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8454 Dátum:
2016.03.22 kedd, 16:02:32 »
Nálam az Andoridos szoftver a BT -os ELM -el látta a hibakódot, ellenben törölni nem lehetett és tárolt (régebbi) hibát nem látott. Ugyan abban az időben a Forscan USB-vel igen!
illetve olyan is volt, hogy hibakódott dobott kommunikációra és ha nagyon "erőltettem" akkor "motorhiba" lett belőle és vészmódba került az autó! Csak Forscannal tudtam törölni.
Soha többet nem használok olyat.
Mindenképpen Forscan-t javaslom a diagra ha otthon csinálod.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8455 Dátum:
2016.03.22 kedd, 17:56:17 »
Próbálom összerakni, hogy az 1.8 TDCI vezérléscseréhez mi is kell, csak hogy összeálljon pontosan az alkatrész lista. Eddig idáig jutottam:
1. vízpumpa
1 DB
2. hosszbordás szíj sett
1 DB
3. vezérmülánc
1 DB
4. olajszivattyú fedél tömítés
1 DB
5. üzemanyag adagoló szimering
1 DB
6. motorelölap tömítés
1 DB
7. fötengely szimering
1 DB
Mi az ami hiányzik?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8456 Dátum:
2016.03.22 kedd, 18:02:36 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.22 kedd, 17:56:17
Próbálom összerakni, hogy az 1.8 TDCI vezérléscseréhez mi is kell, csak hogy összeálljon pontosan az alkatrész lista. Eddig idáig jutottam:
1. vízpumpa
1 DB
2. hosszbordás szíj sett
1 DB
3. vezérmülánc
1 DB
4. olajszivattyú fedél tömítés
1 DB
5. üzemanyag adagoló szimering
1 DB
6. motorelölap tömítés
1 DB
7. fötengely szimering
1 DB
Mi az ami hiányzik?
Ha a vízpumpának nincs baja nem kell.
Különálló egység az az 1.8-ban, nem muszáj a vezérléssel cserélni.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8457 Dátum:
2016.03.22 kedd, 18:06:23 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2016.03.22 kedd, 18:02:36
Ha a vízpumpának nincs baja nem kell.
Különálló egység az az 1.8-ban, nem muszáj a vezérléssel cserélni.
Amúgy én csak ennyit cseréltem anno:
https://cromax.hu/szijaklancok/vezermuszij/vezermuszij_keszlet/vezermuszij_szett_ford_14855
De lehet, Te vmivel átfogóbb cserére készülsz. Ezt vmi előírja, h ennyi mindent cserélni kell?
Mert lehet hogy én nem tudok mindent a kötelező cserékről!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8458 Dátum:
2016.03.22 kedd, 18:17:33 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2016.03.22 kedd, 18:06:23
Amúgy én csak ennyit cseréltem anno:
https://cromax.hu/szijaklancok/vezermuszij/vezermuszij_keszlet/vezermuszij_szett_ford_14855
De lehet, Te vmivel átfogóbb cserére készülsz. Ezt vmi előírja, h ennyi mindent cserélni kell?
Mert lehet hogy én nem tudok mindent a kötelező cserékről!
Szvsz: cseréld 2.0tdci-re!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8459 Dátum:
2016.03.22 kedd, 19:05:14 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.03.22 kedd, 18:17:33
Szvsz: cseréld 2.0tdci-re!
Hah!!
Viccesek vagyunk!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8460 Dátum:
2016.03.22 kedd, 19:08:14 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2016.03.22 kedd, 18:06:23
Amúgy én csak ennyit cseréltem anno:
https://cromax.hu/szijaklancok/vezermuszij/vezermuszij_keszlet/vezermuszij_szett_ford_14855
De lehet, Te vmivel átfogóbb cserére készülsz. Ezt vmi előírja, h ennyi mindent cserélni kell?
Mert lehet hogy én nem tudok mindent a kötelező cserékről!
az kevés. Kell a láncot is cserélni.
https://cromax.hu/szijaklancok/lanc/vezermulanc_keszlet/vezermulanc_ford_focusc-maxmondeos-maxgalaxy_23869
mivel ott meg kell bontani egy csomó mindent, ezért szilenteket és tömítéseket is cserélni kell. A vízpumpa egy 10eHuf-os tétel, szóval ha már szét van borítva, akkor inkább csere
https://cromax.hu/hutorendszer/vizpumpa/vizpumpa/vizpumpa_ford_connectfocusc-maxmondeofiestas-maxgalaxy_6298
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.03.22 kedd, 18:17:33
Szvsz: cseréld 2.0tdci-re!
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8461 Dátum:
2016.03.22 kedd, 19:51:46 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2016.03.22 kedd, 19:05:14
Hah!!
Viccesek vagyunk!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8462 Dátum:
2016.03.22 kedd, 20:13:58 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.22 kedd, 19:08:14
az kevés. Kell a láncot is cserélni.
https://cromax.hu/szijaklancok/lanc/vezermulanc_keszlet/vezermulanc_ford_focusc-maxmondeos-maxgalaxy_23869
mivel ott meg kell bontani egy csomó mindent, ezért szilenteket és tömítéseket is cserélni kell. A vízpumpa egy 10eHuf-os tétel, szóval ha már szét van borítva, akkor inkább csere
https://cromax.hu/hutorendszer/vizpumpa/vizpumpa/vizpumpa_ford_connectfocusc-maxmondeofiestas-maxgalaxy_6298
Mennyi km-nél cserélitek a láncot? Annak olyan hamar nem szabadna tönkremennie.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8463 Dátum:
2016.03.22 kedd, 20:38:20 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2016.03.22 kedd, 20:13:58
Mennyi km-nél cserélitek a láncot? Annak olyan hamar nem szabadna tönkremennie.
200eKm-nél van előírva
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8464 Dátum:
2016.03.22 kedd, 20:48:39 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.22 kedd, 20:38:20
200eKm-nél van előírva
hmm.... láncot... azt hittem egy láncnak azért tartósabb élete van. Bár értem, h nem azért cseréled, m baj van már vele, hanem csak elővigyázatosságból, de én úgy gondoltam, h egy láncra azért hosszabb ideig nem kell gondolni!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8465 Dátum:
2016.03.22 kedd, 20:58:15 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2016.03.22 kedd, 20:48:39
hmm.... láncot... azt hittem egy láncnak azért tartósabb élete van. Bár értem, h nem azért cseréled, m baj van már vele, hanem csak elővigyázatosságból, de én úgy gondoltam, h egy láncra azért hosszabb ideig nem kell gondolni!
hát ami eddig volt láncos mocim, ott mind 200-250e között volt előírva
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8466 Dátum:
2016.03.22 kedd, 21:02:47 »
Normál esetben a lánc elkezd fura hangokat adni ha cserére szorul de a szerelők meg az autógyártók 200-nál cserélik/ajánlják.
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8467 Dátum:
2016.03.22 kedd, 21:04:42 »
Idézetet írta: optikal - 2016.03.22 kedd, 21:02:47
Normál esetben a lánc elkezd fura hangokat adni ha cserére szorul de a szerelők meg az autógyártók 200-nál cserélik/ajánlják.
sajnos tudok olyat akinél ez a fura hangok éppen autópályán jött elő és mire végiggondolta, hogy mi is lehet, addigra el is szakadt. Az egész dolog többe került mint a lánc a végén
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8468 Dátum:
2016.03.22 kedd, 21:10:33 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.22 kedd, 21:04:42
sajnos tudok olyat akinél ez a fura hangok éppen autópályán jött elő és mire végiggondolta, hogy mi is lehet, addigra el is szakadt. Az egész dolog többe került mint a lánc a végén
Akkor erre én is ráállok.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8469 Dátum:
2016.03.22 kedd, 22:00:55 »
hát a Bárdinál nem minden van, viszont ami van az drága vagy két hónap múlva várható (köszönöm a segítséget a privátosoknak).
pl amit a cromax ad nekem 72eHuf-ért vezérműláncot, azt a Bárdi 239.029 Ft-ért hozná két hónap alatt.
kb ez a lista jött össze:
cikk szám megnevezés Gyártó
23869 vezérmülánc FAI
14855 vezérmüszíj szett GATES
14325 hosszbordás szíj 6PK1688 FORD
6298 vízpumpa Valeo
18667 olajszivattyú fedél tömítés EU import
15105 üzemanyag adagoló szimering Elring
9057 főtengely szimering Elring
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
X777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8470 Dátum:
2016.03.22 kedd, 22:06:07 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2016.03.22 kedd, 20:48:39
hmm.... láncot... azt hittem egy láncnak azért tartósabb élete van. Bár értem, h nem azért cseréled, m baj van már vele, hanem csak elővigyázatosságból, de én úgy gondoltam, h egy láncra azért hosszabb ideig nem kell gondolni!
Nekem ez előtt egy másik márkájú autóm volt és 340 ezer kilométerrel adtam el az eredeti lánccal úgy, hogy semmi hangja sem volt.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8471 Dátum:
2016.03.22 kedd, 22:10:00 »
Idézetet írta: X777 - 2016.03.22 kedd, 22:06:07
Nekem ez előtt egy másik márkájú autóm volt és 340 ezer kilométerrel adtam el az eredeti lánccal úgy, hogy semmi hangja sem volt.
ilyen is van, de ha a gyár azt írja, hogy 200eKm-nél csere, akkor az a +72eHuf megéri, hogy ne rizikózzak.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
X777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8472 Dátum:
2016.03.23 szerda, 06:32:07 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.22 kedd, 22:10:00
ilyen is van, de ha a gyár azt írja, hogy 200eKm-nél csere, akkor az a +72eHuf megéri, hogy ne rizikózzak.
Ebben igazad van, csak egy érdekességként említettem...
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8473 Dátum:
2016.03.23 szerda, 09:26:20 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.22 kedd, 22:10:00
ilyen is van, de ha a gyár azt írja, hogy 200eKm-nél csere, akkor az a +72eHuf megéri, hogy ne rizikózzak.
Első váznyúlvány 212.000km - nél szintén ajánlott!
Gyárilag bakterizálva van az anyag... sajnos.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8474 Dátum:
2016.03.23 szerda, 09:27:34 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.03.23 szerda, 09:26:20
Első váznyúlvány 212.000km - nél szintén ajánlott!
Gyárilag bakterizálva van az anyag... sajnos.
Megkapod a tiszteletbeli FőTroll címet.Dől belőled a marhaság....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8475 Dátum:
2016.03.23 szerda, 09:41:50 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.03.23 szerda, 09:26:20
Első váznyúlvány 212.000km - nél szintén ajánlott!
Gyárilag bakterizálva van az anyag... sajnos.
azt még nem láttam sehol.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8476 Dátum:
2016.03.23 szerda, 09:46:38 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.03.21 hétfő, 21:44:51
Félek, hogy ez csak egy általános kódolvasó. A Forscan Ford specifikus minden modullal kommunikál és olvas belőlük hibakódot. Mondjuk a modulok egy része csak kapcsolós ELM-mel elérhető.
Talán kéne keresned valakit, aki rendelkezik ilyennel. Én is szívesen segítek, ha a XXII kerületben jársz.
Szia, köszi szépen, igy elsőnek elviszem szervizbe mert vannak egyéb gondok is amik felgyűltek, ez csak azután jött hogy már az időpontot megkértem.. egyik gyertya rossz kicsit egyenletlenul jar a motor lehet hogy az okozta, nem tudom...
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8477 Dátum:
2016.03.23 szerda, 11:15:34 »
nem sok értelme van a láncnak ha 200E nél van a gyári előírt csereperiódus.
MK3 -nál, több, mint 400 E volt az autóban, a lánc és a feszítő 100% hangtalan volt.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8478 Dátum:
2016.03.23 szerda, 11:57:08 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.22 kedd, 22:10:00
ilyen is van, de ha a gyár azt írja, hogy 200eKm-nél csere, akkor az a +72eHuf megéri, hogy ne rizikózzak.
tiszta olcsó az az 1.8.... a 2.0-ra a komplett olaj, vezérléscserére nem költöttem ennyit munkadíjjal együtt prémium anyagokkal
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8479 Dátum:
2016.03.23 szerda, 12:00:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.03.23 szerda, 11:57:08
tiszta olcsó az az 1.8.... a 2.0-ra a komplett olaj, vezérléscserére nem költöttem ennyit munkadíjjal együtt prémium anyagokkal
Lukszusautó, csak a csiroki mellé 2. autónak... egyfajta dzsojkár!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8480 Dátum:
2016.03.23 szerda, 12:56:06 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.03.23 szerda, 12:00:14
Lukszusautó, csak a csiroki mellé 2. autónak... egyfajta dzsojkár!
ja, vagy 4-diknek, mert a focus-t még csak most hirdetem meg
és a Discovery-ről se feletkezzünk meg
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8481 Dátum:
2016.03.23 szerda, 12:59:02 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.03.23 szerda, 11:15:34
nem sok értelme van a láncnak ha 200E nél van a gyári előírt csereperiódus.
MK3 -nál, több, mint 400 E volt az autóban, a lánc és a feszítő 100% hangtalan volt.
Az mk3 dizi kimaradt az életemből, nem ismerem és nem is tudom, hogy milyen csereperiódus van előírva rá
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.03.23 szerda, 11:57:08
tiszta olcsó az az 1.8.... a 2.0-ra a komplett olaj, vezérléscserére nem költöttem ennyit munkadíjjal együtt prémium anyagokkal
nekem prémium anyagokkal és munkadíjjal együtt 100eHuf felett volt a 2.0-ra a vezérlés csere (ott a vízpumpa drágább).
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8482 Dátum:
2016.03.23 szerda, 17:06:56 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.23 szerda, 12:59:02
Az mk3 dizi kimaradt az életemből, nem ismerem és nem is tudom, hogy milyen csereperiódus van előírva rá
nekem prémium anyagokkal és munkadíjjal együtt 100eHuf felett volt a 2.0-ra a vezérlés csere (ott a vízpumpa drágább).
2.0 -hoz pontosan mi kell és milyen márkájú göncöt vettél bele?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8483 Dátum:
2016.03.23 szerda, 17:13:57 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.03.23 szerda, 17:06:56
2.0 -hoz pontosan mi kell és milyen márkájú göncöt vettél bele?
ott nem én intéztem az alkatrészeket, mert nem volt ennyire húzós az ár. Most még külföldről várok egy haveromtól árat, de az majd csak húsvét után lesz meg. Még van időm mert 191eKm van az autóban, szóval ha nyárra összeszedem még az is jó
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8484 Dátum:
2016.03.23 szerda, 17:22:11 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.23 szerda, 12:59:02
nekem prémium anyagokkal és munkadíjjal együtt 100eHuf felett volt a 2.0-ra a vezérlés csere (ott a vízpumpa drágább).
nem rémlik, hogy horror árat fiztettem volna érte
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8485 Dátum:
2016.03.25 péntek, 07:05:23 »
Sziasztok!
1.8-ast hová vinnétek kuplung + kettős tömegű lendkerék cserére? Érdemes ilyenkor megnézetni még valamit, nagyon remeg alapjáraton a motor, illetve az egész autó.
Köszi.
Med.
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8486 Dátum:
2016.03.25 péntek, 09:31:44 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.03.23 szerda, 17:06:56
2.0 -hoz pontosan mi kell és milyen márkájú göncöt vettél bele?
Miért fontos az FL előttibe való "göncöket" összevetni a te FL utáni tökmás motor "gönceivel"?
Csak kérdezem!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8487 Dátum:
2016.03.25 péntek, 14:07:13 »
Idézetet írta: Trollinia - 2016.03.25 péntek, 09:31:44
Miért fontos az FL előttibe való "göncöket" összevetni a te FL utáni tökmás motor "gönceivel"?
Csak kérdezem!
egy frissebb konstrukciónál arra számítanék, hogy az újabb "jobb" "tartósabb" de drágább!
most az előbbi kettő nem tűnik igaznak.
talán ezért "fontos"
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8488 Dátum:
2016.03.25 péntek, 14:41:42 »
Idézetet írta: Trollinia - 2016.03.25 péntek, 09:31:44
Miért fontos az FL előttibe való "göncöket" összevetni a te FL utáni tökmás motor "gönceivel"?
Csak kérdezem!
ha a motor ugyan az, akkor ebből a szempontból nincs különbség, márpedig a rendelés dologk alapján leginkább ugyan az, illetve van amit át cikkszámoztak FL-nél, de ugyan arról a cuccról van szó.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8489 Dátum:
2016.03.25 péntek, 16:29:53 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.25 péntek, 14:41:42
ha a motor ugyan az, akkor ebből a szempontból nincs különbség, márpedig a rendelés dologk alapján leginkább ugyan az, illetve van amit át cikkszámoztak FL-nél, de ugyan arról a cuccról van szó.
Átcikkszámozták, de ugyanaz az alk.?
Szerintem a hosszbordás szíjon kívül semmi nem egyezik a 2 motor (2.0Tdci) vezérléshez kapcsolódó alkatrészekben, de annak az 5. század óta u.a. a cikkszáma.
De lehet, hogy tévedek és minden ua. (Ezt nem hiszem, mert ritkaokos és szép vagyok...)
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8490 Dátum:
2016.03.25 péntek, 16:32:23 »
Idézetet írta: Trollinia - 2016.03.25 péntek, 16:29:53
Átcikkszámozták, de ugyanaz az alk.?
Szerintem a hosszbordás szíjon kívül semmi nem egyezik a 2 motor (2.0Tdci) vezérléshez kapcsolódó alkatrészekben, de annak az 5. század óta u.a. a cikkszáma.
De lehet, hogy tévedek és minden ua. (Ezt nem hiszem, mert ritkaokos és szép vagyok...)
már pontosan nem emlékszem, hogy mi volt, meg arra sem, hogy a két motor mennyire ugyan az vagy sem, azt tudom, hogy a keresett alkatrész két cikkszámon futott, FL és FL előtti, de tök ugyan az volt.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8491 Dátum:
2016.03.25 péntek, 16:47:44 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.03.23 szerda, 17:06:56
2.0 -hoz pontosan mi kell és milyen márkájú göncöt vettél bele?
Smax... A két szíj + görgők (Contitech) és a vízpumpa cakk pakk cserével volt 62e. huf. A segédberendezés szíjon kívül mindene az mint a Mondeonak.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
KLaci78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8492 Dátum:
2016.03.26 szombat, 19:12:05 »
Van egy 2012-es Mondeo kombim. Eddig nem volt semmi gond vele, azonban az elmúlt 3 hónapban nem használtam csak rövid távon, városban. Múlt héten egy ismerősöm feltette szgépre és mindent rendben talált, nem volt hibakód.
Ma kicsit meghúzattam az M7-en, 3000 feletti fordulatszámon toltam kb 15 percig (nem váltottam fel 6osba). Nem érzékeltem semmi rendelleneset, majd mikor visszaálltam a rendes tempóra, 6-os sebességbe, kb 100km után kivillant az Engine Malfunction lámpa, hibaüzenettel. Húzni húzott rendesen, nem érzékeltem nyomatékvesztést sem. Leállítottam egy parkolóban, majd újraindításkor a lámpa továbbra is világított, de a hibaüzenet eltűnt. Volt egy kis dolgom, kb 2 óra múlva ismét elindítottam és a lámpa nem gyulladt ki ismét, minden rendben volt. Van esetleg valami ötletetek mi lehetett a gond? Esetleg nagyon meghúzattam és túlmelegedett volna a katalizátor környékén valamelyik szenzor?
Más: volt egy bilincs cserém az intercoolernél, és amikor a gimicsövet lehúztuk, volt egy kis olaj a csőben - ez gondolom nem teljesen normális....
Naplózva
FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8493 Dátum:
2016.03.26 szombat, 19:15:43 »
Idézetet írta: KLaci78 - 2016.03.26 szombat, 19:12:05
Más: volt egy bilincs cserém az intercoolernél, és amikor a gimicsövet lehúztuk, volt egy kis olaj a csőben - ez gondolom nem teljesen normális....
De az teljesen normális.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8494 Dátum:
2016.03.27 vasárnap, 22:55:54 »
Idézetet írta: KLaci78 - 2016.03.26 szombat, 19:12:05
Van egy 2012-es Mondeo kombim. Eddig nem volt semmi gond vele, azonban az elmúlt 3 hónapban nem használtam csak rövid távon, városban. Múlt héten egy ismerősöm feltette szgépre és mindent rendben talált, nem volt hibakód.
Ma kicsit meghúzattam az M7-en, 3000 feletti fordulatszámon toltam kb 15 percig (nem váltottam fel 6osba). Nem érzékeltem semmi rendelleneset, majd mikor visszaálltam a rendes tempóra, 6-os sebességbe, kb 100km után kivillant az Engine Malfunction lámpa, hibaüzenettel. Húzni húzott rendesen, nem érzékeltem nyomatékvesztést sem. Leállítottam egy parkolóban, majd újraindításkor a lámpa továbbra is világított, de a hibaüzenet eltűnt. Volt egy kis dolgom, kb 2 óra múlva ismét elindítottam és a lámpa nem gyulladt ki ismét, minden rendben volt. Van esetleg valami ötletetek mi lehetett a gond? Esetleg nagyon meghúzattam és túlmelegedett volna a katalizátor környékén valamelyik szenzor?
Más: volt egy bilincs cserém az intercoolernél, és amikor a gimicsövet lehúztuk, volt egy kis olaj a csőben - ez gondolom nem teljesen normális....
Nálam régebben történt, hogy autópályán 180-190 környékén "Motorhiba" üzenet, autó vészmódba került. Kiderült, hogy csak a lamellák voltak összekócolódva és nem tudta megfelelően mozgatni az elektronika.
Ha ki van forgatva az autó abból baj nem lehet!
Hibakód olvasáskor többet fogsz tudni, látatlanban senki nem fog tudni segíteni.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
frenki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8495 Dátum:
2016.03.29 kedd, 18:57:50 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.22 kedd, 20:58:15
hát ami eddig volt láncos mocim, ott mind 200-250e között volt előírva
Alvázszám alapján megmondják hogy láncos, vagy szíjas az alsó vezérlésed. 2007 11 hótól már szíjas az alsó is, ( főtengely-nagynyomású rész ) előtte meg láncos. Ha szíjas, akkor csak eredeti ford van hozzá, az egy komplett egység. két bordáskerék, feszítő, szíj.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8496 Dátum:
2016.03.29 kedd, 20:54:47 »
Idézetet írta: frenki - 2016.03.29 kedd, 18:57:50
Alvázszám alapján megmondják hogy láncos, vagy szíjas az alsó vezérlésed. 2007 11 hótól már szíjas az alsó is, ( főtengely-nagynyomású rész ) előtte meg láncos. Ha szíjas, akkor csak eredeti ford van hozzá, az egy komplett egység. két bordáskerék, feszítő, szíj.
előtti, láncos sajna (bár annyira nem gond, hogy láncos, csak drága)
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8497 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 16:19:37 »
Porlasztoval kapcsolatban tud valaki szakit? Kettőnek olajpára van a környékén, ki kellene deríteni, hogy mi az oka, majd orvosolni azt.
Naplózva
MM.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8498 Dátum:
2016.04.01 péntek, 14:39:50 »
Sziasztok! 2009-es 2.2 es titanium-s mondeon ami kb 4 hónapja állt a garázsba megszűnt szervókormány... nincs rásegítés álló helyzetbe, menetközbe felkönnyül a kormány. Próbáltam alászedni vagy 5 ször koppanástól-koppanásig de semmi.
Olaj van benne, szíj rajta van, hol kezdjek neki a hibakeresésnek?
Naplózva
2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8499 Dátum:
2016.04.01 péntek, 14:55:37 »
Idézetet írta: MM. - 2016.04.01 péntek, 14:39:50
Sziasztok! 2009-es 2.2 es titanium-s mondeon ami kb 4 hónapja állt a garázsba megszűnt szervókormány... nincs rásegítés álló helyzetbe, menetközbe felkönnyül a kormány. Próbáltam alászedni vagy 5 ször koppanástól-koppanásig de semmi.
Olaj van benne, szíj rajta van, hol kezdjek neki a hibakeresésnek?
mikor volt benne olajcsere?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Oldalak:
1
...
163
164
165
166
167
168
169
[
170
]
171
172
173
174
175
176
177
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ