Llort Eht
|
|
« Új hozzászólás #8550 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 10:24:10 » |
|
És egy darab lengéscsillapító árából kétszer meg lehetne venni a normál gyári garnitúrát...
Nem vészes! 116K Ft / db. Kérdeztem anno, volt egy ilyennel szerelt jelöltem, de nem vettem meg végül...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.21 csütörtök, 11:51:38 írta Tonyo »
|
Naplózva
|
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
|
|
|
fireball
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8551 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 16:41:46 » |
|
Akkor megbizható forumtárs!? Mert hozzá gondoltam, hogy vinném a kocsim majd. felhívtam most délután, jövőhéten én is meglátogatom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8552 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 23:24:18 » |
|
tudom hogy nem az automata topikba írok,de akkor is. ez a hagyományosnak mondott automatának milyen előírásai, javíthatóságai, betegségei vannak/lehetnek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #8553 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 23:50:45 » |
|
tudom hogy nem az automata topikba írok,de akkor is. ez a hagyományosnak mondott automatának milyen előírásai, javíthatóságai, betegségei vannak/lehetnek?
60ezrenként olajcsere. elvileg ennyi. nekem 2.0tdci-n van ez a váltó, jól teszi a dolgát.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8554 Dátum: 2016.04.22 péntek, 00:03:30 » |
|
60ezrenként olajcsere. elvileg ennyi. nekem 2.0tdci-n van ez a váltó, jól teszi a dolgát.
és ebbe is 60e ft az olaj?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ManiMondeo
|
|
« Új hozzászólás #8555 Dátum: 2016.04.22 péntek, 17:42:45 » |
|
felhívtam most délután, jövőhéten én is meglátogatom Ha addig még nem jutok el oda, akkor irhatsz tapasztalatot az uj programról.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
|
|
|
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
|
|
« Új hozzászólás #8556 Dátum: 2016.04.22 péntek, 20:20:18 » |
|
állítható futóműveset kell venni igaz az még ritkább, de ott jópofa a comfort, normal meg sport fokozat Helló! Okosítsatok már ki légyszíves, hogy mi a különbség az állítható futóműves Mondeo és az EDC-vel szerelt Mondeo között! Vagy ugyanaz a kettő? Illetve ha nem, akkor az EDC-shez a "normál" lengéscsillapító kell? Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #8557 Dátum: 2016.04.22 péntek, 20:43:43 » |
|
Helló! Okosítsatok már ki légyszíves, hogy mi a különbség az állítható futóműves Mondeo és az EDC-vel szerelt Mondeo között! Vagy ugyanaz a kettő? Illetve ha nem, akkor az EDC-shez a "normál" lengéscsillapító kell?
Köszönöm!
az edc-s az állítható és abba spéci lengéscsillapító kell
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
|
|
« Új hozzászólás #8558 Dátum: 2016.04.22 péntek, 20:57:00 » |
|
az edc-s az állítható és abba spéci lengéscsillapító kell
Köszönöm! Akkor ezek valószínűleg kiesnek a lehetséges jelöltek közül. Ha mégis ilyet nézek, akkor hol keressem a kapcsolóját egy FL-es MKIV-ben?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #8559 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:04:14 » |
|
Köszönöm! Akkor ezek valószínűleg kiesnek a lehetséges jelöltek közül. Ha mégis ilyet nézek, akkor hol keressem a kapcsolóját egy FL-es MKIV-ben? fl előtt a váltókar előtt van, gondolom fl után is
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
ve-ga45
|
|
« Új hozzászólás #8560 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:13:42 » |
|
Sziasztok! 2 Nappal ezelött varosi forgalomban araszolva ki rakott egy szerviz jelet az auto a müszerfalon valamint alä, hogy Motorstörung. Mikor le allitotta es ujra induläs utan nem jött vissza. aznap megegyszer eljätszotta ugyanezt. ket napja viszont semi!! Ven valakinek ötlete mi lehetett az oka?? Egyebkent tulnyomoreszt autopälyän hasznälom a kocsit, keveset järok viszonylag värosban!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #8561 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:14:41 » |
|
Sziasztok! 2 Nappal ezelött varosi forgalomban araszolva ki rakott egy szerviz jelet az auto a müszerfalon valamint alä, hogy Motorstörung. Mikor le allitotta es ujra induläs utan nem jött vissza. aznap megegyszer eljätszotta ugyanezt. ket napja viszont semi!! Ven valakinek ötlete mi lehetett az oka?? Egyebkent tulnyomoreszt autopälyän hasznälom a kocsit, keveset järok viszonylag värosban! hibakódot kell olvasni.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
ve-ga45
|
|
« Új hozzászólás #8562 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:23:32 » |
|
A hibakod benne marad akkor is ha mär nem jelez semmit a müszerfalon?? Es a MELDUNG opcioban sincs semmi!! Az auto is normälisan megy!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #8563 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:25:06 » |
|
A hibakod benne marad akkor is ha mär nem jelez semmit a müszerfalon?? Es a MELDUNG opcioban sincs semmi!! Az auto is normälisan megy!
igen.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
ve-ga45
|
|
« Új hozzászólás #8564 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:31:20 » |
|
Ok! akkor a hetvegen mehetek megint vissza szerelöhöz!
Köszönöm!!
Esetleg tudod mennyiböl jön ki vonohorkot tetetni ere a tipusra???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #8566 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:33:57 » |
|
Ok! akkor a hetvegen mehetek megint vissza szerelöhöz!
Köszönöm!!
Esetleg tudod mennyiböl jön ki vonohorkot tetetni ere a tipusra???
100 felett
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
ve-ga45
|
|
« Új hozzászólás #8567 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:37:36 » |
|
Ok! De kerdes mennyivel? itt nemetben tegnep 1000€ ajänlatot kaptam! eböl egy szäzas a tolatoradar mit a komputer okositas!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #8568 Dátum: 2016.04.22 péntek, 22:19:32 » |
|
100 felett
53 listaáron a csavarral levehető fejes bosal horog 122 a gyorscsatis (2012 163le kombira nézve) és ebből még lehet kedvességet vadászni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
kotta_cs
|
|
« Új hozzászólás #8569 Dátum: 2016.04.22 péntek, 22:26:44 » |
|
53 listaáron a csavarral levehető fejes bosal horog 122 a gyorscsatis (2012 163le kombira nézve) és ebből még lehet kedvességet vadászni a baj, hogy az elektronika bazi drága hozzá
|
|
|
Naplózva
|
-=újra=- 2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár ex: egyéb fordok
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #8570 Dátum: 2016.04.22 péntek, 22:29:45 » |
|
a baj, hogy az elektronika bazi drága hozzá
28174ft szintén listaáron
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
ve-ga45
|
|
« Új hozzászólás #8571 Dátum: 2016.04.22 péntek, 22:32:04 » |
|
Ig ezt en is megtalältam onlin-shop ban. Efektive a jarulekos költsegek erdekelnenek. Szereles, stb . a kocsiban egyebkent Powerschrift valto van. Az szämit valamit egyebkent??? ugyanugy lehet vontatni vele mint a manuälissal???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #8572 Dátum: 2016.04.22 péntek, 22:40:44 » |
|
Ig ezt en is megtalältam onlin-shop ban. Efektive a jarulekos költsegek erdekelnenek. Szereles, stb . a kocsiban egyebkent Powerschrift valto van. Az szämit valamit egyebkent??? ugyanugy lehet vontatni vele mint a manuälissal???
Mondjuk, ha tdci motoros topik helyett a karosszériásban nézel körül, van sok infó. Kb. 1,5 éve mindent összeszedtem e témában, csak nekem nagyon szét kellett volna flexelni a hátsó diffuzort, így ejtettem a projektet. Egyébként az 1xübb kivitel 100 alatt megvan vizsgával, 14(13) pólusú csatitval.
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
ve-ga45
|
|
« Új hozzászólás #8573 Dátum: 2016.04.22 péntek, 22:45:41 » |
|
Igazad van, csak az alap problema a motor volt, ez a kerdes csak ugy spontan jött hozza.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
X777
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8574 Dátum: 2016.04.23 szombat, 10:21:01 » |
|
Ok! De kerdes mennyivel? itt nemetben tegnep 1000€ ajänlatot kaptam! eböl egy szäzas a tolatoradar mit a komputer okositas!!
Én egy hónapja rakattam fel egy Bosal levehető karost, elektronikával és 13 pólusú csatlakozóval együtt 150 ezer forint volt felszerelve. És egész jó elektronikát kaptam hozzá, ahogy rádugod a csatit egyből automatikusan végigtesztelgeti a lámpákat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ve-ga45
|
|
« Új hozzászólás #8575 Dátum: 2016.04.23 szombat, 20:47:08 » |
|
15O ezerben ki egyeznek. viszga nem kell mert itt kin maskeppen van. A Tied tolato radaros, ujra kelett tanitani??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
X777
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8576 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 07:57:34 » |
|
15O ezerben ki egyeznek. viszga nem kell mert itt kin maskeppen van. A Tied tolato radaros, ujra kelett tanitani??
Nem kellett. Egy baj volt, hogy az a típus ami nekem kellett nem volt Magyarországon, úgyhogy én szereztem be egy Szlovák cégtől. Egyébként itt és ezt a típust rakattam fel: http://www.miklossanyi.hu/vonohorog-kat/ford_mondeo/1149
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
T0aD
|
|
« Új hozzászólás #8577 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 13:44:06 » |
|
Hali
2012 140 lovas mondeohoz ki milyen márkájú vezérlést szereltetett be?
Skf-en gondolkodom.
|
|
|
Naplózva
|
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
|
|
|
mondeofan
|
|
« Új hozzászólás #8578 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 18:49:33 » |
|
Hali
2012 140 lovas mondeohoz ki milyen márkájú vezérlést szereltetett be?
Skf-en gondolkodom.
SKF, GATES, INA ... szerintem ez felső kategória mind. Én cseréltetnék vízpumpát is a helyedben, mert sajnos idővel az is szokott ereszteni... Kiegyenlítő tartályodban hogy áll a víz ?! (nem látsz fogyást rajta?
|
|
|
Naplózva
|
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
|
|
|
T0aD
|
|
« Új hozzászólás #8579 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 19:28:07 » |
|
SKF, GATES, INA ... szerintem ez felső kategória mind.
Én cseréltetnék vízpumpát is a helyedben, mert sajnos idővel az is szokott ereszteni... Kiegyenlítő tartályodban hogy áll a víz ?! (nem látsz fogyást rajta?
Persze a pumpált is cserélem. Az autó kedden lesz egy hete nálam. Sokat nem tudok róla. 300 km et mentem eddig vele.
|
|
|
Naplózva
|
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #8580 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 21:24:02 » |
|
Persze a pumpált is cserélem. Az autó kedden lesz egy hete nálam. Sokat nem tudok róla. 300 km et mentem eddig vele.
A gyári vízpumpa Pierburg, a feszítő INA, a vezető SKF, a szíj Contitech. Ha esetleg érdekel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
T0aD
|
|
« Új hozzászólás #8581 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 14:36:03 » |
|
A gyári vízpumpa Pierburg, a feszítő INA, a vezető SKF, a szíj Contitech. Ha esetleg érdekel.
Akkor ezt összerakrák rendesen.
|
|
|
Naplózva
|
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #8582 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 19:10:05 » |
|
Jóhír a Regeneráció parásoknak! Kiböktem,hogy az egyik pid a PCM modulban már közli velünk a regeneráció ki-bekapcsolt-online állapotát! A automatikusan indítottat is és a kényszerrel indítottat is. REG_REQ_A On vagy Off REG_REQ_F On vagy Off http://members.upc.hu/simontamas0229/DPF,reg.docxSakos! Nem tudjátok PowerFord-dal ezt a műszerfalra kitenni egy jelzéssel?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #8583 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 20:51:44 » |
|
Jóhír a Regeneráció parásoknak! Kiböktem,hogy az egyik pid a PCM modulban már közli velünk a regeneráció ki-bekapcsolt-online állapotát! A automatikusan indítottat is és a kényszerrel indítottat is. REG_REQ_A On vagy Off REG_REQ_F On vagy Off http://members.upc.hu/simontamas0229/DPF,reg.docxSakos! Nem tudjátok PowerFord-dal ezt a műszerfalra kitenni egy jelzéssel? És ez addig "ON" amíg tart a regen? Próbáltad?
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #8584 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:00:03 » |
|
És ez addig "ON" amíg tart a regen? Próbáltad?
igen-közben vettem észre,mert on-on volt,és addig 1,2l volt a pillanatnyi fogyi.sajna a kép csak utána készült,és kényszerített regennel nem próbáltam,de szerintem épp úgy jelzi azt is. szerencsém volt,mert az utóbbi 4e km alatt csak 8x regenerált.70% körüli korom mennyiségnél indult el,és 20% körülire ment le regen után.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #8585 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:02:25 » |
|
igen-közben vettem észre,mert on-on volt,és addig 1,2l volt a pillanatnyi fogyi.sajna a kép csak utána készült,és kényszerített regennel nem próbáltam,de szerintem épp úgy jelzi azt is. szerencsém volt,mert az utóbbi 4e km alatt csak 8x regenerált.70% körüli korom mennyiségnél indult el,és 20% körülire ment le regen után.
amúgy meg egyre többet tud a forscan nekünk is már: + Vehicle database update + Service function "Reset the High Pressure Fuel System Learned Values" for: Mondeo Mk5 2.0 TDCi 2015 model year Mondeo Mk4 1.6/2.0 TDCi 2007/2011 model year Galaxy/SMax 2.0 TDCi 2015 model year Galaxy/SMax 1.6/2.0 TDCi 2010 model year Everset 2.0 TDCi 2015 model year Kuga 2.0 TDCi 2008/2013 model year Focus/CMax Mk3 1.6/2.0 TDCi 2011/2015 model year Ranger / Mazda B-Series / Troller TDCi 2011 Transit 2.2/3.2 TDCi (Siemens) 2006 model year Transit 2.2 TDCi 2012/2014 model year Transit Connect 1.6 TDCi 2014 Mazda 3 1.6 Y6 Mazda 5 1.6 Y6 + Service function "PATS programming" for:Focus Mk1 1.6 Zetec-SE 1999 Transit 2006-2011 Galaxy/SMax 2006-2011 Mondeo Mk4 2007-2011 Fiesta 2008-2011 + Service procedure "DPF Static Regeneration", "Reset the Diesel Particulate Filter Learned Values", "Reset Differential Pressure Sensor Learned Values" for:Transit 2.2/2.4/3.2 TDCi 2006-2012 model year Ranger/ Mazda B-series/ Troller TDCi 2011 model year + Service procedures "Reset the Intake Air Throttle Valve Learned Values", "Reset Charge Air Cooler Bypass Valve Position Offset" for: Focus Mk2/Cmax 1.6 TDCi 2003-2008 model year Fiesta/Fusion 1.6 TDCi 2002-2006 model year + Service procedure "Headlamp Alignment And Calibration" for the following vehciles, equipped with HCM module: Focus Mk1 200-2002 model year Focus/CMax Mk2 2003-2008 model year Kuga 2008 model year + Service procedure "Calibrate Steering Angle Sensor" for: Mazda 6 GH/Atenza + Module configuration parameter "All Wheel Drive Gauge", "Engine Hours Counter" (Enaled/Disabled) for: Taurus 2013-2016 model year + OBDII mode 6 tests for pre-CAN vehicles + Double click on selected PID in PID selection dialog (in Windows version) now removes the PID from the list of selected parameters - incorrect work with HS2/HS3/MS CAN using ELM327 adapter equipped with HS/MS CAN switch - incorrect manufacturing year and month detection in some cases * fixes and improvements in as-built and central configuration management functions
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #8586 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:03:54 » |
|
igen-közben vettem észre,mert on-on volt,és addig 1,2l volt a pillanatnyi fogyi.sajna a kép csak utána készült,és kényszerített regennel nem próbáltam,de szerintem épp úgy jelzi azt is. szerencsém volt,mert az utóbbi 4e km alatt csak 8x regenerált.70% körüli korom mennyiségnél indult el,és 20% körülire ment le regen után.
Köszi az infót. Majd meglátjuk mi lesz.
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #8587 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:14:42 » |
|
Köszi az infót. Majd meglátjuk mi lesz.
Ha sikerül,igényt tartok egy fejlesztői ajándék verzióra a műszerfalamra......
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
BLACKMondeo
|
|
« Új hozzászólás #8588 Dátum: 2016.04.26 kedd, 13:20:15 » |
|
Jóhír a Regeneráció parásoknak! Kiböktem,hogy az egyik pid a PCM modulban már közli velünk a regeneráció ki-bekapcsolt-online állapotát! A automatikusan indítottat is és a kényszerrel indítottat is. REG_REQ_A On vagy Off REG_REQ_F On vagy Off http://members.upc.hu/simontamas0229/DPF,reg.docxSakos! Nem tudjátok PowerFord-dal ezt a műszerfalra kitenni egy jelzéssel? Ezt csak a tegnap megjelent Forscan tudja vagy az előbbi is?
|
|
|
Naplózva
|
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #8589 Dátum: 2016.04.26 kedd, 17:06:35 » |
|
Ezt csak a tegnap megjelent Forscan tudja vagy az előbbi is? is-is.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
fireball
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8590 Dátum: 2016.04.27 szerda, 09:31:26 » |
|
hali. Valakinek volt már problémája a hűtővíz termosztáttal ? Nekem szerintem megadta magát, mert bemelegszik 90fokra, aztán ha kis terhelésen megyek, Akkor kb 10fokot visszahűl, gondolom nem tud visszazárni teljesen. Ezt csak egybe lehet cseréni házzal mindennel együtt ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #8591 Dátum: 2016.04.27 szerda, 09:37:14 » |
|
hali. Valakinek volt már problémája a hűtővíz termosztáttal ? Nekem szerintem megadta magát, mert bemelegszik 90fokra, aztán ha kis terhelésen megyek, Akkor kb 10fokot visszahűl, gondolom nem tud visszazárni teljesen. Ezt csak egybe lehet cseréni házzal mindennel együtt ?
Igen, igen.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
fireball
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8592 Dátum: 2016.04.27 szerda, 12:48:38 » |
|
Igen, igen.
okés köszi, akkor ezt gyors rövidre zártuk, akkor veszek bele egyet, te magadnak cserélted v elvitted valahova? mekkora meló kicserélni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #8593 Dátum: 2016.04.27 szerda, 13:27:00 » |
|
okés köszi, akkor ezt gyors rövidre zártuk, akkor veszek bele egyet, te magadnak cserélted v elvitted valahova? mekkora meló kicserélni?
Nekem szakszerviz, és rendesen szét kellet borítani az autót...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
fireball
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8594 Dátum: 2016.04.27 szerda, 13:28:34 » |
|
Nekem szakszerviz, és rendesen szét kellet borítani az autót...
akkor lehet én se állok neki otthon neked is hasonló tüneteket produkált, mint amit írtam?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BLACKMondeo
|
|
« Új hozzászólás #8595 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 20:49:06 » |
|
Ezt csak a tegnap megjelent Forscan tudja vagy az előbbi is? Sajnos nálam a PCM modulban csak a DPF két lehetséges maximális értéke látszik. A regenekre vonatkozóan semmi info nincs. Átnéztem a többi modult is, (a kapcsoló mindkét állásában) ott sem találtam. Ezek szerint a Mondeonál ez nem látható.
|
|
|
Naplózva
|
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #8596 Dátum: 2016.04.29 péntek, 06:48:52 » |
|
Sajnos nálam a PCM modulban csak a DPF két lehetséges maximális értéke látszik. A regenekre vonatkozóan semmi info nincs. Átnéztem a többi modult is, (a kapcsoló mindkét állásában) ott sem találtam. Ezek szerint a Mondeonál ez nem látható. ezt nem tudhatom,ezért linkeltem a fotót is.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Ohyeah
|
|
« Új hozzászólás #8597 Dátum: 2016.04.29 péntek, 18:48:48 » |
|
Sziasztok! Mi okozhatja ezeket? Éles kattogó hangot hallok motor felől, vezérmű komplett csere, es hosszbordás szij komplett görkőkkel is cserélve lett, szabadonfutó is, de hang nem szűnt meg. Ezen kivül gyújtáskor motor hangja 1-2 masodperc utan megváltozik, mintha hangosodna és ekkor a benti világitás is megerősödik. Valamint ma kétszer megtörtént, hogy zúgni kezdett a hűtő előtti ventilátor. Újrainditottam autót és megszűnt zúgás. Nem tudom ezek a dolgok összefügnek e egymással? Előre is köszönöm segitségeteket! Ime a kattogás: https://www.youtube.com/watch?v=KjPDAwjzqyc&feature=youtu.be
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.29 péntek, 19:20:20 írta Ohyeah »
|
Naplózva
|
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
|
|
|
T0aD
|
|
« Új hozzászólás #8598 Dátum: 2016.04.29 péntek, 19:06:43 » |
|
Hali Mivel új vagyok az mk4 esek között bővebb felvilágosítást kérnék a dpf szőrőről. Hogy smint van vele. Köszi
|
|
|
Naplózva
|
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #8599 Dátum: 2016.04.29 péntek, 19:33:04 » |
|
Sziasztok! Mi okozhatja ezeket? Éles kattogó hangot hallok motor felől, vezérmű komplett csere, es hosszbordás szij komplett görkőkkel is cserélve lett, szabadonfutó is, de hang nem szűnt meg. Ezen kivül gyújtáskor motor hangja 1-2 masodperc utan megváltozik, mintha hangosodna és ekkor a benti világitás is megerősödik. Valamint ma kétszer megtörtént, hogy zúgni kezdett a hűtő előtti ventilátor. Újrainditottam autót és megszűnt zúgás. Nem tudom ezek a dolgok összefügnek e egymással? Előre is köszönöm segitségeteket! Ime a kattogás: https://www.youtube.com/watch?v=KjPDAwjzqyc&feature=youtu.beEjha ez szépen csattog. A vizpumpa is cserélve lett a vezérléssel együtt? Ha előtte is csinálta, akkor viszont máshol kell keresgélni. Ventit a regeneráció miatt is bekapcsolhatja lehet pont csinálta.
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
|