Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:11:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263613 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8550 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 10:24:10 »

És egy darab lengéscsillapító árából kétszer meg lehetne venni a normál gyári garnitúrát...

Nem vészes! 116K Ft / db.  wow1 wow1 Kérdeztem anno, volt egy ilyennel szerelt jelöltem, de nem vettem meg végül...
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.21 csütörtök, 11:51:38 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #8551 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 16:41:46 »

Akkor megbizható forumtárs!? Mert hozzá gondoltam, hogy vinném a kocsim majd. smile
felhívtam most délután, jövőhéten én is meglátogatom Wink
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #8552 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 23:24:18 »

tudom hogy nem az automata topikba írok,de akkor is. ez a hagyományosnak mondott automatának milyen előírásai, javíthatóságai, betegségei vannak/lehetnek?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8553 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 23:50:45 »

tudom hogy nem az automata topikba írok,de akkor is. ez a hagyományosnak mondott automatának milyen előírásai, javíthatóságai, betegségei vannak/lehetnek?
60ezrenként olajcsere. elvileg ennyi. nekem 2.0tdci-n van ez a váltó, jól teszi a dolgát.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #8554 Dátum: 2016.04.22 péntek, 00:03:30 »

60ezrenként olajcsere. elvileg ennyi. nekem 2.0tdci-n van ez a váltó, jól teszi a dolgát.
és ebbe is 60e ft az olaj?
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8555 Dátum: 2016.04.22 péntek, 17:42:45 »

felhívtam most délután, jövőhéten én is meglátogatom Wink

Ha addig még nem jutok el oda, akkor irhatsz tapasztalatot az uj programról.   Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #8556 Dátum: 2016.04.22 péntek, 20:20:18 »

állítható futóműveset kell venni vigyor3 igaz az még ritkább, de ott jópofa a comfort, normal meg sport fokozat

Helló!
Okosítsatok már ki légyszíves, hogy mi a különbség az állítható futóműves Mondeo és az EDC-vel szerelt Mondeo között! Vagy ugyanaz a kettő? Illetve ha nem, akkor az EDC-shez a "normál" lengéscsillapító kell?

Köszönöm!

Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8557 Dátum: 2016.04.22 péntek, 20:43:43 »

Helló!
Okosítsatok már ki légyszíves, hogy mi a különbség az állítható futóműves Mondeo és az EDC-vel szerelt Mondeo között! Vagy ugyanaz a kettő? Illetve ha nem, akkor az EDC-shez a "normál" lengéscsillapító kell?

Köszönöm!


az edc-s az állítható és abba spéci lengéscsillapító kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #8558 Dátum: 2016.04.22 péntek, 20:57:00 »

az edc-s az állítható és abba spéci lengéscsillapító kell
Köszönöm!  worship
Akkor ezek valószínűleg kiesnek a lehetséges jelöltek közül.

Ha mégis ilyet nézek, akkor hol keressem a kapcsolóját egy FL-es MKIV-ben?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8559 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:04:14 »

Köszönöm!  worship
Akkor ezek valószínűleg kiesnek a lehetséges jelöltek közül.

Ha mégis ilyet nézek, akkor hol keressem a kapcsolóját egy FL-es MKIV-ben?
fl előtt a váltókar előtt van, gondolom fl után is

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #8560 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:13:42 »

   Sziasztok!
  2 Nappal ezelött varosi forgalomban araszolva ki rakott egy szerviz jelet az auto a müszerfalon  felkialtas valamint alä, hogy Motorstörung.
  Mikor le allitotta es ujra induläs utan nem jött vissza. aznap megegyszer eljätszotta ugyanezt. ket napja viszont semi!!

  Ven valakinek ötlete mi lehetett az oka??

  Egyebkent tulnyomoreszt autopälyän hasznälom a kocsit, keveset järok viszonylag värosban!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8561 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:14:41 »

  Sziasztok!
  2 Nappal ezelött varosi forgalomban araszolva ki rakott egy szerviz jelet az auto a müszerfalon  felkialtas valamint alä, hogy Motorstörung.
  Mikor le allitotta es ujra induläs utan nem jött vissza. aznap megegyszer eljätszotta ugyanezt. ket napja viszont semi!!

  Ven valakinek ötlete mi lehetett az oka??

  Egyebkent tulnyomoreszt autopälyän hasznälom a kocsit, keveset järok viszonylag värosban!
hibakódot kell olvasni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #8562 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:23:32 »

   A hibakod benne marad akkor is ha mär nem jelez semmit a müszerfalon?? Es a MELDUNG opcioban sincs semmi!!
  Az auto is normälisan megy!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8563 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:25:06 »

   A hibakod benne marad akkor is ha mär nem jelez semmit a müszerfalon?? Es a MELDUNG opcioban sincs semmi!!
  Az auto is normälisan megy!
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #8564 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:31:20 »

   
   Ok! akkor a hetvegen mehetek megint vissza szerelöhöz!

   Köszönöm!!

  Esetleg tudod mennyiböl jön ki vonohorkot tetetni ere a tipusra???
Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #8565 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:31:50 »

fl előtt a váltókar előtt van, gondolom fl után is



Ebben szerinted van? Mert azt írja, hogy igen, de nem látok kapcsolót. conf
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_ujszeru_allapot-_116.264.-km-10058762
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8566 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:33:57 »

   
   Ok! akkor a hetvegen mehetek megint vissza szerelöhöz!

   Köszönöm!!

  Esetleg tudod mennyiböl jön ki vonohorkot tetetni ere a tipusra???
100 felett
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #8567 Dátum: 2016.04.22 péntek, 21:37:36 »


   Ok! De kerdes mennyivel? itt nemetben tegnep 1000€ ajänlatot kaptam! eböl egy szäzas a tolatoradar mit a komputer okositas!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8568 Dátum: 2016.04.22 péntek, 22:19:32 »

100 felett
53 listaáron a csavarral levehető fejes bosal horog Roll Eyes 122 a gyorscsatis (2012 163le kombira nézve) és ebből még lehet kedvességet vadászni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8569 Dátum: 2016.04.22 péntek, 22:26:44 »

53 listaáron a csavarral levehető fejes bosal horog Roll Eyes 122 a gyorscsatis (2012 163le kombira nézve) és ebből még lehet kedvességet vadászni

a baj, hogy az elektronika bazi drága hozzá
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8570 Dátum: 2016.04.22 péntek, 22:29:45 »

a baj, hogy az elektronika bazi drága hozzá
28174ft szintén listaáron
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #8571 Dátum: 2016.04.22 péntek, 22:32:04 »

   Ig ezt en is megtalältam onlin-shop ban. Efektive a jarulekos költsegek erdekelnenek. Szereles, stb . a kocsiban egyebkent Powerschrift valto van. Az szämit valamit egyebkent???   ugyanugy lehet vontatni vele mint a manuälissal???
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8572 Dátum: 2016.04.22 péntek, 22:40:44 »

  Ig ezt en is megtalältam onlin-shop ban. Efektive a jarulekos költsegek erdekelnenek. Szereles, stb . a kocsiban egyebkent Powerschrift valto van. Az szämit valamit egyebkent???   ugyanugy lehet vontatni vele mint a manuälissal???
Mondjuk, ha tdci motoros topik helyett a karosszériásban nézel körül, van sok infó. Kb. 1,5 éve mindent összeszedtem e témában, csak nekem nagyon szét kellett volna flexelni a hátsó diffuzort, így ejtettem a projektet. Egyébként az 1xübb kivitel 100 alatt megvan vizsgával, 14(13) pólusú csatitval.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #8573 Dátum: 2016.04.22 péntek, 22:45:41 »

   Igazad van, csak az alap problema a motor volt, ez a kerdes csak ugy spontan jött hozza.
Naplózva
X777
Vendég
« Új hozzászólás #8574 Dátum: 2016.04.23 szombat, 10:21:01 »

  Ok! De kerdes mennyivel? itt nemetben tegnep 1000€ ajänlatot kaptam! eböl egy szäzas a tolatoradar mit a komputer okositas!!

Én egy hónapja rakattam fel egy Bosal levehető karost, elektronikával és 13 pólusú csatlakozóval együtt 150 ezer forint volt felszerelve. És egész jó elektronikát kaptam hozzá, ahogy rádugod a csatit egyből automatikusan végigtesztelgeti a lámpákat.
Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #8575 Dátum: 2016.04.23 szombat, 20:47:08 »

   
   15O ezerben ki egyeznek. viszga nem kell mert itt kin maskeppen van. A Tied tolato radaros, ujra kelett tanitani??
Naplózva
X777
Vendég
« Új hozzászólás #8576 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 07:57:34 »

   
   15O ezerben ki egyeznek. viszga nem kell mert itt kin maskeppen van. A Tied tolato radaros, ujra kelett tanitani??

Nem kellett. Egy baj volt, hogy az a típus ami nekem kellett nem volt Magyarországon, úgyhogy én szereztem be egy Szlovák cégtől.
Egyébként itt és ezt a típust rakattam fel:
http://www.miklossanyi.hu/vonohorog-kat/ford_mondeo/1149
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #8577 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 13:44:06 »

Hali

2012 140 lovas mondeohoz ki milyen márkájú vezérlést szereltetett be?

Skf-en gondolkodom.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8578 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 18:49:33 »

Hali

2012 140 lovas mondeohoz ki milyen márkájú vezérlést szereltetett be?

Skf-en gondolkodom.

SKF, GATES, INA ... szerintem ez felső kategória mind.

Én cseréltetnék vízpumpát is a helyedben, mert sajnos idővel az is szokott ereszteni... Kiegyenlítő tartályodban hogy áll a víz ?! (nem látsz fogyást rajta?

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #8579 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 19:28:07 »

SKF, GATES, INA ... szerintem ez felső kategória mind.

Én cseréltetnék vízpumpát is a helyedben, mert sajnos idővel az is szokott ereszteni... Kiegyenlítő tartályodban hogy áll a víz ?! (nem látsz fogyást rajta?


Persze a pumpált is cserélem. Az autó kedden lesz egy hete nálam. Sokat nem tudok róla. 300 km et mentem eddig vele.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8580 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 21:24:02 »

Persze a pumpált is cserélem. Az autó kedden lesz egy hete nálam. Sokat nem tudok róla. 300 km et mentem eddig vele.

A gyári vízpumpa Pierburg, a feszítő INA, a vezető SKF, a szíj Contitech. Ha esetleg érdekel.
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #8581 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 14:36:03 »

A gyári vízpumpa Pierburg, a feszítő INA, a vezető SKF, a szíj Contitech. Ha esetleg érdekel.

Akkor ezt összerakrák rendesen. Smiley
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8582 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 19:10:05 »

Jóhír a Regeneráció parásoknak! eplus2


Kiböktem,hogy az egyik pid a PCM modulban már közli velünk a regeneráció ki-bekapcsolt-online állapotát! taps taps taps
A automatikusan indítottat is és a kényszerrel indítottat is.

REG_REQ_A    On vagy Off
REG_REQ_F     On vagy Off

http://members.upc.hu/simontamas0229/DPF,reg.docx

Sakos!

Nem tudjátok PowerFord-dal ezt a műszerfalra kitenni egy jelzéssel? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8583 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 20:51:44 »

Jóhír a Regeneráció parásoknak! eplus2


Kiböktem,hogy az egyik pid a PCM modulban már közli velünk a regeneráció ki-bekapcsolt-online állapotát! taps taps taps
A automatikusan indítottat is és a kényszerrel indítottat is.

REG_REQ_A    On vagy Off
REG_REQ_F     On vagy Off

http://members.upc.hu/simontamas0229/DPF,reg.docx

Sakos!

Nem tudjátok PowerFord-dal ezt a műszerfalra kitenni egy jelzéssel? Roll Eyes
És ez addig "ON" amíg tart a regen? Próbáltad?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8584 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:00:03 »

És ez addig "ON" amíg tart a regen? Próbáltad?
igen-közben vettem észre,mert on-on volt,és addig 1,2l volt a pillanatnyi fogyi.sajna a kép csak utána készült,és kényszerített regennel nem próbáltam,de szerintem épp úgy jelzi azt is.
szerencsém volt,mert az utóbbi 4e km alatt csak 8x regenerált.70% körüli korom mennyiségnél indult el,és 20% körülire ment le regen után.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8585 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:02:25 »

igen-közben vettem észre,mert on-on volt,és addig 1,2l volt a pillanatnyi fogyi.sajna a kép csak utána készült,és kényszerített regennel nem próbáltam,de szerintem épp úgy jelzi azt is.
szerencsém volt,mert az utóbbi 4e km alatt csak 8x regenerált.70% körüli korom mennyiségnél indult el,és 20% körülire ment le regen után.
amúgy meg egyre többet tud a forscan nekünk is már:




  

+ Vehicle database update
+ Service function "Reset the High Pressure Fuel System Learned Values" for:

Mondeo Mk5 2.0 TDCi 2015 model year
Mondeo Mk4 1.6/2.0 TDCi 2007/2011 model year
Galaxy/SMax 2.0 TDCi 2015 model year
Galaxy/SMax 1.6/2.0 TDCi 2010 model year
Everset 2.0 TDCi 2015 model year
Kuga 2.0 TDCi 2008/2013 model year
Focus/CMax Mk3 1.6/2.0 TDCi 2011/2015 model year
Ranger / Mazda B-Series / Troller TDCi 2011
Transit 2.2/3.2 TDCi (Siemens) 2006 model year
Transit 2.2 TDCi 2012/2014 model year
Transit Connect 1.6 TDCi 2014
Mazda 3 1.6 Y6
Mazda 5 1.6 Y6
+ Service function "PATS programming" for:
Focus Mk1 1.6 Zetec-SE 1999
Transit 2006-2011
Galaxy/SMax 2006-2011
Mondeo Mk4 2007-2011
Fiesta 2008-2011
+ Service procedure "DPF Static Regeneration", "Reset the Diesel Particulate Filter Learned Values", "Reset Differential Pressure Sensor Learned Values" for:
Transit 2.2/2.4/3.2 TDCi 2006-2012 model year
Ranger/ Mazda B-series/ Troller TDCi 2011 model year
+ Service procedures "Reset the Intake Air Throttle Valve Learned Values", "Reset Charge Air Cooler Bypass Valve Position Offset" for:
Focus Mk2/Cmax 1.6 TDCi 2003-2008 model year
Fiesta/Fusion 1.6 TDCi 2002-2006 model year
+ Service procedure "Headlamp Alignment And Calibration" for the following vehciles, equipped with HCM module:
Focus Mk1 200-2002 model year
Focus/CMax Mk2 2003-2008 model year
Kuga 2008 model year
+ Service procedure "Calibrate Steering Angle Sensor" for:
Mazda 6 GH/Atenza
+ Module configuration parameter "All Wheel Drive Gauge", "Engine Hours Counter" (Enaled/Disabled) for:
Taurus 2013-2016 model year
+ OBDII mode 6 tests for pre-CAN vehicles
+ Double click on selected PID in PID selection dialog (in Windows version) now removes the PID from the list of selected parameters
- incorrect work with HS2/HS3/MS CAN using ELM327 adapter equipped with HS/MS CAN switch
- incorrect manufacturing year and month detection in some cases
* fixes and improvements in as-built and central configuration management functions
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8586 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:03:54 »

igen-közben vettem észre,mert on-on volt,és addig 1,2l volt a pillanatnyi fogyi.sajna a kép csak utána készült,és kényszerített regennel nem próbáltam,de szerintem épp úgy jelzi azt is.
szerencsém volt,mert az utóbbi 4e km alatt csak 8x regenerált.70% körüli korom mennyiségnél indult el,és 20% körülire ment le regen után.
Köszi az infót. Majd meglátjuk mi lesz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8587 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:14:42 »

Köszi az infót. Majd meglátjuk mi lesz.
Ha sikerül,igényt tartok egy fejlesztői ajándék verzióra a műszerfalamra......  Wink Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8588 Dátum: 2016.04.26 kedd, 13:20:15 »

Jóhír a Regeneráció parásoknak! eplus2


Kiböktem,hogy az egyik pid a PCM modulban már közli velünk a regeneráció ki-bekapcsolt-online állapotát! taps taps taps
A automatikusan indítottat is és a kényszerrel indítottat is.

REG_REQ_A    On vagy Off
REG_REQ_F     On vagy Off

http://members.upc.hu/simontamas0229/DPF,reg.docx

Sakos!

Nem tudjátok PowerFord-dal ezt a műszerfalra kitenni egy jelzéssel? Roll Eyes


Ezt csak a tegnap megjelent Forscan tudja vagy az előbbi is?

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8589 Dátum: 2016.04.26 kedd, 17:06:35 »


Ezt csak a tegnap megjelent Forscan tudja vagy az előbbi is?

 worship
is-is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #8590 Dátum: 2016.04.27 szerda, 09:31:26 »

hali.
Valakinek volt már problémája a hűtővíz termosztáttal ? Nekem szerintem megadta magát, mert bemelegszik 90fokra, aztán ha kis terhelésen megyek, Akkor kb 10fokot visszahűl, gondolom nem tud visszazárni teljesen. Ezt csak egybe lehet cseréni házzal mindennel együtt ?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8591 Dátum: 2016.04.27 szerda, 09:37:14 »

hali.
Valakinek volt már problémája a hűtővíz termosztáttal ? Nekem szerintem megadta magát, mert bemelegszik 90fokra, aztán ha kis terhelésen megyek, Akkor kb 10fokot visszahűl, gondolom nem tud visszazárni teljesen. Ezt csak egybe lehet cseréni házzal mindennel együtt ?


Igen, igen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #8592 Dátum: 2016.04.27 szerda, 12:48:38 »

Igen, igen.
okés köszi, akkor ezt gyors rövidre zártuk, akkor veszek bele egyet, te magadnak cserélted v elvitted valahova? mekkora meló kicserélni?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8593 Dátum: 2016.04.27 szerda, 13:27:00 »

okés köszi, akkor ezt gyors rövidre zártuk, akkor veszek bele egyet, te magadnak cserélted v elvitted valahova? mekkora meló kicserélni?

Nekem szakszerviz, és rendesen szét kellet borítani az autót...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fireball
Vendég
« Új hozzászólás #8594 Dátum: 2016.04.27 szerda, 13:28:34 »

Nekem szakszerviz, és rendesen szét kellet borítani az autót...
akkor lehet én se állok neki otthon  vigyor3
neked is hasonló tüneteket produkált, mint amit  írtam?
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8595 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 20:49:06 »


Ezt csak a tegnap megjelent Forscan tudja vagy az előbbi is?

 worship

Sajnos nálam a PCM modulban csak a DPF két lehetséges maximális értéke látszik. A regenekre vonatkozóan semmi info nincs. Átnéztem a többi modult is, (a kapcsoló mindkét állásában) ott sem találtam.
Ezek szerint a Mondeonál ez nem látható.   szomoru1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8596 Dátum: 2016.04.29 péntek, 06:48:52 »

Sajnos nálam a PCM modulban csak a DPF két lehetséges maximális értéke látszik. A regenekre vonatkozóan semmi info nincs. Átnéztem a többi modult is, (a kapcsoló mindkét állásában) ott sem találtam.
Ezek szerint a Mondeonál ez nem látható.   szomoru1
ezt nem tudhatom,ezért linkeltem a fotót is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #8597 Dátum: 2016.04.29 péntek, 18:48:48 »

Sziasztok!
Mi okozhatja ezeket?

Éles kattogó hangot hallok motor felől, vezérmű komplett csere, es hosszbordás szij komplett görkőkkel is cserélve lett, szabadonfutó is, de hang nem szűnt meg. Ezen kivül gyújtáskor motor hangja 1-2 masodperc utan megváltozik, mintha hangosodna és ekkor a benti világitás is megerősödik. Valamint ma kétszer megtörtént, hogy zúgni kezdett a hűtő előtti ventilátor. Újrainditottam autót és megszűnt zúgás. Nem tudom ezek a dolgok összefügnek e egymással? Előre is köszönöm segitségeteket!

Ime a kattogás: https://www.youtube.com/watch?v=KjPDAwjzqyc&feature=youtu.be
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.29 péntek, 19:20:20 írta Ohyeah » Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #8598 Dátum: 2016.04.29 péntek, 19:06:43 »

Hali
Mivel új vagyok az mk4 esek között bővebb felvilágosítást kérnék a dpf szőrőről. Hogy smint van vele.
Köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8599 Dátum: 2016.04.29 péntek, 19:33:04 »

Sziasztok!
Mi okozhatja ezeket?

Éles kattogó hangot hallok motor felől, vezérmű komplett csere, es hosszbordás szij komplett görkőkkel is cserélve lett, szabadonfutó is, de hang nem szűnt meg. Ezen kivül gyújtáskor motor hangja 1-2 masodperc utan megváltozik, mintha hangosodna és ekkor a benti világitás is megerősödik. Valamint ma kétszer megtörtént, hogy zúgni kezdett a hűtő előtti ventilátor. Újrainditottam autót és megszűnt zúgás. Nem tudom ezek a dolgok összefügnek e egymással? Előre is köszönöm segitségeteket!

Ime a kattogás: https://www.youtube.com/watch?v=KjPDAwjzqyc&feature=youtu.be

Ejha ez szépen csattog. A vizpumpa is cserélve lett a vezérléssel együtt? Ha előtte is csinálta, akkor viszont máshol kell keresgélni. Ventit a regeneráció miatt is bekapcsolhatja lehet pont csinálta.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.