Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
168
169
170
171
172
173
174
[
175
]
176
177
178
179
180
181
182
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263441 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8700 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 22:08:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.30 hétfő, 22:03:37
én 190-nél dobtam le, még a gyári volt a kocsiban. a 200-at én se várnám meg, olyan 180-185körül ahogy kijön az olajcsere szerintem elég cserélni
jaja, az teljesen jó
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Lacilondon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8701 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 22:11:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.30 hétfő, 22:03:37
én 190-nél dobtam le, még a gyári volt a kocsiban. a 200-at én se várnám meg, olyan 180-185körül ahogy kijön az olajcsere szerintem elég cserélni
90.000 merfold a pontos
Naplózva
Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8702 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 22:13:04 »
Idézetet írta: Lacilondon - 2016.05.30 hétfő, 22:11:11
90.000 merfold a pontos
Hat ha ott nem jatszanak a futasteljesitmennyel es ez biztos akkor meg raer. De ha nyugodtan akarsz aludni, akkor csere. Ha szakad, akkor sokkal tobbe kerulhet az okozott kar.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Lacilondon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8703 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 22:28:28 »
Idézetet írta: titta - 2016.05.30 hétfő, 22:13:04
Hat ha ott nem jatszanak a futasteljesitmennyel es ez biztos akkor meg raer. De ha nyugodtan akarsz aludni, akkor csere. Ha szakad, akkor sokkal tobbe kerulhet az okozott kar.
Hogy jatszanak e,azt nem tudom,de szerintem nem jellemzo.Persze ez semmit nem jelent.Egy honapon belul csereltetek mindent,addigra kiszoritom a koltsegvetesbol
akkor legalabb nyugodt leszek.
koszonom uraim.
Naplózva
Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Lacilondon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8704 Dátum:
2016.05.31 kedd, 17:32:18 »
Uraim!
Beszeltem egy szerelovel,260 font lesz a vezemruszij+vizpumpa+gorgok csereje munkadijjal egyutt. Ez meg szerintem elfogadhato ar. Aztan plusz kb 100 font az olaj,olajszuro,legszuro,pollenszuro csere munkadijjal.Kicsi alkudozassal 300 a ket muvelet. szerintetek (is) ez realis ar? Es meg egy gyors kerdes,egy mezei autopszerelo,(muhely meg minden szerszam) nem baszhatja el ezt a dolgot ugye?
Naplózva
Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8705 Dátum:
2016.05.31 kedd, 18:50:22 »
Idézetet írta: Lacilondon - 2016.05.31 kedd, 17:32:18
Uraim!
Beszeltem egy szerelovel,260 font lesz a vezemruszij+vizpumpa+gorgok csereje munkadijjal egyutt. Ez meg szerintem elfogadhato ar. Aztan plusz kb 100 font az olaj,olajszuro,legszuro,pollenszuro csere munkadijjal.Kicsi alkudozassal 300 a ket muvelet. szerintetek (is) ez realis ar? Es meg egy gyors kerdes,egy mezei autopszerelo,(muhely meg minden szerszam) nem baszhatja el ezt a dolgot ugye?
itthon vacak ár, kint gondolom jónak számít... ha megvan nekik falamelyik autós program amiből tudnak lesni, akkor nem illene elcseszni nekik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8706 Dátum:
2016.05.31 kedd, 18:52:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.31 kedd, 18:50:22
itthon vacak ár, kint gondolom jónak számít... ha megvan nekik falamelyik autós program amiből tudnak lesni, akkor nem illene elcseszni nekik
csak viszonyításképp, ma hoztam el a 2.5T-re a vezérlés+motorolaj+váltóolaj+szervóolaj+összes szűrő, 2 hosszbordásszíj szettet, nem volt 6számjegyű...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacilondon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8707 Dátum:
2016.05.31 kedd, 20:42:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.05.31 kedd, 18:52:12
csak viszonyításképp, ma hoztam el a 2.5T-re a vezérlés+motorolaj+váltóolaj+szervóolaj+összes szűrő, 2 hosszbordásszíj szettet, nem volt 6számjegyű...
Értem en ezt,de hogy magyarázzam el, hogy otthon sokkal szarabbul élünk? 6-éve itt elek,en mar itteni árakkal számolok,es a Ford szagszerviz árához képest ez aprópénz. Es egyáltalán nem vagyok abban biztos, hogy ott,attól hogy Ford műhelyben dolgoznak jobban értenek hozza.
Naplózva
Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8708 Dátum:
2016.06.03 péntek, 16:01:58 »
Sziasztok!
Mai nap volt egy kis hiba. Intenziv kigyorsitásnál a kocsi egyszerre begyengült, kidobta a engine malfunction-t és az ESP ikon világitott. Motorhiba jelző lámpa nem égett, de a kocsi nem gyorsult tovább, de nem is tudtam váltani S fokozatba kapcsolva se.
Motor leállit, beindit, semmi hibajelzés, semmi hiba.
Esetleg lehetett pillanatnyi elmezavar? Illetve miért az ESP lámpa világitott?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8709 Dátum:
2016.06.03 péntek, 16:11:14 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.03 péntek, 16:01:58
Sziasztok!
Mai nap volt egy kis hiba. Intenziv kigyorsitásnál a kocsi egyszerre begyengült, kidobta a engine malfunction-t és az ESP ikon világitott. Motorhiba jelző lámpa nem égett, de a kocsi nem gyorsult tovább, de nem is tudtam váltani S fokozatba kapcsolva se.
Motor leállit, beindit, semmi hibajelzés, semmi hiba.
Esetleg lehetett pillanatnyi elmezavar? Illetve miért az ESP lámpa világitott?
milyen gumi van fent? Szerintem az ESP és a motorhiba nem biztos, hogy összefügg. nekem volt olyan, hogy téli gumival a meleg aszfalton intenzíven gyorsítottam, volt két bukkanó és utána dolgozott az ESP, aztán szépen minden a helyére ment
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8710 Dátum:
2016.06.03 péntek, 16:28:20 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.03 péntek, 16:11:14
milyen gumi van fent? Szerintem az ESP és a motorhiba nem biztos, hogy összefügg. nekem volt olyan, hogy téli gumival a meleg aszfalton intenzíven gyorsítottam, volt két bukkanó és utána dolgozott az ESP, aztán szépen minden a helyére ment
Nyári van fent, acélon. 215/55 R16. Elég ballonos. Hungárián gyorsitottam épp, iszonyat dobálos uton és ha jól emlékszem épp sineken dobogott át a kocsi, amikor bejött az ESP jel, malfunction engine és a nulla gyorsulás. Rányomtam az ESP gombra, de nem kapcsolt semmit és ami fura volt, hogy váltani se engedett "manuálisan" S-ben. De D-be visszaváltogatott, ahogy lassultam és megálltam. Gázadásra viszont semmi ereje nem volt. Azóta mentem kb 50km-t, probáltam D-be is és S-ben is az intenziv gyorsitást, kb 3,5-4 ezerig huzattam, de semmi hiba azóta se.
Remélem csak a dobogás zavarta össze és nem valami baj jele.
Amugy a váltóban az olaj és szürő (tudom, utobbi nehéz és drága) csere mibe kerül? Valaki csináltatott ilyet már?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8711 Dátum:
2016.06.03 péntek, 16:56:13 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.03 péntek, 16:28:20
Nyári van fent, acélon. 215/55 R16. Elég ballonos. Hungárián gyorsitottam épp, iszonyat dobálos uton és ha jól emlékszem épp sineken dobogott át a kocsi, amikor bejött az ESP jel, malfunction engine és a nulla gyorsulás. Rányomtam az ESP gombra, de nem kapcsolt semmit és ami fura volt, hogy váltani se engedett "manuálisan" S-ben. De D-be visszaváltogatott, ahogy lassultam és megálltam. Gázadásra viszont semmi ereje nem volt. Azóta mentem kb 50km-t, probáltam D-be is és S-ben is az intenziv gyorsitást, kb 3,5-4 ezerig huzattam, de semmi hiba azóta se.
Remélem csak a dobogás zavarta össze és nem valami baj jele.
Amugy a váltóban az olaj és szürő (tudom, utobbi nehéz és drága) csere mibe kerül? Valaki csináltatott ilyet már?
100eHuf-tól indul, mert szét kell borítani az egész váltót, mivel a közepére rakták a szűrőt. szóval azt annyira nem érdeme, de az olajfrissítést azt érdemes.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8712 Dátum:
2016.06.03 péntek, 17:18:11 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.03 péntek, 16:56:13
100eHuf-tól indul, mert szét kell borítani az egész váltót, mivel a közepére rakták a szűrőt. szóval azt annyira nem érdeme, de az olajfrissítést azt érdemes.
És ez az olajfrissités mit takar? Leengő csavar van alul és betöltő felül? Ehhez kell szaki vagy ha van ismerős szervizes, akkor az is meg tudja csinálni gond nélkül?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8713 Dátum:
2016.06.03 péntek, 17:21:45 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.03 péntek, 17:18:11
És ez az olajfrissités mit takar? Leengő csavar van alul és betöltő felül? Ehhez kell szaki vagy ha van ismerős szervizes, akkor az is meg tudja csinálni gond nélkül?
kell hozzá a gyári leírás és az alapján megcsinálni
tudni kell milyen hőmérsékleten kell nézni a max szintet
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.03 péntek, 18:07:46 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8714 Dátum:
2016.06.03 péntek, 17:42:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.03 péntek, 17:21:45
kell hozzá a gyári leírás és az alapján megcsinálni
tudni kell milyen hőmérsékleten kell nézni a may szintet
Akkor inkább a szaki, ne legyen elrontva.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8715 Dátum:
2016.06.03 péntek, 17:43:08 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.03 péntek, 17:42:31
Akkor inkább a szaki, ne legyen elrontva.
jaja, ahogy Zsolti írta, azért ezt szakira hagynám.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8716 Dátum:
2016.06.03 péntek, 18:08:06 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.03 péntek, 17:43:08
jaja, ahogy Zsolti írta, azért ezt szakira hagynám.
nem olyan nagy ördöngősség azért, némi utána járással simán megoldható otthon is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8717 Dátum:
2016.06.03 péntek, 18:49:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.03 péntek, 18:08:06
nem olyan nagy ördöngősség azért, némi utána járással simán megoldható otthon is
Akkor már nem tudom hova vigyem vagy se.
Na de komolyan, most van leeresztője, meg betöltönyilása? Gondolom a gyári kiskönyvben ilyenek nincsenek benne.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8718 Dátum:
2016.06.04 szombat, 19:26:52 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.03 péntek, 18:49:29
Akkor már nem tudom hova vigyem vagy se.
Na de komolyan, most van leeresztője, meg betöltönyilása? Gondolom a gyári kiskönyvben ilyenek nincsenek benne.
szerintem vidd el gödöllőre szakihoz és nem kell a leeresztett olajjal sem foglalkoznod, meg nem kell összeszaroznod magad.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8719 Dátum:
2016.06.05 vasárnap, 15:16:55 »
Hali
A kérdésem az lenne, hogy: ha zajlik a regenerálcio akkor álló helyzetben alapjáraton mennyinek kellene lennie a pillanatnyi fogyasztásnak. 4-5 között van nekem álltalában. Köszi
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8720 Dátum:
2016.06.05 vasárnap, 15:39:11 »
Idézetet írta: T0aD - 2016.06.05 vasárnap, 15:16:55
Hali
A kérdésem az lenne, hogy: ha zajlik a regenerálcio akkor álló helyzetben alapjáraton mennyinek kellene lennie a pillanatnyi fogyasztásnak. 4-5 között van nekem álltalában. Köszi
1,2-1,4 l/h
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8721 Dátum:
2016.06.05 vasárnap, 17:03:19 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.05 vasárnap, 15:39:11
1,2-1,4 l/h
Értem. Amióta megvan a kocsi kb 1400 km amit megtettem vele nem éreztem és láttam regenerációt.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8722 Dátum:
2016.06.05 vasárnap, 20:40:50 »
Idézetet írta: T0aD - 2016.06.05 vasárnap, 17:03:19
Értem. Amióta megvan a kocsi kb 1400 km amit megtettem vele nem éreztem és láttam regenerációt.
Elmeletileg tud aktiv es passziv regeneraciot is. Ha olyan optimalis korulmenyek kozott jarsz vele amikor nem szukseges az aktiv, akkor nem lesz.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8723 Dátum:
2016.06.05 vasárnap, 21:04:49 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.05 vasárnap, 20:40:50
Elmeletileg tud aktiv es passziv regeneraciot is. Ha olyan optimalis korulmenyek kozott jarsz vele amikor nem szukseges az aktiv, akkor nem lesz.
Városi használat napi 15-20km.
Havi egy pálya használat 100 km.
+ egyéb km
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8724 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 10:31:12 »
Hidegekben én is sokszor éreztem, hogy csinálja, de most, hogy már melegebbek vannak egyáltalán nem tapasztalom egy jó ideje. Betudható ez az időjárásnak? (menni megy, hibakód nincs)
Idézetet írta: titta - 2016.06.05 vasárnap, 20:40:50
Elmeletileg tud aktiv es passziv regeneraciot is. Ha olyan optimalis korulmenyek kozott jarsz vele amikor nem szukseges az aktiv, akkor nem lesz.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8725 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 10:40:28 »
Idézetet írta: ticu - 2016.06.06 hétfő, 10:31:12
Hidegekben én is sokszor éreztem, hogy csinálja, de most, hogy már melegebbek vannak egyáltalán nem tapasztalom egy jó ideje. Betudható ez az időjárásnak? (menni megy, hibakód nincs)
Nem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8726 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 12:26:22 »
Idézetet írta: T0aD - 2016.06.05 vasárnap, 17:03:19
Értem. Amióta megvan a kocsi kb 1400 km amit megtettem vele nem éreztem és láttam regenerációt.
én 3+ év alatt egyszer sem tapasztaltam és nem év 500km-t mentem
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8727 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 12:38:56 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.06.06 hétfő, 10:40:28
Nem.
Tehát magától, simán a kipufogógáz melegétől nem tud kitisztulni a dpf? Mindenképp kell mennie a külön befecskendezésnek, még ha sokat üzemmelegen is járok? (télen sokat jártam sajnos hideg motorral, gondolom azért is ment többet a regen)
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8728 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 15:41:02 »
Idézetet írta: ticu - 2016.06.06 hétfő, 12:38:56
Tehát magától, simán a kipufogógáz melegétől nem tud kitisztulni a dpf? Mindenképp kell mennie a külön befecskendezésnek, még ha sokat üzemmelegen is járok? (télen sokat jártam sajnos hideg motorral, gondolom azért is ment többet a regen)
Én csak azt írtam, hogy nem időjárás függő.
Mivel én autópályán is többször megfigyeltem aktív regenerálást, továbbá erőltetve sem sikerült passzív regenerációt elérnem, nem is nagyon hiszek a passzív regenerációban, de ez legyen az én heppem.
Az megint más kérdés, hogy észreveszi-e a user a regenerálást.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
lucky74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8729 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 15:51:25 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.06.06 hétfő, 15:41:02
Én csak azt írtam, hogy nem időjárás függő.
Mivel én autópályán is többször megfigyeltem aktív regenerálást, továbbá erőltetve sem sikerült passzív regenerációt elérnem, nem is nagyon hiszek a passzív regenerációban, de ez legyen az én heppem.
Az megint más kérdés, hogy észreveszi-e a user a regenerálást.
Szia!
És mik az aktív regenerálás 'tünetei'? Amitől észre lehet venni?
Nekem pályán szokott egyet 'rántani' majd megy tovább, mintha mi se történt volna. Lehet, hogy akkor indul?
Naplózva
Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8730 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 17:39:21 »
Idézetet írta: lucky74 - 2016.06.06 hétfő, 15:51:25
Szia!
És mik az aktív regenerálás 'tünetei'? Amitől észre lehet venni?
Nekem pályán szokott egyet 'rántani' majd megy tovább, mintha mi se történt volna. Lehet, hogy akkor indul?
A legbiztosabb ismérv a kb. dupla pillanatnyi fogyasztás. Alapjáraton felmegy 1,2-1,4-1,6 liter/h-ra is, pályán sík úton egyenletes 130-as tempónál 12-14l/100km. Sokan azt mondják, hogy morgósabb a hangja. Én ezt nem vettem észre soha, viszont alapjáraton regenerálás közben véletlenszerűen és enyhén rángat a motor nálam.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
lucky74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8731 Dátum:
2016.06.06 hétfő, 19:56:11 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.06.06 hétfő, 17:39:21
A legbiztosabb ismérv a kb. dupla pillanatnyi fogyasztás. Alapjáraton felmegy 1,2-1,4-1,6 liter/h-ra is, pályán sík úton egyenletes 130-as tempónál 12-14l/100km. Sokan azt mondják, hogy morgósabb a hangja. Én ezt nem vettem észre soha, viszont alapjáraton regenerálás közben véletlenszerűen és enyhén rángat a motor nálam.
Köszi, nálam egyenletes tempónál szokott egyet-egyet rántani, de csak pályán éreztem eddig...(közúton, városban nincs olyan sokáig egyenletes tempó...) ezt kb 200 km-enként elvégzi... de hibaüzi nincs, gondolom ez normális....
Naplózva
Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8732 Dátum:
2016.06.07 kedd, 13:21:19 »
Idézetet írta: lucky74 - 2016.06.06 hétfő, 19:56:11
Köszi, nálam egyenletes tempónál szokott egyet-egyet rántani, de csak pályán éreztem eddig...(közúton, városban nincs olyan sokáig egyenletes tempó...) ezt kb 200 km-enként elvégzi... de hibaüzi nincs, gondolom ez normális....
Sziasztok,
Annyival egészíteném ki az eddig felsorolt jellemzőket (tapasztalat és az itt olvasottak alapján), hogy motorfék üzemben is ilyenkor van fogyasztás, kb. 0,5 l/100km.
U.i.: Nekem kipucolt szívósorral és ledugózott EGR-el kb. egyszer regenerál tankonként és azt figyeltem meg, hogy egyre ritkábban.
Szívósor takarítást + EGR elzárást követően így alakult a regenerálási ciklus tankolás után, amikor nullázom a számlálót:
1. kb. 5 km múlva, mert hullott egy kis korom a szelepekre is hengerfej takarításkor
2. 475 km -nél
3. 680 km -nél
4. most kb 1000 km-nél járok, de még nem indított regent (vagy nem vettem észre
)
Gödöllő - Bp. között használom az autót (pálya + város)
Üdv, BL
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8733 Dátum:
2016.06.07 kedd, 15:43:44 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.06.07 kedd, 13:21:19
Annyival egészíteném ki az eddig felsorolt jellemzőket (tapasztalat és az itt olvasottak alapján), hogy motorfék üzemben is ilyenkor van fogyasztás, kb. 0,5 l/100km.
Érdekes, mert nálam motorfék üzemben regenerálás közben is nulla a fogyasztás. Legalábbis kijelzés szerint, de ez értelmetlennek tűnik, úgyhogy szerintem a fogyasztás kijelzés teljesen fals regen közben. Többet mutat, de nem valós. Kizárt pl., hogy ugyanannyi üzemanyag menjen a DPF-be, mint amit a motor eléget.
Alapjáraton hihető, na de pályatempóban?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8734 Dátum:
2016.06.07 kedd, 15:56:09 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.06.07 kedd, 15:43:44
Érdekes, mert nálam motorfék üzemben regenerálás közben is nulla a fogyasztás. Legalábbis kijelzés szerint, de ez értelmetlennek tűnik, úgyhogy szerintem a fogyasztás kijelzés teljesen fals regen közben. Többet mutat, de nem valós. Kizárt pl., hogy ugyanannyi üzemanyag menjen a DPF-be, mint amit a motor eléget.
Alapjáraton hihető, na de pályatempóban?
Olvasottak, valamint a hozzáértők leírása alapján ez az évjáratú mondeo (2008) úgy regenerál, hogy kipufogó ütemben fecskendez be plusz gázolajat a motorba, ami így a dpf-be jut és ott elég oxigénhiányos állapotban (vagy valami ilyesmi). Ennek a rendszernek a hátránya, hogy kis mennyiségű üzemanyag megtapad a henger falán és lejut az olajba, ezzel hígítva azt. -> sok regeneráció (lefutott, vagy félbeszakadt) hígítja az olajat.
Az, hogy lámpánál állsz, vagy pályán haladsz, szerintem teljesen mindegy.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.07 kedd, 15:59:18 írta bakolaci
»
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Csaben
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8735 Dátum:
2016.06.07 kedd, 16:08:32 »
Sziasztok! Mostanában észrevettem az autón, hogy indításkor többet teker mint kellene, nehezebben indul, de ha ráadom a gyújtást várok egy picit és ezt megismétlem 2-3 szor akkor indul rendesen, vagyis indult mert már így is kezd szórakozni. Tudtok nekem ebben segíteni, hogy mitől lehet?? Okozhatja ezt a problémát az üzemanyag nyomásszabályzó szelep??
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8736 Dátum:
2016.06.07 kedd, 16:11:14 »
Idézetet írta: Csaben - 2016.06.07 kedd, 16:08:32
Sziasztok! Mostanában észrevettem az autón, hogy indításkor többet teker mint kellene, nehezebben indul, de ha ráadom a gyújtást várok egy picit és ezt megismétlem 2-3 szor akkor indul rendesen, vagyis indult mert már így is kezd szórakozni. Tudtok nekem ebben segíteni, hogy mitől lehet?? Okozhatja ezt a problémát az üzemanyag nyomásszabályzó szelep??
indulás után egyenletesen jár vagy egy picit jobban remeg?
Inkább üzemanyagszűrőre és/vagy izzítógyertyára gyanakodnék
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Csaben
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8737 Dátum:
2016.06.07 kedd, 16:36:44 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.07 kedd, 16:11:14
indulás után egyenletesen jár vagy egy picit jobban remeg?
Inkább üzemanyagszűrőre és/vagy izzítógyertyára gyanakodnék
Indulás után már minden okés nem remeg. Üzemanyagszűrben meg kb 2000 km van! Igen a nyomásszabályzó szelep mellett az izzítógyertyára gondolok még én is!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8738 Dátum:
2016.06.07 kedd, 16:40:37 »
Idézetet írta: Csaben - 2016.06.07 kedd, 16:36:44
Indulás után már minden okés nem remeg. Üzemanyagszűrben meg kb 2000 km van! Igen a nyomásszabályzó szelep mellett az izzítógyertyára gondolok még én is!
A többször ráadott gyújtás miatt tovább izzít, ott lesz a baj szerintem... Ha írnád az aláírásodban hogy milyen szekérrel rendelkezel, akkor könnyebb tanácsot adni. Ha pl már 8-9 éves, akkor szinte biztos hogy halott az izzító, ha még nem volt cserélve.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Csaben
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8739 Dátum:
2016.06.07 kedd, 16:59:48 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.07 kedd, 16:40:37
A többször ráadott gyújtás miatt tovább izzít, ott lesz a baj szerintem... Ha írnád az aláírásodban hogy milyen szekérrel rendelkezel, akkor könnyebb tanácsot adni. Ha pl már 8-9 éves, akkor szinte biztos hogy halott az izzító, ha még nem volt cserélve.
Jól írtad a 8-9 évest, mert egy 2007 gyártású mondeóról van szó, 2.0 TDCi 140 Le, és még a gyári izzító van benne.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8740 Dátum:
2016.06.07 kedd, 17:56:27 »
Idézetet írta: Csaben - 2016.06.07 kedd, 16:59:48
Jól írtad a 8-9 évest, mert egy 2007 gyártású mondeóról van szó, 2.0 TDCi 140 Le, és még a gyári izzító van benne.
Akkor csere és hála, hogy eddig működött! És még ilyenkor jobb is, mint télen a -10be' rájönni, hogy b+, elfelejtettem...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8741 Dátum:
2016.06.07 kedd, 20:36:43 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.06.07 kedd, 15:56:09
Olvasottak, valamint a hozzáértők leírása alapján ez az évjáratú mondeo (2008) úgy regenerál, hogy kipufogó ütemben fecskendez be plusz gázolajat a motorba, ami így a dpf-be jut és ott elég oxigénhiányos állapotban (vagy valami ilyesmi). Ennek a rendszernek a hátránya, hogy kis mennyiségű üzemanyag megtapad a henger falán és lejut az olajba, ezzel hígítva azt. -> sok regeneráció (lefutott, vagy félbeszakadt) hígítja az olajat.
Az, hogy lámpánál állsz, vagy pályán haladsz, szerintem teljesen mindegy.
Igen, így van. De ha belegondolsz alapjáraton 0,6-0,8 liter/óra üzemanyag elég a DPF felmelegítéséhez. Ha igaz a kijelzés, akkor viszont pálya tempóban (6-8 liter/100km) -> kb. 9 liter/óra menne a DPF-be, ami baromi soknak tűnik nekem. Ez túl sok hő, ahhoz a kis dobozhoz.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8742 Dátum:
2016.06.07 kedd, 21:42:55 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.06.07 kedd, 20:36:43
Igen, így van. De ha belegondolsz alapjáraton 0,6-0,8 liter/óra üzemanyag elég a DPF felmelegítéséhez. Ha igaz a kijelzés, akkor viszont pálya tempóban (6-8 liter/100km) -> kb. 9 liter/óra menne a DPF-be, ami baromi soknak tűnik nekem. Ez túl sok hő, ahhoz a kis dobozhoz.
itt még ki kéne vonni a mozgáshoz szükséges üanyag mennyiséget, nem?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8743 Dátum:
2016.06.07 kedd, 22:12:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.07 kedd, 21:42:55
itt még ki kéne vonni a mozgáshoz szükséges üanyag mennyiséget, nem?
Pont azt mondom, hogy mindig kb. dupla fogyasztást ír, ha megy a regeneráció. Alapjáraton is, meg menet közben is. Meg motorfék üzemben is, de akkor a nullát duplázza.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8744 Dátum:
2016.06.08 szerda, 07:14:58 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.03 péntek, 18:49:29
Akkor már nem tudom hova vigyem vagy se.
Na de komolyan, most van leeresztője, meg betöltönyilása? Gondolom a gyári kiskönyvben ilyenek nincsenek benne.
enged le mérd meg menyi és tölts bele ugyananyit
Naplózva
somi24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8745 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 14:30:22 »
Üdv!
A probléma melyben tanácsot szertnék kérni a következő: Határozott gyorsításra az autó hullámzó gyorsulással reagál. Főként nagyobb sebességnél, autópályán, de ott sem konzekvensen mindig. Ford szervíz hibüzenet olvasásának erdeménye:
1,B1029 Gázpedál érzékelő 21 A jel amplitudó a minimálisnál kisebb. Allapot 28 Jelenleg nem észlelhető.
2,P02E1 Dízel beszívott levegő áramlásvezérlő teljesítmény. 72 A beavatkozó nyitva megszorult. Állapot 6C Hiba sikertelen volt a jelenlegi vagy az előző kulcs/-vezetési ciklusban.
Az elsőre 45E Ft anyagköltésget, a másodikra 110E Ft anyagköltséget mondtak. Erre jön még a szerelés.
A második jelenség nem a már emlegetett Pierburg szelep problematikája?
Szervíz nem tudja eldönteni, melyik hibaüzenet a probléma forrása, így elég lutrinak érzem a dolgot, ráadásul, ha a szelep a gond oka, korábban jóval olcsóbban lett belinkelve.
Ötlet?
Naplózva
MONDEO 2008 2,0 tdci titanium
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8746 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 14:38:29 »
Idézetet írta: somi24 - 2016.06.09 csütörtök, 14:30:22
Üdv!
A probléma melyben tanácsot szertnék kérni a következő: Határozott gyorsításra az autó hullámzó gyorsulással reagál. Főként nagyobb sebességnél, autópályán, de ott sem konzekvensen mindig. Ford szervíz hibüzenet olvasásának erdeménye:
1,B1029 Gázpedál érzékelő 21 A jel amplitudó a minimálisnál kisebb. Allapot 28 Jelenleg nem észlelhető.
2,P02E1 Dízel beszívott levegő áramlásvezérlő teljesítmény. 72 A beavatkozó nyitva megszorult. Állapot 6C Hiba sikertelen volt a jelenlegi vagy az előző kulcs/-vezetési ciklusban.
Az elsőre 45E Ft anyagköltésget, a másodikra 110E Ft anyagköltséget mondtak. Erre jön még a szerelés.
A második jelenség nem a már emlegetett Pierburg szelep problematikája?
Szervíz nem tudja eldönteni, melyik hibaüzenet a probléma forrása, így elég lutrinak érzem a dolgot, ráadásul, ha a szelep a gond oka, korábban jóval olcsóbban lett belinkelve.
Ötlet?
rendesen kéne diagnosztizálni és élőadatból látszana melyik a gond. ha jársz debrecen felé, akkor tudok segíteni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8747 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 14:38:40 »
Idézetet írta: somi24 - 2016.06.09 csütörtök, 14:30:22
Üdv!
A probléma melyben tanácsot szertnék kérni a következő: Határozott gyorsításra az autó hullámzó gyorsulással reagál. Főként nagyobb sebességnél, autópályán, de ott sem konzekvensen mindig. Ford szervíz hibüzenet olvasásának erdeménye:
1,B1029 Gázpedál érzékelő 21 A jel amplitudó a minimálisnál kisebb. Allapot 28 Jelenleg nem észlelhető.
2,P02E1 Dízel beszívott levegő áramlásvezérlő teljesítmény. 72 A beavatkozó nyitva megszorult. Állapot 6C Hiba sikertelen volt a jelenlegi vagy az előző kulcs/-vezetési ciklusban.
Az elsőre 45E Ft anyagköltésget, a másodikra 110E Ft anyagköltséget mondtak. Erre jön még a szerelés.
A második jelenség nem a már emlegetett Pierburg szelep problematikája?
Szervíz nem tudja eldönteni, melyik hibaüzenet a probléma forrása, így elég lutrinak érzem a dolgot, ráadásul, ha a szelep a gond oka, korábban jóval olcsóbban lett belinkelve.
Ötlet?
Ha 2008-as az autó és még a gyári szelep van benne és morog is, akkor érdemes cserélni, de nekem nem voltak ilyen tárolt hibák, amikor azt cserélni kellett. Szerintem itt azért lehet más probléma is. Talán Sakos fog tudni ez ügyben mondani valamit, de javaslom, hogy nem "szagszervíz csere mestert" keress, hanem valakit aki ért hozzá
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.09 csütörtök, 14:44:26 írta kotta_cs
»
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
somi24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8748 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 15:36:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.09 csütörtök, 14:38:29
rendesen kéne diagnosztizálni és élőadatból látszana melyik a gond. ha jársz debrecen felé, akkor tudok segíteni
Köszönöm a felajánlást. Debrecen eléggé kiesik nekem. Budapest-Sopron vonal lehet reális.
Naplózva
MONDEO 2008 2,0 tdci titanium
somi24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8749 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 15:37:31 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.09 csütörtök, 14:38:40
Ha 2008-as az autó és még a gyári szelep van benne és morog is, akkor érdemes cserélni, de nekem nem voltak ilyen tárolt hibák, amikor azt cserélni kellett. Szerintem itt azért lehet más probléma is. Talán Sakos fog tudni ez ügyben mondani valamit, de javaslom, hogy nem "szagszervíz csere mestert" keress, hanem valakit aki ért hozzá
Valaki hozzáértő Bp. környékén?
Naplózva
MONDEO 2008 2,0 tdci titanium
Oldalak:
1
...
168
169
170
171
172
173
174
[
175
]
176
177
178
179
180
181
182
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ