Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:28:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254441 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8750 Dátum: 2016.06.10 péntek, 07:47:28 »

Ha 2008-as az autó és még a gyári szelep van benne és morog is, akkor érdemes cserélni, de nekem nem voltak ilyen tárolt hibák, amikor azt cserélni kellett. Szerintem itt azért lehet más probléma is. Talán Sakos fog tudni ez ügyben mondani valamit, de javaslom, hogy nem "szagszervíz csere mestert" keress, hanem valakit aki ért hozzá

Ha már meg lettem szólítva, akkor szerintem sem az ész nélküli csere a megoldás. Ha az a bizonyos vákumszelep hangoskodik, azt érdemes lehet cserélni, illetve a hibakód szerinti megszorult beavatkozó elemet mechanikusan meg kéne vizsgálni.
Ha ezek után megmarad a hiba, akkor menet közben mérni, és a hullámzó gyorsulás közben fellépő hibakód alapján továbblépni.
Dél-Budán tudok ajánlani szerelőt, aki szakszervizes, de nem cserehuszár, és hétvégén is vállal munkát.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8751 Dátum: 2016.06.10 péntek, 10:23:36 »

Ha már meg lettem szólítva, akkor szerintem sem az ész nélküli csere a megoldás. Ha az a bizonyos vákumszelep hangoskodik, azt érdemes lehet cserélni, illetve a hibakód szerinti megszorult beavatkozó elemet mechanikusan meg kéne vizsgálni.
Ha ezek után megmarad a hiba, akkor menet közben mérni, és a hullámzó gyorsulás közben fellépő hibakód alapján továbblépni.
Dél-Budán tudok ajánlani szerelőt, aki szakszervizes, de nem cserehuszár, és hétvégén is vállal munkát.

Tudtam én, hogy kit kell megszólítani látod  Wink  Wink  Wink
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8752 Dátum: 2016.06.11 szombat, 12:48:11 »

Üdv!

Volt időm kicsit a motortérbe bebujni ma és felfedeztem egy érdekesnek látszó jelenséget. Lentebb a linken egy amatőr videó, de azért látszik, aminek kell. Konkrétan nem tudom mi ez a szelepecske itt az üzemanyagcsövön, kell-e oda, kell-e rá kupak, de annál a szelepnél levegősődik a rendszer, ami jól látható is. Nem ürül ki, miközben jár a motor, folyamatosan szivárog befelé.
Kérdés az, kell nekünk az a szelep oda vagy lehet potolni egy sima csötoldással? Illetve lehet, hogy csak egy kupak kellene rá?

https://www.youtube.com/watch?v=39GOenQgyqg&feature=youtu.be
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8753 Dátum: 2016.06.11 szombat, 12:56:19 »

Üdv!

Volt időm kicsit a motortérbe bebujni ma és felfedeztem egy érdekesnek látszó jelenséget. Lentebb a linken egy amatőr videó, de azért látszik, aminek kell. Konkrétan nem tudom mi ez a szelepecske itt az üzemanyagcsövön, kell-e oda, kell-e rá kupak, de annál a szelepnél levegősődik a rendszer, ami jól látható is. Nem ürül ki, miközben jár a motor, folyamatosan szivárog befelé.
Kérdés az, kell nekünk az a szelep oda vagy lehet potolni egy sima csötoldással? Illetve lehet, hogy csak egy kupak kellene rá?

https://www.youtube.com/watch?v=39GOenQgyqg&feature=youtu.be

szerintem oda rakják a pumpát amikor szűrőcsere után légteleníteni kell. Egy sima autószelepsapkával, ami szigetelős (leginkább a fémeken van ilyen), próbáld meg lezárni, hogy megszűnik-e a jelenség
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8754 Dátum: 2016.06.11 szombat, 13:37:21 »

szerintem oda rakják a pumpát amikor szűrőcsere után légteleníteni kell. Egy sima autószelepsapkával, ami szigetelős (leginkább a fémeken van ilyen), próbáld meg lezárni, hogy megszűnik-e a jelenség

Légtelenitéshez egy másik csatlakozot mutattak a videon, amit egyszer belinkeltek ide. Bár lehet ez valami gyárilag légtelenitő csati. Voszont tuti be nem kéne mennie a levegőnek ott. Szerzek ilyen kupakot. Max fém zárokupakot keresek, talán átlagos a menete.
De ha kiveszem és egy toldot bekötök, az vajon nagy baj lenne!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8755 Dátum: 2016.06.11 szombat, 13:41:30 »

Légtelenitéshez egy másik csatlakozot mutattak a videon, amit egyszer belinkeltek ide. Bár lehet ez valami gyárilag légtelenitő csati. Voszont tuti be nem kéne mennie a levegőnek ott. Szerzek ilyen kupakot. Max fém zárokupakot keresek, talán átlagos a menete.
De ha kiveszem és egy toldot bekötök, az vajon nagy baj lenne!?

alapvetően tesztre az is jó, ha szigszallaggal körbetekered, csak ne menjen ott be a levegő
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8756 Dátum: 2016.06.11 szombat, 13:45:48 »

alapvetően tesztre az is jó, ha szigszallaggal körbetekered, csak ne menjen ott be a levegő

Jogos.  vigyor3 Csak én már a végleges megoldáson agyalok. De le is megyek és betekerem szépen nemsokára.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8757 Dátum: 2016.06.11 szombat, 14:16:16 »

Jogos.  vigyor3 Csak én már a végleges megoldáson agyalok. De le is megyek és betekerem szépen nemsokára.
inkább zsugorcsővel próbáld, szigszalaggal sose lesz légmentes a zárása. de gyárilag amúgy egy sima szelepsapka van rajta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8758 Dátum: 2016.06.11 szombat, 16:45:30 »

inkább zsugorcsővel próbáld, szigszalaggal sose lesz légmentes a zárása. de gyárilag amúgy egy sima szelepsapka van rajta

Zsugorcső hiányában ideiglenesen rátekertem egy müanyag szelepsapkát. Inditás, beindul, leáll. Levegőbuborék, ami már a csőbe összgyült bejutott a motorba. Ujraindit, forog 3-4et, beröffen. Alapjárat dadogásmentes, egyenletes. Csövet meglestem, semmi levegősödés. Megyek vele ma még egy kisebb utat, azalatt megfigyelem mi változott még.
 smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8759 Dátum: 2016.06.11 szombat, 16:47:39 »

Zsugorcső hiányában ideiglenesen rátekertem egy müanyag szelepsapkát. Inditás, beindul, leáll. Levegőbuborék, ami már a csőbe összgyült bejutott a motorba. Ujraindit, forog 3-4et, beröffen. Alapjárat dadogásmentes, egyenletes. Csövet meglestem, semmi levegősödés. Megyek vele ma még egy kisebb utat, azalatt megfigyelem mi változott még.
 smile

jó lesz az Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8760 Dátum: 2016.06.11 szombat, 17:00:36 »

jó lesz az Cheesy

Ugy legyen.  vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8761 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 11:10:28 »


 help
Ma arra lettem figyelmes hogy gázadásnál megtorpan, aztán jön a hátbavágás és megindul. Egyből a Pierburg szelep jutott eszembe. Rá is kerestem de nekem nem egyértelmű.
Amit le tudtam írni róla (Ez a klímakompresszor felett van kb):
7.001701.00 06T290
6G9Q-9E882-BA

QXWA-s motorba kellene

Az alábbi linken mintha több-féle is lenne és nem szeretnék mellé nyúlni: https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz

Szerintetek is ez lehet a baj?

 worship

Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8762 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 11:35:34 »

help
Ma arra lettem figyelmes hogy gázadásnál megtorpan, aztán jön a hátbavágás és megindul. Egyből a Pierburg szelep jutott eszembe. Rá is kerestem de nekem nem egyértelmű.
Amit le tudtam írni róla (Ez a klímakompresszor felett van kb):
7.001701.00 06T290
6G9Q-9E882-BA

QXWA-s motorba kellene

Az alábbi linken mintha több-féle is lenne és nem szeretnék mellé nyúlni: https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz

Szerintetek is ez lehet a baj?


 worship



Ugy remlik igen, meg hogy elvileg 2db is van a kocsiban ebből, elsőre fel is tudod őket cserélni, akkor legalább megbizonyosodsz rola hogy tényleg az huncutkodik-e.
Naplózva

kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8763 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 11:43:37 »

Ugy remlik igen, meg hogy elvileg 2db is van a kocsiban ebből, elsőre fel is tudod őket cserélni, akkor legalább megbizonyosodsz rola hogy tényleg az huncutkodik-e.


tudtommal nem lehet felcserélni, mert csak az egyik vezérli a turbót.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8764 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 12:11:21 »

tudtommal nem lehet felcserélni, mert csak az egyik vezérli a turbót.

én innen vettem hogy fellehet cserélni, bár ezek 2.0TDCi Mondihoz irodtak anno és ahogy nezem neki 2006-s Galaxyja van.
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.12 vasárnap, 12:13:19 írta ReFi » Naplózva

danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8765 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 12:17:37 »

Helló Srácok!

2.0. Tdci 140PS hidegen történő indítás után kb. fél percig nagyon egyhén, de érezhetően,kb. fél mp-es ütemezéssel (fel-le) ingadozik az alapjárat. Vkinek tapasztalat, esetleg aki tudja mi okozhatja?

Köszi!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8766 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 12:52:59 »

én innen vettem hogy fellehet cserélni, bár ezek 2.0TDCi Mondihoz irodtak anno és ahogy nezem neki 2006-s Galaxyja van.
Ez mar a TDCi Galaxy, nem a VW-s
Megneztem es valoban ket szelep van. Persze mikor maskor csinalja mint amikor 100 kmekre vagyok a szerszamosladamtol
Este megnezem, es ha azonosak akkor felcserelem.
De meg elobb haza kellene erni...
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8767 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 13:16:24 »

tudtommal nem lehet felcserélni, mert csak az egyik vezérli a turbót.
egy van az egr-nek is, ha a csati egyforma rajta (nem szokott általában, más autótípusokból kiindulva) akkor felcserélhető
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8768 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 13:51:04 »

egy van az egr-nek is, ha a csati egyforma rajta (nem szokott általában, más autótípusokból kiindulva) akkor felcserélhető

ha az elektromos vezérlést is átrakják akkor igen, de csak a vákuum csövet átrakni nem megoldás
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8769 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 14:33:11 »

ha az elektromos vezérlést is átrakják akkor igen, de csak a vákuum csövet átrakni nem megoldás
Ha jol ertem akkor ha a tipusjelzes megegyezik, akkor kibontom oket, felcserelem es ujra bekotom es baj nem lehet.
Mar csak ki kell birnia egy jo 120 km-t igy hazaig
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8770 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 14:46:55 »

ha az elektromos vezérlést is átrakják akkor igen, de csak a vákuum csövet átrakni nem megoldás
ja persze, mondjuk bennem fel se merült ilyen féligátszerelem lehetősége eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8771 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 08:39:00 »

Ha jol ertem akkor ha a tipusjelzes megegyezik, akkor kibontom oket, felcserelem es ujra bekotom es baj nem lehet.
Mar csak ki kell birnia egy jo 120 km-t igy hazaig
Semmi baja nem volt hazafelé és most reggel sem Huh?
Nem csinálhat ilyen tüneteket a regenerálás? Bár nem hiszem hogy az lehetett.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8772 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 09:17:58 »

Na megfigyeltem, hogy az ingadozás nem tart csak kb 10-15 mp-ig és csak reggel hidegen. Ha napközben áll az autó akár 10-12 órág, akkor semmi, csak reggel.  Pont olyan, mint mikor elindul melegen, itt is pöccre elindul, vár, majd leejti az alapjáratot (beáll egy fix értékre) csak nem marad ott, hanem egyből talán 100 fordulatot megemeli, majd egyből vissza. Ezt csinálja úgy 10-20 alkalommal. Remélem nem csúcs...bár akkor az azért inkább dadogna erősebben, meg lenne füst is, meg a teljesítményen is lehetne érezni...Vagy csak reménykedem? Smiley

Helló Srácok!

2.0. Tdci 140PS hidegen történő indítás után kb. fél percig nagyon egyhén, de érezhetően,kb. fél mp-es ütemezéssel (fel-le) ingadozik az alapjárat. Vkinek tapasztalat, esetleg aki tudja mi okozhatja?

Köszi!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8773 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 13:30:02 »

Most volt egy 700km autópályám. Végre kicsit kikormolódott szegény. Regenerált is szépen közben. Nekem 9,5-10-re ment fel a pillanatnyi 130-nál, majd mikor végzett, vissza 6,2-re.
A legbiztosabb ismérv a kb. dupla pillanatnyi fogyasztás. Alapjáraton felmegy 1,2-1,4-1,6 liter/h-ra is, pályán sík úton egyenletes 130-as tempónál 12-14l/100km. Sokan azt mondják, hogy morgósabb a hangja. Én ezt nem vettem észre soha, viszont alapjáraton regenerálás közben véletlenszerűen és enyhén rángat a motor nálam.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #8774 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 13:37:52 »

Na megfigyeltem, hogy az ingadozás nem tart csak kb 10-15 mp-ig és csak reggel hidegen. Ha napközben áll az autó akár 10-12 órág, akkor semmi, csak reggel.  Pont olyan, mint mikor elindul melegen, itt is pöccre elindul, vár, majd leejti az alapjáratot (beáll egy fix értékre) csak nem marad ott, hanem egyből talán 100 fordulatot megemeli, majd egyből vissza. Ezt csinálja úgy 10-20 alkalommal. Remélem nem csúcs...bár akkor az azért inkább dadogna erősebben, meg lenne füst is, meg a teljesítményen is lehetne érezni...Vagy csak reménykedem? Smiley

Én így elsőre izzító hibát mondanék.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8775 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 13:56:08 »

Én így elsőre izzító hibát mondanék.

akkor egy percig picit bizonytalanabbul jár, de nem hullámzik az alapjárat, hanem remeg kicsit a motor.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8776 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 14:26:14 »

Köszi válaszotokat! Nem, itt nem remeg, hanem állítja fel-le az alapjáratot, de épp csak érezhetően, ütemesen fél-egy másodpercenként.
Írtam Zolinak, ő azt tanácsolta, hogy első körben pár napra húzzam le az EGR csatiját.

Ez az, ami a motor mögött van, elölről megy hátra egy cső, s annak a végénél, nem?
(Most így fejből írom, amikor a PDF szenzor csövét csináltam, onnan emlékszem rá, hogy ott van).

Olvastam, hogy sokan ledugóztátok az EGR-t. Van hozzá gyártott fémlap?



akkor egy percig picit bizonytalanabbul jár, de nem hullámzik az alapjárat, hanem remeg kicsit a motor.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8777 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 14:49:38 »

Köszi válaszotokat! Nem, itt nem remeg, hanem állítja fel-le az alapjáratot, de épp csak érezhetően, ütemesen fél-egy másodpercenként.
Írtam Zolinak, ő azt tanácsolta, hogy első körben pár napra húzzam le az EGR csatiját.

Ez az, ami a motor mögött van, elölről megy hátra egy cső, s annak a végénél, nem?
(Most így fejből írom, amikor a PDF szenzor csövét csináltam, onnan emlékszem rá, hogy ott van).

Olvastam, hogy sokan ledugóztátok az EGR-t. Van hozzá gyártott fémlap?


lehet hozzá venni fémlapot akár ebay, de talán a cromax-nál is
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8778 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 14:52:00 »

Köszi válaszotokat! Nem, itt nem remeg, hanem állítja fel-le az alapjáratot, de épp csak érezhetően, ütemesen fél-egy másodpercenként.
Írtam Zolinak, ő azt tanácsolta, hogy első körben pár napra húzzam le az EGR csatiját.

Ez az, ami a motor mögött van, elölről megy hátra egy cső, s annak a végénél, nem?
(Most így fejből írom, amikor a PDF szenzor csövét csináltam, onnan emlékszem rá, hogy ott van).

Olvastam, hogy sokan ledugóztátok az EGR-t. Van hozzá gyártott fémlap?



Szerintem nyugodtan dugózd le, sőt...
És lehet kapni készen is. Ha valaki talál embert, aki legyártja rendes anyagból, akkor tudok adni mintát hozzá...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8779 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:00:04 »

lehet hozzá venni fémlapot akár ebay, de talán a cromax-nál is
Esetleg gyári finish kód is van már rá?  eplus2 taps nyes
Naplózva

blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8780 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:07:00 »

Szerintem nyugodtan dugózd le, sőt...
És lehet kapni készen is. Ha valaki talál embert, aki legyártja rendes anyagból, akkor tudok adni mintát hozzá...


Ha kapok mintát, megrajzoltatom cad-ben és kivágják lézerrel 1es saválló lemezből. Csak találjátok ki, mennyit csináltassak. Minél többet kértek, annál ocsóbb, tehát jelentkezzetek.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8781 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:08:44 »

Ha kapok mintát, megrajzoltatom cad-ben és kivágják lézerrel 1es saválló lemezből. Csak találjátok ki, mennyit csináltassak. Minél többet kértek, annál ocsóbb, tehát jelentkezzetek.

1.8-on is le lehet dugózni? Vajon ugyan az a méret?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8782 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:26:22 »

1.8-on is le lehet dugózni? Vajon ugyan az a méret?

Lehet és nem. Illetve ott sanszos a mil lámpás hibakód...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8783 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:28:14 »

Lehet és nem. Illetve ott sanszos a mil lámpás hibakód...

akkor ott programozni is kellene a dolgot, hogy lesz@rja igaz?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8784 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:34:41 »

akkor ott programozni is kellene a dolgot, hogy lesz@rja igaz?

Ha gondolod, én programozás nélkül is lex@rom...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
eede
Vendég
« Új hozzászólás #8785 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:34:57 »

Sziasztok!

Tegnap felvillant a motorhiba lámpa és a motort leszabályozta a rendszer alig birtam vele menni. Kiolvastattam a hibát és a következőt kaptam:
Kód: P244A - Dízel részecskeszuro nyomáskülönbség túl alacsony
Kód: P02D3 - 4. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P02CF - 2. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P02CD - 1. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P02D1 - 3. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P2002 - Részecskecsapda hatásfok küszöbérték alatt (hengersor 1)

Tud valaki segíteni mi lehet a probléma?
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8786 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:36:09 »

Ha érdemes ledugózni (mert előnye, hogy pld. nem kokszosodik le a rendszer, stb. és legális), akkor én jelentkezek egy ilyen kis lemezkére. Gondolom az egész lényege abban rejlik, hogy a korom nem megy vissza a szelepen keresztül a szívósorba...

Szóval a lista:

1.) danidoki
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8787 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:38:14 »

Első körben nézz az autó alá, hogy a szenzorra menő gumicsöved állapota milyen, nekem el volt szakadva, gondolom nem volt benne nyomás, ezért a szenzor nem jó értékeket mért. Én kicseréltem a csövet egy gumi benzincsőre, nekem csak az első hibakód volt és nem volt motorerő csökkenés, csak MIL lámpa. Szóval akna, elemlámpa, nézd meg a csövet.

Sziasztok!

Tegnap felvillant a motorhiba lámpa és a motort leszabályozta a rendszer alig birtam vele menni. Kiolvastattam a hibát és a következőt kaptam:
Kód: P244A - Dízel részecskeszuro nyomáskülönbség túl alacsony
Kód: P02D3 - 4. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P02CF - 2. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P02CD - 1. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P02D1 - 3. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P2002 - Részecskecsapda hatásfok küszöbérték alatt (hengersor 1)

Tud valaki segíteni mi lehet a probléma?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8788 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:51:39 »

Ha kapok mintát, megrajzoltatom cad-ben és kivágják lézerrel 1es saválló lemezből. Csak találjátok ki, mennyit csináltassak. Minél többet kértek, annál ocsóbb, tehát jelentkezzetek.

Én szívesen felajánlom a mintát, csak majd kapjam vissza... Csak azt kell összehozni, hogy kinek és hol, meg mikor... Cheesy
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8789 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 15:56:43 »

Én szívesen elhozom Tőled, összefuthatunk, s odaadom annak, aki legyártja. Vagy aki legyártja, ő hozza el Tőled. Smiley

Én szívesen felajánlom a mintát, csak majd kapjam vissza... Csak azt kell összehozni, hogy kinek és hol, meg mikor... Cheesy
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #8790 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 16:58:52 »

Vhogy juttassátok el hozzám a mintát és írjatok 1 listát. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #8791 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 17:14:45 »




Szóval az EGR dugó lista:

1.) danidoki
2.) ReFi (3db)

gondolom nem nagy összeg, jo lesz tarcsiba Cheesy
Összes benzin / diezelbe ugyanaz a dugó menne?
Naplózva

kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8792 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 17:16:41 »

gondolom nem nagy összeg, jo lesz tarcsiba Cheesy
Összes benzin / diezelbe ugyanaz a dugó menne?

szerintem nem ugyan az a méret, ha ugyan az lenne, akkor én is feliratkoznék, de sajna nem ugyan az
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #8793 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 20:10:23 »

Szóval az EGR dugó lista:

1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)

 integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8794 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 20:54:09 »

Megy itt a biznic kérem szépen.... Smiley

Szóval az EGR dugó lista:

1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)

 integet2
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #8795 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 21:04:23 »

Szóval az EGR dugó lista:

1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8796 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 22:06:43 »


Szóval az EGR dugó lista:

1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8797 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 22:08:04 »

Szóval az EGR dugó lista:

1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
6.) ticu
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8798 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 22:11:24 »

EGR dugózás... most csinálok majd először ilyet. Szóval, szétszed, kipucol, dugózás és ennyi? Semmi hibakódom nem lesz elvileg?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8799 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 22:14:48 »

EGR dugózás... most csinálok majd először ilyet. Szóval, szétszed, kipucol, dugózás és ennyi? Semmi hibakódom nem lesz elvileg?
szétszed, dugóz oszt kész
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.