Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:56:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
169
170
171
172
173
174
175
[
176
]
177
178
179
180
181
182
183
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263698 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8750 Dátum:
2016.06.10 péntek, 07:47:28 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.09 csütörtök, 14:38:40
Ha 2008-as az autó és még a gyári szelep van benne és morog is, akkor érdemes cserélni, de nekem nem voltak ilyen tárolt hibák, amikor azt cserélni kellett. Szerintem itt azért lehet más probléma is. Talán Sakos fog tudni ez ügyben mondani valamit, de javaslom, hogy nem "szagszervíz csere mestert" keress, hanem valakit aki ért hozzá
Ha már meg lettem szólítva, akkor szerintem sem az ész nélküli csere a megoldás. Ha az a bizonyos vákumszelep hangoskodik, azt érdemes lehet cserélni, illetve a hibakód szerinti megszorult beavatkozó elemet mechanikusan meg kéne vizsgálni.
Ha ezek után megmarad a hiba, akkor menet közben mérni, és a hullámzó gyorsulás közben fellépő hibakód alapján továbblépni.
Dél-Budán tudok ajánlani szerelőt, aki szakszervizes, de nem cserehuszár, és hétvégén is vállal munkát.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8751 Dátum:
2016.06.10 péntek, 10:23:36 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.06.10 péntek, 07:47:28
Ha már meg lettem szólítva, akkor szerintem sem az ész nélküli csere a megoldás. Ha az a bizonyos vákumszelep hangoskodik, azt érdemes lehet cserélni, illetve a hibakód szerinti megszorult beavatkozó elemet mechanikusan meg kéne vizsgálni.
Ha ezek után megmarad a hiba, akkor menet közben mérni, és a hullámzó gyorsulás közben fellépő hibakód alapján továbblépni.
Dél-Budán tudok ajánlani szerelőt, aki szakszervizes, de nem cserehuszár, és hétvégén is vállal munkát.
Tudtam én, hogy kit kell megszólítani látod
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8752 Dátum:
2016.06.11 szombat, 12:48:11 »
Üdv!
Volt időm kicsit a motortérbe bebujni ma és felfedeztem egy érdekesnek látszó jelenséget. Lentebb a linken egy amatőr videó, de azért látszik, aminek kell. Konkrétan nem tudom mi ez a szelepecske itt az üzemanyagcsövön, kell-e oda, kell-e rá kupak, de annál a szelepnél levegősődik a rendszer, ami jól látható is. Nem ürül ki, miközben jár a motor, folyamatosan szivárog befelé.
Kérdés az, kell nekünk az a szelep oda vagy lehet potolni egy sima csötoldással? Illetve lehet, hogy csak egy kupak kellene rá?
https://www.youtube.com/watch?v=39GOenQgyqg&feature=youtu.be
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8753 Dátum:
2016.06.11 szombat, 12:56:19 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.11 szombat, 12:48:11
Üdv!
Volt időm kicsit a motortérbe bebujni ma és felfedeztem egy érdekesnek látszó jelenséget. Lentebb a linken egy amatőr videó, de azért látszik, aminek kell. Konkrétan nem tudom mi ez a szelepecske itt az üzemanyagcsövön, kell-e oda, kell-e rá kupak, de annál a szelepnél levegősődik a rendszer, ami jól látható is. Nem ürül ki, miközben jár a motor, folyamatosan szivárog befelé.
Kérdés az, kell nekünk az a szelep oda vagy lehet potolni egy sima csötoldással? Illetve lehet, hogy csak egy kupak kellene rá?
https://www.youtube.com/watch?v=39GOenQgyqg&feature=youtu.be
szerintem oda rakják a pumpát amikor szűrőcsere után légteleníteni kell. Egy sima autószelepsapkával, ami szigetelős (leginkább a fémeken van ilyen), próbáld meg lezárni, hogy megszűnik-e a jelenség
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8754 Dátum:
2016.06.11 szombat, 13:37:21 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.11 szombat, 12:56:19
szerintem oda rakják a pumpát amikor szűrőcsere után légteleníteni kell. Egy sima autószelepsapkával, ami szigetelős (leginkább a fémeken van ilyen), próbáld meg lezárni, hogy megszűnik-e a jelenség
Légtelenitéshez egy másik csatlakozot mutattak a videon, amit egyszer belinkeltek ide. Bár lehet ez valami gyárilag légtelenitő csati. Voszont tuti be nem kéne mennie a levegőnek ott. Szerzek ilyen kupakot. Max fém zárokupakot keresek, talán átlagos a menete.
De ha kiveszem és egy toldot bekötök, az vajon nagy baj lenne!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8755 Dátum:
2016.06.11 szombat, 13:41:30 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.11 szombat, 13:37:21
Légtelenitéshez egy másik csatlakozot mutattak a videon, amit egyszer belinkeltek ide. Bár lehet ez valami gyárilag légtelenitő csati. Voszont tuti be nem kéne mennie a levegőnek ott. Szerzek ilyen kupakot. Max fém zárokupakot keresek, talán átlagos a menete.
De ha kiveszem és egy toldot bekötök, az vajon nagy baj lenne!?
alapvetően tesztre az is jó, ha szigszallaggal körbetekered, csak ne menjen ott be a levegő
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8756 Dátum:
2016.06.11 szombat, 13:45:48 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.11 szombat, 13:41:30
alapvetően tesztre az is jó, ha szigszallaggal körbetekered, csak ne menjen ott be a levegő
Jogos.
Csak én már a végleges megoldáson agyalok. De le is megyek és betekerem szépen nemsokára.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8757 Dátum:
2016.06.11 szombat, 14:16:16 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.11 szombat, 13:45:48
Jogos.
Csak én már a végleges megoldáson agyalok. De le is megyek és betekerem szépen nemsokára.
inkább zsugorcsővel próbáld, szigszalaggal sose lesz légmentes a zárása. de gyárilag amúgy egy sima szelepsapka van rajta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8758 Dátum:
2016.06.11 szombat, 16:45:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.11 szombat, 14:16:16
inkább zsugorcsővel próbáld, szigszalaggal sose lesz légmentes a zárása. de gyárilag amúgy egy sima szelepsapka van rajta
Zsugorcső hiányában ideiglenesen rátekertem egy müanyag szelepsapkát. Inditás, beindul, leáll. Levegőbuborék, ami már a csőbe összgyült bejutott a motorba. Ujraindit, forog 3-4et, beröffen. Alapjárat dadogásmentes, egyenletes. Csövet meglestem, semmi levegősödés. Megyek vele ma még egy kisebb utat, azalatt megfigyelem mi változott még.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8759 Dátum:
2016.06.11 szombat, 16:47:39 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.11 szombat, 16:45:30
Zsugorcső hiányában ideiglenesen rátekertem egy müanyag szelepsapkát. Inditás, beindul, leáll. Levegőbuborék, ami már a csőbe összgyült bejutott a motorba. Ujraindit, forog 3-4et, beröffen. Alapjárat dadogásmentes, egyenletes. Csövet meglestem, semmi levegősödés. Megyek vele ma még egy kisebb utat, azalatt megfigyelem mi változott még.
jó lesz az
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8760 Dátum:
2016.06.11 szombat, 17:00:36 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.11 szombat, 16:47:39
jó lesz az
Ugy legyen.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8761 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 11:10:28 »
Ma arra lettem figyelmes hogy gázadásnál megtorpan, aztán jön a hátbavágás és megindul. Egyből a Pierburg szelep jutott eszembe. Rá is kerestem de nekem nem egyértelmű.
Amit le tudtam írni róla (Ez a klímakompresszor felett van kb):
7.001701.00 06T290
6G9Q-9E882-BA
QXWA-s motorba kellene
Az alábbi linken mintha több-féle is lenne és nem szeretnék mellé nyúlni:
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
Szerintetek is ez lehet a baj?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8762 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 11:35:34 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.06.12 vasárnap, 11:10:28
Ma arra lettem figyelmes hogy gázadásnál megtorpan, aztán jön a hátbavágás és megindul. Egyből a Pierburg szelep jutott eszembe. Rá is kerestem de nekem nem egyértelmű.
Amit le tudtam írni róla (Ez a klímakompresszor felett van kb):
7.001701.00 06T290
6G9Q-9E882-BA
QXWA-s motorba kellene
Az alábbi linken mintha több-féle is lenne és nem szeretnék mellé nyúlni:
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
Szerintetek is ez lehet a baj?
Ugy remlik igen, meg hogy elvileg 2db is van a kocsiban ebből, elsőre fel is tudod őket cserélni, akkor legalább megbizonyosodsz rola hogy tényleg az huncutkodik-e.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8763 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 11:43:37 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.12 vasárnap, 11:35:34
Ugy remlik igen, meg hogy elvileg 2db is van a kocsiban ebből, elsőre fel is tudod őket cserélni, akkor legalább megbizonyosodsz rola hogy tényleg az huncutkodik-e.
tudtommal nem lehet felcserélni, mert csak az egyik vezérli a turbót.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8764 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 12:11:21 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.12 vasárnap, 11:43:37
tudtommal nem lehet felcserélni, mert csak az egyik vezérli a turbót.
én
innen
vettem hogy fellehet cserélni, bár ezek 2.0TDCi Mondihoz irodtak anno és ahogy nezem neki 2006-s Galaxyja van.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.12 vasárnap, 12:13:19 írta ReFi
»
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8765 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 12:17:37 »
Helló Srácok!
2.0. Tdci 140PS hidegen történő indítás után kb. fél percig nagyon egyhén, de érezhetően,kb. fél mp-es ütemezéssel (fel-le) ingadozik az alapjárat. Vkinek tapasztalat, esetleg aki tudja mi okozhatja?
Köszi!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8766 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 12:52:59 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.12 vasárnap, 12:11:21
én
innen
vettem hogy fellehet cserélni, bár ezek 2.0TDCi Mondihoz irodtak anno és ahogy nezem neki 2006-s Galaxyja van.
Ez mar a TDCi Galaxy, nem a VW-s
Megneztem es valoban ket szelep van. Persze mikor maskor csinalja mint amikor 100 kmekre vagyok a szerszamosladamtol
Este megnezem, es ha azonosak akkor felcserelem.
De meg elobb haza kellene erni...
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8767 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 13:16:24 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.12 vasárnap, 11:43:37
tudtommal nem lehet felcserélni, mert csak az egyik vezérli a turbót.
egy van az egr-nek is, ha a csati egyforma rajta (nem szokott általában, más autótípusokból kiindulva) akkor felcserélhető
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8768 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 13:51:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.12 vasárnap, 13:16:24
egy van az egr-nek is, ha a csati egyforma rajta (nem szokott általában, más autótípusokból kiindulva) akkor felcserélhető
ha az elektromos vezérlést is átrakják akkor igen, de csak a vákuum csövet átrakni nem megoldás
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8769 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 14:33:11 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.12 vasárnap, 13:51:04
ha az elektromos vezérlést is átrakják akkor igen, de csak a vákuum csövet átrakni nem megoldás
Ha jol ertem akkor ha a tipusjelzes megegyezik, akkor kibontom oket, felcserelem es ujra bekotom es baj nem lehet.
Mar csak ki kell birnia egy jo 120 km-t igy hazaig
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8770 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 14:46:55 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.12 vasárnap, 13:51:04
ha az elektromos vezérlést is átrakják akkor igen, de csak a vákuum csövet átrakni nem megoldás
ja persze, mondjuk bennem fel se merült ilyen féligátszerelem lehetősége
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8771 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 08:39:00 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.06.12 vasárnap, 14:33:11
Ha jol ertem akkor ha a tipusjelzes megegyezik, akkor kibontom oket, felcserelem es ujra bekotom es baj nem lehet.
Mar csak ki kell birnia egy jo 120 km-t igy hazaig
Semmi baja nem volt hazafelé és most reggel sem
Nem csinálhat ilyen tüneteket a regenerálás? Bár nem hiszem hogy az lehetett.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8772 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 09:17:58 »
Na megfigyeltem, hogy az ingadozás nem tart csak kb 10-15 mp-ig és csak reggel hidegen. Ha napközben áll az autó akár 10-12 órág, akkor semmi, csak reggel. Pont olyan, mint mikor elindul melegen, itt is pöccre elindul, vár, majd leejti az alapjáratot (beáll egy fix értékre) csak nem marad ott, hanem egyből talán 100 fordulatot megemeli, majd egyből vissza. Ezt csinálja úgy 10-20 alkalommal. Remélem nem csúcs...bár akkor az azért inkább dadogna erősebben, meg lenne füst is, meg a teljesítményen is lehetne érezni...Vagy csak reménykedem?
Idézetet írta: danidoki - 2016.06.12 vasárnap, 12:17:37
Helló Srácok!
2.0. Tdci 140PS hidegen történő indítás után kb. fél percig nagyon egyhén, de érezhetően,kb. fél mp-es ütemezéssel (fel-le) ingadozik az alapjárat. Vkinek tapasztalat, esetleg aki tudja mi okozhatja?
Köszi!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8773 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 13:30:02 »
Most volt egy 700km autópályám. Végre kicsit kikormolódott szegény. Regenerált is szépen közben. Nekem 9,5-10-re ment fel a pillanatnyi 130-nál, majd mikor végzett, vissza 6,2-re.
Idézetet írta: Sakos - 2016.06.06 hétfő, 17:39:21
A legbiztosabb ismérv a kb. dupla pillanatnyi fogyasztás. Alapjáraton felmegy 1,2-1,4-1,6 liter/h-ra is, pályán sík úton egyenletes 130-as tempónál 12-14l/100km. Sokan azt mondják, hogy morgósabb a hangja. Én ezt nem vettem észre soha, viszont alapjáraton regenerálás közben véletlenszerűen és enyhén rángat a motor nálam.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8774 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 13:37:52 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.06.13 hétfő, 09:17:58
Na megfigyeltem, hogy az ingadozás nem tart csak kb 10-15 mp-ig és csak reggel hidegen. Ha napközben áll az autó akár 10-12 órág, akkor semmi, csak reggel. Pont olyan, mint mikor elindul melegen, itt is pöccre elindul, vár, majd leejti az alapjáratot (beáll egy fix értékre) csak nem marad ott, hanem egyből talán 100 fordulatot megemeli, majd egyből vissza. Ezt csinálja úgy 10-20 alkalommal. Remélem nem csúcs...bár akkor az azért inkább dadogna erősebben, meg lenne füst is, meg a teljesítményen is lehetne érezni...Vagy csak reménykedem?
Én így elsőre izzító hibát mondanék.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8775 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 13:56:08 »
Idézetet írta: TZS - 2016.06.13 hétfő, 13:37:52
Én így elsőre izzító hibát mondanék.
akkor egy percig picit bizonytalanabbul jár, de nem hullámzik az alapjárat, hanem remeg kicsit a motor.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8776 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 14:26:14 »
Köszi válaszotokat! Nem, itt nem remeg, hanem állítja fel-le az alapjáratot, de épp csak érezhetően, ütemesen fél-egy másodpercenként.
Írtam Zolinak, ő azt tanácsolta, hogy első körben pár napra húzzam le az EGR csatiját.
Ez az, ami a motor mögött van, elölről megy hátra egy cső, s annak a végénél, nem?
(Most így fejből írom, amikor a PDF szenzor csövét csináltam, onnan emlékszem rá, hogy ott van).
Olvastam, hogy sokan ledugóztátok az EGR-t. Van hozzá gyártott fémlap?
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.13 hétfő, 13:56:08
akkor egy percig picit bizonytalanabbul jár, de nem hullámzik az alapjárat, hanem remeg kicsit a motor.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8777 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 14:49:38 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.06.13 hétfő, 14:26:14
Köszi válaszotokat! Nem, itt nem remeg, hanem állítja fel-le az alapjáratot, de épp csak érezhetően, ütemesen fél-egy másodpercenként.
Írtam Zolinak, ő azt tanácsolta, hogy első körben pár napra húzzam le az EGR csatiját.
Ez az, ami a motor mögött van, elölről megy hátra egy cső, s annak a végénél, nem?
(Most így fejből írom, amikor a PDF szenzor csövét csináltam, onnan emlékszem rá, hogy ott van).
Olvastam, hogy sokan ledugóztátok az EGR-t. Van hozzá gyártott fémlap?
lehet hozzá venni fémlapot akár ebay, de talán a cromax-nál is
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8778 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 14:52:00 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.06.13 hétfő, 14:26:14
Köszi válaszotokat! Nem, itt nem remeg, hanem állítja fel-le az alapjáratot, de épp csak érezhetően, ütemesen fél-egy másodpercenként.
Írtam Zolinak, ő azt tanácsolta, hogy első körben pár napra húzzam le az EGR csatiját.
Ez az, ami a motor mögött van, elölről megy hátra egy cső, s annak a végénél, nem?
(Most így fejből írom, amikor a PDF szenzor csövét csináltam, onnan emlékszem rá, hogy ott van).
Olvastam, hogy sokan ledugóztátok az EGR-t. Van hozzá gyártott fémlap?
Szerintem nyugodtan dugózd le, sőt...
És lehet kapni készen is. Ha valaki talál embert, aki legyártja rendes anyagból, akkor tudok adni mintát hozzá...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8779 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 15:00:04 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.13 hétfő, 14:49:38
lehet hozzá venni fémlapot akár ebay, de talán a cromax-nál is
Esetleg gyári finish kód is van már rá?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8780 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 15:07:00 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.13 hétfő, 14:52:00
Szerintem nyugodtan dugózd le, sőt...
És lehet kapni készen is. Ha valaki talál embert, aki legyártja rendes anyagból, akkor tudok adni mintát hozzá...
Ha kapok mintát, megrajzoltatom cad-ben és kivágják lézerrel 1es saválló lemezből. Csak találjátok ki, mennyit csináltassak. Minél többet kértek, annál ocsóbb, tehát jelentkezzetek.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8781 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 15:08:44 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.06.13 hétfő, 15:07:00
Ha kapok mintát, megrajzoltatom cad-ben és kivágják lézerrel 1es saválló lemezből. Csak találjátok ki, mennyit csináltassak. Minél többet kértek, annál ocsóbb, tehát jelentkezzetek.
1.8-on is le lehet dugózni? Vajon ugyan az a méret?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8782 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 15:26:22 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.13 hétfő, 15:08:44
1.8-on is le lehet dugózni? Vajon ugyan az a méret?
Lehet és nem. Illetve ott sanszos a mil lámpás hibakód...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8783 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 15:28:14 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.13 hétfő, 15:26:22
Lehet és nem. Illetve ott sanszos a mil lámpás hibakód...
akkor ott programozni is kellene a dolgot, hogy lesz@rja igaz?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8784 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 15:34:41 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.13 hétfő, 15:28:14
akkor ott programozni is kellene a dolgot, hogy lesz@rja igaz?
Ha gondolod, én programozás nélkül is lex@rom...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
eede
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8785 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 15:34:57 »
Sziasztok!
Tegnap felvillant a motorhiba lámpa és a motort leszabályozta a rendszer alig birtam vele menni. Kiolvastattam a hibát és a következőt kaptam:
Kód: P244A - Dízel részecskeszuro nyomáskülönbség túl alacsony
Kód: P02D3 - 4. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P02CF - 2. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P02CD - 1. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P02D1 - 3. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P2002 - Részecskecsapda hatásfok küszöbérték alatt (hengersor 1)
Tud valaki segíteni mi lehet a probléma?
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8786 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 15:36:09 »
Ha érdemes ledugózni (mert előnye, hogy pld. nem kokszosodik le a rendszer, stb. és legális), akkor én jelentkezek egy ilyen kis lemezkére. Gondolom az egész lényege abban rejlik, hogy a korom nem megy vissza a szelepen keresztül a szívósorba...
Szóval a lista:
1.) danidoki
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8787 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 15:38:14 »
Első körben nézz az autó alá, hogy a szenzorra menő gumicsöved állapota milyen, nekem el volt szakadva, gondolom nem volt benne nyomás, ezért a szenzor nem jó értékeket mért. Én kicseréltem a csövet egy gumi benzincsőre, nekem csak az első hibakód volt és nem volt motorerő csökkenés, csak MIL lámpa. Szóval akna, elemlámpa, nézd meg a csövet.
Idézetet írta: eede - 2016.06.13 hétfő, 15:34:57
Sziasztok!
Tegnap felvillant a motorhiba lámpa és a motort leszabályozta a rendszer alig birtam vele menni. Kiolvastattam a hibát és a következőt kaptam:
Kód: P244A - Dízel részecskeszuro nyomáskülönbség túl alacsony
Kód: P02D3 - 4. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P02CF - 2. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P02CD - 1. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P02D1 - 3. henger tüzelőanyag-befecskendező offset tanulás a maximális határon
Kód: P2002 - Részecskecsapda hatásfok küszöbérték alatt (hengersor 1)
Tud valaki segíteni mi lehet a probléma?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8788 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 15:51:39 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.06.13 hétfő, 15:07:00
Ha kapok mintát, megrajzoltatom cad-ben és kivágják lézerrel 1es saválló lemezből. Csak találjátok ki, mennyit csináltassak. Minél többet kértek, annál ocsóbb, tehát jelentkezzetek.
Én szívesen felajánlom a mintát, csak majd kapjam vissza... Csak azt kell összehozni, hogy kinek és hol, meg mikor...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8789 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 15:56:43 »
Én szívesen elhozom Tőled, összefuthatunk, s odaadom annak, aki legyártja. Vagy aki legyártja, ő hozza el Tőled.
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.13 hétfő, 15:51:39
Én szívesen felajánlom a mintát, csak majd kapjam vissza... Csak azt kell összehozni, hogy kinek és hol, meg mikor...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8790 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 16:58:52 »
Vhogy juttassátok el hozzám a mintát és írjatok 1 listát.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8791 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 17:14:45 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.06.13 hétfő, 15:36:09
Szóval az EGR dugó lista:
1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
gondolom nem nagy összeg, jo lesz tarcsiba
Összes benzin / diezelbe ugyanaz a dugó menne?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8792 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 17:16:41 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.13 hétfő, 17:14:45
gondolom nem nagy összeg, jo lesz tarcsiba
Összes benzin / diezelbe ugyanaz a dugó menne?
szerintem nem ugyan az a méret, ha ugyan az lenne, akkor én is feliratkoznék, de sajna nem ugyan az
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8793 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 20:10:23 »
Szóval az EGR dugó lista:
1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8794 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 20:54:09 »
Megy itt a biznic kérem szépen....
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.13 hétfő, 20:10:23
Szóval az EGR dugó lista:
1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8795 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 21:04:23 »
Szóval az EGR dugó lista:
1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8796 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 22:06:43 »
Szóval az EGR dugó lista:
1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8797 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 22:08:04 »
Szóval az EGR dugó lista:
1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
6.) ticu
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8798 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 22:11:24 »
EGR dugózás... most csinálok majd először ilyet. Szóval, szétszed, kipucol, dugózás és ennyi? Semmi hibakódom nem lesz elvileg?
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8799 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 22:14:48 »
Idézetet írta: ticu - 2016.06.13 hétfő, 22:11:24
EGR dugózás... most csinálok majd először ilyet. Szóval, szétszed, kipucol, dugózás és ennyi? Semmi hibakódom nem lesz elvileg?
szétszed, dugóz oszt kész
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Oldalak:
1
...
169
170
171
172
173
174
175
[
176
]
177
178
179
180
181
182
183
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ