Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:11:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
172
173
174
175
176
177
178
[
179
]
180
181
182
183
184
185
186
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263613 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8900 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 20:33:01 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.07.07 csütörtök, 19:22:56
Sziasztok!
Sikerült egy egr dugót vennem jó áron és a beszerelése után nem tudom, hogy van-e valami teendőm!?
Mk3-nál az euro4es mociknál volt hibakódjelzés, igaz ott elektromos egr volt. Itt lesz hibajelzés, ha még az euro4es (QXBA, 140Le-s) mocim van!?
Szia. Hol vetted és mennyiért?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8901 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 22:12:46 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.07.06 szerda, 22:38:52
Nem tudom sajna. Ellenben van tapasztalat dpf tisztítással? Gondolkozom, hogy első körben keresek valakit aki ezt megcsinálná, aztán majd meglátom hogy milyen hosszabb tavon a dolog.
Nekem tavaly Dunakeszin a Ford Kállay-nál csinálták a tisztítást, Őket merem ajánlani, nem lehúzósak! 30e pénz volt és kemikáliás megoldással ügyködtek. 90e az ultrahangos tisztítás és 90e-ért meg ki is belezik hardveresen és szoftveresen is. Utóbbi szerintem drága, azt máshol jóval olcsóbban megteszik.
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
ent128k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8902 Dátum:
2016.07.08 péntek, 08:53:24 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.07.08 péntek, 07:31:18
Ebayen. 1700,- postával. Egy héten belül érkezik Angliából.
Küldj egy linket légyszi, mert én 8 fontnál olcsóbbat nem találtam!
Köszi előre is.
Naplózva
2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8903 Dátum:
2016.07.08 péntek, 13:09:09 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.07.07 csütörtök, 22:12:46
Nekem tavaly Dunakeszin a Ford Kállay-nál csinálták a tisztítást, Őket merem ajánlani, nem lehúzósak! 30e pénz volt és kemikáliás megoldással ügyködtek. 90e az ultrahangos tisztítás és 90e-ért meg ki is belezik hardveresen és szoftveresen is. Utóbbi szerintem drága, azt máshol jóval olcsóbban megteszik.
Ford kereskedésben csinálnak kibelezést?
Amúgy annyiért tényleg drága töredékéért meg lehet oldani.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8904 Dátum:
2016.07.08 péntek, 13:42:39 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.07.07 csütörtök, 22:12:46
Nekem tavaly Dunakeszin a Ford Kállay-nál csinálták a tisztítást, Őket merem ajánlani, nem lehúzósak! 30e pénz volt és kemikáliás megoldással ügyködtek. 90e az ultrahangos tisztítás és 90e-ért meg ki is belezik hardveresen és szoftveresen is. Utóbbi szerintem drága, azt máshol jóval olcsóbban megteszik.
Max 30 körül szánnék rá, mert a következő lépcső annyival drágább, hogy ott már van több alternatíva is, akár újat venni. Köszi a tippet!
Naplózva
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8905 Dátum:
2016.07.08 péntek, 14:36:13 »
No, azt mondjak a Fordnál, hogy valami nyomasszabalyzo hiba van es a műszer szerint az autó állapota nem megfelelő a regeneráciohoz. Jelentsen ez bármit is... Es kellene még egy fél nap hogy a hibát megtalálják.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8906 Dátum:
2016.07.08 péntek, 17:25:08 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.07.08 péntek, 14:36:13
No, azt mondjak a Fordnál, hogy valami nyomasszabalyzo hiba van es a műszer szerint az autó állapota nem megfelelő a regeneráciohoz. Jelentsen ez bármit is... Es kellene még egy fél nap hogy a hibát megtalálják.
nyomáskülönbség mérő van. az pedig nem megy tönkre szinte soha.inkább a gumitömlők égnek szét.azokat ellenőrizd!A dob előtt és utána menő 2 cső a tűzfalra megy-ott lesz a hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8907 Dátum:
2016.07.08 péntek, 18:06:32 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.08 péntek, 17:25:08
nyomáskülönbség mérő van. az pedig nem megy tönkre szinte soha.inkább a gumitömlők égnek szét.azokat ellenőrizd!A dob előtt és utána menő 2 cső a tűzfalra megy-ott lesz a hiba.
Őszinte leszek: ehhez nem értek. Nincs aknám, alábújni nem tudok.
Ellenben ma megvolt az olajcsere és visszatértunk a gyári 140 lovas sw-re. Kiolvastuk a cuccokat, elvileg 78km-enkent akart regenerálni.
Naplózva
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8908 Dátum:
2016.07.08 péntek, 21:21:07 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.07.08 péntek, 18:06:32
Őszinte leszek: ehhez nem értek. Nincs aknám, alábújni nem tudok.
Ellenben ma megvolt az olajcsere és visszatértunk a gyári 140 lovas sw-re. Kiolvastuk a cuccokat, elvileg 78km-enkent akart regenerálni.
azt hiszem ez egy újabb indok,hogy miért ne csináltassam meg. pedig régóta vacilálok rajta.
Naplózva
T1BA
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8909 Dátum:
2016.07.09 szombat, 05:04:08 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.07.08 péntek, 18:06:32
Ellenben ma megvolt az olajcsere és visszatértunk a gyári 140 lovas sw-re. Kiolvastuk a cuccokat, elvileg 78km-enkent akart regenerálni.
Egy jóbarátom a 95%-ban városban használt,gyárilag száztizenvalahány lovas 2.0 TDCi-n cserélte le pár hónapja a sw-t 163-asra,de nála azóta is kifogástalanul működik a regen.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8910 Dátum:
2016.07.09 szombat, 06:15:33 »
Idézetet írta: T1BA - 2016.07.09 szombat, 05:04:08
Egy jóbarátom a 95%-ban városban használt,gyárilag száztizenvalahány lovas 2.0 TDCi-n cserélte le pár hónapja a sw-t 163-asra,de nála azóta is kifogástalanul működik a regen.
Szvsz, az nem ugyanaz a motor. Taylor-é a régebbi, azon más fajta a sw, amit feltehetőleg a jóbarátod használ, az az újabb fajta, ahol a sw az agyban van, csak meg kell neki mondani, hogy azt használja.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8911 Dátum:
2016.07.09 szombat, 12:10:07 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.07.08 péntek, 18:06:32
Őszinte leszek: ehhez nem értek. Nincs aknám, alábújni nem tudok.
Ellenben ma megvolt az olajcsere és visszatértunk a gyári 140 lovas sw-re. Kiolvastuk a cuccokat, elvileg 78km-enkent akart regenerálni.
78? Az igen szerencsétlen mit küzdött akkor jóhogy ennyire megnőtt a fogyid. Ettől amúgy nem fog megjavulni ám, hogy a chiptuningot levettétek.
A probléma nem ott lesz, hanem vagy a nyomáskülönbség szenzorok, vagy a gumicsövek amit alf mond. Nekem pl pont a szenzorok a rosszak azok mérnek falsul, de ugye itt már mind1, hogyan mér.
T1BA
A tied újabb Euro 5-ös motor az övé még a régebbi Euro 4-es abból 143 lovas a max nincs 163-as tehát nála nem elég az sw frissítés rendes chiptuning kell.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
T1BA
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8912 Dátum:
2016.07.09 szombat, 16:31:53 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.07.09 szombat, 06:15:33
Szvsz, az nem ugyanaz a motor. Taylor-é a régebbi, azon más fajta a sw, amit feltehetőleg a jóbarátod használ, az az újabb fajta, ahol a sw az agyban van, csak meg kell neki mondani, hogy azt használja.
Lehetséges,én ehhez nem értek.2010-es,facelift előtti a gép.Érdekesség,hogy 80%-ban városban fut és sűrűn,akár naponta is elindítja a regent.viszont ha bármi másért gépen van,a DPF mindig jó értékeket mutat.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8913 Dátum:
2016.07.09 szombat, 16:58:59 »
Üdv!
Mostmár bekapcsolódok ebbe a regen témába.Igaz nem mentem sokat a kocsival, mióta nálam van, kb 800km, az is csak város, de eddig egy regennel se találkoztam. A pillanatnyi fogyi van beállitva, de menet közben és álló helyzetben se volt még emelt értéke.
Koppkoppkopp, a kocsinak semmi baja, se füst, se korom, se hiba, de már nem tudom, hogy ezt a regent kötelezően kellene-e csinálnia és csak nekem nem akarja vagy lehet ennyire tiszta az enyém?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8914 Dátum:
2016.07.10 vasárnap, 10:06:19 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.07.09 szombat, 16:58:59
Üdv!
Mostmár bekapcsolódok ebbe a regen témába.Igaz nem mentem sokat a kocsival, mióta nálam van, kb 800km, az is csak város, de eddig egy regennel se találkoztam. A pillanatnyi fogyi van beállitva, de menet közben és álló helyzetben se volt még emelt értéke.
Koppkoppkopp, a kocsinak semmi baja, se füst, se korom, se hiba, de már nem tudom, hogy ezt a regent kötelezően kellene-e csinálnia és csak nekem nem akarja vagy lehet ennyire tiszta az enyém?
Április óta van meg a mondi de még én sem láttam, éreztem a reget. kb 4000 km van már benne. Egyszer előfordult , hogy a fogyasztások 6,5 volt de a pill, fogyi 0.4 volt. Mentem azért vele egy 20-30 km et.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8915 Dátum:
2016.07.10 vasárnap, 13:54:21 »
Idézetet írta: T0aD - 2016.07.10 vasárnap, 10:06:19
Április óta van meg a mondi de még én sem láttam, éreztem a reget. kb 4000 km van már benne. Egyszer előfordult , hogy a fogyasztások 6,5 volt de a pill, fogyi 0.4 volt. Mentem azért vele egy 20-30 km et.
Nem veszitek csak észre 100% hogy csinálja ott is 500-1000km között. Ha nem csinálná akkor eltömődne és nem mennétek sehova vele.
Nem mindenki veszi észre ezt.
T1BA:
Ráadásul neked 1.6-os van itt 2.0-ról volt szó, de természetesen ott is van regen.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8916 Dátum:
2016.07.10 vasárnap, 14:47:07 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.07.10 vasárnap, 13:54:21
Nem veszitek csak észre 100% hogy csinálja ott is 500-1000km között. Ha nem csinálná akkor eltömődne és nem mennétek sehova vele.
Nem mindenki veszi észre ezt.
T1BA:
Ráadásul neked 1.6-os van itt 2.0-ról volt szó, de természetesen ott is van regen.
Nos és szabad tudni, hogy mik a jelei, hogy éppen regenerál? Én a pillanatnyi fogyin kivül nem tudok másról, de azért kiváncsi lennék, hogy mikor, hányszor csinálja vajon!?
Illetve számszerüsitve, kiszedéssel, szoftver modositással, mindennel együtt mibe kerül eme csodás alkatrész kiiktatása!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
T1BA
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8917 Dátum:
2016.07.10 vasárnap, 16:49:23 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.07.10 vasárnap, 13:54:21
T1BA:
Ráadásul neked 1.6-os van itt 2.0-ról volt szó, de természetesen ott is van regen.
Én ezt írtam: Egy jóbarátom a 95%-ban városban használt,gyárilag száztizenvalahány lovas 2.0 TDCi-n cserélte le pár hónapja a sw-t 163-asra,de nála azóta is kifogástalanul működik a regen.
Naplózva
T1BA
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8918 Dátum:
2016.07.10 vasárnap, 16:55:26 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.07.10 vasárnap, 14:47:07
Nos és szabad tudni, hogy mik a jelei, hogy éppen regenerál?
Menet közben nem nagyon veszed észre,esetleg annyit,hogy a regen indulásakor ránt egyet a kocsi,mint amikor a benzinesen kimarad egy pillanatra egy henger.
Állóhelyzetben ismérv ugye a 0,8-0,9 pillanatnyi fogyasztás,a kissé tarakírozósabb alapjárat,a bekapcsolt hűtőventillátor,meg az,hogy a kipufogógáz olyankor sokkal büdösebb.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.10 vasárnap, 21:28:03 írta T1BA
»
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8919 Dátum:
2016.07.10 vasárnap, 18:45:35 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.07.10 vasárnap, 14:47:07
Nos és szabad tudni, hogy mik a jelei, hogy éppen regenerál? Én a pillanatnyi fogyin kivül nem tudok másról, de azért kiváncsi lennék, hogy mikor, hányszor csinálja vajon!?
Illetve számszerüsitve, kiszedéssel, szoftver modositással, mindennel együtt mibe kerül eme csodás alkatrész kiiktatása!?
Morgósabb lesz a motor hangja. 30-50e között van a kiszedés.
T1BA
Ja bocs elsiklottam felette csak az aláírásodat néztem.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8920 Dátum:
2016.07.10 vasárnap, 21:12:28 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.07.09 szombat, 12:10:07
78? Az igen szerencsétlen mit küzdött akkor jóhogy ennyire megnőtt a fogyid. Ettől amúgy nem fog megjavulni ám, hogy a chiptuningot levettétek.
A probléma nem ott lesz, hanem vagy a nyomáskülönbség szenzorok, vagy a gumicsövek amit alf mond. Nekem pl pont a szenzorok a rosszak azok mérnek falsul, de ugye itt már mind1, hogyan mér.
T1BA
A tied újabb Euro 5-ös motor az övé még a régebbi Euro 4-es abból 143 lovas a max nincs 163-as tehát nála nem elég az sw frissítés rendes chiptuning kell.
Tudom, hogy nem javul meg csak szerdán viszem be megint hozzájuk és nem akarom, hogy egy esetleges tuning miatt morgolódjanak.
Meglátjuk, hogy mi a baj, szeretnem a jelenlegi szűrőt megmenteni, ha még lehet.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8921 Dátum:
2016.07.10 vasárnap, 22:10:22 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.07.10 vasárnap, 21:12:28
Tudom, hogy nem javul meg csak szerdán viszem be megint hozzájuk és nem akarom, hogy egy esetleges tuning miatt morgolódjanak.
Meglátjuk, hogy mi a baj, szeretnem a jelenlegi szűrőt megmenteni, ha még lehet.
fogalmuk nem lesz a tuningról
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8922 Dátum:
2016.07.11 hétfő, 10:32:10 »
Idézetet írta: T1BA - 2016.07.10 vasárnap, 16:55:26
Menet közben nem nagyon veszed észre,esetleg annyit,hogy a regen indulásakor ránt egyet a kocsi,mint amikor a benzinesen kimarad egy pillanatra egy henger.
Állóhelyzetben ismérv ugye a 0,8-0,9 pillanatnyi fogyasztás,a kissé tarakírozósabb alapjárat,a bekapcsolt hűtőventillátor,meg az,hogy a kipufogógáz olyankor sokkal büdösebb.
nekem az álló helyzeti pillanatnyi fogyi ilyenkor 1,1-1,6 de volt már 2l is
Egyébként autópályán tempomat mellett nem érezhető, de városi használatban váltásoknál, gyorsításoknál nagyon kijön, hogy máshogy reagál a motor.
Kíváncsi vagyok, hogy 1-1 regen hány km-t koptat el a kettőstömegűből
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8923 Dátum:
2016.07.11 hétfő, 10:34:12 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.07.11 hétfő, 10:32:10
nekem az álló helyzeti pillanatnyi fogyi ilyenkor 1,1-1,6 de volt már 2l is
Egyébként autópályán tempomat mellett nem érezhető, de városi használatban váltásoknál, gyorsításoknál nagyon kijön, hogy máshogy reagál a motor.
Kíváncsi vagyok, hogy 1-1 regen hány km-t koptat el a kettőstömegűből
semennyit. a kettőstömegű végét nem a felületi kopása szokta okozni, hanem a rugós rendszer széthullása,
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8924 Dátum:
2016.07.11 hétfő, 10:43:05 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.07.11 hétfő, 10:34:12
semennyit. a kettőstömegű végét nem a felületi kopása szokta okozni, hanem a rugós rendszer széthullása,
igen, de a rugós rendszernek a rángatás nem annyira kellemes, nemde?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8925 Dátum:
2016.07.11 hétfő, 10:55:39 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.07.11 hétfő, 10:43:05
igen, de a rugós rendszernek a rángatás nem annyira kellemes, nemde?
azért regen közben ha sebességen tartod az autót, akkor az a rángatás nudli. Arra méretezték, hogy az ember leugrik a kuplungról és azt is bírja, szóval ez a rángatás semmit nem jelent neki
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8926 Dátum:
2016.07.11 hétfő, 11:53:25 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.07.11 hétfő, 10:32:10
nekem az álló helyzeti pillanatnyi fogyi ilyenkor 1,1-1,6 de volt már 2l is
Egyébként autópályán tempomat mellett nem érezhető, de városi használatban váltásoknál, gyorsításoknál nagyon kijön, hogy máshogy reagál a motor.
Kíváncsi vagyok, hogy 1-1 regen hány km-t koptat el a kettőstömegűből
Akkor én eddig rosszul tudtam, mert azt gondoltam, hogy a regen. csak egy bizonyos fordulatszám felett kezd el működni, de mihelyst leesik a fordulatszám akkor félbeszakad. Tehát sem lassú tempónál, sem álló helyzetben nem működik. Ezek szerint akkor ez nem így van?
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8927 Dátum:
2016.07.11 hétfő, 12:47:58 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.07.11 hétfő, 11:53:25
Akkor én eddig rosszul tudtam, mert azt gondoltam, hogy a regen. csak egy bizonyos fordulatszám felett kezd el működni, de mihelyst leesik a fordulatszám akkor félbeszakad. Tehát sem lassú tempónál, sem álló helyzetben nem működik. Ezek szerint akkor ez nem így van?
Nem, én nem írtam le pontosan. Eddig mindig menet közben indította a regent, csak onnan lehet észrevenni, hogy ha regen közben megállsz, akkor a pillanatnyi fogyasztásod felemelkedik. Ha ezt az úti cél végén teszi, akkor érdemes a fordulatot üresjáratban 2500 körülin tartani
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
esen11
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8928 Dátum:
2016.07.11 hétfő, 21:03:59 »
Hibakód P003A más hibakód nincs, visszajelző lámpa nem világit...
Egy hete még semmi nem volt.
Van valakinek ötlete hogy mi idézi ezt elő ill. mi a gyógyir?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8929 Dátum:
2016.07.11 hétfő, 23:00:43 »
Idézetet írta: esen11 - 2016.07.11 hétfő, 21:03:59
Hibakód P003A más hibakód nincs, visszajelző lámpa nem világit...
Egy hete még semmi nem volt.
Van valakinek ötlete hogy mi idézi ezt elő ill. mi a gyógyir?
van hibajelenség is. Szerintem pierburg szelep lesz az
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8930 Dátum:
2016.07.12 kedd, 08:35:34 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.07.11 hétfő, 12:47:58
Nem, én nem írtam le pontosan. Eddig mindig menet közben indította a regent, csak onnan lehet észrevenni, hogy ha regen közben megállsz, akkor a pillanatnyi fogyasztásod felemelkedik. Ha ezt az úti cél végén teszi, akkor érdemes a fordulatot üresjáratban 2500 körülin tartani
Én sajnos nem tudom megítélni, hogy mikor regenerál, az pedig, hogy lejövök a pályáról, és 2500-as fordulatszámon tartsam a kocsit, hogy a regen. ne szakadjon félbe, nem életszerű.
Amúgy tegnap megnéztem, 0.5-0.6 liter/h álló helyzetben a kocsi fogyasztása, klímával pedig 1.0 (ez tegnap a 40 fokos pesti belvárosi délutáni dugóban). Szóval ha regenerálna, akkor nem venném észre.
Naplózva
esen11
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8931 Dátum:
2016.07.12 kedd, 12:36:40 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.07.11 hétfő, 23:00:43
van hibajelenség is. Szerintem pierburg szelep lesz az
Ez az EGR-t müködtetö szelep?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8932 Dátum:
2016.07.12 kedd, 12:41:34 »
Idézetet írta: esen11 - 2016.07.12 kedd, 12:36:40
Ez az EGR-t müködtetö szelep?
nem a turbót működtető, mert a hibakódod arra utal. Hallasz morgást amikor leállítod az autót? Van úgy, hogy lepadlózod, alacsony fordulatszámon, de nem kapásból indul meg, hanem gyorsul, majd hirtelen mint akit hátba vágtak elindul?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Paprika
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8933 Dátum:
2016.07.12 kedd, 18:58:52 »
Sziasztok. Segítség kellene hozzáértő személyektől, mivel van egy kis problémám az MK4-es mondimmal. A kocsi 2.0 TDCI motoros és valós 209.000 km van benne. Frissen volt szervízelve 2.000 km -el ezelőtt. A probléma csak bemelegítve fordul elő.
A helyzet az, hogy rángat szaggat ,2,3,4, 5 sebességi fokozatokban és 2.000-es fordulatszám környékén gyorsításkor. A szaggatás rángás csak akkor érződik ha odalépek neki, de egy sima előzésnél is van mikor megérzem, de szép finoman, normálisan vezetve nem érződik. A kocsi gyorsul, de 2.000-től szaggat, úgy 2,200 - 2.300 ig majd nem érződik és megy mintha kilőtték volna. Egyszóval idegesítő a dolog segítsetek légyszíves.
boxer
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8934 Dátum:
2016.07.12 kedd, 19:01:19 »
Idézetet írta: Paprika - 2016.07.12 kedd, 18:58:52
Sziasztok. Segítség kellene hozzáértő személyektől, mivel van egy kis problémám az MK4-es mondimmal. A kocsi 2.0 TDCI motoros és valós 209.000 km van benne. Frissen volt szervízelve 2.000 km -el ezelőtt. A probléma csak bemelegítve fordul elő.
A helyzet az, hogy rángat szaggat ,2,3,4, 5 sebességi fokozatokban és 2.000-es fordulatszám környékén gyorsításkor. A szaggatás rángás csak akkor érződik ha odalépek neki, de egy sima előzésnél is van mikor megérzem, de szép finoman, normálisan vezetve nem érződik. A kocsi gyorsul, de 2.000-től szaggat, úgy 2,200 - 2.300 ig majd nem érződik és megy mintha kilőtték volna. Egyszóval idegesítő a dolog segítsetek légyszíves.
boxer
Esetleg egy kicsit olvasni? Vissza?
http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.msg1064042#new
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
esen11
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8935 Dátum:
2016.07.12 kedd, 21:22:07 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.07.12 kedd, 12:41:34
nem a turbót működtető, mert a hibakódod arra utal. Hallasz morgást amikor leállítod az autót? Van úgy, hogy lepadlózod, alacsony fordulatszámon, de nem kapásból indul meg, hanem gyorsul, majd hirtelen mint akit hátba vágtak elindul?
Köszönöm a segítséget. Az igazság az, hogy főleg a feleségem használja ezt az autót és nem szoktuk lepadlózni és én sem szoktam figyelni arra, hogy morog-e (mármint az autó...), Holnap kipróbálom majd, hogy vannak-e ilyen tünetek. Más fórumon (pl.
http://www.talkford.com/community/topic/226594-any-ideas-what-this-could-be/
) találtam ezt a hibakódot, de mindig valami más hibával együtt. Nálam pedig csak ez a P003A van egyedül.
Naplózva
tayrol
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8936 Dátum:
2016.07.13 szerda, 17:32:36 »
No, kész a kocsi, jobb, mint új korában. Befecskendezőszelepeknél volt az egyik hiba, háromnál is erősen szivárgott (sőt...) a gázolaj, plusz a turbócsövön volt két bazi nagy lyuk. Mindkettőt kicserélték, elmentek Vácig (laptoppal a kézben), lefuttatták a regent sikeresen, minden király, a turbónyomás is nagyobb, hamarabb is épül fel, a kocsi hangja is jobb, és a fogyi is kevesebb.
Az anyagköltség 44e ft volt, a 6 órányi munkáért pedig 22e ft-ot kértek (persze ez erősen alkudott munkadíj). Ford márkaszerviz Váci út.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8937 Dátum:
2016.07.14 csütörtök, 00:00:30 »
Béláim!
Asszony-Arabné- egy fókán töri a fejét... namármost. én azt mondom neki, hogy a 2.0 tdci-t vegye 140/163Le-vel, a szerelő meg lebeszéli róla és az 1,6-ot nyomja szakadatlan. a kinézett autók, 2-4 évesek és 60-130e km közöttiek, valószínű hogy egy belga lesz a befutó, de ezt a helyi neppereknek nem mondom meg...
Szóval, szerintetek mi a bölcsebb választás és miért?
sukram.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8938 Dátum:
2016.07.14 csütörtök, 06:19:30 »
Idézetet írta: Arabic - 2016.07.14 csütörtök, 00:00:30
Béláim!
Asszony-Arabné- egy fókán töri a fejét... namármost. én azt mondom neki, hogy a 2.0 tdci-t vegye 140/163Le-vel, a szerelő meg lebeszéli róla és az 1,6-ot nyomja szakadatlan. a kinézett autók, 2-4 évesek és 60-130e km közöttiek, valószínű hogy egy belga lesz a befutó, de ezt a helyi neppereknek nem mondom meg...
Szóval, szerintetek mi a bölcsebb választás és miért?
sukram.
mennyit fog menni és hol?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8939 Dátum:
2016.07.14 csütörtök, 07:37:51 »
Idézetet írta: Arabic - 2016.07.14 csütörtök, 00:00:30
Béláim!
gondolkoggyunk
1.6 ti-vct vagy 1.6 ecoboost?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8940 Dátum:
2016.07.14 csütörtök, 08:21:39 »
Idézetet írta: G_B - 2016.07.14 csütörtök, 07:37:51
gondolkoggyunk
1.6 ti-vct vagy 1.6 ecoboost?
Szerintem 1.6 TDCI-re gondolt.
Fókába viszont elég az és jó is az 1.6-os motor.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8941 Dátum:
2016.07.14 csütörtök, 10:23:38 »
menni országúton megy, és városban, minimális pálya.
igen, tdci a gondolat forrása. vagy inkább benzines?
nem vagyok én tipcsi
Naplózva
Adam86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8942 Dátum:
2016.07.14 csütörtök, 10:29:44 »
Idézetet írta: Arabic - 2016.07.14 csütörtök, 00:00:30
Béláim!
Asszony-Arabné- egy fókán töri a fejét... namármost. én azt mondom neki, hogy a 2.0 tdci-t vegye 140/163Le-vel, a szerelő meg lebeszéli róla és az 1,6-ot nyomja szakadatlan. a kinézett autók, 2-4 évesek és 60-130e km közöttiek, valószínű hogy egy belga lesz a befutó, de ezt a helyi neppereknek nem mondom meg...
Szóval, szerintetek mi a bölcsebb választás és miért?
sukram.
Múlt hónapban adtam el a 2012-es 103kW-os fóka kombit. Trend Plus volt. Mivel melós gép volt, így dízel, általában tele volt rakodva, azért is lett a kettes. Teljesen meg voltam elégedve vele. Apósnak van 1.6 dízel kombi, a 70kW-os, az elég gyenge akár városban, akár pályán. Le is akarja cserélni amint tudja. Ha kicsit megpakolja már alig megy, szidja rendesen.
Ja, szervizköltségen nem volt messze a kettő, sőt a kis 1.6 megzabálta az Adblue (? Szerintem Fordban nem ez van, de após ragaszkodik hogy márpedig Adblue) adalékot kétszer is. Hogy miért, mi volt ne kérdezd, nem folytam bele. Annyit tudok hogy nagyobb gáznál tiltott neki a motor, ki kellett tisztítattatni a dpfet meg utántölteni a folyadékot. Ez kétszer fordult eddig elő.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.14 csütörtök, 10:36:54 írta Adam86
»
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8943 Dátum:
2016.07.14 csütörtök, 18:42:42 »
Idézetet írta: Arabic - 2016.07.14 csütörtök, 10:23:38
menni országúton megy, és városban, minimális pálya.
igen, tdci a gondolat forrása. vagy inkább benzines?
nem vagyok én tipcsi
Q2: van céges üzianyag kártyád? Ha van, akkor 2.0tdci, ha nincs, elég egy benzines is.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8944 Dátum:
2016.07.14 csütörtök, 23:15:03 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.07.14 csütörtök, 18:42:42
Q2: van céges üzianyag kártyád? Ha van, akkor 2.0tdci, ha nincs, elég egy benzines is.
ha van, akkor benzines, ha nincs, akkor dizi
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8945 Dátum:
2016.07.15 péntek, 10:19:01 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.06.14 kedd, 13:16:11
Szóval az EGR dugó lista:
1.) danidoki
2.) ReFi (3db)
3.) ManiMondeo (2db)
4.) steve78
5.) Relhist
6.) ticu
7.) bakolaci
8.) xrobe
Sziasztok,
Érdeklődni szeretnék, hogy ebből az EGR dugó gyártásból lett valami? Ha igen, akkor kinek tartozom, mennyivel és hol tudom átvenni?
Üdv BL
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8946 Dátum:
2016.07.15 péntek, 10:23:23 »
Idézetet írta: Adam86 - 2016.07.14 csütörtök, 10:29:44
Múlt hónapban adtam el a 2012-es 103kW-os fóka kombit. Trend Plus volt. Mivel melós gép volt, így dízel, általában tele volt rakodva, azért is lett a kettes. Teljesen meg voltam elégedve vele. Apósnak van 1.6 dízel kombi, a 70kW-os, az elég gyenge akár városban, akár pályán. Le is akarja cserélni amint tudja. Ha kicsit megpakolja már alig megy, szidja rendesen.
Ja, szervizköltségen nem volt messze a kettő, sőt a kis 1.6 megzabálta az Adblue (? Szerintem Fordban nem ez van, de após ragaszkodik hogy márpedig Adblue) adalékot kétszer is. Hogy miért, mi volt ne kérdezd, nem folytam bele. Annyit tudok hogy nagyobb gáznál tiltott neki a motor, ki kellett tisztítattatni a dpfet meg utántölteni a folyadékot. Ez kétszer fordult eddig elő.
köszi,
én is a 2.0 felé hajlok, már csak elvből is. van hozzá üzi kártya, céges autó lenne hivatalosan.
blau,
értem a benzines érveket, de valamiért nem...
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8947 Dátum:
2016.07.15 péntek, 10:46:59 »
Idézetet írta: Arabic - 2016.07.15 péntek, 10:23:23
köszi,
én is a 2.0 felé hajlok, már csak elvből is. van hozzá üzi kártya, céges autó lenne hivatalosan.
blau,
értem a benzines érveket, de valamiért nem...
azt hittem az 1.8 felé hajlasz
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8948 Dátum:
2016.07.15 péntek, 11:02:08 »
Idézetet írta: Arabic - 2016.07.15 péntek, 10:23:23
köszi,
én is a 2.0 felé hajlok, már csak elvből is. van hozzá üzi kártya, céges autó lenne hivatalosan.
régesrégen a ff.hu-n kérdeztem Bagoly600-at (ESS Motor - Göd), hogy mk2 focusból melyik a jobb diesel motor
válasza
itt
megtalálható
én a 2.0-t választanám
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8949 Dátum:
2016.07.15 péntek, 14:02:03 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.07.15 péntek, 10:19:01
Sziasztok,
Érdeklődni szeretnék, hogy ebből az EGR dugó gyártásból lett valami? Ha igen, akkor kinek tartozom, mennyivel és hol tudom átvenni?
Üdv BL
Legutóbb azt kérdeztem (mielőtt megkaptam volna a mintát és ajánlatot kértem volna a gyártásra), hogy e-bay-en, alibabán mennyibe kerül megvenni...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak:
1
...
172
173
174
175
176
177
178
[
179
]
180
181
182
183
184
185
186
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ