Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:30:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 177 178 179 180 181 182 183 [184] 185 186 187 188 189 190 191 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254508 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #9150 Dátum: 2016.08.19 péntek, 11:00:49 »

Sziasztok! Volt 250km autópályázásom egyhuzamban kb 130-140 sebességgel végig. Azt vettem észre, hogy eddig ez a művelet kb 6,5-7l/100km fogyival ment. Most viszont ez inkább 8-9l volt végig. (Klíma, 4 fő+cuccaink). Kezdjek aggódni, hogy ez valami DPF eltömődés lesz esetleg EGR gond? Alapjárat is 0,7 mostanában nem 0,5. Lehet valami szart tankoltam volna? (MOL)
Klímával a 0.7 l/h alapjárati fogyasztás a normális, 0.5 nekem csak kikapcsolt klíma mellett van. Nálam is 6.5-7l/100 km a fogy. ilyen tempónál, terheléstől szinte függetlenül. Viszont amit megéreztem már, az a szembeszél, eső/nagyon párás levegő, alacsony guminyomás, bár ezek egyenként nem szabadna, hogy ekkora emelkedést okozzanak, még talán akkor sem, ha mind egyszerre jön össze. DPF eltömődés szerintem nem lehet, mert ilyen tempónál ég ki rendesen magától a korom, nem kell neki plusz go-t adagolnia. EGR passz, de nem nagyon látom, hogy annak milyen hibája okozhatna fogyasztás emelkedést. Rossz go sem lehet szerintem annyira rossz, hogy ennyivel önmagában megemelje a fogyasztást, vagy ha igen, azt már a motor hangján is hallanád. A nem teljesen kiengedett kézifék viszont csodákra képes (nem tudom, hogy az S-Max visszajelzője mennyire érzékeny, de anyósom egy off autóban eljátszotta ezt Bp-Debrecen távon úgy, hogy a műszerfalon már nem világított a kézifék ikon, viszont az autó +1 literes fogyasztással és egy hátsó betét cserével hálálta meg a dolgot (mondjuk ott dobfék volt))
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #9151 Dátum: 2016.08.19 péntek, 11:03:28 »

Szétesik a kettőstömegűd...  hehe

Egyébként valószínű kissé bogaras vagy... A fordok az mk1 facelift focus óta ilyenek. Ha rásüt a nap azért, ha túl hideg van azért, ha esik akkor mega zért rezegnek, nyikorognak, rezonálnak a kárpitok, motortéri bizbaszok...




Nálam pl. az ilyen utastéri rezonancia probléma elhárításnál bevált az a meglehetősen tudományos módszer, hogy az anyósülés feletti napellenzőre rákúrok egyet - mert valahigy mindig onnan hallom. Utána fél napig kussol (nem anyósom, ő max percekig bírja csöndben)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
T.G.S.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #9152 Dátum: 2016.08.19 péntek, 11:05:22 »

Szétesik a kettőstömegűd...  hehe

Egyébként valószínű kissé bogaras vagy... A fordok az mk1 facelift focus óta ilyenek. Ha rásüt a nap azért, ha túl hideg van azért, ha esik akkor mega zért rezegnek, nyikorognak, rezonálnak a kárpitok, motortéri bizbaszok...


Ja,csak a kettöstömegű? Akkor megnyugodtam wave
Naplózva

MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9153 Dátum: 2016.08.19 péntek, 11:06:26 »

Nálam pl. az ilyen utastéri rezonancia probléma elhárításnál bevált az a meglehetősen tudományos módszer, hogy az anyósülés feletti napellenzőre rákúrok egyet - mert valahigy mindig onnan hallom. Utána fél napig kussol (nem anyósom, ő max percekig bírja csöndben)

Nekem is onna rezonál(t) valami... Kiszedtem a fejegységet, minden kábelt, modult elhelyeztem, rögzítettem... Beülök, ugyanúgy rezonál... Hát nem az a qva belső világítás az? Egy csavaros doboz belülről a mostani fordok...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #9154 Dátum: 2016.08.19 péntek, 11:36:38 »

Nekem is onna rezonál(t) valami... Kiszedtem a fejegységet, minden kábelt, modult elhelyeztem, rögzítettem... Beülök, ugyanúgy rezonál... Hát nem az a qva belső világítás az? Egy csavaros doboz belülről a mostani fordok...
Igen a világító blokk nyomkodása is csodákra képes a rezonancia megszüntetésénél. Nagyszerű megoldásnak tartom, hogy az egész a puha tetőkárpitba van rögzítve és simán tud fel-le járni centiket.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
T.G.S.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #9155 Dátum: 2016.08.19 péntek, 11:42:03 »

Nekem is onna rezonál(t) valami... Kiszedtem a fejegységet, minden kábelt, modult elhelyeztem, rögzítettem... Beülök, ugyanúgy rezonál... Hát nem az a qva belső világítás az? Egy csavaros doboz belülről a mostani fordok...
És még én vagyok bogaras... taps
Naplózva

MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9156 Dátum: 2016.08.19 péntek, 12:23:24 »

És még én vagyok bogaras... taps

Nekem nem 2 napja rezonál(t)... nyes

És nem jöttem ide hisztizni... beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #9157 Dátum: 2016.08.19 péntek, 12:59:19 »

És még én vagyok bogaras... taps
Komolyra fordítva a szót simán lehet, hogy a belső takarításnál a jó munkásemberek olyan erővel mentek neki néhány borítóelemnek, ami egy kicsit (elég pár tized mm) elmozdította azokat az addigi helyükről, ahová évek alatt berázódtak és emiatt rezonál jobban. De ha lelkiismeretesen utána akarsz járni, akkor az első lépés, hogy minden tárolórekeszből (oldalzsebek, könyöklő, kesztyűtartó, audioegység alatti lyuk stb.) mindent kiszedsz és ha így is rezonál, akkor meg egyesével elkezded nyomkodni a kárpitot, műanyag borításokat stb amikor hallod a rezgést. Én egyszer majdnem nekiálltam lebontani a jobb hátsó ajtót, de még időben kiderült, hogy az egyik gyereknek egy fél literes palackból és néhány kis kavicsból rögtönzött csörgő - ami akkor már pár éve az ajtózsebben volt - pont úgy ért hozzá a az ajtó műanyagjához, hogy 2000 és 2300-as fordulat között cicergő hangot adott, én meg azt hittem, hogy a beépített roló, vagy az ablakmozgató szoposodott ki.   
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9158 Dátum: 2016.08.19 péntek, 13:13:38 »

Vasárnap lesz a haza út. Addig csekkolom a kerék légnyomásokat. Nem autópályán egyébként nem veszem észre az fogyi emelkedést. Hangja szép, nem fúj ki sehol. Menni is megy rendesen, szóval passz. Első betéteket 1000km-rel korábban cserélték de semmi büdöset nem éreztem. A pierburg szelep nem okozhat ilyen "hibát"? Egyszer már "fingott" leállítás után, de ez korábban történt.

Klímával a 0.7 l/h alapjárati fogyasztás a normális, 0.5 nekem csak kikapcsolt klíma mellett van. Nálam is 6.5-7l/100 km a fogy. ilyen tempónál, terheléstől szinte függetlenül. Viszont amit megéreztem már, az a szembeszél, eső/nagyon párás levegő, alacsony guminyomás, bár ezek egyenként nem szabadna, hogy ekkora emelkedést okozzanak, még talán akkor sem, ha mind egyszerre jön össze. DPF eltömődés szerintem nem lehet, mert ilyen tempónál ég ki rendesen magától a korom, nem kell neki plusz go-t adagolnia. EGR passz, de nem nagyon látom, hogy annak milyen hibája okozhatna fogyasztás emelkedést. Rossz go sem lehet szerintem annyira rossz, hogy ennyivel önmagában megemelje a fogyasztást, vagy ha igen, azt már a motor hangján is hallanád. A nem teljesen kiengedett kézifék viszont csodákra képes (nem tudom, hogy az S-Max visszajelzője mennyire érzékeny, de anyósom egy off autóban eljátszotta ezt Bp-Debrecen távon úgy, hogy a műszerfalon már nem világított a kézifék ikon, viszont az autó +1 literes fogyasztással és egy hátsó betét cserével hálálta meg a dolgot (mondjuk ott dobfék volt))
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #9159 Dátum: 2016.08.19 péntek, 13:22:16 »

Vasárnap lesz a haza út. Addig csekkolom a kerék légnyomásokat. Nem autópályán egyébként nem veszem észre az fogyi emelkedést. Hangja szép, nem fúj ki sehol. Menni is megy rendesen, szóval passz. Első betéteket 1000km-rel korábban cserélték de semmi büdöset nem éreztem. A pierburg szelep nem okozhat ilyen "hibát"? Egyszer már "fingott" leállítás után, de ez korábban történt.

Én már egyszer megcseréltem a két pierburgot, mert a leállítós percekig szórakoztatott az alfarhang koncerttel minden leállítás után. A mostani is purcint egy 3-4 másodperceset minden alkalommal, de még a hosszan eregetőnél sem volt ennek semmilyen hatása a fogyasztásra. Szerintem ha turbónál lévő rendetlenkedik, azt sem a fogyasztáson éreznéd, hanem inkább megtorpanna gázadáskor, lassan reagálna, és/vagy hullámozna a fordulatszám gyorsításkor.
Amúgy nem tudom, hogy hová mentetek, de értelemszerűen a szintemelkedés jelentősen beleszólhat a fogyasztásba. Nekem egy ausztriai sítúránál általában 0.5 l/100km-rel nagyobb kifelé az átlagfogyasztás mint hazafelé (úgy, hogy itthon tankolok csak, tehát visszafelé nem a "nyugati üzemanyag jobb" urban legend miatt van ez)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
T.G.S.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #9160 Dátum: 2016.08.19 péntek, 13:42:37 »

Nekem nem 2 napja rezonál(t)... nyes

És nem jöttem ide hisztizni... beka3
Mert biztos jobb a kompromisszumkészséged eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9161 Dátum: 2016.08.19 péntek, 18:05:03 »

Mert biztos jobb a kompromisszumkészséged eplus2
dehogy.mindig rájön,hogy nem is a saját autójában ül,és akkor már nem érdekli.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9162 Dátum: 2016.08.19 péntek, 20:55:08 »

Értem. M3 koppig. Annyira az nem emelkedős. Na majd vasárnap este írok, hogy milyen lett a hazaút.  wave

Én már egyszer megcseréltem a két pierburgot, mert a leállítós percekig szórakoztatott az alfarhang koncerttel minden leállítás után. A mostani is purcint egy 3-4 másodperceset minden alkalommal, de még a hosszan eregetőnél sem volt ennek semmilyen hatása a fogyasztásra. Szerintem ha turbónál lévő rendetlenkedik, azt sem a fogyasztáson éreznéd, hanem inkább megtorpanna gázadáskor, lassan reagálna, és/vagy hullámozna a fordulatszám gyorsításkor.
Amúgy nem tudom, hogy hová mentetek, de értelemszerűen a szintemelkedés jelentősen beleszólhat a fogyasztásba. Nekem egy ausztriai sítúránál általában 0.5 l/100km-rel nagyobb kifelé az átlagfogyasztás mint hazafelé (úgy, hogy itthon tankolok csak, tehát visszafelé nem a "nyugati üzemanyag jobb" urban legend miatt van ez)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #9163 Dátum: 2016.08.20 szombat, 12:09:20 »

Erről valaki esetleg infókat??
A hétvégén kell vennem valamit sos Sad
1m a limit
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente-10461660
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #9164 Dátum: 2016.08.20 szombat, 13:44:20 »

Erről valaki esetleg infókat??
A hétvégén kell vennem valamit sos Sad
1m a limit
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente-10461660

Nekem ket dolog fura. A felszereltsegrol nem ir semmit, elegge szukszavu a hirdetes. A masik az ar. Ennyiert harmasokat arulnak... Ha nem lenne ilyen messze, meg el is mennek veled.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #9165 Dátum: 2016.08.20 szombat, 14:08:44 »

Nekem ket dolog fura. A felszereltsegrol nem ir semmit, elegge szukszavu a hirdetes. A masik az ar. Ennyiert harmasokat arulnak... Ha nem lenne ilyen messze, meg el is mennek veled.

Még hívom 3ig utánna megyek veszek fókát Smiley

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9166 Dátum: 2016.08.20 szombat, 14:10:41 »

Erről valaki esetleg infókat??
A hétvégén kell vennem valamit sos Sad
1m a limit
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente-10461660
vigyor3 vigyor3

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9167 Dátum: 2016.08.20 szombat, 14:12:02 »

Nekem ket dolog fura. A felszereltsegrol nem ir semmit, elegge szukszavu a hirdetes. A masik az ar. Ennyiert harmasokat arulnak... Ha nem lenne ilyen messze, meg el is mennek veled.
leggyengébb variáns és itthoni szemeknek relatíve sokat mutat az óra. 4-5 napja hirdeti, ha jól emlékszek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9168 Dátum: 2016.08.20 szombat, 15:18:52 »

Erről valaki esetleg infókat??
A hétvégén kell vennem valamit sos Sad
1m a limit
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente-10461660

autot nem erdemes sos venni Smiley
Naplózva

krumpliember
Vendég
« Új hozzászólás #9169 Dátum: 2016.08.20 szombat, 20:50:09 »

Sziasztok!
Még új vagyok a fórumon, és lenne egy kis gondom az autómmal.
2009-es évjáratú mondeo 1.8 tdci 125 le.
Az a problémám hogy nehezen megy fel a fordulat, és 2500 ig nem történik semmi. Olyan mint egy 20 lóerős kisautó.
2500 felett meglódul és megy rendesen, de addig nincs benne semmi erő. Pöccre indul, az alapjárat 1000 aztán füst és kínlódás
2500 ig. Klímával és 5 fővel halott.Többször voltam márkaszervízben ahol azt mondták hogy nincs hibakód és nincs baja a kocsinak.
Ha tudtok jótanáccsal szerelővel kérlek segítsetek, mert a márkaszervízben már nem bízok. Nincs annyi pénz a világon amit a semmiért elkérnek.
Előre is köszönöm.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #9170 Dátum: 2016.08.20 szombat, 21:52:06 »

Sziasztok!
Még új vagyok a fórumon, és lenne egy kis gondom az autómmal.
2009-es évjáratú mondeo 1.8 tdci 125 le.
Az a problémám hogy nehezen megy fel a fordulat, és 2500 ig nem történik semmi. Olyan mint egy 20 lóerős kisautó.
2500 felett meglódul és megy rendesen, de addig nincs benne semmi erő. Pöccre indul, az alapjárat 1000 aztán füst és kínlódás
2500 ig. Klímával és 5 fővel halott.Többször voltam márkaszervízben ahol azt mondták hogy nincs hibakód és nincs baja a kocsinak.
Ha tudtok jótanáccsal szerelővel kérlek segítsetek, mert a márkaszervízben már nem bízok. Nincs annyi pénz a világon amit a semmiért elkérnek.
Előre is köszönöm.


Azert egy kicsit kerlek konkretabban. A lakhelyed legalabb ird meg, mert egy debreceni emberkenek nem biztos hogy egy soproni szerelo a legmegfelelobb....
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9171 Dátum: 2016.08.21 vasárnap, 11:17:56 »

Sziasztok!
Még új vagyok a fórumon, és lenne egy kis gondom az autómmal.
2009-es évjáratú mondeo 1.8 tdci 125 le.
Az a problémám hogy nehezen megy fel a fordulat, és 2500 ig nem történik semmi. Olyan mint egy 20 lóerős kisautó.
2500 felett meglódul és megy rendesen, de addig nincs benne semmi erő. Pöccre indul, az alapjárat 1000 aztán füst és kínlódás
2500 ig. Klímával és 5 fővel halott.Többször voltam márkaszervízben ahol azt mondták hogy nincs hibakód és nincs baja a kocsinak.
Ha tudtok jótanáccsal szerelővel kérlek segítsetek, mert a márkaszervízben már nem bízok. Nincs annyi pénz a világon amit a semmiért elkérnek.
Előre is köszönöm.

diagnoszika,turbónyomásmérés,és hibakódolvasás.Aztán okozhatja ezt egy nyitva maradt egr szelep is,amit nemes egyszerűséggel lekkell zárni.
írdm meg merre jársz,hátha tud neked segíteni valaki innen a klubból.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9172 Dátum: 2016.08.21 vasárnap, 16:26:53 »

Nos, hazaértem. Biztos ami biztos alapon rátankoltam induláskor evodieselt aztán fel a pályára. Kerék légnyomás rendben volt. 15-20km-en keresztül 140nél még mindig alulról nyaldosta a 9-et. Aztán egyszer csak ránézek és 6.4-6.9-re beállt szépen hazáig. Gyanakszom, hogy rossz volt az ü.anyag. Alapjáraton is visszállt a 0.5L. Fogalmam sincs mi lehetett.

Klímával a 0.7 l/h alapjárati fogyasztás a normális, 0.5 nekem csak kikapcsolt klíma mellett van. Nálam is 6.5-7l/100 km a fogy. ilyen tempónál, terheléstől szinte függetlenül. Viszont amit megéreztem már, az a szembeszél, eső/nagyon párás levegő, alacsony guminyomás, bár ezek egyenként nem szabadna, hogy ekkora emelkedést okozzanak, még talán akkor sem, ha mind egyszerre jön össze. DPF eltömődés szerintem nem lehet, mert ilyen tempónál ég ki rendesen magától a korom, nem kell neki plusz go-t adagolnia. EGR passz, de nem nagyon látom, hogy annak milyen hibája okozhatna fogyasztás emelkedést. Rossz go sem lehet szerintem annyira rossz, hogy ennyivel önmagában megemelje a fogyasztást, vagy ha igen, azt már a motor hangján is hallanád. A nem teljesen kiengedett kézifék viszont csodákra képes (nem tudom, hogy az S-Max visszajelzője mennyire érzékeny, de anyósom egy off autóban eljátszotta ezt Bp-Debrecen távon úgy, hogy a műszerfalon már nem világított a kézifék ikon, viszont az autó +1 literes fogyasztással és egy hátsó betét cserével hálálta meg a dolgot (mondjuk ott dobfék volt))
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #9173 Dátum: 2016.08.21 vasárnap, 18:29:21 »

Sziasztok!
Még új vagyok a fórumon, és lenne egy kis gondom az autómmal.
2009-es évjáratú mondeo 1.8 tdci 125 le.
Az a problémám hogy nehezen megy fel a fordulat, és 2500 ig nem történik semmi. Olyan mint egy 20 lóerős kisautó.
2500 felett meglódul és megy rendesen, de addig nincs benne semmi erő. Pöccre indul, az alapjárat 1000 aztán füst és kínlódás
2500 ig. Klímával és 5 fővel halott.Többször voltam márkaszervízben ahol azt mondták hogy nincs hibakód és nincs baja a kocsinak.
Ha tudtok jótanáccsal szerelővel kérlek segítsetek, mert a márkaszervízben már nem bízok. Nincs annyi pénz a világon amit a semmiért elkérnek.
Előre is köszönöm.

Szia!

Kb. nekem is ilyen gyenge volt, mikor a légtömegmérő jeladóm szarakodott.
Hibakódnak lennie kell, azt nem hiszem h nincs, mivel azért ilyen gyenge a kocsid, mert vmi hibakódot küld, és ezért az autód tartalékba teszi magát. Ilyenkor olyan mintha a turbót nem is használná.
Tényleg írd meg hogy honnan vagy, hátha vki tud ajánlani Neked egy normális szervizt.
 wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #9174 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 11:03:46 »

Sziasztok!

Nem rég lettem tulaja egy 2011-es 2.2 tdcinek. MK3 2.0 tdci után ültem át. Kb 2000 km mentem vel a tapasztalatok: piszok sokat fogyaszt kb 9 liter,  és tegnap a P006A hibakód is bejött MAP szenzor.Két kérdésem lenne:1. Ez okozhatja a magas fogyasztást?
                                                                    2. Van értelme tisztitani, vagy inkább csere?

Köszönet  
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9175 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 11:04:27 »

Sziasztok!

Nem rég lettem tulaja egy 2011-es 2.2 tdcinek. MK3 2.0 tdci után ültem át. Kb 2000 km mentem vel a tapasztalatok: piszok sokat fogyaszt kb 9 liter,  és tegnap a P006A hibakód is bejött MAP szenzor.Két kérdésem lenne:1. Ez okozhatja a magas fogyasztást?
                      Van értelme tisztitani? vagy inkább csere? Köszönet 
igen.
csere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #9176 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 11:41:41 »

igen.
csere.
Köszi
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9177 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 17:56:01 »

Sziasztok!
Ma menet közben megjelent a conversen az üzemanyag szűrő eltömődött felirat, azóta világít a sárga motorjelzés. Gondoltam, hogy valami DPF baja van. A kocsi február óta van meg, főleg rövidebb utakon használjuk, de azóta 4-5000km alatt nem volt ilyen jelzés, most meg pont jöttünk egy hosszabbat (erdély) és bedobta ezt. Az autó nagyon jól megy, érzésre semmi különbség. Van nálam egy Bt-s elm327, telefonon torque + forscan lite. A forscan nem akart csatlakozni, a torque kiolvasta a p2463-as dpf hibát. Ezzel tudok valamit kezdeni? Holnap indulunk vissza.
Előre is köszi, Csabi!
Szerk.: illetve hogyan érdemes hazafele közlekednem? Van valamennyi autópálya is, erre ott 130al jöttem 6-ban, amugy meg városon kívül 90-140 között jöttem, ahogyan a forgalom engedte. Nyomjam neki, vagy inkább finoman menjek?
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.22 hétfő, 18:48:53 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9178 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 18:06:50 »

Sziasztok!
Ma menet közben megjelent a conversen az üzemanyag szűrő eltömődött felirat, azóta világít a sárga motorjelzés. Gondoltam, hogy valami DPF baja van. A kocsi február óta van meg, főleg rövidebb utakon használjuk, de azóta 4-5000km alatt nem volt ilyen jelzés, most meg pont jöttünk egy hosszabbat (erdély) és bedobta ezt. Az autó nagyon jól megy, érzésre semmi különbség. Van nálam egy Bt-s elm327, telefonon torque + forscan lite. A forscan nem akart csatlakozni, a torque kiolvasta a p2463-as dpf hibát. Ezzel tudok valamit kezdeni? Holnap indulunk vissza.
Előre is köszi, Csabi!

Kéne szűrőt cserélni
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9179 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 22:10:02 »

Sziasztok!
Ma menet közben megjelent a conversen az üzemanyag szűrő eltömődött felirat, azóta világít a sárga motorjelzés. Gondoltam, hogy valami DPF baja van. A kocsi február óta van meg, főleg rövidebb utakon használjuk, de azóta 4-5000km alatt nem volt ilyen jelzés, most meg pont jöttünk egy hosszabbat (erdély) és bedobta ezt. Az autó nagyon jól megy, érzésre semmi különbség. Van nálam egy Bt-s elm327, telefonon torque + forscan lite. A forscan nem akart csatlakozni, a torque kiolvasta a p2463-as dpf hibát. Ezzel tudok valamit kezdeni? Holnap indulunk vissza.
Előre is köszi, Csabi!
Szerk.: illetve hogyan érdemes hazafele közlekednem? Van valamennyi autópálya is, erre ott 130al jöttem 6-ban, amugy meg városon kívül 90-140 között jöttem, ahogyan a forgalom engedte. Nyomjam neki, vagy inkább finoman menjek?

pontosan mi jelent meg a conversen? üzemanyagszűrő? dpf az mas.
Naplózva

xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9180 Dátum: 2016.08.23 kedd, 01:30:43 »

pontosan mi jelent meg a conversen? üzemanyagszűrő? dpf az mas.
Az a baj, hogy menet közben egy pár pillanatra jelent meg, és nem volt időm többször átolvasni. Én "üzemanyag szűrő eltömődött"-re emlékszem. De azóta már a forscannal is kiolvastam, és p2463-as hiba van, ami dpf túltelítettséget jelent. Tudom, hogy más a kettő, csak gondolom a magyar fordítás kicsit félrevezető. Este töröltem a hibakódokat, ha hazamegyek elviszem Alfhoz, ha fogad  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #9181 Dátum: 2016.08.23 kedd, 09:29:29 »

Nos, hazaértem. Biztos ami biztos alapon rátankoltam induláskor evodieselt aztán fel a pályára. Kerék légnyomás rendben volt. 15-20km-en keresztül 140nél még mindig alulról nyaldosta a 9-et. Aztán egyszer csak ránézek és 6.4-6.9-re beállt szépen hazáig. Gyanakszom, hogy rossz volt az ü.anyag. Alapjáraton is visszállt a 0.5L. Fogalmam sincs mi lehetett.

Örülök, hogy helyrejött. Franc se tudja, hogy mi lehetett az ok, lehet, hogy tényleg a go. Amikor 3 éve az enyémet megvettem az első pár hónapban kb. 1 liter/100km-rel magasabb volt a fogyasztása mint most, aztán beállt (pedig nem kellett rajta semmi komolyat javítani, csak a szokásos fék-vezérlés-szíjak-olajak cserét csináltam meg rajta). Lehet, hogy a számítógép "vacakolt", mármint a régebbi tanult értékeket kellett "elfelejtenie" (persze valójában fogalmam sincs, hogy pontosan hogy tanul ennek az ECU-je, de egyszer itt olvastam, hogy bizonyos értékeknél figyelembe veszi a korábbiakat is).
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #9182 Dátum: 2016.08.27 szombat, 10:10:59 »

Sziasztok!

S-max vásárlásán gondolkozok, de még sem a keretet, sem az évjáratot nem fixáltam magamban, mivel hezitálok a motorok között. Az lenne a kérdésem tudtok esetleg olyan leírást, ami a Ford TDCI motorok "evolúcióját" keírja? Meg szabad venni pl, a 131 lovast vagy minimum a 140 Le-től nézegessek, mik a típushibák (porlasztócsúcs, turbó, stb)? Most egy Fókusz 1,8 TDCI-m van, nagyon szeretem, olyan S-maxot szeretnék, ami minimum tudja a Fókuszom dinamikáját. Lehetséges hogy idősebb évjáratot vennék, félretéve az esetleges nagyobb javításokra is a keretet, de be kellene lőnöm, melyik motor a leg probléma mentesebb. Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9183 Dátum: 2016.08.27 szombat, 13:44:22 »

Sziasztok!

S-max vásárlásán gondolkozok, de még sem a keretet, sem az évjáratot nem fixáltam magamban, mivel hezitálok a motorok között. Az lenne a kérdésem tudtok esetleg olyan leírást, ami a Ford TDCI motorok "evolúcióját" keírja? Meg szabad venni pl, a 131 lovast vagy minimum a 140 Le-től nézegessek, mik a típushibák (porlasztócsúcs, turbó, stb)? Most egy Fókusz 1,8 TDCI-m van, nagyon szeretem, olyan S-maxot szeretnék, ami minimum tudja a Fókuszom dinamikáját. Lehetséges hogy idősebb évjáratot vennék, félretéve az esetleges nagyobb javításokra is a keretet, de be kellene lőnöm, melyik motor a leg probléma mentesebb. Előre is köszönöm a segítséget.
mivel mk4 (PUG) mondeo motor van benne,sokkal tartósabb,mint az mk3asok,kevesebb gond is van velük.
minél nagyobb a motor,annál megbízhatóbb és takarékosabb.minimum 2.0,de ha összejön,keress 2.2est.ha fl-est veszel,arra a kissebb motorra rálehet tenni a nagyobb teljesítményű sw-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #9184 Dátum: 2016.08.27 szombat, 20:55:34 »

mivel mk4 (PUG) mondeo motor van benne,sokkal tartósabb,mint az mk3asok,kevesebb gond is van velük.
minél nagyobb a motor,annál megbízhatóbb és takarékosabb.minimum 2.0,de ha összejön,keress 2.2est.ha fl-est veszel,arra a kissebb motorra rálehet tenni a nagyobb teljesítményű sw-t.

Nagyon köszönöm a segítséget! A 2.2-es motorja nem eszik sokat? A felprogramozás azt jelenti, hogy a 140-esből lehet 163-ast csinálni?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9185 Dátum: 2016.08.27 szombat, 21:17:09 »

A felprogramozás azt jelenti, hogy a 140-esből lehet 163-ast csinálni?

Igen és a visszajelzesek alapjan meg is éri csinalni Smiley
Naplózva

sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9186 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 07:00:39 »

Sziasztok!
Ha kicsit "sportosabban" váltok (gyorsabb kuplung felengedés) akkor egy kattanást, ("csattanást") hallok, de ha finoman engedem a kuplungot akkor semmi hang. Ez normális jelenség? 2.0 TDCI. Nem akarom nyüstölni az autót, finoman kezelem, csak néha a helyzet adja a gyorsabb váltást.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9187 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 09:54:33 »

Nagyon köszönöm a segítséget! A 2.2-es motorja nem eszik sokat? A felprogramozás azt jelenti, hogy a 140-esből lehet 163-ast csinálni?

a 2.2es is tud 7liter alatt (is) járni,de ha hajtod,inkább 8 felett.ugyan ez érvényes a 2.0-is.

a programozás meg :igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9188 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 12:36:38 »

mivel mk4 (PUG) mondeo motor van benne,sokkal tartósabb,mint az mk3asok,kevesebb gond is van velük.
minél nagyobb a motor,annál megbízhatóbb és takarékosabb.minimum 2.0,de ha összejön,keress 2.2est.ha fl-est veszel,arra a kissebb motorra rálehet tenni a nagyobb teljesítményű sw-t.
az 1.8 tdci nem pug motor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9189 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 18:13:08 »

mivel mk4 (PUG) mondeo motor van benne,sokkal tartósabb,mint az mk3asok,kevesebb gond is van velük.
minél nagyobb a motor,annál megbízhatóbb és takarékosabb.minimum 2.0,de ha összejön,keress 2.2est.ha fl-est veszel,arra a kissebb motorra rálehet tenni a nagyobb teljesítményű sw-t.

részint egyetértek. A 1.8-as TDCi-vel sincs semmi gond, mi megelégedéssel használjuk. Tartósságban sokkal inkább a karbantartástól függ mint a ccm-től, mivel a 3.0 V6-ot azéért tudtam olcsón megvenni, mert egy idióta tönkrevágta a motorját 200eKm-nél. Viszont most zsír.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Charlito
Vendég
« Új hozzászólás #9190 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:48:43 »

1.8 TDCI csöpög a gázolaj, fotót is csináltam. Ott ahol van a fém színű csavar, illetve a rozsdás "csavar" találkozása.

http://kepfeltoltes.hu/view/160828/913718403image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Lelki szemeim előtt 100e.-s kiadásokat látok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9191 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:49:14 »

az 1.8 tdci nem pug motor
sehol nem írtam.sőt nem is jegyzik. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9192 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:49:49 »

részint egyetértek. A 1.8-as TDCi-vel sincs semmi gond, mi megelégedéssel használjuk. Tartósságban sokkal inkább a karbantartástól függ mint a ccm-től, mivel a 3.0 V6-ot azéért tudtam olcsón megvenni, mert egy idióta tönkrevágta a motorját 200eKm-nél. Viszont most zsír.
kivéve,hogy cseppet sem takarékosabb.ergo értelmetlen. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9193 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:51:31 »

1.8 TDCI csöpög a gázolaj, fotót is csináltam. Ott ahol van a fém színű csavar, illetve a rozsdás "csavar" találkozása.

http://kepfeltoltes.hu/view/160828/913718403image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Lelki szemeim előtt 100e.-s kiadásokat látok.
én a feléért kicserélem azt a pár db "száz" forintos tömítést a résolajcsőnél.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #9194 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:21:43 »

Szasztok!

Kicseréltem a MAP szenzorom P006A hiba miatt 2,2 tdci. Ahogy lentebb javasolta a fórumtárs.
Egy két napig jött lefele szépen a fogyasztás de tegnap este újra bejött a hiba a fogyi is emelkedett!
Elképzelhető hogy az új szenzor ennyit bír (PIERBURG tipus)?
Egyszer még a P0113:00-28 hiba is jött vele de ez csak egyszer.
Lassan kikészit a kicsike!
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.28 vasárnap, 20:25:23 írta roberto76 » Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9195 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 10:20:52 »

kivéve,hogy cseppet sem takarékosabb.ergo értelmetlen. nyes

pedig takarékosabb. Nekem a 2.0 8l környékén járt el a városba amerre melózom, ugyan ez az 1.8-al 6.5l. Pályán is eddigi mérések szerint kb 1l-el evett kevesebbet.
Ajánlani azért a 2.0 vagy inkább a 2.2-t ajánlanám, mert az 1.8 eléggé nyomatékszegény alul és zajosabb is, de nem bántam meg az 1.8 vételét.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9196 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 12:39:51 »

pedig takarékosabb. Nekem a 2.0 8l környékén járt el a városba amerre melózom, ugyan ez az 1.8-al 6.5l. Pályán is eddigi mérések szerint kb 1l-el evett kevesebbet.
Ajánlani azért a 2.0 vagy inkább a 2.2-t ajánlanám, mert az 1.8 eléggé nyomatékszegény alul és zajosabb is, de nem bántam meg az 1.8 vételét.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #9197 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 12:45:07 »

Ajánlani azért a 2.0 vagy inkább a 2.2-t ajánlanám, mert az 1.8 eléggé nyomatékszegény alul és zajosabb is, de nem bántam meg az 1.8 vételét.
+1
én is inkább 2.0, 2.2 felé kacsintgattam, de ismerősök eladták az 1.8-at, jó állapotban volt/van, így ez lett. nem régóta van meg, de eddig nem bántuk meg.
kb 60-ig elég zajos, utána eltűnik a motorhang és kb 1800-as fordulat alatt döglött.
viszont a "regen" mint fogalom ismeretlen   Wink
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.23 péntek, 10:12:57 írta G_B » Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9198 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 12:57:45 »

+1
én is inkább 2.0, 2.2 felé kacsintgattam, de ismerősök eladták az 1.8-at, jó állapotban volt/van, így ez lett. nemrég óta van meg, de eddig nem bántuk meg.
kb 60-ig elég zajos, utána eltűnik a motorhang és kb 1800-as fordulat alatt döglött.
viszont a "regen" mint fogalom ismeretlen   Wink

van előnye és hátránya is.
Mondjuk a legnagyobb fájdalom a 200eKm-nél a vezérlés csere. Sajna sok műkedvelő csak szíjat cserél olcsón, holott láncot is kell cserélni, akkor tömítéseket is kell...., szóval sok pénzt kérnek érte. Erre mi készültünk amikor megvettük tavasszal, szóval augusztusban megtörtént. Amúgy szeretjük a járgányt
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #9199 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 13:20:13 »

van előnye és hátránya is.
Mondjuk a legnagyobb fájdalom a 200eKm-nél a vezérlés csere. Sajna sok műkedvelő csak szíjat cserél olcsón, holott láncot is kell cserélni, akkor tömítéseket is kell...., szóval sok pénzt kérnek érte. Erre mi készültünk amikor megvettük tavasszal, szóval augusztusban megtörtént. Amúgy szeretjük a járgányt
van előnye/hátránya, (azt hiszem) tisztában voltam a gyengeségeivel.
hát a lánckazetta valóban nem olcsó, lélekben nem voltam rá felkészülve
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Oldalak: 1 ... 177 178 179 180 181 182 183 [184] 185 186 187 188 189 190 191 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.