Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:58:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
179
180
181
182
183
184
185
[
186
]
187
188
189
190
191
192
193
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5257203 alkalommal)
0 Felhasználó és 262 vendég van a témában
Roberto720607
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9250 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 13:28:23 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.12 hétfő, 12:57:33
dugózd le az egr szelepet.
valoszinű az lehet a probléma?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9251 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 14:03:56 »
Idézetet írta: Roberto720607 - 2016.09.12 hétfő, 13:28:23
valoszinű az lehet a probléma?
igen,gyanús.tisztítás is sokat számít,csak nem végleges.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9252 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 14:32:54 »
Sziasztok,
gázolaj szűrőből csak gyárit és Purfluxot szabad venni vagy van más is? Mintha emlékeimben úgy élne, hogy e két márka tudja a legszigorúbb mikron szűrést. A polcon van egy Mann, de nem tudom, hogy az jó-e, szűrés szempontjából.
Az az infóm is helytálló, hogy 60e km-erenként kell cserélni? Egyszer utána olvastam, talán itt, hogy korábban nem érdemes, mert adott idő után éri el a szűrő az optimális szűrést, az újonnan betett szűrő adott ideig még nem szűr olyan jól.
Köszi válaszotokat!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9253 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 14:40:33 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.09.12 hétfő, 14:32:54
Sziasztok,
gázolaj szűrőből csak gyárit és Purfluxot szabad venni vagy van más is? Mintha emlékeimben úgy élne, hogy e két márka tudja a legszigorúbb mikron szűrést. A polcon van egy Mann, de nem tudom, hogy az jó-e, szűrés szempontjából.
Az az infóm is helytálló, hogy 60e km-erenként kell cserélni? Egyszer utána olvastam, talán itt, hogy korábban nem érdemes, mert adott idő után éri el a szűrő az optimális szűrést, az újonnan betett szűrő adott ideig még nem szűr olyan jól.
Köszi válaszotokat!
Szóval nagyon jól egyesítetted a fórumon keringő minden információt, ami természetesen így együtt szerintem ellentmondó.
Ha házas szűrőd van, és olyan ami elöl van a motortérben, akkor ott a betét és maga a ház is purflux.
Alf szokott talán Mann szűrőt használni, és ez a márka itt az ajánlott kategóriába tartozik. Őszintén szólva: én nem mernék mást venni, mint a gyárit, mert pl bosch szűrőről is derült ki, hogy van olyan ami kínában készül elég gyatra minőségben. Nagyautoótól, vagy mindenamiford.hu-n nézz körül, szerintem nem annyival drágább a gyári szűrő, hogy érdemes szórakozni. Ott szerintem a Ford sem váltogatja gyakran a beszállítót. (Nem úgy, mint fék cuccoknál, ahová manapság én sem vennék gyári cuccot.)
Az előírás a 60e km-enkénti csere, én 40e-ként szoktam (azaz minden negyedik olajcserénél
).
Szerintem a 20e kmenkénti luxus, a 60e kmenkénti meg kicsit merész. Bár fater lassan 400e kmert futott mondeójában szerintem csak jobb esetben volt cserélve 60e km-nél, mégis vígan megy.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9254 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 14:48:14 »
Köszi Tamás,
marad akkor a gyári! Ez a hátul lévő, én úgy emlékszem legalábbis, hogy hátul volt.
Fék cuccnál jelentem 2e km óta minden rendben. Remélem így is marad...
Az első féktárcsára egyébként még a Ford szerelő sem tudta megmondani, ki a beszállító, mert csak az van rajta: FoMoCo.
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.12 hétfő, 14:40:33
Szóval nagyon jól egyesítetted a fórumon keringő minden információt, ami természetesen így együtt szerintem ellentmondó.
Ha házas szűrőd van, és olyan ami elöl van a motortérben, akkor ott a betét és maga a ház is purflux.
Alf szokott talán Mann szűrőt használni, és ez a márka itt az ajánlott kategóriába tartozik. Őszintén szólva: én nem mernék mást venni, mint a gyárit, mert pl bosch szűrőről is derült ki, hogy van olyan ami kínában készül elég gyatra minőségben. Nagyautoótól, vagy mindenamiford.hu-n nézz körül, szerintem nem annyival drágább a gyári szűrő, hogy érdemes szórakozni. Ott szerintem a Ford sem váltogatja gyakran a beszállítót. (Nem úgy, mint fék cuccoknál, ahová manapság én sem vennék gyári cuccot.)
Az előírás a 60e km-enkénti csere, én 40e-ként szoktam (azaz minden negyedik olajcserénél
).
Szerintem a 20e kmenkénti luxus, a 60e kmenkénti meg kicsit merész. Bár fater lassan 400e kmert futott mondeójában szerintem csak jobb esetben volt cserélve 60e km-nél, mégis vígan megy.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9255 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 17:51:24 »
Megvétel után szinte egyből behalt 3 porlasztó. (1db csúcs viszont csere nélkül futott 379e. km-t!!! Lehet még mindig megy.) Én 30-nál cserélgettem a go szűrőt is mindig. Onnantól kezdve alattam 300e. km-t futott bármi porlasztó probléma nélkül.
Idézetet írta: danidoki - 2016.09.12 hétfő, 14:32:54
Sziasztok,
gázolaj szűrőből csak gyárit és Purfluxot szabad venni vagy van más is? Mintha emlékeimben úgy élne, hogy e két márka tudja a legszigorúbb mikron szűrést. A polcon van egy Mann, de nem tudom, hogy az jó-e, szűrés szempontjából.
Az az infóm is helytálló, hogy 60e km-erenként kell cserélni? Egyszer utána olvastam, talán itt, hogy korábban nem érdemes, mert adott idő után éri el a szűrő az optimális szűrést, az újonnan betett szűrő adott ideig még nem szűr olyan jól.
Köszi válaszotokat!
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9256 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 21:07:42 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.09.12 hétfő, 14:48:14
Köszi Tamás,
marad akkor a gyári! Ez a hátul lévő, én úgy emlékszem legalábbis, hogy hátul volt.
Fék cuccnál jelentem 2e km óta minden rendben. Remélem így is marad...
Az első féktárcsára egyébként még a Ford szerelő sem tudta megmondani, ki a beszállító, mert csak az van rajta: FoMoCo.
Én a Mann-t használom az első csere óta, nekem is hátul van. Ford is beszállítótól veszi ám.
Nekem is ott a féken, hogy Fomoco, meg a Jurid felirat is.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9257 Dátum:
2016.09.15 csütörtök, 09:40:55 »
Sokan kíváncsiak voltatok kiiktatott DPF nélkül átmegy-e az autó a műszakin. Ez nekem ma megtörtént:
Gond nélkül átment DPF nélkül (EGR dugózva) az autó semmibe nem kötöttek bele, pedig még az alját is átnézték. Szándékosan nem is szóltam, hogy ki van iktatva.
Annyi, hogy a gyári programot vissza tettem, de még azt se kellett volna, épphogy nyomtak egy padló gázt üresbe szóval legközelebb marad a tuning is 1-2 perc volt az egész emissziómérés.
Ilyen hogy részecskék, vagy NOX kibocsátás nincs is papíron megadva érték üresek a mezők, tehát vagy nem tudnak mérni, vagy nem kötelező.
Egyedüli érték ami a papírra került: "dízel motornál korrigált abszorpciós együttható (min-1-ben)" ennek értéke 0.57. Határérték 1.5 szóval bőven benne vagyok.
Egy valami ami nem tiszta, hogy mit is jelent pontosan: "feltöltött füstkorlátozó nélküli" igen.
Ez mit jelent vajon? Neten nem találtam róla magyarázatot.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9258 Dátum:
2016.09.15 csütörtök, 09:47:42 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.15 csütörtök, 09:40:55
Sokan kíváncsiak voltatok kiiktatott DPF nélkül átmegy-e az autó a műszakin. Ez nekem ma megtörtént:
Gond nélkül átment DPF nélkül (EGR dugózva) az autó semmibe nem kötöttek bele, pedig még az alját is átnézték. Szándékosan nem is szóltam, hogy ki van iktatva.
Annyi, hogy a gyári programot vissza tettem, de még azt se kellett volna, épphogy nyomtak egy padló gázt üresbe szóval legközelebb marad a tuning is 1-2 perc volt az egész emissziómérés.
Ilyen hogy részecskék, vagy NOX kibocsátás nincs is papíron megadva érték üresek a mezők, tehát vagy nem tudnak mérni, vagy nem kötelező.
Egyedüli érték ami a papírra került: "dízel motornál korrigált abszorpciós együttható (min-1-ben)" ennek értéke 0.57. Határérték 1.5 szóval bőven benne vagyok.
Válasz
Egy valami ami nem tiszta, hogy mit is jelent pontosan: "feltöltött füstkorlátozó nélküli" igen.
Ez mit jelent vajon? Neten nem találtam róla magyarázatot.
Szerintem az az ad blue szerű téma
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9259 Dátum:
2016.09.15 csütörtök, 09:54:40 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.15 csütörtök, 09:47:42
Szerintem az az ad blue szerű téma
Én is arra gondoltam, hogy az lehet a löttyös DPF. Lehetséges, hogyha van, akkor mérnek csak részecskéket meg NOX emissziót.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9260 Dátum:
2016.09.15 csütörtök, 10:20:45 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.15 csütörtök, 09:54:40
Én is arra gondoltam, hogy az lehet a löttyös DPF.
Ne keverd össze. A dpf mellett az euro5-ben raknak ad blue-t, azaz a két dolog... Löttyös dpf szerintem már kihalt, a ford is csak az 1.6 tdciben alkalmazta régen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9261 Dátum:
2016.09.15 csütörtök, 10:28:07 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.15 csütörtök, 10:20:45
Ne keverd össze. A dpf mellett az euro5-ben raknak ad blue-t, azaz a két dolog... Löttyös dpf szerintem már kihalt, a ford is csak az 1.6 tdciben alkalmazta régen.
Jogos, de kevés az a típus jelenleg ahol használnak AdBluet. Nem halt ki a Peugeot/Citroen a mai napig löttyös DPF-t használ.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9262 Dátum:
2016.09.15 csütörtök, 11:00:14 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.15 csütörtök, 10:20:45
Ne keverd össze. A dpf mellett az euro5-ben raknak ad blue-t, azaz a két dolog... Löttyös dpf szerintem már kihalt, a ford is csak az 1.6 tdciben alkalmazta régen.
csak gondolom ezért van a mérésnél ilyen opció, mert valaha gyártottak olyat és itt ezért volt az, hogy nem volt
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9263 Dátum:
2016.09.15 csütörtök, 21:22:07 »
Hali mindenkinek! Vezermü csere elött all az autom, jelenlegi km älläs 201000 kilometer. melyik gyärto termeke ajänlott es ha valaki tud jo szervizt ahol gyorsan megcsinäljäk azt megköszönnem!! Mi az ami meg ajänlott a jelenlegi km ora ällasnäl??
köszi elöre is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9264 Dátum:
2016.09.15 csütörtök, 21:25:12 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2016.09.15 csütörtök, 21:22:07
Hali mindenkinek! Vezermü csere elött all az autom, jelenlegi km älläs 201000 kilometer. melyik gyärto termeke ajänlott es ha valaki tud jo szervizt ahol gyorsan megcsinäljäk azt megköszönnem!! Mi az ami meg ajänlott a jelenlegi km ora ällasnäl??
köszi elöre is.
gates az jo.vizpumpa is cserés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mezso
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9265 Dátum:
2016.09.15 csütörtök, 21:36:38 »
Sziasztok!
Egy igen hülye kérdésem volna, azonban először a tünetek:
Reggeli hidegindításnál egyenetlen alapjárat kis ideig, leállításnál morgás, 6. sebességben autópályán 120 körül, ha jobban odalépek bebólint az autó, nem gyorsul, csak kis gázra, hibakódok: P0089, P1335, plusz gondolom -az itt olvasottak szerint- a két Pierburg is megfáradt. Időnként regenerálja a DPF-et, pillanatnyi fogyasztáson észreveszem, plusz a diagnosztika is jelzett sikeres regenerációt.
Szóval a fenti hibák mellett, előfordulhat-e, hogy a DPF ellenére füstöl az autó (erőteljesebb gyorsítás, álló helyzetből való elindulás), vagy nagyon valószínű, hogy az egyik előző gazdája már kiherélte, noha regenerál, és a motorolaj sem szaporodik és hibajel sincs rá?
Szeretnélek megkérni benneteket, ne döngöljetek a földbe, hogy elhanyagolom az autót, hétvégére van beütemezve egy EGR tisztítás, plusz részletesebb "diagnosztika". :-)
Naplózva
Ford Mondeo 2008 2.0 tdci (QXBA) DPF
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9266 Dátum:
2016.09.15 csütörtök, 21:40:38 »
Igen azt tudom vele jär"! esetleg hosszbordäs vagy anak görgöi? Ha haza viszem szervizbe akor mar legyen komplett minden meg. mit kostäl othon kb a csere??
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9267 Dátum:
2016.09.15 csütörtök, 22:32:57 »
Idézetet írta: mezso - 2016.09.15 csütörtök, 21:36:38
Sziasztok!
Egy igen hülye kérdésem volna, azonban először a tünetek:
Reggeli hidegindításnál egyenetlen alapjárat kis ideig, leállításnál morgás, 6. sebességben autópályán 120 körül, ha jobban odalépek bebólint az autó, nem gyorsul, csak kis gázra, hibakódok: P0089, P1335, plusz gondolom -az itt olvasottak szerint- a két Pierburg is megfáradt. Időnként regenerálja a DPF-et, pillanatnyi fogyasztáson észreveszem, plusz a diagnosztika is jelzett sikeres regenerációt.
Szóval a fenti hibák mellett, előfordulhat-e, hogy a DPF ellenére füstöl az autó (erőteljesebb gyorsítás, álló helyzetből való elindulás), vagy nagyon valószínű, hogy az egyik előző gazdája már kiherélte, noha regenerál, és a motorolaj sem szaporodik és hibajel sincs rá?
Szeretnélek megkérni benneteket, ne döngöljetek a földbe, hogy elhanyagolom az autót, hétvégére van beütemezve egy EGR tisztítás, plusz részletesebb "diagnosztika". :-)
P0089 - Fuel pressure regulator
P1335 - (EGR) Position Sensor Minimum Stop Performance
Több gond is lesz ott. Nézd meg, hogy nincsen-e a motoron valahol gázolaj, nem folyik-e valahol az üzemanyagcső, mikori az üzemanyagszűrő, plusz az EGR-t tisztítani kéne, de itt még azért lehet más gond is.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9268 Dátum:
2016.09.16 péntek, 00:12:44 »
sziasztok menyibe kerül itthon egy motor optimalizálás egy ismerösnek Ausztriába 110 eu csinálták
Naplózva
1.6 tdci titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9269 Dátum:
2016.09.16 péntek, 07:39:57 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2016.09.15 csütörtök, 21:40:38
Igen azt tudom vele jär"! esetleg hosszbordäs vagy anak görgöi? Ha haza viszem szervizbe akor mar legyen komplett minden meg. mit kostäl othon kb a csere??
a hosszbordás szíjnak is ugyan akkor van a csereperiódusa.
változó az ár. kb 100-150 ből kijössz itthon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9270 Dátum:
2016.09.16 péntek, 07:45:52 »
Idézetet írta: mezso - 2016.09.15 csütörtök, 21:36:38
Sziasztok!
Egy igen hülye kérdésem volna, azonban először a tünetek:
Reggeli hidegindításnál egyenetlen alapjárat kis ideig, leállításnál morgás, 6. sebességben autópályán 120 körül, ha jobban odalépek bebólint az autó, nem gyorsul, csak kis gázra, hibakódok: P0089, P1335, plusz gondolom -az itt olvasottak szerint- a két Pierburg is megfáradt. Időnként regenerálja a DPF-et, pillanatnyi fogyasztáson észreveszem, plusz a diagnosztika is jelzett sikeres regenerációt.
Szóval a fenti hibák mellett, előfordulhat-e, hogy a DPF ellenére füstöl az autó (erőteljesebb gyorsítás, álló helyzetből való elindulás), vagy nagyon valószínű, hogy az egyik előző gazdája már kiherélte, noha regenerál, és a motorolaj sem szaporodik és hibajel sincs rá?
Szeretnélek megkérni benneteket, ne döngöljetek a földbe, hogy elhanyagolom az autót, hétvégére van beütemezve egy EGR tisztítás, plusz részletesebb "diagnosztika". :-)
a füst az egr szelep miatt van,tisztítás esetleg ledugózás,illetve ha végképp beszart,akkor csere,és utána dugózás.
a dpf meglétét egyszerű ellenőrizni.Diaggal az élőadatok között megkell nézni a szűrő előtt és utáni nyomásértékeket.Ha egyforma,akkor herélt,ha van különbség,akkor benne van a szűrő.
A p0089 lehet,hogy csak a csatlakozó lazulhatott fel a nagynyomású szivattyún,vagy kábelszakadás van a vezetékkötegben.de ellenőrizni kell szivárgást,esetleg a szűrő cseréje is jó ötlet,ha nem vot mostanában.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9271 Dátum:
2016.09.16 péntek, 09:36:32 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.16 péntek, 07:39:57
a hosszbordás szíjnak is ugyan akkor van a csereperiódusa.
változó az ár. kb 100-150 ből kijössz itthon.
Pár ezr km-rel korábban cseréltem vezérlést és hosszbordás szíjat. (170e.km) Erre elkezdett most ciripelni első indításokkor a hosszbordásnak a feszítője. Ráadásnak már az új szíjból is csipegetett féloldalasan. Ismét csere a szíj is.
A gyári feszítő egyébként Gates márka volt, 6990-ért hozta a szerelőm.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9272 Dátum:
2016.09.16 péntek, 09:47:43 »
Idézetet írta: ticu - 2016.09.16 péntek, 09:36:32
Pár ezr km-rel korábban cseréltem vezérlést és hosszbordás szíjat. (170e.km) Erre elkezdett most ciripelni első indításokkor a hosszbordásnak a feszítője. Ráadásnak már az új szíjból is csipegetett féloldalasan. Ismét csere a szíj is.
A gyári feszítő egyébként Gates márka volt, 6990-ért hozta a szerelőm.
szíjcserével mindig cserélünk görgőket is
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9273 Dátum:
2016.09.16 péntek, 09:50:43 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.09.16 péntek, 00:12:44
sziasztok menyibe kerül itthon egy motor optimalizálás egy ismerösnek Ausztriába 110 eu csinálták
tök jó, hogy már ausztriában is lehúzzák az embereket
Mi az, hogy optimalizálás? A motorod gyárilag optimalizálva van arra a teljesítményre, amit írtnak. Ha valami mást szeretne az ember, akkor azt már tuningnak hívják és lóerő, nyomaték növekedéssel fog járni, csökkenő fogyasztás mellett, ha ugyan úgy használod. De ez nem optimalizlás. Nyilván ha jobban nyomja az ember, akkor több naftát is fog enni.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9274 Dátum:
2016.09.16 péntek, 11:36:03 »
Idézetet írta: ticu - 2016.09.16 péntek, 09:36:32
Pár ezr km-rel korábban cseréltem vezérlést és hosszbordás szíjat. (170e.km) Erre elkezdett most ciripelni első indításokkor a hosszbordásnak a feszítője. Ráadásnak már az új szíjból is csipegetett féloldalasan. Ismét csere a szíj is.
A gyári feszítő egyébként Gates márka volt, 6990-ért hozta a szerelőm.
jól írja a leregelő lentebb, hogy az összes elemet kellett volna cserélni,nem csak a szíjat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9275 Dátum:
2016.09.16 péntek, 11:48:55 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.16 péntek, 09:50:43
tök jó, hogy már ausztriában is lehúzzák az embereket
Mi az, hogy optimalizálás? A motorod gyárilag optimalizálva van arra a teljesítményre, amit írtnak. Ha valami mást szeretne az ember, akkor azt már tuningnak hívják és lóerő, nyomaték növekedéssel fog járni, csökkenő fogyasztás mellett, ha ugyan úgy használod. De ez nem optimalizlás. Nyilván ha jobban nyomja az ember, akkor több naftát is fog enni.
Optimalizálás: tökéletesítés, finomítás
A motor működése, teljesítménye nincs optimalizálva gyárilag. Egy olyan programmal megy, ami biztonsággal működik pl. -30°C-tól +50°C-ig, fiatal és öreg vezető stílusával, sportos és nyugodt tempóval és a világ minden éghajlatán.
Az optimalizálás pedig személyre/felhasználási körülményre való hangolás. Tehát létezik motor optimalizálás és nem tuningnak hívják.
A teljesítmény növelést hívják tuningnak.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9276 Dátum:
2016.09.16 péntek, 11:51:30 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.16 péntek, 07:45:52
a füst az egr szelep miatt van,tisztítás esetleg ledugózás,illetve ha végképp beszart,akkor csere,és utána dugózás.
a dpf meglétét egyszerű ellenőrizni.Diaggal az élőadatok között megkell nézni a szűrő előtt és utáni nyomásértékeket.Ha egyforma,akkor herélt,ha van különbség,akkor benne van a szűrő.
A p0089 lehet,hogy csak a csatlakozó lazulhatott fel a nagynyomású szivattyún,vagy kábelszakadás van a vezetékkötegben.de ellenőrizni kell szivárgást,esetleg a szűrő cseréje is jó ötlet,ha nem vot mostanában.
Szoktad nézni ezeket az értékeket?
Alapjáraton nekem 0,7kPa, gázfröccsökre felmegy akár 4-5kPa-ra is. Gondolom ezek jók így, mert baja nincs a kocsinak, csak kíváncsi vagyok.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
mezso
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9277 Dátum:
2016.09.16 péntek, 11:56:21 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.16 péntek, 07:45:52
a füst az egr szelep miatt van,tisztítás esetleg ledugózás,illetve ha végképp beszart,akkor csere,és utána dugózás.
a dpf meglétét egyszerű ellenőrizni.Diaggal az élőadatok között megkell nézni a szűrő előtt és utáni nyomásértékeket.Ha egyforma,akkor herélt,ha van különbség,akkor benne van a szűrő.
A p0089 lehet,hogy csak a csatlakozó lazulhatott fel a nagynyomású szivattyún,vagy kábelszakadás van a vezetékkötegben.de ellenőrizni kell szivárgást,esetleg a szűrő cseréje is jó ötlet,ha nem vot mostanában.
Az élőadatoknál van különbség a két nyomás között. Azonban furcsálltam, hogy a látszólag létező dpf ellenére füstöt ereget a gép, noha ennek meg kellene fognia a látható koromszemcséket.
Köszönöm szépen a hasznos tanácsokat mindkettőtöknek!
Naplózva
Ford Mondeo 2008 2.0 tdci (QXBA) DPF
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9278 Dátum:
2016.09.16 péntek, 13:01:38 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.16 péntek, 11:36:03
jól írja a leregelő lentebb, hogy az összes elemet kellett volna cserélni,nem csak a szíjat!
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9279 Dátum:
2016.09.16 péntek, 13:09:20 »
Idézetet írta: ... - 2016.09.16 péntek, 11:48:55
Optimalizálás: tökéletesítés, finomítás
A motor működése, teljesítménye nincs optimalizálva gyárilag. Egy olyan programmal megy, ami biztonsággal működik pl. -30°C-tól +50°C-ig, fiatal és öreg vezető stílusával, sportos és nyugodt tempóval és a világ minden éghajlatán.
Az optimalizálás pedig személyre/felhasználási körülményre való hangolás. Tehát létezik motor optimalizálás és nem tuningnak hívják.
A teljesítmény növelést hívják tuningnak.
ezt nem nagyon tudom elképzelni, hogy miként megy úgy, hogy ne járjon teljesítmény növeléssel. Mondjuk magyarországon -20..+40C-ig biztos működnie kellene, a városban, autópályán, ha apa vezet, ha anya vezet, szóval ezt az optimalizálást nem tudom elképzelni, számomra egy idegen dolog, amit inkább a vásárló oldaláról pénzkidobásnak és átverésnek érzek. Nem tudom, hogy mi az amit lehetne így optimalizálni. Számomra az optimalitzálás ha az autó teljesítményét növelik, tuningolják, ezáltal hatékonyabbá teszik. Ez érződik minden tartományban, mert ha lazán megyek, akkor kevesebbet fogyaszt, ha nyomom, akkor meg megy.
Szóval nem világos még mindig nekem ez az optimalizálás, de elfogadom, hogy van ilyen.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9280 Dátum:
2016.09.16 péntek, 13:44:29 »
Sziasztok!
Van ugye egy 3-as mondeom ami 2.0 benzin! Nekem annyira nem jött be motorikusan!
Most agyalok hogy mk4 2.0 TDCi! Ötlet tipp, mire kell figyelni ha megyek nézelődni!
Köszi!
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9281 Dátum:
2016.09.16 péntek, 14:16:39 »
Így gondoltam én is, erre az alkatrészesem (akivel eddig tényleg semmi gondom nem volt) azt mondta, hogy a segédszíjnál nincs előírva a kötelező feszítő csere is, csak ha már az van megállapítva, hogy ***. Tanulópénz volt.
Idézetet írta: alf - 2016.09.16 péntek, 11:36:03
jól írja a leregelő lentebb, hogy az összes elemet kellett volna cserélni,nem csak a szíjat!
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9282 Dátum:
2016.09.16 péntek, 14:27:50 »
Idézetet írta: ticu - 2016.09.16 péntek, 14:16:39
Így gondoltam én is, erre az alkatrészesem (akivel eddig tényleg semmi gondom nem volt) azt mondta, hogy a segédszíjnál nincs előírva a kötelező feszítő csere is, csak ha már az van megállapítva, hogy ***. Tanulópénz volt.
az lehet, de ettől azokat is cserélni kell mert már forogtak egy keveset. A vezérlésnél sem írják elő a vízpumpa cserét, még is meg kell csinálni, különben néhány km után azt lehet cserélni annyira elkezd folyni
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9283 Dátum:
2016.09.16 péntek, 18:15:27 »
Idézetet írta: mezso - 2016.09.16 péntek, 11:56:21
Az élőadatoknál van különbség a két nyomás között. Azonban furcsálltam, hogy a látszólag létező dpf ellenére füstöt ereget a gép, noha ennek meg kellene fognia a látható koromszemcséket.
Köszönöm szépen a hasznos tanácsokat mindkettőtöknek!
az egr miatt van füst.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9284 Dátum:
2016.09.16 péntek, 18:16:00 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.09.16 péntek, 11:51:30
Szoktad nézni ezeket az értékeket?
Alapjáraton nekem 0,7kPa, gázfröccsökre felmegy akár 4-5kPa-ra is. Gondolom ezek jók így, mert baja nincs a kocsinak, csak kíváncsi vagyok.
nem szoktam,addig,amíg a regek szépen lefutnak....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9285 Dátum:
2016.09.16 péntek, 18:18:18 »
Idézetet írta: ticu - 2016.09.16 péntek, 14:16:39
Így gondoltam én is, erre az alkatrészesem (akivel eddig tényleg semmi gondom nem volt) azt mondta, hogy a segédszíjnál nincs előírva a kötelező feszítő csere is, csak ha már az van megállapítva, hogy ***. Tanulópénz volt.
megint jól beszél a leregelő ember.ugyan annyit futott minden alkatrész.mindig mindent cserélni kell,ha nem akarod havonta szerelőhöz vinni az utót.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9286 Dátum:
2016.09.16 péntek, 18:19:26 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.09.16 péntek, 13:44:29
Sziasztok!
Van ugye egy 3-as mondeom ami 2.0 benzin! Nekem annyira nem jött be motorikusan!
Most agyalok hogy mk4 2.0 TDCi! Ötlet tipp, mire kell figyelni ha megyek nézelődni!
Köszi!
egy dologra.hogy a D betús pisztolyt vedd le a kúton. Tapasztalat.
Amúgy meg sokkal jobban fog tetszeni,mint a fűnyírómotorral szerelt változat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9287 Dátum:
2016.09.16 péntek, 18:23:45 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.16 péntek, 13:09:20
ezt nem nagyon tudom elképzelni, hogy miként megy úgy, hogy ne járjon teljesítmény növeléssel. Mondjuk magyarországon -20..+40C-ig biztos működnie kellene, a városban, autópályán, ha apa vezet, ha anya vezet, szóval ezt az optimalizálást nem tudom elképzelni, számomra egy idegen dolog, amit inkább a vásárló oldaláról pénzkidobásnak és átverésnek érzek. Nem tudom, hogy mi az amit lehetne így optimalizálni. Számomra az optimalitzálás ha az autó teljesítményét növelik, tuningolják, ezáltal hatékonyabbá teszik. Ez érződik minden tartományban, mert ha lazán megyek, akkor kevesebbet fogyaszt, ha nyomom, akkor meg megy.
Szóval nem világos még mindig nekem ez az optimalizálás, de elfogadom, hogy van ilyen.
most viszont az beszél jól,aki miatt leregeltél.
A tuning,az a körülményeket semmibevevő teljesítménynövelésről szól.Átvernek érzékelő adatokat ha kell,nem számít a tartósság.
Az optimalizálás sokkal aprólékosabb,több értéken változtatnak,több fordulattartományhoz tudják hangolni a csúcsokat,és optimális működésre hangolják a motort,ami akár képes lesz ebben a formában akár kevesebb üzemanyaggal is eljárni a normál üzemmódban.Amikor tolod,akkor meg többet tud,mint a gyári beállítással.Ez a nagy különbség.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9288 Dátum:
2016.09.16 péntek, 18:48:54 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.16 péntek, 18:19:26
egy dologra.hogy a D betús pisztolyt vedd le a kúton. Tapasztalat.
Amúgy meg sokkal jobban fog tetszeni,mint a fűnyírómotorral szerelt változat.
Hiába venné is le a kúton az E95-t be dugni már nem tudja a nyílásba.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9289 Dátum:
2016.09.16 péntek, 20:34:12 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.16 péntek, 18:19:26
egy dologra.hogy a D betús pisztolyt vedd le a kúton. Tapasztalat.
Amúgy meg sokkal jobban fog tetszeni,mint a fűnyírómotorral szerelt változat.
Nem maga a benzinnel van bajom! Hanem aki ezt kitalálta azzal beszélgetnék! Vagy ennyien nem értenek hozzá vagy nem tudom! 3-4 szerelőnél is volt most csak kiváncsiságból ki mit mond! Teljesen mindegy, hogy diag vagy "bármi más" Mindenki össze vissza beszél már! Így eladom és megpróbálom a TDCI-t Azt majd kiderül
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9290 Dátum:
2016.09.16 péntek, 21:04:30 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.09.16 péntek, 20:34:12
Nem maga a benzinnel van bajom! Hanem aki ezt kitalálta azzal beszélgetnék! Vagy ennyien nem értenek hozzá vagy nem tudom! 3-4 szerelőnél is volt most csak kiváncsiságból ki mit mond! Teljesen mindegy, hogy diag vagy "bármi más" Mindenki össze vissza beszél már! Így eladom és megpróbálom a TDCI-t Azt majd kiderül
Lehet nem banod meg! En az enyembe be ülök be inditom oda visz ahova szeretnem 6,5 literrel kb. Nemtudom mi az a egr szelep meg mikor regeneral, olaj cserenel jelz menjek szervizbe! szoval halas egy auto vagy motor a 2,0 literes TDCI!!!
Naplózva
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9291 Dátum:
2016.09.16 péntek, 21:09:53 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2016.09.16 péntek, 21:04:30
Lehet nem banod meg! En az enyembe be ülök be inditom oda visz ahova szeretnem 6,5 literrel kb. Nemtudom mi az a egr szelep meg mikor regeneral, olaj cserenel jelz menjek szervizbe! szoval halas egy auto vagy motor a 2,0 literes TDCI!!!
A benzinben "szinte új" motor és mindig van vele vmi! Most értem arra a pontra, hogy jól olvasod 2 átbaszott szerelő plusz 1 jó elment 1,5 misi de most már mondjuk még 1 gyertyát sem veszek bele pedig új! Fogalmam nincs menyiért lehetne bedobni egy 4esbe ez sok mindentől függ de az biztos, hogy csak 2011-utánit veszek a 4esből!
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9292 Dátum:
2016.09.16 péntek, 21:21:21 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.09.16 péntek, 21:09:53
A benzinben "szinte új" motor és mindig van vele vmi! Most értem arra a pontra, hogy jól olvasod 2 átbaszott szerelő plusz 1 jó elment 1,5 misi de most már mondjuk még 1 gyertyát sem veszek bele pedig új! Fogalmam nincs menyiért lehetne bedobni egy 4esbe ez sok mindentől függ de az biztos, hogy csak 2011-utánit veszek a 4esből!
gyere gyakran,és sokat tud neked segíteni a társaság.Visszanyered a bizalmat az autó iránt,hidd el.Keress egy vállalhatóan fiatal,nem lepukkant példányt,és megszereted hamar.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9293 Dátum:
2016.09.16 péntek, 21:24:13 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.16 péntek, 18:23:45
most viszont az beszél jól,aki miatt leregeltél.
A tuning,az a körülményeket semmibevevő teljesítménynövelésről szól.Átvernek érzékelő adatokat ha kell,nem számít a tartósság.
Az optimalizálás sokkal aprólékosabb,több értéken változtatnak,több fordulattartományhoz tudják hangolni a csúcsokat,és optimális működésre hangolják a motort,ami akár képes lesz ebben a formában akár kevesebb üzemanyaggal is eljárni a normál üzemmódban.Amikor tolod,akkor meg többet tud,mint a gyári beállítással.Ez a nagy különbség.
értem, mondjuk én a adatokat átverős tuningot nem hívnám tuningnak, csak gányolásnak. a tuningnak azt hívom, amikor bizony sok időt és aprólékos munkát szánnak arra, hogy az autó teljesítménye megfelelően javuljon, miközben a paraméterek javulnak és a motor tartóssága nem romlik. Azért is kérdeztem vissza, hogy mi is a különbség, mert az én szememben az a fajta tuning nem létezik amit írtál.
Akkor innentől kezdve ezt optimalizálásnak fogom hívni, és majd mondom az anyának, hogy elviszem pécsre az autót 265Le-re optimalizálni
na komolyan, szóval tényleg nekem a tuningolás jelentette az, hogy a motor jobban dolgozik, ez teljesítménynöveléssel is jár, de nem agyig van "felhúzva" a járgány.
Idézetet írta: alf - 2016.09.16 péntek, 18:19:26
egy dologra.hogy a D betús pisztolyt vedd le a kúton. Tapasztalat.
Amúgy meg sokkal jobban fog tetszeni,mint a fűnyírómotorral szerelt változat.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9294 Dátum:
2016.09.16 péntek, 21:26:04 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.16 péntek, 21:21:21
gyere gyakran,és sokat tud neked segíteni a társaság.Visszanyered a bizalmat az autó iránt,hidd el.Keress egy vállalhatóan fiatal,nem lepukkant példányt,és megszereted hamar.
Ilyesmiben agyalok igen! 2011-2012 ami még beleférne a büdzsébe! Hitel nélkül még van egy kis gyűjtőgetés de rajta vagyok! Magával a kényelemmel, formával nincs bajom, de hogy benzin mondi nem lesz az majdnem fix! Bár ugye jön a kérdés milyen lehet a 2.0 az mk4 ben! De gondolom szinte ugyan az mint az enyémbe! Ezért is félek Tőle!
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9295 Dátum:
2016.09.16 péntek, 21:28:20 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.09.16 péntek, 21:26:04
Ilyesmiben agyalok igen! 2011-2012 ami még beleférne a büdzsébe! Hitel nélkül még van egy kis gyűjtőgetés de rajta vagyok! Magával a kényelemmel, formával nincs bajom, de hogy benzin mondi nem lesz az majdnem fix! Bár ugye jön a kérdés milyen lehet a 2.0 az mk4 ben! De gondolom szinte ugyan az mint az enyémbe! Ezért is félek Tőle!
de nem ám, az Mk4 2.0 PSA motor és egész jó, sőt kategóriájában már talán mondanám, hogy az egyik legjobb
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9296 Dátum:
2016.09.16 péntek, 21:47:20 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.09.16 péntek, 21:26:04
Ilyesmiben agyalok igen! 2011-2012 ami még beleférne a büdzsébe! Hitel nélkül még van egy kis gyűjtőgetés de rajta vagyok! Magával a kényelemmel, formával nincs bajom, de hogy benzin mondi nem lesz az majdnem fix! Bár ugye jön a kérdés milyen lehet a 2.0 az mk4 ben! De gondolom szinte ugyan az mint az enyémbe! Ezért is félek Tőle!
Benzin 2.0 tudomásom szerint ugyanaz a mazda motor van az mk4-ben is.
A dízel viszont már PSA, nem az mk3 féle betegágy motor.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9297 Dátum:
2016.09.16 péntek, 22:00:06 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.09.16 péntek, 21:26:04
Ilyesmiben agyalok igen! 2011-2012 ami még beleférne a büdzsébe! Hitel nélkül még van egy kis gyűjtőgetés de rajta vagyok! Magával a kényelemmel, formával nincs bajom, de hogy benzin mondi nem lesz az majdnem fix! Bár ugye jön a kérdés milyen lehet a 2.0 az mk4 ben! De gondolom szinte ugyan az mint az enyémbe! Ezért is félek Tőle!
Nemtom menyid van rä itt kint kb 9-10,000 töl mär talälsz jot!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=231608799&fuels=DIESEL&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&ambitCountry=DE&isSearchRequest=true&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxMileage=100000&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&pageNumber=1
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9298 Dátum:
2016.09.16 péntek, 22:26:16 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2016.09.16 péntek, 22:00:06
Nemtom menyid van rä itt kint kb 9-10,000 töl mär talälsz jot!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=231608799&fuels=DIESEL&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&ambitCountry=DE&isSearchRequest=true&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxMileage=100000&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&pageNumber=1
Ez amit linkeltél ilyen fapad modellt még nem is láttam. Manuális klíma? Se konzerv, se xenon, se sony, semmi. Én ilyet meg nem vennék inkább legyen benne több km, de ne egy fapad autóba üljek.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9299 Dátum:
2016.09.16 péntek, 22:39:03 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.16 péntek, 22:26:16
Ez amit linkeltél ilyen fapad modellt még nem is láttam. Manuális klíma? Se konzerv, se xenon, se sony, semmi. Én ilyet meg nem vennék inkább legyen benne több km, de ne egy fapad autóba üljek.
Ez csak egy pelda akart leni, ugyanenyiert van Titanium 80.00 km -el. En az enyemet 116 ezerrel vettem 11 felert powerschift valtoval, nem tudo othon hol tartanak az arak!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.16 péntek, 22:46:48 írta Zsolteey
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
179
180
181
182
183
184
185
[
186
]
187
188
189
190
191
192
193
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ