Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:09:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
181
182
183
184
185
186
187
[
188
]
189
190
191
192
193
194
195
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5264554 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9350 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 15:05:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.22 csütörtök, 14:47:55
már külön vallásként kell számontartani kottát?
Szerintem már igen...
Vallás: Vallásnak azt a – megismerésben, gondolkodásban, érzésben, akaratban és cselekvésben kifejeződő – meggyőződést nevezzük, amely szerint személyes vagy személytelen transzcendens erők vannak működésben.
Szvsz sima: legyen monnyuk "Kottaizmus"
Dear Community! Vote pls, vote!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9351 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 15:22:11 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.09.22 csütörtök, 15:05:40
Szerintem már igen...
Vallás: Vallásnak azt a – megismerésben, gondolkodásban, érzésben, akaratban és cselekvésben kifejeződő – meggyőződést nevezzük, amely szerint személyes vagy személytelen transzcendens erők vannak működésben.
Szvsz sima: legyen monnyuk "Kottaizmus"
Dear Community! Vote pls, vote!
Én Atiista vagyok. Az gáz?
Üdvözlettel: Juhász Attila
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9352 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 16:30:02 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.22 csütörtök, 14:38:38
Kedves Olajmester!
Itt van egy kis ellentmondás, kérlek old fel!
régi vacak technológiáját kidobta és a BP technológiáját használja, vagy az is gagyi vacak lett. Mondjuk BP olajat soha nem vettem,
Ha soha nem vettél, akkor honnan tudod, hogy a BP technológia jó-e, vagy sem, azaz miből tudnád, hogy milyen lett, ha azt sem tudod, hogy milyen volt?
(szerintem regelj le, mert este lesz időm és beszállok én is a szájkaratéba...
)
nincs itt ellentmondás, de a kedvedért bővített mondatokban:
1. az volt a kérdés, hogy a castrol átvette-e a BP technológiát? - nincs megállapítva, hogy az a technológia milyen volt, mert nem használtam soha
2. vagy az is olyan gagyi lett mint a castrol? - vagyis a castrol ráerőltette azt a technológiát és egy gagyi vackot adott el, amiben ti hisztek
-----------------
amúgy nem értem mi a f@szt pörögtök még ezen
Mondtam, hogy én megállapítottam, hogy annál az ipari hulladéknál van jobb és ha van jobb, akkor miért nem olyat használ az ember. Ha valakinek elegendő az a sz@r, akkor használja azt, ki nem tojja le. Mi a búbánatos péklapátot pörögtök még ezen. Nektek jó, nekem nem. Ennyi
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9353 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 17:29:50 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.22 csütörtök, 13:20:28
nem kértem én semmit. Azt se mondtam, hogy ne töltse bele, csak megkérdeztem, hogy miért pont azt a vackot. Aztán kérdeztétek, hogy szerintem miért vacak, elmondtam, hogy tapasztalat, olajmérnök véleménye...., erre ti mondtátok, hogy de a gyári castrol, mert csak, aztán kiderült, hogy lehet, hogy BP, a lényeg, hogy fogalmatok nincs róla, hogy ki a bánat gyártja. Én meg nem értem, ha van jobb olaj, akkor miért nem azt használja az ember, de mint mondtam, mindenki azt használ amit akar, nem kérem, hogy bármit higgyetek el, annyit kértem, hogy ne akarjátok, hogy én olajnak nevezzem azt a pancsot. Szóval nem értem hol a gond
mondmár hogy higgyünk neked!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9354 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 17:35:37 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.22 csütörtök, 17:29:50
mondmár hogy higgyünk neked!
neeeeeeeeeeeeeeem
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ent128k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9355 Dátum:
2016.09.23 péntek, 11:09:21 »
Idézetet írta: titta - 2016.09.22 csütörtök, 15:22:11
Én Atiista vagyok. Az gáz?
Üdvözlettel: Juhász Attila
Én csak simán Pista.
Naplózva
2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9356 Dátum:
2016.09.24 szombat, 19:29:58 »
Uraim!
Kipróbáltam, hogy Nektek ne kelljen, mi történik akkor, ha a Pierburg-szelep cseréjénél a két vákuumcsövet felcseréljük.
Engine malfunction felirat jelenik meg és a kocsi erőtlenné válik, és hibajel jelenik meg a műszerfalon. Ezután a helyes módon összerakva a gépjármű hibátlanul üzemel, és a hibajel is eltűnik néhány indítás után.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9357 Dátum:
2016.09.24 szombat, 19:31:29 »
Idézetet írta: steve78 - 2016.09.24 szombat, 19:29:58
Uraim!
Kipróbáltam, hogy Nektek ne kelljen, mi történik akkor, ha a Pierburg-szelep cseréjénél a két vákuumcsövet felcseréljük.
Engine malfunction felirat jelenik meg és a kocsi erőtlenné válik, és hibajel jelenik meg a műszerfalon. Ezután a helyes módon összerakva a gépjármű hibátlanul üzemel, és a hibajel is eltűnik néhány indítás után.
Ezt már próbáltam én is, összekevertem véletlen.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9358 Dátum:
2016.09.24 szombat, 19:33:16 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.24 szombat, 19:31:29
Ezt már próbáltam én is, összekevertem véletlen.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9359 Dátum:
2016.09.26 hétfő, 22:42:16 »
Üdv!A pierburg szelepem szokott morogni leàllítás után.Már ki akartam cserélni de hónapok óta nem jelentkezik a morgás.Mitől múlhatott el?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9360 Dátum:
2016.09.26 hétfő, 22:51:45 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.09.26 hétfő, 22:42:16
Üdv!A pierburg szelepem szokott morogni leàllítás után.Már ki akartam cserélni de hónapok óta nem jelentkezik a morgás.Mitől múlhatott el?
megszorult
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9361 Dátum:
2016.09.27 kedd, 06:40:23 »
Az nagy baj?Semmi változást nem vettem észre a kocsin.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9362 Dátum:
2016.09.27 kedd, 07:54:22 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.26 hétfő, 22:51:45
megszorult
Vagy a párás levegőtől még megkenődött egy kicsit...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9363 Dátum:
2016.09.27 kedd, 08:43:42 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.27 kedd, 07:54:22
Vagy a párás levegőtől még megkenődött egy kicsit...
Vagy felvette a vallást!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9364 Dátum:
2016.09.27 kedd, 08:50:11 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.09.26 hétfő, 22:42:16
Üdv!A pierburg szelepem szokott morogni leàllítás után.Már ki akartam cserélni de hónapok óta nem jelentkezik a morgás.Mitől múlhatott el?
Ne legyenek illúzióid, ha egyszer morgott, akkor csé, lehet halogatni, de szvsz fölösleges. Nem tud megjavulni, nincs az a vallás! Csere javallott.
Esetleges forrás:
http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=9784
Cikkszám: 6G9Q-9E882-CA (bár sejtelmem sincs milyen kocsid van...)
Várj, tippelek: 2013./4 door/1,6Tdci/champion trend...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9365 Dátum:
2016.09.27 kedd, 09:16:06 »
Köszi!Mondeo mk4 2.0 tdci 143le 2008
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9366 Dátum:
2016.09.27 kedd, 10:52:20 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.09.27 kedd, 09:16:06
Köszi!Mondeo mk4 2.0 tdci 143le 2008
ahogy Tonyo is mondja, ezt a vallást nagyon kevesen tudják felvenni és még kevesebben alkalmazni. A szeleped sem fogja. Tonyo linkén nem találtam semmit, itt van ahonnan én rendeltem:
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Lipi650
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9367 Dátum:
2016.09.27 kedd, 17:49:49 »
Sziasztok!
A pierburg szelep témát olvasgatva felfigyeltem én is a leállítás utáni "fingó" hangra. Az autón semmi rendelleneset nem veszek észre. Milyen hibát okoz ez a működésben ha a pierburg szelep nem zárja el a fojtószelep lapátot?
Naplózva
2008 MKIV 2.0TDCi Titanium Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9368 Dátum:
2016.09.27 kedd, 20:19:11 »
Idézetet írta: Lipi650 - 2016.09.27 kedd, 17:49:49
Sziasztok!
A pierburg szelep témát olvasgatva felfigyeltem én is a leállítás utáni "fingó" hangra. Az autón semmi rendelleneset nem veszek észre. Milyen hibát okoz ez a működésben ha a pierburg szelep nem zárja el a fojtószelep lapátot?
a mit?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lipi650
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9369 Dátum:
2016.09.27 kedd, 20:23:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.27 kedd, 20:19:11
a mit?
FAQ idézet :
A másik (első) pedig leállításkor kap egy jelet és ekkor vákummal behuzza a fojtószelep lapátját. Ha nem tudja, akkor jön elő a morgó hang leállításkor
A pillangó szelepet gondolom.
Naplózva
2008 MKIV 2.0TDCi Titanium Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9370 Dátum:
2016.09.27 kedd, 20:25:22 »
Idézetet írta: Lipi650 - 2016.09.27 kedd, 17:49:49
Sziasztok!
A pierburg szelep témát olvasgatva felfigyeltem én is a leállítás utáni "fingó" hangra. Az autón semmi rendelleneset nem veszek észre. Milyen hibát okoz ez a működésben ha a pierburg szelep nem zárja el a fojtószelep lapátot?
Két pierburg van. Az egyik állítja a turbó lapátok geometriáját, ez szokott fhingani. Ha xar nagyobb turbóluk érzékelhető, később és határozottabban jön meg a hátbarúgás.
A másik pierburg szabályozza a fojtószelep házat. Nekem maga az egész szorult, ez indítási problémát okozott, de a szelep hibája inkább a leállítást teszi problémássá, azaz rángatva áll le a motor.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9371 Dátum:
2016.09.27 kedd, 20:26:06 »
Idézetet írta: Lipi650 - 2016.09.27 kedd, 20:23:58
FAQ idézet :
A másik (első) pedig leállításkor kap egy jelet és ekkor vákummal behuzza a fojtószelep lapátját. Ha nem tudja, akkor jön elő a morgó hang leállításkor
A pillangó szelepet gondolom.
nem matattam még annyit a dízel mk4 motorterében, mert valós 180ekm-rel még csak tankolni kell, meg az ablakmosót 5literessével beletöltögetni, de 2002-3óta az összes gyártó elektromos szelepet használ, szerintem ebben is az van, ilyen pierburggal a turbo geometriát meg az egr-t szokták vezérelni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9372 Dátum:
2016.09.27 kedd, 20:28:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.27 kedd, 20:26:06
nem matattam még annyit a dízel mk4 motorterében, mert valós 180ekm-rel még csak tankolni kell, meg az ablakmosót 5literessével beletöltögetni, de 2002-3óta az összes gyártó elektromos szelepet használ, szerintem ebben is az van, ilyen pierburggal a turbo geometriát meg az egr-t szokták vezérelni
Rosszul tudod.
Nekem smaxiban 80-90 e km között fhingott...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9373 Dátum:
2016.09.27 kedd, 20:28:49 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.27 kedd, 20:28:00
Rosszul tudod.
Nekem smaxiban 80-90 e km között fhingott...
hnap megnézem, mostmár kiváncsi lettem, úgyis jönnek megnézni az autót
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9374 Dátum:
2016.09.28 szerda, 08:50:29 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.27 kedd, 20:28:00
Rosszul tudod.
Nekem smaxiban 80-90 e km között fhingott...
Az valós 280 - 290K km volt szerinted?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9375 Dátum:
2016.09.28 szerda, 08:55:45 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.09.28 szerda, 08:50:29
Az valós 280 - 290K km volt szerinted?
Nem, az valós 80-90e km volt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9376 Dátum:
2016.09.28 szerda, 21:49:38 »
Sikerült kimérnem az izzítógyertyákat, és 4-ből 3 szakadt. Ma volt szervizben (Ivanics) az autó vizsgázni és kértem a gyertyacserét is. Azzal biztattak, hogy ha beletörik a gyertya az én kockázatom, de tudnak valakit, aki 20e/db áron ki tudja szedni a beletörött gyertyát a hengerfej bontása nélkül.
Végül elmaradt a móka, mert nem volt alkatrész raktáron, de azért érdekelne, hogy van-e garantált módszer vagy leginkább hely a gyertyacserére.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9377 Dátum:
2016.09.28 szerda, 21:55:13 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.09.28 szerda, 21:49:38
Sikerült kimérnem az izzítógyertyákat, és 4-ből 3 szakadt. Ma volt szervizben (Ivanics) az autó vizsgázni és kértem a gyertyacserét is. Azzal biztattak, hogy ha beletörik a gyertya az én kockázatom, de tudnak valakit, aki 20e/db áron ki tudja szedni a beletörött gyertyát a hengerfej bontása nélkül.
Végül elmaradt a móka, mert nem volt alkatrész raktáron, de azért érdekelne, hogy van-e garantált módszer vagy leginkább hely a gyertyacserére.
nekem Vik szépen kicserélte annó minde a 4-et
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9378 Dátum:
2016.09.28 szerda, 22:15:28 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.28 szerda, 21:55:13
nekem Vik szépen kicserélte annó minde a 4-et
Mert nem volt belerohadva, de ha belerohad, akkor gondolom ilyesmi megoldás kell:
http://porlaszto-kihuzas.hu/beletort-beleszakadt-izzitogyertya-kiszedes-kifuras/
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9379 Dátum:
2016.09.28 szerda, 22:21:56 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.28 szerda, 22:15:28
Mert nem volt belerohadva, de ha belerohad, akkor gondolom ilyesmi megoldás kell:
http://porlaszto-kihuzas.hu/beletort-beleszakadt-izzitogyertya-kiszedes-kifuras/
Szerintem ő sem tudta az elején, hogy be van-e rohadva vagy sem, de szépen megoldotta. Nyilván van valami technikája, amivel maximalizálható az esély a sikerre. A link jó, bár pont a 1.8 TDCI van rajtaa 2.0 nincs
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9380 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 07:51:51 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.09.28 szerda, 21:49:38
Sikerült kimérnem az izzítógyertyákat, és 4-ből 3 szakadt. Ma volt szervizben (Ivanics) az autó vizsgázni és kértem a gyertyacserét is. Azzal biztattak, hogy ha beletörik a gyertya az én kockázatom, de tudnak valakit, aki 20e/db áron ki tudja szedni a beletörött gyertyát a hengerfej bontása nélkül.
Végül elmaradt a móka, mert nem volt alkatrész raktáron, de azért érdekelne, hogy van-e garantált módszer vagy leginkább hely a gyertyacserére.
a csatiban mérted ki őket a szívósor alatt?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9381 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 08:37:33 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.29 csütörtök, 07:51:51
a csatiban mérted ki őket a szívósor alatt?
Igen. Sikerült kiszabadítani és széthúzni a csatlakozót.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9382 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 08:59:25 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.09.29 csütörtök, 08:37:33
Igen. Sikerült kiszabadítani és széthúzni a csatlakozót.
ellenállást mértél,ugye. 1ohm-nak kellene lennie.
vérszemet kaptam.én is megmérem,de csodák nincsenek.212e km-nél....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9383 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 09:04:56 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.29 csütörtök, 08:59:25
ellenállást mértél,ugye. 1ohm-nak kellene lennie.
vérszemet kaptam.én is megmérem,de csodák nincsenek.212e km-nél....
Én már cseréltettem, de nem azért mert rossz volt, hanem mert a leírások alapján úgy gondolom, hogy ha jó, akkor nem rakódik rá koromréteg, amitől egyébként megszorulna kiszedéskor és azért törik el. Szóval szerintem akkor érdemes cserélni, amikor még jó, de várható, hogy lassan kimúlik.
Ha már kimúlt, akkor lehet macerásabb a kivétel, de lehet félreértem az egészet.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9384 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 09:13:10 »
Logikus, de így kevesen gondolkodnak...
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.29 csütörtök, 09:04:56
Én már cseréltettem, de nem azért mert rossz volt, hanem mert a leírások alapján úgy gondolom, hogy ha jó, akkor nem rakódik rá koromréteg, amitől egyébként megszorulna kiszedéskor és azért törik el. Szóval szerintem akkor érdemes cserélni, amikor még jó, de várható, hogy lassan kimúlik.
Ha már kimúlt, akkor lehet macerásabb a kivétel, de lehet félreértem az egészet.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9385 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 11:12:58 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.29 csütörtök, 09:04:56
Én már cseréltettem, de nem azért mert rossz volt, hanem mert a leírások alapján úgy gondolom, hogy ha jó, akkor nem rakódik rá koromréteg, amitől egyébként megszorulna kiszedéskor és azért törik el. Szóval szerintem akkor érdemes cserélni, amikor még jó, de várható, hogy lassan kimúlik.
Ha már kimúlt, akkor lehet macerásabb a kivétel, de lehet félreértem az egészet.
Te miről beszélsz? Még jó, hogy 280k km nél csé, már illett ish!
Örülj, hogy ki tudtad húzni!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9386 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 11:15:51 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.09.29 csütörtök, 11:12:58
Örülj, hogy ki tudtad húzni!
Ne válts témát.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9387 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 12:53:34 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.09.29 csütörtök, 09:04:56
Én már cseréltettem, de nem azért mert rossz volt, hanem mert a leírások alapján úgy gondolom, hogy ha jó, akkor nem rakódik rá koromréteg, amitől egyébként megszorulna kiszedéskor és azért törik el. Szóval szerintem akkor érdemes cserélni, amikor még jó, de várható, hogy lassan kimúlik.
Ha már kimúlt, akkor lehet macerásabb a kivétel, de lehet félreértem az egészet.
Diagnak amúgy nem kéne kijeleznie, ha már nem jó? Múltkor diagoltak egy jettat meg egy insigniat is és pontosan megmondta melyikek nem jók már.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9388 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 14:15:33 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.29 csütörtök, 12:53:34
Diagnak amúgy nem kéne kijeleznie, ha már nem jó? Múltkor diagoltak egy jettat meg egy insigniat is és pontosan megmondta melyikek nem jók már.
ezeknél nem.csak a bekapcsolt állapotot tudja jelezni.az meg ugye még kevés...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9389 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 14:16:03 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.09.29 csütörtök, 09:04:56
Én már cseréltettem, de nem azért mert rossz volt, hanem mert a leírások alapján úgy gondolom, hogy ha jó, akkor nem rakódik rá koromréteg, amitől egyébként megszorulna kiszedéskor és azért törik el. Szóval szerintem akkor érdemes cserélni, amikor még jó, de várható, hogy lassan kimúlik.
Ha már kimúlt, akkor lehet macerásabb a kivétel, de lehet félreértem az egészet.
baxxameg.az összes rossz.várható volt.holnap cserélem őket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9390 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 14:17:14 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.29 csütörtök, 12:53:34
Diagnak amúgy nem kéne kijeleznie, ha már nem jó? Múltkor diagoltak egy jettat meg egy insigniat is és pontosan megmondta melyikek nem jók már.
ott biztos sűrűbben döglenek meg és azért kell
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Kávévámpír
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9391 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 14:31:18 »
Sziasztok,Üdv Mindenkinek. Boldog 2év 8hónap MkIII. 2.0TdCi autózás után lecseréltem a vasam egy MkIV,1.8TdCi-re. No.Az én drága,öregecske kecském városban is 5,5-5,8 közt tartotta az étvágyát-tán a ledugózott EGR-nek köszönhetően,és a végén benne levő 200000 mérföld(Kb 320eKm) ellenére sem füstölt.Az 1.8-as kb 7 literrel fut városban,pályán picit jobb. Ami ennél is jobban fáj,hogy gázadásra,főleg gyorsításkor úgy füstöl,mint a brüsszeli kapcagyár...Elméletileg egy új turbó van benne,és be vannak mérve az injektorok is(és jók) Baromi nagynak érzem a turbó-lyukat.Kicsit arra emlékeztet,mint az elődjénél amikor el volt törve a coolerem.Megvizsgáltuk,semmi kifújást nem találtunk sem a cooleren,sem a cooler csöveken...Mi a k...va élet baja lehet??? Plíííz Help!!!
....jah...semmi hibakód,semmi vészüzem...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.29 csütörtök, 14:33:09 írta Kávévámpír
»
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9392 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 14:55:24 »
Idézetet írta: Kávévámpír - 2016.09.29 csütörtök, 14:31:18
Sziasztok,Üdv Mindenkinek. Boldog 2év 8hónap MkIII. 2.0TdCi autózás után lecseréltem a vasam egy MkIV,1.8TdCi-re. No.Az én drága,öregecske kecském városban is 5,5-5,8 közt tartotta az étvágyát-tán a ledugózott EGR-nek köszönhetően,és a végén benne levő 200000 mérföld(Kb 320eKm) ellenére sem füstölt.Az 1.8-as kb 7 literrel fut városban,pályán picit jobb. Ami ennél is jobban fáj,hogy gázadásra,főleg gyorsításkor úgy füstöl,mint a brüsszeli kapcagyár...Elméletileg egy új turbó van benne,és be vannak mérve az injektorok is(és jók) Baromi nagynak érzem a turbó-lyukat.Kicsit arra emlékeztet,mint az elődjénél amikor el volt törve a coolerem.Megvizsgáltuk,semmi kifújást nem találtunk sem a cooleren,sem a cooler csöveken...Mi a k...va élet baja lehet??? Plíííz Help!!!
....jah...semmi hibakód,semmi vészüzem...
hát füstölnie nem kéne, az én egynyócam nem füstöl, de a gyorsulásnál ne számíts másra. Az 1.8 dizike nem a lámpától gyorsulós fajta. Alul gyenge, rövid a fokozat és csak addig húz amig van turbó, cserébe egész jó fogyit produkál a méreteihez képest. Város és város között van különbség. Nekünk bp-en 7.1 körül van a fogyi, sok vidékkel 6.3-ig lemegy. A vezérlést ne feledd el 200eKm-nél cserélni, az ára nagyon fájni fog és nem szabad a lánccserét kihagyni.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9393 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 15:02:58 »
Idézetet írta: Kávévámpír - 2016.09.29 csütörtök, 14:31:18
Sziasztok,Üdv Mindenkinek. Boldog 2év 8hónap MkIII. 2.0TdCi autózás után lecseréltem a vasam egy MkIV,1.8TdCi-re. No.Az én drága,öregecske kecském városban is 5,5-5,8 közt tartotta az étvágyát-tán a ledugózott EGR-nek köszönhetően,és a végén benne levő 200000 mérföld(Kb 320eKm) ellenére sem füstölt.Az 1.8-as kb 7 literrel fut városban,pályán picit jobb. Ami ennél is jobban fáj,hogy gázadásra,főleg gyorsításkor úgy füstöl,mint a brüsszeli kapcagyár...Elméletileg egy új turbó van benne,és be vannak mérve az injektorok is(és jók) Baromi nagynak érzem a turbó-lyukat.Kicsit arra emlékeztet,mint az elődjénél amikor el volt törve a coolerem.Megvizsgáltuk,semmi kifújást nem találtunk sem a cooleren,sem a cooler csöveken...Mi a k...va élet baja lehet??? Plíííz Help!!!
....jah...semmi hibakód,semmi vészüzem...
én áprilisban vettem, előző tulaj szerintem nem nagyon használta/hajtotta. nem mindig, de időnként nekem is nagyon kormolt. múltkor 4,5órás autópályázás után másnap reggeli induláskor a korom mennyiségét kg-ban tudtam volna mérni, azt hittem nagy a baj ...
hazafelé megint 4,5h autópálya. azt hiszem, hogy akkor lett kitakarítva
azóta nem igazán láttam a korábbi kormolást, mondjuk az utóbbi időben inkább városon kívül használtam.
egr-re még rá akarok nézni, valószínűleg nem százas
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.29 csütörtök, 14:55:24
hát füstölnie nem kéne, az én egynyócam nem füstöl, de a gyorsulásnál ne számíts másra. Az 1.8 dizike nem a lámpától gyorsulós fajta. Alul gyenge, rövid a fokozat és csak addig húz amig van turbó, cserébe egész jó fogyit produkál a méreteihez képest. Város és város között van különbség. Nekünk bp-en 7.1 körül van a fogyi, sok vidékkel 6.3-ig lemegy. A vezérlést ne feledd el 200eKm-nél cserélni, az ára nagyon fájni fog és nem szabad a lánccserét kihagyni.
nem biztos, hogy láncos, van szíjas is (de nem biztos, hogy az olcsóbb lenne)
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9394 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 15:09:06 »
Idézetet írta: G_B - 2016.09.29 csütörtök, 15:02:58
én áprilisban vettem, előző tulaj szerintem nem nagyon használta/hajtotta. nem mindig, de időnként nekem is nagyon kormolt. múltkor 4,5órás autópályázás után másnap reggeli induláskor a korom mennyiségét kg-ban tudtam volna mérni, azt hittem nagy a baj ...
hazafelé megint 4,5h autópálya. azt hiszem, hogy akkor lett kitakarítva
azóta nem igazán láttam a korábbi kormolást, mondjuk az utóbbi időben inkább városon kívül használtam.
egr-re még rá akarok nézni, valószínűleg nem százas
nem biztos, hogy láncos, van szíjas is (de nem biztos, hogy az olcsóbb lenne)
1.8TDCi és nem láncos? Olyanról nem halottam, de persze lehet.
Én mondjuk a pályán 140-el megyek, az alatt nagyon unom, így nem fog lemenni 6.3 alá soha, de nem is az a cél.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9395 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 15:19:38 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.29 csütörtök, 15:09:06
1.8TDCi és nem láncos? Olyanról nem halottam, de persze lehet.
Én mondjuk a pályán 140-el megyek, az alatt nagyon unom, így nem fog lemenni 6.3 alá soha, de nem is az a cél.
általában az odafelé vezető úton kicentizem a közig.bírság határát, hazafelé előfordul, hogy sietek
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.29 csütörtök, 14:55:24
hát füstölnie nem kéne, az én egynyócam nem füstöl, de a gyorsulásnál ne számíts másra.
egr le van dugózva?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.29 csütörtök, 15:24:09 írta G_B
»
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9396 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 15:38:36 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.29 csütörtök, 14:17:14
ott biztos sűrűbben döglenek meg és azért kell
Hát fene tudja egyikben se volt még 200k km.
Mondjuk ha nem jelzi a diag az sem baj, ha nem indul az autó az már egy jel.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Lipi650
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9397 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 17:14:29 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.09.27 kedd, 20:25:22
Két pierburg van. Az egyik állítja a turbó lapátok geometriáját, ez szokott fhingani. Ha xar nagyobb turbóluk érzékelhető, később és határozottabban jön meg a hátbarúgás.
A másik pierburg szabályozza a fojtószelep házat. Nekem maga az egész szorult, ez indítási problémát okozott, de a szelep hibája inkább a leállítást teszi problémássá, azaz rángatva áll le a motor.
Szia!
Nekem a fingó hangon kívűl semmi hibajelenség nincs.
Akkor nem érdemes piszkálni a geonetriát állító szelepet ha csak a fingó hang van, vagy ha van hangja akk érdemes cserélni?
Naplózva
2008 MKIV 2.0TDCi Titanium Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9398 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 17:17:53 »
Idézetet írta: Lipi650 - 2016.09.29 csütörtök, 17:14:29
Szia!
Nekem a fingó hangon kívűl semmi hibajelenség nincs.
Akkor nem érdemes piszkálni a geonetriát állító szelepet ha csak a fingó hang van, vagy ha van hangja akk érdemes cserélni?
Érdemes cserélni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9399 Dátum:
2016.09.30 péntek, 09:58:59 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.09.29 csütörtök, 17:17:53
Érdemes cserélni.
Nekem 160K - nál kezdett fhingani, más tünet nem volt. Ekkor ránéztem, kasztrol volt... azonnal cseréltem, maj megvesztem, úgy megijjettem!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak:
1
...
181
182
183
184
185
186
187
[
188
]
189
190
191
192
193
194
195
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ