Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:00:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5257340 alkalommal)
0 Felhasználó és 259 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9350 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 15:05:40 »

már külön vallásként kell számontartani kottát? vigyor3 vigyor3

Szerintem már igen...

Vallás: Vallásnak azt a – megismerésben, gondolkodásban, érzésben, akaratban és cselekvésben kifejeződő – meggyőződést nevezzük, amely szerint személyes vagy személytelen transzcendens erők vannak működésben.

Szvsz sima: legyen monnyuk "Kottaizmus"

Dear Community! Vote pls, vote!  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #9351 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 15:22:11 »

Szerintem már igen...

Vallás: Vallásnak azt a – megismerésben, gondolkodásban, érzésben, akaratban és cselekvésben kifejeződő – meggyőződést nevezzük, amely szerint személyes vagy személytelen transzcendens erők vannak működésben.

Szvsz sima: legyen monnyuk "Kottaizmus"

Dear Community! Vote pls, vote!  vigyor3 vigyor3 vigyor3

Én Atiista vagyok. Az gáz?

Üdvözlettel: Juhász Attila
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9352 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 16:30:02 »

Kedves Olajmester!

Itt van egy kis ellentmondás, kérlek old fel!

régi vacak technológiáját kidobta és a BP technológiáját használja, vagy az is gagyi vacak lett. Mondjuk BP olajat soha nem vettem,

Ha soha nem vettél, akkor honnan tudod, hogy a BP technológia jó-e, vagy sem, azaz miből tudnád, hogy milyen lett, ha azt sem tudod, hogy milyen volt?

 eplus2

(szerintem regelj le, mert este lesz időm és beszállok én is a szájkaratéba...  hehe )

nincs itt ellentmondás, de a kedvedért bővített mondatokban:
1. az volt a kérdés, hogy a castrol átvette-e a BP technológiát? - nincs megállapítva, hogy az a technológia milyen volt, mert nem használtam soha
2. vagy az is olyan gagyi lett mint a castrol? - vagyis a castrol ráerőltette azt a technológiát és egy gagyi vackot adott el, amiben ti hisztek
-----------------
amúgy nem értem mi a f@szt pörögtök még ezen  wow1
Mondtam, hogy én megállapítottam, hogy annál az ipari hulladéknál van jobb és ha van jobb, akkor miért nem olyat használ az ember. Ha valakinek elegendő az a sz@r, akkor használja azt, ki nem tojja le. Mi a búbánatos péklapátot pörögtök még ezen. Nektek jó, nekem nem. Ennyi
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9353 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 17:29:50 »

nem kértem én semmit. Azt se mondtam, hogy ne töltse bele, csak megkérdeztem, hogy miért pont azt a vackot. Aztán kérdeztétek, hogy szerintem miért vacak, elmondtam, hogy tapasztalat, olajmérnök véleménye...., erre ti mondtátok, hogy de a gyári castrol, mert csak, aztán kiderült, hogy lehet, hogy BP, a lényeg, hogy fogalmatok nincs róla, hogy ki a bánat gyártja. Én meg nem értem, ha van jobb olaj, akkor miért nem azt használja az ember, de mint mondtam, mindenki azt használ amit akar, nem kérem, hogy bármit higgyetek el, annyit kértem, hogy ne akarjátok, hogy én olajnak nevezzem azt a pancsot. Szóval nem értem hol a gond  Huh? Huh?
mondmár hogy higgyünk neked! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9354 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 17:35:37 »

mondmár hogy higgyünk neked! eplus2

  eplus2 eplus2 eplus2  beka3 neeeeeeeeeeeeeeem    eplus2 eplus2
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #9355 Dátum: 2016.09.23 péntek, 11:09:21 »

Én Atiista vagyok. Az gáz?

Üdvözlettel: Juhász Attila

Én csak simán Pista.  wave
Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #9356 Dátum: 2016.09.24 szombat, 19:29:58 »

Uraim!
Kipróbáltam, hogy Nektek ne kelljen, mi történik akkor, ha a Pierburg-szelep cseréjénél a két vákuumcsövet felcseréljük.  falbav
Engine malfunction felirat jelenik meg és a kocsi erőtlenné válik, és hibajel jelenik meg a műszerfalon. Ezután a helyes módon összerakva a gépjármű hibátlanul üzemel, és a hibajel is eltűnik néhány indítás után.  taps
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9357 Dátum: 2016.09.24 szombat, 19:31:29 »

Uraim!
Kipróbáltam, hogy Nektek ne kelljen, mi történik akkor, ha a Pierburg-szelep cseréjénél a két vákuumcsövet felcseréljük.  falbav
Engine malfunction felirat jelenik meg és a kocsi erőtlenné válik, és hibajel jelenik meg a műszerfalon. Ezután a helyes módon összerakva a gépjármű hibátlanul üzemel, és a hibajel is eltűnik néhány indítás után.  taps

Ezt már próbáltam én is, összekevertem véletlen. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #9358 Dátum: 2016.09.24 szombat, 19:33:16 »

Ezt már próbáltam én is, összekevertem véletlen. Smiley

 eljen
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #9359 Dátum: 2016.09.26 hétfő, 22:42:16 »

Üdv!A pierburg szelepem szokott morogni leàllítás után.Már ki akartam cserélni de hónapok óta nem jelentkezik a morgás.Mitől múlhatott el?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9360 Dátum: 2016.09.26 hétfő, 22:51:45 »

Üdv!A pierburg szelepem szokott morogni leàllítás után.Már ki akartam cserélni de hónapok óta nem jelentkezik a morgás.Mitől múlhatott el?

megszorult
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #9361 Dátum: 2016.09.27 kedd, 06:40:23 »

Az nagy baj?Semmi változást nem vettem észre a kocsin.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9362 Dátum: 2016.09.27 kedd, 07:54:22 »

megszorult

Vagy a párás levegőtől még megkenődött egy kicsit...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9363 Dátum: 2016.09.27 kedd, 08:43:42 »

Vagy a párás levegőtől még megkenődött egy kicsit...

Vagy felvette a vallást!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9364 Dátum: 2016.09.27 kedd, 08:50:11 »

Üdv!A pierburg szelepem szokott morogni leàllítás után.Már ki akartam cserélni de hónapok óta nem jelentkezik a morgás.Mitől múlhatott el?

Ne legyenek illúzióid, ha egyszer morgott, akkor csé, lehet halogatni, de szvsz fölösleges. Nem tud megjavulni, nincs az a vallás! Csere javallott.

Esetleges forrás: http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=9784

Cikkszám: 6G9Q-9E882-CA (bár sejtelmem sincs milyen kocsid van...)

Várj, tippelek: 2013./4 door/1,6Tdci/champion trend...  Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #9365 Dátum: 2016.09.27 kedd, 09:16:06 »

Köszi!Mondeo mk4 2.0 tdci 143le 2008
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9366 Dátum: 2016.09.27 kedd, 10:52:20 »

Köszi!Mondeo mk4 2.0 tdci 143le 2008

ahogy Tonyo is mondja, ezt a vallást nagyon kevesen tudják felvenni és még kevesebben alkalmazni. A szeleped sem fogja. Tonyo linkén nem találtam semmit, itt van ahonnan én rendeltem:
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Lipi650
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #9367 Dátum: 2016.09.27 kedd, 17:49:49 »

Sziasztok!
A pierburg szelep témát olvasgatva felfigyeltem én is a leállítás utáni "fingó" hangra. Az autón semmi rendelleneset nem veszek észre. Milyen hibát okoz ez a működésben ha a pierburg szelep nem zárja el a fojtószelep lapátot?
Naplózva

2008 MKIV 2.0TDCi  Titanium Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9368 Dátum: 2016.09.27 kedd, 20:19:11 »

Sziasztok!
A pierburg szelep témát olvasgatva felfigyeltem én is a leállítás utáni "fingó" hangra. Az autón semmi rendelleneset nem veszek észre. Milyen hibát okoz ez a működésben ha a pierburg szelep nem zárja el a fojtószelep lapátot?
a mit?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lipi650
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #9369 Dátum: 2016.09.27 kedd, 20:23:58 »

a mit?

FAQ idézet :
A másik (első) pedig leállításkor kap egy jelet és ekkor vákummal behuzza a fojtószelep lapátját. Ha nem tudja, akkor jön elő a morgó hang leállításkor
A pillangó szelepet gondolom.
Naplózva

2008 MKIV 2.0TDCi  Titanium Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9370 Dátum: 2016.09.27 kedd, 20:25:22 »

Sziasztok!
A pierburg szelep témát olvasgatva felfigyeltem én is a leállítás utáni "fingó" hangra. Az autón semmi rendelleneset nem veszek észre. Milyen hibát okoz ez a működésben ha a pierburg szelep nem zárja el a fojtószelep lapátot?

Két pierburg van. Az egyik állítja a turbó lapátok geometriáját, ez szokott fhingani. Ha xar nagyobb turbóluk érzékelhető, később és határozottabban jön meg a hátbarúgás.

A másik pierburg szabályozza a fojtószelep házat. Nekem maga az egész szorult, ez indítási problémát okozott, de a szelep hibája inkább a leállítást teszi problémássá, azaz rángatva áll le a motor.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9371 Dátum: 2016.09.27 kedd, 20:26:06 »

FAQ idézet :
A másik (első) pedig leállításkor kap egy jelet és ekkor vákummal behuzza a fojtószelep lapátját. Ha nem tudja, akkor jön elő a morgó hang leállításkor
A pillangó szelepet gondolom.
nem matattam még annyit a dízel mk4 motorterében, mert valós 180ekm-rel még csak tankolni kell, meg az ablakmosót 5literessével beletöltögetni, de 2002-3óta az összes gyártó elektromos szelepet használ, szerintem ebben is az van, ilyen pierburggal a turbo geometriát meg az egr-t szokták vezérelni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9372 Dátum: 2016.09.27 kedd, 20:28:00 »

nem matattam még annyit a dízel mk4 motorterében, mert valós 180ekm-rel még csak tankolni kell, meg az ablakmosót 5literessével beletöltögetni, de 2002-3óta az összes gyártó elektromos szelepet használ, szerintem ebben is az van, ilyen pierburggal a turbo geometriát meg az egr-t szokták vezérelni

Rosszul tudod.  vigyor3

Nekem smaxiban 80-90 e km között fhingott...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9373 Dátum: 2016.09.27 kedd, 20:28:49 »

Rosszul tudod.  vigyor3

Nekem smaxiban 80-90 e km között fhingott...
hnap megnézem, mostmár kiváncsi lettem, úgyis jönnek megnézni az autót
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9374 Dátum: 2016.09.28 szerda, 08:50:29 »

Rosszul tudod.  vigyor3

Nekem smaxiban 80-90 e km között fhingott...

Az valós 280 - 290K km volt szerinted?  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9375 Dátum: 2016.09.28 szerda, 08:55:45 »

Az valós 280 - 290K km volt szerinted?  eplus2 eplus2 eplus2

Nem, az valós 80-90e km volt.  beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9376 Dátum: 2016.09.28 szerda, 21:49:38 »

Sikerült kimérnem az izzítógyertyákat, és 4-ből 3 szakadt. Ma volt szervizben (Ivanics) az autó vizsgázni és kértem a gyertyacserét is. Azzal biztattak, hogy ha beletörik a gyertya az én kockázatom, de tudnak valakit, aki 20e/db áron ki tudja szedni a beletörött gyertyát a hengerfej bontása nélkül.
Végül elmaradt a móka, mert nem volt alkatrész raktáron, de azért érdekelne, hogy van-e garantált módszer vagy leginkább hely a gyertyacserére.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9377 Dátum: 2016.09.28 szerda, 21:55:13 »

Sikerült kimérnem az izzítógyertyákat, és 4-ből 3 szakadt. Ma volt szervizben (Ivanics) az autó vizsgázni és kértem a gyertyacserét is. Azzal biztattak, hogy ha beletörik a gyertya az én kockázatom, de tudnak valakit, aki 20e/db áron ki tudja szedni a beletörött gyertyát a hengerfej bontása nélkül.
Végül elmaradt a móka, mert nem volt alkatrész raktáron, de azért érdekelne, hogy van-e garantált módszer vagy leginkább hely a gyertyacserére.

nekem Vik szépen kicserélte annó minde a 4-et
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9378 Dátum: 2016.09.28 szerda, 22:15:28 »

nekem Vik szépen kicserélte annó minde a 4-et

Mert nem volt belerohadva, de ha belerohad, akkor gondolom ilyesmi megoldás kell:

http://porlaszto-kihuzas.hu/beletort-beleszakadt-izzitogyertya-kiszedes-kifuras/
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9379 Dátum: 2016.09.28 szerda, 22:21:56 »

Mert nem volt belerohadva, de ha belerohad, akkor gondolom ilyesmi megoldás kell:

http://porlaszto-kihuzas.hu/beletort-beleszakadt-izzitogyertya-kiszedes-kifuras/

Szerintem ő sem tudta az elején, hogy be van-e rohadva vagy sem, de szépen megoldotta. Nyilván van valami technikája, amivel maximalizálható az esély a sikerre. A link jó, bár pont a 1.8 TDCI van rajtaa 2.0 nincs Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9380 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 07:51:51 »

Sikerült kimérnem az izzítógyertyákat, és 4-ből 3 szakadt. Ma volt szervizben (Ivanics) az autó vizsgázni és kértem a gyertyacserét is. Azzal biztattak, hogy ha beletörik a gyertya az én kockázatom, de tudnak valakit, aki 20e/db áron ki tudja szedni a beletörött gyertyát a hengerfej bontása nélkül.
Végül elmaradt a móka, mert nem volt alkatrész raktáron, de azért érdekelne, hogy van-e garantált módszer vagy leginkább hely a gyertyacserére.
a csatiban mérted ki őket a szívósor alatt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9381 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 08:37:33 »

a csatiban mérted ki őket a szívósor alatt?
Igen. Sikerült kiszabadítani és széthúzni a csatlakozót.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9382 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 08:59:25 »

Igen. Sikerült kiszabadítani és széthúzni a csatlakozót.
ellenállást mértél,ugye. 1ohm-nak kellene lennie.
vérszemet kaptam.én is megmérem,de csodák nincsenek.212e km-nél.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9383 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 09:04:56 »

ellenállást mértél,ugye. 1ohm-nak kellene lennie.
vérszemet kaptam.én is megmérem,de csodák nincsenek.212e km-nél.... Roll Eyes

Én már cseréltettem, de nem azért mert rossz volt, hanem mert a leírások alapján úgy gondolom, hogy ha jó, akkor nem rakódik rá koromréteg, amitől egyébként megszorulna kiszedéskor és azért törik el. Szóval szerintem akkor érdemes cserélni, amikor még jó, de várható, hogy lassan kimúlik.

Ha már kimúlt, akkor lehet macerásabb a kivétel, de lehet félreértem az egészet.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #9384 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 09:13:10 »

Logikus, de így kevesen gondolkodnak...

Smiley

Én már cseréltettem, de nem azért mert rossz volt, hanem mert a leírások alapján úgy gondolom, hogy ha jó, akkor nem rakódik rá koromréteg, amitől egyébként megszorulna kiszedéskor és azért törik el. Szóval szerintem akkor érdemes cserélni, amikor még jó, de várható, hogy lassan kimúlik.

Ha már kimúlt, akkor lehet macerásabb a kivétel, de lehet félreértem az egészet.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9385 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 11:12:58 »

Én már cseréltettem, de nem azért mert rossz volt, hanem mert a leírások alapján úgy gondolom, hogy ha jó, akkor nem rakódik rá koromréteg, amitől egyébként megszorulna kiszedéskor és azért törik el. Szóval szerintem akkor érdemes cserélni, amikor még jó, de várható, hogy lassan kimúlik.

Ha már kimúlt, akkor lehet macerásabb a kivétel, de lehet félreértem az egészet.

Te miről beszélsz? Még jó, hogy 280k km nél csé, már illett ish!  taps taps

Örülj, hogy ki tudtad húzni!  hehe hehe
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9386 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 11:15:51 »



Örülj, hogy ki tudtad húzni!  hehe hehe

Ne válts témát.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9387 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 12:53:34 »

Én már cseréltettem, de nem azért mert rossz volt, hanem mert a leírások alapján úgy gondolom, hogy ha jó, akkor nem rakódik rá koromréteg, amitől egyébként megszorulna kiszedéskor és azért törik el. Szóval szerintem akkor érdemes cserélni, amikor még jó, de várható, hogy lassan kimúlik.

Ha már kimúlt, akkor lehet macerásabb a kivétel, de lehet félreértem az egészet.

Diagnak amúgy nem kéne kijeleznie, ha már nem jó? Múltkor diagoltak egy jettat meg egy insigniat is és pontosan megmondta melyikek nem jók már.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9388 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 14:15:33 »

Diagnak amúgy nem kéne kijeleznie, ha már nem jó? Múltkor diagoltak egy jettat meg egy insigniat is és pontosan megmondta melyikek nem jók már.
ezeknél nem.csak a bekapcsolt állapotot tudja jelezni.az meg ugye még kevés...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9389 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 14:16:03 »

Én már cseréltettem, de nem azért mert rossz volt, hanem mert a leírások alapján úgy gondolom, hogy ha jó, akkor nem rakódik rá koromréteg, amitől egyébként megszorulna kiszedéskor és azért törik el. Szóval szerintem akkor érdemes cserélni, amikor még jó, de várható, hogy lassan kimúlik.

Ha már kimúlt, akkor lehet macerásabb a kivétel, de lehet félreértem az egészet.
baxxameg.az összes rossz.várható volt.holnap cserélem őket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9390 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 14:17:14 »

Diagnak amúgy nem kéne kijeleznie, ha már nem jó? Múltkor diagoltak egy jettat meg egy insigniat is és pontosan megmondta melyikek nem jók már.

ott biztos sűrűbben döglenek meg és azért kell Cheesy Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #9391 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 14:31:18 »

Sziasztok,Üdv Mindenkinek. Boldog 2év 8hónap MkIII. 2.0TdCi autózás után lecseréltem a vasam egy MkIV,1.8TdCi-re. No.Az én drága,öregecske kecském városban is 5,5-5,8 közt tartotta az étvágyát-tán a ledugózott EGR-nek köszönhetően,és a végén benne levő 200000 mérföld(Kb 320eKm) ellenére sem füstölt.Az 1.8-as kb 7 literrel fut városban,pályán picit jobb. Ami ennél is jobban fáj,hogy gázadásra,főleg gyorsításkor úgy füstöl,mint a brüsszeli kapcagyár...Elméletileg egy új turbó van benne,és be vannak mérve az injektorok is(és jók) Baromi nagynak érzem a turbó-lyukat.Kicsit arra emlékeztet,mint az elődjénél amikor el volt törve a coolerem.Megvizsgáltuk,semmi kifújást nem találtunk sem a cooleren,sem a cooler csöveken...Mi a k...va élet baja lehet??? Plíííz Help!!!
....jah...semmi hibakód,semmi vészüzem...
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.29 csütörtök, 14:33:09 írta Kávévámpír » Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9392 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 14:55:24 »

Sziasztok,Üdv Mindenkinek. Boldog 2év 8hónap MkIII. 2.0TdCi autózás után lecseréltem a vasam egy MkIV,1.8TdCi-re. No.Az én drága,öregecske kecském városban is 5,5-5,8 közt tartotta az étvágyát-tán a ledugózott EGR-nek köszönhetően,és a végén benne levő 200000 mérföld(Kb 320eKm) ellenére sem füstölt.Az 1.8-as kb 7 literrel fut városban,pályán picit jobb. Ami ennél is jobban fáj,hogy gázadásra,főleg gyorsításkor úgy füstöl,mint a brüsszeli kapcagyár...Elméletileg egy új turbó van benne,és be vannak mérve az injektorok is(és jók) Baromi nagynak érzem a turbó-lyukat.Kicsit arra emlékeztet,mint az elődjénél amikor el volt törve a coolerem.Megvizsgáltuk,semmi kifújást nem találtunk sem a cooleren,sem a cooler csöveken...Mi a k...va élet baja lehet??? Plíííz Help!!!
....jah...semmi hibakód,semmi vészüzem...

hát füstölnie nem kéne, az én egynyócam nem füstöl, de a gyorsulásnál ne számíts másra. Az 1.8 dizike nem a lámpától gyorsulós fajta. Alul gyenge, rövid a fokozat és csak addig húz amig van turbó, cserébe egész jó fogyit produkál a méreteihez képest. Város és város között van különbség. Nekünk bp-en 7.1 körül van a fogyi, sok vidékkel 6.3-ig lemegy. A vezérlést ne feledd el 200eKm-nél cserélni, az ára nagyon fájni fog és nem szabad a lánccserét kihagyni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #9393 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 15:02:58 »

Sziasztok,Üdv Mindenkinek. Boldog 2év 8hónap MkIII. 2.0TdCi autózás után lecseréltem a vasam egy MkIV,1.8TdCi-re. No.Az én drága,öregecske kecském városban is 5,5-5,8 közt tartotta az étvágyát-tán a ledugózott EGR-nek köszönhetően,és a végén benne levő 200000 mérföld(Kb 320eKm) ellenére sem füstölt.Az 1.8-as kb 7 literrel fut városban,pályán picit jobb. Ami ennél is jobban fáj,hogy gázadásra,főleg gyorsításkor úgy füstöl,mint a brüsszeli kapcagyár...Elméletileg egy új turbó van benne,és be vannak mérve az injektorok is(és jók) Baromi nagynak érzem a turbó-lyukat.Kicsit arra emlékeztet,mint az elődjénél amikor el volt törve a coolerem.Megvizsgáltuk,semmi kifújást nem találtunk sem a cooleren,sem a cooler csöveken...Mi a k...va élet baja lehet??? Plíííz Help!!!
....jah...semmi hibakód,semmi vészüzem...
én áprilisban vettem, előző tulaj szerintem nem nagyon használta/hajtotta. nem mindig, de időnként nekem is nagyon kormolt. múltkor 4,5órás autópályázás után másnap reggeli induláskor a korom mennyiségét kg-ban tudtam volna mérni, azt hittem nagy a baj ...
hazafelé megint 4,5h autópálya. azt hiszem, hogy akkor lett kitakarítva Smiley
azóta nem igazán láttam a korábbi kormolást, mondjuk az utóbbi időben inkább városon kívül használtam.
egr-re még rá akarok nézni, valószínűleg nem százas

hát füstölnie nem kéne, az én egynyócam nem füstöl, de a gyorsulásnál ne számíts másra. Az 1.8 dizike nem a lámpától gyorsulós fajta. Alul gyenge, rövid a fokozat és csak addig húz amig van turbó, cserébe egész jó fogyit produkál a méreteihez képest. Város és város között van különbség. Nekünk bp-en 7.1 körül van a fogyi, sok vidékkel 6.3-ig lemegy. A vezérlést ne feledd el 200eKm-nél cserélni, az ára nagyon fájni fog és nem szabad a lánccserét kihagyni.
nem biztos, hogy láncos, van szíjas is (de nem biztos, hogy az olcsóbb lenne)
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9394 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 15:09:06 »

én áprilisban vettem, előző tulaj szerintem nem nagyon használta/hajtotta. nem mindig, de időnként nekem is nagyon kormolt. múltkor 4,5órás autópályázás után másnap reggeli induláskor a korom mennyiségét kg-ban tudtam volna mérni, azt hittem nagy a baj ...
hazafelé megint 4,5h autópálya. azt hiszem, hogy akkor lett kitakarítva Smiley
azóta nem igazán láttam a korábbi kormolást, mondjuk az utóbbi időben inkább városon kívül használtam.
egr-re még rá akarok nézni, valószínűleg nem százas
nem biztos, hogy láncos, van szíjas is (de nem biztos, hogy az olcsóbb lenne)

1.8TDCi és nem láncos? Olyanról nem halottam, de persze lehet.
Én mondjuk a pályán 140-el megyek, az alatt nagyon unom, így nem fog lemenni 6.3 alá soha, de nem is az a cél.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #9395 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 15:19:38 »

1.8TDCi és nem láncos? Olyanról nem halottam, de persze lehet.
Én mondjuk a pályán 140-el megyek, az alatt nagyon unom, így nem fog lemenni 6.3 alá soha, de nem is az a cél.
általában az odafelé vezető úton kicentizem a közig.bírság határát, hazafelé előfordul, hogy sietek  Smiley

hát füstölnie nem kéne, az én egynyócam nem füstöl, de a gyorsulásnál ne számíts másra.
egr le van dugózva?
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.29 csütörtök, 15:24:09 írta G_B » Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9396 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 15:38:36 »

ott biztos sűrűbben döglenek meg és azért kell Cheesy Cheesy

Hát fene tudja egyikben se volt még 200k km.

Mondjuk ha nem jelzi a diag az sem baj, ha nem indul az autó az már egy jel. Cheesy
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Lipi650
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #9397 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 17:14:29 »

Két pierburg van. Az egyik állítja a turbó lapátok geometriáját, ez szokott fhingani. Ha xar nagyobb turbóluk érzékelhető, később és határozottabban jön meg a hátbarúgás.

A másik pierburg szabályozza a fojtószelep házat. Nekem maga az egész szorult, ez indítási problémát okozott, de a szelep hibája inkább a leállítást teszi problémássá, azaz rángatva áll le a motor.
Szia!
Nekem a fingó hangon kívűl semmi hibajelenség nincs.
Akkor nem érdemes piszkálni a geonetriát állító szelepet ha csak a fingó hang van, vagy ha van hangja akk érdemes cserélni?
Naplózva

2008 MKIV 2.0TDCi  Titanium Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9398 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 17:17:53 »

Szia!
Nekem a fingó hangon kívűl semmi hibajelenség nincs.
Akkor nem érdemes piszkálni a geonetriát állító szelepet ha csak a fingó hang van, vagy ha van hangja akk érdemes cserélni?

Érdemes cserélni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9399 Dátum: 2016.09.30 péntek, 09:58:59 »

Érdemes cserélni.

Nekem 160K - nál kezdett fhingani, más tünet nem volt. Ekkor ránéztem, kasztrol volt... azonnal cseréltem, maj megvesztem, úgy megijjettem!  Roll Eyes Roll Eyes
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.