Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:02:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
182
183
184
185
186
187
188
[
189
]
190
191
192
193
194
195
196
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263576 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9400 Dátum:
2016.09.30 péntek, 10:18:51 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2016.09.30 péntek, 09:58:59
Nekem 160K - nál kezdett fhingani, más tünet nem volt. Ekkor ránéztem, kasztrol volt... azonnal cseréltem, maj megvesztem, úgy megijjettem!
jah, hogy jogász és még csak tanul...
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9401 Dátum:
2016.09.30 péntek, 14:05:33 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.09.29 csütörtök, 08:37:33
Igen. Sikerült kiszabadítani és széthúzni a csatlakozót.
Na,Ákos.
Kicseréltem a gyertyákat.Rosszabbra számítottam,meglepetés ért.Olyan könnyen kijöttek,hogy csak néztem nagyot.
10Nm-re voltak meghúzva,annyival húztam az újakat is.Sima liba volt.Kényelmesen 1órámba tellett.
A két akku felölihez semmit nem kellett bontani,az kb 5-8perc volt.
A másik kettőhöz a szúrőt fordítottam felfelé,a házát és a tartóját meg kivettem.A kartergázcsövet félrehúztam,és egy fél óra játékkal azok is megvoltak.
Amire készülni kell:
8as legalább 3cm mély krovafej,mert hosszú az izzítógyertya,és lenn van a 6szög eléggé. 890ft ért vettem a barkácsboltban.
Hosszú egyenes és hajlított telefonos fogók,elég mélyen vannak a szívősor között,mással nem férni hozzá.
És a csatikat is csak a fogóval lehet lehúzni róluk és visszatenni is.
Kábelkötözőre,mert a gyári rögzítéseket sok helyen kell elvágni.
Amit érdemes tudni a gyertyákról.
Mind a 4 xar volt.2db szakadt,1db 500K,1db 35ohm volt.Egyik sem fűtött.Ahogy szakadásba megy mind,egyből engine mailfunction van.Addig viszont sajnos nem.Ez bosszant.
A gyári NGK gyártás-Japán. A cromaxban vettem 15ért a 4et-ezek is NGK-s gyári alkatrészek.
https://plus.google.com/u/1/photos/photo/110672587546422050267/6336093908293449794?icm=false
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9402 Dátum:
2016.09.30 péntek, 14:42:16 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.30 péntek, 14:05:33
Na,Ákos.
Kicseréltem a gyertyákat.Rosszabbra számítottam,meglepetés ért.Olyan könnyen kijöttek,hogy csak néztem nagyot.
10Nm-re voltak meghúzva,annyival húztam az újakat is.Sima liba volt.Kényelmesen 1órámba tellett.
A két akku felölihez semmit nem kellett bontani,az kb 5-8perc volt.
A másik kettőhöz a szúrőt fordítottam felfelé,a házát és a tartóját meg kivettem.A kartergázcsövet félrehúztam,és egy fél óra játékkal azok is megvoltak.
Amire készülni kell:
8as legalább 3cm mély krovafej,mert hosszú az izzítógyertya,és lenn van a 6szög eléggé. 890ft ért vettem a barkácsboltban.
Hosszú egyenes és hajlított telefonos fogók,elég mélyen vannak a szívősor között,mással nem férni hozzá.
És a csatikat is csak a fogóval lehet lehúzni róluk és visszatenni is.
Kábelkötözőre,mert a gyári rögzítéseket sok helyen kell elvágni.
Amit érdemes tudni a gyertyákról.
Mind a 4 xar volt.2db szakadt,1db 500K,1db 35ohm volt.Egyik sem fűtött.Ahogy szakadásba megy mind,egyből engine mailfunction van.Addig viszont sajnos nem.Ez bosszant.
A gyári NGK gyártás-Japán. A cromaxban vettem 15ért a 4et-ezek is NGK-s gyári alkatrészek.
https://plus.google.com/u/1/photos/photo/110672587546422050267/6336093908293449794?icm=false
Szép munka
Van valami oktató videó/kép hogy milyen csatit kell keresni ahol kilehet mérni?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9403 Dátum:
2016.09.30 péntek, 15:32:19 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.09.30 péntek, 14:42:16
Szép munka
Van valami oktató videó/kép hogy milyen csatit kell keresni ahol kilehet mérni?
nem készült,mert annyira egyszerű.amúgy a 2.2 ről sokaknak tök felesleges,mert egészen más a felállás.csak bekavarna a sok 2.0-s életébe...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lipi650
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9404 Dátum:
2016.09.30 péntek, 16:45:45 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.30 péntek, 15:32:19
nem készült,mert annyira egyszerű.amúgy a 2.2 ről sokaknak tök felesleges,mert egészen más a felállás.csak bekavarna a sok 2.0-s életébe...
Itt megnézheted hogyan kell kimérni, és hol.
A videóban a második módszer a tdci de a motortérből biztosan rajöttél volna
https://youtu.be/qB8b8CCJdfg
Naplózva
2008 MKIV 2.0TDCi Titanium Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9405 Dátum:
2016.09.30 péntek, 17:14:07 »
Idézetet írta: Lipi650 - 2016.09.30 péntek, 16:45:45
Itt megnézheted hogyan kell kimérni, és hol.
A videóban a második módszer a tdci de a motortérből biztosan rajöttél volna
https://youtu.be/qB8b8CCJdfg
he?
az első hdi motor.
A második egy volvo motor,és 2.0-ás.
Ezt mondtam.feleslegesen kevertem volna bele a kusza szálakba a 2.2-t,mert ritkább.De legalább ford.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lipi650
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9406 Dátum:
2016.09.30 péntek, 17:27:44 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.30 péntek, 17:14:07
he?
az első hdi motor.
A második egy volvo motor,és 2.0-ás.
Ezt mondtam.feleslegesen kevertem volna bele a kusza szálakba a 2.2-t,mert ritkább.De legalább ford.
Azt nem figyeltem hogy 2.2 höz kellene
A 2.0 hdi tdci vagy a volvós bármi nál
ott van a csati
ott kell kimérni.
Naplózva
2008 MKIV 2.0TDCi Titanium Kombi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9407 Dátum:
2016.09.30 péntek, 17:28:19 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.30 péntek, 17:14:07
he?
az első hdi motor.
A második egy volvo motor,és 2.0-ás.
Ezt mondtam.feleslegesen kevertem volna bele a kusza szálakba a 2.2-t,mert ritkább.De legalább ford.
Az igazi Ford bizony!
Én meg filippínó, de nagyra nőttem...
Haveromnak még idén meglesz a 400K km ezzel a mocival...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9408 Dátum:
2016.10.02 vasárnap, 07:15:31 »
Sziasztok! Következő a problémám, megtlorpan autóm, elvesziti erejét. Első fokozatban minden ok, majd ha másodikba váltok, elveszik az erő. Alig gyorsul, majd ha eleri az 1700as fordulatot minden normális, hirtelen erőre kap. Harmadik és negyedik fokozatban is hasonló. Most cseréltem olajat, mindenből, mint mindig a legjobb minőséget. előtte is néha, másodikban gazadasra volt egy kis rángatas, pierburg szelepek felcserelese után ez megszunt. Előre is köszönöm válaszokat.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.02 vasárnap, 07:19:38 írta Ohyeah
»
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9409 Dátum:
2016.10.02 vasárnap, 10:07:47 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.02 vasárnap, 07:15:31
Sziasztok! Következő a problémám, megtlorpan autóm, elvesziti erejét. Első fokozatban minden ok, majd ha másodikba váltok, elveszik az erő. Alig gyorsul, majd ha eleri az 1700as fordulatot minden normális, hirtelen erőre kap. Harmadik és negyedik fokozatban is hasonló. Most cseréltem olajat, mindenből, mint mindig a legjobb minőséget. előtte is néha, másodikban gazadasra volt egy kis rángatas, pierburg szelepek felcserelese után ez megszunt. Előre is köszönöm válaszokat.
Akkor lehet, hogy mind2 pierburg szelep halott már annak a hibája produkál ilyen jelenséget.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9410 Dátum:
2016.10.02 vasárnap, 10:23:44 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.02 vasárnap, 07:15:31
Sziasztok! Következő a problémám, megtlorpan autóm, elvesziti erejét. Első fokozatban minden ok, majd ha másodikba váltok, elveszik az erő. Alig gyorsul, majd ha eleri az 1700as fordulatot minden normális, hirtelen erőre kap. Harmadik és negyedik fokozatban is hasonló. Most cseréltem olajat, mindenből, mint mindig a legjobb minőséget. előtte is néha, másodikban gazadasra volt egy kis rángatas, pierburg szelepek felcserelese után ez megszunt. Előre is köszönöm válaszokat.
elszakadhatott a vákuum cső a turboe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9411 Dátum:
2016.10.02 vasárnap, 17:47:28 »
Magas fordulaton, üresben fekete füst jelent valamit? Valami összefüggés. Mert eddig nem volt. olajcsere óta 300 km hajtottam bele, és utána jött ez a gond.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9412 Dátum:
2016.10.02 vasárnap, 18:39:38 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.02 vasárnap, 17:47:28
Magas fordulaton, üresben fekete füst jelent valamit? Valami összefüggés. Mert eddig nem volt. olajcsere óta 300 km hajtottam bele, és utána jött ez a gond.
nem értem a kérdést.miért használod üresben magas fordulaton?pörgeted a mocit a piroslámpánál?
Ha az autó nincs mozgásban,nincs turbónyomás,illetve leszabályoz 1,2bar-nál.Ergo ha nincs töltőlevegő de fordulatot szeretnél,akkor bizony sok lesz az üza,ez okozzhatja a fekete füstöt.Valamilyen szintig talán normális is.De okozhatja egy nyitott egr szelep is.Szennyeződött stb.Dugózd le,ha nincs.
De a részecskeszűrőd ugye megvan még?Ha igen,akkor nézd meg,hogy mi okozza,mert tönkremehet ettől hosszútávon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9413 Dátum:
2016.10.02 vasárnap, 21:18:28 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.30 péntek, 14:05:33
Na,Ákos.
Kicseréltem a gyertyákat.Rosszabbra számítottam,meglepetés ért.Olyan könnyen kijöttek,hogy csak néztem nagyot.
10Nm-re voltak meghúzva,annyival húztam az újakat is.Sima liba volt.Kényelmesen 1órámba tellett.
A két akku felölihez semmit nem kellett bontani,az kb 5-8perc volt.
A másik kettőhöz a szúrőt fordítottam felfelé,a házát és a tartóját meg kivettem.A kartergázcsövet félrehúztam,és egy fél óra játékkal azok is megvoltak.
Amire készülni kell:
8as legalább 3cm mély krovafej,mert hosszú az izzítógyertya,és lenn van a 6szög eléggé. 890ft ért vettem a barkácsboltban.
Hosszú egyenes és hajlított telefonos fogók,elég mélyen vannak a szívősor között,mással nem férni hozzá.
És a csatikat is csak a fogóval lehet lehúzni róluk és visszatenni is.
Kábelkötözőre,mert a gyári rögzítéseket sok helyen kell elvágni.
Amit érdemes tudni a gyertyákról.
Mind a 4 xar volt.2db szakadt,1db 500K,1db 35ohm volt.Egyik sem fűtött.Ahogy szakadásba megy mind,egyből engine mailfunction van.Addig viszont sajnos nem.Ez bosszant.
A gyári NGK gyártás-Japán. A cromaxban vettem 15ért a 4et-ezek is NGK-s gyári alkatrészek.
https://plus.google.com/u/1/photos/photo/110672587546422050267/6336093908293449794?icm=false
Köszi a beszámolót. Én hagyom a szervizre, de most már jobban bízom benne, hogy nem lesz komplikáció.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9414 Dátum:
2016.10.02 vasárnap, 21:33:14 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.02 vasárnap, 07:15:31
Sziasztok! Következő a problémám, megtlorpan autóm, elvesziti erejét. Első fokozatban minden ok, majd ha másodikba váltok, elveszik az erő. Alig gyorsul, majd ha eleri az 1700as fordulatot minden normális, hirtelen erőre kap. Harmadik és negyedik fokozatban is hasonló. Most cseréltem olajat, mindenből, mint mindig a legjobb minőséget. előtte is néha, másodikban gazadasra volt egy kis rángatas, pierburg szelepek felcserelese után ez megszunt. Előre is köszönöm válaszokat.
tipikus pierburg szelep. A turbó állító szelep ment tönkre, 12eHuf körül van az ára.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9415 Dátum:
2016.10.02 vasárnap, 21:43:28 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.02 vasárnap, 21:18:28
Köszi a beszámolót. Én hagyom a szervizre, de most már jobban bízom benne, hogy nem lesz komplikáció.
pedig kissebb gonddal járt mint a kesztyutarto kiszerelese...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9416 Dátum:
2016.10.02 vasárnap, 23:37:24 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.02 vasárnap, 18:39:38
nem értem a kérdést.miért használod üresben magas fordulaton?pörgeted a mocit a piroslámpánál?
Ha az autó nincs mozgásban,nincs turbónyomás,illetve leszabályoz 1,2bar-nál.Ergo ha nincs töltőlevegő de fordulatot szeretnél,akkor bizony sok lesz az üza,ez okozzhatja a fekete füstöt.Valamilyen szintig talán normális is.De okozhatja egy nyitott egr szelep is.Szennyeződött stb.Dugózd le,ha nincs.
De a részecskeszűrőd ugye megvan még?Ha igen,akkor nézd meg,hogy mi okozza,mert tönkremehet ettől hosszútávon.
Csak kérdeztem. Csak felporgettem kb 4000 fordulatig, ritkán megnézem, hogy jon e belole fekete fust. De ezekszerint nincs osszefuggesben. Miután leallitom kocsit hallok valami kelepelő hangot, mostanaban egyre hangosabb es hosszabban csinalja(egr szelep lenne az?). Persze, megvan részecskeszürő. Diagnosztika segit ezen problémák kimutatásában?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.03 hétfő, 07:30:38 írta alf
»
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9417 Dátum:
2016.10.03 hétfő, 07:32:36 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.02 vasárnap, 23:37:24
Csak kérdeztem. Csak felporgettem kb 4000 fordulatig, ritkán megnézem, hogy jon e belole fekete fust. De ezekszerint nincs osszefuggesben. Miután leallitom kocsit hallok valami kelepelő hangot, mostanaban egyre hangosabb es hosszabban csinalja(egr szelep lenne az?). Persze, megvan részecskeszürő. Diagnosztika segit ezen problémák kimutatásában?
talán igen.porlasztókat meglehet nézni,egr szelepet alaphelyzetbe állítani,modulresetet csinálni,stb.érdemes ránézetni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9418 Dátum:
2016.10.03 hétfő, 10:30:14 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.10.02 vasárnap, 21:33:14
tipikus pierburg szelep. A turbó állító szelep ment tönkre, 12eHuf körül van az ára.
Mit gondolsz, csereljem fel ismét két szelepet? Ha tortenik valami változás, akkor tuti a pierburg szelepek.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9419 Dátum:
2016.10.03 hétfő, 10:32:49 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.03 hétfő, 07:32:36
talán igen.porlasztókat meglehet nézni,egr szelepet alaphelyzetbe állítani,modulresetet csinálni,stb.érdemes ránézetni.
Ezeket mind meg lehet csinálni diagnosztikán keresztül (egr szelepet alaphelyzetbe állítani,modulresetet) ? Sajnos nem sokat értek ezekhez a dolgokhoz.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9420 Dátum:
2016.10.03 hétfő, 12:08:06 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.03 hétfő, 10:30:14
Mit gondolsz, csereljem fel ismét két szelepet? Ha tortenik valami változás, akkor tuti a pierburg szelepek.
De miért nem veszel újakat? A megcserélésnek se látom értelmét az egyik úgy is rossz.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9421 Dátum:
2016.10.03 hétfő, 12:10:06 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.03 hétfő, 12:08:06
De miért nem veszel újakat? A megcserélésnek se látom értelmét az egyik úgy is rossz.
Nekem pl. a turbó vezérlő fhingott, a fojtószelepházas nem is működött... Nem akkora pénz szerintem, hogy a cseréjét halogatni kellene...
Főleg, hogy a csere is kb 5-10 perc...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9422 Dátum:
2016.10.03 hétfő, 12:26:11 »
Nos, csak azert csereltem, hogy kizarjam, hogy mas lehet. Kipucoltam mindkettot, felcsereltem. par kort mentem vele. Az elejen elso es masodik fokozatban rangatott, meg el nem ertem magasabb fordulatot. Mashogy viselkedett, mint amit multkor leirtam. Aztan par kor utan normalisan viselkedett. Tehat ez lesz a gond. Be is szerzem ujakat. De azert megy meg egy diagra is. Koszonom mindenkinek segitseget!
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9423 Dátum:
2016.10.03 hétfő, 15:59:52 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.02 vasárnap, 21:43:28
pedig kissebb gonddal járt mint a kesztyutarto kiszerelese...
De sokkal nagyobb kárral, ha elbaltázom.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Kresz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9424 Dátum:
2016.10.04 kedd, 13:43:36 »
Sziasztok! 2009-es 2.0 tdcinél mitöl lehet, hogy indítás után alapjáraton 1L-1.2L-röl indul a fogyasztás és percek után is 0.8 alá nem megy. Eddig ezt az évek alatt klíma mellett produkálta. Fogyasztás 6.5 papíron ès a valóságban is. Semmi rendellenest nem produkál amúgy a kocsi. Furcsa még hogy prémium dízel teletank után is csak 850 megtehetö kilométert ír ki. Papíron vezettem és kijön a 6.5-ös fogyasztásnak megfelelö km. Van hogy 150 km megtétele után többet mutat a "mennyi van hátra" mint indulás elött. Akksit levettem egy napra de hiába.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9425 Dátum:
2016.10.04 kedd, 13:57:23 »
Idézetet írta: Kresz - 2016.10.04 kedd, 13:43:36
Sziasztok! 2009-es 2.0 tdcinél mitöl lehet, hogy indítás után alapjáraton 1L-1.2L-röl indul a fogyasztás és percek után is 0.8 alá nem megy. Eddig ezt az évek alatt klíma mellett produkálta. Fogyasztás 6.5 papíron ès a valóságban is. Semmi rendellenest nem produkál amúgy a kocsi. Furcsa még hogy prémium dízel teletank után is csak 850 megtehetö kilométert ír ki. Papíron vezettem és kijön a 6.5-ös fogyasztásnak megfelelö km. Van hogy 150 km megtétele után többet mutat a "mennyi van hátra" mint indulás elött. Akksit levettem egy napra de hiába.
koszos dpf?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9426 Dátum:
2016.10.04 kedd, 14:40:18 »
Idézetet írta: Kresz - 2016.10.04 kedd, 13:43:36
Sziasztok! 2009-es 2.0 tdcinél mitöl lehet, hogy indítás után alapjáraton 1L-1.2L-röl indul a fogyasztás és percek után is 0.8 alá nem megy. Eddig ezt az évek alatt klíma mellett produkálta. Fogyasztás 6.5 papíron ès a valóságban is. Semmi rendellenest nem produkál amúgy a kocsi. Furcsa még hogy prémium dízel teletank után is csak 850 megtehetö kilométert ír ki. Papíron vezettem és kijön a 6.5-ös fogyasztásnak megfelelö km. Van hogy 150 km megtétele után többet mutat a "mennyi van hátra" mint indulás elött. Akksit levettem egy napra de hiába.
Nézz körül a fogyi topikban... Esetleg az üzemanyagosban. 1000x kiveséztük már. Olvass vissza!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9427 Dátum:
2016.10.05 szerda, 15:39:20 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.03 hétfő, 07:32:36
talán igen.porlasztókat meglehet nézni,egr szelepet alaphelyzetbe állítani,modulresetet csinálni,stb.érdemes ránézetni.
Modulreset alatt mit ertesz? melyik modult kell resetelni? Kell e programozni is? Vagy csak siman reset? Csak ha elmegyek mesterhez legyen valami fogalmam hozza
Egr szelepet is siman lehet diagon keresztul alaphelyzetbe allitani?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9428 Dátum:
2016.10.05 szerda, 21:07:00 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.05 szerda, 15:39:20
Modulreset alatt mit ertesz? melyik modult kell resetelni? Kell e programozni is? Vagy csak siman reset? Csak ha elmegyek mesterhez legyen valami fogalmam hozza
Egr szelepet is siman lehet diagon keresztul alaphelyzetbe allitani?
pcm reset,egr tanult értékeinek törlése,összes dpf tanult értékeinek törlése,előtte lecsekkolni a regenerációk számát,ha lehet.
indítani egy passzív regenerációt diaggal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9429 Dátum:
2016.10.05 szerda, 21:11:54 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.05 szerda, 21:07:00
pcm reset,egr tanult értékeinek törlése,összes dpf tanult értékeinek törlése,előtte lecsekkolni a regenerációk számát,ha lehet.
indítani egy passzív regenerációt diaggal.
passziv regeneraciot csinaljam eloszor? es utana a tobbit?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9430 Dátum:
2016.10.05 szerda, 21:13:29 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.05 szerda, 21:11:54
passziv regeneraciot csinaljam eloszor? es utana a tobbit?
akár.csak a regeket csekkold,mielőtt törlöd.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9431 Dátum:
2016.10.05 szerda, 21:34:44 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.05 szerda, 21:13:29
akár.csak a regeket csekkold,mielőtt törlöd.
miért fontos csekkolni regeket? Untatlak meg egy picit, sorry.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9432 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 09:37:20 »
Sikerült (sajnos) elkapni egy fingást valamelyik nap leállítás után. Gyorsan rendeltem is egy Pieburg szelepet. Melyikkel érdemes kezdeni? Melyik pukizik leállításkor általában?
A félreértések és a gyors-reagálású kollégák kedvéért jelezném, hogy minden megjegyzés a kocsira értendő
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9433 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 09:50:33 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.10.06 csütörtök, 09:37:20
Sikerült (sajnos) elkapni egy fingást valamelyik nap leállítás után. Gyorsan rendeltem is egy Pieburg szelepet. Melyikkel érdemes kezdeni? Melyik pukizik leállításkor általában?
A félreértések és a gyors-reagálású kollégák kedvéért jelezném, hogy minden megjegyzés a kocsira értendő
A turbó vezérlő
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9434 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 14:37:48 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.06 csütörtök, 09:50:33
A turbó vezérlő
És az melyik
Az akksi felőlire tippelnék
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9435 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 14:40:37 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.10.06 csütörtök, 14:37:48
És az melyik
Az akksi felőlire tippelnék
Nem tudom, mert s-maxon nem ott van...
De amelyiknek a vákumcsövei hátrafelé a turbóhoz mennek és nem a fojtószelepházhoz... De szerintem cseréld mindkettőt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9436 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 14:57:14 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.06 csütörtök, 14:40:37
Nem tudom, mert s-maxon nem ott van...
De amelyiknek a
vákumcsövei hátrafelé a turbóhoz mennek
és nem a fojtószelepházhoz... De szerintem cseréld mindkettőt...
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9437 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 15:05:02 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.06 csütörtök, 14:40:37
Nem tudom, mert s-maxon nem ott van...
De amelyiknek a vákumcsövei hátrafelé a turbóhoz mennek és nem a fojtószelepházhoz... De szerintem cseréld mindkettőt...
Akkor esélyes hogy az akksi felőli lesz, nem pedig ami a generátor körül van.
Csak 1 db volt az Unixnál klt-en
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9438 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 15:15:20 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.10.06 csütörtök, 15:05:02
Akkor esélyes hogy az akksi felőli lesz, nem pedig ami a generátor körül van.
Csak 1 db volt az Unixnál klt-en
ott legalább jó drága. Mennyiért adták?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9439 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 15:19:12 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.10.06 csütörtök, 15:15:20
ott legalább jó drága. Mennyiért adták?
Okosba 11
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9440 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 15:20:22 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.10.06 csütörtök, 15:19:12
Okosba 11
Én simán vettem a Lángnál 7-ért...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9441 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 15:28:42 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.06 csütörtök, 15:20:22
Én simán vettem a Lángnál 7-ért...
Tűz volt és még fizettél is?
Számlát mutatnál? Mert kizárt.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9442 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 15:32:46 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2016.10.06 csütörtök, 15:28:42
Tűz volt és még fizettél is?
Számlát mutatnál? Mert kizárt.
Nekem olyan okos hogy még számlám is van
Pont mindegy mert még házhoz is hozták. A lényeg hogy jó legyen. A hidegen kicsit karcosabb hang is hátha múlna picit
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9443 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 15:37:40 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2016.10.06 csütörtök, 15:28:42
Tűz volt és még fizettél is?
Számlát mutatnál? Mert kizárt.
A Lángnál egyszer beszóltam, hogy miért nem adnak kedvezményt, erre az egyik balfax elmondta, hogyha valaki kéri, akkor akárkinek adnak 25% kedvezményt. Azóta úgy csinálom, hogy ha veszek valamit, azzal kezdem... Simán megadják.
Azóta egyébként nem sikerült ilyen áron találnom, de le se xarom, mert nekem már ki van cserélve mindkettő...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9444 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 15:43:06 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.06 csütörtök, 15:37:40
A Lángnál egyszer beszóltam, hogy miért nem adnak kedvezményt, erre az egyik balfax elmondta, hogyha valaki kéri, akkor akárkinek adnak 25% kedvezményt. Azóta úgy csinálom, hogy ha veszek valamit, azzal kezdem... Simán megadják.
Azóta egyébként nem sikerült ilyen áron találnom, de le se xarom, mert nekem már ki van cserélve mindkettő...
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9445 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 16:08:28 »
Hi srácok,
Ha indítok egy statikus regen-t diaggal, az "hogy fog kinézni" ?
Anno linkelt valaki egy video-t, ami 3000 -4000 -s folyamatos fordulatról és 20 percről szólt.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9446 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 16:34:59 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.06 csütörtök, 16:08:28
Hi srácok,
Ha indítok egy statikus regen-t diaggal, az "hogy fog kinézni" ?
Anno linkelt valaki egy video-t, ami 3000 -4000 -s folyamatos fordulatról és 20 percről szólt.
Akkor az a video nem volt teljesen valos!
Nálam 15perc 2300as fordulaton, 1,6-2,0 l/h fogyi mellett, aztan 5perc alapjáraton, 0,5-0,6 l/h fogyival.
Az első 10percben iszonyat büdös kipugázzal és kisse egyenetlen járással ment, aztán kisimult szépen és elmult a bűz.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9447 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 16:36:23 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.06 csütörtök, 16:08:28
Hi srácok,
Ha indítok egy statikus regen-t diaggal, az "hogy fog kinézni" ?
Anno linkelt valaki egy video-t, ami 3000 -4000 -s folyamatos fordulatról és 20 percről szólt.
Nekem tetszenek a 18-as felnik, szóval jól fog kinézni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9448 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 16:39:21 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.06 csütörtök, 16:36:23
Nekem tetszenek a 18-as felnik, szóval jól fog kinézni.
gondold át, nekem már kicsinek tűnnek
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9449 Dátum:
2016.10.06 csütörtök, 16:47:04 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.10.06 csütörtök, 16:34:59
Akkor az a video nem volt teljesen valos!
Nálam 15perc 2300as fordulaton, 1,6-2,0 l/h fogyi mellett, aztan 5perc alapjáraton, 0,5-0,6 l/h fogyival.
Az első 10percben iszonyat büdös kipugázzal és kisse egyenetlen járással ment, aztán kisimult szépen és elmult a bűz.
köszönöm a választ! (ez a verzió sem hangzik túl jól)
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Oldalak:
1
...
182
183
184
185
186
187
188
[
189
]
190
191
192
193
194
195
196
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ