Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:58:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 195 196 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263557 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9400 Dátum: 2016.09.30 péntek, 10:18:51 »

Nekem 160K - nál kezdett fhingani, más tünet nem volt. Ekkor ránéztem, kasztrol volt... azonnal cseréltem, maj megvesztem, úgy megijjettem!  Roll Eyes Roll Eyes

 beka3 jah, hogy jogász és még csak tanul...
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9401 Dátum: 2016.09.30 péntek, 14:05:33 »

Igen. Sikerült kiszabadítani és széthúzni a csatlakozót.
Na,Ákos.

Kicseréltem a gyertyákat.Rosszabbra számítottam,meglepetés ért.Olyan könnyen kijöttek,hogy csak néztem nagyot.
10Nm-re voltak meghúzva,annyival húztam az újakat is.Sima liba volt.Kényelmesen 1órámba tellett.
A két akku felölihez semmit nem kellett bontani,az kb 5-8perc volt.
A másik kettőhöz a szúrőt fordítottam felfelé,a házát és a tartóját meg kivettem.A kartergázcsövet félrehúztam,és egy fél óra játékkal azok is megvoltak.
Amire készülni kell:
8as legalább 3cm mély krovafej,mert hosszú az izzítógyertya,és lenn van a 6szög eléggé. 890ft ért vettem a barkácsboltban.
Hosszú egyenes és hajlított telefonos fogók,elég mélyen vannak a szívősor között,mással nem férni hozzá.
És a csatikat is csak a fogóval lehet lehúzni róluk és visszatenni is.
Kábelkötözőre,mert a gyári rögzítéseket sok helyen kell elvágni.

Amit érdemes tudni a gyertyákról.

Mind a 4 xar volt.2db szakadt,1db 500K,1db 35ohm volt.Egyik sem fűtött.Ahogy szakadásba megy mind,egyből engine mailfunction van.Addig viszont sajnos nem.Ez bosszant.
A gyári NGK gyártás-Japán. A cromaxban vettem 15ért a 4et-ezek is NGK-s gyári alkatrészek.
https://plus.google.com/u/1/photos/photo/110672587546422050267/6336093908293449794?icm=false
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9402 Dátum: 2016.09.30 péntek, 14:42:16 »

Na,Ákos.

Kicseréltem a gyertyákat.Rosszabbra számítottam,meglepetés ért.Olyan könnyen kijöttek,hogy csak néztem nagyot.
10Nm-re voltak meghúzva,annyival húztam az újakat is.Sima liba volt.Kényelmesen 1órámba tellett.
A két akku felölihez semmit nem kellett bontani,az kb 5-8perc volt.
A másik kettőhöz a szúrőt fordítottam felfelé,a házát és a tartóját meg kivettem.A kartergázcsövet félrehúztam,és egy fél óra játékkal azok is megvoltak.
Amire készülni kell:
8as legalább 3cm mély krovafej,mert hosszú az izzítógyertya,és lenn van a 6szög eléggé. 890ft ért vettem a barkácsboltban.
Hosszú egyenes és hajlított telefonos fogók,elég mélyen vannak a szívősor között,mással nem férni hozzá.
És a csatikat is csak a fogóval lehet lehúzni róluk és visszatenni is.
Kábelkötözőre,mert a gyári rögzítéseket sok helyen kell elvágni.



Amit érdemes tudni a gyertyákról.

Mind a 4 xar volt.2db szakadt,1db 500K,1db 35ohm volt.Egyik sem fűtött.Ahogy szakadásba megy mind,egyből engine mailfunction van.Addig viszont sajnos nem.Ez bosszant.
A gyári NGK gyártás-Japán. A cromaxban vettem 15ért a 4et-ezek is NGK-s gyári alkatrészek.
https://plus.google.com/u/1/photos/photo/110672587546422050267/6336093908293449794?icm=false

Szép munka  taps
Van valami oktató videó/kép hogy milyen csatit kell keresni ahol kilehet mérni?
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9403 Dátum: 2016.09.30 péntek, 15:32:19 »

Szép munka  taps
Van valami oktató videó/kép hogy milyen csatit kell keresni ahol kilehet mérni?
nem készült,mert annyira egyszerű.amúgy a 2.2 ről sokaknak tök felesleges,mert egészen más a felállás.csak bekavarna a sok 2.0-s életébe... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lipi650
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #9404 Dátum: 2016.09.30 péntek, 16:45:45 »

nem készült,mert annyira egyszerű.amúgy a 2.2 ről sokaknak tök felesleges,mert egészen más a felállás.csak bekavarna a sok 2.0-s életébe... vigyor3

Itt megnézheted hogyan kell kimérni, és hol.
A videóban a második módszer a tdci de a motortérből biztosan rajöttél volna   smile

https://youtu.be/qB8b8CCJdfg
Naplózva

2008 MKIV 2.0TDCi  Titanium Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9405 Dátum: 2016.09.30 péntek, 17:14:07 »

Itt megnézheted hogyan kell kimérni, és hol.
A videóban a második módszer a tdci de a motortérből biztosan rajöttél volna   smile

https://youtu.be/qB8b8CCJdfg
he?
az első hdi motor.
A második egy volvo motor,és 2.0-ás.

Ezt mondtam.feleslegesen kevertem volna bele a kusza szálakba a 2.2-t,mert ritkább.De legalább ford. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lipi650
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #9406 Dátum: 2016.09.30 péntek, 17:27:44 »

he?
az első hdi motor.
A második egy volvo motor,és 2.0-ás.

Ezt mondtam.feleslegesen kevertem volna bele a kusza szálakba a 2.2-t,mert ritkább.De legalább ford. hehe

Azt nem figyeltem hogy 2.2 höz kellene  smile
A 2.0 hdi tdci vagy a volvós bármi nál  smile ott van a csati
ott kell kimérni.
Naplózva

2008 MKIV 2.0TDCi  Titanium Kombi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9407 Dátum: 2016.09.30 péntek, 17:28:19 »

he?
az első hdi motor.
A második egy volvo motor,és 2.0-ás.

Ezt mondtam.feleslegesen kevertem volna bele a kusza szálakba a 2.2-t,mert ritkább.De legalább ford. hehe

Az igazi Ford bizony!  vigyor3 Én meg filippínó, de nagyra nőttem...

Haveromnak még idén meglesz a 400K km ezzel a mocival...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9408 Dátum: 2016.10.02 vasárnap, 07:15:31 »

Sziasztok! Következő a problémám,  megtlorpan autóm, elvesziti erejét.  Első fokozatban minden ok, majd ha másodikba váltok,  elveszik az erő. Alig gyorsul,  majd ha eleri az 1700as fordulatot minden normális, hirtelen erőre kap. Harmadik és negyedik fokozatban is hasonló. Most cseréltem olajat, mindenből, mint mindig a legjobb minőséget.  előtte is néha, másodikban gazadasra volt egy kis rángatas, pierburg szelepek felcserelese után ez megszunt. Előre is köszönöm válaszokat.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.02 vasárnap, 07:19:38 írta Ohyeah » Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9409 Dátum: 2016.10.02 vasárnap, 10:07:47 »

Sziasztok! Következő a problémám,  megtlorpan autóm, elvesziti erejét.  Első fokozatban minden ok, majd ha másodikba váltok,  elveszik az erő. Alig gyorsul,  majd ha eleri az 1700as fordulatot minden normális, hirtelen erőre kap. Harmadik és negyedik fokozatban is hasonló. Most cseréltem olajat, mindenből, mint mindig a legjobb minőséget.  előtte is néha, másodikban gazadasra volt egy kis rángatas, pierburg szelepek felcserelese után ez megszunt. Előre is köszönöm válaszokat.

Akkor lehet, hogy mind2 pierburg szelep halott már annak a hibája produkál ilyen jelenséget.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9410 Dátum: 2016.10.02 vasárnap, 10:23:44 »

Sziasztok! Következő a problémám,  megtlorpan autóm, elvesziti erejét.  Első fokozatban minden ok, majd ha másodikba váltok,  elveszik az erő. Alig gyorsul,  majd ha eleri az 1700as fordulatot minden normális, hirtelen erőre kap. Harmadik és negyedik fokozatban is hasonló. Most cseréltem olajat, mindenből, mint mindig a legjobb minőséget.  előtte is néha, másodikban gazadasra volt egy kis rángatas, pierburg szelepek felcserelese után ez megszunt. Előre is köszönöm válaszokat.
elszakadhatott a vákuum cső a turboe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9411 Dátum: 2016.10.02 vasárnap, 17:47:28 »

Magas fordulaton,  üresben fekete füst jelent valamit? Valami összefüggés.  Mert eddig nem volt. olajcsere óta 300 km hajtottam bele, és utána jött ez a gond.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9412 Dátum: 2016.10.02 vasárnap, 18:39:38 »

Magas fordulaton,  üresben fekete füst jelent valamit? Valami összefüggés.  Mert eddig nem volt. olajcsere óta 300 km hajtottam bele, és utána jött ez a gond.
nem értem a kérdést.miért használod üresben magas fordulaton?pörgeted a mocit a piroslámpánál? nyes

Ha az autó nincs mozgásban,nincs turbónyomás,illetve leszabályoz 1,2bar-nál.Ergo ha nincs töltőlevegő de fordulatot szeretnél,akkor bizony sok lesz az üza,ez okozzhatja a fekete füstöt.Valamilyen szintig talán normális is.De okozhatja egy nyitott egr szelep is.Szennyeződött stb.Dugózd le,ha nincs.
De a részecskeszűrőd ugye megvan még?Ha igen,akkor nézd meg,hogy mi okozza,mert tönkremehet ettől hosszútávon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9413 Dátum: 2016.10.02 vasárnap, 21:18:28 »

Na,Ákos.

Kicseréltem a gyertyákat.Rosszabbra számítottam,meglepetés ért.Olyan könnyen kijöttek,hogy csak néztem nagyot.
10Nm-re voltak meghúzva,annyival húztam az újakat is.Sima liba volt.Kényelmesen 1órámba tellett.
A két akku felölihez semmit nem kellett bontani,az kb 5-8perc volt.
A másik kettőhöz a szúrőt fordítottam felfelé,a házát és a tartóját meg kivettem.A kartergázcsövet félrehúztam,és egy fél óra játékkal azok is megvoltak.
Amire készülni kell:
8as legalább 3cm mély krovafej,mert hosszú az izzítógyertya,és lenn van a 6szög eléggé. 890ft ért vettem a barkácsboltban.
Hosszú egyenes és hajlított telefonos fogók,elég mélyen vannak a szívősor között,mással nem férni hozzá.
És a csatikat is csak a fogóval lehet lehúzni róluk és visszatenni is.
Kábelkötözőre,mert a gyári rögzítéseket sok helyen kell elvágni.

Amit érdemes tudni a gyertyákról.

Mind a 4 xar volt.2db szakadt,1db 500K,1db 35ohm volt.Egyik sem fűtött.Ahogy szakadásba megy mind,egyből engine mailfunction van.Addig viszont sajnos nem.Ez bosszant.
A gyári NGK gyártás-Japán. A cromaxban vettem 15ért a 4et-ezek is NGK-s gyári alkatrészek.
https://plus.google.com/u/1/photos/photo/110672587546422050267/6336093908293449794?icm=false
Köszi a beszámolót. Én hagyom a szervizre, de most már jobban bízom benne, hogy nem lesz komplikáció.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9414 Dátum: 2016.10.02 vasárnap, 21:33:14 »

Sziasztok! Következő a problémám,  megtlorpan autóm, elvesziti erejét.  Első fokozatban minden ok, majd ha másodikba váltok,  elveszik az erő. Alig gyorsul,  majd ha eleri az 1700as fordulatot minden normális, hirtelen erőre kap. Harmadik és negyedik fokozatban is hasonló. Most cseréltem olajat, mindenből, mint mindig a legjobb minőséget.  előtte is néha, másodikban gazadasra volt egy kis rángatas, pierburg szelepek felcserelese után ez megszunt. Előre is köszönöm válaszokat.

tipikus pierburg szelep. A turbó állító szelep ment tönkre, 12eHuf körül van az ára.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9415 Dátum: 2016.10.02 vasárnap, 21:43:28 »

Köszi a beszámolót. Én hagyom a szervizre, de most már jobban bízom benne, hogy nem lesz komplikáció.
pedig kissebb gonddal járt mint a kesztyutarto kiszerelese... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9416 Dátum: 2016.10.02 vasárnap, 23:37:24 »

nem értem a kérdést.miért használod üresben magas fordulaton?pörgeted a mocit a piroslámpánál? nyes

Ha az autó nincs mozgásban,nincs turbónyomás,illetve leszabályoz 1,2bar-nál.Ergo ha nincs töltőlevegő de fordulatot szeretnél,akkor bizony sok lesz az üza,ez okozzhatja a fekete füstöt.Valamilyen szintig talán normális is.De okozhatja egy nyitott egr szelep is.Szennyeződött stb.Dugózd le,ha nincs.
De a részecskeszűrőd ugye megvan még?Ha igen,akkor nézd meg,hogy mi okozza,mert tönkremehet ettől hosszútávon.

Csak kérdeztem. Csak felporgettem kb 4000 fordulatig, ritkán megnézem, hogy jon e belole fekete fust. De ezekszerint nincs osszefuggesben. Miután leallitom kocsit hallok valami kelepelő hangot, mostanaban egyre hangosabb es hosszabban csinalja(egr szelep lenne az?). Persze, megvan részecskeszürő. Diagnosztika segit ezen problémák kimutatásában?
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.03 hétfő, 07:30:38 írta alf » Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9417 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 07:32:36 »

Csak kérdeztem. Csak felporgettem kb 4000 fordulatig, ritkán megnézem, hogy jon e belole fekete fust. De ezekszerint nincs osszefuggesben. Miután leallitom kocsit hallok valami kelepelő hangot, mostanaban egyre hangosabb es hosszabban csinalja(egr szelep lenne az?). Persze, megvan részecskeszürő. Diagnosztika segit ezen problémák kimutatásában?
talán igen.porlasztókat meglehet nézni,egr szelepet alaphelyzetbe állítani,modulresetet csinálni,stb.érdemes ránézetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9418 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 10:30:14 »

tipikus pierburg szelep. A turbó állító szelep ment tönkre, 12eHuf körül van az ára.

Mit gondolsz, csereljem fel ismét két szelepet? Ha tortenik valami változás, akkor tuti a pierburg szelepek.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9419 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 10:32:49 »

talán igen.porlasztókat meglehet nézni,egr szelepet alaphelyzetbe állítani,modulresetet csinálni,stb.érdemes ránézetni.

Ezeket mind meg lehet csinálni diagnosztikán keresztül (egr szelepet alaphelyzetbe állítani,modulresetet) ? Sajnos nem sokat értek ezekhez a dolgokhoz.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9420 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 12:08:06 »

Mit gondolsz, csereljem fel ismét két szelepet? Ha tortenik valami változás, akkor tuti a pierburg szelepek.

De miért nem veszel újakat? A megcserélésnek se látom értelmét az egyik úgy is rossz.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9421 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 12:10:06 »

De miért nem veszel újakat? A megcserélésnek se látom értelmét az egyik úgy is rossz.

Nekem pl. a turbó vezérlő fhingott, a fojtószelepházas nem is működött... Nem akkora pénz szerintem, hogy a cseréjét halogatni kellene...

Főleg, hogy a csere is kb 5-10 perc...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9422 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 12:26:11 »

Nos, csak azert csereltem, hogy kizarjam, hogy mas lehet. Kipucoltam mindkettot, felcsereltem. par kort mentem vele. Az elejen elso es masodik fokozatban rangatott, meg el nem ertem magasabb fordulatot. Mashogy viselkedett, mint amit multkor leirtam. Aztan par kor utan normalisan viselkedett. Tehat ez lesz a gond. Be is szerzem ujakat. De azert megy meg egy diagra is. Koszonom mindenkinek segitseget! worship
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9423 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 15:59:52 »

pedig kissebb gonddal járt mint a kesztyutarto kiszerelese... vigyor3
De sokkal nagyobb kárral, ha elbaltázom.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Kresz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #9424 Dátum: 2016.10.04 kedd, 13:43:36 »

Sziasztok! 2009-es 2.0 tdcinél mitöl lehet, hogy indítás után alapjáraton 1L-1.2L-röl indul a fogyasztás és percek után is 0.8 alá nem megy. Eddig ezt az évek alatt klíma mellett produkálta. Fogyasztás 6.5 papíron ès a valóságban is. Semmi rendellenest nem produkál amúgy a kocsi. Furcsa még hogy prémium dízel teletank után is csak 850 megtehetö kilométert ír ki. Papíron vezettem és kijön a 6.5-ös fogyasztásnak megfelelö km. Van hogy 150 km megtétele után többet mutat a "mennyi van hátra" mint indulás elött. Akksit levettem egy napra de hiába.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9425 Dátum: 2016.10.04 kedd, 13:57:23 »

Sziasztok! 2009-es 2.0 tdcinél mitöl lehet, hogy indítás után alapjáraton 1L-1.2L-röl indul a fogyasztás és percek után is 0.8 alá nem megy. Eddig ezt az évek alatt klíma mellett produkálta. Fogyasztás 6.5 papíron ès a valóságban is. Semmi rendellenest nem produkál amúgy a kocsi. Furcsa még hogy prémium dízel teletank után is csak 850 megtehetö kilométert ír ki. Papíron vezettem és kijön a 6.5-ös fogyasztásnak megfelelö km. Van hogy 150 km megtétele után többet mutat a "mennyi van hátra" mint indulás elött. Akksit levettem egy napra de hiába.
koszos dpf?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #9426 Dátum: 2016.10.04 kedd, 14:40:18 »

Sziasztok! 2009-es 2.0 tdcinél mitöl lehet, hogy indítás után alapjáraton 1L-1.2L-röl indul a fogyasztás és percek után is 0.8 alá nem megy. Eddig ezt az évek alatt klíma mellett produkálta. Fogyasztás 6.5 papíron ès a valóságban is. Semmi rendellenest nem produkál amúgy a kocsi. Furcsa még hogy prémium dízel teletank után is csak 850 megtehetö kilométert ír ki. Papíron vezettem és kijön a 6.5-ös fogyasztásnak megfelelö km. Van hogy 150 km megtétele után többet mutat a "mennyi van hátra" mint indulás elött. Akksit levettem egy napra de hiába.
Nézz körül a fogyi topikban... Esetleg az üzemanyagosban. 1000x kiveséztük már. Olvass vissza!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9427 Dátum: 2016.10.05 szerda, 15:39:20 »

talán igen.porlasztókat meglehet nézni,egr szelepet alaphelyzetbe állítani,modulresetet csinálni,stb.érdemes ránézetni.
 

Modulreset alatt mit ertesz? melyik modult kell resetelni? Kell e programozni is? Vagy csak siman reset? Csak ha elmegyek mesterhez legyen valami fogalmam hozza Smiley Egr szelepet is siman lehet diagon keresztul alaphelyzetbe allitani?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9428 Dátum: 2016.10.05 szerda, 21:07:00 »

 

Modulreset alatt mit ertesz? melyik modult kell resetelni? Kell e programozni is? Vagy csak siman reset? Csak ha elmegyek mesterhez legyen valami fogalmam hozza Smiley Egr szelepet is siman lehet diagon keresztul alaphelyzetbe allitani?
pcm reset,egr tanult értékeinek törlése,összes dpf tanult értékeinek törlése,előtte lecsekkolni a regenerációk számát,ha lehet.
indítani egy passzív regenerációt diaggal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9429 Dátum: 2016.10.05 szerda, 21:11:54 »

pcm reset,egr tanult értékeinek törlése,összes dpf tanult értékeinek törlése,előtte lecsekkolni a regenerációk számát,ha lehet.
indítani egy passzív regenerációt diaggal.

passziv regeneraciot csinaljam eloszor? es utana a tobbit?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9430 Dátum: 2016.10.05 szerda, 21:13:29 »

passziv regeneraciot csinaljam eloszor? es utana a tobbit?
akár.csak a regeket csekkold,mielőtt törlöd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9431 Dátum: 2016.10.05 szerda, 21:34:44 »

akár.csak a regeket csekkold,mielőtt törlöd.
  miért fontos csekkolni regeket?  Untatlak meg egy picit, sorry.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #9432 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 09:37:20 »

Sikerült (sajnos) elkapni egy fingást valamelyik nap leállítás után. Gyorsan rendeltem is egy Pieburg szelepet. Melyikkel érdemes kezdeni? Melyik pukizik leállításkor általában?

A félreértések és a gyors-reagálású kollégák kedvéért jelezném, hogy minden megjegyzés a kocsira értendő smile
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9433 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 09:50:33 »

Sikerült (sajnos) elkapni egy fingást valamelyik nap leállítás után. Gyorsan rendeltem is egy Pieburg szelepet. Melyikkel érdemes kezdeni? Melyik pukizik leállításkor általában?

A félreértések és a gyors-reagálású kollégák kedvéért jelezném, hogy minden megjegyzés a kocsira értendő smile


A turbó vezérlő
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #9434 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 14:37:48 »

A turbó vezérlő
worship
És az melyik vigyor3
Az akksi felőlire tippelnék
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9435 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 14:40:37 »

worship
És az melyik vigyor3
Az akksi felőlire tippelnék

Nem tudom, mert s-maxon nem ott van...  Cheesy

De amelyiknek a vákumcsövei hátrafelé a turbóhoz mennek és nem a fojtószelepházhoz... De szerintem cseréld mindkettőt... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9436 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 14:57:14 »

Nem tudom, mert s-maxon nem ott van...  Cheesy

De amelyiknek a vákumcsövei hátrafelé a turbóhoz mennek és nem a fojtószelepházhoz... De szerintem cseréld mindkettőt... vigyor3

 nyes nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #9437 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 15:05:02 »

Nem tudom, mert s-maxon nem ott van...  Cheesy

De amelyiknek a vákumcsövei hátrafelé a turbóhoz mennek és nem a fojtószelepházhoz... De szerintem cseréld mindkettőt... vigyor3
Akkor esélyes hogy az akksi felőli lesz, nem pedig ami a generátor körül van.
Csak 1 db volt az Unixnál klt-en smile

 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9438 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 15:15:20 »

Akkor esélyes hogy az akksi felőli lesz, nem pedig ami a generátor körül van.
Csak 1 db volt az Unixnál klt-en smile

 worship

ott legalább jó drága. Mennyiért adták?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #9439 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 15:19:12 »

ott legalább jó drága. Mennyiért adták?
Okosba 11 vigyor3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9440 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 15:20:22 »

Okosba 11 vigyor3

Én simán vettem a Lángnál 7-ért...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9441 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 15:28:42 »

Én simán vettem a Lángnál 7-ért...  nyes

Tűz volt és még fizettél is?  eplus2 eplus2 Számlát mutatnál? Mert kizárt.  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #9442 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 15:32:46 »

Tűz volt és még fizettél is?  eplus2 eplus2 Számlát mutatnál? Mert kizárt.  eplus2 eplus2
Nekem olyan okos hogy még számlám is van smile

Pont mindegy mert még házhoz is hozták. A lényeg hogy jó legyen. A hidegen kicsit karcosabb hang is hátha múlna picit
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9443 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 15:37:40 »

Tűz volt és még fizettél is?  eplus2 eplus2 Számlát mutatnál? Mert kizárt.  eplus2 eplus2

A Lángnál egyszer beszóltam, hogy miért nem adnak kedvezményt, erre az egyik balfax elmondta, hogyha valaki kéri, akkor akárkinek adnak 25% kedvezményt. Azóta úgy csinálom, hogy ha veszek valamit, azzal kezdem... Simán megadják.  vigyor3

Azóta egyébként nem sikerült ilyen áron találnom, de le se xarom, mert nekem már ki van cserélve mindkettő...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9444 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 15:43:06 »

A Lángnál egyszer beszóltam, hogy miért nem adnak kedvezményt, erre az egyik balfax elmondta, hogyha valaki kéri, akkor akárkinek adnak 25% kedvezményt. Azóta úgy csinálom, hogy ha veszek valamit, azzal kezdem... Simán megadják.  vigyor3

Azóta egyébként nem sikerült ilyen áron találnom, de le se xarom, mert nekem már ki van cserélve mindkettő...  eplus2

 nyes nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9445 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 16:08:28 »



Hi srácok,


Ha indítok egy statikus regen-t diaggal, az "hogy fog kinézni" ?

Anno linkelt valaki egy video-t, ami 3000 -4000 -s folyamatos fordulatról és 20 percről szólt.   wow1

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9446 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 16:34:59 »


Hi srácok,


Ha indítok egy statikus regen-t diaggal, az "hogy fog kinézni" ?

Anno linkelt valaki egy video-t, ami 3000 -4000 -s folyamatos fordulatról és 20 percről szólt.   wow1

 worship

Akkor az a video nem volt teljesen valos!
Nálam 15perc 2300as fordulaton, 1,6-2,0 l/h fogyi mellett, aztan 5perc alapjáraton, 0,5-0,6 l/h fogyival.
Az első 10percben iszonyat büdös kipugázzal és kisse egyenetlen járással ment, aztán kisimult szépen és elmult a bűz.  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9447 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 16:36:23 »


Hi srácok,


Ha indítok egy statikus regen-t diaggal, az "hogy fog kinézni" ?

Anno linkelt valaki egy video-t, ami 3000 -4000 -s folyamatos fordulatról és 20 percről szólt.   wow1

 worship

Nekem tetszenek a 18-as felnik, szóval jól fog kinézni. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9448 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 16:39:21 »

Nekem tetszenek a 18-as felnik, szóval jól fog kinézni. vigyor3


gondold át, nekem már kicsinek tűnnek  eplus2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9449 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 16:47:04 »

Akkor az a video nem volt teljesen valos!
Nálam 15perc 2300as fordulaton, 1,6-2,0 l/h fogyi mellett, aztan 5perc alapjáraton, 0,5-0,6 l/h fogyival.
Az első 10percben iszonyat büdös kipugázzal és kisse egyenetlen járással ment, aztán kisimult szépen és elmult a bűz.  Wink


köszönöm a választ! (ez a verzió sem hangzik túl jól)  Angry
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 195 196 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.