Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:02:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
184
185
186
187
188
189
190
[
191
]
192
193
194
195
196
197
198
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253795 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9500 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 21:45:43 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.10 hétfő, 21:01:39
Ez nem túl etikus kérdés, lévén a fórumtársaid szellemi termékéről van szó. Legalábbis ez a legrosszabb hely, ahol feltehetted ezt a kérdést.
Csak arra gondoltam, hogy ha elviszem 1 jóképességű szervizbe, oszt letörölnek róla mindent 1 kóbor szoftverfrissítés miatt, és amit már felrakattam power_ford-al, akkor buktam a 60ezrem 1 pillanat alatt így. Persze meg kell válogatni meg leszögezni, hogy véletlenül se próbálgassanak ilyeneket be... de az ördög sose alszik.
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9501 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 22:04:05 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.10.10 hétfő, 21:15:15
Olvass vissza! Vagy 1-2 éve kielemeztük. Szvsz, felesleges elővenni még1x. Ha kell, akkor ennyi. Ha nem, maradjon ami van.
A kérdező azóta ki lett utálva/tiltva? Csak hogy mire számítsak
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9502 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 22:48:33 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.10.10 hétfő, 15:50:11
Tuti fogja
Nem mutatta és azonnal indult is mint mindig, pedig kikapcsoltam a súgót.
Én csak ilyen -5 fok alatt szoktam látni néha, hogy kigyulladna az izzítás. Szóval ezek után kiszedjük az izzító gyertyákat a másikból és megnézzük attól független is, hogy az ohm-os mérés jónak mutatta.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9503 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 23:17:15 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.10 hétfő, 22:48:33
Nem mutatta és azonnal indult is mint mindig, pedig kikapcsoltam a súgót.
Én csak ilyen -5 fok alatt szoktam látni néha, hogy kigyulladna az izzítás. Szóval ezek után kiszedjük az izzító gyertyákat a másikból és megnézzük attól független is, hogy az ohm-os mérés jónak mutatta.
Ez érdekes, megnézem holnap én is, de azt hiszem szokta mutatni nekem.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9504 Dátum:
2016.10.11 kedd, 07:01:03 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.10.10 hétfő, 22:04:05
A kérdező azóta ki lett utálva/tiltva? Csak hogy mire számítsak
Csúnya lenne, ha ez miatt ki lenél tiltva, elvégre ez egy fórum, kérdezni szabad. Nem sértettél, aláztál meg senkit...
Nagyon sok fórumon fent vagyok és pl. az iGO/Primo fórumon is töltenek el emberek rengeteg időt otthon a gép előtt azzal, hogy a kiadott programot módosítják, skineket csinálnak hozzá, javítják a gyári hibákat, és mégsem kérnek érte pénzt...
Szóval ez a fáradságos, sok időt eltöltős duma kicsit, hát...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.11 kedd, 07:12:33 írta sinci
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9505 Dátum:
2016.10.11 kedd, 07:32:57 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.11 kedd, 07:01:03
Csúnya lenne, ha ez miatt ki lenél tiltva, elvégre ez egy fórum, kérdezni szabad. Nem sértettél, aláztál meg senkit...
Nagyon sok fórumon fent vagyok és pl. az iGO/Primo fórumon is töltenek el emberek rengeteg időt otthon a gép előtt azzal, hogy a kiadott programot módosítják, skineket csinálnak hozzá, javítják a gyári hibákat, és mégsem kérnek érte pénzt...
Szóval ez a fáradságos, sok időt eltöltős duma kicsit, hát...
Nem is gondoltam komolyan, csak pojjenkodni probaltam..
Nekem nincs bajom ezzel, en pl tok hulye vagyok az ilyenekhez, meg ha akarnam se tudnam megjegyezni, egyszeruen nem fogja az agyam.
szoval jo hogy van, kerjen is nyugodtan penzt erte, biztos nem olcso a felszereles se ehhez(pl nekem laptopom sincs), bar az inflaciot nem ertem, tobb ember lemond rola(2t konkretan en is ismerek, akinek tavaly meg 22ezret mondott, csak nem jutottak oda). Persze igy kevesebb munkaval is ugyanott van.
Amugy meg csak ne csesszek el nekem ezt mert akkor en cseszek el vmit, nem is engednek embert probalkozni.
De ez mar nagyon nem ide tartozik. Viszont a szoftvermodositas jo aron van az euro5os motorokhoz, es nagyon is megeri, nekem nagyon bejott, pedig csippeltettem is mar meg autot es nem ereztem ekkora kulonbseget. Pedig elmeletileg gyari cucc, nem is ad akkora nyomatekkulonbseget.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.11 kedd, 07:39:55 írta Bandy
»
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9506 Dátum:
2016.10.11 kedd, 10:19:54 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.10.10 hétfő, 21:45:43
Csak arra gondoltam, hogy ha elviszem 1 jóképességű szervizbe, oszt letörölnek róla mindent 1 kóbor szoftverfrissítés miatt, és amit már felrakattam power_ford-al, akkor buktam a 60ezrem 1 pillanat alatt így. Persze meg kell válogatni meg leszögezni, hogy véletlenül se próbálgassanak ilyeneket be... de az ördög sose alszik.
Ha találkoztál vele, akkor biztosan sejted, hogy ilyen esetben sem buktad el a pénzed.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9507 Dátum:
2016.10.11 kedd, 10:19:59 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.11 kedd, 07:01:03
Csúnya lenne, ha ez miatt ki lenél tiltva, elvégre ez egy fórum, kérdezni szabad. Nem sértettél, aláztál meg senkit...
Nagyon sok fórumon fent vagyok és pl. az iGO/Primo fórumon is töltenek el emberek rengeteg időt otthon a gép előtt azzal, hogy a kiadott programot módosítják, skineket csinálnak hozzá, javítják a gyári hibákat, és mégsem kérnek érte pénzt...
Szóval ez a fáradságos, sok időt eltöltős duma kicsit, hát...
Szerintem próbálj tenni Te is valamit amiért "pénzt kérhetsz" itt Tőlünk. Dolgozz vele órákat amellett, hogy megvan hozzá a 100% -os supportod, legyen hasznos és add el. Amennyiben így lesz, elmegyek hozzád is ahogy Power Ford kollégához!!! és ki fogom fizetni!
Ezt írod: "Csúnya lenne, ha ez miatt ki lenél tiltva, elvégre ez egy fórum, kérdezni szabad. Nem sértettél, aláztál meg senkit..." - Szerinted ezzel nem "sérted" a kollégát, és a fórumtársakat akik "kifizették" azzal a minősítéssel, hogy PF kolléga "pénzt kér" ??
Nem értem az emberek miért foglalkoznak folyton mással...
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9508 Dátum:
2016.10.11 kedd, 10:21:03 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.11 kedd, 10:19:54
Ha találkoztál vele, akkor biztosan sejted, hogy ilyen esetben sem buktad el a pénzed.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9509 Dátum:
2016.10.11 kedd, 10:38:59 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.10 hétfő, 22:48:33
Nem mutatta és azonnal indult is mint mindig, pedig kikapcsoltam a súgót.
Én csak ilyen -5 fok alatt szoktam látni néha, hogy kigyulladna az izzítás. Szóval ezek után kiszedjük az izzító gyertyákat a másikból és megnézzük attól független is, hogy az ohm-os mérés jónak mutatta.
Megnéztem, nekem sem volt semmi izzítás 9 foknál.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9510 Dátum:
2016.10.11 kedd, 10:41:41 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.10 hétfő, 21:05:06
Ja, ha csak 5 ezer FT-on múlna. De 30 ropi irreálisan magas szerintem. Lehet akármilyen fórumtárs.
Akkor legfeljebb nem veszed meg. Azért kell hozzá eszköz és rengeteg idő. a másik lehetőség, hogy megveszed az eszközöket és megcsinálod magad.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9511 Dátum:
2016.10.11 kedd, 10:48:43 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.11 kedd, 07:01:03
Csúnya lenne, ha ez miatt ki lenél tiltva, elvégre ez egy fórum, kérdezni szabad. Nem sértettél, aláztál meg senkit...
Nagyon sok fórumon fent vagyok és pl. az iGO/Primo fórumon is töltenek el emberek rengeteg időt otthon a gép előtt azzal, hogy a kiadott programot módosítják, skineket csinálnak hozzá, javítják a gyári hibákat, és mégsem kérnek érte pénzt...
Szóval ez a fáradságos, sok időt eltöltős duma kicsit, hát...
Azért egy igo/primo skin és egy mondi műszerfal módosítgatás nem ugyan azt a tudást és eszközparkot igényli. Az IGO-hoz elég egy notepad és egy paint, meg megtalálni a megfelelő fájlokat. Az mondi műszerfal esetében ez azért egy jóval bonyolultabb folyamat. Annó nekem is megcsinálta a magyarítást és funkció bővítést. Nekem nagyon tetszett és abszolute nem éreztem pénzkidobásnak vagy drágának. A frissítés mellett rengeteget segített sok minden másban is. Korrekt csávó.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9512 Dátum:
2016.10.11 kedd, 10:50:16 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.10.11 kedd, 10:41:41
Akkor legfeljebb nem veszed meg. Azért kell hozzá eszköz és rengeteg idő. a másik lehetőség, hogy megveszed az eszközöket és megcsinálod magad.
Ez a társalgás egy feneketlen kút... így be is fejezem, mert az álláspontjaink soha nem fognak közeledni.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9513 Dátum:
2016.10.11 kedd, 10:56:47 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.10.11 kedd, 10:48:43
Azért egy igo/primo skin és egy mondi műszerfal módosítgatás nem ugyan azt a tudást és eszközparkot igényli. Az IGO-hoz elég egy notepad és egy paint, meg megtalálni a megfelelő fájlokat. Az mondi műszerfal esetében ez azért egy jóval bonyolultabb folyamat. Annó nekem is megcsinálta a magyarítást és funkció bővítést. Nekem nagyon tetszett és abszolute nem éreztem pénzkidobásnak vagy drágának. A frissítés mellett rengeteget segített sok minden másban is. Korrekt csávó.
Még csak annyi ha ezt bírnám egy igo fórumba biztos népszerű lenne a hozzászólásod. Elvégre biztos sok ilyet csináltál már. ..
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.11 kedd, 13:00:08 írta sinci
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9514 Dátum:
2016.10.11 kedd, 11:00:03 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.10 hétfő, 21:22:22
huhu, nem kell felkapni a vizet. Mivel én nem voltam itt 1-2 éve, ezért írtam.
Netán Te is jutalékot kapsz...?
Nem kaptam fel a vizet. Mostanában a sok új user soxor kérdez olyanokat, amikre 1 kis kereséssel és/vagy visszaolvasással megtalálható a válasz. Ezért írtam, mivel itt voltam 1-2 éve. És nem kapok jutalékot. Viszont ha érdekel a pro és a kontra, akkor visszaolvashatsz. Ha meg nem, akkor mind1.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9515 Dátum:
2016.10.11 kedd, 11:25:40 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.10.11 kedd, 10:41:41
Akkor legfeljebb nem veszed meg. Azért kell hozzá eszköz és rengeteg idő. a másik lehetőség, hogy megveszed az eszközöket és megcsinálod magad.
és tapasztalat hiányában még akár téglázni is lehet a convers-t, ami utána csak plusz többlet költség
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9516 Dátum:
2016.10.11 kedd, 12:03:09 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.11 kedd, 10:19:54
Ha találkoztál vele, akkor biztosan sejted, hogy ilyen esetben sem buktad el a pénzed.
Persze, találkoztam, fizettem, és még ajánlottam is másnak. De ilyen infókat elfelejtettem kérdezni. Viszont ez biztató(persze ne kelljen igénybe venni).
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9517 Dátum:
2016.10.11 kedd, 12:06:55 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.11 kedd, 10:56:47
Még csak annyi ha ezt bírnám wgy igo fórumba biztos népszerű lenne a hozzászólásod. Elvégre biztos sok ilyet csináltál már. ..
Nem nagyon érdekel a népszerűség. Nem vagyok birka így pont lesz@rom, hogy mások mit gondolnak. Amúgy bár skin-t nem csináltam, de sokat maceráltam már az IGO-t különböző platformokon. nem egy rocket sience, de ettől egy igo skin-t nem lehet egy lapon emlegetni egy convers programozással, pláne úgy, hogy mig az IGO-nak azért fellelhető információ bázisa a neten, addig a conversnek nem annyira.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.10.11 kedd, 11:25:40
és tapasztalat hiányában még akár téglázni is lehet a convers-t, ami utána csak plusz többlet költség
jaja, ez lett volna az egyik ok, amiért neki sem álltam volna
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Flyby
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9518 Dátum:
2016.10.11 kedd, 13:08:35 »
Tudna valaki mutatni egy videót, pontosan hogyan is néz ki az emlegetett felokosított C+
parkolóradar kijelzése
?
Kb. ez az egyetlen plusz funkció ami engem érdekelne (a legutóbbi gyári sw-em van), de az itt elhangzott 30K Ft-ot biztosan soknak tartom érte, legalábbis így látatlanban.
Az úr gondolom felmérte, hogy inkább olcsóbban adja többeknek, vagy drágábban kevesebbeknek. Ha jól eltalálta a "drágább" árat, akkor nem keres vele kevesebbet, viszont ritkábban kell időpontokat egyeztetni emberekkel, és csinálni ilyen frissítéseket - tehát jobban járt. Ha viszont túl drágára árazta be, akkor egyértelműen kevesebbet keres vele, és ráadásul kevesebbeknek lesz okosabb a C+.
Én 10-15K Ft-ért nem sokat gondolkoznék rajta, kellene. De 30K-ért nem. Ki tudnám fizetni érte nyilván, de nem érzem értékarányosnak azért az 1 plusz feature-ért ami nekem fontos, de persze akinek régebbi a sw és sok újat ad, annak nyilván ez jobb deal, nem kérdés.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.11 kedd, 13:13:15 írta Flyby
»
Naplózva
MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9519 Dátum:
2016.10.11 kedd, 13:17:04 »
Idézetet írta: Flyby - 2016.10.11 kedd, 13:08:35
Tudna valaki mutatni egy videót, pontosan hogyan is néz ki az emlegetett felokosított C+
parkolóradar kijelzése
?
Kb. ez az egyetlen plusz funkció ami engem érdekelne (a legutóbbi gyári sw-em van), de az itt elhangzott 30K Ft-ot biztosan soknak tartom érte, legalábbis így látatlanban.
Az úr gondolom felmérte, hogy inkább olcsóbban adja többeknek, vagy drágábban kevesebbeknek. Ha jól eltalálta a "drágább" árat, akkor nem keres vele kevesebbet, viszont ritkábban kell időpontokat egyeztetni emberekkel, és csinálni ilyen frissítéseket - tehát jobban járt. Ha viszont túl drágára árazta be, akkor egyértelműen kevesebbet keres vele, és ráadásul kevesebbeknek lesz okosabb a C+.
Én 10-15K Ft-ért nem sokat gondolkoznék rajta, kellene. De 30K-ért nem. Ki tudnám fizetni érte nyilván, de nem érzem értékarányosnak azért az 1 plusz feature-ért ami nekem fontos, de persze akinek régebbi a sw és sok újat ad, annak nyilván ez jobb deal, nem kérdés.
Teljesen egyetértek Veled. 10-15 ezer még vállalható, de a 30 szerintem is sok. Persze mindjárt jönnek az okosok, és kioktatnak, hogy akkor nem kell megvenni, de így is lesz...
Egy video:
https://www.youtube.com/watch?v=hAHyDzXOD10
De lehet, hogy ettől a videótól van újabb is, ezt csak találomra dobta a youtube.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.11 kedd, 13:21:22 írta sinci
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9520 Dátum:
2016.10.11 kedd, 13:31:09 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.11 kedd, 13:17:04
Teljesen egyetértek Veled. 10-15 ezer még vállalható, de a 30 szerintem is sok. Persze mindjárt jönnek az okosok, és kioktatnak, hogy akkor nem kell megvenni, de így is lesz...
Egy video:
https://www.youtube.com/watch?v=hAHyDzXOD10
De lehet, hogy ettől a videótól van újabb is, ezt csak találomra dobta a youtube.
ha kioktatásnak veszed az gond...
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Flyby
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9521 Dátum:
2016.10.11 kedd, 13:38:17 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.11 kedd, 13:17:04
Egy video:
https://www.youtube.com/watch?v=hAHyDzXOD10
Ez így valóban jópofa és hasznos funkció, köszi!
Naplózva
MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9522 Dátum:
2016.10.11 kedd, 19:26:20 »
Hi srácok,
Az autóm úgy 50 km enként nyom egy aktív regent így is miután sikeresen lefutott 40 perc alatt a statikus. A DPFre vonatkozó értékek ezt követően természetesen alapértékre lettek állítva.
Hétvégén nekiállok, lebányászom a vákumcsöveket, és a nyomásérzékelőt. Kérdésem az lenne, hogy a nyomásérzékelőt hogyan tudom kiszerelt állapotban kitakarítani és tesztelni? Úgy nézem nem nagyon lehet szétszedni - azok alapján amennyit láttam belőle fentről -.
Az egyéb tippeken felül aki tud pls dobjon egy választ a témában.
nagyon köszönöm!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9523 Dátum:
2016.10.11 kedd, 19:47:10 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.11 kedd, 19:26:20
Hi srácok,
Az autóm úgy 50 km enként nyom egy aktív regent így is miután sikeresen lefutott 40 perc alatt a statikus. A DPFre vonatkozó értékek ezt követően természetesen alapértékre lettek állítva.
Hétvégén nekiállok, lebányászom a vákumcsöveket, és a nyomásérzékelőt. Kérdésem az lenne, hogy a nyomásérzékelőt hogyan tudom kiszerelt állapotban kitakarítani és tesztelni? Úgy nézem nem nagyon lehet szétszedni - azok alapján amennyit láttam belőle fentről -.
Az egyéb tippeken felül aki tud pls dobjon egy választ a témában.
nagyon köszönöm!
nem hinném,hogy a nyomáskülönbség érzékelővel lenne gond,hiszen ha lukas lenne a csöve,szinte soha nem indítana regent.A nyomásnak emekednie kell,hogy regen induljon.
Én inkább arra gyanakodnék,hogy a normálisnál több korom-füst keletkezik,ami miatt a regenerációt mindig elindítja a rendszer.pl:
Egr-az értékeit alapba lehet állítani.
Turbónyomás-megkell mérni,esetleg lukat keresni a gumicsöveken.
diaggal a nyomásérzékelő adatai figyelni-alapra állítani.
pcm modult resetelni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9524 Dátum:
2016.10.11 kedd, 19:50:36 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.11 kedd, 19:47:10
nem hinném,hogy a nyomáskülönbség érzékelővel lenne gond,hiszen ha lukas lenne a csöve,szinte soha nem indítana regent.A nyomásnak emekednie kell,hogy regen induljon.
Én inkább arra gyanakodnék,hogy a normálisnál több korom-füst keletkezik,ami miatt a regenerációt mindig elindítja a rendszer.pl:
Egr-az értékeit alapba lehet állítani.
Turbónyomás-megkell mérni,esetleg lukat keresni a gumicsöveken.
diaggal a nyomásérzékelő adatai figyelni-alapra állítani.
pcm modult resetelni.
Szia,
Köszönöm a gyors választ, ezeket mindjárt meg is csinálom
.
Arra az opcióra gondoltam, hogy amennyiben a gumicsövek nagyon elkormolódnak a kisebb átáramlás miatt indít gyakran regen-t. ?. ez lehetséges?
köszönöm
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9525 Dátum:
2016.10.11 kedd, 19:52:45 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.11 kedd, 19:47:10
nem hinném,hogy a nyomáskülönbség érzékelővel lenne gond,hiszen ha lukas lenne a csöve,szinte soha nem indítana regent.A nyomásnak emekednie kell,hogy regen induljon.
Én inkább arra gyanakodnék,hogy a normálisnál több korom-füst keletkezik,ami miatt a regenerációt mindig elindítja a rendszer.pl:
Egr-az értékeit alapba lehet állítani.
Turbónyomás-megkell mérni,esetleg lukat keresni a gumicsöveken.
diaggal a nyomásérzékelő adatai figyelni-alapra állítani.
pcm modult resetelni.
a nyomásérzékelő adatait melyik modulban találom és milyen értéket kell produkálnia ?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9526 Dátum:
2016.10.11 kedd, 19:54:07 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.11 kedd, 19:50:36
Szia,
Köszönöm a gyors választ, ezeket mindjárt meg is csinálom
.
Arra az opcióra gondoltam, hogy amennyiben a gumicsövek nagyon elkormolódnak a kisebb átáramlás miatt indít gyakran regen-t. ?. ez lehetséges?
köszönöm
szia.
ott nincs áramlás.az egy "zsák furat".de ha elkormolódtak is,mert esetleg kilukadt,és odakerült a korom,attól még nem lesz kellően magas a nyomás ahhoz ,hogy a regen elinduljon.kivéve,ha a koromképződés folyamatos.a gyakori regeneráció véleményem szerint ez miatt indul.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9527 Dátum:
2016.10.11 kedd, 19:58:12 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.11 kedd, 19:52:45
a nyomásérzékelő adatait melyik modulban találom és milyen értéket kell produkálnia ?
a pcm ben.
Nyomásértéket ad alapjáraton 1-2 bar,fordulaton 5-10 is lehet vagy esetleg nagyobb.Ha ennél mindig nagyobb,akkor erősödik a gyanú.
De van egy kalkulált koromtömeg érték is.Az általában grammban van megadva.Regen után 15gr-ra lemegy.ha telítődött,akár sokkal több is lehet.
Van egy ugyan ilyen érték %-osan.minél alacsonyabb az érték,annál kissebb a koromterhelése a dpf-nek.
el lehet bíbelődni vele....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9528 Dátum:
2016.10.11 kedd, 20:39:48 »
Alf ha már itt vagy, amikor kimérted az izzító gyertyákat milyen értékeket mértél?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9529 Dátum:
2016.10.11 kedd, 21:02:21 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.11 kedd, 20:39:48
Alf ha már itt vagy, amikor kimérted az izzító gyertyákat milyen értékeket mértél?
És csináltál valami extra műveletet (csavarlazító, stb.) mielőtt nekiálltál kitekerni őket?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9530 Dátum:
2016.10.11 kedd, 21:10:57 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.11 kedd, 20:39:48
Alf ha már itt vagy, amikor kimérted az izzító gyertyákat milyen értékeket mértél?
irtam korábban.már nem emlékszem.keresd vissza gyorsan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9531 Dátum:
2016.10.11 kedd, 21:11:28 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.11 kedd, 21:02:21
És csináltál valami extra műveletet (csavarlazító, stb.) mielőtt nekiálltál kitekerni őket?
nem.csak forró motor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9532 Dátum:
2016.10.11 kedd, 21:48:53 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.11 kedd, 19:52:45
a nyomásérzékelő adatait melyik modulban találom és milyen értéket kell produkálnia ?
Én poénból néztem most két regen között. Regen után 0,6-0,7kPa alapjáraton, 500 km-rel regen után 0,9kPa alapjáraton. Helyben gázfröccsöket adva felmegy 4-5-re is mindkét esetben, szóval én nem vettem észre nagy különbséget regen előtt, illetve után. Lehet menet közben is kellett volna nézni.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9533 Dátum:
2016.10.11 kedd, 22:27:53 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.10.11 kedd, 21:48:53
Én poénból néztem most két regen között. Regen után 0,6-0,7kPa alapjáraton, 500 km-rel regen után 0,9kPa alapjáraton. Helyben gázfröccsöket adva felmegy 4-5-re is mindkét esetben, szóval én nem vettem észre nagy különbséget regen előtt, illetve után. Lehet menet közben is kellett volna nézni.
Nálam alapjáraton 0 !! csak kis gázfröccsre megy fel, 5 ill. 8kPa ra... 2 napja volt statikus regen, emellett a menet közbeni gyakori aktívak alatt gondolom kellőképpen baktériummentes lett a rendszer.
A PCM reset, ahogy ALF írta, az EGR értéket most hagytam, bízom benne ez megoldja a problémát.
Köszönöm az info-t Nektek!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9534 Dátum:
2016.10.11 kedd, 22:54:27 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.11 kedd, 21:10:57
irtam korábban.már nem emlékszem.keresd vissza gyorsan.
Már megnéztem nem írtad a kimért értékeket, csak hogy az összes rossz.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9535 Dátum:
2016.10.11 kedd, 23:03:52 »
A regenerálást, vagy telítődést jelzi a műszerfal?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9536 Dátum:
2016.10.11 kedd, 23:08:08 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.11 kedd, 23:03:52
A regenerálást, vagy telítődést jelzi a műszerfal?
Nem.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9537 Dátum:
2016.10.11 kedd, 23:11:32 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.11 kedd, 23:08:08
Nem.
Köszi. HA menet közben regenerál, azt észre veszem? Szervizben kiolvasták, hogy mennyi km-el ezelőtt volt aktív regenerálás, és, hogy jelenleg (akkor) tiszta volt DPF.
Ezt ottohn OBD-vel (mobilos) meg tudom nézni? Ha igen, melyik progi jó hozzá? Jelenleg a Forscan sajnos nem kompatibilis az OBD-vel, amit vettem.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9538 Dátum:
2016.10.12 szerda, 08:16:13 »
Idézetet írta: sinci - 2016.10.11 kedd, 23:11:32
Köszi. HA menet közben regenerál, azt észre veszem? Szervizben kiolvasták, hogy mennyi km-el ezelőtt volt aktív regenerálás, és, hogy jelenleg (akkor) tiszta volt DPF.
Ezt ottohn OBD-vel (mobilos) meg tudom nézni? Ha igen, melyik progi jó hozzá? Jelenleg a Forscan sajnos nem kompatibilis az OBD-vel, amit vettem.
Igen eszre veszed, ha picit figyelsz: szinte duplazodik a pillanatnyi fogyasztas: 0,5-0,6 L/h-rol felmegy 1,3-1,5L/h amennyiben meg haladsz pl 90el akkor felmegy 5 literrol pl 10-re, morgosabb lesz a hangja, bekapcsol a ventilatorod, stb. Amennyiben regeneralni akar es hideg motorrol indul pl (lehet elotte megszakitottad) akkor fele annyi ido alatt melegszik be a motor. En plusz mindig lenullazom, ha regeneralt es altalaban 650-730 kilometerenkent jon es arra is figyelek.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9539 Dátum:
2016.10.12 szerda, 08:39:30 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.11 kedd, 19:58:12
a pcm ben.
Nyomásértéket ad alapjáraton 1-2 bar,fordulaton 5-10 is lehet vagy esetleg nagyobb.Ha ennél mindig nagyobb,akkor erősödik a gyanú.
De van egy kalkulált koromtömeg érték is.Az általában grammban van megadva.Regen után 15gr-ra lemegy.ha telítődött,akár sokkal több is lehet.
Van egy ugyan ilyen érték %-osan.minél alacsonyabb az érték,annál kissebb a koromterhelése a dpf-nek.
el lehet bíbelődni vele....
sajnos az autóm a PCM reset ellenére ma kb 50 km megtétele után ismét aktív regent indított. A lyukas turbócsövön kívül (ezt ma végignézem) lenne még tipped / tippje vkinek a témát illetően?
thx
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9540 Dátum:
2016.10.12 szerda, 08:44:16 »
Reggelente valami furcsa hang jön a generátor szíj felől. Megpróbáltam felvenni, de a
videón
nem annyira jellegzetes ez a hang. A valóságban elég rendszertelen cicergős, zörgős. Valahogy a generátor terheléssel függhet össze. Akkor jön, ha bekapcsol a kiegészítő fűtés. Ma reggel még az MK3-nál úgy gyűlölt szíjtárcsa berregés hangját is hallani véltem egy pillanatra.
Mi lehet ez? Generátor szíjtárcsa szabadonfutó vagy van ebben az autóban is kettőstömegű szíjtárcsa?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9541 Dátum:
2016.10.12 szerda, 09:23:27 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.12 szerda, 08:39:30
sajnos az autóm a PCM reset ellenére ma kb 50 km megtétele után ismét aktív regent indított. A lyukas turbócsövön kívül (ezt ma végignézem) lenne még tipped / tippje vkinek a témát illetően?
thx
Mióta csinálja ilyen sűrűn? Chip tuning előtt is ilyen volt? Nekem amúgy a szenzorok hibásak rosszul mérik a nyomás különbséget és nekem is ez a hibajelenség volt össze vissza indította a regeneket. Most hogy nincs már DPF így is magas értékeket mutatnak tehát számomra így derült ki, hogy a szenzorok voltak a ludasak.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9542 Dátum:
2016.10.12 szerda, 09:37:49 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 09:23:27
Mióta csinálja ilyen sűrűn? Chip tuning előtt is ilyen volt? Nekem amúgy a szenzorok hibásak rosszul mérik a nyomás különbséget és nekem is ez a hibajelenség volt össze vissza indította a regeneket. Most hogy nincs már DPF így is magas értékeket mutatnak tehát számomra így derült ki, hogy a szenzorok voltak a ludasak.
Az optimalizált szoftver kb. 3 éve rajta van, tökéletes az elejétől kezdve, ettől függetlenítem a mostani jelenséget. kb. 2 hónapja egyre gyakrabban kezdte csinálni. először 3-400 km enként, aztán kb 100 km enként, most meg már szinte minden használatnál, pedig viszonylag csak hosszú távon használom az autót.
Milyen szenzorok voltak rosszak ill. ezek hol vannak?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9543 Dátum:
2016.10.12 szerda, 09:45:22 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.12 szerda, 09:37:49
Az optimalizált szoftver kb. 3 éve rajta van, tökéletes az elejétől kezdve, ettől függetlenítem a mostani jelenséget. kb. 2 hónapja egyre gyakrabban kezdte csinálni. először 3-400 km enként, aztán kb 100 km enként, most meg már szinte minden használatnál, pedig viszonylag csak hosszú távon használom az autót.
Milyen szenzorok voltak rosszak ill. ezek hol vannak?
Akkor igen az kizárható elvileg. Amit mértél fentebb nyomáskülönbség nálam azok az értékek így hogy nincs szűrő magasak, tehát a fals adatok miatt indítgatta nekem a regent.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.12 szerda, 09:47:27 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9544 Dátum:
2016.10.12 szerda, 09:58:10 »
Nálam a regeneráció most hozzávetőlegesen 400 vagy 500 km-ként történik. Furcsa, hogy csomószor ugyanott kapcsolja be ( érdi emelkedő teteje után lefelé), érezni egy enyhe rántást.
Használat: minden nap 50-60 km autópálya, de van kicsi távolság is (reggel oviba el, délután helyben edzés, vásárlás, napi kb. 50 km autópálya), szóval vegyes használat. Már vezetem pontosan km-re bontva, ami még furcsa, hogy a számláló mindig 3-assal végződik, mikor bekapcsol. Pld. 247993, 248393,248823; Spuri adalékot mindig, minden tankolásnál kap.
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 09:45:22
Akkor igen az kizárható elvileg. Amit mértél fentebb nyomáskülönbség nálam azok az értékek így hogy nincs szűrő magasak, tehát a fals adatok miatt indítgatta nekem a regent.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9545 Dátum:
2016.10.12 szerda, 11:22:09 »
Nem boldogulunk ezzel a mondival.
Hibajelenség: Hőfok 70-80 között ingázik ha csak tartok egy sebességet akkor lemegy 70-re majd ha gyorsítok megindul 80-ig, de ez a max efölé nem is megy.
Új termosztátot raktunk bele Gates márkájút és ugyanez a hibajelenség. Mi a fene baja lehet?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9546 Dátum:
2016.10.12 szerda, 12:06:52 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 11:22:09
Nem boldogulunk ezzel a mondival.
Hibajelenség: Hőfok 70-80 között ingázik ha csak tartok egy sebességet akkor lemegy 70-re majd ha gyorsítok megindul 80-ig, de ez a max efölé nem is megy.
Új termosztátot raktunk bele Gates márkájút és ugyanez a hibajelenség. Mi a fene baja lehet?
Ezt menet közben on-line nézed mobilon? 80-85C körül kellene lennie?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9547 Dátum:
2016.10.12 szerda, 12:38:34 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 11:22:09
Nem boldogulunk ezzel a mondival.
Hibajelenség: Hőfok 70-80 között ingázik ha csak tartok egy sebességet akkor lemegy 70-re majd ha gyorsítok megindul 80-ig, de ez a max efölé nem is megy.
Új termosztátot raktunk bele Gates márkájút és ugyanez a hibajelenség. Mi a fene baja lehet?
Nekem jelenleg pályán is olyan 80-83 körül van(városban sokat kell mennyek, hogy egyáltalán 75 fölé mennyen), de úgy igazán 90et még nyáron sem láttam.
Viszont a töltésem meg 15V fölött van néha, már ha lehet hinni ennek.
Igaz néha 12.0 V-ot mutat gyújtáson és ugyanúgy pöccröff indul mint mikor 12.5-t jelez, szóval csupa kérdőjel. Off autónál(igaz 3.0sor6, volt benne víz) rossz termosztátnál visszahűlt a vonal alá még pályán is lejtőn.
MK4 fl előtti euro4es 140lovas 2.0 tdci új kora óta nem megy középre a mutató(trend, nem konzerv)
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.12 szerda, 12:40:21 írta Bandy
»
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9548 Dátum:
2016.10.12 szerda, 12:52:11 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.12 szerda, 12:06:52
Ezt menet közben on-line nézed mobilon? 80-85C körül kellene lennie?
Nem, laptoppal forscan progival monitoroztam.
Bandy: Ez az a baj, hogy ingázik ha gyorsítok felmegy a mutató, ha elveszem a gázról a lábam, akkor meg elkezd csökkenni. Tipikus termosztát hibára utal, de még se mert újat raktunk bele.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9549 Dátum:
2016.10.12 szerda, 12:55:54 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.12 szerda, 12:52:11
Nem, laptoppal forscan progival monitoroztam.
Bandy: Ez az a baj, hogy ingázik ha gyorsítok felmegy a mutató, ha elveszem a gázról a lábam, akkor meg elkezd csökkenni. Tipikus termosztát hibára utal, de még se mert újat raktunk bele.
mk3-asok esetén nem volt ritka, hogy az új termosztát sem volt jó...
Bandy: 2009-201 körül váltás volt a műszercsoportban, az újabb műszercsoportokban nem megy fel félig a mutató soha...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
184
185
186
187
188
189
190
[
191
]
192
193
194
195
196
197
198
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ